ΧΑΝΤΜΠΟΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΧΑΝΤΜΠΟΛΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ

Μετά από δικό σας αίτημα δημιουργήθηκε ένας ειδικός χώρος, όπου -κυρίως- οι παλαιότεροι θα μπορείτε να βάζετε τις ωραίες ιστορίες σας από το παρελθόν, αυτά που έχετε ζήσει και θέλετε να διηγηθείτε και να θυμηθείτε ξανά. Ετσι για να μαθαίνουμε κάποια πράγματα και εμείς οι καινούργιοι.

155 comments

1961 said...

λοιπον για να κανω την αρχη ξαναβαζω ενα κουιζ για παλιους:ποια ειναι η πρωτη ομαδα χαντμπωλ της θεσσαλονικης;

Anonymous said...

λοιπόν φίλε Νικόλα Ριγ..... θυμήσου τι κάναμε πριν από μερικά χρόνια σε προετοιμασία της εθνικής Νέων με προπ. τον Καρακεχαγιά!!!ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΗΝΙΚΌ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΑΛΈΤΑ ΛΈΩ ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΠΟΤΗΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΟΥ ΑΝ ΜΕ ΕΝΝΟΕΙΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ.... οποιος γνωρίζει περισσότερες λεπτομέρειες ας σημειώσει τα αληθινα γεγονότα.. Νικόλα περιμένω να αποκαλύψεις όλες τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες γιατί θα προβώ σε σχόλια που θα ανατρέψουν την καριέρα σου.........

katinaaaaaa said...

Προς 3:41
Η κόρη του κυλικειάρχη είχε μεγάλη καρδιά και εξυπηρέτησε πολύ κόσμο ειδικότερα από την εθνική ανδρών!
Α!! και ο Καρακεχαγιάς ήταν πλήρως ενημερωμένος!

Anonymous said...

παλιές ιστορίες είπαμε ρε παιδιά.... Οχι και του 21ου αιώνα όμως... Ο ΠΑΟΚ, 1961, με ΖΑΚΑ

Anonymous said...

κουιζ...ποια χρονια στην πεντελη καποιοι σκαρφαλωναν επανω στις σκηνες και η σκηνη των πατρινων δεν αντεξε και προσγειωθηκαν ολοι επανω στους πατρινους?

1961 said...

σωστος ο 12:51(αν και γαι να το ξερει δεν θα ειναι κι'αυτος πιτσιρικι).που καναμε προπονηση ομως ξερετε;

Anonymous said...

Στα μάρμαρένια αλωνια του Ποσειδόνειου?? η στο τρίτο λύκειο??? που αλλού προπονούσε ο Θανάσης?

Anonymous said...

apantisi pros katinaaa... gia tin kori tou kileikiarxi exeis kapoio dikio sigoura kai me bazeis se skepseis.. omos ennoo alli fasi apisteuti kai monadiki pou isos mono o protagonistis nikos mporei na dosei tin sosti apantisi!!kali prospathia katina pantos bravo..

Anonymous said...

TΟ 1986 ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΓΕΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΟΙΒΟ ΣΥΚΕΩΝ: ΜΑΣΛΑΡΙΝΟΣ,ΥΕΤΙΩΝ, ΜΑΝΕΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ν. ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ.

Anonymous said...

"Μάνα!!!!! Ιταλία". Ποιοι το έλεγαν και γιατί
Βοήθεια 1. Συμβάν το 1984
Βοήθεια 2. Τόπος Πεντέλη

Anonymous said...

Καλησπερα σε ολους...!!!
Ξερετε αν υπαρχει καπου δυνατοτηα να βρουμε κασετες με παιχνιδια
Α1- Α2 απο 1983 - 1997...???

Τι Ρωταω ε..??
Απλα αν εχει καποιος αρχειο και υπαρχει τροπος να βρουμε και εμεις αυτους τους αγωνες...

1961 said...

απαντηση στο φιλο 4:46-το ποσειδωνειο δεν υπηρχε τοτε(εγινε μετα απο κανα χρονο).οι προπονησεις γινοντουσαν στο δρομο που ειναι περιφεριακα του καυταντζογλιου και μαλιστα μπροστα απο την επισημη πυλη οπου υπηρχε ενα πλατωμα!το τερμα το ειχαμε φτιαξει με το θαναση στο 3το λυκειο και το κουβαλισαμε με τα χερια ως εκει!κατι ομως δεν πηγε καλα με τα ζυγια του και οποτε εμπαινε γκολ επεφτε μπροστα και καπακωνε τον τερματοφυλακα σαν κατι φακες που ειναι για τα πουλια(πολυ γελιο!).κι'αμα αστοχουσαμε προς τα δεξια της εστιας η μπαλα εφτανε μεχρι το δρομο κατω(ενα κινητρο να γινουμε και πιο ευστοχοι).τι να πω ωραια χρονια!

Anonymous said...

γι τον 8.59 το συμβαν εγινε πεντελη 1983 σε τηλεφωνικο θαλαμο εξω απο την κατασκηνωση-πρωταγωνιστες αθλητες του αο.σερρων οι οποιοι παιζαν αγωνα με τον αθηναικο και αν τον κερδιζαν θα πηγιαναν τελικο ,θα παιρωαν το πρωταθλημα και θα πηγαιναν στο Teramo.ακομη λεγαν μανα με κατι μωρα παιζουμε(ηταν μεγαλοσωμοι για την ηλικια τους)θα κερδισουμε σιγουρα.για την ιστορια ο αθηναικος πηρε το πρωταθλημα.επισης νεο κουιζ ποιος αθλητης στον εθνικο υμνο στην πεντελη επεσε κατω και λυποθημησε??

Anonymous said...

Για τον προηγούμενο! τα μισά θυμάσαι φίλε. Πρώτον δεν ήταν τηλεφωνικός θάλαμος αλλά το ιστοορικό περίπτερο έξω από την κατασκήνωση. Δεύτερον ο αθηναικός τότε δεν πήρε πρωτάθλημα αλλά ήταν αδιάφορος. Κέρδισε όμως (με προπονητή τον Ζαχαράκη) και προκρίθηκε ο Φίλιππος (του Μάντζου) και στη συνέχεια ο Φίλιππος πήρε την κούπα. Όσο για τον αθλητή, δεν ήταν άλλος από τον κορυφαίο "ψηλό". γιατί όμως λιποθύμησε;

1961 said...

βρε κατι μου θυμιζει,κατι μου θυμιζει

Anonymous said...

... ΜΟΛΙΣ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΜΑΘΑΙΝΑΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ-ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ- ΚΑΠΟΙΑ ΤΑ "ΑΡΠΑΖΑΜΕ" ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ... ΟΠΟΤΕ ΣΕ ΠΑΙΓΝΙΔΙ ΤΟΥ 1985, ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ "ΜΠΑΣΚΕΤΙΚΙΑ" ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΣΕ ΑΓΩΝΑ. ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ (ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΝΤΜΠΟΛ)ΈΡΧΕΤΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗς ΣΕΝΤΡΑΣ. ΠΑΙΡΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ, ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΩΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ,ΦΩΝΕΣ-ΚΑΚΟ, ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΔΟΚΑΡΙ ΚΑΙ ΑΟΥΤ." ΡΕ ΜΑΡΙΑ, ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΜΑΣ" ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ... ΜΑ ΕΚΈΙ ΔΕ ΣΟΥΤΑΡΑΜΕ ΣΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ!!! ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΣΤΕΙΝΑΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ, Α! ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ, ΠΗΓΑΜΕ ΠΑΤΡΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ (ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟΥΡΝΟΥΑ 6 ΟΜΑΔΩΝ ΓΥΝΑΙΚΕΙΩΝ), ΕΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΣ ΠΑΙΚΤΡΙΑ- ΤΗΝ ΕΙΔΕ Ο ΔΑΝΗΛΟΣ ΚΑΙ ΜΑς ΕΙΠΕ: ΡΕ ΣΕΙΣ, ΑΠΟ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ?---- ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΜΕ ΠΑΤΡΙΝΟ- Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΜΕ ΜΗΧΑΝΗ!!!! ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΟ "ΤΟ ΝΗΣΙ ΤΟΥ ΧΑΝΤΜΠΟΛ" [ΠΕΡΡΟΣ]

Anonymous said...

otan les psilo?athanasiadis ?????????????

Anonymous said...

μηπωσ ο ψυλοσ ειναι ο ΦΩΤΙΑΔΗΣ

Anonymous said...

Ουτε ο ενας ούτε ο άλλος. Από τη χρονολογία ψάξε. 1983 1ο πανελλήνιο παίδων...

Anonymous said...

mixailidis?

Anonymous said...

Βέβαια.....σωστός ο 4.46!!!

Anonymous said...

Για τον φίλο με τις κασέτες νομίζω ότι ο Κουρκουνάκης γύριζε τα γήπεδα με μια βιντεοκάμερα και τράβαγε από Α Εθνική εως τοπικό.

Anonymous said...

Ποιοι αθλητες της εθνικης νεων σε βαλκανιαδα τυλιγμενοι με σεντονι και γυμνοι καναν τα φαντασματα, χτυπουσαν τις πορτες στο ξενοδοχειο και τρομαζαν τους ενοικους μεχρι που επεσαν πανω σε ενα τουρκο και εγινε........

Anonymous said...

για τον 9.41 δεν πρεπει να εισαι της χανθ για να μην το ξερεις.δεν λεγεται παντως

Anonymous said...

Τι μηχανη ειχε ο κουρκουνακης?

Anonymous said...

Είχε μια Ανατολικογερμανική νομίζω ΜΖ ήταν θα σε γελάσω.

Anonymous said...

Σωωωωωστοοοος

Anonymous said...

Θυμίζουν τίποτα σε κανέναν τα παρατσούκλια Γκύντερ, Σιορ, Γέρος, Τάκης, Τόκο κλπ;

1961 said...

τι κανει αυτο το παλικαρι ο κουρκουνακης-πολλα χαιρετισματα πολυ καλο παιδι!

Anonymous said...

Egw 8a valw ena allo quiz...!poia htan h prwth omada sthn krhth?Kai poios thn eftia3e???(polloi paixtes twra poia paizoun ston kydwna...)

Anonymous said...

μήπως αυτός από τα βριλήσσια που είχε τα μηχανάκια με συνέταιρο τον Αρνόκουρο..

Anonymous said...

:: ( Για τον φίλο με τις κασέτες νομίζω ότι ο Κουρκουνάκης γύριζε τα γήπεδα με μια βιντεοκάμερα και τράβαγε από Α Εθνική εως τοπικό) :::
ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΚΑΣΕΤΕΣ ΠΑΛΙΕΣ..???
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΜΑΤΣ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ...?????
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΜΙΑ ΙΔΕΑ...??
( ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΕΠΟΧΕΣ ΑΠΟ 1983 ΜΕΧΡΙ 97 )

katinaaaaaa said...

O Μιχαϊλίδης λυποθήμησε από την υπερπροσπάθεια (χι, χι, χι!!)

Anonymous said...

Aναφέρετε ζευγάρια αντίπαλων ομάδων που στο παρελθόν είχαν μεγάλη βεντέντα και έπεφτε πολύ ξύλο!

Anonymous said...

Φίλιππος με Ιωνικό(το απιστευτο ντου το 82 στο Μακροχώρι), με Κιλκίς,η Νεα Ελβετία με τον Πανιώνιο και τον Αθηναϊκό( τι γινόταν στις κερκίδες της Νεας Σμύρνης και του Βύρωνα),το παλιό κλουβί των Βριλησσίων,μέσα στον Αρχέλαο... έδρες και αγώνες που το ξύλο ήταν ΔΕΔΟΜΕΝΟ!!!!!!!

Anonymous said...

Στον Αρχέλαο Σκούφας Δημήτρης, στον ΒΑΟ Κοτζαμανίδης Χρήστος. Αξέχαστα παιχνίδια. Ελευθεριάδης-Μαναβής....

Anonymous said...

to fidi pou yparxei sto handball poio einai .........

Anonymous said...

to fidi pou yparxei sto handball poio einai .........

Anonymous said...

to fidi pou les 8a dagkwsei pollous apo deytera.exei vgalei idi to ...45ari.

Anonymous said...

το φιδι ειναι ο λαζαριδησ

κοιζ.ποιοσ προπονητησ και γιατι εδιωξε τουσ αθλητεσ του απο την προπονησ μια μερα πριν απο τον ημητελικο κυπελου

Anonymous said...

Και πριν την ΜΖ τι μηχανάκι είχε ο Κουρκουνάκης; Ρωτήστε κανέναν παλιό Εμποροϋπάλληλο να σας πει (Χρήστου, Κορωνέλο, Δαβράδο, Ανδριόπουλο, κλπ)

Anonymous said...

parakalw anaferete onomata syllogwn,pou den yparxoun pleon...

1961 said...

ρε σεις παιδια γραψτε και καμια ολοκληρωμενη ιστορια οχι ολο κουιζ-να μπαινουμε και οι αλλοι στο νοημα!

Anonymous said...

einai ligo xazo ayto pou ginete edo.....
oloi milane me grifous k kouiz kanenas ektos apo tous 2-3 den katalavainei tipota...k den exei noima.
Grapste me onomata,peristatika xronologies.
na mporoun oloi na symetexoun stin sizitisi re mages. oi neoi na mathainoun kai oi palioi na anapoloun k na thymountai oraie stigmes.

Anonymous said...

ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΒΟΥ ΑΛΛΑ ΤΗΣ Γ.Ε. ΒΕΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΛΙΠΟΥ ΚΑΙ ΦΩΝΑΖΑΝ ΟΙ ΠΑΤΡΙΝΟΙ ¨ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΠΑΛΙΟΜΙΝΑΡΕΣ?¨

Anonymous said...

ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΦΙΛΛΙΠΟΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑ . ΣΟΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΗ. ΗΤΑΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ Α1 ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΩΡΑ

Anonymous said...

kurie xatzi to sxolio gia to fidi giati to evgales ypyrxe spekoyla i kamia brisia giati ????????????????????????????????????????????????????????? tha se po giati to ebgales...........................................................................................

Anonymous said...

ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ:
ΓΕΒΕΡΟΙΑΣ, ΣΧΟΛΕΣ ΞΥΝΗ, ΑΘΗΝΑΙΚΟΣ, ΤΡΙΤΩΝΑΣ, ΕΣΠΕΡΟΣ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ,ΑΟ ΣΕΡΡΩΝ, ΑΟ ΔΡΑΜΑΣ, ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ, ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ, ΣΑΚΑ, ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΠΑΤΡΩΝ (ΟΛΕΣ ΜΕ ΘΗΤΕΙΑ ΣΤΗΝ Α1 ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ 3 ΑΠ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΙΤΛΟΥΣ)

Anonymous said...

ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΣΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ 08.31.ΙΡΙΔΑ ΠΑΤΡΩΝ,ΚΡΟΝΟΣ ΠΑΤΡΩΝ,ΕΣΠΕΡΟΣ ΠΑΤΡΩΝ,ΑΕΕΑ,ΣΕΡΙΦΑΤΟ ΑΙΓΙΟΥ,ΠΟΣΕΙΔΩΝΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ,ΠΑΟ ΝΕΑΣ ΓΕΝΕΑΣ ΒΕΡΟΙΑΣ,ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ,ΠΟΛΥΚΡΑΤΗΣ,ΠΑΝΤΖΙΤΖΙΦΙΑΚΟΣ,ΑΟ ΜΟΣΧΑΤΟΥ,ΜΕΔΕΩΝ ΑΣΠΡΑ ΣΠΙΤΙΑ,ΑΜΒΡΑΚΙΑ,ΑΡΑΧΘΟΣ,ΦΕΡΡΕΣ,ΠΥΡΡΟΣ,ΚΟΥΡΟΣ ΣΑΜΟΥ,ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ,ΑΧΑΡΝΗΣ,ΓΕ ΠΥΡΓΟΥ

Anonymous said...

ποιος παικτης εχει τις περισσοτερες συμμετοχες στην Α1?

Anonymous said...

Ξέρει κανείς ποιος αθλητής και ποια αθλήτρια έχουν το δελτίο ΟΧΕ με το νούμερο 1, θα ήταν ένα ωραίο ιστορικό στοιχείο.
Πρέπει να υπάρχουν στο αρχείο της ομοσπονδίας, ας μας ενημερώσουν αν γίνετε?

Anonymous said...

ta prwtw deltia htan tou segas(stivos).meta egine i oxe.

1961 said...

με πρωτο προεδρο εναν παπα απο τη σαμο!!

katinaaaaaa said...

Που βρίσκεται ο παπαστέφανος σήμερα;

Anonymous said...

Poia einai i pio diasimi ntountouka....

Anonymous said...

1961, ο πρώτος Πρόεδρος της Ο.Χ.Ε. δεν ήταν ένας Παπάς, ο πρώτος αντίπαλος ήταν. Διάβασε την ιστορία του αθλήματος για να μαθαίνεις.

1961 said...

δεν τα ξερεις καλα φιλε μου-υπηρξε κατι σαν υπηρεσιακος μεχρι να γινουν οι πρωτες εκλογες και να κερδισει ο μπουφιδης

Anonymous said...

gia tin istoria
noymero 1 deltio oxe 1979
aktipis giannis panellinios
egw eixa to 70 kai kati
palistravadia!!!!!!!!!

1961 said...

του σεγας μετρανε;

Anonymous said...

egw eixa 2000 kai kati.epaixa 20 xronia a1 kai 5 xronia mikroteres katigories.syntaxi pairnw?...

Anonymous said...

koita min se valoyme na pliroseis ki'apo pano!

Anonymous said...

kseri kanis apotelesmata B ethnikis notios omilos ?

Anonymous said...

ΤΟ Νο 1 ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟ ΕΙΧΕ Η
ΚΟΥΛΑ (ΕΠΙΘΕΤΟ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ)
ΤΕΡΜΑΤΟΦ ΣΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ

Anonymous said...

uparxei ena vivlio 'dia xeiros' legete den kserw an kukloforei pleon alla anaferei gia polla gegonota(ethnikes kai silogous kai me fot/ko uliko.

Anonymous said...

Τελικά ξέρετε τι πιστεύω; πως σαν άθλημα είμαστε πολύ κουτσομπόλικο, επειδή μας λείπουν πολλά. Μέσα σ αυτά και η ενημέρωση γιαυτό πέσαμε όλοι με τα μούτρα στα blog. Θέλουμε (πάντα θέλαμε) περισσότερες εφημερίδες και επιτέλους ένα δικό μας (έστω μηνιαίο, οχι σαν της ΟΧΕ) περιοδικό. Θυμάστε τις προσπάθειες με το 7+7 που είχε ξεκινήσει και παλαιότερα μια ακόμη; τα έχει κανείς εκείνα κρατημένα;

Anonymous said...

ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΓΡΑΦΩ,ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ,ΔΥΣΤΙΧΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΔΕ ΛΕΩ,ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΠ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΗ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ?Μ΄ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕ Θ΄ΑΣΧΟΛΕΙΘΩ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΝΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΗΡΩΕΣ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ Κ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΒΓΑΖΟΥΝ ΤΑ ΤΡΕΛΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠ΄ΑΥΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΑΥΤΗΣ,ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΤΙ ΠΑΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΗΞΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΟΝΕΙΡΑ ΦΙΛΟΔΟΞΕΙΕΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΖΩΕΣ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΘΩΝΤΑΙ ΣΕ ΜΠΑΓΚΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΜΕ ΒΑΡΥ ΟΝΟΜΑ ΣΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΔΡΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΗΣ.
ΛΥΠΑΜΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΟΥΝ ΤΟ ΜΕΛΛΩΝ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΓΙΝΑΝΕ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Anonymous said...

Για τον τελευταίο φίλο, που μπορεί να συμφωνώ σε κάποια μαζί του...Νομίζω όμως πως ο συγκεκριμένος χώρος έχει άλλο προορισμό γι αυτό παρακαλώ να μην δοθεί συνέχεια.

Anonymous said...

Να κάνουμε ψηφοφορία. Ποια είναι η πιο δυνατή έδρα (και τώρα αλλά κυρίως παλαιότερα). Ποια είναι η πιο "άγρια" έδρα (και τώρα και παλαιότερα). Να πουμε και ιστορίες....Άντε "πάλιουρες"!!!

1961 said...

πριν το 1985 σε ολες τις επαρχιακες εδρες εκανες πρωτα το σταυρο σου και μετα πηγαινες-σε μερικα γηπεδα οπως αυτα των γιαννιτσων και του κιλκις ειχαμε ετοιμο και σχεδιο διαφυγης!

Anonymous said...

"Διά χειρός" του Γιώργου Μανετάκη

Anonymous said...

Η πεντελη μου προκαλει μεγαλη συγκινηση την γνωρισα υπο ολες τις ιδιοτητες.ηταν μαγεια και ρομαντισμος.ακομα και οταν κατεβαιναμε να κανουμε τους αγωνες στο χαλανδρι και στα βριλησσια.ο νικος σωτηριου ειναι ενας ζωντανος θρυλος πραγματικα.μην μπειτε στη λογικη αλικακου η της τωρα δηοικησης.ασχετο.ειμασταν παιδια ρε πουστη και τωρα μας εχει φαει η δολοπλοκια η ιντριγκα και το υπερμετρο εγω μας!ομαδες και ομαδες!εσπερος πατρων σπορτινκγ πατρων μυτιλινη αμβρακια γ.ε.βεροιας ομαδες που δεν υπαρχουν και αλλες πολλες!αξαχαστες καταστασεις.τα παιδια σημερα σιγουρα αξιωνουν τις τελικες φασεις αλλα εκεινο αν δεν το ζησεις δεν ξερεις τι ειναι.το βιβλιο του μανετακη "δια χειρος"λεει και δειχνει αρκετα.θελω ρε φιλε κωστα να κανεις μια ερευνα(χρονοβορα και δυσκολη)να βρεις τους παικτες που περασαν απο πεντελη σε ηλικιακα και επαιξαν εθνικη ανδρων και τους προπονητες.σ'ευχαριστω..

Anonymous said...

fournia saniki tzimourtou ktl...se cump ethnikis me karakexagia kai nomizw karanaki..se ena domatio sanikis jimi naoumidis sougaras mou diafeugoun kana 2 akoma.xtupaei i porta kai oi jimi sanikis sougaras kremastikan apo to mpalkoni gia na min tous doun kai apo katw pernouse o karakexagias kai tous einai na keremonte apo to mpalkoni......

1961 said...

παλι καλα που τους ειδε ο καρακεχαγιας και πρεπει να την βγαλανε καθαρη!

Anonymous said...

η φουρνια που βιωσε για τα καλα τι σημαινει "δρακια" (καρακεχαγιας-κρανακης),ητανε η εφηβων του '94.βραδυνο καψωνι στη βεροια,πλατεια ρολογιου κα περιξ,με περιοικους στα μπαλκονια να χειροκροτανε.επικεφαλης της φαλαγγας καρακεχαγιας,συνοδηγος του τζουβαρα,στο παπι του οποιου ητανε ανεβασμενοι,και μουγκριζε απ'την υπερπροσπαθεια..ειχε κλαταρει η πισω ροδα..

Anonymous said...

ΠΟΙΟΣ ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΥΤΣΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΕΛΗ? ΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝΕ?

Anonymous said...

μικρουτσικος?!παλι καλα!θυμαμαι μια χρονια που νομιζανε οτι ητανε τελικη φαση νηπιων,και μας φερανε κουκλοθεατρο "ο κακος λυκος και η κοκκινοσκουφιτσα"!περιττο ν'αναφερω τα σχολια που γινοντουσαν απο κατω,με θεμα τι να κανει ο λυκος στη γιαγια και τι ονειρο να εξηγησει στην κοκκινοσκουφιτσα..!

Anonymous said...

Και τη μελοποίηση του "κάθε σπίτι έχει και μια μπάλα του χαντμπόλ". Μεγάλε Σωτηρίου με τον τηλεβόα να τραγουδάς...

aldo said...

Η συναυλια πρεπει να ηταν 1984 με σοφια βοσσου και μεγαλη επιτυχια το "κυκλωπακι".

Anonymous said...

...και καθε πρωι,ξυπνημα με χατηδακι και μαντολινα στα μεγαφωνα..μεγιστος.σπανια παστα ανθρωπου

Άγγελος Μοσχοβέλης said...

πρός τον Κύριο Ανώνυμο της :12 Μάρτιος 2009 7:29 μμ

Μας τα θυμίζουν συνέχεια τα κατα περιόδους σχόλια / παρατσούκλια της πρώτης σε ομοιογένεια ομάδας των Σχολών Ξυνή με τους Τάσο Δανήλο & Κώστα Μαραγκούση ..... that's all !!!
Άγγελος / Τάκης / Πουλάκι ...

Anonymous said...

re file asto.............den to katexis to athlima.......pane n mathis kai ela na me vris meta,.....!!!ime o matzos!!!!kai ksero na paizo oxi san kapious allous.........loipon mpalonas pivot,alvanos play kai ego aristero inter!!!..................

Anonymous said...

Προτείνω να στείλουμε στον Κώστα παλιές φωτό από σπουδαία γεγονότα του παρελθόντος και να αποκτήσει το blog ένα δικό του ρετρώ αρχείο. Μπορούμε να τις οριοθετήσουμε και ανά 10ετία....

ANNA said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!! ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΜΙΝΙ ΑΓΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ? ΣΤΙΣ 5/4/09 ΗΤΑΝ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΦΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΟΜΙΛΩΝ. ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΣΤΟΝ Β ΟΜΙΛΟ ΠΕΡΑΣΑΝ Ο ΔΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΜΑΤΕΡΟ.ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ Α ΟΜΙΛΟ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Anonymous said...

Σε άλλον χώρο ρε φίλε...εδώ είναι το παρελθόν όχι το μέλλον...

Anonymous said...

το μελλον εχει τις ριζες του στο παρελθον!
καλα εγραψα!

Anonymous said...

Το άθλημα μας δεν έχει κόσμο γιατί εμείς το κάναμε έτσι..
Το άθλημα μας είναι μίζερο γιατί εμείς οι ίδιοι είμαστε μίζεροι σαν άνθρωποι με την μίζερη συμπεριφορά μας…..
Πάω στον Βύρωνα να δω Αναγέννηση Βύρωνα – Θρίαμβος…..στην εξέδρα έχουν έρθει οι πιο απίστευτοι…..άνθρωποι που έχουν να πατήσουν στο γήπεδο χρόνια κ χρόνια και που ήρθαν απλά για να τσεκάρουν αν το παιχνίδι είναι μιλημένο….κ είναι σε ετοιμότητα να κατασπαράξουν τα πάντα μόλις λήξει το ματς, απλά για να πουν…
Στην διάρκεια του ματς….σε κάθε φάση μέλαν ειρωνικά για κάθε προσπάθεια οποιουδήποτε αθλητή….με σταλίκι…¨εγώ το κάνω καλύτερα¨….ξέρουν τα πάντα….και αν τους δεις είναι κάτι χοντροί…να μην πω άστο..!!

Πάω προχθές Καλλιθέα να δω Έσπερος – Λεωνίδας…..ξανά πάλι τα ιδία…στο γήπεδο καμία 10αρια τύποι….¨ειδικοί του αθλήματος¨ που γελαγαν με στυλάκι….σε κάθε προσπάθεια παικτών και τους κοιτάς και βλέπεις…τελειωμένοι χοντροί που αν παίζουν τώρα…στα 5 λεπτά κλάνουν μέντες…και λαχανιάζουν….που σχολιάζουν κάθε φάση με ειρωνεία….!!!
Αλλά ακόμα κ εκείνοι που έπαιζαν παλιά κ δεν παίζουν τώρα…..σχολιάζουν με στυλακι….εγώ ήμουν ο¨ Αλβανός – Καρυπιδης της δεκαετίας 80 ¨ και κοίτα αυτούς που είναι άσχετοι….!!!!

Και θέλουμε μετά…..το άθλημα αυτό να έχει κόσμο στο γήπεδο…όταν εμείς του χώρου….καθόμαστε στην ιδία εξέδρα ( με τους απλούς φιλάθλους υποτίθεται ) και κράζουμε –βρίζουμε-ειρωνευόμαστε τους αθλητές, διαιτητές, προπονητές….και κάνουμε τους προπονητές…..σε κάθε φάση..!!!

Ας κάτσει ο καθένας και να αναλογιστεί τι καλό έχει κάνει στο άθλημα που αγαπαει…και πόσο ΚΑΚΟ του κάνει με την συμπεριφορά αυτή….

Δεν υπάρχει τρόπος να δούμε καλύτερη μέρα αν εμείς δεν αλλάξουμε συμπεριφορά, δεν στηρίξουμε τις ακαδημίες, και να κριτικάρουμε τα λάθη τις εκαστοτε ΟΧΕ αλλά μέχρι εκεί…κ όχι τους αθλητές.!!!

Συγγνώμη για το μεγάλο κείμενο…αλλά ειλικρινά έχω σιχαθεί να πηγαίνω στο γήπεδο και να βλέπω χαντμπολικους……Μουρίνιο να κάνουν τους ξερόλες..!!!!!

1961 said...

για τον φιλο 12:07-να σου πω ρε φιλε,στο σπιτι του κρεμασμενου μιλας για σκοινι;!δηλαδη ολοι εμεις οι παλαιμαχοι που εχουμε μερικα κιλακια παραπανω δεν πρεπει να εχουμε γνωμη;γιατι ωρε αγορι μου εσυ θα μεινεις παντα γυμνασμενος;:)

Anonymous said...

ΟΧΙ Κ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΘΙΞΩ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΜΑΧΟΥΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ....!!! Μιλαω για αυτους που ειρωνευονται παικτες, προπονητες, σε ολη την διαρκεια του αγωνα....!!! Που θεωρουν οτι οτι βλεπουν ειναι χαλια κ εκεινοι το κανουν καλυτερα.....κ το λενε με σιγουρια..!!!
Υπαρχουν χοντροι που αξιζουν απολυτο σεβασμο, προς θεου...!!
Αλλα ειναι απαραδεκτο να πηγαινεις στο γηπεδο κ να βλεπεις......ανθρωπους που εχουν παιξει ή παιζουν ακομα....να γελανε με στυλακι, να κρινουν , να ειρωνευονται....πραγμα απαραδεκτο!!!!
Εγω προσωπικα νιωθω ασχημα να βλεπω φιλαθλους - συγγενεις παικτων να κοιτανε περιεργα....στο γηπεδο ολους αυτους ( ευτυχως ειναι μειοψηφια ) που ειναι ξερολες!!!

1961 said...

ε καλα αυτοι υπαρχουν σ'ολα τα αθληματα-για να πηγαινες σε κανα αγωνα μπασκετ τοτε που ηταν στη μοδα να δεις τι θ'ακουγες!ειναι μαλλον ενα απο τα ελαττωματα της φυλης μας!

Anonymous said...

σιγουρα ειναι ακομψο και δεν τιμαει,αλλα προσβαλει τη προσπαθεια των πρωταγωνιστων(παικτες,προπονητες),ο κακοπροεραιτος και κακεντρεχης σχολιασμος,ειδικα απο ατομα που εχουν υπηρετησει το αθλημα.συμφωνω,και εγω προσωπικα,τα αφηνω για μετα το τελος του αγωνα,στον καφε-στο ποτο.αλλα ρε φιλε,σταματησαμε το αθλημα,προσδωκοντας καλυτερες μερες,τουλαχιστον στο θεαμα και την ποιοτητα,απο τη στιγμη που μπηκανε και οι ξενοι.μ'αυτο το "πραγμα" που βλεπουμε τα τελευταια χρονια,δεν τους δικαιολογω,αλλα εν μερει τους καταλαβαινω.εγω προσωπικα,παω πλεον να δω φιλους.ξερεις τι ειναι να εχεις υπηρετησει ενα αθλημα,ψυχη τε και σωματι,και να μη σε συγκινει ουτε καν να παρακολουθησεις?γι'αυτο,ασε μας εμας εδω,με τον 1961 και τους υπολοιπους,να ηδονιζομαστε με την παρελθοντολαγνεια αναφερωμενοι σε περασμενα μεγαλεια,γιατι τα σημερινα,δεν ειναι ουτε καν αξια αναφορας.και ειλικρεινα,το λεω μετα λυπης μου,και ευχομαι σε οσους συμμετεχουν ενεργα στο σημερινο οικοδομημα του χαντμπωλ,να μας "αναγκασουν" να ασχοληθουμε ευχαριστα με το σημερα και το αυριο του αθληματος..οσο παραμενει η υπαρχουσα κατασταση,δυστυχως θα αναγκαστεις να "υποστεις" το μαρτυριο της αφηγησης απο εμας τους "γεροξερολες",ξεκινωντας παντα,με το σπαστικο για σενα,αλλα διθυραμβικο για εμας"εμεις καποτε...".δυστυχως φιλε μου,και το λεω με πασα ειλικρεινια.καλη σου μερα

Anonymous said...

οι αληθεια ειναι οτι θα πρεπει πραγματικα να μας ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ για να ασχοληθουμε κι'αυτο γιατι ΑΓΑΠΑΜΕ πραγματικα υο χαντμπωλ!ναι συμφωνω και γω να μεινουμε εδω μαζεμενοι σ'αυτο το μπλογκ-μια δικια μας γωνια!

Anonymous said...

Καλημερα σε ολους...
Επειδη εγω το εγραψα το σχολιο αυτο....θελω να ξεκαθαρισω κατι!!!
Σε καμια περιπτωση δεν εχω προβλημα με εκεινους που επαιζαν παλια..κ λενε τις ιστοριες τους για να θυμουνται κ να μαθαινουν οι νεοτεροι. Αλλωστε κ εγω παιζω απο το 1985.
Εγω απλα δεν μπορω ανθρωπους με στυλ ειρωνιας που ξερουν τα παντα....
Δεν θελω να πω ονοματα γιατι δεν ειναι σωστο μεσα απο την ανωνυμια...αλλα ναι υπαρχουν μερικοι που ακομα παιζουν ή σταματησαν που μαζευονται οχι για να δουν...κ ν κρινουν αλλα εξ αρχης να ειρωνευτουν να γελασουν κ να κοροιδεψουν..!!!
Παραδειγμα Εχει τυχει μπροστα μου ανθρωπος να φωναξει για τον Ζιβουλοβιτς (απο τους καλυτερους παικτες που ειδαμε στην Ελλαδα )...¨ Αυτος δεν μπορει ουτε εφημεριδα να πηδηξει, κ παιζει κ Α1¨ Υμαρτον!!
Οποτε για να μην παρεξηγηθω....με ολους εδω που καταθετουν ιστοριες κ σκηνικα απο το παρλθον δεεεεν εχω κανενα προβλημα, ισα ισα σεβομαι κ τιμω..!!

Anonymous said...

ο 9 52 ειμαι φιλε μου.να ξερεις οτι δεν υπαρχει καμμια παρεξηγηση απο τα γραφομενα σου,αν κατι τετοιο εισεπραξες απο τα δικα μου γραφωμενα.ισα ισα,υπαρχει το στοιχειο του αυτοσαρκασμου.

Anonymous said...

kale mou anthrwpe sto esperos lewnidas to handballiko theama einai katw tou metriou!...logiko einai loipon na leme kai kamia m......a giati alliws den vlepontai afta ta paixnidia(to sygekrimeno den eixa tin timi na to dw)...fantasou oti gia na kataferw na dw a1, pairnw mazi mou sporakia giati alliws den vgenei paidia!...kali nixta mas!...

Anonymous said...

Αυτο ακριβως κρινω....το στυλακι αυτο...!!! Ο ειμαι ο Σουπερ παικτης....ή επαιζα γαματα....και ολοι ειναι για γελια...κ μονο με σπορακια παλευεται η κατασταση..!!
Για αυτο μια ζωη θα ειμαστε μιζερο αθλημα...

Οσο για το Λεωνιδας - Εσπερος οπως λες....ολα τα ματς της Β΄ και τα μισα της Α2 (γιατι 2-3 ομαδες ξεχωρισαν) ηταν πανω κατω στο ιδιο επιπεδο οποτε ολα ειναι χαλια....οπως λες.

Εγω θα ελεγα να προτεινουμε ιδεες κ να στηριξουμε το αθλημα που αγαπαμε οπως μπορει ο καθενς κ οχι με τετοιες συμπεριφορες.

Πας σε ενα γηπεδο κ ακους χαχαχουχου...κοιτα πως σουταρε, αχα τι οδηγια δινει ο βλακας, κοιτα πως τρεχει, τι σφυρας ρε..κ διαφορα αλλα ρομαντικα..!!! κ αυτοι που δεν ξερουν αλλα πανε να δουν φιλους, συγγενεις....απλα λενε οτι το αθλημα ειναι καφρικο κ δεν ξαναπατανε....κ παιζουν ολοι σε αδιεα γηπεδα..!!

Anonymous said...

esy ti eisai re aderfe:ASTYNOMIA EXEDRAS?...mipws proti mas tous hooligans tou podosfairou kai tou basket?alli fora otan pigaineis gipedo na foras kokkino perivraxionio,na fylagomaste...se' parakalw...

Anonymous said...

χα χα αστειο..!!!
Δεν ειμαι τιποτα, απλα θελω να βλεπω χαντμπωλ κ οχι καφρους ξερολες.
Τεσπα.. Καλο ΠΑσχα να εχεις. Δεν νομιζω οτι ειναι λογος αντιδικιας, απλα την γνωμη μου λεω.

Anonymous said...

φίλοι του χαντμπωλ,θα ήθελα να δημοσιεύσω μια ιστορία που λίγοι θυμούνται.γράφτηκε και στην εφημερίδα (στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ συγκεκριμένα).το κείμενο εχει ως εξής:
"ΣΕ ΔΥΟ ΓΗΠΕΔΑ...ΔΙΕΞΗΧΘΗ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ!

Ένας αγώνας παιδικού πρωταθλήματος χάντμπωλανάμεσα στο ΒΑΟ και το Κιλκίς,έγινε σε δύο γήπεδα!

Συγκεκριμένα είχε αρχίσει στο ανοιχτό γήπεδο του ΒΑΟ και λόγω βροχής διακόπηκε στο 12'.Τότε ο διαιτητής κ. Πετρίδης πρότεινε στις δύο ομάδες,επειδή γίνονται έργα,να πάνε και να τελειώσουν τον αγώνα στο κλειστό του Κιλκίς,όπως και έγινε.
Αξίζουν συγχαρητήρια στον κ. Πετρίδηγια την ψυχραιμία που επέδειξε και για την αποφασιτικότητα του.
ΒΑΟ- ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ 18-29(11-14)
Αγώνας,για το βιβλίο Γκίνες,που διεξήχθη σε 2 γήπεδα με απόσταση 50 χιλιομέτρων το ένα από το άλλο!
Δεκάλεπτα:4-6,10-12,11-14ημ.
15-21,16-28,18-29.
Διαιτητές οι κ. Πετρίδης-Οικονομου
ΒΑΟ(Καρακεχαγιάς)Τυρεκίδης,Τσομίδης 1,Καρυπίδης 2,Λιόλιος,Κοϊνάς 1,Κατσάρας 2,Παπαδόπουλος 5,Τσιαφούλης,Μαστιχίδης7.
ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ (Κυριακίδης)Κοσμίδης,Κολεσιώτης,Παπαδόπουλος Σ 1,Παπαθεοδώρου 3,Παπαδόπουλος Θ 7,Παπαδόπουλος Κ 2,Αγτζίδης,Δεμερτζής 1,Καλαϊτζής 14,Αναστασιάδης,Φούρναρης,Βουτσκογλου 1."

Σημείωση:Ο αγώνας ξεκίνησε στο ανοιχτό γήπεδο του 2ου λυκείου Συκεών γιατί στο κλειστό του ΒΑΟ γίνοντα έργα για τους μεσογειακούς αγώνες.Όταν έβρεξε το γήπεδο γλιστρούσε πολύ και ήταν αδύνατο να συνεχιστεί.Εν τω μεταξύ στο Κιλκίς παίζαν το εφηβικο του Κιλκίς με το ΒΑΟ.Έτσι,οι παίκτες του ΒΑΟ μαζί με του Κιλκίς πήραμε το λεωφορείο του Κιλκίς και πήγαμε στο Κιλκίς.Με το που φτάσαμε,μόλις είχε τελειώσει ο αγώνας των εφήβων και συνεχίστηκε του παιδικού.Οι παίκτες του ΒΑΟ γύρισαν μαζί με το εφηικό πίσω στην Θεσσαλονίκη.Μόνο ο Πετρίδης είχε έρθει από τους διαιτητές και τελείωσε τον αγώνα μόνος του,βέβαια με την συναίνεση και των δύο ομάδων.Εμείς του ΒΑΟ πήγαμε χωρίς τον Καρακεχαγιά,7 παίκτες μόνο και μας καθοδηγούσε στο Κιλκίς ο Σεϊρεκίδης που ήταν προπονητής του εφηβικού.

Νομίζω οτι κάτι παρόμοιο δεν εχει ξαναγίνει.

Anonymous said...

Ξέχασα να αναφέρω ότι ο αγώνας έγινε το 1992,πρέπει να ήταν μάρτιος.

1961 said...

ωραια ιστορια φιλε και καλογραμμενη!οντως τοτε λειτουργουσαν αλλιως τα πραγματα.ο πετριδης πραγματικα ξεχωριζε για το ηθος του

Anonymous said...

ΗΤΑΝΕ 1986...ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Γ' ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ ΣΤΗΝ ΛΙΣΣΑΒΩΝΑ.ΑΡΧΗΓΟΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΜΑΔΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΕΡΡΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΠΣΑΤ Ο ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ.
ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΗΓΗΘΩ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΟΥ Ο ΑΝΕΣΤΗΣ ΔΟΜΠΡΗΣ...Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΣ ΕΞΤΡΕΜ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ ΕΙΧΕ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΛΕ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΣΕΙ ΣΤΟ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΕΙΟ ΤΗΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΦΑΤΙΜΑ ΚΑΝΣΙΟ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ, Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΑΝΤΜΠΟΛ Ο ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ...ΘΑ ΤΟ ΘΥΜΑΤΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ Ο ΧΑΜΠΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΤΙΔΑ ΤΗΣ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥ Ο ΑΝΕΣΤΗΣ...
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΟΥΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ..ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΘΛΗΤΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΞΕ...ΣΤΑΥΡΟΣ ΚΑΛΑΦΑΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΣΛΑΡΙΝΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΥΚΕΩΝ, ΑΝΤΝΗΣ ΣΑΟΥΛΙΔΗΣ ΠΡΟΕΔΡΣΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΥΚΕΨΝ, ΝΙΚΟΣ ΓΙΩΣΚΟΣ 2 ΦΟΡΕΣ ΥΠΟΩΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΗΜΟΥ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ...ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ!!

1961 said...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ σε ολους τους φιλους χαντμπωλικους και μη και ειδικοτερα σε σας που συμμετεχετε σ'αυτην την κατα καποιο τροπο 'ρομαντικη' γωνια του greek handball!

Anonymous said...

Treeellleess mou gualizei to mati sas??? A'1 oeo!!!!

Anonymous said...

Treelleeesss mou gualizei to mati sas?? A'1 oeoe!!

Anonymous said...

ta pame

Anonymous said...

Esu pou eipes "mpravo na xanetai" tha to htheles polu e?? alla dustuxws tha fas trelh htta!!! polla filia apo LOUTRAKI !!!

ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ said...

ΑΥΤΗ Η ΓΩΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ , ΘΥΜΙΖΕΙ ΠΑΛΙΕΣ , ΚΑΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΜΩΣ, ΣΕ ΤΙ ΒΟΗΘΑΕΙ, ΕΙΔΙΚΑ ΕΔΩ, Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΑΣ. ΙΣΑ-ΙΣΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ
<< ΖΕΣΤΗ >> Η ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ, ΑΝ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΠΩΝΥΜΑ.

Anonymous said...

poia omada tazei kai den plirwnei?????????????

Anonymous said...

μπερδευεσε φιλε,δεν ειναι ο καταλληλος χωρος.και την ερωτηση πρεπει να την θεσεις ανιστροφα΄...

Anonymous said...

αντε ρε παλιουρες πειτε καμια ιστορια να μαθαινουμε κι μεις οι πιο νεοι...

1961 said...

Τωρα που τελειωσε το πρωταθλημα και βγηκε πρωταθλητης ο ΠΑΟΚ(δικαια κατ'εμε αλλα αυτη ειναι υποκειμενικη γνωμη)θα ηθελα να κανουμε εμεις οι πιο παλιοι μια κουβεντα για την ποιοτητα του.πιστευω θα κριτικαρουμε καλυτερα εμεις που εχουμε δει παρα πολλα (πρωταθληματα) και θα αποφυγουμε τις απολυτες γνωμες σε στυλ-απαραδεκτο η σουπερ,βοηθωντας εστω στο ελαχιστο την προοδο του αθληματος(που ξερεις καμια φορα!)

Anonymous said...

ΑΣΕ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ 1961.ΑΜΑ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑ ΛΕΜΕ

1961 said...

δεν πειραζει φιλε μου-ετσι ειναι αυτα,ας παρει και η πολη μου κανα τιτλο!-και παρακαλω να μην επιρεασει αυτη μου η αποψη την υποψηφιοτητα μου!να καταθεσω λοιπον την γνωμη μου περι του θεματος:νομιζω οτι το φετινο πρωταθλημα ηταν απο τα πιο ελπιδοφορα των τελευταιων ετων γιατι οι περισσοτερες ομαδες στηριχθηκανε σε ελληνες παικτες με ελαχιστες εξαιρεσεις κατι που νομιζω θα αποτελεσει την αρχη της νεας πορειας του αθληματος στην χωρα μας!ομαδες που εχουν στη συνθεση τους 4 η 5 ξενους παικτες πιστευω ειναι εξω απο τις πραγματικες μας δυνατοτητες-εδω δεν παιζει στο εξωτερικο που εχουν και τα εισητηρια και τους σπονσορες!πηραμε λοιπον ενα λαθος δρομο πριν απο αρκετα χρονια και τωρα ειναι η ευκαιρια να ξεκινησουμε καινουργια προσπαθεια.να εξηγουμαι δεν διαφωνω με 1-2 εμπειρους ξενους που θα υποστηριζουν ενα κορμο απο ελληνες-ισα ισα θα βοηθεισει,αλλα αυτο το φαινομενο να αλλαζουν σχεδον καθε χρονο 3 με 4 παικτες στην ομαδα(οσο καλοι μπορει να ειναι αυτοι)μας εφερε σ'αυτην την κατασταση.στο κατω κατω της γραφης μην ξεχναμε οτι οι ξενοι παικτες αγωνιζονται για το χρημα το οποιο στελνουν εξω οι περισσοτεροι και εχουν ελαχιστο ενδιαφερον για την προοδο αλλων παικτων(ισα,ισα το αντιθετο!)
συγνωμη αν σας κουρασα αλλα πρεπει μερικα πραγματα να αρχισουμε να τα συζηταμε πριν ειναι αργα

Anonymous said...

να τα κουβεντιασουμε αλλα οχι εδω περα ρε παιδια.η στηλη αυτη υποτιθεται οτι ειναι για αλλο σκοπο.ας μην αφησουμε τις ωραιες αναμνησεις που εχουν γραφτει εδω περα να τις δηλητηριασουν τα σημερινα προβληματα του αθληματος μας.κωστα προτεινω οσα σχολια γραφονται εδω περα και δεν ειναι σχετικα,οχι βεβαια να διαγραφονται,αλλα να μεταφερονται σε αλλη αναρτηση.

1961 said...

ετσι κι'αλλιως ειχε αρχισει να ατονει η ενοτητα απο σχολια-γι'αυτο προτεινα μια συζητηση μεταξυ των παλαιων μπας και μαθουν οι νεοι!μην καταντησουμε σαν κατι παπουδες που λενε ολη την ωρα ιστοριες-μπορουμε να γινουμε εποικοδομητικοι και απο τισ κερκυδες!

θ.φωτιαδης said...

δοξα και τιμη σε μια "χαντμπολικη ιστορια" που εκλεισε την τελευταια της σελιδα,θεωρω,νωρις..καλη σου τυχη γρηγορη,σε ο,τι και αν κανεις,και να'χεις παντα υγεια και χαρες,εσυ και η οικογενεια σου..η φουρνια μας,οσο παει και λιγοστευει..

Anonymous said...

δοξα και τιμη στον γρηγορη χατσατουριαν.τετοιοι χαρακτηρες δεν συναντωνται στις μερες μας συχνα.τετοιοι αθλητες επισης.γρηγορη σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ

Anonymous said...

KAI MIAS KAI MILAME GIA QUIZ...KAI DIALIMENES OMADES ME ISTORIA STO ANDRIKO KAI GINAIKIO HAND BALL: PIOS-POIO HTAN OI...PRWTAITIOI POU DIALITHIKAN TA SWMATIA THS BEROIAS" POSEIDWNAS A.S KAI G.E VEROIAS"??

ANAMENW APANTISEIS.....

Anonymous said...

poios o bakalis?

Anonymous said...

o bakalis??
gia gine pio sigekrimenos file mou...

plisiazeis polu..oso adora ti douleia tou enos....

anamenw apantiseis me onomata...etsi k alliws anwnoimoi eimaste oi pio poloi edw k mporoume na ta leme me to onoma tous ta pragmata oi gnwrizontes ;)

Anonymous said...

OΡΜΗ Σ΄ΑΓΑΠΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

πολυ καλη προσπαθεια μπραβο σε οσους συμβαλουν σε αυτην την σελιδα για να μαθαινουν οι νεοτεροι και να θυμουνται οι παλαιοτεροι

Anonymous said...

οποιος γνωριζει χαντμπωλικες ιστοριες με τον προπονητη χρηστο κοτζαμανιδη στην μεγαλη εκεινη ομαδα του βαο εκτος του οτι ειναι τυχερος ας τις μοιραστει μαζι μας...ειναι ατελειωτες (μονο αληθινες και μονο απο αυτους που τις εζησαν)

Anonymous said...

μπραβο στον φιλο που θυμηθηκε για το μοναδικο παιχνιδι στην ιστορια του χαντμπωλ που ξεκινησε σε θεσσαλονικη και καταληξε στο κιλκις 50 χλμ μακρια ....παγκοσμια πρωτοτυπια..μονο που η διαφορα των 2 ομαδων τοτε ηταν τεραστια υπερ του κιλκις και γιαυτο εγινε παντως υπηρχε εμπιστοσυνη και αναγνωριση του καλητερου τοτε..σημερα ειναι λιγο δυσκολο..τα εχουν κανει σαν τα μουτρα τους..αυτοι που οικιοποιηθηκαν το χαντμπωλ και το καταντησαν ετσι οπως το βλεπουμε μετα απο 29 χρονια..απιστευτα ανωριμο και αχρωμο...οχι με ευθηνη των αθλητων τοσο οσο μιζερων μικροπαραγοντων

Anonymous said...

Peste kamia metagrafi tous gas kilkis re paidia.

Anonymous said...

8wmas korwnas 4 everrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!ise 8eos!.........k o alvanos kalos ine alla esi t spas agori m.....filippos veroias 4 everrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Σπύρος Κουρκουνάκης said...

Αν τυχόν υπάρχουν κάποιοι που ακόμα ενδιαφέρονται γι' αυτές τις ιστορίες, σταμάτησα (ευτυχώς για μένα)να ασχολούμαι με το χάντμπωλ από το 1994, μετά από πολύχρονες πιέσεις των τότε παραγόντων. Το αρχείο που είχα, αφού πρότεινα δύο φορές μέσω τρίτων στην ομοσπονδία να το αγοράσει και δεν ενδιαφέρθηκε κανείς, το 'φαγε η μαρμάγκα, εκτός από τους αγώνες που με ενδιέφερε προσωπικά να κρατήσω, τους οποίους και μετέφερα σε dvd.
Από τότε ασχολούμαι με την ενεργή δικηγορία και τη μουσική. Συνεργάστηκα με το Λευτέρη Παπαδόπουλο και ένα τραγούδι μας τραγούδησε σε δίσκο ο Γιώργος Νταλάρας. Επίσης έκανα δύο προσωπικούς δίσκους και επιμελήθηκα εκδόσεις βιβλίων με θέμα τους Έλληνες στιχουργούς. Κάθε χρόνο με τους συνεργάτες μου μουσικούς και τραγουδιστές κάνουμε μουσικές παραστάσεις με συγκεκριμένα θέματα γύρω από το ελληνικό τραγούδι, τις οποίες αρκετοί παλιοί μου φίλοι από το χάντμπωλ έχουν παρακολουθήσει. Επίσης αρθρογραφώ τακτικά στο μουσικό περιοδικό "Μετρονόμος". Για όλα αυτά αν υπάρχει κάποιος ενδιαφερόμενος μπορεί να πληροφορηθεί από το www.spyroskourkounakis.gr.
Επίσης, αν κάποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να επικοινωνήσει μαζί μου στο spkour@yahoo.com
Αυτά τα, ελπίζω, λίγα

Σπύρος Κουρκουνάκης

Anonymous said...

Kyrie Kourkounaki mporeite na mas peite apo poies xronies exete agones handball se dvd k poies omades...!!! An stin OXE einai axristoi...toulaxiston emeis tha thelame na doume kapoia paixnidia apo to parelthon na thymithoume ta palia......!!!!

Anonymous said...

1988 νομιζω....και ο κοτζαμανιδης μετεχει σε συνεδριο στην λισαβωνα οπου την τελευταια μερα οι συνεδροι ειναι με εναν ταυρο στο σταδιο με την προτροπη να μην πειραξει κανεις τον ταυρο αλλα και να μην φωραει κανεις κοκκινα ρουχα.φυσικα ο χρηστος και κοκκινα ρουχα φωρουσε και τον ταυρο πειραξε απο τα κερατα με αποτελεσμα να γυρισει φαρδυς πλατυς με το αεροπλανο..καθοτι ο ταυρος τον κυνηγησε..μια εβδομαδα στο κρεβατι και αποχη απο την προπονηση..ηταν η καλητερη μας τοτε..για τον φιλο που θελει ιστοριες απο τον μεγα χρηστο

dmtrs_bos said...

μήπως γνωρίζει κανείς το έτος ιδρύσεως των σωματείων ΑΟΔ Θερμαϊκού, ΓΣ Δράμας, Γ.Σ. Κορωπίου, Ολυμπιακού Κερατσινίου, Σπόρτινγκ και Φοίνικα Πατρών και Περιστέρι Χανίων? (και τα χρώματα των τριων τελευταίων)

προσπαθώ να ετοιμάσω ένα μικρό αφιέρωμα και δεν μπορώ να βρω με τίποτα αυτές τις πληροφορίες

ευχαριστώ πάρα πολύ εάν κάποιος μπορέσει να απαντήσει σε κάτι

Anonymous said...

Μήπως θυμάτε κανείς πως λέγανε τον παλιό Πρόεδρο(από τους πρώτους)της ΟΧΕ που ήταν και ιερέας; Θυμάμε ότι είχε εκλεγεί -άν δεν με απατά η μνήμη- ως εκπρόσωπος του Σωματείου Αναγέννησης Σάμου...(;)

Anonymous said...

Μήπως ξέρει κανείς τι σημαίνει το σύστημα "πυροστιά", όπου για λόγους πλήρους άγνοιας του αθλήματος, ο τότε "προπονητής" επαρχιακής ομάδας το είχε εφαρμόσει; Πραγματικά όμορφα και αγνά χρόνια...!!!

Anonymous said...

παπαστεφανος

Anonymous said...

Όπου νάναι η ΒΑΣΩ ΣΚΑΡΑ αφήνει την σάλα και όπως όλα δείχνουν θα συνεχίσει στην άμμο.. Όμως πρέπει να πούμε ότι αυτή η γεννημένη αθλήτρια ξεκίνησε ασχολούμενη με το μπάσκετ καικάπου εκεί στα μέσα της δεκαετίας του ΄80 έκανε και βόλλεϋ στην ομάδα της πατρίδας της, Κομμένο Άρτας.Τότε ομοσπονδιακός παράγοντας του βόλλεϋ, προσπαθούσε να την πείσει να συνεχίσει το άθλημα και να κληθεί στην Εθνική Νεανίδων. Μάταια όμως, γιατί τότε η Αναγέννηση Άρτας είχε ιδρύσει το χ/μ γυναικών και αυτό τελικά την κέρδισε...!!! (Ν.Κ)

Anonymous said...

Ας μας εξηγήσει κάποιος τι γίνεται φέτος με τους ορισμούς και τις αξιολογήσεις των διαιτητών στις Εθνικές Κατηγορίες... Βλέπω π.χ.στον αγώνα της Β Ανδρών Άρης - Κιλκίς τον κ. Λινάρδο, ο οποίος (απ' όσο ξέρω τουλάχιστον) έβγαλε τη σχολή διαιτησίας τον περασμένο Μάρτιο κι έχει στα πόδια του 3 επίσημα παιχνίδια των ηλικιακών πρωταθλημάτων της ΕΣΧΚΜ. Είναι τυχαίο άραγε το γεγονός ότι ζευγάρι του είναι στο συγκεκριμένο αγώνα ο γνωστός και μη εξαιρετέος κ. Τζαφερόπουλος; Επίσης, ως διαιτητής κι εγώ παραβρέθηκα στο τελευταίο σεμινάριο της ΚΕΔ στον Ατέρμονα. Βλέποντας λοιπόν τις λίστες με τους αξιολογημένους διαιτητές βλέπω πολλά ονόματα "φαντάσματα". Άνθρωποι δηλαδή οι οποίοι δεν προσήλθαν καν στο σεμινάριο, ωστόσο είναι αξιολογημένοι να σφυρίξουν αγώνες της Β Εθνικής Ανδρών. Επίσης, στο συγκεκριμένο σεμινάριο ο κ. Λινάρδος ήταν ο μόνος της "σειράς" του στον οποίο επετράπη να συμμετάσχει κανονικά, ενώ ο κ.Τομίδης, όπως και οι δεσποινίδες Τσιώλη και Κατσαούνη συμμετείχαν ως επισκέπτες, χωρίς να τους δοθεί η ευκαιρία να δοκιμαστούν στα γραπτά τεστ, ούτε και στο τεστ Cooper. Επιπλέον, ο κ.Χατζηπαναγιωτίδης κόπηκε στο τεστ Κούπερ για 100 μέτρα, επίδοση ίδια μ' εκείνη του κ.Κουταλίδη, ο οποίος όμως αξιολογήθηκε για αγώνες Α1 χωρίς να χρειαστεί να ξανατρέξει, όπως έγινε με τον κ. Χατζηπαναγιωτίδη. Ζαλιστήκατε; Το ίδιο κι εγώ! Ας μου εξηγήσει κάποιος τι γίνεται αν μπορεί.Επιφυλλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα στο μέλλον και τα στοιχεία μου είναι στη διάθεση κάθε ενδιαφερόμενου. Ευχαριστώ!

Anonymous said...

Eho kasetes me pexnidia apo A1 ke A2 - 1988/1993

Anonymous said...

Kala einai osa lete eseis oi palioi tou handball tis Elladas. Den to leo gia nas sas prosvalo alla epeidi polloi anaferete stigmes apo camps, kai tin ethniki mporo na sas po oti san neo paixti den me aggizoun (19 xronon). Na eksigiso gt: paizo se omada tis Stereas Elladas kai osa lete den ta vlepo apla san makrino oneiro alla san kati fantastiko. Pote mou den exo summetasxei se camp, pote se klimakio, pote se dokimasia ethnikis omados, gt polu apla ola auta pou den ginontai i kalutera den mathainoume oti ginontai emeis oi athlites tis Stereas. Ola ta camp akouo ginontai se Thessaloniki, Katerini, Ptolemaida, Serres, Atermona, Kerkura. Kai omos san paixtis kai sta paidika kai sta efivika stin omada pou summeteixa eixame kerdisei paidia pou gia na mas kanoun tous spoudaious forousan epidiktika tis mplouzes tis ethnikis. Auto loipon pou ekfrazo einai pikria gt eos tora auto pou vlepo einai oti stis kliseis tis ethnikis paizoun paidia apo thess/niki kai athina(den leo pos den aksizoun, alla uparxoun polla paidia akoma pou mporoun na prosferoun alla pote den prokeite na tous dothei i eukairia). Sas euxaristo kai sugnomi pou sas xalao to oraio klima ton anamniseon sas.

Anonymous said...

ΕΧΩ ΚΑΣΕΤΕΣ ΜΕ ΑΕ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΠΟ Α1 ΚΑΙ Α2 ...

ΑΠΟΛΛΩΝ Σταυρούπολης said...

Μετά την κοινοποίηση της προκήρυξης του πρωταθλήματος της Α2 εθνικής κατηγορίας γυναικών, στείλαμε το παρακάτω έγγραφο στην Ο.Χ.Ε.

"Σας γνωρίζουμε ότι οι αθλήτριες στην Α2 εθνική κατηγορία γυναικών είναι ερασιτέχνες.

Οι ομάδες αποτελούνται από αθλήτριες οι οποίες είναι επίσης μαθήτριες, φοιτήτριες και εργαζόμενες.

Η απόφαση να μπορούν να διεξάγονται αγώνες Τετάρτη και Σάββατο θα δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερο πρόβλημα στο ήδη προβληματικό πρωτάθλημα.

Παρακαλούμε να εξετάσετε το πρόβλημα που δεν είναι μόνο της ομάδας μας.

Για παράδειγμα είναι δυνατόν να αναγκάσουμε την ομάδα των Χανίων ή κάποια ομάδα της Αθήνας να αγωνιστούν στη Θεσσαλονίκη ή στην Δράμα στις 15:00 Τετάρτη ή Σάββατο;

Παρακαλούμε να οριστεί η Κυριακή ως η μοναδική ημέρα διεξαγωγής αγώνων του πρωταθλήματος της Α2 γυναικών, (όπως και κατά την περασμένη περίοδο)".

Anonymous said...

sex
kai
via...

Anonymous said...

mesa stin lamia

Anonymous said...

paokia roufianoi kotopoula me kranh

Anonymous said...

re magkes eseis oi palioi peite kamia istoria na mathoume k emeis oi neoi....

Anonymous said...

Τι να πουμε ρε παιδια αφου εχετε αρχισει τις ποδοσφαιρικες μακακιες κ εδω, τα κραταμε για μας.

Anonymous said...

POUTSA O DIOMIDIS POUTSA KAI I AEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!KAI STI LAMIA ISOUN AKOMA ME TIN POUTSA MESA STO STOMA KAI STI LAMIA,ISOUN PALI ME SPASMENO TO KEFALI!!!!!!!!111

Anonymous said...

Αυτα που λεγαμε να χαιρεστε το hand ball που αποφασισατε να εχετε. Καφροι

Anonymous said...

Ουστ απο δω μέσα......δεν σας θέλουμε ρε αλητήριοι

Anonymous said...

Καφροι ποδοσφαιρικοι ου να χαθητε με οποιο αθλημα εχετε ασχοληθει το εχετε κανει σαν τα μουτρα σας, κ ειναι και κατι βλακες αμμορφωτοι χαντμπολιστες που καθε φορα που βαζουν γκολ το αφιερωνουν στον "υπεροχο κοσμο" που τον επομενο χρονο αν πανε σε αλλη ομαδα θα τους βριζει κ θα τους φτυνει. Ουστ λινατσες.

Anonymous said...

σε ενα πρωταθλημα ηληκιακο στην πεντελη, την τελαυταια βραδια καποιοι εκαναν τσουληθρα επανω στις σκηνες. ανεβαιναν απο την μια πλευρα και τσουλουσαν απο την αλλη.ομως οταν εφτασαν στην σκηνη των παιδιων της πατρας η σκηνη δεν αντεξε το βαρος αυτων που ανεβηκαν επανω και εσπασε επανω στους κοιμομενους πατρινους που αναφωναζαν <>..... εκεινη την νυχτα εγιναν κι αλλα..... θα σας τα πω αλλη μερα εκτος και αν προλαβει αλλος

Anonymous said...

προσθετω το τι φωναζαν γιατι δεν βγηκε στην αναρτηση και να μην σας αφησω με αποριες....ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΡΕ ΜΙΝΑΡΕΣ.

Anonymous said...

Wraia ola auta pou lete alla pleon to athlima den einai etsi..pleon sto athlima exoun bei oi Hooligans kai oi << kafroi >> me apotelesma na to meionoun kai na ebodizoun tin apantuksi tou...bravo stin Ptolemaida pou an kai neofotisth stin A2 nikise ton Foivo stis Sukes tin Kerkura mesa stin Kerkura 10 goal kai ton GASK pou epese apo A1 stin A2 me 2 goal diafora ...episis bravo stin Axioupoli pou an kai einai ena koloxori kapou sto kilkis exei omada stin A2 kai tmimata upodomis ...to 2ro to lew gt to Marousi den exei ..giauto kai troei pini 3 ba8mwn ka8e xrono...

Anonymous said...

efoson oi paixtes tou vurwna fwnazan-giouxarizan me epithetika sxolia k prosvlitika tou tupou parte ta kolopaidarades patrinoi .... k ..... eisepraxan!

Anonymous said...

τι σχεση εχει αυτο που αναφερεις με το υφος της σελιδας??????

agapi said...

to handball einai tropos zwhs paizw apo ta 11 mou...kai eimai 28....to idolo mmm...einai i ANITA GORBITZ!!....katapliktikiii

Asterios said...

2ο Τουρνουά Δημοτικών Σχολείων Σταυρούπολης

ΔΑΚ Σταυρούπολης
Σάββατο 9 Απριλίου
13:00-15:30.

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο Τουρνουά Χειροσφαίρισης Δημοτικών Σχολείων Σταυρούπολης.

Η συμμετοχή των νεαρών μαθητών και μαθητριών, μας εντυπωσίασε και ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Οι κερκίδες του γυμναστηρίου ήταν κατάμεστες ενώ η ατμόσφαιρα θύμιζε ημέρες Μουντιάλ.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους υπαλλήλους του Αθλητικού Οργανισμού που μας βοήθησαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Η απουσία της αρχής του Δήμου άφησε και αυτή τις εντυπώσεις της.

Αποδεχόμαστε την δυσκολία της περιόδου καθώς και το μεταβατικό στάδιο της τοπικής εξουσίας λόγω της εφαρμογής του Καλλικράτη.

Η αδυναμία του Δήμου να καλύψει το κόστος των κυπέλων και των αναμνηστικών διπλωμάτων, δεν μας ενόχλησε.

Ο ΑΠΟΛΛΩΝ έδωσε κύπελλα και αναμνηστικά διπλώματα σε όλα τα παιδιά για την συμμετοχή τους.

Η απουσία της επίσημης αρχής του Δήμου, είναι αυτή που σχολιάστηκε από γονείς και γυμναστές.

Θεωρούμε πως η εκδήλωση, θα αποτελέσει μάθημα για τις επόμενες αθλητικές δραστηριότητες.

Ένα μεγάλο μπράβο σε όλα τα παιδιά και τους γυμναστές των Δημοτικών Σχολείων της Σταυρούπολης για την συμμετοχής τους,

...και βέβαια ένα ακόμη μεγαλύτερο μπράβο για το 16ο Δημοτικό Σχολείο Ευόσμου που για δεύτερη συνεχή χρονιά μας τίμησε με την παρουσία του.

Δείτε πλούσιο φωτογραφικό υλικό από το 2ο Τουρνουά Δημοτικών Σχολείων Σταυρούπολης.


A.Ε.Σ ΑΠΟΛΛΩΝ Σταυρούπολης