Α2 ΑΝΔΡΩΝ- Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Α2 ΑΝΔΡΩΝ- Α2 ΓΥΝΑΙΚΩΝ

Τα αποτελέσματα
Α2 Ανδρών (16 αγωνιστική): Κύδων Χανίων- Προοδευτική Aγρινίου 36-24, Πανιώνιος- Αναγ/ση Αρτας 24-29, ΧΑΝΘ- Δίας Πολίχνης 39-23, Αρης Νικαίας- Ν. Ιωνία 34-21, Καστοριά- Φοίβος Συκεών 14-30, Ποσειδών Λ.- Θρίαμβος Αθηνών 27-28, ΒΑΟ- Αρίων Πτολ. 24-34, Πανσερραϊκός- Αρχέλαος 30-28, Ακαδημία Πάτρας- Αναγ/ση Βύρωνα 15-33, Αρης Θ..- Αερωπός Εδεσσας 23-34.
Α2 Γυναικών (11η αγωνιστική): N. Eλβετία- Ορφέας Κατερίνης 28-28, Φιλώτας Φλώρινας- Αρίων Πτολεμαϊδας 20-31

114 comments

Anonymous said...

Μπραβο στο ΛΟΥΤΡΑΚΙ. Το παλεψε.... το ματς. Η ΑΡΤΑ δεν θα πέσει ότι και να κάνετε παλιο.....

Anonymous said...

ΨΑΞΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.....

Anonymous said...

Η Άρτα έπεσε κατά 99%. Ο Άρης Ν. κατά 51%. Κρίμα για το Λουτράκι μάγκες οι του Θριάμβου. Η ζωή όμως κάνει κύκλους. Το ερώτημα είναι αν και ο Βύρωνας είναι στο κόλπο. Αυτό θα φανεί αν έρθει ισοπαλία ή διπλό στο Αναγέννηση Βύρωνα - Θρίαμβος και ισοπαλία ή διπλό το Λουτράκι - Αναγέννηση.

Anonymous said...

ΤΩΡΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΘΡΙΑΜΒΟ.ΑΜΑ ΒΛΕΠΑΤΕ ΠΩΣ ΕΤΡΕΧΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΙΣΩ 7 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΣΑΡΑΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ.ΑΦΟΥ ΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ ΤΑ ΕΧΑΣΑΝ,9 ΒΗΜΑΤΑ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ ΣΕ 9 ΦΑΣΕΙΣ.ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΟΙ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΛΙΓΟ Α2 ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΙΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ,ΕΙΔΙΚΑ ΕΚΕΙ ΣΤΟ Ν.ΚΟΣΜΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΦΟΒΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΥΛΩΝΑΣ ΒΕΛΑΩΡΑΣ ΠΟΥΡΝΑΡΑΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.

Anonymous said...

ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΕ ΠΟΣΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΗΓΑΝ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ?

Anonymous said...

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ...!!! ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΠΑΙΧΤΗΚΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ.... ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΙΑ Κ ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ..!!!
ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ Η ΚΑΦΕΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΡΑΤΙ...ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ..!!!
ΑΝ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟΥΣ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Α2 ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ.... ΤΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΤΖΑΜΠΑ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΓΚΕΣ.
ΣΑΠΙΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ....
ΚΡΙΜΑ Κ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΚΡΙΜΑ..!!!

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΜΟΥΡΗΣ said...

Κώστα, αυτό που αφήνεις να γίνεται με τη δημοσίευση σχολίων από τον οποιονδήποτε ανώνυμο έχει καταντήσει γελοίο. Δεν μπορεί οποισδήποτε χωρίς όνομα να αναφέρεται σε ονόματα με ιστορία στο χώρο του χαντμπωλ, είτε λέγεται Αναγέννηση Άρτας, είτε λέγεται Λουτράκι είτε Κύδων, είτε θρίμαβος ή Βύρωνας. Έλεος πια. ¨οτι γίνεται στο γήπεδο ή έξω από αυτό δεν μπορεί να σχολιάζεται από τον εκάστοτε αδαή.Και κατακρίνω όποιον μιλά πίσω από μία μάσκα ανωνυμίας για παιχνίδια - παρωδίες ή φυσιολογικά. Επικροτώ δηλώσεις επώνυμες (τύπου Πουλιδάκη, Κοκολοδημητράκη, Δραγάζη και άλλων), που ονομαστικά κάνουν λόγο για τα πεπραγμένα. Είσαι καλός δημοσιογράφος και μοχθείς για το άλημα, αλλά να ξέρεις ότι έτσι υποβαθμίζεται και το άθλημα και όποια αθλητική ιδέα κάνουμε κόπο να προασπίσουμε.

Με σεβασμό

ΓΙΑΜΟΥΡΗΣ ΝΙΚΟΣ - ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ

Anonymous said...

pou katantisame;;;; glyfei i ARTA gia na parei to diplo mes sta XANIA

Anonymous said...

opoios den htan shmera sto ghpedo tou loutrakiou anamesa sto loutraki kai ton thriamvo parakalo na mh milaei giati kindynebei na xarakthristei geloios kai kseftilas.gia to pos phre to paixnidi o thriamvos???me tsampoyka kai polla kila arx....ia.dhladh ti omada einai to loutraki mhpos bartselona?????kai den epitrepetai na xasei??? exo apopsh giati hmoun ston agona kai mporo na thn ekfero.oi ypoloipoi mougka.ta sxolia peri eironeias p.x.tou 11.01 deixnoun to epipedo tou kai den aksizei oute na asxolithoume mazi tou.kai oso gia ton 10.28 kai 10.29 paikth mallon ths artas exo na po pos mexri edo pou ftasane mallon kai polu tous einai giati exoun thn xeiroterh omada apo olous tous diekdikites gia thn paramonh.........

Anonymous said...

βγείτε έξω και αφήστε τις μαλακίες...σαββατόβραδο είναι!!!!!!!

Anonymous said...

kai epeidi einai sabato ta xoria bgenoun exo sabato opos eisaikai esu emeis gia na eimaste edo tetoia ora zoume kai agapame auto to ga..... handbolaki

Anonymous said...

megale den se pairnei na milas gia tin ARTA. to allo sabbato na se do pou tha kribesai an leo an..... olos tyxaia o agonas BYRONAS - THRIAMBOS liksei isopalos

Anonymous said...

Για κ.Παναγιώτη Μπεκιάρη(Ποσειδών Λουτρακίου).Οταν κάνεις κριτική στo bloogs σας σε άλλους αγώνες σου,καλό θα ήταν όταν προσπαθείς να διασύρεις ομάδες να κάνεις και το ίδιο για την ομάδα σου και όχι να κρύβεις τα σχόλια σου στην στήλη σου.Εγώ αν ήμουν Μπεκιάρης θα εγραφα τα παρακάτω,όπως είχες γράψει στον αγώνα σου με την Ακαδημία Πάτρας.
Ισοπέδωσε τον Ποσειδών Λουτρ. σε 28 κομμάτια ο Θρίαμβος Αθ.
Με μια εκπληκτική εμφάνιση ο Θρίαμβος νίκησε την ομάδα του Λουτρακίου με 27- 28. Έγινε ένας αγώνας που δεν ξεκίνησε καν. Οι παίκτες του Λουτρακίου ενώ μπήκαν στο αγώνα με την ελπίδα ότι θα τον κερδίσουν τα ξέχασαν όλα. Βρήκαν μια ομάδα με κίνηση και πειθαρχία στον αγωνιστικό χώρο. Με μαεστρία ο Βελαώρας και Ερμίδης έτρεχαν την ομάδα μας. Οι Πουρνάρας και τα άλλα παιδιά έκαναν πλάκα με τους παιχταράδες του Λουτρακίου.
Δυστυχώς για εκείνους εάν ήταν πιο προσεκτικός ο τερματοφύλακάς μας δεν θα έβαζαν παραπάνω από 10 γκολ.
Ήταν μια απάντηση στην απροσδόκητη ήττα στον πρώτο γύρω από τον Θρίαμβο που ουσιαστικά μας έβγαλε εκτός στόχων.
Η διαιτησία εάν δεν προστάτευαν το Λουτράκι το σκορ θα είχε ξεπεράσει τα 50 γκολ. Εξάλλου και ο προπονητής της αντίπαλης ομάδας και ιδιαίτερα εκρηκτικός κούρνιασε σαν πουλάκι στην θέση του και το μόνο που έκανε ήταν αλλαγές μήπως και σώσει τίποτα

Anonymous said...

edo yparxei enas erotas megalos!

Anonymous said...

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.
ΦΛΕΒΑ ΧΡΥΣΟΥ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΒΟΥΝΟ.ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΝΕΡΟ ΒΓΑΖΕΙ ΧΡΥΣΑΦΙ.ΤΡΕΞΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΤΟΥ ΛΕΚΑΝΟΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΣΑΣ.ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΣΟ-ΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ.
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΡΕΞΤΕ....ΕΕ..ΕΕ....ΕΕΕΕ...ΕΕΕΕ..ΕΕ

Anonymous said...

ΔΡΕΤΤΑ, Ο ΑΓΓΕΛΟΥΔΗΣ ΣΕ ΕΚΤΑΚΤΟ ΔΣ ΝΩΡΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΕΚΛΕΚΤΩΡΑ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΦΗΒΩΝ.ΕΦΑΓΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΕΤΡΩΓΑΝ 40 ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΕΣΕΝΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ.
ΠΡΟΧΩΡΑ ΝΙΚΟΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΤΙΠΟΤΑ .ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΔΕΙΞΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΕΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ

Anonymous said...

ΓΙΑ ΠΕΣΤΕ ΜΑΣ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΟ ΑΠΟ ΤΟ 57΄ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ 4 ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ 58΄ ΜΕ 3 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ;ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΚΑΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ

Anonymous said...

ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΤΑ,ΟΛΟ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΣΤΕ.
ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ ΚΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
ΟΛΕΣ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΑΞΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ,ΓΙΑΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ;
ΕΠΑΙΞΑΝ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΑΝ ,ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΝΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΣΤΕ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Κ.ΓΙΑΜΟΥΡΗ,Η ΑΝΩΝΝΥΜΙΑ ΣΤΑ BLOG ΕΙΝΑΙ ΟΛΗ Η ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΥΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ, ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΩΝΝΥΜΑ.

Anonymous said...

gia ton KYDON XANION

"Οποιος τα βάλει με τα μας άρματα πρέπει να 'χει,
και σιδερένια την καρδιά να νταγιαντά τη μαχη."

SIGXARITIRIA PROTATHLITES

Anonymous said...

byronas - thriambos paixto XI. Standaraki me apodosi 1.01 Grigora giati tha pesei ki allo sto 1.00000000000001

Anonymous said...

Ευχαριστω τους φιλους του blog για τις τοσες αναφορες στο ονομα μου, ειναι τιμη ακομα και στα 42 μου χρονια να ασχολουνται μαζι μου, δυστηχως ομως λογω ιωσης δεν ημουν στην μεγαλη νικη που πετυχαν τα υπολοιπα "λυκοπουλα" τις ομαδας εαν ημουν ισως κερδιζαμε κ με πιο μεγαλο σκορ. Βελαωρας Δημητρης

Anonymous said...

για τον 10:11.τι εννοεις εκανε τον δρεττα εκλεκτορα ρης εθνικης εφηβων?δηλαδη απελυσε τον τσαβδαριδη για να παρει στη θεση του τον δρεττα? α)ποιος ειναι ο δρεττας?β)προσεξε τι λες φιλε γιατι φαινεται οτι δεν παρακολουθεις τα τεκτενομενα.η εθνικη εφηβων εχει φερει τα καλυτερα αποτελεσματα των τελευταιων χρονων.δεν εχει φαει ποτε 40απο κανενα,ουτε 30,ουτε 20.δυο φορες εχει χασει με διαφορα πανω απο 10 γκολ,ενω εχει πραγματοποιησει εξαιρετικες εμφανισεις

ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΓΙΑΜΟΥΡΗΣ said...

Δεν έχω γράψει ποτέ ανώνυμα και ούτε θα γράψω. Αν θέλω να σχολιάσω κάτι θα το πω επώνυμα και μόνο. Για να γνωρίζετε ότι όποιος γράφει σχετικά με την Άρτα ανώνυμα, αυτός δεν είμαι εγώ.

Και ξαναλέω ότι με όλα αυτά υποβιβάζετε το άθλημα. Το χρόνο που αναλώνετε στο να γράφετε και κάνετε ικασίες, ξοδέψτε τον σε γράφομένα και πληροφορίες, που θα εξελίξουντο άθλημα. Δημιουργήστε και εσείς ένα μπλογκ, ενα σάιτ, κάτι, μήπως και μπορέσουμε σταδιακά να οδηγήσουμε το άθλημα σε ένα επίπεδο

Anonymous said...

Επειδή είστε μπακάληδες και ούτε υπολογισμούς ξέρετε να κάνετε, αν έρθει Χ το Αναγέννηση-Θρίαμβος και δεδομένου ότι η αναγέννηση πάει λουτράκι μετά,το χ βολέυει μόνο το θρίμαβο που έχει εύκολο τελευταίο ματς με αγρίνιο εντός και άρη που παίζει με πανιώνιο πάλι εντός.Μάθετε πρώτα πρόσθεση και μετά αρχίστε θεωρίες συνωμοσίας...

Anonymous said...

Τζανάκα ξύπνιε το ματς θα ερθει Χ γιατι βολεύει και το ΒΥΡΩΝΑ και το ΘΡΙΑΜΒΟ. Ο ΒΥΡΩΝΑΣ θα φερει και ισοπαλια μες στο ΛΟΥΤΡΑΚΙ και σωζεται. Ειναι καλα σχεδιασμενο το ΤΡΙΟ.........

Anonymous said...

φιλε εσυ που εγραψες αυτο για τον δρεττα και την εθνικη εφηβων απαντα γιατι ή παρεξηγηθηκαν τα λεγομενα σου ή ειπες μεγαλες μ...

Anonymous said...

Προσέξτε με τα στημένα ... γιατί υπάρχει και Εισαγγελέας. Συγχαρητήρια στην ΟΧΕ, με την ωραία αναδιάθρωση.Δεν υπάρχει πουθένα στο κόσμο σε κανένα άθλημα το 60% των ομάδων να υποβιβάζονται.

Anonymous said...

Mην πιάνετε στο στόμα σας τον Βύρωνα, Παπαδοπούλου και Μυλωνάς εχουν δώσει την ψυχή τους στην ομάδα. Εχουν ήθος, και μην τους εμπλέκετε στις αλητείες σας.

Anonymous said...

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΔΡΕΤΤΑ ΜΕ ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΔΩΣΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ.ΧΑΡΙΤΟΛΟΓΟΝΤΑΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΤΗΝ ΕΦΗΒΩΝ, ΔΙΟΤΙ Ο ΔΡΕΤΤΑΣ ΕΧΕΙ Μ.Ο. ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΟΝ ΘΡΙΑΜΒΟ ΤΑ ...ΑΝΤΑ....ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΤΕ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΤΣΑΒΔΑΡΙΔΗΣ

Anonymous said...

9:05 ασε το ηθος για κανα αλλον και μην μιλας για Μυλωνα.Απλα σου θυμιζω τα οργια με Ηλυσιακο που εκανε οταν ηταν να ανεβει κατηγοριες, μαζι με το φικαρακι του τον Σαλτα που τοτε σας θυμιζω ηταν υπαλληλος της ΟΧΕ ακομη....μετα πηρε συνταξη και τωρα τα φιλαρακια ειναι μαζι στον παγκο.ΣΑς ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ;ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΣΤΕ ΤΟ ΗΘΟς ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΟΥς ΑΛΛΟΥς

Anonymous said...

ΦΙΛΑΡΑΚΟ ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΒΛΑΧΟΧΩΡΙ ΣΟΥ Ε Ε Ε Ε ..............................

Anonymous said...

προς καθε ''φιλο'' του χαντμπωλ: χωρις πολλα πολλα ο βυρωνας δεν χαριζει καστανα σε κανεναν και ουτε ''φτιαχνει'' παιχνιδια προς οφελος κανενος. ταδε εφη ο ''κοψε(σκισε)-ραψε''

Anonymous said...

Για τον 22 Μαρτίου 9:58 π.μ
Επειδή αναφέρθηκε προσωπικά στο πρόσωπο μου θα ήθελα να τον ενημερώσω ότι πράγματι μας έκανε 28κομμάτια ο θρίαμβος αλλά δεν μας έκανε μικρόψυχους και κακομοίρηδες. Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι δεν έχω εμπλακεί ποτέ σε καμία θεωρία συνομωσίας αλλά ούτε και ο προπονητής μας. Μάλλον εσείς που το έχετε στο αίμα σας το θεωρείτε δεδομένο και για τους υπόλοιπους. Να ξέρετε ότι είστε μειοψηφία και ότι πίσω από την ανωνυμία μας προσπαθείτε να θίξετε την τιμή και την υπόληψη μου. Όπως και ο Γιαμούρης έτσι και εγώ είμαστε εκείνοι που βγαίνουμε επώνυμα και σας λέμε ότι έχουμε να σας πούμε.
Αλλά όταν χάσαμε τον πρώτο βαθμό την πρώτη αγωνιστική στον Άρη Νίκαιας δεν είπε κανείς κουβέντα.... όταν μας έβγαλε η Ακαδημία εκτός στόχων ... δεν μίλησε κανείς ... όταν ήρθαμε ισοπαλία στα Χανιά δεν είπε κανείς τίποτα , όταν χάσαμε από τον Άρη Νίκαιας στο Λουτράκι πάλι δεν είπατε κάτι ... όταν μας κέρδισαν τα Χανιά στο Λουτράκι... τουμπεκί όλοι... Τώρα γιατί τόση πίκρα?? Το σωματείο το οποίο έχω την τιμή να είμαι δεν έχει προκαθορίσει ποτέ του κανένα αποτέλεσμα. Τώρα εάν αυτό δεν είναι αποδεκτό από μερικούς ... τι να κάνουμε .. Έχουμε πολλά περισσότερα πράγματα να κάνουμε για τα παιδιά μας , τα ηλικιακά και την υποδομή.
Όσο το ότι έκρυψα τα σχόλια στο blog το έκανα γιατί μερικοί θρασύδειλοι το θεώρησαν ως αφορμή για μια επικοινωνία που δεν ταιριάζει ούτε στο ήθος μου ούτε στην τιμή του σωματείου το όποιο εκφράζω.

Καλημέρα σας

Anonymous said...

kopse skise rapse, min skiseis kanena kalson giati apo to thorivo poy tha kanei tha fovithoume.

Anonymous said...

Για τον 22 Μάρτιος 2009 8:49 μμ

Ούτε αλλού στον κόσμο υπάρχουν στην Α2 κατηγορία ομάδες σαν τον ΒΑΟ ή τον Πανιώνιο. Αν τις έβλεπε κανένας γερμανός ή κανένας σουηδός αυτές τις ομάδες να παίζουν και ρωτούσε τι κατηγορία είναι αυτό το παιχνίδι, και του απαντούσες Α2, πόση ώρα θα γέλαγε; Σωστή κατά την γνώμη μου η αναδιάρθρωση, και είναι ίσως το μόνο σημείο που συμφωνώ με τις επιλογές της ΟΧΕ.

Anonymous said...

mallon oi perissoteroi apo tous parapanw den eidan kan to paixnidi LOUTRAKI-THRIAMBOS. afto fainetai kai sto oti lene oti epaize o velawras... dustuxws den irthe o "neos" giati arrwstise kai pisteuw oti einai xeirotera twra pou exei diavasei kai tis vlakies pou exoun eipwthei edw mesa. alla twra tous etsoukse..... stin prwti agwnistiki sto LOUTRAKI-ARIS den milise kaneis...kai se alla paixnidia tou loutrakiou...opws polu swsta eipe kai o k. MPEKIARIS... alla eipame.. otan tsouzei vgazoun glwssa... osoi theloun na pistoun oti to paixnidi itan katharotato mporoun na promitheutoun to video, an uparxei vevaia, i' na rwtisoun kapoious apo tous goneis twn athlitwn pou itan sto gipedo.... kai kati akoma...
sto thriamvo to m.o. ilikias den einai ta "anta" asxetoi....
uparxoun kai atoma ilikias 20-30 etwn...gia na kserete....
ektos an den sas kanoun kai autoi kai thelete na paiksoume me pro-mini...

"na eiste kala kai tou xronou"

"TO LUKOPOULO".....

Anonymous said...

Sorry sto thriambo o mesos oros ilikias einai ta .....inta. Pou ta brikate re lykopoyla ta paidia tvn 20 etvn kai ta krybete;;;;

Anonymous said...

Το μήνυμα απευθύνεται σε όσους από το ΒΥΡΩΝΑ λένε ότι δεν χαρίζουν παιχνίδια ή δεν μπλέκουν σε παράγκες. Δεν έχω λόγο να μην σας πιστέψω παιδιά. Αλλά σε περίπτωση που στα δυο τελευταία ματσάκια φέρετε δυο ισοπαλίες θα είναι δύσκολο και οι πιο καλόπιστοι να το θεωρήσουν τυχαίο.

Anonymous said...

mikre mas file 5:48
distixos ston thriamvo exoyn ta likopoula ton ..inta....dioti to athlimataki pia den vgazei karpoys k opoia pedakia ton 20 k 30 eton einai ligo ikana anevenoun katigoria k pezoyn a1, esi eisai mallon apo auta ta pedakia, poy tha itheles na pas a1 alla den mporeis, min lipasai molis piaseis ta ..inta... na pas sto thriamvo esto k arga na geytis k sy ti xara mias ektos edras nikis.

Anonymous said...

Μήτσο Βελαωρα να προσεχεις τίς ιώσεις να παιρνεις πολλα υγρα και να προσεχεις μην βγαινεις εξω λουσμενος .κυριως αυτη την εποχη που σερνονται ιωσεις και κρινεται και το πρωταθλημα της Α2

Anonymous said...

ρε παίδες χαλαρώστε μεταξύ μας τα γράφουμε μεταξύ μας τα διαβάζουμε γιατί δεν τα λέει ο ένας στον άλλον ευθέως;
εκατέρωθεν προσβολές και υπονοούμενα μεταξύ γνωστών ντροπή και αίσχος για όλους σας
μια παρέα είμαστε όλοι την ίδια τρέλα κουβαλάμε, ο καθένας πορεύεται και πράττει ανάλογα με τις αρχές και την ηθική του δεν είναι άξιος να τον κρίνει κανένας

Anonymous said...

Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΝ ΑΞΙΟΜΑΧΟ ΘΡΙΑΜΒΟ.
ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΗΣ.
ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΕΩΣ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ,ΟΠΩΣ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΑΛΙΑΝΘΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΜΠΛΕΚΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΛΗΨΕΙΣ,ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΑ ΓΑΛΑΤΑ.

Anonymous said...

Κυριοι παρακληση, οταν αναφερεστε στο ονομα μου, παρακαλω επωνυμως. Εκτος εαν ντρεπεστε για το ονομα σας. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Δ. Βελαωρας.

Anonymous said...

Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟ ΤΟΝ ΑΞΙΟΜΑΧΟ ΘΡΙΑΜΒΟ........... ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΦΙΛΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. ΟΙ ΔΥΟ ΑΞΙΟΜΑΧΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΙΣΟΠΑΛΕΣ..... ΟΥΣΤ ΡΕ!

Anonymous said...

ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΛΥΚΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΓΛΥΦΤΗΣ ΜΗΤΣΑΡΑ ΒΕΛΑΩΡΑ, ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΕΝΑ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ , ΕΙΝΑΙ ΓΛΥΦΤΗΣ ΚΑΙ ΨΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΗΘΙΚΟΠΛΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ;
ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ Τ' ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ, ΘΑ ΝΤΡΑΠΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ;

Anonymous said...

ΑΠΟ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΒΓΗΚΕ ΑΝΩΝΥΜΟ. ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ ( ΕΙΜΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟΥ)

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΛΥΚΟ ΔΗΜΗΤΡΗ ΒΕΛΑΩΡΑ;
ΕΙΣΑΙ 42 ΜΕ 'Η ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΤΕΟ ΚΑΙ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΣΟΥ. ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΕΠΙΡΡΕΠΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΙΑΝΕΙ ΓΡΙΠΗ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ, ΠΑΛΙΟΓΡΙΑ.
Η ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑ(ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΣΚΟΥΦΙΤΣΑ ΚΥΡΙΕ ΑΣΤΥΦΥΛΑΞ)
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΥΨΟΥΜΕ ΤΑ ΟΠΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ 3 ΚΑΙ Ο ΚΟΥΚΟΣ ΟΛΟΙ ΚΙ' ΟΛΟΙ . ΕΠΙΣΗΣ Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΡΟΔΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΕΥΚΟΛΑ..............

Anonymous said...

Καλημερα γιωργακη, τι εκανες ρε 2.30 το πρωι αυπνιες ειχες? Συγχαρητηρια για την ανοδο. Μητσος.

Anonymous said...

BYRONARA

Anonymous said...

PREPI OLISAS NA SYNXARITE TIN OMADA TOY BYRONA KAI NA THN BOHTHATE GIATI MESA SE 9 XRONIA ME PEDIA APO TA SPLAXNATIS EFTASE EKI POY EFTASE SE ANDRES A2KAI GYNEKES A1.EKTOS AYTOY FTIAXNI KAI YPODOMES.EYXARISTO.NIKOS BYRONA.

Anonymous said...

mpravo mpravo sigharitiria
efharistimenoi?

Anonymous said...

TO KATORTHOMA TOY BYRONA PANAI SE POLOYS.GIAYTO EXOYN BALI LITOYS KAI DEMENOYS ME OTI MESA DIATHETOYN DIETITES PARAGONTES SOMATIA KAI.......NA EMPODISOYN TO ERGO POY KANI GIA TIN EXELIXI TOY HAND BALL.NIKOS BYRONA

Anonymous said...

Ο ΒΥΡΩΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΗ ΠΟΤΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΕΝΕ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ....................

Anonymous said...

fadasteite na eixe kai kamia omada tis prokopis o byrwnas ti sxolia tha kanate

Anonymous said...

Ρε παιδιά τι έχεται πάθη με την Αναγέννηση Βύρωνα οι άνθρωποι δεν στήνουν παιχνίδια , ότι παιχνίδι έχω παρακολουθήση τα δίνουν όλα για τη νίκη.Παίζη το καλύτερο handball στη κατηγορία μακράν, γιατί λοιπόν να στήση τα πιαχνίδια από τη στιγμή που χρειάζεται τους βαθμούς;;;;

Anonymous said...

GIA SENA POY LES TI OMADA EXI O BYRONA------------------
ESI TI OMADA EXIS ....APO XOYFTALA

Anonymous said...

ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΘΕΙ ΟΛΟΙ. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ.ΤΙ Α2 ΤΙ Β ΕΘΝΙΚΗ.ΦΟΒΑΣΤΕ ΜΗΠΩΣ ΧΑΣΕΤΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ,ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ 'Η ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΦΙΛΑΘΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΘΑΧΕΤΕ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΗΤΕ ΣΤΗ Α2 'Η ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΔΙΑΛΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΑΠΟ ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.....

Anonymous said...

sostos o 8:39 parapoli sostos mpravo file moy. fonazoyme emeis k ta konomane alloi.

Anonymous said...

Ερώτηση: Το Λουτράκι, προλαβαίνει να πέσει κατηγορία, ή χρειάζεται συνδυασμούς αποτελεσμάτων; Και αν ναι, γιατί δεν φροντίζανε γι'αυτό πιο νωρίς, παρά μας ζαλίσανε όλο τον καιρό με την υπερομαδάρα τους που θα ανέβει τρένο στην Α1... αλλά δεν τους αφήνουν τα... κέντρα αποφάσεων;!;!

Anonymous said...

ΕΜΕΝΑ ΠΑΛΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΕΚΕΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΓΙΑ ΤΙΣ
ΜΕΤΑΚΙΝΙΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΕΘΝΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Anonymous said...

Για τις υποδομές του Βύρωνα που αναφέρθηκε παραπάνω κάποιος φίλος:

Κατερίνα Παπαδοπούλου:
Κάποτε είχες αρχίσει να λειτουργείς τον σύλλογό σου πρωτοποριακά, με πραγματικά καλή προσπάθεια, ενδιαφέρον για τις μικρές σου ομάδες, μάζεψες παιδιά, και σύμφωνα με αυτά που έλεγες δεν ενδιαφερόσουν για τη δημιουργία αντρικού και γυναικείου τμήματος, έλεγες ότι σε ενδιαφέρει απλά να μαθαίνεις χαντμπολ στα παιδιά και να τα παραχωρείς σε άλλες ομάδες για να καλύπτεις τα έξοδα των υποδομών σου. Αυτό κατά την γνώμη μου ήταν κάτι πρωτοποριακό, και είχε τον απόλυτο σεβασμό μου.
Στην συνέχεια με λύπη μου βλέπω ότι έφυγες από τους στόχους σου, έγινες και συ ένα γρανάζι του συστήματος, απλά μιά ακόμα παράγοντας, και δεν ξέρω αν διαφέρεις σε κάτι από τους υπόλοιπους του χώρου.
Δίνεις βάση στα μεγάλα τμήματά σου, δεν σου μένει ενέργεια για τα μικρά σου τμήματα, τα οποία πλέον έχουν μια πολύ μέτρια πορεία, και γενικά δεν είναι πια ο σύλλογός σου αυτό που ξεκίνησε να είναι.
Μήπως πρέπει να ξανασκεφτείς τα πράγματα; Από που ξεκίνησες, τι ήθελες να κάνεις, και τελικά τι έκανες.
Ο πρωταθλητισμός αλλιώνει τις αρχές του αθλητισμού ανάπτυξης, και δυστυχώς Κατερίνα νομίζω ότι έπεσες στην λούμπα.

loyk said...

ΦΙΛΕ 1.31
ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΙΟΣ ΜΙΚΡΟΥ ΑΘΛΗΤΗ.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ,ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΣΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΧΕΙ Η ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ,ΑΠΟ ΤΑ ΜΙΝΙ ΑΓΟΡΙΑ -ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΩΣ ΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ.
ΠΟΛΛΕΣ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΑΛΕΝΤΑ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΑΛΕΝΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΟ ΓΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.
ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ,ΑΛΗΤΗΣ ΔΕΝ ΕΠΙΒΙΩΝΕΙ ,ΦΕΥΓΕΙ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ,ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΜΑΔΕΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ,ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΟΡΑΜΑ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ,ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ,ΑΥΤΟ ΠΟΝΑΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ,ΗΘΕΛΑΝ ΠΑΙΚΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ,ΗΘΕΛΑΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΛΛΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΡΠΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟΙ,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑΝ ΟΤΙ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ 10 ΧΡΟΝΩΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΛΜΑ.
ΦΙΛΕ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΠΟΛΥ,ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΠΟΛΥ,ΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΕΚΑΔΕΣ,ΑΣΠΛΑ Η ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΧΕΙ ΕΜΦΥΣΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΝΙΚΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΣΑ,ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΚΤΕΣ Κ.Α ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ.
ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ,ΤΟ ΤΕΑΔ ΒΥΡΩΝΑ,Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΠΟΥ ΣΦΑΓΙΑΣΤΗΚΕ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ,ΤΑΛΕΝΤΑ ΕΝΑ ΚΙ ΕΝΑ.
ΓΙΑΥΤΟ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΜΗΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΚΟΙΤΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ,ΚΟΙΤΑ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΤΗΤΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΥ ΦΥΓΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΥΡΙΩΣ
ΘΑ ΛΕΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ.
Λ.ΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ

Anonymous said...

N.SYRIOTIS
ENA MAGALO BRAVO STON Λ.ΓΕΡΑΝΤΩΝΗ

Anonymous said...

Kourasi exei katantisei to athlima. Mizeroi typoi apo kathe meria tis xoras pou prospathoun na apodeixoun pos einai kapoioi kai psaxnoun anagnorisi. Paragontes pou fonazoun apo ti mia pos adikountai alla einai etoimoi na agorasoun opoio paixnidi boresoun. Karagiozides pou tha sou vrisoun ti mana, ton patera, tin oikogeneia gia na katalaveis pos 'edo einai Loutraki, Arta, Kilkis, Katerini, Nea filadelfia, Byronas h oti allo thea. Paixtes pou mesa sto gipedo vgazoun ola ta complex kai ta apothimena tous, kai theoroun magia na varesoun ton antipalo na ton travmatisoun xoris na tous polyendiaferei giati 'idronoun ti fanela tous' kai prepei na to sevesai leei auto. Filathloi pou, olo kai ligostevoun otan pernoun prefa ti bourdelo einai to athlima. Dioikiseis pou den plironoun, omospondia pou anti na koita na proothisei to athlima psaxnetai gia to pos tha faei osa perisotera borei.

autoi eisaste, autoi eimaste...

Anonymous said...

ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΒΥΡΩΝΑ........ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΕΝΟΧΛΗΣΕΙ ΑΦΑΝΤΑΣΤΑ Η ΑΝΟΔΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ...........
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΜΟΧΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΗΣΥΧΟΥΣ.
ΑΚΟΜΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΦΙΛΟ 1:31
ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΑΝ ΧΑΝΤΜΠΩΛ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΝΕ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΝ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ Η ΛΕΞΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ.........ΔΗΛΑΔΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΕΤΟΙΜΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΧΤΙΖΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΝ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΑΚΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ; ΑΝ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΣΤΟ ΜΑΣ ΕΠΩΝΥΜΑ................

Anonymous said...

GIATI GRAFETE ANONIMA TI FOBASTE
DEN EXETE AAAAA

Anonymous said...

AYTOI POY GRAFOYN ANONIMA EINAI **K O T E S LYRATES**

Anonymous said...

πολύ καλή δουλειά στον βύρωνα εύγε αξιοζήλευτη δουλειά και ομάδα γονείς και παράγοντες όμως η κατάρα αυτής
κρίμα

Anonymous said...

panta oi goneis ama mpainoyn sta xorafia ton proponiton ginontai vraxnas-ela poy xoris thn eisfora toys den ginete tipota-kai o kathenas theorei oti to paidi toy einai TO talento kai prepei na paei kateythian stin ethniki!kai fysika grafoyn eponima giati den exoyn kai alles egnoies!

Anonymous said...

Giorgaki , prosexe ta logia sou giati esi pou les oti den ksexnas, poulises afton pou se eswse sto Xalandri kai sto SAKA, otan xreiasthke na vgeis mprosta stin plateia me ta kokkina-mple. Tote ksexases i itan polla ta lefta apo ta patatakia??? O kosmos tou handball einai pragmatika mikros giati emeis den ton afinoume na megalwsei...

Anonymous said...

Ρε παιδιά και γονείς του ΒΥΡΩΝΑ καμιά προπόνηση κάνετε αυτή τη βδομάδα για να παίξετε με το Θρίαμβο ή όλη μέρα είστε στο blog και γράφετε για το πόσο μεγάλη ομάδα έχετε και για τα ταλέντα σας. ΑΑΑΑΑ ξέχασα ότι το ματσάκι είναι αβαβά και θα ρθει ΧΙ. Sorry συνεχίστε να ασχολείστε με το site εσείς και αφήστε τους παράγοντες να παίξουν το Σάββατο.....

Anonymous said...

ΡΕ ΦΙΛΕ 4.15
ΠΑΛΙ ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ;
ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΝ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΑΝ ΟΧΙ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ,ΕΤΣΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.
ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ.
ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΤΗΤΙΧΘΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ.
ΕΣΥ ΑΜΑ ΠΕΣΕΙΣ ΘΑ ΣΕ ΦΑΕΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ ΛΥΚΟΣ
ΚΑΗΜΕΝΕΕ

Anonymous said...

TI KOPSIMO SAS EXI PIASI TORA TELEYTEA ME TIS OMADES TOY BYRONA SAS PONAI POLY POY DEN MPORITE NA KANETE AYTA POY EXOYN KATORTHOSI AYTA TA PAIDIA.

Anonymous said...

Ρε ΝΙΚΟ από ΒΥΡΩΝΑ πήγαινε σε κανένα νυχτερινό σχολείο να μάθεις λίγο ορθογραφία ή βάλε τον μπαμπά σου να γράφει τις αρλούμπες που σκέφτεσαι. Έτσι κι αλλιώς εκεί στο Βύρωνα έχετε μάθει να βάζετε άλλους να βγάζουν τα κάστανα απ΄ τη φωτιά. Όσο για το ματς με τα λυκόπουλα είτε παίξετε είτε δεν παίξετε ισόπαλο θα ρθει. Μπράβο για το ήθος όχι προσωπικά το δικό σου αλλά της ομάδας που αντιπροσωπεύεις. Περιμένω να γράψεις στο site όχι τώρα ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΥ. Μην κρυφτείς.......

Anonymous said...

ftasame sto simio ton virona na ton ekprosopi mia kapoia ....anagenisi.... (k kala kanei) afoy kapoioi tis edwsan to dikewma, k oxi enas A T H I N A I K O S, NTROPI SE AYTOYS POY EVALAN TO XERAKI TOUS NA MHN YPARXEI, K STON VIRONA (PLIN TON ATHLITWN TIS ANAGENISIS) EINAI POLI AUTI POY VOITHISAN.

Anonymous said...

πολυ δουλεια στον βυρωνα..στηριζετε σε δικα της παιδια ...τι να σας πω.ολα δικα της ειναι.π.χ.γυναικες Χατζημικε, ανδρες χατζηαθανασιου. ρε ουστ απο εδω σας εχουν παραμιθιασει το ανρδογυνο

Anonymous said...

ΦΙΛΕ ΕΣΥ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΒΥΡΩΝΑ.
ΕΣΥ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΗΝΑΙΚΟ.
Ο ΙΔΙΟΣ ΕΙΣΑΙ, ΣΕ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΓΙΑΥΤΟ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙΣ.
ΤΕΛΟΣ
Υ.Γ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΙΚΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΣΕ ΛΙΓΑΚΙ,Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ ΤΑ ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ.
ΝΤΡΟΠΗ
ΤΕΛΟΣ

Anonymous said...

Ο ανώνυμος 25 Μάρτιος 2009 1:31 πμ είμαι, και γονείς της Αναγέννησης χαλαρώστε, γιατί εγώ έχω γράψει μόνο αυτό το σχόλιο. Δεν είμαι αυτός που σας κουρδίζει να μην έρθετε Χ με τον Θρίαμβο, γιατί προφανώς κάτι τέτοιο δεν τον συμφέρει, και όχι ότι κόπτεται για την διαφάνεια του πρωταθλήματος.

Όταν είπα ότι έχει πέσει η ποιότητα των ηλικιακών σας ήξερα πολύ καλά το τι είπα, γιατί είμαι πολύ καλός γνώστης του χώρου, κ. Γεραντώνη.

Δεν έχω μικρότητες με την Αναγέννηση, εγώ ότι είπα το είπα ως υποστηριχτής της ανάπτυξης, που βλέπω ότι στην ομάδα σας έχει πέσει πάρα πολύ.

Και για να δείτε ότι τα ξέρω καλά συνεχίζω:
Τα περασμένα χρόνια είχατε πολλές ομάδες στις τελικές φάσεις της Ελλάδας, φέτος το εφηβικό σας δεν πέρασε, το παιδικό έμεινε εκτός εξάδας ΕΣΧΑ, το παμπαιδικό εκτός εξάδας ΕΣΧΑ και αυτό, το μίνι είναι για τριαντάρες, τα κορίτσια τα ξέρω λιγότερο, αλλά νομίζω ότι και εκεί υπάρχει φθίνουσα πορεία από τα περασμένα χρόνια.
Εμένα αυτό που με νοιάζει και τα έγραψα αυτά, είναι ότι βλέπω ότι η Αναγέννηση πέφτει συνεχώς στα ηλικιακά της, και νομίζω ότι αιτία σε αυτό είναι τα μεγάλα της τμήματα.
Εγώ δεν είπα να μην παίξουν τα παιδιά σας στην τοπική σας ομάδα, ούτε να πάνε αλλού, εγώ αυτό που είπα είναι ότι για να πηγαίνουν καλά οι μεγάλες σας ομάδες, οι μικρές σας ομάδες πάνε μετριότατα.

Ασχοληθείτε με το παιχνίδι με το Θρίαμβο όλοι, αν θα το δώσει, αν θα έρθει Χ, αν θα γίνει Χ και στο Λουτράκι, εμένα καθόλου δεν με νοιάζει. Εγώ βλέπω μια Αναγέννηση που την ζήλευα να κοντεύει να γίνει ομάδα της σειράς στα ηλικιακά. Αν αυτό εσάς δεν σας ανησυχεί συνεχίστε να πανηγυρίζεται για τις μεγάλες επιτυχίες του αντρικού και του γυναικείου σας.

Anonymous said...

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΑ ΗΞΕΡΕΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΠΡΟΚΡΙΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΤΕΛΙΚΕΣ ΦΑΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..............

ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΙΛΑ ΕΠΩΝΥΜΑ .
ΤΕΛΟΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΛΑΒΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΙΝ.
ΑΚΟΜΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΩΝ ΑΚΑΔΗΜΙΩΝ ΚΑΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ .............
ΕΠ΄ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ;.............

Anonymous said...

καλο κοπτηριο η αναγενηση βυρωνα.για πσρτε αθλητη τουσ

Anonymous said...

pros g.dragazi......min mhlas

Anonymous said...

vasika uparxoun arketa senaria gia to poios tha meinei stin katigoria.to loutraki exei eukolo agwna apenanti ston panionio opote paei stous 24 vathmous.o aris nikaias as to poume oti einai standaraki oti tha kerdisei tin dialimeni arta (ektos an katevei o Triantis apo ton ari nikaias pou me tous efnidiasmous pou exei 0 stous 10 tha einai megalo pleonektima gia tin arta) opote paei stous 22 kai i arta paramenei stous 20.ta xania kerdizoun opote pane stous 29 kai menei na doume ton agwna metaksi virona kai thriambou.se periptosi X prepei na stihei kai o epomenos agwnas pou einai metaksi tou loutraki kai virona.genika uparxoun arketa senaria.

to thema einai to eksis

ta xania pane A1.xwris na eimai pektis tou vyrona ta paidia einai ta mona pou aksizoun mono kai mono giati paizoun Handball kai oxi pame epithesi kai oti vgei.vevaia dem tha katafernan stin A1 logo dunamis

i arta kata 70% tha pesei.ton ari nikaias den ton xwneuoun polles omades (opws kai pektes opws triantis) opote theloun na ton riksoun.

to sxedio na pesoun 6 omades einai apla asteio.

Anonymous said...

A T H I N A I K O S istoria eton k ton dielisan gia plaka k apo tis staxtes toy genithike i ....anagenisi, erotisi: ean figei to zeygari gia kapoious logous poioos tha kratisi tin omada? o k nikos?? oson afora tis ypodoms sas anagkastikate k pirate kyriazi papageorgioy k kapoion akoma apo ton ilisiako kathos k ton xatziathanasioy (terastia i prosfora tou sto athlima k adamantinos o xaraktiras tou) sto teleutaio pexnidi me ta xania valate k ton papatzimpa na peksi (gia na min lete malakies oti mono o triamvos exei megaloys se ilikia pextes) apo tis ipodomes sas loipon poios mporei na stathi stin A1? k oi alithia einai oti apo tis ipodomes mono oi dio stoumpides pazoun (aksiologoi k oi dio) oi ipolipoi gemizoun ton pagko. fonaxte tora k vriste alla tha akoute alithies.

Anonymous said...

aniparktoi se ena athlima pou to dioikei o polis ageloydis gia ta prosopika tou erismata.

Anonymous said...

FILE 8.14
EGO DEN EXW PAI SE ELLINIKO SXOLIO IME ALODAPOS.
KAI TON PATERAMOY ASTON EKI POY ANAPAVETE OK
GIATI GRAFIS ANWNYMA DEN EXIS ARX........NA BALIS TO ONOMASOY

Anonymous said...

file 26 Martioy 2:58 me ekanes kai gelasa.to paixnidi tou thriambou tha pektei sta isia.den uparxoun oute senaria.dld den mporei mia omada na ferei mia isopalia i na kerdisei mai anwteri i na xasi apo mia katwteri???

pantos gia ton trianti exeis dikio.einai megalo noumero kai tin exei dei kiolas.kai tin exei dei xwris na uparxei logos.ti psonio thee mou.alla tha anevei stin arta kai tha kaloperasei

Anonymous said...

baΦΙΛΕ 1.31
ΛΟΓΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΛΕΣ.
1. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ,ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΧΕΙ.
2. ΤΑ ΜΙΝΙ ΑΓΟΡΙΑ ,ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΠΙΟ ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ Π.Χ ΣΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΚΑ.
3. Η ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ[ΩΠ ΓΙΟΣ ΜΟΥ]ΕΧΑΣΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥΣ[ΜΠΑΣΚΕΜΠΟΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΗΛΥΣΙΑΚΟΥ]ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ,ΓΙΑ 10 ΓΚΟΛ ΗΤΑΝ Ο ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ 6ΑΔΑΣ,ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΚΟΡΩΠΙ ΚΑΙ ΚΑΜΑΤΕΡΟ ΚΑΙ ΗΛΥΣΙΑΚΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ 6ΑΔΑ.
4.ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΑΔ ΒΥΡΩΝΑ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΝΑΣ-ΕΝΑΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΟ ΔΟΥΚΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ 6ΑΔΑΣ.
5.ΜΙΝΙ ΚΟΡΙΤΣΙΑ,ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΣ ΔΗΜΟΣ ΚΟΡΥΔΑΛΟΥ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ 1 ΓΚΟΛ.
6.ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΕΣ 4 ΠΑΙΚΤΡΙΕΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΣ ΤΗΣ Ν.ΙΩΝΙΑΣ,ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ;
ΝΑΤΑΛΙΑ,ΒΑΣΙΛΕΙΑ,ΑΝΤΡΙΑΝΑ,ΑΙΜΙΛΙΑ;
ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΑΥΤΑ, ΠΩΣ ΕΣΥ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ;
ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΘΑ ΗΞΕΡΕΣ ΤΑ ΔΕΚΑΔΕΣ ΤΑΛΕΝΤΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ
ΧΡΗΣΤΟΣ Μ,ΜΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΜΑΝΤΖΟΠΟΥΛΟΣ
ΔΙΑΚΟΥΜΑΚΟΣ ΠΟΣΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΛΥΠΑΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ.
ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΩΝ ΓΡΑΦΤΩΝ ΣΟΥ;
ΓΙΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΠΑΙΡΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ,ΜΟΝΟ ΟΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Υ.Γ ΑΣΤΟ Κ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΔΕΥΕΙΣ
Υ.Γ2
ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΚΑΙΡΟ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΤΩΝ ΓΟΝΙΩΝ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ ΕΑΝ ΠΡΟΚΡΙΘΟΥΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΝΕ ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ,ΓΙΑ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΛΟΓΟΥΣ.
Λ.ΓΕΡΑΝΤΩΝΗΣ
ΠΑΤΕΡΑΣ ΑΘΛΗΤΗ ΠΑΜΠΑΙΔΑ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ.

Anonymous said...

Δεν γνωρίζω τα της ανάπτυξης αλλά μου φαίνεται περίεργο πως με μια ήττα βγαίνεις εκτός 6άδας. Για μένα σημαντικό είναι ότι είχατε προαποφασίσει να μην πάνε τα παιδιά στις τελικές φάσεις αν προκριθούν. Δεν ξέρω ποιοί σοβαροί λόγοι σας ώθησαν να πάρετε μια τέτοια απόφαση, αλλά με κάθε επιφύλαξη επειδή είμαι και εγώ γονιός, μου φαίνεται εντελώς αντιαθλητικό και αντιπαιδαγωγικό.

Anonymous said...

Σας είπε κανείς ότι ενδιαφερόμαστε για τα ηλικιακά της αναγέννησης και μας δίνετε λεπτομέρειες???
Ζόρισαν τα πράγματα στο βύρωνα και ετοιμάζεται μεγάλο κανόνι...

Anonymous said...

ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΝΟΝΙ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΥΡΩΝΑ........ΜΑΛΛΟΝ ΛΑΘΟΣ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΠΥΡΑΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΟΞΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ.......

Anonymous said...

EINAI DYNATON TOSA SXOLIA GIA TIN ANAGENNISI?POLY AKSIA DEN TOUS DINETE/OUME?

Anonymous said...

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...

Anonymous said...

GIATI ASXOLISTE METHN ANAGENNHSH.KOITAXTE TA STRABASAS.

Anonymous said...

o aris nikaias pou kolaei
twra re paida
aftoi einai teliomenoi kai den to 3eroun akoma
exoun pesei pro pollou

Anonymous said...

Η Νίκαια με δυο νίκες έμεινε κατηγορία αρκεί να μην έρθει Χ ο Θρίαμβος το Σάββατο και Χ το Λουτράκι την τελευταία αγωνιστική. Η Άρτα και να νικήσει το Σάββατο, πάλι θα πέσει αφού και στα Χανιά να νικήσει (χλωμό στη φιέστα των Κρητικών) δεν ευνοείται σε καμία ισοβαθμία.

Anonymous said...

gia na katalavw eimai kai komataki xazos an o bironas ferei 2 x
kai o thriambos ena x
pefti i arta?
i nikaia pefti ean den kanei 2 nikes
o thriambos ean den kanei 3 bathmous
o bironas an den kanei 2 bathmous
kai to loutraki ean geinei ti?

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ Κ 1.31
ΑΣ ΕΛΘΕΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 2.30
ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΚΑ.
ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ ΝΑ ΔΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑ.
ΜΕΤΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΜΑΤΣΑΚΙ ΣΤΙΣ 4.00.
Υ.Γ ΟΣΟ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΦΙΛΟ ΠΟΥΕΧΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΗΤΤΑ ,ΝΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΠΟΛΥ ΧΑΛΙΑ ΤΟΥ ΗΛΥΣΙΑΚΟΥ.ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕ 15 ΓΚΟΛ.ΜΕΤΑ ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΝΙΩΝΙΟ ΚΑΙ ΧΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 6ΑΔΑ ΕΓΙΝΑ ΑΝΤΙΠΗΠΤΟΣ,ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΜΑΣ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΦΙΛΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ ΘΑ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ,ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΥΡΝΟΥΑ;
ΛΟΙΠΟΝ 2.30 ΠΑΜΠΑΙΔΕΣ ΒΥΡΩΝΑΣ - ΔΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ 4.00 ΒΥΡΩΝΑΣ ΘΡΙΑΜΒΟΣ.
ΟΛΟΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΟΙ

Anonymous said...

EISTAI POLY MALAKES ME TA SENARIA POY KANETE EEEEEEEEEE
ASXOLITHITE METIS SUPER OMADES POY EXETE RE MALA....

Anonymous said...

Καλησπερα σε ολους ανωνυμους και μη.

Εγω προσωπικα δουλεψα εναμιση χρονο στην Αναγεννηση Βυρωνα στις ακαδημιες και θα μιλησω για το διαστημα που εγω ημουν εκει.
Υπηρξε απιστευτη οργανωση, πολυ μεγαλο ενδιαφερον προς ολα τα παιδια στις ακαδημιες. Παρα πολυ καλο κλιμα και σε καμια περιπτωση δεν ειδα κατι μεμπτο.
Εγω προσωπικα εζησα την Κ.Παπαδοπουλου κ Γ. Μυλωνα απο κοντα και ειδα οτι πρωτη προτεραιοτητα ειχαν να κανουν τα παιδια σωστους αθλητες, σωστους χαρακτηρες και τελευταιο ερχοταν το αποτελεσμα.
Ειδα γονεις κοντα στα παιδια τους ακομα και στις προπονησεις στο ανοιχτο γηπεδο στο κρυο...
( αληθεια σε ποσες ομαδες το βλεπουμε αυτο εκτος απο κανα 2-3..? ).
Για οσο εργαστηκα εκει, πληρωθηκα κανονικα και στην ωρα μου, και εχω τις καλυτερες αναμνησεις απο την ομαδα αυτη. ( για αποφυηγη παρεξηγησεων κ μην πει κανεις κατι που δεν γνωριζει, αποχωρησα οικιοθελως λογω επαγγ.υποχρεωσεων).
Δεν ξερω τωρα τι γινετε στην ομαδα και δεν μπορω να παρω θεση.
Απλα ηθελα να πω οτι για καποιους που γραφουν για τις ακαδημιες...ειλικρινα το λεω μακαρι να ειχαμε και αλλες ομαδες σε τετοια επιπεδα.
Το αθλημα που ολοι αγαπαμε δυστυχως το βλεπετε ολοι δεν παει καλα.....ομαδες διαλυονται, αδεια γηπεδα, απληρωτοι παικτες, και εμεις μιλαμε για τις ακαδημιες μιας ομαδας που εχει τοσα πολλα παιδια...που στο κατω κατω ταλεντα βγαζει και μαζι με Δουκα κ Ιωνικο κ 1-2 ακομα ειναι πηγη ταλεντων στην Αθηνα.

Για το αντρικο δεν γνωριζω και δεν θα πω τιποτα.
Απο το ηθος ομως της Κατερινας πιστευω οτι ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να μπει σε διαδικασια στησιματος.
Πιστευω παντως οτι ειναι 10 φορες καλυτερη ομαδα απο τον Θριαμβο.

Νικος Ψ.

Anonymous said...

για να καταλαβω.οι γονεισ πληρωνουν για να γινουν τα παιδια τουσ καλοι αθλητεσ και ανθρωποι,το σωματιο ετοιμαζει μια χρονια την ομαδα για το καλυτερο,οι ομαδα απο ατυχια και καποια αντιπαλα παιδια που πεζουν ομωσ basket και εκεινοι την ημερα πηγαν για χαντ=μπολ χανουν την τελικοι φαση του πρωταθληματοσ.ο συλογοσ ομωσ εχει αποφασισει οτι και να περναγαν δεν θα πηγενανε για καποιοθσ λογουσ που θεωεουν σοβαρουσ.αυτη ειναι η ιστορια,ο ΔΡΑΚΟΣ τησ ιστοριασ που ειναι.Η ΚΥΡΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΡΙΑ.και μετα μασ φταιει ο ΣΕΦΕΡΤ ο ΠΕΡΚΟΒΑΤΣ ο ΜΑΝΤΖΟΣ ο ΙΑΤΡΟΥΔΙΣ ο ΠΕΝΙΑ ο ΚΡΑΝΑΚΙΣ ο ο ο ο ο ο ο
δεν παμε να κοιμηθουμε καλυτερα

Anonymous said...

ΝΙΚΟ Ψ
ΕΙΜΑΙ ΓΟΝΙΟΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ,ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ,ΘΥΜΑΣΑΙ ,ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΚΡΥΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΒΡΟΧΕΣ ,ΣΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΤΟΥ ΒΥΡΩΝΑ.
ΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑΝ ΕΝΑ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ,ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΩΣΤΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ.
ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΜΑΙ ΝΙΚΟ ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ.

Anonymous said...

na to lete sinexeia
bas kai to pistepsete

Anonymous said...

Πλησιάζει η ώρα. Σε λίγο θα ξέρουμε τι θα γίνει.

nikos byrona said...

STIS 4mm XIRIZOYN TON GAMPRO

Anonymous said...

Επειδη πολλοι....ειπα κ ειπα κ ειπαν....!!!
Η Αναγεννηση κερδισε τον Θριαμβο
( που 1-2 μερες πριν εκανε κρουση....αλλα εφαγε χυλοπιτα απο Μυλωνα ).
Τα ματς παιχτηκε στα ισα κ κερδισε η καλυτερη ομαδα μεσα στο γηπεδο..!!!
Ο Θριαμβος ειναι γνωστος τοσα χρονια....με τις κλικες κ τις λαμογιες..!!!

Anonymous said...

Άρης Νικαίας και του χρόνου Α2. Στο δεύτερο γύρο πορεία πρωταθλητισμού με μια ήττα μόνο στα Χανιά. Αν στον πρώτο γύρο δεν είχανε τραυματιστεί Ρηγάκης και Νιαρχάκος, ίσως μιλάγαμε για κάτι καλύτερο. Μπράβο στον Τάκη Μελετάκο και στους παίχτες του.

μαγκαφουρακης νικος said...

προς ολους τους ''φιλους'' του χαντμπωλ που το ειχαν σιγουρο οτι θα ερχομασταν Χ με τον θριαμβο: ειστε για τα πανηγυρια!!!! ουτε εγω ουτε οι συμπαιχτες μου υπηρχε περιπτωση να χαριστουμε σε κανεναν...τωρα μπορειτε ανωνυμα να σχολιασετε οτι θελετε.γιατι δεν νομιζω να υπαρχει καποιος που θα εχει τα αρ...δια να πει επωνυμα το παραμικρο?????

Anonymous said...

GIA OLOYS ESAS POY GRAFATE GIA STISIMO PAIXNUDIOY TIS ANAGENNHSHS EAN EXETE AR.....BGITE NA PITE KATI KOTES.MAL.....

Anonymous said...

Για τον φίλο που στις 26 Μαρτίου 2009 6:21 μμ έγραψε:
"o aris nikaias pou kolaei
twra re paida
aftoi einai teliomenoi kai den to 3eroun akoma
exoun pesei pro pollou"
Φίλε μου είσαι πραγματικά μεγάλη γάτα. Επίσης βαθύς γνώστης του Handball :-) Δεν το ξέρουν ότι έχουν πέσει και δεν τους το έχει πει και κανένας. Και το χειρότερο για 'σενα είναι ότι δεν θα τους το πει κιόλας κανένας.
ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ.
Όμως μήπως λέει κάτι σε 'σενα σήμερα; Λέω, μήπως;

Anonymous said...

Προς τον φίλο "26 Μάρτιος 2009 2:58 πμ":
Η ανάλυσή σου ήταν σωστή. Όμως επειδή μάλλον έχω χάσει συνέχειες, γιατί πολλοί δεν χωνεύουν τον Άρη; Νομίζω ότι είναι ομάδα που δουλεύει στο γήπεδο και την παλεύει σωστά και αθλητικά. Ξέρεις κάτι άλλο;

Anonymous said...

polla sigxaritiria stis dyo omospondiakes omades poy sothikan, etsi tha mporoyn na synexisoun k oi proponites tous to ergo tous dioti mono ekei mporoun na doulevoun, apo opou allou k an exoun perasei efygan me klotsies,oson afora k toys athlites tous tora poy sosane tis omades toys as pane na plirothoun ta fetina tous lefta, giati provlepo na paroyn ta ...tetoia ton proedron-proponiton toys.

Anonymous said...

EKI EKI STI B ETHIKH,,,,,,,,,,,

Anonymous said...

ta idia lefta tha paroume... vlaka e vlaka.

Anonymous said...

GIA SESA 30/3/09-2.04
BLAKA NA PIS THN MANNASOY KAI TON PATERASOY MAL.......