Πέρασε από τη Βέροια ο ΠΑΟΚ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Πέρασε από τη Βέροια ο ΠΑΟΚ


Την 12η νίκη του στο πρωτάθλημα της Α1 Ανδρών σημείωσε ο ΠΑΟΚ, ο οποίος επιβλήθηκε στην αυλαία της 15ης αγωνιστικής του Φιλίππου Βέροιας με 27-17. Ο «δικέφαλός» του Βορρά είχε τον τερματοφύλακα Κώστα Γουργούμη σε εξαιρετική ημέρα, ενώ πολύτιμες λύσεις από την περιφέρεια έδωσαν οι Χρήστος Τσάτσος και Παναγιώτης Αποστολίδης. Το παιχνίδι στιγμάτισαν οι δύο αποβολές για λογαριασμό των φιλοξενούμενων τις οποίες δέχθηκαν οι Κεσίδης και Τσάτσος με το δελτίο του πρώτου να κρατείται.

Συνθέσεις - Δηλώσεις

ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ- ΠΑΟΚ 17-27
Τα δεκάλεπτα: 4-5, 7-11, 8-15, 11-20, 15-24, 17-27 ΦΙΛΙΠΠΟΣ (Κύρος Σαράφης): Αρβανιτίδης, Μιχαηλίδης, Δομπρής 3, Παντελίδης, Μάντζος 1, Δραγκόλας, Ζευγαρόπουλος, Κωστακίδης Θ. 1, Κωστακίδης Π. 1, Δάσκαλος 2, Ντόβας, Δινάλης, Παπαδόπουλος 9, Δέλιος, Ζλατάνος, Κορωνάς
ΠΑΟΚ (Στέλιος Υετίων): Ζάγκας, Παλάσκας 3, Γουργούμης, Πίτσιος, Κοκκώνης 4, Αποστολίδης Π. 6, Ιλερής, Ορφανουδάκης, Πετρίδης, Τσακίρης 3, Τσάτσος 6, Καράγγελος 1, Τσίλης 1, Σεβαστίδης 2, Κεσίδης, Αποστολίδης Β. 1
Διαιτητές: Κατσάνος- Αγγελίδης, Δίλεπτα: 3-4, πέναλτι: 2/2-5/6
Κόκκινες: 46' Κεσίδης (γιατί γύρισε και χτύπησε αντίπαλο εκτός φάσης, ενώ η μπάλα παιζόταν στην άλλη πλευρά- κρατήθηκε δελτίο)
57' Τσάτσος (γιατί ανταπέδωσε χτύπημα από αντανακλαστική ενέργεια αντιπάλου- δεν κρατήθηκε δελτίο).


Ο προπονητής του ΠΑΟΚ Στέλιος Υετίων μίλησε στο PAOK24 για όσα έγιναν στο κλειστό "Δ Βικέλας"
"Δείξαμε χαρακτήρα παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες και την κακή διαιτησία. Πολύ κακή διαιτησία σε βαθμό παρεξηγήσεως. Δείξαμε καλή αμυντική λειτουργία, το σκορ θα μπορούσε να είναι πολύ μεγαλύτερο. Μένει η σκιά για το κράτημα του δελτίου του Κεσίδη", σχολίασε ο τεχνικός του ΠΑΟΚ και πρόσθεσε ότι "στα αγωνιστικά είμαστε ικανοποιημένοι και προχωράμε. Τα υπόλοιπα πρέπει να τα εξετάσουμε".

Επίσης σχολίασε στο PAOK24 ο γενικός αρχηγός του ΠΑΟΚ, Γρηγόρης Πετρίδης.
"Για αποφάσεις ακατανόητες των διαιτητών στερούμαστε τις υπηρέσίες ενός παίκτη στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος. Είναι κρίμα, σε ένα ματς με τη διαφορά στα δέκα γκολ οι δύο διαιτητές να μη μπορούν να σταθούν στο ύψος τους. Μιλάμε για δύο διαιτητές που συνταξιοδοτούνται και παίζουν τα τελευταία τους παιχνίδια. Δεν μπορούσαμε να πιστέψουμε ότι θα κρατούσαν δελτία για δύο φάουλ μέσα στον αγώνα. Αναγνωρίσαν το λάθος τους και για να το μετριάσουν επέστρεψαν το δελτίο του Τσάτσου. Θα κάνουμε ένσταση εντός 48ωρου"

71 comments

Anonymous said...

ΠΕΤΡΙΔΗ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΤΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΝΤΕ ΚΑΙ Η ΜΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΙΔΑ ΣΤΟ ΟΤΕ ΤV ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΔΙΛΕΠΤΗ ΗΤΑΝ ΟΡΙΑΚΑ ΚΟΚΚΙΝΗ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΣΕ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ 10 ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ 12 ΓΚΟΛ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΤΑΝ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΣΑΤΕ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΚΛΗΡΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ??ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΧΝΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΕΝ ΟΨΗ ΤΕΛΙΚΟΥ???ΤΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΕ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΠΗΚΕ ΣΕ 2 ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΣΠΡΩΞΕ ΕΚΤΟΣ ΦΑΣΗΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΑΛΟ?

Anonymous said...

δηλαδή ο Κεσίδης έφαγε "κοκκινη" στην επίθεση και φταίει ο Υετίων που τους έβαλε να μαρκάρουν σκληρά στην άμυνα!!! Ας γυμναστούν λίγο τα παιδιά του Φιλίππου για να μην πέφτουν κάτω με το παραμικρό μαρκάρισμα....

Anonymous said...

...το ότι στην αμέσως προηγούμενη φάση ο παίχτης του Φιλίππου τον χτυπάει στο πρόσωπο(αθελά του)και ο παίχτης του ΠΑΟΚ(Κεσίδης) του απωθεί το χέρι που τον χτύπησε, αν αυτό δικαιολογεί την κόκκινη τότε έβλεπες άλλο αγώνα.
Να σου επισημάνω μόνο ότι ο σχολιαστής του αγώνα (Νίκος Μάντζος)είπε στη συγκεκριμένη φάση ¨αυτά τα σφυρίγματα είναι για γέλια¨
τη φάση του Τσάτσου την αφήνω στην κρίση του καθένα που είδε το ματς

Anonymous said...

apla paidia ta sfirigmata einai geloia.tou kesidi aniparkto oute kan eprepena stamatisei to paixnidi kai tou tsatsou aplo faoul.an to paidaki den mporei as min paixei me ton paok.filoi mou to athlima einai dinato kai markarismata apo mprosta xwris xtipima einai aplo faoul.xipnate!!!gia sas tous dio diaititakous den exw na pw kati.elpizw apla prin termatisete tin tsirkokariera sas na fate arketo xilo ...

Anonymous said...

αυτος ο ταβερνιαρης που κανει τον προπονητη στον παοκ που εχει πιασει το νοημα και πουλαει οπαδιλικι στους ανεγκεφαλους ειναι η πραγματικη εικονα μιας ομαδας που πραγματικα ειναι προκληση για το αθλημα.διαμαρτυρετε σε ολες ανεξαρτητου της φασεις εχει ειρωνικο υφος παιρνει ταιμ 2 λεπτα πριν τελειωσει ενα παιχνιδι που το κερδιζει 10 γκολ κατι που εκανε και με την χανθ.καποιοι παικτες ακολουθουν αυτην την ξεφτιλα κοκωνης πετριδης τσακιρης και καποιοι αλλοι προς τιμη τουσ οχι γουργουμης τσατσος σεβαστιδης.Α και ελειπε και εκεινο το καλο παιδι ο Ιωαννιδης.κυριοι του παοκ εισται απαραδεκτοι και προκλητικοι βαλτε μυαλο σε εκεινον τον βλακα που εχετε για προπονητη και νομιζω τα πραγματα θα ειναι καλυτερα για σας

Anonymous said...

1:09 an den sou aresoume min mas vlepeis...vlepe ton papadopoulo ton zaravina ton vamvaka ton ananiadi ton stib pou den einai eristikoi pote kai an thes gia theama des ton aivazi giati mas prixate ...vlax!

Anonymous said...

Ειναι προφανές 1:09 ότι είσαι πικραμένος και "πελάτης" του ΠΑΟΚ και του "ταβερνιάρη". Αμάν ρε Υετίων κάνε και συ μια δίαιτα, τους χαλάς την αισθητική, όλα τα μοντέλα οι προπονητές στην Α1...
Αντί να δεις τους διαιτητές πρόκληση μιλάς για ομάδα πρόκληση, σε πειράζει το ειρωνικό ύφος και μιλάς για Παοκτσηδιλίκι, όταν οι περισσότεροι παίκτες δεν είναι καν Παοκτσήδες, διαχωρίζεις σε καλά και κακά παιδιά, άρα μπορεί και να είσαι πικραμένος της πόλης και"γνώστης" των πάντων και των παρασκηνίων και καλά, σε πειράζει ο Ιωαννίδης ακόμα και όταν είναι τραυματίας,μιλάς για ταιμ-άουτ δείγμα ότι δεν γνωρίζεις καθόλου από Χάντ-Μπωλλ και στο τέλος λες βλάκα και τον προπονητή γιατί πιθανόν θα ήθελες να είσαι εσύ που δεν είσαι βλάκας , αλλά άξιος και "αδικημένος". Για την ουσία του αγώνα , άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε!
Δίνεις και συμβουλές στο τέλος στον Πάοκ και απορώ γιατί δεν αυτοπροτείνεσαι να πας εκεί και να τους δείξεις ποιό είναι το σωστό...πικραμένε άμπαλε!!!
Κερδίζει ο ΠΑΟΚ χολή και γκρίνια,χάνει ο Πάοκ (σπάνια), πανηγύρι...
Ασχολήσου με αυτούς που αποδέχεσαι αισθητικά και χαντμπωλικά και άφησε τους "άσχετους" στον ΠΑΟΚ να κάνουν ότι ξέρουν , λίγο ή πολύ, καλό ή κακό. Μα πάνω από όλα βγες και πες τι έχεις κάνει εσύ που μόνο κρίνεις...μεγάλε "προφέσορα" του αθλήματος.
Ένας "όχι" οπαδός του ΠΑΟΚ, αλλά δίπλα στην ομάδα .

Anonymous said...

θα γραψω για τον προφεσορα-προπονητη του Μπαοκ και τον φοβερο προπονητη καια πρωην (τεραστιο) Διαιτητη Γκαγκανα...

κυριοι συνελθετε και κοιταξτε γυρω σας, απο χθεσινοι εχετε γινοι πρωταγωνιστες και δεν μπορειτε να το διαχειριστείτε..

θα γραψω για ενα συμβαν που εχει βουιξει η Ελλάδα και μου το μετέφεραν απο την ΑΘηνα,


στον αγώνα Λουτράκι παοκ ο Υετίων φώναξε για λα΄θος αλλαγή στην γραμματεια αλλα έγινε ρόμπα.

τι έγινε? η γραμματεία είχε γράψει στο χαρτακι των διλέπτων 8:40 που ήταν ο χρόνος ίσόδου του παίκτη όταν λοιπόν απο το 6,40 πέρασε το δίλεπτο και ο παίκτης ήταν έτοιμος να μπει ο τεραστιος προπονητής αναφώνησε "ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑΓΗ ΛΑΘΟΣ ΑΛΛΑΓΗ" αφού αγνοεί και τα βασικά οτι δηλ στο χαρτί γράφεται ο χρόνος εισόδου του παίκτη και οχι ο χρόνος αποβολής

τεσπα έγινε ένα μπάχαλο αφού μαζί του δεν μπορέις να συνεννοηθείς αφού όταν ανεβαζει σφυγμούς δεν καταλαβαινει τι συμβαινει τριγύρω του και αφού είδε το φύλλο αγώνα το κατάπιε και συνεχίστηκε το παιχνίδι. όσο για την διαιτησία είχε λάθη αλλα οι αποβολές ήταν σωστές άσχετα την διαφορά δυναμικότητας των παικτών. γιατί όποιος ξέρει πρέπει να αντιληφθεί οτι οι παίκτες ανάλογα την διαφορά δυναμικότητας του αντιπάλου παίκτη προσαρμόζουν και τον όγκο της δύναμης που πρέπει να ασκήσουν.

όποιος όμως θελει να το παίξει νταής τότε ασκεί υπερμετρη δύναμη στα παιδάκια όπως εχθες.

ναι συμφωνω να μην παιζουν σε υψηλο επίπεδο αμα δεν μπορούν αλλά τις ηλικίες που πέρνουν μέρος στο πρωτάθλημα τις ορίζει η Ομοσπονδία οπόρτε να τα όρια ηλίκιας είναι εντάξει τότε δεν μπορεί να γινει κατι. έιμαστε στην ΕΛΛΆΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΕΠΊΠΕΔΟ

Anonymous said...

προς κυρο σαραφη.απο οτι γνωριζω ολη σου η σταση στη χαντμπωλικη σου ζωη χαρακτηριζοταν απο ευθητητα και ανιδιοτελεια και αυτα ηταν στοιχεια που σε διαφοροποιηουσαν απο καποιοιυς.τωρα γιατι δεν μπορεις να δεις την κατασταση που επικρατει στην ομαδα οτι η ομαδα σου δεν παιζει τιποτα ειναι σε θαλασσοταραχη ειναι χωρις αρχη μεση και τελος και αυτα ειναι στοιχεια που την χαρακτηριζουν σε ολο το πρωταθλημα δεν μπορω να καταλαβω.απο τουσ αλλους που ειναι στην ομαδα και κανουν την διοικηση δεν υπαρχει περιπτωση να δουμε αντιδραση δεν ξερουν απο σενα ομως περιμενω να αναλαβεις επιτελουσ την ευθηνη και επειδη οι παικτες αυτοι ειναι και τωρα δεν μπορει η ομαδα να εχει αλλους και να δωσεις την ευκαιρια στην ομαδα να αλλαξει το αγωνιστικο της προσωπο για να μεινει στην κατηγορια κανοντας το ποιο ηθικο χωρις εγωισμους και να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙς.μπορει σε καποιοι αλλη χρονικη στιγμη να εισαι χρησιμος στην ομαδα γιατι εισαι ενα απο τα μεγαλυτερα κεφαλαια της

Anonymous said...

είναι κακό πράγμα να παίζεις κακόβουλα το σπασμένο τηλέφωνο,αν θέλεις πραγματικά να μάθεις το τι έγινε στο λουτράκι τράβα ρώτα τον Υετίων να σου πεί,επίσης και τον φίλο σου τον Τσάκωνα που παραδέχθηκε το λάθος που έκανε ο παρατηρητής... και η γραματεία...,για το αν μπορούν να το διαχειριστούν η οχι φίλε άσε να το κρίνει κανας άλλος και η ιστορία,όσο για τον Κύρο είσαι πολύ μικρός και πολύ ...κοντός...για μπορέσεις να τον πιάσεις στο στόμα σου

Anonymous said...

επειδή βοά ...η Ελλάδα ρε προβοκάτορα της φάπας, ρώτα τον Τσάκωνα και τον Κυριακούλια για τις δύο (2) λάθος αλλαγές στο πρώτο ημίχρονο στο Λουτράκι το τι είπε ο Τσάκωνας στο ημίχρονο δημόσια. Εσύ φένεται είσαι έμπειρος και παλιός και δεν μπορείς να ανέχεσαι κανένας "χθεσινός" Υετίων και Γκαγκανάς να είναι στους πάγκους να αυτοπροταθείς εσύ που είσαι άξιος να αναλάβεις εσύ!!! Μαζί να ζητήσεις και ένα βιβλίο συντακτικού για να καταλάβουμε τι εννοείς στο δοκίμιο σου περί δύναμης και ηλικιών γιατί νόημα δεν βγαίνει...
Όσο για τον Κύρο όσα δεν φτάνει η αλεπού...

Anonymous said...

Μακάρι να είχες εσύ που κράζεις τον Κύρο να είχες το ήθος και την συνέπειά του έστω και στο 1 / 1000.
Καλά σου λέει ο άλλος , όσα δεν φτάνει η αλεπού...τα μιλάει στα καφέ της Βέροιας!

Anonymous said...

Μακάρι να είχες το 1/1000 από το ήθος και την συνέπεια του Κύρου "κύριε" 11:00 . Καλά σου λέι ο άλλος , όσα δεν φτάνει η αλεπού...τα συζητάει στα καφέ της Βέροιας!

firs said...

Ρε Μπαόκια αλλάξτε επιτέλους νοοτροπία.Στο Λουτράκι με διαφορά 10 γκολ και ο πάγκος σας στην διαμαρτυρία και στις φωνές.Ωραία δεν έχουμε κ τους καλύτερους διαιτητές αλλά όσο ξέρουν τόσο σφυρίζουν.Φοβηθήκατε μήπως χάσετε το παιγνίδι;Πήρε ο πάγκος σας κίτρινη κ κόκκινη κάρτα;Αν σε τέτοια παιγνίδια δημιουργείτε καταστάσεις στα ντέρμπι θα χρειαστούμε ΜΑΤ.Τις μαγκιές σας στα διεθνή παιγνίδια που εκεί φαίνεται πόσο μετράει η ομάδα.

Anonymous said...

Ψάξε να βρείς σε ένα ντέρμπυ εάν ο ΠΑΟΚ έχει έστω κίτρινη στον πάγκο. Αλλά εκεί μάλλον οι Διαιτητές δεν ήταν για γέλια. Ψάξτο λίγο και μετά βγάλε χολή. Όσο για το Λουτράκι μάλλον σε άλλο γήπεδο ήσουν (???).

Firs said...

Ti να με πεις ρε καρντάση.Ήμουν σε άλλο γήπεδο.Ο χοντρούλης με την φόρμα,ίσως βοηθός προπονητή ή δεν ξέρω τι άλλο ήταν, δεν έβαλε κόλο στον πάγκο,συνέχεια διαμαρτυρίες,σας έχει μείνει από το ποδόσφαιρο.Οι μεγάλες ομάδες αυτές τις καταστάσεις έχουν γνώση και τις αντιμετωπίζουν ανάλογα[προς το συμφέρον της ομάδας τους]κ όχι οξύνοντας τις κόντρες με τους διαιτητές που σου ξαναλέω δεν είναι ότι καλύτερο.Χάνεις δεν κερδίζεις στην κόντρα με τη διαιτησία.Όσα λάθη κ να έκανε στο Λουτράκι το ματς δεν το χάνατε.Απλά δεν είσαστε έτοιμοι να χαρακτηρίσετε την ομάδα σας μεγάλη και σας βγαίνει σε κάθε ενέργειά σας.

Anonymous said...

ΤΟ ΚΑΛΟ ('Η ΚΑΚΟ) ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΟΤΕΤV ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ... ΚΑΝΤΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΑΣ... ΠΡΟΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΟΡΦΩΣΗ...ΠΕΡΑΝ ΤΩΝ ΟΠΑΔΙΚΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ... ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΜΑΓΚΑΣ ΕΝΑΙ ΠΕΤΡΙΔΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ...ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ... ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΤΟΥΣ .... ΧΩΡΙΑΤΑΚΙΑΑΑ!!!!!

Anonymous said...

5:02 vlepe tote germaniko handball re file min mas skotizeis omws...kaneis den sou eipe na deis ellada.

Anonymous said...

1:07 αν εννοεις παιδακι αυτον που χτυπησε ο κεσιδης εισαι βαθια νυχτωμενος..μαθε τι εχει μεχρι τωρα στα δεκαοχτω του το"παιδακι"και μετα ειμαι σιγουρος θα αλλαξεις γνωμη

Anonymous said...

Χρόνια οπαδός και υποστηρικτής του Φιλίππου!

Κύρο,απλά κρίμα!(προσεύχομαι να μην καταφέρεις να ρίξεις την ομάδα)

Για την διοίκηση δεν αξίζει καν να αναφερθώ!

ΕΛΛΑΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΊΟ ΣΟΥ!

Anonymous said...

11.00-12.07. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΡΟ .ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ.ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΘΑΜΩΝΑΣ ΤΩΝ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩ.Ε Χ----Ο;

Anonymous said...

ela peite thn alitheia...klaite gia ksekatiniasma etsi???kati tetoia dn perimenete???xxaxaxa!!
aaa k kati allo me olo ton sevasmo,edw o filippos dn exei kerdisei oute thn xanth oute to kilkis sthn edra tou k exei xasei fetos apo Aivazi..thelete na parei apotelesma apo omada 4das??
psakse allou gia dipontakia nomizw!

Anonymous said...

1:07. Αυτό το "παιδάκι"....σε λίγα χρόνια θα το βλέπεις δίπλα στους καλύτερους!(μπράβο στους προπονητές των ηλικιακών τμημάτων του Φιλίππου για την τρομερή δουλειά και αφοσίωση!)

Anonymous said...

SARAFI FUGEEEEEEEEEEEEE EPITELOUS REEEEEEEEEE

Anonymous said...

"Κύριοι",
Εκεί στην Βέροια θα ήταν πολύ σωστό να αφήσετε τις κλάψες στα site και να επικεντρωθείτε στο καλό της ομάδας.Είναι τρομερά ντροπιαστικό να βλέπεις άτομα-παράγοντες της ομάδας να μαλώνουν σαν μικρά παιδιά.Μην υποβαθμίζεται την τεράστια ιστορία του Φιλίππου.Κάντε όλοι μια ομαδική προσπάθεια να βγει η χρονιά και να παρθούν οι βαθμοί στα ματς με Φοίβο και Πανελλήνιο και απο εκεί και πέρα καθήστε όλοι μαζί στο τραπέζι και συμφωνήστε για την τακτική που θα ακολουθήσετε!

Θέλεται μια ομάδα να παλέβει για να μείνει στην Α1? Η μια ομάδα που θα πρωταγωνιστεί στην Α1? (Είναι δικιά σας η επιλογή.Η ευθήνη σε όλες τις ομάδες πάει πρώτα στην διοίκηση μετά στον προπονητή και σε τρίτη μοίρα είναι οι παίχτες!)

Φιλικά απο έναν οπαδό της δεύτερης μεγαλύτερης ομάδας στην Ελλάδα.

ΙΩΝΙΚΑΡΑ ΞΑΝΑ ΣΤΗΝ Α1

Anonymous said...

ο φιλος απο τον ιωνικο εχει απολυτο δικιο...αφηστε τα προσωπικα σας εξω και βαλτε το καλο της ομαδας σαν τον μοναδικο στοχο..κριμα για την ιστορικοτερη ελληνικη ομαδα να βρισκεται σε τετοια κατασταση..υποστηριξτε ο ενας τον αλλον για να σωθει η ομαδα και το καλοκαιρι ας δει ο καθενας τα λαθη του ωστε να μην επαναληφθουν

Anonymous said...

συμφωνω με τον φιλο απο τον ιωνικο στο φιλιππο αυτο που πρεπει να γινει ειναι να μεινει οπωσδηποτε ο σαραφης γιατι θα ειναι αδικο αυτο που με τοσο επιτυχια ξεκινησε απο την αρχη της χρονιας με τις σαμπρελες και τα λαστιχα το συνεχισε μεσα απο τις τοσο καλες παρουσιες της ομαδας τι τοσο συμαντικες νικες το τοσο ωραιο χαντμπωλ που παιζει και το καλυτερο απο ολα θα δωσει την ιστορικη ευκαιρια να ξανακανει η ομαδα πρωταθλητισμο του χρονου στην α2.δεν ντρεπομαστε λιγο σαν την κυβερνηση που ολα ειναι κατα διαολου και αυτοι ειναι στον κοσμο τους και ο σαμαρας καταληλοτερος πρωθυπουργος.ΞΥΠΝΑΤΕ

Anonymous said...

Πρωτον, δεν ειναι σωστο να μιλατε για εναν ανθρωπο που εχει δωσει τοσα πολλα στο ελληνικο handball κατα αυτον τον τροπο. Ο Σαραφης δουλευει σχεδον ανιδιοτελως και δινει οτι μπορει για τον Φιλιππο, και τουλαχιστον εχει ενα οραμα. Ο ανθρωπος θελει να παιζουν οι παιχτες του ενα πιο ελευθερο handball με πιο ευλιγιστες αμυνες και με επιθεση που να προσπαθει να δημιουργησει μεσα απο ατομικες ενεργειες και συνεργασιες 2-2, 3-3, και οχι αυτο το τυπωποιημενο που βλεπουμε απο πολλες ομαδες, εχουμε δουλεψει ενα συστημα με 15 σταυρους και πρεπει να τους κανουμε ολους και ας βρεθουν τα εξτρεμ αναποδα τα ιντερ πιβοτ και τα πιβοτ στην περιφερεια. Το μονο του λαθος σε αυτο ειναι οτι πρεπει να συνειδητοποιησει οτι δεν εχει ετοιμους παιχτες που να μπορουν να το ακολουθησουν αυτο. Το ροστερ που εχει θελει πολυ δουλεια στα βασικα και μετα μπορει να δουμε και ωραιο handball, αλλα χωρις τα βασικα , με 18χρονα παιδια χωρις εμπειριες...δυσκολο.
Δευτερον, αυτη τη στιγμη η διοικηση του φιλιππου δεν εχει πορους στα χερια της οποτε δεν μπορει να κανει και κατι διαφορετικο. Τα μεγαλα λαθη εγιναν την εποχη που εβαζε ο Φυκατας λεφτα και η διοικηση και οι ''manager'' το μονο που κοιτουσαν ηταν να φερουν παιχτες απο το εξωτερικο μηπως μπορεσουν και αυτοι να φανε κατι. Ναι σιγουρα εχουν περασει πολυ σημαντικοι παιχτες απο τον φιλιππο αλλα οταν αφηνεις τους δικους σου αθλητες που τοσο καιρο προπονεις και ετοιμαζεις απ΄εξω και ψωνιζεις απο δεξια και αριστερα μονο και μονο για να τσεπωνει η διοικηση πως περιμενεις και μετα οι παιχτες να ειναι ετοιμοι να σε υποστηριξουν?
Δεν θελω να επεκταθω σε αυτο το θεμα αλλα θα πω ενα τελευταιο. ο Φιλιππος εφτασε σε αυτο το σημειο γτ οι διοικησεις , και δεν μιλαω για τον προεδρο που ο ανθρωπος οτι μπορουσε εκανε (δεν ηξερε απο handball ετσι του τα παρουσιαζαν ετσι εκρινε ετσι αποφασιζε), επικεντρωθηκαν περισσοτερο στο πως θα ικανοποιησουν τις δικες τους αναγκες και βλεψεις και οχι τις αναγκες που ειχε η ομαδα. "Να μπορει να βγαζει και να ενσωματωνει δικους της παιχτες".

Anonymous said...

8:06 O 2:47 είμαι απο ότι φαίνεται δεν διάβασες καλά τι έγραψα!

Anonymous said...

8:06 εισαι σιγουρα καποιος γυρω απο την ομαδα για να ξερεις για τις σαμπρελες και τα λαστιχα...το προβλημα σου δεν ειναι η κακη αγωνιστικη κατασταση της ομαδας αλλα το οτι δεν σου κανουν τα χατιρια πλεον εκει μεσα...κατι τετοιες αντιληψεις βυθιζουν τον φιλιππο ακομα περισσοτερο

Anonymous said...

8:06...

Ακριβώς αυτό που έλεγα αντί να γίνει αυτή η ομαδική προσπάθεια να βγει η σεζόν σφάζεστε στην Βέροια. Ναι ο Κύρος μπορεί να μην κάνει αλλά απο την στιγμή που είναι στην άκρη του πάγκου θα πρέπει να δείξεται κατανόηση στην δουλειά που κάνει και να στηρίξετε τις επιλογές του (σωστές ή και λανθασμένες). Κάντε το ταμείο στο τέλος!(όπου θα έχουν ξεκαθαρίσει όλα και φυσικά διορθώστε τα λάθη σας!)

Κύριε στο 11:15,

Με όλο τον σεβασμό, βρίσκομαι στο άθλημα μας απο τότε που εμφανίστηκε. Οι εποχές έχουν αλλάξει, είμαστε στο 2013 όχι στο 80! Παρακολουθήστε λίγο ευρωπαικό χάντμπολ και δέστε λίγο πως παίζουν οι μεγάλες ομάδες.Είμαι σίγουρος πως μετά απο μια μικρή και συνοπτική ματιά στο site της ehftv θα αναθεωρήσετε!

Anonymous said...

κυριοι για να μην χαθει η ουσια.πρωτον στην ομαδα δεν ειναι ολοι δεκαοχταχρονοι οι περισοτεροι ειναι μεγαλυτεροι αλλα και αυτοι που ειναι οι μοκροτεροι εχουν δουλεψει αυτα τα χρονια στα τμηματα υποδομης κατακτοντας πανεληνια πρωταθληματα και στελεχονωντας εθνικες ομαδες αρα δεν ειναι αταλαντοι η δεν εχουν διδαχθει τα βασικα του αθληματος.οτι τους λειπουν εικονες απο την α1 ειναι λογικο να παιζουν ομως σαν χαμενοι χωρις αρχικες βασικες θεσεις και να παρουσιαζουν αυτο το αποτελεσμα ειναι κατι το τραγικο απλα δεν παιζουν χαντμωλ παιζουν κατι αλλο.ο καθενας προπονητης εχει την δικια του φιλοσοφια και δεν μπορουμε να συμφωνουμε με ολους αλλα απο αυτην την ομαδα δυστηχως δεν βλεπουμε τιποτα και νομιζω αν ο αρης κερδισει αυριο την χανθ ο φιλιπος θα χασει απο τον φοιβο γιατι ακομα και ο φοιβος κατι παιζει και μετα αυτοι που κανουν τους διοικουντες θα πρεπει να ζητιανεβουν βαθμους απο τζουβαρα και σειρεκιδη και αυτο θα ειναι πιο τραγικο αν γινει ακομα και αν η ομαδα πεσει τελικα

Anonymous said...

ρε 12.55 σε βαρεθήκαμε στα καφενεία,έπιασες τώρα και το πληκτρολόγιο.
Μην αγαπάς τόσο την ομάδα ρε γαμπρέ !
Ολη η Βέροια γελάει μαζί σου.

Anonymous said...

Κυριε στο 12.10,
Με ολο τον σεβασμο που πιστεψτε με εχω απεριοριστο για ολους αυτους τους ανθρωπους που εχουν καθιερωσει το handball στην ελλαδα θα ηθελα να σας πω το εξης χωρις να ειμαι ρεβιζιονιστης καθως γεννηθηκα τελη 80, το handball που παιζεται στην ευρωπη δεν νομιζω οτι ειναι το ιδανικο καθως βασιζεται κυριως στην ταχυδυναμη και λιγοτερο στην τακτικη. Ενας αθλητης πρεπει οχι απλα να ακολουθει τυφλα το συστημα της ομαδας αλλα να αναλυει την καθε φαση και να μπορει να παρει σωστη αποφαση. Ειδα για παραδειγμα εναν αγωνα της χανθ στο sportshero, τυχαια τον αναφερω, και ξεκινουσε ενα συστημα με 15 σταυρους χωρις νοημα χωρις να γινονται σωστα οι σταυροι, με παραλληλες κινησεις απο επιθετικους. Ηταν τραγικο εχανε η ομαδα την μπαλα απο τα χερια της μονη της. Γι'αυτο επιμενω οτι ενας παιχτης πρεπει να μαθει να αναλυει την καθε φαση και οχι να ακολουθει ενα συστημα τυφλα... Τελοσπαντων ειναι μια μεγαλη συζητηση και δεν μπορει να γινει μεσω ενος blog. απλως λεω οτι γερμανια ,για παραδειγμα, δεν βλεπουμε το σουπερ handball αλλα βλεπουμε τους σουπερ αθλητες.

Anonymous said...

Εχωντας δει αμέτρητους αγώνες ΣΥΓΧΡΟΝΟΥ ΧΑΝΤΜΠΟΛ(Απο το 2004 και μετά πηγαίνω σε όλα τα μεγάλα γεγονότα) και με την κρίση θα πω δυο πράγματα.Ο Φιλίππος καλώς η κακώς δεν θα ξαναέχει Καρυπίδη,Σουγγάρα(ανέφερα αυτούς γιατί ενώ δεν ήταν Βεροιώτες μάτωναν την φανέλα και τσαλάκωναν κάθε αντίπαλο) Σανίκη.Καλώς η κακώς η νέα φουρνιά είναι ατάλαντη(λυπάμαι που το λέω).Πολλά βασικά λάθη απο νευραλγικές θέσεις και μηδέν πάθος.Δεν είναι μόνο θέμα διοίκησης και προπονητή.Θα προτιμούσα την νέα σεζόν να δω προπονητή τον Κώστα Τούτση στην διοίκηση ''χοντρούς'' που έπαιξαν χρόνια στον σύλογγο,μεταγραφή Καραπείδη απο Γιαννιτσά.Αυτά απο έναν που το γνωρίζει καλά το αντικείμενο

Anonymous said...

ο Φιλιππος εχει πολυ μετρια ομαδα....Ας αναψουν ενα κερι στον Μπαντη γτ αν δν ηταν αυτος θα ειχε πεσει απο σημερα η ομαδα.....Ειδα προχθες τον αγωνα με τον ΠΑΟΚ και γελουσαν και οι πικραμενοι....το αριστερο εξτρεμ εκανε φαλτσο και εστειλε τη μπαλα 5 μετρα αουτ....το πιβοτ παει να κανει σεντρα και καταφερνει και κανει βηματα και δινει τη κατοχη στον ΠΑΟΚ.....

Anonymous said...

hahahahaha.....to sporthero anebase ton agona???an nai tote ekeines oi 2 faseis pou les file einai gia YOUTUBE.........hahahaha

Anonymous said...

Se match poy den agonistike o Mpantis xasane 10 goal.Pali kala pou to edeikse to conn-x tv kai to eidame to mats stin Naoussa.Kai mia simbouli apo Naoussaio.Iparxoun kaliteroi paiktes stin gyrw perioxes apo tous iparhontes tou filippou

Anonymous said...

απιστευτα πραγματα φιλε....κριμα που δεν δειχνουν καθε εβδομαδα αγωνες του Φιλιππου.....θα ριχναμε πολυ γελιο...οχι ο,τι ειναι οι μοναδικοι που ειναι ασχετοι με το αντικειμενο...κι αλλες ομαδες εχουν παιχτες που δεν κανουν και δεν μπορουν αλλα αυτοι του Φιλιππου εχουν μεινει στο παρελθον και νομιζουν επειδη φορανε αυτη τη φανελα επιασαν και τον παπα απο τα.......και το παιζουν και ντιβες κι ολας....Αν εξαιρεσεις 1 το οιλυ 2 ατομα που αν δουλεψουν μπορουν να κανουν κατι στη καριερα τους ολοι οι αλλοι ειναι για youtube......

Anonymous said...

Ο Γιούπης και ο πρωτογέρης θα είχαν την ομάδα με τουλάχιστον 6 βαθμούς παραπάνω.

Anonymous said...

Αλλα ετσι ειναι αν σε θεωρουν ακομα μικρο......και σου λενε αφηστε τα παιδια....ειναι μικρα.....μην τα πιεζετε.....και πρεπει να μαζεψουν εμπειριες.....Φιλιππε αν θελεις να κανεις ομαδα πανε παρε απο γυρω πολεις καμια 10αρια παιχτες του χρονου και κρατα απο το τωρινο ροστερ Μπαντη,Δελιο,Παπαδοπουλο,Ζλατανο,Δασκαλο,Δομπρη........Ολους τους αλλους δωστους ως ελευθερους και πες και ευχαριστω αν τους παρει κανεις......Με λιγα λεφτα μπορεις να κανεις πολυ καλη ομαδα που να χτυπησει 5αδα για πλακα....Επιλογες υπαρχουν και ειναι ολα τα παιδια απο γειτονικες πολεις:Πιτος,Τζουβαρας,Γιοσμου και αλλοι πολλοι....

Anonymous said...

An to blepei kapoios athlitis torinos tou filippou tha kanw ena erotima.Pisteuei oti opoiosdipote apo tin omada mporei na paei se alli omada kai na paizei vasikos?Gia omada A1 lew

Anonymous said...

pisteyo o,ti me to nou toys akoma kai eksoteriko oneireyontai kapoioi paixtes toy Filippoy.....den toys adiko gt an soy lene oi dikoi sou kai ti paixtaras eisai esy gie moy............kai ante kantoys th xarh kai paikse alla 2 xronia edo kai meta tha se pao sth Germania.....kai se 5 xronia tha milaei olh h eyropi gia sena.....e kai ta paidia ti na kanoyn meta????th psonizoyn,agnnooyn o,ti den mporoyn na kanoyn ta vasika kai zoyn ston kosmo toys......

Anonymous said...

Ακομα γελαω με τον φιλο που ανεφερε τις 2 φασεις........χεχεχεχεχεχε......αδερφε αν βρεις λινκ μ αυτες τις φασεις στειλτο να γελασουμε η ανεβασε το στο youtube......Οσο για το φαλτσο μπορει να φταιει η κολα και την εστειλε την μπαλα ο παιχτης του Φιλιππου 6 μετρα αουτ αλλα για τη φαση της σεντρας που δοθηκε αλλαγη......Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΣΗΚΩΝΕΙ ΨΗΛΑ ΤΑ ΧΕΡΙΑ!!!!ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΦΤΑΕΙ Ο ΚΥΡΟΣ.................εεεεε?????Που εχει τετοιους παιχταραδες στην ομαδα και δεν παιρνει το πρωταθλημα.........ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΒΕΡΟΙΑ!!!!

Anonymous said...

Παιδιά, το πρόβλημα στον Φίλιππο είναι ο προπονητής και η διοίκηση.Κάνουν μια πολύ φιλότιμη προσπάθεια στην Βέροια αλλά ως εκεί. Για να ξαναπρωταγωνιστήσει αυτή η ομάδα(που κατά την άποψη μου θα γίνει στο προσεχές μέλλον) πρώτα απο όλα θέλει έναν καλό προπονητή πχ(Τζουβάρα,Μάντζο,Γεωργιάδη,Τούτση,Τριανταφυλλίδη,Σειρεκίδη)

Δεύτερον θέλει την προώθηση των νέων παιδιών και του τρομερού υλικού των παίδων και εφήβων που μαζί με τους έμπειρους παίχτες που υπάρχουν, απο του χρόνου θα αρχίζει να χτίζεται ένα πολύ φιλόδοξο σύνολο(φυσικά με έναν καλό προπονητή).

Τρίτον σε αυτά τα παιδιά θα πρέπει να δοθεί στήριξη και μεγάλη εμπιστοσύνη!(Αυτά τα παιδιά είναι το μέλλον του Ελληνικού Χάντμπολ, μην χαραμίζεται αυτό το υλικό)

ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΠΡΑΒΩ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΗΛΗΚΙΑΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ!

Καλή επιτυχία, από Άργος.

Anonymous said...

Καταρχας φιλε απο το αργος που ξερεις την δουλεια που γινετε στην βεροια??Στο αργος τα τοπικα καναλια δειχνουν εικονες απο τις προπονησεις του Φιλιππου??Μαλλον εισαι ο γνωστος θαμωνας της Οδου Μητροπολεως??ΕΕ???

Anonymous said...

To mellon tou ellinikou handball??den iparxei.Mono o papadionisiou tis Aek mporei na stelexosei tin ethniki kai o Ananiadis tis Xanth.Mia erotisi ston kyrio apo to argos.As katonomasei ta talenta tou Filippou na gelasoume

Anonymous said...

ΣΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ ΘΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΓΥΡΟ ΠΕΡΙΟΧΩΝ

Anonymous said...

όταν έρρεε το χρήμα άφθονο όμως δεν τα έλεγες αυτά... τώρα σε έπιασε ο πόνος για τα ντόπια παιδιά...

Anonymous said...

Είμαι άνθρωπος που παρακολουθεί το άθλημα, που χαίρεται να κάνει ταξίδια για να βλέπει ματς όλων των κατηγοριών.Είμαι ένας εραστής του αθλήματος και ένας ακομπλεξάριστος οπαδός του χάντμπολ. Δεν δίνω δικαίωμα σε κανέναν να με παρομοιάσει με οποιονδήποτε.

(την άποψη μου έγραψα και αυτό που πιστεύω μέσα απο αυτά που έχω δει αυτό είναι όλο!)

Ευχαριστώ πολύ! Άργος.

Anonymous said...

ειδα ο,τι εκανες σχολιο πριν 15 λεπτα θαμωνα των καφε της μητροπολεως....Αλλα αν εισαι απο το Αργος πες μου πως λεγεται ο προπονητης των παμπαιδων του Διομηδη και πως λεγεται κ κυρια που πλενει τις φανελες των παιχτων στις προπονησεις....Για να σε δω τωρα κυρ Χρηστο...........Που μου προεκυψες και εραστης του χαντμπολ....

Anonymous said...

Μην ασχολειστε αλλο με ανθρωπους του πληκτρολογιου(για τους αληθινους και εξυπνους φιλιππικους το λεω)αφηστε να τρωγονται μονοι τους οσο ασχολουμαστε χανουμε την ουσια που ειναι το καλο του Φιλιππου...Αφηστε τους να αμφισβητουν και να ειρωνευονται τα παντα η μεγαλη ομαδα στα δυσκολα φαινεται και ο φιλιππος ειμαι σιγουρος οτι θα αποδειξει πως ειναι η μεγαλυτερη και ιστορικοτερη ελληνικη ομαδα ολα αυτα θα γινουν αμα κλεισουμε τα αυτια και το στομα μας και κοιταμε μονο να δουλεψουμε να λυσουμε τα προβληματα και να κρατησουμε την αξιοπρεπεια μας,κατι που παντα εκανε αυτη η ομαδα που ονομαζεται ΦΙΛΙΠΠΟΣ..Αυτα...καληνυχτα......

Anonymous said...

Ρε παπάρες άντε ασχολειθήτε με το καλό της ομάδας!Κουραστήκαμε να σας βλέπουμε να μαλώνεται στα σάιτ, έχει καταντήσει γελοίο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!

Anonymous said...

Ποσο ακομα θα ρεζιλευεσε κυρ Χρηστο?????Που καθεσαι και γραφεις ολα αυτα και κατηγορεις τον Κυρο συνεχεια.....Ακομα και Αργιτης μας το επαιξες χθες το βραδυ,αλλα σε αποστομοσα....Κοιτα τις δουλειες σου καλυτερα και ασε το χαντμπολ ησυχο,που μου εγινες και εραστης του χαντμπολ....Φταει ο Κυρος που δεν μπορουν οι παιχτες να κανουν τα βασικα????και ψαχνουν ολοι φασεις απο τους αγωνες τους για να τα ανεβασουν στο youtube και να γελανε????Αντε τελειωνε αυτη την ιστορια θαμωνα των καφε της Μητροπολεως.......Ρεζιλι γινεσαι,καταλαβε το......

Anonymous said...

παπαρολόγε για τα βήματα στην σέντρα δεν θα μας πεις κάτι;

Anonymous said...

Καλησπέρα,δεν ξέρω ποιος είναι αυτός ο περιβόητος θαμώνας της Μητροπόλεως.Αλλά απο ότι φαίνεται τον αγαπάτε πολύ όλοι σας!...χεχεχεχεχε

Anonymous said...

Δεν ξέρω ποιος είναι ο θαμώνας αλλά με τα δύο πίβοτ που έχει η ομάδα γελάνε όλοι.Ουτε τα βασικά ξέρουν να κάνουν.Βαζω στοίχημα οτι με την ''αξια τους'' δεν προκειται να παιξουν σε αλλη ομάδα

Anonymous said...

Metagraffes giati to iparxon roster einai gia ta skylia.O Tsatsos tou Paok einai to 88 kai theoreite paiktis gia ethniki.Dimakis Kypraios tou Kilkis to 88 alla sikonoun olo to varos tis omados.Kontis tis Xanth TO 91 alla to paidi exei poiotita kai logw spoudwn parathse tin AEK.O FILIPPOS thelei allagi sto roster.Den iparxoun paiktes pou na sikosoun to varos tis Fanelas.

Anonymous said...

Λοιπόν μωράκια αρκετά ξεκατινιαστίκατε.
Αν αγαπάτε την ομάδα είναι καιρός να την βοηθήσετε ο καθένας με τον τρόπο του.
Καταλάβετε ότι έτσι μόνο κακό κάνετε.

φίλαθλος

Anonymous said...

Για την κατάντια του Φίλιππου φταίει μόνο ένας και αυτός ονομάζεται ΑΝΕΣΤΗΣ ΔΟΜΠΡΗΣ.

Το καλοκαίρι έδιωξε τον Κορωνά από πρόεδρο για να φέρει τον ασχετο τον Ντόβα με τους περίφημους συνεργάτες του στην διοίκηση και φύτεψε για προπονητή τον Σαράφη. Μετά από όλα αυτά και αφού υποσχέθηκε (Δομπρής) ότι θα προσφέρει και θα κάνει την ομάδα πρότυπο εξαφανίστικε πριν αρχίσει το Πρωτάθλημα.

Τα ίδια έκανε και πέρσι με τον Κορωνά πρόεδρο, αλλα ο κυρ Αντώνης είχε την εμπειρία και στάθηκε όρθιος. Τα ίδια έκανε και το 2007 επι Φύκατα, με τον Ivic και βούλιαξε οικονομικά την ομάδα.

ΔΟΜΠΡΗ αϊ στα τσακίδια πια, την ομάδα Α2 δεν θα την πας.

Anonymous said...

Συνεχίζεις τις μαλακίες καφενόβιε.
Πρέπει να καταλάβεις ότι η μόνη υπηρεσία που μπορείς να προσφερεις είναι να πας όσο μακρύτερα γίνεται γιατί όλοι εκνευρίζονται με τα καμώματά σου.
Αντε στο καλό

Anonymous said...

11:34 εισαι απαραδεκτος

Anonymous said...

ρε βλάκα 11.34 ο Δομπρής και ο Σαράφης έκαναν τον Φίλιππο μεγάλο στην ευρώπη.Είσαι πολύ λίγος για να τους κρίνεις.

Anonymous said...

Αφηστε τον Δομπρη και τον Κυρο ρε παιδια...Το θεμα ειναι το εμψυχο υλικο της ομαδας...Παρτε τους παιχτες με τη σειρα και καντε κριτικη τον ξαθενα ξεχωσριστα.....
Μπαντης,Παπαδοπουλος και Δελλιος βγαινουν εκτις κριτικης γτ πολυ απλα τα δινουν ολα για την ομαδα.....
Παμε στα εξτρεμ:Τσιρογιαννης:Καλος,φιλοτιμος παιχτης αλλα μετριων δυνατοτητων...
Κωστακιδης Παντελης:Δειχνει ο,τι εχει να δωσει πολλα αλλα κατι φταιει και δεν προσφερει σχεδον τιποτα τη φετινη χρονια..Ηταν και ο τραυματισμος του σιγουρα που τον εβγαλε απο τον ρυθμο αλλα κανει πολυ μετρια προς κακη σεζον με απο κορυφωμα το φαλτσο που εκανε με τον ΠΑΟΚ και εστειλε τη μπαλα 5 μετρα αουτ....
Δασκαλος:Ενω περσι ξεπεταχτηκε ενα μεγαλο ταλεντο ξαφνικα λογο τραυματισμων δεν εχει καταφερει να βρει ρυθμο,επισης πρεπει να βελτιωσει πολυ το σουτ του....
Δραγκολας:Μετριος παιχτης,δεν περιμενεις πολλα....
Ζευγαροπουλος-Παντελιδης αυτο που μπορουν το κανουν ειδικα ο δευτερος που παιζει πολυ καλη αμυνα...
Παμε στη Περιφερεια:Μαντζιος:Κανει 2-3 καλα παιχνιδια τη χρονια και σου γεμιζει προσδοκιες για το μελλον αλλα περα απο αυτα τα 2-3 ματς κατα τα αλλα κινειτε στη μετριοτητα και δεν βοηθαει οσο θα περιμεναν στον Φιλιππο...
Κοστακιδης Θανασης:Καλος περιφεριακος αλλα ειναι η του υψους η του βαθους...Μπορει να βαλει 10 γκολ οπως με την Εδεσσα αλλα μπορει να χασει και αγωναες μονος του...Καμια σταθεροτητα αλλα ειναι απο τα μεγαλα ατου του Φιλιππου για το μελλον...
Ντοβας:Δεν μπορω να πω και πολλα καθως δεν εχει δειξει τιποτα περα απο το παθος του και τις φωνες οταν σημειωνει γκολ η ομαδα...
Δομπρης:Ο μονος που κανει και δινει αρκετα στην ομαδα και του αξιζουν πολλα μπραβο!!!Παιζει με τσαμπουκα και δινει πολλες λυσεις στην ομαδα!
Πιβοτ:Διναλης-Αρβανιτιδης δεν αξιζει να πουμε και πολλα...Οποιος βλεπει τα παιχνιδια του Φιλιππου καταλαβαινει ποσο πολυ ποναει η ομαδα στα πιβοτ...Καμια φορα κατι προσπαθει να κανει ο Διναλης αλλα οταν κανεις βηματα στη σεντρα....απελπιζεσαι και δεν θελεις να εισαι στη θεση του Κυρου...Ποιον απο τους 2 να βαλει βασικο και ποιον να αφησει στον παγκο???Αν μπορουσε να παιζει χωρις πιβοτ πιστευω θα το εκανε....

Αυτη ειναι η εικονα του Φιλιππου κυριοι....Μην βλεπετε το δεντρο και χανεται το δασος....Κατηγορειται τον Κυρο καποιοι συνεχως λες και με τους παιχτες που εχει μπορει να κανει κατι καλυτερο....Κανεις δεν κριτικαρει του παιχτες αλλα ολοι βρισκεται την ευκολη λυση ....να κραξετε τον Κυρο και καποιοι ακομα και τον Ανεστη τον Δομπρη....Μακαρι να δουλεψουν παραπανω οι παιχτες του Φιλιππου και να βουλωσουν πολλα στοματα,πρωτος θα χαρω....Αλλα η αποψη μου για τους παιχτες πιστευω βρισκει συμφωνους ολους τους φιλους που αγαπαμε τον Φιλιππο και δεν εχουμε κανενα συμφερον να γραψουμε καλα λογια και να αβανταρουμε διαφορα προσωπα και να θαψουμε καποιους αλλους βλεπε Κυρος....

Anonymous said...

simfono sxedon se ola file,an eksereseis thn epioikia poy deixneis me kapoioys paixtes poy den tha eprepe na pernane oyte ekso apo to FILIPPEIO.Episis apo thn omada moy aresei kai stirizo polla kai ston Zlatano ton termatofylaka.to mellon toy anhkei an doylepsei sklhra.

Anonymous said...

Συμφωνω απολυτα για τον Ζλατανο 3:35 το παιδι φαινεται οτι εχει βασεις και οτι αν δουλεψει σκληρα θα φτασει πολυ ψηλα !!! Επισης ο Τσιρογιαννης αν δουλεψει τα σωματικα του προσοντα θα εχει μελλον ... Σε οτι αφορα το θεμα του κ.Σαραφη συμφωνω στο οτι δεν εχει τις ιδιες αρετες ,αρετες που κατειχε ως παιχτης , και στην προπονητικη

Anonymous said...

Κύριε στο 12:22,
Μήπως θα θέλατε να σας πω και τι χρώμα βρακί φοράει ο Ζαραβίνας?

Πως λένε την κυρία του Μαραγκού?

Ποιος εγκατέστησε τον λέβιτα στο γήπεδό μας?

Πόσα ντους έχουν τα αποδυτήρια της ομάδας?

Πόσες μπάλες διαθέτει η ομάδα?

Κάθε πόσο κουρέβεται ο Μεγαλοοικονόμου?(χαχαχα)

Πόση την έχει ο γιατρός της ομάδας?

Αν ο Μαστορόγιαννης θα ξαναπάιξει όπως έπεζε?(Μάστορα κουράγιοοοοο!)

Ε, κύριε στο 12:22?
Μήπως ήρθε η ώρα να σοβαρευτείτε? ( Τον κώλο τον κλανιάρη τον φταίει η καρέκλα λένε!)

Άντε μπράβω γιατί κάποιοι το παραεκμεταλεύτικαν το δικαίωμα της Ανωνυμίας!

Ευχαριστώ πολύ.

Ο φίλος απο το Άργος είμαι.(ελπίζω εκεί στον Φίλιππο να μας ξαναδώσετε κρασιά όπως στο φιλικό που κάναμε στην αρχή.Το τίμησα το κρασάκι την πρωτοχρονιά)

*Μην γράψετε καμιά εξυπνάδα πάλι,δεν πρόκειται να κάτσω να ασχοληθώ άλλο μαζί σας.Έληξε το θέμα!

Anonymous said...

Πιστεύω πως ο Φίλιππος έχει πολλές δυνατότητες σαν ομάδα απλώς υπάρχουν συγκεκριμένα θέματα στο ρόστερ...Κατά την γνώμη μου όλοι οι παίχτες έχουν να προσφέρουν κατι,ο καθένας ανάλογα με τις δυνατότητές του πάντα πέραν του Μιχαηλίδη ο οποίος απ ότι φαίνεται δεν μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ομάδας λόγω μη παρουσίας στις μισές προπονήσεις και ψυχολογικών προβλημάτων...Κάτω τα χέρια σας από τον Ντόβα..Βγάζει σπάνιο πάθος και ενέργεια για την ομάδα και έχει πολλά ακόμα να δείξει....Μια ακόμα προσθήκη που χρειάζεται ο Φίλιππος είναι η επιστροφή του Κορωνά,ένα από τα λίγα ταλέντα της Βέροιας ο οποίος δυστυχώς μένει στο Αίγιο λόγω ακαδημαικών υποχρεώσεων...

Anonymous said...

Για τον Μιχαιλιδη δεν γνωριζω και δεν θα σχολιασω γτ δεν ειναι στις προπονησεις αλλα ακομα και να ταν θελει παρα πολυ δουλεια για να μπορεσει να προσφερει, και ειναι κριμα που χανεται ενα τετοιο κορμι. Για τον Κορωνα θα πω απλως οτι εκτος και αν προσπαθησει να παιξει εξτρεμ δεν υπαρχει περιπτωση να παιξει σοβαρο handball, ουτε καν σε αυτο το ελληνικο πρωταθλημα. Για τον Ντοβα τωρα, πολυ καλα αθλητικα προσοντα, πολυ παθος αλλα απο βασικες αρχες του handball μαυρα μεσανυχτα, παιζει μονος του δεν υπαρχει συνεργασια με πιβοτ η κινηση χωρις μπαλα. Θελει πολυ δουλεια. Αν γινει αυτο τοτε θα μπορουμε να μιλησουμε για εναν πολυ καλο παιχτη.
Τωρα γενικα, η ομαδα δεν ειναι οτι εχει καλο ροστερ αλλα γινεται και λαθος αξιοποιηση του υπαρχοντος. Πρεπει να κανει καλυτερη δουλεια ο Σαραφης για να μπορεσει να τους βαλει σε καλουπια (για οσους ειναι ετοιμοι να κραψουν, δεν αμφισβητω την αξια του Κυρου).
Και η ομαδα στερειται συνεργασιων 2-2 , 3-3 καθως χωλαινει και πολυ στα πιβοτ. Φιλοτιμοι αλλα ως εκει.Πρεπει καποιον να τους δειξει πως να σκριναρουν, να δημιουργουν τον χωρο τους, να κωβουν τις αμυνες.
Και αν βαλεις και τις πολλες απουσιες Κωστακιδης και ενας και ο αλλος εξω για αρκετο καιρο, Παπαδοπουλος, Ζευγαροποουλος και αυτος απο την αρχη της σεζον, και τωρα και ο Μπαντης , δεν μπορει να ζητησει και πολλα παραπανω η ομαδα.

Anonymous said...

Η χρονιά σωθηκε λογω νικαιας.Αλλα του χρονου η ομαδα θελει παικτες.δΕΝ γινετε να συνεχισει ο Φιλιππος με Ντοβα Διναλη Μιχαηλιδη και Τσιρογιαννη.Ισως και αλλαγη προπονητη ισως και αλλαγη διοικησης.Ισως και πολλα αλλα.

Anonymous said...

τι γινεται στη Βεροια????Καιρο εχετε να φαγωθειτε μεταξυ σας....εκτος αν περιμενετε την αναρτηση απο τον αγωνα αεκ-φιλιππος....