Η καλύτερη επτάδα του πρωταθληματος Α1 ανδρών - MVP o Αλέξης Αλβανός - Δηλώσεις
Μετά την ψηφοφορία 24 εκπροσώπων των ΜΜΕ από όλη την Ελλάδα, αναδείχθηκε η καλύτερη 7αδα του πρωταθλήματος της Α1 Ανδρών για την σεζόν 2012-2013. Την... μερίδα του λέοντος έχει η νταμπλούχος Ελλάδας ομάδα της ΑΕΚ με 5 αθλητές, ενώ την συμπληρώνουν έναν αθλητής από τον Διομήδη Άργους και ένας από τον Ποσειδώνα Λουτρακίου!
Την καλύτερη επτάδα αποτελούν οι παρακάτω αθλητές:
Τερματοφύλακας: Δημήτρης Καφφάτος (ΑΕΚ)
Δεξιός εξτρέμ: Χριστόφορος Μπακαούκας (ΑΕΚ)
Δεξιός ίντερ: Αλέξης Αλβανός (ΑΕΚ)
Αριστερός εξτρέμ: Διονύσης Γεωργιάδης (ΑΕΚ)
Αεριστερός ίντερ: Σπύρος Μπαλωμένος (ΑΕΚ)
Πίβοτ: Σωτήρης Μαραγκός (Διομήδης Άργους)
Πλέι μέικερ: Γιώργος Πέρρος (Ποσειδώνας Λουτρακίου)
Όλοι οι ψήφοι που πήραν οι 24 αθλητές:
Τερματοφύλακας
1. Δημήτρης Καφφάτος (ΑΕΚ) 21 ψήφοι, 2. Χριστόφορος Νούγκοβιτς (Διομήδης Άργους) 3 ψήφοι
Δεξί εξτρέμ
1. Χριστόφορος Μπακαούκας (ΑΕΚ) 15 ψήφοι, 2. Νίκος Σαμαράς (Διομήδης Άργους) 9
Δεξί ίντερ
1. Αλέξης Αλβανός (ΑΕΚ) 22 ψήφοι, 2. Νίκος Μουντζουρίδης (ΑΣΕ Δούκα) 1 ψήφος, 3. Χρήστος Τσάτσος (ΠΑΟΚ) 1 ψήφο
Αριστερό εξτρέμ
1. Διονύσης Γεωργιάδης (ΑΕΚ) 13 ψήφοι, 2. Γιώργος Ζαραβίνας (Διομήδης Άργους) 8 ψήφοι, 3. Στάθης Ζαμπούνης (ΑΣΕ Δούκα) 3 ψήφοι.
Αριστερό ίντερ
1. Σπύρος Μπαλωμένος (ΑΕΚ) 16 ψήφοι, 2. Απόστολος Παλάσκας (ΠΑΟΚ) 4 ψήφοι, 3. Μίτε Καραιβάνοφ (Διομήδης Άργους) 2 ψήφοι, 4. Νταβόρ Τάσκοβιτς (Διομήδης Άργους) 1 ψήφο, 5. Παναγιώτης Νικολαϊδης (ΑΣΕ Δούκα) 1 ψήφο.
Πίβοτ
1. Σωτήρης Μαραγκός (Διομήδης Άργους) 16 ψήφοι, 2. Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου (Διομήδης Άργους) 4 ψήφοι, 3. Νίκος Κοκκώνης (ΠΑΟΚ) 3 ψήφοι, 4. Τάσος Παπαδιονυσίου (ΑΕΚ) 1 ψήφος.
Πλέι μέικερ
1. Γιώργος Πέρρος (Ποσειδώνας Λουτρακίου) 10 ψήφοι, 2. Νταβόρ Τάσκοβιτς (Διομήδης Άργους) 4 ψήφοι, 3. Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου (Διομήδης Άργους) 3 ψήφοι, 4. Γιώργος Παπαδόπουλος (ΑΕΚ) 3 ψήφοι, 5. Δημήτρης Μπαντής (Φίλιππος Βέροιας) 2 ψήφοι, 6. Θόδωρος Πετρίδης (ΠΑΟΚ) 1 ψήφο, 7. Παναγιώτης Τζουβάρας (Αερωπός Έδεσσας) 1 ψήφος.
MVP ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΑΛΒΑΝΟΣ
Οι 12 προπονητές της Α1 Ανδρών επέλεξαν μέσα από την καλύτερη επτάδα της σεζόν, τον κορυφαίο αθλητή της Α1 Ανδρών 2012-2013 και αυτός είναι ο Αλέξης Αλβανός. Ο 33χρονος δεξιός ίντερ της ΑΕΚ, επέστρεψε στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από 8 χρόνια σπουδαίας καριέρας στην Μπουντεσλίγκα με στόχο να οδηγήσει την ΑΕΚ στην κατάκτηση τίτλων και το κατάφερε με το καλημέρα πανηγυρίζοντας το νταμπλ. Με τα δύο τρόπαια που πήρε με την «Ένωση» έφτασε τα 9 στην καριέρα του, έχοντας 4 πρωταθλήματα (2000, 2002, 2004, 2013), 4 κύπελλα (2000, 2001, 2002, 2013) και ένα Ευρωπαϊκό (ΕΗF).
Ο έμπειρος περιφερειακός σημείωσε φέτος 98 γκολ σε κανονική διάρκεια , πλέι όφ και τελικούς με 3,63 μ.ο. (σε 27 ματς), ενώ μοίρασε και δεκάδες ασιστ στους συμπαίκτες του.
Ο Αλέξης Αλβανός συγκέντρωσε 6 ψήφους (50%). Ψηφίστηκαν επίσης οι Δημήτρης Καφφάτος (2), Γιώργος Πέρρος (2), Σπύρος Μπαλωμένος (1), ενώ υπήρξε και ένα λευκό.
«Με τιμά αυτή η διάκριση και η ψήφος των Δημοσιογράφων και των προπονητών. Η ομάδα πέτυχε και τους δύο στόχους της και ελπίζω να μπορέσει και τον καινούργιο χρόνο να έχει ανάλογες επιτυχίες. Επιθυμία μου είναι το πρωτάθλημα να είναι ανταγωνιστικό με δυνατούς συλλόγους που θα βοηθήσουν και στην εξέλιξη της Εθνικής ομάδας. Χαιρετίζω τις ψηφοφορίες που διοργανώνονται και καλό θα ήταν του χρόνου να προστεθεί και ένα έπαθλο για τον καλύτερο νεότερο αθλητή», τόνισε ο 33χρονος παίκτης στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ.
«Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΛΙΚΙΑ»
Οι κορυφαίοι αθλητές του φετινού πρωταθλήματος, που συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη επτάδα, μίλησαν στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ για την προσωπική τους διάκριση, αλλά και την χρονιά που πέρασε.
Δημήτρης Καφφάτος (τερματοφύλακας ΑΕΚ, 37 ετών): «Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο η ηλικία, αλλά η δύναμη της ψυχής. Είμαι χαρούμενος για αυτή την διάκριση. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για όσα περάσαμε αυτόν τον χρόνο και την πολύτιμη βοήθεια τους στην άμυνα και όχι μόνο».
Διονύσης Γεωργιάδης (αριστερός εξτρέμ ΑΕΚ, 27 ετών): «Είμαι περήφανος που επιλέχθηκα ανάμεσα σε τόσα μεγάλα ονόματα του ελληνικού χάντμπολ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου που με βοήθησαν να έχω μία θέση στην καλύτερη επτάδα».
Σωτήρης Μαραγκός (πίβοτ Διομήδη Άργους, 30 ετών): «Είναι τιμή για μένα η παρουσία στην καλύτερη επτάδα. Οφείλεται στην πολύ καλή δουλειά που γίνεται στον Διομήδη».
Σπύρος Μπαλωμένος (αριστερός ίντερ ΑΕΚ, 34 ετών): «Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Εντάχθηκα και πάλι στο ελληνικό πρωτάθλημα για να βοηθήσω στην αναβάθμιση του. Η φετινή σεζόν αντάμειψε τους κόπους μας και τα όνειρα μας που είχαμε για την ΑΕΚ».
Χριστόφορος Μπακαούκας (δεξιός εξτρέμ ΑΕΚ, 35 ετών): «Χαίρομαι που για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι με συμπεριέλαβαν στην καλύτερη επτάδα. Ήταν μία πετυχημένη σεζόν και ελπίζω από εδώ και πέρα να έχουμε περισσότερες χαρές».
Γιώργος Πέρρος (πλέι μέικερ Ποσειδώνα Λουτρακίου, 34 ετών): «Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι το επιστέγασμα μιας πολύ καλής σεζόν, όπου αναδείχθηκα εκτός των άλλων και πρώτος σκόρερ. Ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Είναι σημαντικό που μία ομάδα της περιφέρειας που κάνει μεγάλη προσπάθεια να αναπτύξει και να προβάλει το άθλημα, έχει κάποιον αθλητή στην καλύτερη επτάδα. Τον πρώτο λόγο για του χρόνου έχει ο Ποσειδώνας Λουτρακίου. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος».
Την καλύτερη επτάδα αποτελούν οι παρακάτω αθλητές:
Τερματοφύλακας: Δημήτρης Καφφάτος (ΑΕΚ)
Δεξιός εξτρέμ: Χριστόφορος Μπακαούκας (ΑΕΚ)
Δεξιός ίντερ: Αλέξης Αλβανός (ΑΕΚ)
Αριστερός εξτρέμ: Διονύσης Γεωργιάδης (ΑΕΚ)
Αεριστερός ίντερ: Σπύρος Μπαλωμένος (ΑΕΚ)
Πίβοτ: Σωτήρης Μαραγκός (Διομήδης Άργους)
Πλέι μέικερ: Γιώργος Πέρρος (Ποσειδώνας Λουτρακίου)
Όλοι οι ψήφοι που πήραν οι 24 αθλητές:
Τερματοφύλακας
1. Δημήτρης Καφφάτος (ΑΕΚ) 21 ψήφοι, 2. Χριστόφορος Νούγκοβιτς (Διομήδης Άργους) 3 ψήφοι
Δεξί εξτρέμ
1. Χριστόφορος Μπακαούκας (ΑΕΚ) 15 ψήφοι, 2. Νίκος Σαμαράς (Διομήδης Άργους) 9
Δεξί ίντερ
1. Αλέξης Αλβανός (ΑΕΚ) 22 ψήφοι, 2. Νίκος Μουντζουρίδης (ΑΣΕ Δούκα) 1 ψήφος, 3. Χρήστος Τσάτσος (ΠΑΟΚ) 1 ψήφο
Αριστερό εξτρέμ
1. Διονύσης Γεωργιάδης (ΑΕΚ) 13 ψήφοι, 2. Γιώργος Ζαραβίνας (Διομήδης Άργους) 8 ψήφοι, 3. Στάθης Ζαμπούνης (ΑΣΕ Δούκα) 3 ψήφοι.
Αριστερό ίντερ
1. Σπύρος Μπαλωμένος (ΑΕΚ) 16 ψήφοι, 2. Απόστολος Παλάσκας (ΠΑΟΚ) 4 ψήφοι, 3. Μίτε Καραιβάνοφ (Διομήδης Άργους) 2 ψήφοι, 4. Νταβόρ Τάσκοβιτς (Διομήδης Άργους) 1 ψήφο, 5. Παναγιώτης Νικολαϊδης (ΑΣΕ Δούκα) 1 ψήφο.
Πίβοτ
1. Σωτήρης Μαραγκός (Διομήδης Άργους) 16 ψήφοι, 2. Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου (Διομήδης Άργους) 4 ψήφοι, 3. Νίκος Κοκκώνης (ΠΑΟΚ) 3 ψήφοι, 4. Τάσος Παπαδιονυσίου (ΑΕΚ) 1 ψήφος.
Πλέι μέικερ
1. Γιώργος Πέρρος (Ποσειδώνας Λουτρακίου) 10 ψήφοι, 2. Νταβόρ Τάσκοβιτς (Διομήδης Άργους) 4 ψήφοι, 3. Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου (Διομήδης Άργους) 3 ψήφοι, 4. Γιώργος Παπαδόπουλος (ΑΕΚ) 3 ψήφοι, 5. Δημήτρης Μπαντής (Φίλιππος Βέροιας) 2 ψήφοι, 6. Θόδωρος Πετρίδης (ΠΑΟΚ) 1 ψήφο, 7. Παναγιώτης Τζουβάρας (Αερωπός Έδεσσας) 1 ψήφος.
MVP ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ Ο ΑΛΕΞΗΣ ΑΛΒΑΝΟΣ
Οι 12 προπονητές της Α1 Ανδρών επέλεξαν μέσα από την καλύτερη επτάδα της σεζόν, τον κορυφαίο αθλητή της Α1 Ανδρών 2012-2013 και αυτός είναι ο Αλέξης Αλβανός. Ο 33χρονος δεξιός ίντερ της ΑΕΚ, επέστρεψε στο ελληνικό πρωτάθλημα μετά από 8 χρόνια σπουδαίας καριέρας στην Μπουντεσλίγκα με στόχο να οδηγήσει την ΑΕΚ στην κατάκτηση τίτλων και το κατάφερε με το καλημέρα πανηγυρίζοντας το νταμπλ. Με τα δύο τρόπαια που πήρε με την «Ένωση» έφτασε τα 9 στην καριέρα του, έχοντας 4 πρωταθλήματα (2000, 2002, 2004, 2013), 4 κύπελλα (2000, 2001, 2002, 2013) και ένα Ευρωπαϊκό (ΕΗF).
Ο έμπειρος περιφερειακός σημείωσε φέτος 98 γκολ σε κανονική διάρκεια , πλέι όφ και τελικούς με 3,63 μ.ο. (σε 27 ματς), ενώ μοίρασε και δεκάδες ασιστ στους συμπαίκτες του.
Ο Αλέξης Αλβανός συγκέντρωσε 6 ψήφους (50%). Ψηφίστηκαν επίσης οι Δημήτρης Καφφάτος (2), Γιώργος Πέρρος (2), Σπύρος Μπαλωμένος (1), ενώ υπήρξε και ένα λευκό.
«Με τιμά αυτή η διάκριση και η ψήφος των Δημοσιογράφων και των προπονητών. Η ομάδα πέτυχε και τους δύο στόχους της και ελπίζω να μπορέσει και τον καινούργιο χρόνο να έχει ανάλογες επιτυχίες. Επιθυμία μου είναι το πρωτάθλημα να είναι ανταγωνιστικό με δυνατούς συλλόγους που θα βοηθήσουν και στην εξέλιξη της Εθνικής ομάδας. Χαιρετίζω τις ψηφοφορίες που διοργανώνονται και καλό θα ήταν του χρόνου να προστεθεί και ένα έπαθλο για τον καλύτερο νεότερο αθλητή», τόνισε ο 33χρονος παίκτης στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ.
«Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΗΛΙΚΙΑ»
Οι κορυφαίοι αθλητές του φετινού πρωταθλήματος, που συμπεριλήφθηκαν στην καλύτερη επτάδα, μίλησαν στην ιστοσελίδα της ΟΧΕ για την προσωπική τους διάκριση, αλλά και την χρονιά που πέρασε.
Δημήτρης Καφφάτος (τερματοφύλακας ΑΕΚ, 37 ετών): «Πιστεύω ότι δεν παίζει ρόλο η ηλικία, αλλά η δύναμη της ψυχής. Είμαι χαρούμενος για αυτή την διάκριση. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου για όσα περάσαμε αυτόν τον χρόνο και την πολύτιμη βοήθεια τους στην άμυνα και όχι μόνο».
Διονύσης Γεωργιάδης (αριστερός εξτρέμ ΑΕΚ, 27 ετών): «Είμαι περήφανος που επιλέχθηκα ανάμεσα σε τόσα μεγάλα ονόματα του ελληνικού χάντμπολ. Ευχαριστώ τους συμπαίκτες μου και τους προπονητές μου που με βοήθησαν να έχω μία θέση στην καλύτερη επτάδα».
Σωτήρης Μαραγκός (πίβοτ Διομήδη Άργους, 30 ετών): «Είναι τιμή για μένα η παρουσία στην καλύτερη επτάδα. Οφείλεται στην πολύ καλή δουλειά που γίνεται στον Διομήδη».
Σπύρος Μπαλωμένος (αριστερός ίντερ ΑΕΚ, 34 ετών): «Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν. Εντάχθηκα και πάλι στο ελληνικό πρωτάθλημα για να βοηθήσω στην αναβάθμιση του. Η φετινή σεζόν αντάμειψε τους κόπους μας και τα όνειρα μας που είχαμε για την ΑΕΚ».
Χριστόφορος Μπακαούκας (δεξιός εξτρέμ ΑΕΚ, 35 ετών): «Χαίρομαι που για άλλη μια φορά οι δημοσιογράφοι με συμπεριέλαβαν στην καλύτερη επτάδα. Ήταν μία πετυχημένη σεζόν και ελπίζω από εδώ και πέρα να έχουμε περισσότερες χαρές».
Γιώργος Πέρρος (πλέι μέικερ Ποσειδώνα Λουτρακίου, 34 ετών): «Είμαι ενθουσιασμένος. Είναι το επιστέγασμα μιας πολύ καλής σεζόν, όπου αναδείχθηκα εκτός των άλλων και πρώτος σκόρερ. Ανταμείφθηκαν οι κόποι μου. Είναι σημαντικό που μία ομάδα της περιφέρειας που κάνει μεγάλη προσπάθεια να αναπτύξει και να προβάλει το άθλημα, έχει κάποιον αθλητή στην καλύτερη επτάδα. Τον πρώτο λόγο για του χρόνου έχει ο Ποσειδώνας Λουτρακίου. Εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος».
156 comments
5 παιχτες της ΑΕΚΑΡΑΣ... Παντου τα σωβρακα σας εχουμε παρει. Αντε σε λιγη ωρα μαλλον θα βγαλει καμια ανακοινωση παλι το βοσκοχωρι για αδικια, παρασκηνιακα κολπα δημοσιογραφων και τετοια ωραια προπαγανδιστικα για να καλυψουν την ανυπαρξια τους και να ταισουν σανο τους βοσκους μπας και παρουν κανα διαρκειας του χρονου. Του χρονου ομως δε θα εχετε πολυ χωρο. Καταλειψη θα κανουμε στο χωριο. Τελιωσε το παραμυθακι σας φετος...
Εμάς τελείωσε το παραμυθάκι μας και εσύ τελείωσες την έρημη την ελληνική γλώσσα... Άσε που σανό τρώνε τα πρόβατα και όχι οι βοσκοί...
Συγχαρήτηρια σε όλους νομίζω δίκαιες επιλογές.
6.27 έτσι συνήθως γίνεται με την καλυτερη 7αδα ,η ομάδα που κυριαρχεί στους τίτλους συνήθως έχει και τους πιο πολλούς.Αν ήξερες λίγο από handball και δεν είσουν μόνο βαμμένος οπαδός θα θυμόσουν για παράδειγμα ότι πέρυσι ο Διομήδης είχε 5 στην 7αδα και η ΑΕΚ μόνο τον μπακαουκα π,ροπερυσι παρόμοια κλπ
Μια παρατήρηση προς τους αξιότιμους δημοσιογράφους που ψήφισαν θα ήθελα να κάνω.Όταν σας λένε να ψηφίσετε το καλύτερο πίβοτ ,το καλυτερο playmaker κλπ φαντάζομαι εννοούν να ψηφίσετε παίκτες που είναι οι θέσεις τους αυτές και το αν ήταν καλοί σε αυτές.Το λέω γιατί βλέπω να πήραν ψήφους Τασκοβιτς και Μεγαλοοικονόμου οι οποίοι αναγκάστηκαν να καλύψουν περιστασιακά αυτή τη θέση λόγω των τραυματισμών και των 2 playmaker του Διομήδη.
Νομίζω ότι η διοργανώτρια αρχή θα μπορούσε πχ να βγαζει μια τριαδα υποψηφίων(των καλυτερων στη διαρκεια της χρονιάς) σε κάθε θεση και να διαλέγουν μέσα από αυτη την τριάδα ώστε να διευκολύνει την κατασταση
Για παράδειγμα ,ας κάνουμε μια υπόθεση εργασίας.Ας πουμε οτι στον τελευταίο τελικό η ΑΕΚ είχε μονο τον Καφφατο στο ματς πηγαινε στα πεναλτυ και τραυματιζόταν ο Καφφατος και αναγκαστικα καθόταν πχ ο Αλβανός.Αν έπιανε κατα τυχη 2-3 πέναλτυ θα έπαιρνε ψήφους ως ο καλύτερος τερματοφύλακας?
Όταν λέμε το καλύτερο playmaker εννοούμε μεταξύ των παικτών που είναι playmakers όχι μεταξύ όλων όσων αναγκάστηκαν να παίξουν και ως playmakers
Ο νεφελιμ?
Τερματοφύλακας: Δημήτρης Καφφάτος (ΑΕΚ)
Δεξιός εξτρέμ: Πατιος-Τσιανας (ΑΕΚ)
Δεξιός ίντερ: Πατιος-Τσιανας(ΑΕΚ)
Αριστερός εξτρέμ: Πατιος-Τσιανας (ΑΕΚ)
Αεριστερός ίντερ: Πατιος-Τσιαναςς (ΑΕΚ)
Πίβοτ: Πατιος-Τσιανας (Διομήδης Άργους)
Πλέι μέικερ: Πατιος-Τσιανας(Ποσειδώνας Λουτρακίου
8:14 ο νεφελιμ ειναι η νεα φουρνια που θα σε γλεντησει του χρονου.χα χα χα. Ημοιρα σου ειναι να σε γλεντανε.Και ονεφελιμ ειναι διμετρος οποτε παρε απο τωρα κατι για τις αμυγδαλες.χι χι χι.
Και το νταμπλ αυτο ηταν μονο η αρχη.!!! Το γλεντι απο εδω και περα δε θα εχει σταματημο διομηδακο
δεν μπορω να πω για διαιτησια τιποτα αλλα αυτο που εχω να πω ειναι οτι ειδαμε ΜΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΡΑ των τελευταιων ετων που εγινε χωρις να ανοιξει μυτη και ολα τελειωσαν κερδιζοντας ο καλυτερος.
εαν ακουγε κανεις απο την ΕΡΑ τον αγωνα θα νομιζε οτι παιζοταν γερμανικο πρωταθλημα.
Μακαρι να ξαναδουμε τετοιο αγωνα συντομα στο ελληνικο πρωταθλημα!
φιλαθλος του handball!!
ΕΡΑ σπορ και παπαριες,ΑΕΚ LIVE
10.55 κατουρα και λίγο ...
9.21 διμετρος με τα φτερα η χωρις?χι χι χι
Ο Αλβανός θα μείνει στην ΑΕΚ;
Aριστερό εξτρέμ: Ζαραβίνας-Παπαδόπουλος
Αριστερό ίντερ: Μπαλωμένος-Καραιβάνοφ
Πλέι μέικερ: Μάστορας-Μπαντής
Δεξί ίντερ: Αλβανός-Μουτζουρίδης
Δεξί εξτρέμ: Μπακαούκας-Σαμαράς
Πίβοτ: Μεγαλοοικονόμου-Μαραγκός
Τέρμα: Καφφάτος-Δέλιος
Κανονικά έπρεπε να υπάρχουν και 2 άλλες κατηγορίες ...
Καλύτερος αμυντικός και καλύτερος παίχτης που έρχεται από τον πάγκο...
(όπως και στο NBA)
Αντικειμενικά ο Ζαραβίνας είναι ο καλύτερος αμυντικός στην Ελλάδα παράλληλα βέβαια είναι και τραγικός στην επίθεση,δεν θα έπρεπε να πάρει καμία ψήφο κατά την άποψή μου !
Σάρωσε η ΑΕΚ για μια ακόμη φορά. Αν και όλη την μισούν, υποκλίθηκαν στην ανωτερότητα της και αναγκάστηκαν να ψηφίσουν τους παικταράδεες τους. Βέβαια έγινε μεγάλη αδικία και πάλι.
Καλύτερος πίβοτ ήταν μακράν ο Παπαδιονυσίου και καλύτερο πλέι μέικερ ο Παπαδόπουλος!
Θα έπρεπε και οι 7 να είναι της ΑΕΚ. Και να βγει και καλύτερος προπονητής ο Αρβανίτης. Όσον αφορά τον καλλυτερο κόσμο προφανώς και έπρεπε να βγει το λούμπεν προλεταριάτο της ΑΕΚ...
Κρίμα για το κόμπλεξ, που στέρησε 4 ακόμη βραβεία στην ΑΕΚ...
Αυτά συμβαίνουν όταν είσαι κόντρα στο σύστημα, ας είναι αυτό το τιμημα δεν πειράζει...
Εγγονός του Κορνήλιου Κασστοριάδη
10.44 σε κόβω για τερματοφύλακα ή τον Κρανάκη.Θα σε έχει γλεντήσει ο Πέρρος κατ΄επανάληψη γι΄αυτό τον έχεις εκτός και δεύτερης επιλογής.Αν όχι πρέπει να είσαι απίστευτα αστείος
και ανίδεος.Τον πρότειναν προπονητές και δημοσιογράφοι και τους αναιρείς.Σύνελθε μεγάλε ή το καλύτερο μη σχολιάζεις αποφάσεις ειδικών.
ρε Εγγονε του Κορνήλιου Κασστοριάδη αν και ΑΕΚτζης και παιχτης του HANDBALL αυτη η εφταδα ηταν η καλυτερη οσον αφορα για τον Παπαδιονυσιου και τον Παπαδοπουλο κανανε μια καλη σεζον αλλα δεν ηταν καλυτεροι του Μαραγκου και του Περρου γιατι αν εβλεπες τα ματς ειδικα στους τελικους τη μεγαλυτερη ζημια μας την εκανε ο Μαραγκος και ο Περρος πηρε απο το χερακι τον Ποσειδωνα ολη τη χρονια βοηθωντας τον επιθετικα(πρωτος σκορερ)οσο και με ασσιστ στους συμπαιχτες για αυτο το λογο σε παρακαλω να μιλας αντικειμενικα και οχι απο τα ΑΕΚτζηδικα συναισθηματα σου ΓΙΟΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΜΟΥ
Ειδικοί είναι οι δημοσιογράφοι για το ποιος είναι ο καλύτερος play-maker?Μακραν οι πιο ανίδεοι στο ποιος είναι τι...
Εγγονέ!Ευτυχώς που δεν ζει ο παππούς.
Αν έβλεπε το Καστοριάδης με δύο "σ" θα οικτίριζε τα πτυχία σου.
ρε μην τσιμπατε ,δεν εχετε καταλαβει ότι ένα τρολλακι είναι(άσε που το τελευταίο παιζει να ειναι fake γιατί είναι ειρωνικό). Μην ασχολείστε και του δίνετε σημασία αυτό θέλει.Μπαίνει αφηνει ενα μηνυμα το πρωι και ενα το βραδυ και την κάνει με ελαφρά πηδηματακια.
Σβήσε ρε 3:51 που θα με πεις και τρολάκι. Ελευθερία λόγου έχουμε και άσυλο ιδεών. Επειδη δηλαδή λέω την γνώμη μου, πρέπει να την απαξιώνεις κιόλας?
Ακολουθώ το τμήμα χάτμπολ από την ίδρυση του μέχρι σήμερα, έχω πάει από την λισαβόνα μέχρι το Κόσιτσε της Σλοβακία και το σίταρντ της Ολλανδίας. Από τα Χανιά μέχρι το Κιλκίς...
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη!
Όσον αφορά τον παππού μου, μου έμαθε ότι δεν παίζει τόσο ρόλο η ορθογραφία όσο η σύνταξη και η επιχειραματολογία. Με βοήθησε πάρα πολύ να αναπτύξω ταξική συνείδηση και ποτέ δεν είδε με κακό μάτι την αγάπη μου για την ΑΕΚ... Αντίθετα πάντοτε θεωρούσε τους οπαδούς όλων των ομάδων ως ένα λούμπεν προλεταριάτο, που κάτω από τις κατάλληλες κοινωνικές συνθήκες θα μπορούσε να αναπτύξει ταξική συνείδηση, αν και είναι επιρρεπές σε ηλίθιες αστικές παλινδρομήσεις ή καλύτερα μικροαστικές για να είμαι/είναι πιο ακριβης
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη
Ρε εγγονέ να σε ρωτήσω κάτι, ο παππούς σου ήταν και αυτός ΑΕΚ?
Όχι φίλε, δεν υποστήριζε καμία ομάδα, ήταν ταγμένος στην ταξική πάλη
Μπαλωμενος-Περρος-Αλβανος-Μπακαουκας....αντε βρες αμυνα να τους σταματησει...!!!!!!!χχχχ
Ένας αδελφικός φίλος του Λαζόπουλου μου είπε ότι ο Πέρρος είναι ο πρώτος μεταγγραφικός στόχος της ΑΕΚ για φέτος...
Κρυφτείτε...
Έτσι με Πέρρονα γουστάρουμε και εναν καλό ξένο και το σηκώνουμε αήττητοι
Αιδώς Αργίτες, ακόμη έχετε ενστάσεις για το ποιος είναι ο καλύτερος... Μα πόσο λίγοι
Οι αργείτες τι ένσταση να έχουν για τους καλύτερους; Ένσταση έπρεπε να κάνουν όταν έφαγε κόκκινη ο Αλβανός και δεν κρατήθηκε το δελτίο του. Όλα τα άλλα είναι βλακείες
300 μηνυματα έχεις γράψεις το ένα μετά το άλλο δε βαρέθηκες? Ή νομίζεις ότι έτσι θα φανεί ότι δεν είσαι ένα άτομο?έλεος....
Aγαπητέ εγγονέ που σέβομαι τις πολτικές(και μόνο τις πολιτικές) σου απόψεις ,απαρχαιωμένες και ξεπερασμένες κατά τη γνώμη μου αλλά αφού εσένα σου αρέσουν εμένα αδιάφορο μου είναι.
Όπως πολύ καλά θα γνωρίζεις ο όρος troll δεν αφορά καταπίεση λόγου(επειδή σχολίασες ότι ελευθερία λόγου έχουμε )αλλά άλλο πράγμα.
Αυτό που κάνεις είναι να αγνοείς συστηματικά όλα τα σχόλια που δεν μπορείς να απαντήσεις.Λες ότι ασχολείσαι από καιρό με το handball ,αλλά η αληθεια είναι πώς μας προεκυψες τις τελευταιες ημερες εδω μεσα ,δε θυμάμαι άλλοτε να εχω δει σχολιά σου
ΥΓ. Τελικά είσαι Α.Ε.Κ.?? Αμφιβάλλω πάρα πολύ και ξέρεις γιατί?Δεν υπάρχει αεκτζης που να μην ξέρει τί σημαίνουν τα αρχικά της ομάδας του.Και κυριως δεν υπάρχει αεκτζής που να λέει μαμα ινσταμπουλ όπως έγραψες εσύ χτες και όχι μάνα Κωνσταντινούπολη όπως είναι και το Κ στο όνομα της ομάδας.Απορώ μάλιστα πώς δεν αντέδρασαν ,προφανώς κανένας δε διαβάζει τα σχόλια.Μήπως εσύ είσαι Α.Ε.Ι. τελικά και όχι Α.Ε.Κ.?
Μιας και σου αρέσουν λοιπόν αυτά για πες μας λίγο την άποψή σου.
1.Πρέπει οι αεκτζηδες να λένε Κωνσταντινούπολη ή Ινσταμπουλ όπως προτιμάς εσύ?
2. Πρέπει οι αεκτζηδες να λένε ότι είναι Έλληνες και ότι έχουν πατρίδα ή όπως έχεις αναφέρεις εσύ '' Oι αεκτζηδες δεν είναι Έλληνες ,είναι μόνο ΑΕΚ ,δεν έχουν πατρίδα κλπ?
Αφού δεν είσαι troll να αποφεύγεις να απαντησεις ,ιδού η ρόδος...
5:36 ποιον Μπαλωμένο χαίρεσαι που θα έχεις στην ομάδα?αυτόν που μετά την βράβευση του είπε το φοβερό: Εντάχθηκα και πάλι στο ελληνικό πρωτάθλημα για να βοηθήσω στην αναβάθμιση του!!!!χαχαχα ανατρίχιασα,μόνο για αυτό ήρθε, τα ευρώ απλά τα πήρε για την βενζίνη.
Τι τυχεροί που είμαστε, πάμε όλοι μαζί "ήρθε ο Μπαλωμένος, ήρθε ο Μπαλωμένος"
φίλε 8,29 όλοι αυτοί είναι επαγγελματίες και φυσικό και λογικό είναι να κοιτάζουν και την τσέπη τους.Όπως και ο Αλβανός που δήλωσε στην τελευταία του συνέντευξη ,ότι δεν θα τον άφηνε ασυγκίνητο μια προταση απο το εξωτερικό ,παρά τα όσα είχε πει πέρυσι.
Ως επαγγελματίες που είναι θα κοιτάξουν το οικονομικό τους συμφέρον πρώτα και καλά κάνουν.'Ολα τα άλλα είναι σάλτσες.Γιαυτό και όταν η ΑΕΚ είχε προβλήματα συνέχισαν μόνοι τους μαζι με τον παπαδιονυσίου την αποχή και δήλωσαν πως θα αποχωρησουν με το τελος της περιόδου και γιαυτό τώρα που φαίνεται ότι ξεπεραστηκαν θελουν να μείνουν
Για σε ολους!!
Εχω μια απορια! απο οτι διαβασα παραπανω το καλυτερο playmaker kai πρωτος σκορερ του πρωταθληματος ειναι Ο Γιωργος Περρος!!!!
Στην Εθνικη ομως........ Παντα ειναι απων!!!!! αναρωτιεμαι γιατι!!!!
ειναι καραντινα ???
Ρε παιδια ΗΜΑΡΤΟΝ και εδω η αξιωκρατια απουσιαζη!!! μηπως υπαρχει τιποτα αλλο...
νωμιζω οτι με αυτον η εθνικη θα παει καλυτερα!!
Ο κυριοσ Κρανακης Νομιζω οτι το γνωριζη καλυτερα ... μηπως ειναι εντολη ανωθεν να μην κληθει!! η οπως ελεγε καποτε καποιος συμπεκτης του στα Βρηλλησια και πρωειν προπονητης στην Εθνικη ελεγε οτι δεν εχει προσοντα να παιξει στην Εθνικη αλλα Πρωτος σκορερ Πως αναδεικηετε Πρωτος σκορερ......ΧΑ ΧΑ ΧΑ για τριτη Φορα. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ !!! Η ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ !!!!Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ. ΖΗΤΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΛΟΓΟΥ ΚΥΡΙΕ ΚΡΑΝΑΚΗ!!
8:49 Δεν διαφωνώ με αυτά που γράφεις, απλά όταν διάβασα τη δήλωση του Αλβανού (αποδεικνύει πόσο μεγάλη προσωπικότητα είναι) και μετά του Μπαλωμένου ενοχλήθηκα και την σχολίασα, σίγουρα είναι καλός παίχτης και μια προσωπικότητα του χώρου(πιο πολύ εξαιτίας της μακράς παραμονής στα ξένα πρωταθλήματα)αλλά θα πρέπει να καταλάβει οτι πολλοί νέοι αθλητές ισως τον έχουν για πρότυπο, και καλό θα ήταν να είναι πιο σεμνός.
Για να πούμε και τίποτα σοβαρό εδώ μέσα νομίζω ότι ενόψει των παιχνιδιών της Εθνικής και απόντος του Μάστορα θα έχουμε θέμα στη θέση.Ο Μάλλιος παρόλο που γνωρίζει την εθνική, τους συμπαίκτες του,τα συστηματα ,είναι σε αγωνιστική απραξία απο το γενάρη(οκ βοηθούν στη φυσική κατασταση οι ατομικές προπονησεις που σίγουρα θα κάνει ,όπως και κάποιες προπονησεις με το Διομήδη που έκανε)
Δεν ξέρω αν υπάρχουν προηγούμενα κλπ ,εκείνο που ξέρω είναι πώς δεν περισσεύει κανένας σε τέτοιες στιγμές ,οπότε πιστεύω να κάνουν το καλύτερο για την ομάδα
Ο Πέρρος είναι εκτός Εθνικής γιατί θέλει μία μπάλα μόνος του. Για το Λουτράκι είναι πολύ καλός. Για τα Βριλήσια το ίδιο. Για την Εθνική όμως όχι. Εκεί τελειώνει το θέμα με τον Πέρρο. Καλός, χρυσός αλλά όχι για Εθνική. Χαίρεται!
Δηλαδη το κριτηριο για να παει κανεις στην εθνικη πιο ειναι????? αν δεν ειναι τα goal? Τοτε η εθνικη Αργεντηνης να αφησει τον Μεσσι σπιτι του.
Στο χάντμπολ παίζει ρόλο και η άμυνα που παίζεις, η ατομική τακτική, η τακτική 2-3 ατόμων, η ομαδική τακτική, η ασιστ, η ανάποδη πάσα, η πάσα στο εξτρέμ, η πάσα στον πίβοτ, κλπ κλπ... Τώρα αν εσύ συγκρίνεις τον υπερπαγκόσμιο Μέσι με τον Πέρρο του ελληνικού πρωταθλήματος χάντμπολ ε τότε μπορεί να έχεις και δίκιο
8:26 δεν είμαι καθόλου τρολ.
Όσον αφορά την πρώτη σου ερώτηση σου απαντώ πως το όνομα δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Όπως γουστάρει το λέει ο καθένας. Διεθνώς έχει επικρατήσει ο όρος ισταμπούλ και για αυτό τον χρησιμοποιώ, από κει και πέρα για ιστορικούς λόγους είναι καλό να μείνει ως ΑΕΚ... Όσον αφορά την δεύτερη ερώτηση, οι ΑΕΚτζήδες δεν νοιώθουν Έλληνες μόνο ΑΕΚ, πάνε μια βόλτα από το κλαμπ στα Εξάρχεια και θα καταλάβεις. Σε όποιο αναρχοκομμουνιστική πορεία και αν πας συναντάς εκαντοντάδες οπαδούς της ΑΕΚ, όταν έγινε η πορεία αλληλεγγύης σητν βίλα αμαλίας ήταν το μισό πέταλο του ΟΑΚΑ στο σύνταγμα...
Η καταπίεση δεν έχει σύνορα φίλε, ίδιες συνθήκες εκμετάλλευσης βιώνουμε είτε είμαστε τούρκοι είτε έλληνες είτε αλβανοί... Ο πόλεμος είναι με τα αφεντικά και τα κράτη, όχι μεταξύ μας... Αρκετό αίμα έχει χυθεί για αυτό το λόγο και οι ΑΕΚτζήδες λόγω προσφυγιάς το έχουν νοιώσει βαθιά στο πετσί τους...
Ελπίζω να σε κάλυψα
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη
ρε αντμιν σε παρακαλώ επέτρεψε τα γκρικλισ γιατί πονάνε τα ματια μου!το ΕΙ και το Η εχουν πάει βολτα!τουλαχιστον δεν θα φαινονται όλοι οι αμορφωτοι του αθληματος!
Mα ειναι απαντησι αυτη!!!!!!
"Ο Πέρρος είναι εκτός Εθνικής γιατί θέλει μία μπάλα μόνος του. Για το Λουτράκι είναι πολύ καλός. Για τα Βριλήσια το ίδιο. Για την Εθνική όμως όχι. Εκεί τελειώνει το θέμα με τον Πέρρο. Καλός, χρυσός αλλά όχι για Εθνική. Χαίρεται!"
"Μπαλωμενος-Περρος-Αλβανος-Μπακαουκας....αντε βρες αμυνα να τους σταματησει...!!!!!!!χχχχ"
O Περρος μια μπαλα μονος του!! η απαντηση ειναι επανω η δευτερη παραγραφος !!! ΧΑ ΧΑ ΧΑ δεν διδεται αδεια για να κληθη !!!! Μηπως υπαρχει εμπαθεια με το ονομα....... ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.......
ναι ρε φιλε,δεν βλεπεις;μαμαει και δερνει η αργεντινη απο τοτε που παιζει ο μεσσι.και δευτερον,μη συγκρινεις τη βουρτσα με τη τσαπου,κοινως,ανομοια πραγματα.και τριτον...περρος=μεσσι;!!(ναι,οντως,πρεπει να εκμεταλευτουνε την ευρωπαικη εμπειρια του,εκει στην εθνικη..χρονια στο εξωτερικο,"κεντουσε" και φορτωνε γκολ τις εστιες,με αντιπαλους τα διμετρα θηρια..αλλα και εδω,παντα δικριθης με ομαδες που πρωταγωνιστουνε και στην χειροτερη παιζανε για τετραδα..α,ρε καζη,σαουλιδη,μπαντη,πρωτογερη,κατουντα,ακουτε;ο περρος ειναι ο μεσσι,και δεν τον καλουνε εθνικη,γιατι ειναι θυμα ραδιουργιων και δολοπλοκιων..α πα πα πα πα..απιστευτα πραματα!
Η αληθεια ειναι οτι η Εθνικη μετα και τον τραυματισμο του Μαστορογιαννη χωλαινει πολυ στην θεση του playmaker οποτε αν και προσωπικη μου αποψη ο Περρος δεν ειναι παιχτης επιπεδου εθνικης, θα μπορουσε να τον καλεσει. Αυτην την στιγμη εχουμε δυο playmaker που δεν μπορουν να ανταποκριθουν σε αυτο το επιπεδο. Απο την μια ο Μαλλιος ο οποιος ακομα και οταν ηταν σε ομαδα ηταν απογοητευτικος, ποσο μαλλον τωρα που δεν εχει και παιχνιδια στα ποδια του και απο την αλλη ο Τζουβαρας ο οποιος ειναι μονο και μονο συμβατικα στην Εθνθκη ομαδα καθως ειναι νεαρος και κυριως επειδη δεν υπαρχουν και αλλοι.
Παλι βλεπω την Εθνικη μας να παιζει στο μισο ματς με τον Αλβανο στο playmaker.
Επισης, δεν καταλαβαινω τον λογο που καλεσε 4 πιβοτ...εκτος αν προσπαθησει και τον Μεγαλοοικονομου στο play για να παιξει με κοψιματα.
10.01 μπορεί να έχει αυτό που λες κατα νου.Ο Μεγαλοοικονομου κάλυψε σε κάποια παιχνίδια τη θεση του Μάστορα και θα μπορούσε να αποτελεί ένα σενάριο με Μαραγκό πιβοτ που γνωρίζονται και συνεργάζονταν στα παιχνίδια.Δεν το βλεπω ως βασικο σεναριο αλλά για κάποιο χρονικό διάστημα ,ανάλογα και με την εξέλιξη του πατς φυσικά μπορεί να το δοκιμάσει
Επιδη μαλλον το μυαλος κανει τουμπες για να τελειωνει το θεμα σε καμια περιπτωση δεν συγκρινω των μεσσι με τον περρο αλλα το γεγονος οτι η εθνικη Handball ειναι η μονη εθνικη που δεν καλει τον πρωτο σκορερ της. Ουτε σε τριτοκοσμικες χωρες δεν γινονται αυτα. Καταλαβες η να κανω κ κακα......
Αν "χτυπήσει" αύριο" μεταγγραφή ο Πέρρος ΑΕΚ-ΔΙΟΜΗΔΗ υπάρχει περίπτωση να μην κληθεί εθνική;Δυστυχώς ποδοσφαιροποιήσαμε και το χάντμπολ. Μόλις ένας ποδοσφαιριστής παλιά πήγαινε Ολυμπιακό,ΠΑΟ,ΑΕΚ ήταν στην εθνική την επόμενη ημέρα.Πρώτος σκόρερ και με δυο παιγνίδια λιγότερα,λόγω τραυματισμού και εκτός εθνικής μάλλον πρωτοπορούμε.
Η 19αδα που επέλεξε ο Ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Κρανάκης αποτελείται από τους παρακάτω αθλητές:
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ
Κώστας Τσιλιμπάρης (Ευρωπαϊκό Κολέγιο Κύπρου)
Κώστας Γουργούμης (ΠΑΟΚ)
Γιώργος Γεωργιάδης (ΑΣΕ Δούκα)
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΤΡΕΜ
Βύρωνας Παπαδόπουλος (Εμπορ Ροστοκ/ Γερμανία)
Διονύσης Γεωργιάδης (ΑΕΚ)
ΔΕΞΙ ΕΞΤΡΕΜ
Σάββας Καρυπίδης (Μέλσουνγκεν/ Γερμανία)
ΠΙΒΟΤ
Γιώργος Χαλκίδης (Βάκερ Τουν/ Ελβετία)
Σωτήρης Μαραγκός (Διομήδης Άργους)
Θόδωρος Μεγαλοοικονόμου (Διομήδης Άργους)
Τάσος Παπαδιονυσίου (ΑΕΚ)
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΙΝΤΕΡ
Θόδωρος Ευαγγελίδης (Σπρίνγκε/ Γερμανία)
Απόστολος Παλάσκας (ΠΑΟΚ)
Σπύρος Μπαλωμένος (ΑΕΚ)
ΔΕΞΙ ΙΝΤΕΡ
Αλέξανδρος Βασιλάκης (Τουλούζ/ Γαλλία)
Αλέξης Αλβανός (ΑΕΚ)
Χρήστος Τσάτσος (ΠΑΟΚ)
Νίκος Ριγανάς (Σπρίνγκε/ Γερμανία)
ΠΛΕΙ ΜΕΙΚΕΡ
Παναγιώτης Τζουβάρας (Αερωπός Έδεσσας)
Χάρης Μάλλιος
Σχόλιο : playmaker τα είπαμε πριν ,ένα άλλο θέμα που μου κάνει εντύπωση είναι η θέση του δεξιου εξτρεμ.Μόνο ένας και 4 για δεξί ίντερ?(λες και παρουσια Αλβανού και Βασιλάκη θα παίξει ο Τσατσος)
Δεν είναι λίγο ρίσκο αυτό να μην υπάρχει δευτερη ενναλακτική πισω από τον Καρυπίδη?
Λυση αναγκης θα ειναι ο Τσατσος στην θεση του εξτρεμ βεβαια ετσι χανουμε το πλεονεκτημα του αιφνιδιασμου πρωτου χρονου, και οχι μονο, γτ και απο θεση δεν εκτελει καλα ο Τσατσος (μιλαμε παντα για εξτρεμ). Θελω να πιστευω οτι απλως δεν μπορουσαν να ερθουν οι υπολοιποι...
Καλά είναι δυνατόν να βγαίνει ο ΠΕΡΡΟΣ καλύτερο πλει μεικερ , και πρώτος σκόρερ στην Α1 και να μην καλείται στην Εθνική ομάδα?
Και επίσης ο Μπακαούκας το ίδιο επίσης ?
Ποιά τα κριτήρια τελικά για να παίξει κάποιος στην Εθνική ?
Σπρώξιμο και γλύψιμο μάλλον.
Ένας ουδέτερος φίλαθλος .
καταντια.......
ομαδα 2004 - ομαδα 2013
καταντιααααααααααααααα
Αριστερά εξτρέμ: Βύρωνας-Γεωργιάδης
Αριστερά ίντερ: Σανίκης-Μπαλωμένος-Ευαγγελίδης
Πλέι: Αλβανός-Μάλλιος
Δεξί ίντερ: Βασιλάκης-Ριγανάς-Μούτζου
Δεξί εξτρέμ: Καρυπίδης-Τζήμης
Πίβοτ: Χαλκίδης-Τζούφρας-Μεγαλοοικονόμου
Τέρμα: Καφφάτος-Τσίλι-Δέλιος
Μια γεμάτη 18αδα δεδομένων των απουσιών.
Προς τον αγαπητό κύριο 9.36 που απευθύνεται στον admin για τα θέματα περί ορθογραφίας...
Σε παρακαλώ,την επόμενη φορά που θα προσπαθήσεις να ειρωνευτείς,σκέψου πρώτα ποιές λέξεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις γιατί τελικά μάλλον εσύ είσαι ο αμόρφωτος εδώ πέρα και όχι αυτοί που κάνουν ορθογραφικά λάθη...
Όταν κάποιος κάνει ορθογραφικά λάθη κύριε εξυπνίδη ονομάζεται ανορθόγραφος ή έστω βαριά βαριά αγράμματος και όχι αμόρφωτος...Μην μπλέκεις τη μόρφωση με τη γραμματική και την ορθογραφία...
Και γενικά πλέον σταματήστε όλοι να κοροϊδεύεται αυτούς που κάνουν ορθογραφικά λάθη,δεν είναι ούτε τόσο έξυπνο ούτε τόσο αστείο νομίζεται...
καλος χρυσος και αγιος ο Περρος αλλα με πλει μεικερ 1,50 δεν πας πουθενα.Για να κερδιζεις κατι Αγγλιες κτλπ καλος ειναι,αλλα για σκεφτητε τον απεναντι σε μεγαλες ομαδες.
Δεν θα φαινεται.
12.09 ευτυχώς που δεν πέρασε μέχρι στιγμής το αντιρατσιστικό γιατί θα ήσουν ο υπ΄αριθμόν ένα στόχος.Αν ο λαός μας μετρούσε μπόγια [ύψη]δεν θα μιλούσαμε καν Ελληνικά.Ίσως αραβικά μπασταρδεμένα τούρκικα και πολύ καλά γερμανικά.Βρές καμμιά πιστικότερη δικαιολογία,τουλάχιστον για τον εαυτό σου.Με τις ίδιες ομάδες έπαιξαν αντίπαλοι και τα κατ΄εσένα καλίτερα και 2μετρα πλέι μέικερ τι τους εμπόδισε να κάνουν ότι και ο Πέρρος;
Βάλε και δες στο youtube τον Vranches...1,72 περιφεριακός που κάνει πλακίτσα στη μπουντεσλίγκα πριν κάμποσα χρόνια παλιά σχολή βέβαια αλλά πάλι μεταξύ ψηλών αναδείχθηκε....
Για την ιστορία πλέον είναι προπονητής της Fleshburg αν δεν κάνω λάθος !!!
Δεν γίνεται να κράζετε τον Πέρρο(τόσο Έλληνες είστε),πρώτος scorer βγήκε καλώς ή κακώς μπορείτε απλά να κρατήσετε μια ουδέτερη στάση αν δεν τον συμπαθείτε!
Πρέπει να υπαρχει κοινή αποδοχή σε μερικά πράγματα. Ο ΠΕΡΡΟΣ ήταν ένας απο τους καλύτερους παίκτες στο ελληνικό πρωτάθλημα εδώ και πολλά πολλά χρόνια. Δεν κλήθηκε απο κανεναν Ομοσπονδιακό Προπονητή γιατι κουβαλάει για κάποιους ότι ο πατέρας του ήταν με τον Αλικακο.
Το κακό δεν είναι οι εντολές εξ άνωθεν αλλά η αξιοπρέπεια των προπονητών που περασαν τόσα χρόνια.
2ο. Ο Πέρρος με δεδομένο ότι δεν έχει κληθεί ποτέ του στην Εθνική Ομάδα... και αναγνωρίζοντας ο προπονητής της την αδικία καλό θα ήταν να τον καλέσει ΜΙΑ ΦΟΡΑ προς ΤΙΜΗ ΤΟΥ.
Ούτε η ηλικία του κάνει για ξεκίνημα στην Εθνική Ελλάδος, ούτε και η εμπειρία του τον βοηθάει να ανταπεξέλθει σε επίπεδο εθνικής.
Είναι η παλιά εθνική ομάδα του 2004 όπως έγραψε εύστοχα ένας φίλος και μέχρι εκεί.
3ο. Ο Πέρρος με βάση τις απουσίες των παικτών στην θέση που παίζει, θα μπορούσε να κληθεί για να στηρίξει την Εθνική. Εάν νομίζουν κάποιοι ότι ο Πέρρος δεν μπορεί να ανταποκριθεί, είναι βαθιά νυχτωμένοι.
Η αδικία πρέπει να αποκατασταθεί απέναντι στον αθλητή που με ήθος και με την προσωπικότητα του κοσμεί τον χώρο του ελληνικού χάντμπολ.
Ποιος θα πάρει την ευθύνη και την εντολή αυτή είναι το μεγάλο ζητούμενο.
νομιζω οτι το το εσουμε χασει λιγο το θεμα, και πιο ειναι αυτο; σιγουρα οχι ο περρος.ενας καλος παιχτης μεχρι εκει ομως .το θεμα πρεπει να ειναι οτι δεν υπαρχει καποιος νεος που θα μπορουσε να βοηθησει και η εθνικη παιζει εδω και πολλα χρονια με την ιδια ομαδα.ισως καποια παιδια του δουκα να μπορουσαν να ειχαν μια ευκαιρια .οπως επισης οτι παμε με ενα εξτρεμ που ειναι ο τζιμουρτος ο μπακαουκας ο σαμαρας ο τζηρας εστω
"καλος χρυσος και αγιος ο Περρος αλλα με πλει μεικερ 1,50 δεν πας πουθενα.Για να κερδιζεις κατι Αγγλιες κτλπ καλος ειναι,αλλα για σκεφτητε τον απεναντι σε μεγαλες ομαδες.Δεν θα φαινεται.
7 Ιουνίου 2013 - 12:09 μ.μ.
Aγαπητε εχω μια απορια,ολες οι ομαδες Α1 εχουν μεσο υψος 1.50? αυτο εννοεις.... ετσι ερμηνευετε γιατι ο Περρος ειναι ανελειπως απο του πρωτους σκορερ!!! μηπως κραταγες ομπρελα οταν εβρεχε Μυαλα? μαλλον...
Ο Πέρρος είναι εκτός Εθνικής γιατί θέλει μία μπάλα μόνος του. Για το Λουτράκι είναι πολύ καλός. Για τα Βριλήσια το ίδιο. Για την Εθνική όμως όχι! 1ον ειναι Γιος του Σταυρου Περρου και 2ον ο πατέρας του ήταν με τον Αλικακο !!!! . Εκεί τελειώνει το θέμα με τον Πέρρο. Καλός, χρυσός αλλά όχι για Εθνική. Χαίρεται!
Ωραία ο πέρρος δεν κάνει γενικά για Εθνική για διάφορους λόγους που ειπώθηκαν.Τη δεδομένη στιγμή όμως ,λαμβάνοντας υπόψη την απουσία του Μαστορα θα μπορούσε να καλεσθεί μετά και από την καλή χρονιά που είχε.Δε λέω να έπαιζε ντε και καλά.Να τον έχεις μαζί σου βρε αδερφέ δεν ξέρεις πώς θα πάει το ματς γιατί να μην έχεις εναλλακτικές?
Όπως και ένα δεύτερο δεξί εξτρεμ πίσω από τον Καρυπίδη
Ο Πέρρος θέλει μια μπάλα μόνος του; Γιαυτό έχει προτάσεις απο όλες τις ομάδες όταν έμεινε ελεύθερος και όλοι οι προπονητές τον ήθελαν στην ομάδα τους;
Μεσάνυχτα και όταν τον φτάσετε αναλυτές της πλάκας τον Πέρρο ως αθλητή τότε απάντηστε.
Ο Χρυσός δεν είναι πάντα γυαλιστερός τυφλοί και κακοί αναλυτές.
κ εσεις οι καλοι προπονητες που λετε οτι ο Περρος δεν κανει, οταν θα ξανα παιξετε αντιπαλοι του μην τολμησετε να τον πιασετε μαν του μαν....αλλα ξεχασα οι τερματοφυλακες σας νευριαζουν γιατι απλα κοιτανε την μπαλα στα διχτυα κ οι προπονητες γιατι τους "γλενταει" ενας υποτιθεμενος "κοντος" για την θεση!!!
O Πέρρος είναι μια ανάσα από την ΑΕΚ, θα σας γλεντήσουμε καλά και του χρόνου. 5 πυροβόλα θα'χει η ΑΕΚ μας
Να δω τσαμπιονς λιγκ την αεκ με τον περρο και ας πε8ανω...Απο τα γελια
Το παραμύθι με τον Πέρρο ας τελειώνει.
1)Αν τον ζητούσαν όλες οι ομάδες δεν θα πήγαινε στον Ποσειδώνα Λουτρακίου.
2)Το ελληνικό πρωτάθλημα είναι από τα τελευταία στην Ευρώπη και αυτή είναι η αλήθεια. Γι'αυτό και βγαίνει πρώτος σκόρερ.
3)Αν έπαιζε σε μεγάλη ομάδα, δεν θα ήταν ούτε στην πρώτη 10αδα.
4)Ρωτήστε τον Κάιγκανιτς που είναι ο μοναδικός μεγάλος παίκτης που είχε δίπλα του στην καριέρα ο Πέρρος να δείτε τι θα σας πει.
5)Ο Πέρρος δεν έχει ιδέα από άμυνα. Εσείς όλοι που λέτε για Εθνική ομάδα σκέφτεστε την επίθεση. Για βάλτε όλους αυτούς πίσω να δείτε που θα τα τρώμε από παντού.
Κάκιστος!!! Ετσι έλεγε.
5)Πέρρο και φίλοι του Πέρρου σταματήστε να γράφετε και να τον εκθειάζετε. Εμείς οι υπόλοιποι γελάμε, αλλά δεν έχει νόημα.
Πράγματι ο Πέρρος πρώτο του λάθος 1.78 ύψος είναι κοντός,δεύτερο δεν έχει ίχνος οίκτου και απόδειξη οι μεγάλοι πολέμιοι του,που έχει φορτώσει με ντουζίνες γκολ τις ομάδες τους.Κανονικά όλοι εσείς προτού γράψετε οτιδήποτε θα πρέπει να αναφέρετε πόσα γκολ "έφαγε" από τον Πέρρο η ομάδα σας,για να κατανοήσουμε τον βαθμό εμπάθειας. Βλέπετε το πρωτάθλημα δεν έχει περίοδο εκπτώσεων και προσφορών.Τρίτο λάθος του δεν παίζει άμυνα αλλά ούτε καν τερματοφύλακας.Η πρώην ομάδα του Βριλήσσια συγκαταλέγεται[για τους μύωπες] στις μικρές αν και έχει πάρει πρωτάθλημα.Πόσο εύκολα ισοπεδώνουμε τα πάντα εμείς οι σπουδαίοι και παντογνώστες Ελληναράδες.
Αυτά που λέτε για τον Πέρρο δεν ισχύουν για τον Μπακαούκα?? Που όσα βάζει στην επίθεση άλλα τόσα τρώει στην άμυνα?? Ο Πέρρος σας πείραξε??
Αγαπητε Ανωνυμε 8 Ιουνίου 2013 - 1:59 μ.μ.
Το μονο που μπορω να καταλαβω απ' ολα αυτα που γραφεις φιλεμου,ειναι οτι μαλλον εισαι Αλλοδαπος !!! Αλλιως δεν θα καταργουσες με λογια σου ολοκληρο το ΕΛΛΗΝΙΚΟ πρωταθλημα,το οποιο επιβραβευει τρισακις τον Γ.Περρο ως πρωτο σκορερ και καλυτερο Αθλητη με ηθος ! Μονο στις μπανανιες δεν προτιμουντε οι Πρωτοι σκορερς στην Εθνικη οποτε καταλαβαινω τις αντιληψεις σου.
Αντιθετως δεν θελω να πιστεψω οτι εισαι εντεταλμενος να απαντας σε οτιδηποτε θετικο σχολειο για τον ανωτερω παικτη, το μονο που κανεις ειναι οτι γελοιοποιησαι κατα τετοιο τροπο αμφισβητωντας ολοκληρο τον προπονητικο κ.δημοσιογραφικο κοσμο της Ελλαδος.
Βασικα ειναι τιμη του Περρου που παιζει στον Ποσειδωνα Λουτρακιου που τοσο απαξιωνεις με τα λογια σου.
Φιλε μου Λιγο Σεβασμος Δεν Βλαπτει Εξ αλλου εαν εδειχνες λιγο σεβασμο σε ομαδες που αγωνιζοντε οπως ο Πωσιδωνας Λουταρκιο Θα εδειχνε Αυτοσεβασμο Κατι που Νομιζω δεν εχεις!
Τι έγινε ρε παιδιά πλάκωσε και το ΔΝΤ για τον Πέρρο;Δέστε τι πλέι μέικερ παίζει Μπουντσεσλίγκα,στην ομάδα της Γκροσουολσταντ εναντίον του Κίελου.
Πέρρο μην πας στην Μπάτσα, έλα στην ΑΕΚ και θα σε έχουμε βασιλιά...
Εγγονέ του Κορνήλιου Καστοριάδη μην παρεξηγηθείς που τον αποκάλεσα βασιλιά, δεν έχει να κάνει με πολιτική θέση, απλά σαν εθιμοτυπικό τίτλο το είπα...
Άλλωστε στην κοινωνία που οραματιζόμαστε, όλοι θα ζουν σαν βασιλιάδες. Βασιλιάς θα ειναι ο ίδιος ο λαός
Η λέξη «λούμπεν προλεταριάτο» προέρχεται ετυμολογικά από τη γερμανική λέξη Lumpen (κουρέλια) και δηλώνει τα άτομα που βρίσκονται σε κατάσταση απόλυτης ένδειας ή έσχατης κοινωνικής εξαθλίωσης.
Ο όρος χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από τον Μαρξ στο βιβλίο του «Ταξικοί αγώνες στη Γαλλία» (1848), όπου διακρίνει εφτά κοινωνικές τάξεις και στρώματα(3): την αστική τάξη, τη βιομηχανική αστική τάξη, την εμπορική αστική τάξη, τους μικροαστούς, τους αγρότες, το προλεταριάτο και τέλος το λούμπεν προλεταριάτο
Το πέρασμα από τη φεουδαρχία στον πρώιμο καπιταλισμό συνοδεύτηκε από το ξερίζωμα των φτωχών αγροτών από τα χωριά τους και τη βίαιη μετακίνηση τους στα αστικά κέντρα, όπου θα επάνδρωναν τις μανιφακτούρες και κύρια τις βιομηχανίες υφαντουργίας. Παρατηρείται κοντολογίς μια απότομη μετάβαση από την κατάσταση του μικροϊδιοκτήτη φτωχού καλλιεργητή στην κατάσταση του ανειδίκευτου μισθωτού προλετάριου, που αναζητούσε εναγωνίως εργασία.
Όπως ήταν φυσικό τα περιπλανώμενα αυτά πλήθη των προλετάριων δεν ήταν μπορετό να απορροφηθούν όλα άμεσα και κάτω από την πίεση της ανεργίας και της πείνας κάποιοι κατάντησαν κλέφτες, ληστές, απατεώνες και ζητιάνοι. Όμως αυτή τους η επιλογή δεν έγινε «με τη θέληση τους», αλλά κάτω από τις πιέσεις μιας σκληρής πραγματικότητας, δηλαδή των εκμεταλλευτικών παραγωγικών σχέσεων της μισθωτής δουλείας.
Κοντολογίς η ένταξη μεγάλου μέρους του προλεταριάτου σ' αυτό που ονομάζεται «λούμπεν προλεταριάτο» δεν επήλθε ως «υποκειμενική» ενσυνείδητη επιλογή (όπως π.χ. η ελληνική περίπτωση των ρεμπετών), αλλά ήρθε ως αποτέλεσμα ενός αντικειμενικού προτσές βίαιης προλεταριοποίησης της αγροτιάς στη διαδικασία μορφοποίησης του πρώιμου καπιταλισμού, που ήρθε ν' αντικαταστήσει τον φεουδαρχικό δεσποτισμό.
Με λίγα λόγια τα γλαστράκια και τις ανθοκορφάδες της Καλαμάτας καλύτερα να τα καπνίζεις παρά να τα μυρίζεις.
Υ.Γ. Ο άντρας της μάνας του γιού μου.
Πέρρο ψυχάρα για πάντα ΑΕΚάρα... Στην ΑΕΚ δεν θα'σαι Ποσειδώνας αλλά Δίας
Πέρρο σε τεμέτερον το χωρίο καλαταζεύουν όλοι για σένα. Ξά κιακούσατος, δέβα στην ΑΕΚ πούλόπομ
ναι,θα ειναι ο διας που θα την στειλει στον αδη...
Τι θεος ο τυπος με τα γερμανικα και τα ισπανικα,μολις τα μετεφρασα!χαχαχαχαχαχαχα
Pero, kommen Deutschland! 'Ll Puff und ich werde größer werden!
Wir möchten, dass ich einen förmlichen Vorschlag für einen Vertrag von 7 Jahren mit wöchentlichen Gewinn 5000 zu machen, und natürlich werde ich aufhören und bin von Cebu gesponsert, weil Gerüchte, dass Sie einen Ball wollen selbst sagen!
Mit freundlichen Grüßen, das Management von Kiel.
Πέρρο άκου τον πόντιο και κανέναν άλλο, σε θέλουμε στην ΑΕΚ μας. Η ΑΕΚ είναι η μεγλαυτερη ομαδα του πλανητη
Πέρρο είσαι λίγος... Αλήθεια... Μην προσπαθήσεις να πουλήσεις φούμαρα
ο περρος ρε ζωα δεν κανει για εθνικη επικαλειστε ολους τους τζιτζιφιογκους και ακλα ακουτε?πως επαιζε ρε στουρναρια σε ολες τις μικρες εθνικες?ζωα!ο πατερας του ρε ταγαρια με αλικακο θα σας εκανε επαγγελματιες αλλα κι εδω καφριλικι!κανανε οι αεκτζηδες ομαδα που δεν εχουν πουθενα αλλου να κρινουν τον περρο?βριλησσιωτης και ολυμπιακος!
Μα πόσα λίγα ξέρεις!!!
Στα 20 χρόνια που παρακολουθώ handball (αναρρωτιέμαι αν είχες γεννηθεί τότε) μπορώ με επιχειρήματα να σου πω (κάτι που φυσικά απουσιάζει απο την άποψη σου) ότι ο Πέρρος είναι από τα ελάχιστα play maker στην Ελλάδα που αξιοποιούν το μυαλό τους, πέρα από τη δύναμη τους, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Το να ξέρεις ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται αλλά κ τί προοπτική έχει ο συμπαίκτης σου κατά τη διάρκεια μίας φάσης είναι προσόν και προκύπτει από την εμπειρία κ την ικανότητα να παρατηρείς κ να σκέφτεσαι παράλληλα με τη σωστή τεχνική και ταλέντο.
Επιπλέον το να ξέρεις που κ πότε πρέπει να σκοράρεις δε σε κάνει ατομιστή, αλλά παίχτη με σωστή βούληση και κριτική ικανότητα στο θέμα πρωτοβουλίας.
Η μαγκιά κ τεχνική ικανότητα φαίνεται αμιγώς στο όταν πιάνεις ένα "project" στην προκειμένη περίπτωση μιά μικρή ομάδα κ μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα καταφέρνεις από μωρό να την ενηλικιώσεις, δίνοντάς της την προοπτική να αναμετρηθεί με επιτυχία με ανώτερες ομάδες κ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Το να παίξεις σε μεγάλη ομάδα, δε σε κάνει απαραίτητα μεγάλο παίχτη. Το να βοηθήσεις όμως στο να γίνει μια μικρή ομάδα μεγάλη σε κάνει.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο στην τεχνική του συγκεκριμένου παίχτη αλλά και στην ικανότητα που έχει να μεταφέρει στους υπόλοιπους συμπαίχτες την αυτοπεποίθηση, τη διάθεση αλλά και την αποφασιστηκότητα που χρειάζεται ο καθένας ατομικά για να επιτύχει. Αυτό ονομάζεται ομαδικό πνεύμα.
Τώρα αν εσύ εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο Πέρρος δεν κάνει για εθνική ομάδα ή για μεγάλες ομάδες, ίσως θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσεις τα κριτήριά σου περί σωστού χάντμπολ.
Μα πόσα λίγα ξέρεις!!!
Στα 20 χρόνια που παρακολουθώ handball (αναρρωτιέμαι αν είχες γεννηθεί τότε) μπορώ με επιχειρήματα να σου πω (κάτι που φυσικά απουσιάζει απο την άποψη σου) ότι ο Πέρρος είναι από τα ελάχιστα play maker στην Ελλάδα που αξιοποιούν το μυαλό τους, πέρα από τη δύναμη τους, κατά τη διάρκεια ενός αγώνα.
Το να ξέρεις ανά πάσα ώρα και στιγμή που βρίσκεται αλλά κ τί προοπτική έχει ο συμπαίκτης σου κατά τη διάρκεια μίας φάσης είναι προσόν και προκύπτει από την εμπειρία κ την ικανότητα να παρατηρείς κ να σκέφτεσαι παράλληλα με τη σωστή τεχνική και ταλέντο.
Επιπλέον το να ξέρεις που κ πότε πρέπει να σκοράρεις δε σε κάνει ατομιστή, αλλά παίχτη με σωστή βούληση και κριτική ικανότητα στο θέμα πρωτοβουλίας.
Η μαγκιά κ τεχνική ικανότητα φαίνεται αμιγώς στο όταν πιάνεις ένα "project" στην προκειμένη περίπτωση μιά μικρή ομάδα κ μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα καταφέρνεις από μωρό να την ενηλικιώσεις, δίνοντάς της την προοπτική να αναμετρηθεί με επιτυχία με ανώτερες ομάδες κ να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Το να παίξεις σε μεγάλη ομάδα, δε σε κάνει απαραίτητα μεγάλο παίχτη. Το να βοηθήσεις όμως στο να γίνει μια μικρή ομάδα μεγάλη σε κάνει.
Αυτό οφείλεται όχι μόνο στην τεχνική του συγκεκριμένου παίχτη αλλά και στην ικανότητα που έχει να μεταφέρει στους υπόλοιπους συμπαίχτες την αυτοπεποίθηση, τη διάθεση αλλά και την αποφασιστηκότητα που χρειάζεται ο καθένας ατομικά για να επιτύχει. Αυτό ονομάζεται ομαδικό πνεύμα.
Τώρα αν εσύ εξακολουθείς να πιστεύεις ότι ο Πέρρος δεν κάνει για εθνική ομάδα ή για μεγάλες ομάδες, ίσως θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσεις τα κριτήριά σου περί σωστού χάντμπολ.
Καλύτερη ομάδα: Τερματοφύλακας: Καφφάτος, αριστερό εξτρέμ: Ζαραβίνας, αριστερο ίντερ: Μπαλωμένος, πλέι μέικερ: Πέρρος, δεξί ίντερ: Αλβανός, δεξί εξτρέμ: Μπακαούκας, πίβοτ: Μεγαλοοικονόμου. Αναπληρωματικοί: Νούγκοβιτς, Γεωργιάδης, Τάσκοβιτς, Κοτελίδας, Δεληγιάννης, Σαμαράς, Μαραγκός αντίστοιχα.
Ήθελα να ήξερα ποιος θυμήθηκε τον Κοτελίδα...Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?????
Ολα καλα αυτα που γραφετε καποιοι για Τον Περρο. Η θεση του πρεπει να ειναι οργανωτικη και μετα εκτελεστικη. Επειδη τον εχω παιξει σαν αντιπαλο απο την θεση του παγκου στα βριλησσια ο κανγανιτς κατευθηναι και ειχε το επιθετικο πλανο .Ο Περρος παρα πολυ καλος αλλα δεν μπορει να παιξει χαντμπωλ με κατευθηνσεις. Ειναι μονο πασσα στον κολλητο του τον βαμβακα και σουτ. Στο Λουτρακι μπορουσαι και επαιξε και φανηκαι γιατι δεν υπηρχε κατι τακτικο που να τον περιορισει.Οταν δεν εβγαινε το πλανο ( ποιο πλανο ) σουταρε η συνεργαζοταν με τον Βαμβακα. Αλλωστε αυτο το κανει σουπερ. Μεχρι εκει. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ η στο Διομηδη αλλα θα μπει σε πλανο ? μακαρι. Γιαυτο πιστευω δεν καλεστηκαι στην εθνικη. Σαν ανταμοιβη θα μπορουσε να τον καλεσει αλλα ειπαμε δεν ειναι ο παικτης που θα κατευθηνει. Του ευχομαι τα καλυτερα και παντα να προσπαθει γιατι μπορει να βαλλει στοχους βελτιωνοντας αυτο το κομματι. Στο Λουτρακι Παντως με αυτο το στυλ χωρις τακτικο προσανατολισμο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
Ολα καλα αυτα που γραφετε καποιοι για Τον Περρο. Η θεση του πρεπει να ειναι οργανωτικη και μετα εκτελεστικη. Επειδη τον εχω παιξει σαν αντιπαλο απο την θεση του παγκου στα βριλησσια ο κανγανιτς κατευθηναι και ειχε το επιθετικο πλανο .Ο Περρος παρα πολυ καλος αλλα δεν μπορει να παιξει χαντμπωλ με κατευθηνσεις. Ειναι μονο πασσα στον κολλητο του τον βαμβακα και σουτ. Στο Λουτρακι μπορουσαι και επαιξε και φανηκαι γιατι δεν υπηρχε κατι τακτικο που να τον περιορισει.Οταν δεν εβγαινε το πλανο ( ποιο πλανο ) σουταρε η συνεργαζοταν με τον Βαμβακα. Αλλωστε αυτο το κανει σουπερ. Μεχρι εκει. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ η στο Διομηδη αλλα θα μπει σε πλανο ? μακαρι. Γιαυτο πιστευω δεν καλεστηκαι στην εθνικη. Σαν ανταμοιβη θα μπορουσε να τον καλεσει αλλα ειπαμε δεν ειναι ο παικτης που θα κατευθηνει. Του ευχομαι τα καλυτερα και παντα να προσπαθει γιατι μπορει να βαλλει στοχους βελτιωνοντας αυτο το κομματι. Στο Λουτρακι Παντως με αυτο το στυλ χωρις τακτικο προσανατολισμο ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ.
Καλά μιλάμε με τόσους προπονητές και κριτικούς εδώ στο Hatzi,τι μπουντεσλίγκα μου λέτε τώρα,αδικούμαστε!
Με τόσους ειδικούς 3 επίπεδα πάνω..!Αντε να αναλλάβετε ενεργή δράση να δούμε και ανάπτυξη επιτέλους σε κάτι...Γιατί απότι βλέπω στα σχόλια είστε όλοι Αλέφαντοι ... εεε Μουρίνιο ήθελα να πω.... χαχαχαχα
Τύπε που γράφεις στα Γερμανικά και το παίζεις είρωνας πρέπει να έχεις εγκεφαλική ηλικία απο 8 έως 12 ετών...
Είδη σε φαντάζομαι να γελάς μόνος σου μπροστά από την οθόνη και να κουνάς και αυτιά γεμάτος χαρά και ικανοποίηση!!!
o Πέρος έκλησε στην ΑΕΚ, μας το είπε ο Λαζόπουλος χθες στις εκλογες της ερασιτεχνικής!
AEK
ρε admin με την λογοκρισια σου κανεις τους σοβιετικους γραφειοκρατες να βγαζουν φλυκταινες ( σπυρια για οσους δεν ξερουν Ελληνικα ). Ποιος εισαι εσυ που θα ΚΡΙΝΕΙΣ τι ειναι σωστο και τι λαθος... αντι να χαιρεσαι που το μπλογκ σου εχει γινει εστια ιδεων , εσυ το λογοκρινεις προφανως γιατι το θες χαντμπολικο...ποιος νοιαζεται για το χαντμπολ...?
8:17 Αν τώρα σας γλεντάμε με μία, μετά την επανάσταση θα σας γλεντάμε 100 και όχι φλύκταινες, αλλά πομφολυγώδες ερύθημα θα βγάζετε με κηλιδοβλατώδη κατανομή (αν καταλαβαίνεις ελληνικά.
Σοβιετικός γραφεικράτης δεν είμαι, αυτοπροσδιορίζομαι ως ελευθερειακός αναρχοκομμουνιστής που ποτέ δεν πέρασε από το στάδιο του λούμπενου... Λογικό να ανεβαίνει η συστολική σου πίεση κάθε φορά που εκθέτουμε επαναστατικές ιδέες, που όντα με εγκεφαλική παράλυση (Διομήδια ΑΡΓΚΣ) δεν μπορούν ποτέ να κατανοήσουν λόγω πολλαπλή μυέλινωσης της λευκη τους ουσίας...
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη
Το να αξιοποιείς τις δυνατότητες των καλών συμπαιχτών σου δε σε κάνει μονοδιάστατο παίχτη. Απεναντίας από εκεί φαίνεται η εμπειρία. Επιπλέον, όπως ακριβώς είπες κ εσύ ο καλός ο παίχτης προσαρμόζεται εύκολα στις συνθήκες εκάστης ομάδας. Όσο για τον παίχτη που αναφέρεσαι, ακριβώς επειδή ήμουν παρούσα για ρώτησέ τον, ποιος του έστηνε τη φάση και τραβούσε όλη την άμυνα πάνω του για να αλλωνίζει σε άδειο γήπεδο?????
γιωργος περρος μακραν
Ο Πέρρος μπορεί να κάνει ότι του ζητήσει ο προπονητης του. Απόδειξη Γραμματικός Βριλήσσια.
Ο Πέρρος είναι παιχταράς είτε το θέλετε είτε όχι.
Και στα Βριλήσσια καλός ήταν και στο Λουτράκι καλός ήταν και όπου εχει κληθει να παιξει ο καλυτερος παικτης ήταν.
Δεν μπορείτε να μειώσετε τον ΠΕΡΡΟ.
Μόνο η Ομοσπονδία το έχει καταφέρει αυτό.
Τον παίχτη που τόσα χρόνια είναι μεσα στους κορυφαίους να μην τον καλούν στην Εθνική. Απο εκει ξεκινάνε και τελειώνουν όλα.
Μάλιστα ,μάθαμε και πόσο πουλάνε τα νεφρά (ξέρουν και από τιμές βλέπω μερικά καλόπαιδα εδώ μέσα)
@admin
αυτά τα σχόλια-ευθείες απειλές εναντίον συγκεκριμένου ατόμου(όποιος και να είναι δεν έχει σημασία)δεν υπόκεινται σε διαδικασία διαγραφής?...
Kάποτε εδώ μέσα γίνονταν αντιπαραθέσεις αλλά γίνονταν και με άτομα που γνώριζαν από handball και λέγανε και 2 πράγματα.Τώρα βλέπω επικρατούν οι μαυραγορίτες.Άντε να πηγαίνουμε σιγά σιγά μην ενοχλούμε
Δεν τον καλούν γιατί γνωρίζουν την συμφωνία του πέρρου με την ΑΕΚ... Και ο Κρανάκης πάλι βγάζει το κόμπλεξ του!
Κρανακη δεν γλιτωνεις του χρονου απο τον Περρο....ερχεται να σε τακτοποιησει καλα εσενα κ την "αυλη σου"....
Για όσους βλέπουν game of thrones ο Κρανάκης είναι ένας Λάνιστερ! Θέλει μόνο δικούς του στην εθνική. Ο Μπκακαούκας είναι ενας λύκος από το Γουίντερφελ και ο Αρβανίτης ένας ΣΤΑΡΚ που ποτέ δεν θα δολοφονηθεί από τους εχθρούς του. Όσον αφορά το Άργος είναι το Κάστελι ροκ που θα καταλάβουμε.
Ο Κρανακης θα ηθελε αλλα ανωτερα βια.........Καποτε τον ηθελε και εκει που ειναι... αλλα θα ειχαμε εγκεφαλικα χα χα χα χα χα
τον μπακαουκα να τον κανει τι?να κανει αέρα του καρυπίδη?
Ποιος καρυπίδης ρε πανάσχετε, σαν τον μπακαούκα δεν έχει, έχεις δει λύκο από το γούιντερφελ?
έχεις δίκιο ποιος καρυπιδης ,τι να μας πει και αυτός στην μπουντεσλιγκα τόσα χρόνια... α ρε μυρωδιαδες που μαζευτηκατε εδω μεσα και ούτε την μπάλα του handball δεν ξέρετε τρομάρα σας και μιλάτε.
Καλός ο μπακαούκας αλλά πολύ λίγος μπροστά στον Σάββα για να παίξει βασικός αντί του καρυπίδη ,αν θες να τον καλέσει απλά για να γυαλίζει τον πάγκο μαζί σου
Τελικα ο Κρανακης δεν παει τους κοντους!!!(Περρους - Μπακαουκες κλπ) τι να κανουμε ρε παιδια ετσι ειναι η ζωη!!!
Παπαριές, παίκτης της ΑΕΚ είναι
Πέρο θυμήσου ήρθε η original και είναι εδώ μαζί σου...
k.admin η φασίζουσα συμπεριφορά σου να λογοκρίνεις κατά το δοκούν δίνει τροφή στα πιθηκοειδή που "τρολλάρουν" ανενόχλητοι. Από ψυχιατρικής απόψεως δεν είναι κακό να εκφέρουν την όποια αρρωστημένη γνώμη τους , αντίθετα είναι Θεραπευτικό... Εσύ όμως θέλεις το κοινό σου να γράφει κρετινισμούς νομίζοντας ότι επιτελείς και έργο...
Μην υποτιμάς το μπλογκ που έφτιαξες, άσε τον καθένα να λέει την ΑΠΟΨΗ του , που εκφράζει μόνο τον ίδιο... εξάλλου η ανωνυμία , τους κάνει δυνατούς φραστικά και σεξουαλικά , διότι στην πραγματικότητα είναι αδύναμοι και στερημένοι... και μη μου πεις ότι όλοι αυτοί γράφουν γιατί τους ενδιαφέρει το χάντμπωλ? ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΝ θέλουν και δεν τους αφήνεις ...άστους να εκτονώνονται εδώ , παρά στα γήπεδα...
ο γνωστός ψυχίατρος που έτυχε να αγαπά το χάντμπωλ...
Γραμματικά & Συντακτικά τα πας καλά αλλά (κατα)νοητικά μου τα χαλάς!Δεν σε λέω ηλίθιο,δεν σε κριτικάρω ούτε σε ειρωνεύομαι...Απλά σκέψου:
Η ανωνυμία είναι για όλους σχεδόν κοινή και θέμα επιλογής του καθένα, όπως και πάνω απτό δικό σου post βλέπω να γράφει ανώνυμος!Είναι βλακώδες να κατακρίνεις κάτι και να το ασπάζεσαι και εσύ ο ίδιος...Περαιτέρω προσπάθησε να αγνοήσεις τη γνώμη των ηλίθιων συν φιλάθλων μου πάβλα οπαδών της ΑΕΚ,τέτοιοι υπήρχαν/υπάρχουν και θα υπάρχουν...και εγώ τα βλέπω και γελάω που είμαι επίσης ΑΕΚτζής όπως και τα άλλα των του Διομήδη αντίστοιχους όπως και του γαύρου που πετάχτηκαν τώρα τελευταία(υπάρχουν νεμεν και οι αντικειμενικοί)!Τέλος η κριτική σου στον Αdmin είναι λογική και ίσως και δικαιολογημένη,παρόλα αυτά δεν γίνεται να αλλάξει νοοτροπία κάποιος στο blog του επειδή του το ζητάς εσύ,πόσο μάλλον ανώνυμα!Σε όποιο blog και να μπεις οι admins αντιδρούν όπως αυτοί νομίζουν καλύτερα,το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να αλλάξεις μέρος ενημέρωσης ή έστω να φτιάξεις ένα δικό σου blog και να είσαι αξιοκράτης και δίκαιος,αυτό που αναζητάς δηλαδή εν τέλη για να τραβήξεις κιόλας το σωστό κόσμο...Τέλος πάντων εδώ είναι ένα blog που θα δείτε σχόλια ορθά,αντικειμενικά αλλά και ηλίθια...όταν ασχολήστε με τα ηλίθια δίνεται τροφή στο παιχνίδι της 'κολοκυθιάς' και χάνεται το θέμα!Όλα αυτά και πάλι φιλικά και όχι οπαδικά,όπως προ είπα αεκτζής είμαι και εγώ κάποια πράμματα δεν μαρέσουν αλλά δεν τα κράζω γιατί έτσι είναι και στη τελική δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε...απλά τα πράμματα,περνάει από το χέρι μου να τα αλλάξω ? ναι και αν όχι τότε δεν ασχολούμαι...περνάει από το χέρι μου να αλλάξω τον admin και το blog του ? οχι...
Για ποιο λόγο μου διαγράφηκαν ποστ, που δεν είχαν ούτε υβριστικό ούτε σεξουαλικό ούτε απειλιτικό περιεχόμενο, ούτε τίποτα? Προσεγγίζω το χάντμπολ με πολιτική ματιά? Κακό είναι αυτό? Τα πάντα στην ζωή είναι πολιτική!
Κρίμα γιατί πίστευα ότι είναι πιο ελευθερειακό μπλογκ!
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη
κύριε 10.43 η οποιαδήποτε λογοκρισία με βρίσκει αντίθετο, διότι είναι το ίδιο επικίνδυνη με άλλες γνωστές ψυχικές παθήσεις. Αυτό ήταν το θέμα μου... Οσο για τις απόψεις που γράφονται εδώ με ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ όλες κυρίως οι "παρεκλίνουσες" από το μέσο όρο... ο εγγονος του καστορα είναι η πιο ενδιαφέρουσα περίπτωση...
#1 δεν είμαι αργίτης ( ασχολήθηκα και με κάποιους από αυτούς) ... Ομως θα πρέπει να τους αναγνωρίσουμε ότι πρόσφεραν αρκετά στο άθλημα... #2 δεν είμαι οπαδός κάποιας ομάδας.
Ο γνωστός ψυχίατρος
Τελικά η ΟΧΕ διοργανώνει το πανελλήνιο πρωτάολημα παμπαίδων ή ο διομήδης. Ηταν τόσο σίγουροι ότι θα πάρουν το πρωτάθλημα που το βάφτησαν και DIOMIDIS CUP. Μόνο που δεν μας είπαν τι προσφέρουν σαν χορηγοί στην διοργάνωση.
έχεις δίκιο 6,20 παρέλειψαν να σε ενημερώσουν προσωπικά.Προτίμησαν να δημιουργήσουν ιστοσελίδα ενταγμένη στο επίσημο site τους ώστε να ενημερωθεί όλος ο κόσμος.
Δεν υπάρχει πανελλήνιο πρωτάθλημα με την έννοια που το λες διότι η ΟΧΕ δεν διοργάνωσε προκριματικούς γύρους.Είναι μια open πανελλήνια διοργάνωση (όποιος θέλει δηλώνει συμετοχή ,μέχρι τώρα είναι 22 ομάδες) που παίρνει την επωνυμία αυτού που κάνει τη χορηγία.
Ευχαριστώ ψυχίατρε για αυτά που λες, μπορεί να δαιφωνούμε κάθετα σε πολλά πράγματα, αλλά το τελευταίο σου ποστ ήταν αρκετά εύστοχο!
Από κει και πέρα διαφωνώ με αυτό που είπες ότι οι αργίτες βοήθησαν το χάντμπολ, για την ακρίβεια δεν δαιφωνώ κάθετα, απλά έχω άλλη προσέγγιση επί του θέματος!
Ο αθλητισμός για να πάει μπροστά σε επίπεδο θεάματος έχει 2 τρόπους
1) Να γίνει πλυντήριο ξέπλυμα χρήματος. Όταν είχε να καθαρίζει το άθλημα από ομάδες πληντύρια εμφανίστηκε το Άργος και επανέφερε το παλαιό καθεστώς, έχοντα ως αντιπάλους κατά βάση ομάδες με ερασιτεχνικά ''καθεστώτα'' όπως η ΑΕΚ. Για αυτό ΝΤΑΜΠΛ αποτελεί παράδειγμα προλεταριακής αντίστασης, ότι ο καπιταλισμός δεν είναι άτρωτος! Έτσι τα παχυλά μπάτζετ έχασαν από τις επαναστατικές ψυχές των παικτών και των οπαδών της ΑΕΚ.
2) Μόνη λύση να καθαρίσει ο αθλητισμός είναι η μετατροπή του σε εραχιτεχνισμό.
Τότε μόνο δεν θα υπάρχουν ομάδες πληντύρια, μπράβοι, στοιχήματα (αφού είσαι άνθρωπος του αθλήματος, ξέρεις πόσα παιχνίδια ποντάρονται από τους ίδιους τους αθλητές, έπειτα συνενοήσης, ύποτα Χ και άλλα) και το φαινόμενο παίκτες πλούσιους-οπαδούς λούμπενους.
Από αυτήν την άποψη ο διομήδης μας πήγε 100 χρόνια πίσω.
ΥΓ σε παρακαλώ μην αποκαλέσεις ξανά τον παππού μου Κάστορα, εγώ ουδέποτε κορόιδεψα τον παππού σου
Εγγονός του Κορνήλιου Καστοριάδη
YΓ. αν δεν ήσουν πανασχετος από handball και δεν το είχες ανακαλύψει τωρα το σπορ θα ήξερες ότι η ομάδα σου δεν έχει υποδομές ακόμα ,40 παιδακια όλα κ όλα σε όλα τα ηλικιακά έχει ,τα περισσότερα στη ΝΦ πάνε στον Ιωνικό (έτσι για να μαθαίνεις και κάτι μυρωδιά και ας μας το παίζεις ξερόλας του handball και δεν ξέρεις ουτε της ομάδας σου)
Καλά όλα αυτά που γράφεται καμιά μεταγραφή ξέρουμε???
12 Ιουνίου 2013 - 6:52 μ.μ. είσαι πολύ αστείος στην απάντησή σου. Η ΟΧΕ το διοργανώνει και όποια ομάδα θέλει αφού πληρώσει τη συμμετοχή της συμμετέχει. Πέρσυ στο Βόλο γιατί δεν το ονόμασαν ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ CUP. Μάλλον δεν περίμεναν να πάρουν το πρωτάθλημα και να το πανηγυρίσουν με αυτό τον τρόπο.
Το χρηματικό κέρδος αλήθεια ποίος θα το καρπωθεί.
9.22 αφού δεν ξέρεις μη μιλάς φίλε Ντίνο αν θυμάμαι καλά σωστά?Είναι η τρίτη φορά που γράφεις τα ίδια και τα ίδια.Είσαι ο ίδιος που έλεγε ότι ο λαζόπουλος δεν είχε έρθει στον πρώτο τελικό και έβριζες όποιον έλεγε το αντίθετο (θυμάσαι τη νίλα που έπαθες με τις φωτογραφίες και εξαφανίστηκες και δεν ξαναμίλησες ε???).
Κατανοώ ότι σε διακατέχει μίσος και ζήλια για ότι έχει σχέση με το Διομήδη ,μας έχεις πρήξει με το Βόλο εδώ και μέρες και με τη δήθεν ψευτοαπορία ποιος πληρώνει.Αφού πληρώνει η ΟΧΕ για σίτιση -διαμονή- μεταφορικά - κλπ να βγει και να το πει δημόσια...
Καλησπέρα παιδιά.Ξέρω ότι θα με κράξετε αλλά θέλω να πω τη γνώμη μου για τον Πέρρο.Θεωρώ ότι είναι ένα παιδί απίστευτα ταλαντούχο αλλά με μία σημαντική αδυναμία.Δεν έμαθε ποτέ του handball.Δυστυχώς λόγω της παλιάς κακιάς εποχής που ο Αλικάκος και οι συν αυτώ αντιμετεπίζονταν τουλάχιστον με καχυποψία, ο Πέρρος πλήρωσε τις καλές σχέσεις του πατέρα του με τον άλλοτε πρόεδρο της ΟΧΕ.Έτσι δεν έπαιξε ποτέ σε σοβαρή ομάδα, δεν δούλεψε ποτέ με τους κορυφαίους και δεν έμαθε ποτέ σωστό, σύγχρονο handball.Φυσικά δε μιλάω για ατομική τεχνική, αλλά για τακτική και εν γένει χαντμπολική παιδεία.Βάζω στοίχημα πως ένα παιδάκι που ξεκίνησε πρόπερσι το άθλημα ξέρει πιο πολύ χάντμπολ.Δεν το θεωρώ κακό ούτε το λέω για να μειώσω τον Γιώργο.Είναι απλώς θύμα κακών εποχών που οι περισσότεροι προπονητές δεν είχαν ιδέα απο το άθλημα και τα παιδιά που έβγαιναν απο τις ομάδες στηρίζονταν μόνο στο ταλέντο και τη φαντασία τους, αλλά από τακτική γνώση μηδέν.Δυστυχώς τώρα είναι αργά για να μάθει το παιδί handball και να αποκτήσει σοβαρές εμπειρίες παίζοντας δίπλα στους καλύτερους.Παρόλα αυτά, του αξίζει μία φορά τώρα στα τελειώματα να κληθεί στην εθνική ομάδα.Ειδικά με την ένδοια που υπάρχει στη θέση που αγωνίζεται.Ας κάνει ο αρχικόοουτς μία φορά μία παρέκκλιση απο τα κολλήματα του και ας δώσει μία ευκαιρία στο παλικάρι.Είναι άξιο συγχαρητηρίων και επαίνων το παιδί.(είμαι από αυτούς που όταν παίζαμε στα ηλικιακά γελούσα με την πάρτη του, αλλά αυτός παίζει 15 χρόνια και έχει βάλει εκατοντάδες γκολ την ώρα που εγώ βολόδερνα μεταξύ β' και γ' εθνικής)
Ας του δοθεί ένας "έπαινος" ας λάβει μία δικαίωση έστω τώρα λοιπόν.
Το έχω πει και παλιότερα.Τη δεδομένη στιγμή απουσία του Μάστορα και με την αγωνιστική απραξία του Μάλλιου ήταν επιβεβλημένη μετά την καλήχ ρονιά που είχε ,η κλήση του στο επερχόμενο ματς με την Ιταλία.
Σαφώς και σε 10 μέρες πριν ένα κρίσιμο ματς δεν προλαβαίνει κάποιος να αφομοιωθεί πλήρως αλλά να έχεις εναλλακτικές ρε συ coach μαζί σου για παν ενδεχομενο
Ο Πέρρος ούτε στην εθνική Αλβανίας δεν παίζει. Πως σουτάρει 20 φορές σε κάθε ματς και βάζει 10 γκολ (μαζί με πέναλτι) δεν μου λέει κάτι. Προσποίηση δεν έχει, τακτικά είναι άσχετος και από άμυνα μυρωδιάς. Σταμάτα Πέρρο να γράφεις.
Εντάξει κ.Κρανάκη μ΄ έπεισες ότι δεν αξίζω,δεν ξαναγράφω αλλά φοβάμαι πάλι του χρόνου το ίδιο πρόβλημα θα έχεις.Πάλι μπροστά σου θα με βρεις.
HiwΠαιδια δεν το κοβετε με το Γιωργο αφου δεν ασχολειται καν με τα γραφομενα!!! Βασικα λογω αυτοσεβασμου !!!
Όταν με δείτε στο Κίελο να δω τι θα λέτε μετά,καχεκτικά ανθρωπάκια.Πέρρος ή αλλιώς ο Πίου του χαντμπολ στην Γερμανία!
Ρε μανία να παριστάνη τον Πέρρο αυτό tό ανθρωποειδές .(3 Ιουνίου 2013 - 11:38 μ.μ.)
13 Ιουνίου 2013 - 12:28 μ.μ.
μια και πληρώνει η ΟΧΕ όπως λες τότε πρέπει να επιστραφούν οι προκαταβολές στις ομάδες, εκτός και αν πήγαν για καμιά μεταγραφή του διοργανωτή. Βέβαια η ΟΧΕ που είναι αρμόδια για τη διοργάνωση δεν ξέρω πως την ανέθεσε στο ΔΙΟΜΗΔΗ ξαφνικά και με ποίες διαδικασίες.
Αλλά επειδή ο ΟΧΕ δεν πληρώνει ρούφα το αυγό σου και ρώτα να μάθεις μαβλάκα.
Ρε Ντίνο είσαι χαζός?Τα ίδια με τις φωτογραφίες κάνεις πάλι που εξαφανίστηκες? Μου φαίνεται δεν ξέρεις να διαβάζεις σωστά τελικά ή δε θες να διαβάζεις σωστά αυτα που βλέπεις
Αφού όπως ισχυρίζεσαι εσύ το διοργανωνει και πληρωνει η οχε και όχι ο διομήδης ας βγει να το πει δημοσια να διαψευσει το διομηδη(το οποίο δεν ισχύει αρα τί να βγει να πει).Το κατάλαβες τώρα?
ΥΓ. Μας έχει πιάσει πρεμούρα γιατί ήδη 26 ομάδες έχουν δηλώσει συμμετοχή ντινάκο?? ξυδάκι δεν πειράζει κάτσε και βράσε εσύ στο δηλητήριό σου.Τα παιδάκια μια χαρά θα περάσουν γιαυτό γίνεται χαμός από συμμετοχές
http://www.diomidis-handball.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=874:--diomidis-cup&catid=53:nea&Itemid=59
O Πέρρος έκλεισε στην ΑΕΚ, μην τα ξαναλέμε τα ίδια και τα ίδια. Όσον αφορά το διομήδης ΚΑΠ, εύχομαι καλή επιτυχία στον διομήδη και σε όλους τους άτιτλους-πικραμένους για φέτος, που ψάχνουν κάτι να γελάσει το χειλάκι τους, από το φαρμάκι που τους πότισε η μεγάλη ΑΕΚ
14 Ιουνίου 2013 - 11:39 π.μ
ποιός πληρώνει τελικά θα μας πεις έστω ένα όνομα.
Θέλω να χορηγήσω μπουζάκια στο ΔΙΟΜΗΔΗΣ CUP και με διαφημιστικό μήνυμα "ΑΕΚ ΝΤΑΜΠΛΟΥΧΟΣ 2013"
σε περίπτωση που υπάρχει έγκριση γράψτε πόσοι θα λάβουν μέρος να στείλω τα αντίστοιχα μπλουζάκια.
13 Ιουνίου 2013 - 12:28 μ.μ.
αυτός είναι ο Ντίνος, εσύ ποίος είσαι.Μήπως είσαι αβάπτιστος;
Βρε γιδοβοσκέ, 26 ομάδες συμμετοχές αλλά οι καημένοι οι γονείς τών παιδιών θα βάλουν και απτη τσέπη τους...τα λεφτά αυτά που πάνε..?
Επειδή κάνεις διακανονισμούς με σταθμούς που δίνεις τα γάλατα απτα γιδοπρόβατα σου μην νομίζεις οτι ξαφνικά έγινες οικονομολόγος!
14 Ιουνίου 2013 - 12:37 μ.μ.
H πολλή η μαβλακία τυφλώνει οπότε δεν ανεβάζω το καταθετήριο που στείλαμε τα λεφτά γιατί δεν πρόκειται να το δεις.
μια χαρά είναι τα ματάκια μου...
Περιμένω!
εσύ με τα μπλουζακια μην ξοδευεσαι.δωστα καλυτερα στην ομάδα σου μπας και δελεασει κανενα παιδακι και μπορεσει καποια στιγμη να παιρνει μερος και αυτη σε ηλικιακα πρωταθληματα, όπως κάνουν όλες οι μεγάλες ομάδες πλην της δικιας σου.
Βλέπεις στη ΝΦ μια είναι η ομάδα για τα ηλικιακα ,ο Ιωνικός εσύ είσαι χαμένος από το χάρτη βλάκα
ΥΓ. Δε ρωτάτε μην έχει τίποτα να σας δώσει η Ηλιούπολη να φτιάξετε καμιά ομάδα?
γιατι δεν τον ρωτατε σε ποια ομαδα εχει κλεισει τον Περρο?
εγώ περιμένω τα καταθετήρια από τον κύριο καταθέτη...
Φίλε 2.14 αν είναι να τον ζητησει κάποια από τις 4 πρώτες ομάδες η ομαδα αυτη ειναι μόνο η αεκ ,αυτη εχει πρόβλημα στη θεση του playmaker.
O Διομήδης με Μάστορα ,ίσως Μάλλιο, και Χειβιδόπουλο είναι υπερπλήρεις ,Δούκας λόγω Κρανάκη δεν παίζει με τίποτα ,ΠΑΟΚ ο πετριδης λογω μπαμπα επίσης δεν κουνιέται με τίποτα. Μόνο η ΑΕΚ χρειάζεται playmaker οπότε κουκιά μετρημένα είναι
O Κρανακης θα τον ηθελε αλλα τα αφεντικα θα τον κανουν ΝΤΑΝΤΑ και θα του βαλουν πιπερι να μην το ξαναπει το ονομα ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ
τοσο πολυ πουλαει αυτος ο Περρος τελικα?φερτε τον στον ΠΑΟΚ να πουλησουμε κανενα διαρκειας
αντε βρε τρομπες που θα κατακρινετε την ΑΕΚ που δεν έχει ηλικιακά, η ΑΕΚ έχει 800 τμήματα και σε αυτά έχει πολλα ηλικιακά, το τι προσφέρει η ΑΕΚ στον ελλαδικό αθλητισμό, δεν θα το δείτε ούτε στα όνειρα σας, σταγόνα στον ωκεανό είστε μπροστά μας. ΣΒΗΣΤΕ.
Ο Πέρρος σας το έχω τονίσει ότι έχει κλείσει στην ΑΕΚ, γιατί συνείζετε την μεταγραφολογία?
πιο βλάκας πεθαίνεις ρε όρνιο.Ποιος μίλησε για το σύνολο των τμημάτων? έχεις ηλικιακά στο handball? γιαυτα μιλάμε ρε ζώον εδώ μέσα. Παρτε το χαμπάρι όλοι όσοι μαζευτήκατε πρόσφατα εδώ μέσα ότι εδώ είναι blog για handball και μιλάμε για handball
Πιο νιανιά να στο κάνουμε βλάκα ή το κατάλαβες?
Αφού είσαι τόσο σίγουρος να το πεις και του Αρβανίτη γιατί άλλα είπε στη σημερινή συνέντευξη...
11¨03, για πιο λόγο να αποκαλύψει τα σχέδια του σε μια συνέντευξη? Οι σοβαρές ομάδες ανακοινώνουν τις μεταγγραφές τους αφού ολοκληρωθούν και όχι πιο πριν. ΣΒΗΣΕ.
11¨02 Πρόσεχε πως μιλάς στον νταμπλούχο... Αν κάναμε ηλικιακά και στο χάντμπολ, θα σβηνόταν πλήρως ο ανταγωνισμός, δεν θα μπορούσατε να πάρετε ο΄τε καν ένα διομήδης καπ. Θα χωρζόμασταν στους τιτλούχους ΑΕΚ και στου άτιτλους όλλυς εσάς τους παρακατιανούς, θλιβερούς μικροαστούς που το παίζετε και ειδήμονες. ΣΒΗΣΕ
Σωστά έτσι κάνουν οι σοβαρές ομάδες.Δε λένε δεν υπάρχει τίποτα που να μας ενδιαφέρει από ελληνική αγορά γιατί μετά πρέπει να εξηγείς και να ανέχεσαι το χουνέρι που θα φας όταν θα ανακοινώσεις μεταγραφή απο την ελλ αγορά...
όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμασταρια εγγονε ,την πλάτη του Ιωνικού μαι ζωή βλέπεις στα ηλικιακά!!
Τί έγινε αφήσαμε την ''υπογραφή'' μη σε πάρει πρέφα ο γιατρός?? χαχαχα
την ουρά στα σκέλια έβαλε ο εγγονός μόλις τον καταλαβαν!!!!
Αγαπητέ κύριε 3:28,
Χρειάζεται να έχεις πάρα πολύ τύχη η αλήθεια είναι για να βγαίνεις πρώτος σκόρερ πανελληνιώς επί σειρά ετών!!! Τελικά ο Πέρρος είναι πάρα πολύ τυχερός παίχτης. Οπως και ο Νίκος Γκάλης, θα έπρεπε να ήταν πολύ τυχερός παίχτης κι αυτός!!! Και οι δύο είχαν την ΤΥΧΗ (!!) να σκοράρουν σε κάθε αγώνα, καθότι οι εποχές που ξεκίνησαν την καριέρα τους, ο καθένας στο άθλημά του, στερούνταν τεχνικής και τακτικής άποψης. Κρίμα που τώρα που ανθεί η τεχνική στο άθλημα στερούνται Τύχης. Μα, μας δουλεύεται ρε παιδιά? Είτε δεν έχετε ιδέα από handball, είτε όσα δε φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια.
Ο Πέρρος, εκτός από το ότι είναι κολόφαρδος (γιατί χωρίς τεχνική για να σκοράρεις πρέπει να έχεις τύχη, όπως λέτε), είχε την ευκαιρία να μεγαλώσει στην εποχή μεγάλης άνθησης του χαντμπολ στην Ελλάδα, να έχει ανθρώπους δίπλα του να τον στηρίζουν και να μεγαλώσει και να εξελιχθεί ως παίχτης δίπλα στα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού χαντμπολ, όπως ήταν ο Γραμματικός, ο Ιατρούδης, ο Πάβελ, κ.α. Αν δεν ήταν καλοί παίχτες αυτοι, ποιοί ήταν?
Για να μη μακρυγορούμε, είναι από τους λίγους παίχτες στην Ελλάδα που γνωρίζουν χαντμπολ τεχνικά και χωρίς να χρειάζεται να λειτουργούν ύπουλα κατά τη διάρκεια ενός αγώνα για να προκριθούν. Αν το χάντμπολ στην Ελλάδα είχε τις προοπτικές ώστε να γίνει επάγγελμα, όπως συμβαίνει στις μεγάλες ομάδες του εξωτερικού, τότε θα σας έλεγα αν θα έπαιζε στην Εθνική ή όχι, γιατί σε αυτή την περίπτωση κάτι κομπλεξικά γλυφτράκια τύπου Κρανάκη σίγουρα δε θα είχαν θέση όχι μόνο στην εθνική, αλλά στο ελληνικό χάντμπολ γενικότερα!!!!!
Ο Γιωργος έπρεπε να είναι βασικό στέλεχος της εθνικής από πιτσιρικάς. Τελεία και παύλα. Κι αν έχετε απορίες μπείτε να δείτε τον ημιτελικό με τον Διομήδη, όταν εξαιτίας του Πέρρου τα Βριλήσσια προκρίθηκαν στον τελικό Κυπέλλου Ελλάδος με την ΑΕΚ.
Και τέλος θα κλείσω δίνοντας μία συμβουλή στον Πέρρο. Γιώργο τράβα να παίξεις λόττο γιατί με την τύχη που χεις να σκοράρεις κάθε φορά, τώρα θα ήσουν ζάμπλουτος!!!
Παιδιά έλεος μη το τραβάμε το θέμα 146 σχόλια για τον ανίδεο Πέρρο και 1
[ένα]σχόλιο για τον επιστήμονα-ειδικό
που ενίοτε εκτελεί και χρέη ομοσπονδιακού προπονητή σε δύο αναρτήσεις με θέμα τον ίδιον.Τι άλλο να πούμε[μάλλον τον αγνόησαν οι πάντες ακόμα και αυτοί που τον χρησιμοποιούν].Ές αύριον τα σπουδαία.
Να αγιαση το στομα σου μεγαλε!!
Τοσα ξερεις τοσα λες χι χι χι!!!
Ο πέρρος είναι μεγάλο παικτρόνι, αλλά τώρα αρχίζουν τα δύσκολα για αυτον, ή για να ακριβολογουμε η μεγάλη πρόκριση. Το να φορέσεις την φανέλα της ΑΕΚ είναι μεγάλη υπόθεση, το να καθιερθείς όμως στην μακράν καλύτερη ομάδα του πρταθλήματος, που διξάγεται στον γεωγραφικό χώρο της ελλάδας είναι άθλος.
Καλή τύχη Πέρρο, εμείς θα σε στηρίξουμε, όπως κάνουμε με όλους τους παίκτες μας, εύχομαι να ανταποκριθείς καλά!
Ρε μαγκες ο περρος το ξερει οτι εχει κλεισει στην ΑΕΚ?χΑ ΧΑ ΧΑ.Ξαφνικα μεγαλη επιθυμια ολοι να ερθουν στην ΑΕΚ.Περσι δεν ηταν καλος?Αλλα μυριστηκαν ολοι παραδακι τωρα.Ολοι λεγατε διαλυσε η ΑΕΚ.Αλλαμια διαλυμενη ΑΕΚ σας πηρε το νταμπλ.Αφηστε λοιπον το πατροναρισμα για τον περρο.Ειναι σοβαρος αθλητης και δεν νομιζω να συμφωνει με ολα που γραφετε εδω.Η ΑΕΚ εχει προπονητη εχει πλεον προεδρο και θα αποφασισουν το καλυτερο.
Αγαπητέ Κύριε
15 Ιουνίου 2013 - 2:15 μ.μ.
Είμαι αυτός που έγραψε το σχόλιο στις 13 Ιουνίου 2013-3:28 μ.μ.
και νομίζω ότι αναφέρεστε σε μένα αφού δεν βρήκα άλλο σχόλιο γραμμένο ίδια ώρα.
Επιτρέψτε μου λοιπόν να απαντήσω.Σε τόσο μεγάλο κείμενο, δε χρησιμοποιώ πουθενά τη λέξη τύχη.Ίσα ίσα που όπως εξηγώ το παιδί είχε την ατυχία να πέσει σε κακή εποχή που ότι είχε σχέση με τον ...Αλικάκτο (μέχρι και ανέκδοτο είχαν βγάλει οι αθεόφοβοι -τι τσιμπάει και είναι πρόεδρος της οχε-) αντιμετωπιζόταν με δυσπιστία αν όχι με απέχθεια.Επίσης είπα πως το παιδί έχει εξαιρετική ατομική τεχνική και σούπερ ταλέντο αλλά δεν ξέρει σύγχρονο τακτικά handball.Δεν καταλαβαίνω μέχρι εδω που διαφωνούμε.
Στο μόνο που διαφωνώ είναι για τα μεγάλα ονόματα που είπατε.Όχι μόνο ανάμεσα σε αυτά αλλά και σε όλη τη χώρα,κατα τη ταπεινή μου γνώμη μόνο ο Γραμματικός ήταν μπροστά απο την εποχή του μεν και όταν έφυγε για έξω έμαθε ακόμα καλύτερα το άθλημα δε.Επίσης τα πιο πολλά χρόνια που ο Γιώργος μάθαινε, ο Νίκος ήταν απών.Καλοί και άγιοι όλοι οι μεγάλοι "σταρ" της εποχής kai όχι μόνο όσοι στους οποίους αναφέρεστε, αλλα έπαιζαν handball... διαφορετικό πείτε το, απαρχαιωμένο πείτε το, λάθος πείτε το, όπως θέλετε.
Δεν θέλω σε καμμία περίπτωση να υποτιμήσω τους τότε αθλητές,εξάλλου με αυτούς ως ινδάλματα μεγάλωσα, και αυτοί έδωσαν την τρέλα και τα φώτα για να πάει πιο μπροστά το άθλημα,αλλα όπως και να το κάνουμε, το handall,ειδικά στη χώρα μας δεν είχε καμμία σχέση με το ευρωπαικό και ακόμα πιο πολύ με το τωρινό.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα που δε θα ξεχάσω ποτέ, είναι αν δεν κάνω λάθος ένα παιχνίδι της τότε Εθνικής με την Δανία στο κλειστό του Βύρωνα.Noμίζω ήταν ο μέγιστος Τάσος Πρωτογέρης που σε μία φάση έκάνε 2 προσποιήσεις με τα πόδια και δύο με τα χέρια.Μία για πάσα και μία για σουτ.Άψογη ατομική τεχνική.Το αποτέλεσμα;Τον σταμάτησαν χαλαρά κατεβάζοντάς τον από τον αέρα πολύ εύκολα.Τι να τις κάνεις τις προσποιήσεις, όταν δεν ξέρεις πότε,σε ποιο διάδρομο και πως να χρησιμοποιήσεις τις τεχνικές σου αρετές και ειδικά όταν οι άλλοι ΞΕΡΟΥΝ;Τότε που και γω ήμουν παιδί αυτό το αποτέλεσμα με τους Δανούς το θεωρούσα μόνο διαφορά σωματοδομής και ότι με τα τεράστια κορμιά τους οι δικοί μας δεν είχαν καμμία τύχη απέναντί τους,ειδικά ο Πρωτογέρης που είχε και αδύναμα πόδια.Όμως μεγαλώνοντας και μαθαίνοντας καλύτερα το άθλημα,αντιλήφθηκα πως το μεγαλύτερο ρόλο τον έπαιζε η διαφορά φιλοσοφίας - γνώσης του αθλήματος.Μου φαινόταν πως το handball που έπαιζαν τότε οι Δανοί ήτaν γελοιωδώς απλό και εύκολο.Είχαν λόγο όμως.Το άθλημα είναι όντως απλό.Το απλό όμως είναι το πιο δύσκολο αποτέλεσμα να επιτευχθεί.Πρέπει να ξέρεις άριστα τα βασικά,τα σωστά βασικά.Πράγμα που εδώ ίσως να μην ξέρουμε ακόμα.Για να τελειώνω θέλω να επαναλάβω πως αν ο Πέρρος είχε την τύχη να αγωνιστεί σε μία μεγάλη ομάδα και μάθαινε το handball σωστά να είχε κάνει πολλά περισσότερα πράγματα στην καριέρα του.Απλώς τότε ίσως λόγω κορμιού να αναγκαζόταν να μετακομίσει σε ακραίες θέσεις ώστε να ισοσκελίσει το μικρό του ύψος.Δεν έκανε το βήμα παραπάνω ποτέ όμως και δε μπορούμε να ξέρουμε εν τέλει.
Πάντως είμαι της άποψης πως έχει να δώσει στην Εθνική, ειδικά - όπως ξαναείπα - με τη φτώχεια που υπάρχει στη θέση του playmaker.
Όσον αφορά στον προπονητή της Εθνικής παρότι δεν του τρέφω συμπάθεια, δε μπορώ να μην τον σέβομαι και να τον θαυμάζω.Σε καμμία περίπτωση δεν επικροτώ τον χαρακτηρισμό "γλυφτρόνι" που του καταλογίζετε."Κολλημένος" και "εγωίσταρος" σίγουρα.Όπως αποδείχθηκε όμως αυτά μαζί με τον κοφτερό μυαλό του τον έκαναν τον κορυφαίο στη χώρα μακράν του δέυτερου και τον πιο επιτυχημένο προπονητή, συνάμα.
Καλό απόγευμα
κάτι τέτοιες ΑΝΟΗΣΙΕΣ διαβάζει κανείς και πρέπει να απαντήσει !!!
Ακου φίλε μικρέ και υποτακτικέ των γιουροπέων
Η διαφορά είναι κυρίως στα φυσικά προσόντα και κατά δεύτερο λόγο στην ανικανότητα της ομοσποσπονδίας να διαχειριστεί τους λίγους πόρους που διαθέτει.
Αν στην ελλάδα υπήρχε στοιχειώδης αξιοποίηση των ταλέντων,αυτοί που θαυμάζεις στο τσουλού θα έκαναν ουρά να πάρουν αυτόγραφα από μας.
Όπως ακριβώς γίνεται στο μπάσκετ.
Εκεί δουλεύουν και προσκυνάνε άπαντες οι ξυλοκόποι ευροπ.
Η γνώση να ξέρεις ότι υπάρχει. Τρόπος να γίνει συστηματική προπόνηση και φροντίδα για τα όποια ταλέντα δεν υπάρχουν.
Θυμάμαι την φάτσα του έντρομου Δανού όταν κινδύνευε να χάσει από τον ανυπόλυπτο για σας Τσαβδαρίδη
Ο τυπάκος (που τώρα λόγω νομενκλατούρας είναι στην γυναικών) είχε χεστεί πάνω του
Βέβαια πήγε τελικό (τον πήγαν καλύτερα..)
Αλλά και ο Γερμανός που κέρδισε τότε τώρα έχει κατουρηθεί πάνω του στο φάσμα του αποκλεισμού .!
Να μην πούμε για τον παλαιστή Αλφρέδο του Κιέλου ή τον υπναρά της Μπαρτσελόνας
Τί θέλω να πώ:
Αυτοί έχουν όλα τα εργαλεία και σκοντάφτουν στο ίσιωμα.Και ο έλληνας μόνο χλεύη εισπράτει από κάποιους δουλοπάροικους σαν και σένα
Μίλησες για τον Πρωτογέρη. Μα το παλικάρι έπρεπε να παίζει εξτρέμ,όχι περιφερειακός. Οπως και πολλοί ακόμη λόγω έλειψης υψους και δύναμης.
Δεν βλέπεις ότι ο Βασιλάκης τους κάνει πλάκα ; (κι ας έχει μην έχει πλούτο κινήσεων)
"Το χάντμπολ ήταν άλλο" και μαλακίες
-Δεν έκαναν τόση προπόνηση τότε (ούτε τα φαρμακεία λειτουργούσαν κυριακές...)
Αν μπορείς κάτσε και ανέλυσέ το,αν όχι κάτσε να χειροκροτάς ηλίθιους βίκιγκ και πανηλίθιους τέκτονες.
Προσωπικά έχω μια ελπίδα-προσδοκία να δραστηριοποιηθεί επί τέλους η Οχε και να δώσει λίγη βοήθεια στο άθλημα. Τουλάχιστον ας μην βάζει εμπόδια...
Γράφω απευθυνόμενος στον Ομοσπονδιακό Προπονητή κύριο Κρανάκη και ζητώ να βγει δημοσίως και να πάρει θέση στο εξής ερώτημά μου:
Είμαι πάνω από 30 χρόνια φίλαθλος στο Ελληνικό χάντμπολ, κατά τα οποία δεν έχω υπάρξει οπαδός σε καμία συγκεκριμένη ομάδα.
Τις τελευταίες εβδομάδες διαβάζω στο blog διάφορα σχόλια και χαρακτηρισμούς για τον αθλητή Γιώργο Πέρρο, του οποίου την πορεία έχω παρακολουθήσει για αρκετά χρόνια και στα Βριλήσσια, αλλά και στον Ποσειδώνα. Δεν μπορώ να παραβλέψω την αξία του συγκεκριμένου παίχτη, τον οποίο σέβομαι και θαυμάζω ως αθλητή και άνθρωπο. Κατόπιν λοιπόν της μεταγραφής του Γραμματικού από τα Βριλήσσια στο εξωτερικό, κατάφερε ο Πέρρος να γίνει ο νέος ηγέτης της ομάδας των Βριλησσίων και αναδείχτηκε δύο φορές πρώτος σκόρερ και καλύτερος play maker στην Ελλάδα.
Μετά τη διάλυση των Βριλησσίων, ο Πέρρος μετεγγράφηκε σε ομάδα Α2 στον Ποσειδώνα, την οποία ομάδα με την παρουσία του κατάφερε να την ανεβάσει στην Α1 αήττητη, σημειώνοντας πάνω από 200 γκολ. Είναι τυχαίο αυτό κύριε Κρανάκη; Είναι τυχαίο κύριε Κρανάκη που σε όλα τα ματς που τον είχες αντίπαλο, σε όποια ομάδα και να ήσουν, τον έπαιζες man-to-man; Γιατί μόνο τον συγκεκριμένο παίχτη; Τί ακριβώς φοβόσουν; Παρακολούθησα, επίσης, στο Λουτράκι τον αγώνα της ομάδος σου με τον Ποσειδώνα. Γιατί κύριε Κρανάκη τον έπαιζες για ακόμη μία φορά man-to-man; Αν θέλεις τη γνώμη μου κύριε Κρανάκη, σου είχε σκοράρει πάρα πολλές φορές στο συγκεκριμένο αγώνα, παρόλο το man-to-man σου και ειδικά στα κρισιμότερα τελευταία 2 λεπτά που το σκορ ήταν 1 υπέρ σου, ήσουν τυχερός που τραυματίστηκε και βγήκε εκτός, γιατί θα τον έχανες τελικά τον αγώνα. Είναι τυχαία όλα αυτά κύριε Κρανάκη για τον αθλητή αυτόν;
Ξέρω καλά ότι θα τον ήθελες όχι μόνο στην Εθνική, αλλά και στην ομάδα σου. Θα θέλαμε να γνωρίζουμε φαντάζομαι όλοι οι φίλαθλοι του χάντμπολ, δια στόματός σου, τί πραγματικά φταίει; Η ΟΧΕ ή το σωματείο σου;
Αναμένω τις απαντήσεις σας.
Ο Πέρος είναι κομμουνιστής για αυτό δεν τον παίρνει στην εθνική, μην το ψάχνετε τόσο δεν χρειάζεται
Κύριε
17 Ιουνίου 2013 - 6:32 μ.μ.
Ευχαριστώ για την ευγένειά σας και τα τρανταχτά σας επιχειρήματα.Ευχαριστώ που με λέτε υποτακτικό των ευρωπαίων ενώ στην πραγματικότητα είμαι υποτακτικός μόνο του handball.
Δεν είναι κακό να μην ξέρουμε καλά ένα άθλημα σε αυτήν τη χώρα, δεν είναι καθόλου κακό.Ακόμα και στο μπάσκετ που λέτε και το παίζουμε 80 χρόνια, η ανάπτυξη άργησε να έρθει και να φτιάξουμε τη δική μας σχολή.Έπρεπε να έρθει ο Γκάλης, οι επιτυχίες, οι Σέρβοι προπονητές ένα κάρο παιχταράδες και μερικοί προέδροι που έβαλαν απο την τσέπη τους περιουσίες.Το handall που το πρωτοπαίξαμε με τη σύγχρονη μορφή του το '77 δηλαδή θα έπρεπε να το ξέρουμε άριστα; Είναι ηλίου φαεινότερον πως είστε εκπρόσωπος της παλιάς γενιάς των προπονητών που ήταν ξερόλες , ενω στην πραγματικότητα ήξεραν πολύ λίγα πράγματα και ήταν αρνητικοί στο να μάθουν καινούργια.Αυτό πλήρωνε για χρόνια το δυσμοιρο χαντμπολλάκι μας.Τα κολλήματα και τις προσωπικές κόντρες 4-5 "προφεσσόρων" που δεν έβλεπαν μπροστά απο τη μύτη τους.Όσο για τον "ανυπόληπτο" για μένα όπως λέτε Τσαβδαρίδη, είναι απο τους λίγους που ξέρουν το άθλημα τόσο καλά, ένα διαμάντι της προπονητικής, κατά την άποψη μου μέσα στους 3 κορυφαίους γνώστες του αθλήματος στη χώρα.Τώρα ως παίχτης, ήταν σίγουρα εκ των κορυφαίων αλλά αλλιώς ξέρεις ένα άθλημα στο μυαλό σου και το μαθαίνεις σε άλλον και αλλιώς το μεταφέρεις εσύ στο κορμί σου και κατα συνέπεια στο τάραφλεξ.Αλλιώς το μαθαίνεις στα 10 σου και αλλιώς στα 30 σου.
Για την προπόνηση,τα εργαλεία και όλα τα άλλα που λέτε θα συμφωνήσω απόλυτα.Απλώς δεν είναι μόνο αυτά.Όσο για τη γνώση που διατείνεστε πως υπάρχει, σας λέω πως ναι τώρα πλέον υπάρχει.Όχι καθολικά και ξεκάθαρα, αλλα υπάρχει.Τότε δεν υπήρχε παρά μόνο απο ελάχιστους.Τελεία και παύλα.Αν δεν το βλέπετε και θεωρείτε το τότε handball στην ελλάδα ίδιο με το σημερινό ή εθελοτυφλείτε ή δεν ξέρετε εν τέλει το καλά το άθλημα.'Οπως και να έχει, δεν καταλαβαίνω ούτε το ύφος σας ούτε την "αυθεντία" που βγάζετε στις απόψεις σας.Όπως προείπα κάτι τέτοιες λογικές είναι που οδήγηγησαν το άθλημα μας στην ανυποληψία, στις κόντρες με τα εκάστοτε προεδρεία της ομοσπονδίας την οποία και εσείς ο ίδιος κατηγορείτε και γενικότερα την εσωστρέφεια που μας έτρωγε όλα τα χρόνια.
στον Κρανακη με αγαπη!
http://loutraki-tv.blogspot.gr/2013/02/blog-post_4.html
κ ειναι η πρωτη φορα που γραφω!
Post a Comment