Ο ΠΑΟΚ κυπελλούχος γυναικών
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η γυναικεία ομάδα χάντμπολ του ΠΑΟΚ κατέκτησε το Κύπελλο Ελλάδας. Στον 28ο τελικό που πραγματοποιήθηκε στη Βέροια ο «δικέφαλος» επικράτησε 22-20 της Φέτα Ήπειρος Αναγέννηση Άρτας. Ο πρωτάρης ΠΑΟΚ πήρε το κύπελλο από την έμπειρη Αναγέννηση που παραμένει πολυνίκης του θεσμού με 10 κατακτήσεις και 18 παρουσίες σε τελικό!
Το παιχνίδι ήταν συναρπαστικό και η ατμόσφαιρα που δημιούργησαν περίπου 1.000 φίλαθλοι στο ΔΑΚ Βικέλας ήταν εντυπωσιακή, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά γιατί η Βέροια είναι η «μητρόπολη» του ελληνικού χάντμπολ.
Οι δύο ομάδες ήθελαν πολύ το τρόπαιο και αυτό αποτυπώθηκε και στο ματς που ήταν ντέρμπι από
την αρχή μέχρι το τέλος και κρίθηκε στις λεπτομέρειες.
Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να πάρει προβάδισμα με δύο τέρματα (6-8) για πρώτη φορά στο 25', αλλά η Αναγέννηση απάντησε με ένα επί μέρους 4-1 και έκλεισε το πρώτο ημίχρονο όντας μπροστά με 10-9.
Στο δεύτερο μέρος η ομάδα της Άρτας συνέχισε να έχει τον έλεγχο του αγώνα στο πρώτο δεκάλεπτο (13-11). Από εκεί και πέρα ο «δικέφαλος» αντέδρασε και με κρίσιμα γκολ από την Μούρνου και την Στρατάκη πέρασε μπροστά στο σκορ 16-15 στο 45'.
Η Άρτα ισοφάρισε στο 48', όμως με τέρμα από την Νούλα ο ΠΑΟΚ ξέφυγε και πάλι με δύο γκολ δύο λεπτά αργότερα. Η ομάδα της Γρηγορίας Γκόλια ξέφυγε με τρία γκολ (18-21) πέντε λεπτά πριν το φινάλε, αλλά η ομάδα της Αναγέννησης μείωσε 20-21 στο τελευταίο λεπτό. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε με καθαρό μυαλό και κατάφερε στην τελευταία του επίθεση να σκοράρει και να «κλειδώσει» την νίκη.
ΦΕΤΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ- ΠΑΟΚ 20-22
Τα πεντάλεπτα: 2-2, 3-3, 4-4, 6-6, 7-9, 10-9 (ημχ.), 11-10, 14-13, 15-16, 18-19, 18-21, 20-22
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ (Παναγιώτης Ντάρας): Μπαλάφα, Σκουτέλα 6, Βέμη, Ιωάννου 3, Σκάρα 3, Στανκούτε 3, Δήμου, Βράτσεβα, Δημητρίου, Ματαρώνα, Κολιού, Ποιμενίδου 5, Μαυρομάτη.
ΠΑΟΚ (Γρηγορία Γκόλια): Καβαζοπούλου, Παπαβασιλείου, Νούλα 4, Παπαδοπούλου 5, Ανθίτση, Σελεμίδου, Παυλίδου, Κορέια, Μούρνου 3, Ελευθεριάδου, Ράτσικα, Προκοπίδου, Καρσανίδου, Στρατάκη 4, Παπάζογλου 2, Μάστακα 4.
Διαιτητές: Τζαφερόπουλος- Μπέτμαν, δίλεπτα: 4-2, πέναλτι: 2/2-5/6.
Στην συνέντευξη Τύπου του τελικού οι πρωταγωνιστές είπαν:
Νίκος Γιαμούρης (προπονητής Αρτας): Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ και στη φίλη μου την Γρηγορία, γιατί πάνω απ' όλα ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει, Μπράβο τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, που ήταν κόσμιοι. Κάποιοι άλλοι παράγοντες ευθύνονται γι' αυτό που είδαμε σήμερα, παλεύαμε για να κερδίσουμε, ήμασταν μπροστά με 10-9 και με 14-12.
Στην τελευταία φάση ήταν ο ορισμός του παθητικού παιχνιδιού από το κέντρο. Νομίζω ότι πρέπει ν' αλλάξουν πολλά για να καταφέρουμε να πάμε μπροστά στην Ελλάδα είμαστε σε πολύ δύσκολη οικονομική και ηθικά κατάσταση και αν να μάθουν όλοι να είναι αντικειμενικοί, να βλέπουν την αλήθεια. Αγωνιστικά νομίζω ότι δεν καταφέραμε να διασπάσουμε τη συμπαγή άμυνα του ΠΑΟΚ, είχαμε τις επιλογές. Η Αναγέννηση είναι εδώ, θα είναι εδώ, θα έχει συνέχεια που αντιστοιχεί στην ιστορία της ας μιμηθούμε τα καλά του ευρωπαϊκού χάντμπολ, που είναι πολλά, μήπως και δούμε μια άσπρη μέρα, πάνω απ' όλα να βάζουμε σωστές παραμέτρους, ήθος, δικαιοσύνη».
Σε ερώτηση αν επιθετικά τα περίμενε όλα από την Ποιμενίδου, απάντησε: «Σήμερα η ομάδα δεν είχε κίνηση και ενέργεια στην επίθεση».
Γρηγορία Γκόλια (προπονήτρια ΠΑΟΚ): «Θα ήθελα να συγχαρώ την ομάδα της Άρτας, για το πολύ όμορφο παιχνίδι που προσέφεραν, τον κόσμο του ΠΑΟΚ που ήταν εκπληκτικός και απέδειξε ότι ο κόσμος μας είναι φιλικός και όχι εχθρικός, όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι. Να ευχαριστήσω την Βέροια, μια πόλη που γεννήθηκα χαντμπολικά και σήμερα γεννήθηκα και προπονητικά, την διοίκηση, το ιατρικό τιμ. Είχαμε σοβαρούς τραυματισμούς κάναμε μία υπερπροσπάθεια, ανταμειφθήκαμε με το κύπελλο. Η αρχή μας είναι η άμυνα, να σταματήσουμε την Βάσω, που σκοράρει γύρω στις 10 φορές ανά ματς. Παίξαμε με προωθημένη άμυνα για να δημιουργήσουν λάθη τα πλέι-μέικερ τους, όπως και έγινε. Η Σκάρα είναι εκπληκτική αθλήτρια και παράδειγμα για τη νέα γενιά».
Για την ανάδειξη της Ράτσικα σε MVP: «Νομίζω ότι έβγαλε μεγάλη ψυχή. Είναι ένα εκπληκτικό κορίτσι η Νίκη, που προπονείται σε καθημερινή βάση πολύ έντονα. Έχει στόχους και όραμα, βασίζει με σταθερά βήματα και νομίζω ότι θα την δούμε να εξελίσσεται».
Βάσω Σκάρα (αρχηγός Άρτας): «Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, χθες δήλωσα ότι όποιος κάνει τα λιγότερα λάθη και έχει την περισσότερη ψυχραιμία θα κερδίσει, τα περισσότερα λάθη και το άγχος το είχαμε εμείς. Σταθήκαμε αξιοπρεπέστατα στο γήπεδο, μπορούσαμε να πάρουμε το κύπελλο. Σήμερα νομίζω ότι η διαιτησία δεν έπαιξε 50-50, χωρίς αυτός να είναι ο κυριότερος λόγος που χάσαμε το κύπελλο. Ήταν ένα παιχνίδι κακό ποιοτικά, με σασπένς. Με στενοχωρεί το γεγονός ότι κάποιοι μέσα και έξω από το γήπεδο, δεν σέβονται τα τελευταία εφτά χρόνια την Ανγέννηση Άρτας και τις αθλήτριες. Κάποιοι άλλοι μας βρίζουν, αντί να μας τιμήσουν, μας ξευτιλίζουν, που ακούω από ανθρώπους του χώρου μας. Υπάρχει μεγάλη πίκρα, ευθύνες έχουμε όλοι».
Για το αν της είχε περάσει από το μυαλό να σταματήσει αν έπαιρνε τον τίτλο: «Ναι, μου είχε περάσει από το μυαλό, να κλείσω την καριέρα μου».
Μυρτώ Νούλα (παίκτρια ΠΑΟΚ): «Είναι τιμή για μένα που έφτασα στον τελικό. Οι αθλήτριες της Αναγέννησης έχουν μεγάλη ιστορία και εμένα με τράβηξαν στο γήπεδο και είναι πρότυπο για εμάς τις μικρότερες. Δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο, δεν έχω καθαρή εικόνα για τον αγώνα, προσπαθήσαμε και ήμασταν πολύ δυνατές, μαζέψαμε τα κομμάτια μας μετά τους τραυματισμούς. Η ομάδα ήταν ενωμένη και φτάσαμε μέχρι εδώ.
Ο κόσμος είναι πάντα δίπλα μας στις δύσκολες στιγμές, όχι ο 8ος αθλητής, αλλά ο πρώτος».
MVP η Ράτσικα
Μετά από ψηφοφορία των εκπροσώπων των ΜΜΕ η Νίκη Ράτσικα αναδείχθηκε πολυτιμότερη αθλήτρια του 28ου τελικού. Η 17χρονη μαθήτρια Λυκείου αποδείχθηκε άξια αντικαταστάτρια της Σλατζάνα Τζέριτς που υπέστη ρήξη χιαστών και δεν μπόρεσε να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Η Ράτσικα ήταν κορυφαία του ΠΑΟΚ στο κρίσιμα τελευταία λεπτά με σημαντικές αποκρούσεις σε τετ α τετ. «Είναι πολύ σημαντικό, δεν το περίμενα. Είναι μία μεγάλη επιτυχία για την ομάδα, το πιστεύαμε και τα καταφέραμε», σχολίασε.
Η ΧΡΥΣΗ ΒΙΒΛΟΣ
2014: ΠΑΟΚ
2013: Νέα Ιωνία
2012: ΑΣΕ Ορμή
2011: Νέα Ιωνία
2010: ΑΣΕ Ορμή
2009: ΑΣΕ Ορμή
2008: Αναγέννηση Αρτας
2007: ΑΣΕ Ορμή
2006: Αναγέννηση Αρτας
2005: Αναγέννηση Αρτας
2004: Αναγέννηση Αρτας
2003: Αναγέννηση Αρτας
2002: Αναγέννηση Αρτας
2001: Αναγέννηση Αρτας
2000: Αναγέννηση Αρτας
1999: Αναγέννηση Αρτας
1998: Αναγέννηση Αρτας
1997: Αθηναϊκός
1996: ΓΕ Βέροιας
1995: Αθηναϊκός
1994: ΑΣΕ Δούκα
1993: ΓΕ Βέροιας
1992: ΓΕ Βέροιας
1991: ΓΕ Βέροιας
1990: ΓΕ Βέροιας
1989: ΓΕ Βέροιας
1988: Αθηναϊκός
1987: ΓΕ Βέροιας
Τροπαιούχοι και φιναλίστ
Τίτλοι (σε παρένθεση φιναλίστ)
Αναγέννηση Άρτας: 10 (8): 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2008
ΓΕ Βέροιας: 7 (0): 1987, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1996)
Ορμή Λουξ: 4 (5): 2007, 2009, 2010, 2012
Αθηναϊκός: 3 (1): 1988, 1995, 1996
ΟΦ Νέας Ιωνίας: 2 (6): 2011, 2013
ΑΣΕ Δούκα: 1 (1): 1994
ΠΑΟΚ: 1 (0): 2014
Μέγας Αλέξανδρος: 0 (1)
Φίλιππος Βέροιας: 0 (1)
Θρίαμβος: 0 (1)
Άρης Νίκαιας: 0 (1)
Άρης Θ.: 0 (1)
Εθνικός Κοζάνης: 0 (1)
Μακεδονικός: 0 (1)
*Οι φωτογραφίες είναι από τον Δημήτρη Κοντσίδη
Το παιχνίδι ήταν συναρπαστικό και η ατμόσφαιρα που δημιούργησαν περίπου 1.000 φίλαθλοι στο ΔΑΚ Βικέλας ήταν εντυπωσιακή, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά γιατί η Βέροια είναι η «μητρόπολη» του ελληνικού χάντμπολ.
Οι δύο ομάδες ήθελαν πολύ το τρόπαιο και αυτό αποτυπώθηκε και στο ματς που ήταν ντέρμπι από
την αρχή μέχρι το τέλος και κρίθηκε στις λεπτομέρειες.
Ο ΠΑΟΚ κατάφερε να πάρει προβάδισμα με δύο τέρματα (6-8) για πρώτη φορά στο 25', αλλά η Αναγέννηση απάντησε με ένα επί μέρους 4-1 και έκλεισε το πρώτο ημίχρονο όντας μπροστά με 10-9.
Στο δεύτερο μέρος η ομάδα της Άρτας συνέχισε να έχει τον έλεγχο του αγώνα στο πρώτο δεκάλεπτο (13-11). Από εκεί και πέρα ο «δικέφαλος» αντέδρασε και με κρίσιμα γκολ από την Μούρνου και την Στρατάκη πέρασε μπροστά στο σκορ 16-15 στο 45'.
Η Άρτα ισοφάρισε στο 48', όμως με τέρμα από την Νούλα ο ΠΑΟΚ ξέφυγε και πάλι με δύο γκολ δύο λεπτά αργότερα. Η ομάδα της Γρηγορίας Γκόλια ξέφυγε με τρία γκολ (18-21) πέντε λεπτά πριν το φινάλε, αλλά η ομάδα της Αναγέννησης μείωσε 20-21 στο τελευταίο λεπτό. Ο ΠΑΟΚ έπαιξε με καθαρό μυαλό και κατάφερε στην τελευταία του επίθεση να σκοράρει και να «κλειδώσει» την νίκη.
ΦΕΤΑ ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ- ΠΑΟΚ 20-22
Τα πεντάλεπτα: 2-2, 3-3, 4-4, 6-6, 7-9, 10-9 (ημχ.), 11-10, 14-13, 15-16, 18-19, 18-21, 20-22
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ (Παναγιώτης Ντάρας): Μπαλάφα, Σκουτέλα 6, Βέμη, Ιωάννου 3, Σκάρα 3, Στανκούτε 3, Δήμου, Βράτσεβα, Δημητρίου, Ματαρώνα, Κολιού, Ποιμενίδου 5, Μαυρομάτη.
ΠΑΟΚ (Γρηγορία Γκόλια): Καβαζοπούλου, Παπαβασιλείου, Νούλα 4, Παπαδοπούλου 5, Ανθίτση, Σελεμίδου, Παυλίδου, Κορέια, Μούρνου 3, Ελευθεριάδου, Ράτσικα, Προκοπίδου, Καρσανίδου, Στρατάκη 4, Παπάζογλου 2, Μάστακα 4.
Διαιτητές: Τζαφερόπουλος- Μπέτμαν, δίλεπτα: 4-2, πέναλτι: 2/2-5/6.
Στην συνέντευξη Τύπου του τελικού οι πρωταγωνιστές είπαν:
Νίκος Γιαμούρης (προπονητής Αρτας): Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ και στη φίλη μου την Γρηγορία, γιατί πάνω απ' όλα ο αθλητισμός πρέπει να ενώνει, Μπράβο τους φιλάθλους του ΠΑΟΚ, που ήταν κόσμιοι. Κάποιοι άλλοι παράγοντες ευθύνονται γι' αυτό που είδαμε σήμερα, παλεύαμε για να κερδίσουμε, ήμασταν μπροστά με 10-9 και με 14-12.
Στην τελευταία φάση ήταν ο ορισμός του παθητικού παιχνιδιού από το κέντρο. Νομίζω ότι πρέπει ν' αλλάξουν πολλά για να καταφέρουμε να πάμε μπροστά στην Ελλάδα είμαστε σε πολύ δύσκολη οικονομική και ηθικά κατάσταση και αν να μάθουν όλοι να είναι αντικειμενικοί, να βλέπουν την αλήθεια. Αγωνιστικά νομίζω ότι δεν καταφέραμε να διασπάσουμε τη συμπαγή άμυνα του ΠΑΟΚ, είχαμε τις επιλογές. Η Αναγέννηση είναι εδώ, θα είναι εδώ, θα έχει συνέχεια που αντιστοιχεί στην ιστορία της ας μιμηθούμε τα καλά του ευρωπαϊκού χάντμπολ, που είναι πολλά, μήπως και δούμε μια άσπρη μέρα, πάνω απ' όλα να βάζουμε σωστές παραμέτρους, ήθος, δικαιοσύνη».
Σε ερώτηση αν επιθετικά τα περίμενε όλα από την Ποιμενίδου, απάντησε: «Σήμερα η ομάδα δεν είχε κίνηση και ενέργεια στην επίθεση».
Γρηγορία Γκόλια (προπονήτρια ΠΑΟΚ): «Θα ήθελα να συγχαρώ την ομάδα της Άρτας, για το πολύ όμορφο παιχνίδι που προσέφεραν, τον κόσμο του ΠΑΟΚ που ήταν εκπληκτικός και απέδειξε ότι ο κόσμος μας είναι φιλικός και όχι εχθρικός, όπως θέλουν να πιστεύουν κάποιοι. Να ευχαριστήσω την Βέροια, μια πόλη που γεννήθηκα χαντμπολικά και σήμερα γεννήθηκα και προπονητικά, την διοίκηση, το ιατρικό τιμ. Είχαμε σοβαρούς τραυματισμούς κάναμε μία υπερπροσπάθεια, ανταμειφθήκαμε με το κύπελλο. Η αρχή μας είναι η άμυνα, να σταματήσουμε την Βάσω, που σκοράρει γύρω στις 10 φορές ανά ματς. Παίξαμε με προωθημένη άμυνα για να δημιουργήσουν λάθη τα πλέι-μέικερ τους, όπως και έγινε. Η Σκάρα είναι εκπληκτική αθλήτρια και παράδειγμα για τη νέα γενιά».
Για την ανάδειξη της Ράτσικα σε MVP: «Νομίζω ότι έβγαλε μεγάλη ψυχή. Είναι ένα εκπληκτικό κορίτσι η Νίκη, που προπονείται σε καθημερινή βάση πολύ έντονα. Έχει στόχους και όραμα, βασίζει με σταθερά βήματα και νομίζω ότι θα την δούμε να εξελίσσεται».
Βάσω Σκάρα (αρχηγός Άρτας): «Συγχαρητήρια στον ΠΑΟΚ, χθες δήλωσα ότι όποιος κάνει τα λιγότερα λάθη και έχει την περισσότερη ψυχραιμία θα κερδίσει, τα περισσότερα λάθη και το άγχος το είχαμε εμείς. Σταθήκαμε αξιοπρεπέστατα στο γήπεδο, μπορούσαμε να πάρουμε το κύπελλο. Σήμερα νομίζω ότι η διαιτησία δεν έπαιξε 50-50, χωρίς αυτός να είναι ο κυριότερος λόγος που χάσαμε το κύπελλο. Ήταν ένα παιχνίδι κακό ποιοτικά, με σασπένς. Με στενοχωρεί το γεγονός ότι κάποιοι μέσα και έξω από το γήπεδο, δεν σέβονται τα τελευταία εφτά χρόνια την Ανγέννηση Άρτας και τις αθλήτριες. Κάποιοι άλλοι μας βρίζουν, αντί να μας τιμήσουν, μας ξευτιλίζουν, που ακούω από ανθρώπους του χώρου μας. Υπάρχει μεγάλη πίκρα, ευθύνες έχουμε όλοι».
Για το αν της είχε περάσει από το μυαλό να σταματήσει αν έπαιρνε τον τίτλο: «Ναι, μου είχε περάσει από το μυαλό, να κλείσω την καριέρα μου».
Μυρτώ Νούλα (παίκτρια ΠΑΟΚ): «Είναι τιμή για μένα που έφτασα στον τελικό. Οι αθλήτριες της Αναγέννησης έχουν μεγάλη ιστορία και εμένα με τράβηξαν στο γήπεδο και είναι πρότυπο για εμάς τις μικρότερες. Δεν έχω να πω κάτι συγκεκριμένο, δεν έχω καθαρή εικόνα για τον αγώνα, προσπαθήσαμε και ήμασταν πολύ δυνατές, μαζέψαμε τα κομμάτια μας μετά τους τραυματισμούς. Η ομάδα ήταν ενωμένη και φτάσαμε μέχρι εδώ.
Ο κόσμος είναι πάντα δίπλα μας στις δύσκολες στιγμές, όχι ο 8ος αθλητής, αλλά ο πρώτος».
MVP η Ράτσικα
Μετά από ψηφοφορία των εκπροσώπων των ΜΜΕ η Νίκη Ράτσικα αναδείχθηκε πολυτιμότερη αθλήτρια του 28ου τελικού. Η 17χρονη μαθήτρια Λυκείου αποδείχθηκε άξια αντικαταστάτρια της Σλατζάνα Τζέριτς που υπέστη ρήξη χιαστών και δεν μπόρεσε να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ. Η Ράτσικα ήταν κορυφαία του ΠΑΟΚ στο κρίσιμα τελευταία λεπτά με σημαντικές αποκρούσεις σε τετ α τετ. «Είναι πολύ σημαντικό, δεν το περίμενα. Είναι μία μεγάλη επιτυχία για την ομάδα, το πιστεύαμε και τα καταφέραμε», σχολίασε.
Η ΧΡΥΣΗ ΒΙΒΛΟΣ
2014: ΠΑΟΚ
2013: Νέα Ιωνία
2012: ΑΣΕ Ορμή
2011: Νέα Ιωνία
2010: ΑΣΕ Ορμή
2009: ΑΣΕ Ορμή
2008: Αναγέννηση Αρτας
2007: ΑΣΕ Ορμή
2006: Αναγέννηση Αρτας
2005: Αναγέννηση Αρτας
2004: Αναγέννηση Αρτας
2003: Αναγέννηση Αρτας
2002: Αναγέννηση Αρτας
2001: Αναγέννηση Αρτας
2000: Αναγέννηση Αρτας
1999: Αναγέννηση Αρτας
1998: Αναγέννηση Αρτας
1997: Αθηναϊκός
1996: ΓΕ Βέροιας
1995: Αθηναϊκός
1994: ΑΣΕ Δούκα
1993: ΓΕ Βέροιας
1992: ΓΕ Βέροιας
1991: ΓΕ Βέροιας
1990: ΓΕ Βέροιας
1989: ΓΕ Βέροιας
1988: Αθηναϊκός
1987: ΓΕ Βέροιας
Τροπαιούχοι και φιναλίστ
Τίτλοι (σε παρένθεση φιναλίστ)
Αναγέννηση Άρτας: 10 (8): 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2008
ΓΕ Βέροιας: 7 (0): 1987, 1989, 1990, 1991, 1992, 1993, 1996)
Ορμή Λουξ: 4 (5): 2007, 2009, 2010, 2012
Αθηναϊκός: 3 (1): 1988, 1995, 1996
ΟΦ Νέας Ιωνίας: 2 (6): 2011, 2013
ΑΣΕ Δούκα: 1 (1): 1994
ΠΑΟΚ: 1 (0): 2014
Μέγας Αλέξανδρος: 0 (1)
Φίλιππος Βέροιας: 0 (1)
Θρίαμβος: 0 (1)
Άρης Νίκαιας: 0 (1)
Άρης Θ.: 0 (1)
Εθνικός Κοζάνης: 0 (1)
Μακεδονικός: 0 (1)
*Οι φωτογραφίες είναι από τον Δημήτρη Κοντσίδη
54 comments
γιατι διεγρεψες το σχολιο?επειδη γραφει αληθεια?ολα θα βγουν στην φορα τωρα ολη η βρωμια
Τελικά Βασιλακη ο παντελακος και ο Δημητράκης το έκαναν όπως τα είχαν πει ένα ο ένας ένα ο άλλος όσο για σενα ? περασμένα μεγαλεία , όλοι σε δουλεύουν καημένε βλαχοπρόεδρε ......
Ρε Bilako ενημέρωσε τον admin για το καινούργιο σου look γιατί μόλις γράφω για το σκουλαρίκι και το φουλάρι τα σβήνει .....
Επιτελους.Ποτε θα καταλαβουν οι Σκαρα, Ποιμενιδου ,Βεμη Σκουτελα Βραντσεβα,Δημου και ολο αυτο το κακο συναπαντημα της Αρτας οτι το πληρωμα του χρονου τις εχει ξεπερασει προ πολλου.Σημερα χαρισαν το κυπελο στον ΠΑΟΚ και εκαναν ηρωες τον γραφικο Χασεκιδη και την ανυπαρκτη Γκολια. Βασιλη η πολις εαλω.Η Αυτοκρατορια πεθανε.ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
Για όλα τα σπορ είπε η Αθλητική Κυριακή,για τον τελικό χάντμπολ ούτε μία μικρή αναφορα!!!!!
Οταν εμείς οι ίδιοι ασχολούμαστε με το σκουλαρίκι του Κρανιώτη,πιστεύεις οτι θα ασχοληθεί κανείς μαζι μας ή οτι θα μας πάρει στα σοβαρα?Δυστυχώς κύριοι αυτόι είμαστε.Αυτό είναι το επίπεδο μας
Παντού στην ζωή ψάχνεις να βρεις κατι να σπάςεις την ρουτίνα σου ,ένα βλάκα να γελάσεις λιγο ,κατι να ξεχαστείς , αυτο γίνεται και με τον Κρανιώτη , δεν ειναι κακό επειδή προσφέρεται ο άνθρωπος.
ρε βασιλακη να μην τους παρεις χαμπαρι καλα τοσο κοροιδο σε επιασαν ? και μπαγασηδες δεν το εκαναν από νωρις γιατι ηξεραν ότι θα την διαλουσες την ομαδα και σε αφησαν μεχρι τελους.....και πηραν ο καθενας τους αυτό που δεν ειχαν παρει.....α ρε Βασιλακη το παιζεις και εξυπνος . Θελεις και Ναυπλιο τρομαρα σου!!!!!
μπραβο Χασεκιδη για τις επιλογες σου.Γκολια προπονητρια, χα χα με τετοια ομαδα και το πηρες εξαιτιας του λαου σου που ψαρωσαν τους διαιτητες.Η ομαδα ειναι καλη η προπονητρια δεν κανει.
weΓια τη διαιτησία των Ζαφειρόπουλου - Μπέτμαν δεν μιλάει κανείς. Επαιξαν 50 -50. Αφήστε τι αθλήτριες έχουν οι ομάδες. Αυτά τα χρήματα εχουν αυτά διαθέτουν
Ο χασεκίδης με τον Μπέτμαν τι σχέση έχουν και τι ρόλο επαιξε ο Μπέτμαν στον τελικό.
Οι διαιτητές ήταν ο επιπλέον παίχτης του παοκ.ευτυχώς που υπάρχει και βίντεο.ήταν απίστευτα προκλητικοί.
ο Παοκ δεν εχει προπονητη και ο Χασεκιδης το ξερει για αυτο και οι ακολουθοι διαιτητες.Παρολο αυτα αν η Αρτα ειχε προπονητη θα το επερνε,και για αυτο ευθυνεται μονο ο Βασιλης.Λαθος μεγαλο που τον εδιωξες αλλα εσυ δεν θες προπονητη θελεις ανθρωπο για να κανουν τα κεφια σε καποια κοριτσια δηλ. να παιζουν αυτες και οχι οτι θα πει ο προπονητης.Ετσι δεν πας μπροστα.Η καταντια του αθληματος.
Το λάθος του Βασίλη ήταν πως έπρεπε να αλλάξει προπονητή πολύ νωρίτερα αφού δεν του έκανε αυτός που είχε.Εφόσον δεν το έκανε όμως ήταν λάθος επιλογή να αφήσει την ομάδα ξεκρέμαστη χωρίς άνθρωπο στον πάγκο σε 2 τελικούς.Επίσης τους λόγους τους ξέρει αυτός καθώς και η ομάδα.Εκτός και αν είσαι ο Τούτσης και μας λες την δική σου αλήθεια.Οσο για τον Παοκ,αφού χρειάστηκε "σπρώξιμο" για να κερδίσει μια ομάδα ουσιαστικά ακέφαλη,τότε τα λόγια είναι περιττά
Οταν φτάνει η δουλειά να αποφασίζει για τον προπονητή ο κάθε άσχετος Κρανιώτης με βάση αστρολογικά κριτήρια,τί να πει κανείς.Ας ψάχνει τώρα δικαιολογίες.! Αυτός ο τύπος με αρκετούς άλλους που το παίζουν παράγοντες έχουν καταδικάσει το άθλημα στην μιζέρια...
Μιχάλη Τζαφερόπουλε συγχαρητήρια για τη διαιτησία σου.
Ότι εσπειρες θέρισες Βασιλάκη !!
Το παιχνίδι το είδα στο live streaming , την κόκκινη Καρτα στο 56.29 της Νο 5 του ΠΑΟΚ στην Ποιμενίδου δεν την είδαν ? επίσης η διόρθωση της θέσης σε αντεπίθεση της Άρτας στο 58.00 περίπου ,απο τον Τζαφεροπουλο απο τα 20μ μακρυά ενώ ο ΜΠΕΤΜΑΝ ειναι δίπλα , καταπληκτικό σφύριγμα
Βασιλακη μην σκούζεις, μας κούρασες !
Τι είναι αυτά που λέτε για σκουλαρίκια;
Ποιος έχει σκουλαρίκια και φουλάρια ο Γιαμούρης;
Ο Γιαμούρης προπονητής!!!!!ΚΑΛΟ .Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε ;
Ο βασιλακηs ..
Άντε ρε ο Κρανιώτης και ο Γιαμούρης παρακολουθούσαν τον τελικό της Eurovision και πανυγήριζαν την νίκη της Κονσίτα και δεν το ενδιέφερε ο αγώνας .
Έχετε μείνει και τους χτυπάτε τώρα που χάσανε !!!!Τόσα χρόνια δεν μιλάγατε
Τον Τούτση γιατί τον διώξανε; Δεν άκουγε τι λέγανε οι παίκτριες (χαχαχα).Μαθαίνω ανανεώση του χρόνου η Άρτα .Θα συνεχίσει με την ίδια ομάδα και με την προσθήκη μιας 48χρονης .
Να γεμίσουμε κανένα ρερζερβουάρ αυτοκινήτου βενζίνη να έρθουμε στην Άρτα;Τι λες Βασιλάκη ;
δεν πειραζει στην Αρτα θα παει του χρονου.Το κανονισε ο Προεδρος.
ο Γιαμουρης γιατι δεν ηταν στον παγκο?Φοβαται η Γκολια το φιλαρακι της?Τι προπονητρια ειναι?
Εγώ μια απορία έχω.Η Άρτα έχει τόσους προπονητές με άποψη.Θες Κρανιώτη,θες Γιαμμούρη,θες Κρεμπούνη,θες Μπαλάφα, θες Πέταλη και πολλούς άλλους.Τι να τον κάνει το προπονητή μου λέτε?Το πρόβλημα εντοπίζεται στο οτι όλοι έχουν άποψη και εκεί μπουρδουκλώνεται η κατάσταση.Διάλεξε έναν να τελειώνουμε ρε Βασίλη!Ανέλαβε εσύ στο κάτω κάτω
ενημερωθηκα για ενα σχολιο που με αφορα και απαντω επωνυμα.ειμαι ο κρεμπουνης αθανασιος.το σχολιο που λεει για καποιους με αποψη.ειναι ενα σχολιο ανοητο και ατυχες.1)ποτε δεν δημιουργησα σκηνικο απ την κερκιδα.εχω αποψη υστερα απο 44 χρονια μεσα στα γηπεδα και οταν μου ζητηθηκε η γνωμη την ειπα ειτε στον προεδρο ειτε στον προπονητη σε μια αθλητικη κουβεντα ηρεμα.ουτε προσπαθησα την γνωμη μου να επιβαλλω ουτε να διαταραξω το κλμα της ομαδας.το αντιθετο μιλησα με 2 αθλητριες και τις προετρεψα να βαλουν το εγω τους κατω απ την ομαδα ,να μην δημιουργησουν προβλημα και να ειναι ετοιμες να προσφερουν οσο και οποτε τους ζητηθει.2)τα γηπεδα ολα ειναι γεματα προπονητες .στο σεφ κριτικαρουν τον μπαρτζωκα στο οακα τον πεδουλακη το φαινομενο δεν ειναι στην αρτα.3)νομιζω οτιμπορω να λεω την γνωμη μου υστερα απο 44 χρονια και χιλιαδες αγωνες που εχω δει μπασκετ,ποδοσφαιρο η χαντμπωλ(τη λεω και για το ποδοσφαιρο οταν η κουβεντα το επιτρεπει)4)ξερεις ανωνυμε οτι η οικογενεια μου εχει 45 χρονια προσφορα στην αναγεννηση(ποδοσφαιρο,μπασκετ,χαντμπωλ)?αν δεν εχω δικαιωμα να πω συμβουλευτικα εγω 2 κουβεντες τοτε ποιος εχει?και θυσιες καναμε για να μπορεσει η γυναικα μου να βοηθησει την αναγεννηση?5)οι κοπελλες καλα κανουν και παιζουν εφοσον δεν υπαρχει διαδοχη κατασταση.το θεμα ειναι η διαχειριση τους και σ αυτο οσο εγωιστικο και αν φανει δικαιωθηκα για οσα ελεγα για την αγωνιστικη φιλοσοφια που πρεπει να χει η ομαδα για να παρει πρωταθλημα και κυπελλο.μαθε και το τελευταιο απ αυτα που ειπα τιποτα δεν εισακουστηκε.6)αν θες και εχεις το θαρρος της γνωμης πες και ποιος εισαι
Κονσίτα ψηφίζουμε δαγκωτό !!!!
η ευθυνη για την αποτυχια της αναγεννησης βαραινει αποκλειστικα διοικηση και προπονητες που εκριναν παντελως λαθος το αγωνιστικο πλανο της ομαδας .ακατανοητος ο τροπος αξιολογησης των παικτριων. κατα δευτερο λογο και πολυ λιγοτερο βαραινει τις ιδιες τις παικτριες.δεν φταιει η παικτρια αν καποιος της δινει ρολο στον οποιο δεν μπορει να ανταποκριθει.η μεταθεση ευθυνων σε 2-3 ατομα που μπορει να εχουν καποια γνωμη και τα οποια δεν επαιξαν και κανενα ρολο στις αποφασεις τις προπονητικες ειναι τουλαχιστον αστεια`.οταν εισαι μαγκας αναλαμβανεις τις ευθυνες σου δεν βρισκεις αστειες δικαιολογιες
Κ.Κρεμπούνη Αθανάσιε,θα σου πρότεινα μετά απο τόσο χρόνια στην Αναγέννηση να μπεις στο ΔΣ του συλλόγου και να βοηθήσεις απο εκεί.Το καθε σωμματείο πληρώνει προπονητή για να προπονεί ή να κοουτσάρει την ομάδα και δεν χρειάζεται παρεούλα ή συμβουλές απ' όλη την κερκίδα.Αυτό δεν λέγεται βοήθεια.Επίσης δεν μπορεί ο κάθε τυχάρπαστος απο την κερκίδα να έχει άποψη για τεχνικά ζητήματα που αφορούν το χαντμπολ.Εαν πιστευεις εσύ οτι μπορεί,τοτε η πρόταση για το ποιος θα μπορουσε να κάτσει προπονητής,είναι απλα εύστοχη
κυριε ανωνυμε επειδη δεν εχεις το θαρρος να πεις ποιος εισαι θα σου πω οτι εγω κουβεντιαζω αθλητικα θεματα παντα ακομα και με προπονητες πασιγνωστους κυριως απο το χωρο του μπασκετ και απλα συζηταμε.κανεις και ιδιως εσυ που γραφεις ανωνυμα δεν θα μου στερησεις κατι που μ αρεσει να κανω.σαφως και ο προπονητης αποφασιζει τι θα γινει αλλα μια κουβεντα αθλητικη δεν ειναι ποτε κατακριτεα ιδιως οταν δεν γινεται για ιδιον οφελος.ουτε το απεκαλεσα βοηθεια.εσυ το λες ετσι.ουτε κανενας τυχαρπαστος επηρεασε κανενα προπονητη φετος της αναγεννησης.αυτα ειναι στο μυαλο σου.και αν θες περαιτερω αναλυση και να σου πω προσωπο με προσωπο τι και πως πες ποιος η ποια εισαι και ελα να τα πουμε για να μην γραφουμε εδω.αλλα δεν βλεπω και εχεις το θαρρος.επισης ημουνα σε διοικητικο συμβουλιο μπασκετ και τωρα δεν ειμαι λογω ελλειψης χρονου.κρεμπουνης θανασης
Κανείς δεν θα σου στερήσει κάτι που σου αρέσει να κάνεις,οπως γράφεις.Σκέψου ο ίδιος εαν αυτό που σου αρέσει να κάνεις εσύ και άλλοι δέκα βοηθάει ή οχι.Ξεκίνησε σχολή προπονητών στην Αθήνα διάβασα.Μπορεί σε όποιον του αρέσει (κυριε ανωνυμε επειδη δεν εχεις το θαρρος να πεις ποιος εισαι θα σου πω οτι εγω κουβεντιαζω αθλητικα θεματα παντα ακομα και με προπονητες πασιγνωστους κυριως απο το χωρο του μπασκετ και απλα συζηταμε.κανεις και ιδιως εσυ που γραφεις ανωνυμα δεν θα μου στερησεις κατι που μ αρεσει να κανω)και για να μην έχει κανείς το δικαίωμα να σας το στερήσει,να την παρακολουθήσετε για να λέτε την άποψη σας για τεχνικά ζητήματα,ακόμη πιο τεκμηριωμένα.Ευχαριστώ.Δεν θας σας απασχολήσω άλλο.Ο νοών νοείτο
ουτε βοηθαει ουτε και κανει κακο ομως.προπονητης αν ηθελα θα γινομουν αλλα δεν χρειαζεται πτυχειο για να εχω γνωμη.φτανουν 40 χρονια στα γηπεδα.εχουμε ματια και βλεπουμε ανωνυμη.μεταθετεις ευθυνες στη κερκιδα?τοτε θα πρεπε να καταρρευσουν ολες οι ομαδες του πλανητη.αστεια πραγματα.κανε την αυτοκριτικη σου θα σε βοηθησει στο λεω αληθεια.ο νοων νοειτω οπως ειναι και το σωστο .θανασης
το μόνο που θα απαντήσω είναι συγνώμη για το ορθογραφικό,μιας που εκεί είναι η ουσία.Μέτρα και τους τόνους που ξέχασα.Και δεν μιλάμε για τις υπόλοιπες ομάδες του πλανήτη.Στις υπόλοιπες κανένας πρόεδρος δεν συμβουλεύεται τους οπαδούς
δηλ κε,επειδη εισαι σαραντα χρονια στα γηπεδα πρεπει να εχεις και σωστη αποψη ! Ωραια λογικη !!!
Και οπως λενε καπου αλλού :
"και γω νυχτα μερα στα μπουζουκια ειμαι αλλά μπουζούκι δεν εμαθα να παίζω" ....
-Λοιπον Βασιλαρα αδικείσαι.
την εθνικη και βάλε πρέπει να αναλάβεις,τόσα χρόνια να μην πάνε χαμένα !!
ποτε δεν ειπα οτι ο βασιλης ηρθε να με συμβουλευτει.ειπα οτι καναμε κουβεντα .και ναι ολοι οι παραγοντες κανουν κουβεντα με ανθρωπους που κατεχουν απο αθλητισμο.και οι προπονητες το ιδιο. δεν το γνωριζετε αυτο?και μπορει και τιποτα να μην βγει να ναι απλως μια κουβεντα φιλοσοφικη η μπορει και να δοθει μια ιδεα να δει καποιος ενα λαθος και να το διορθωσει.το σιγουρο ειναι οτι φετος στην αναγεννηση ο καθε προπονητης εκανε το δικο του η του βασιλη η των παικτριων.και παντως σιγουρα τιποτα απ ολα οσα νομιζαν οι απεξω.το αποτελεσμα το ειδαμε οπως και το ωραιο χαντμπωλ που παιξε η ομαδα ολο το χρονο.ειδαν ακομα και οι ασχετοι.τωρα αν εγω ειχα αδικο σ αυτα που νομιζα η οχι παλι εκ του αποτελεσματος δικαιωθηκα.τωρα θα διευκολυνε πολυ την κουβεντα να ξεραμε ποιος γραφει ωστε προσωπο με προσωπο να μου αποδειξεις οτι εχεις εσυ δικηο και εγω αδικο.α και κατι για την προπονητικη.αν το κανα δεν θαμουν μαριονεττα,οπως γουσταρει η καθε παικτρια να κανει.καποτε υπηρχε αξιοκρατια στην ομαδα και γι αυτο η ομαδα εφερε αποτελεσματα που καμμια αλλη ελληνικη ομαδα δεν εχει φερει.(στην ευρωπη εννοω).μακραν απ την δευτερη.και σεβασμος.παρολο αυτα επαναλαμβανω εγω δεν ριχνω τις ευθυνες κυριως στις παιχτριες.θανασης
Ρε φίλε μας ζαλίσατε.Να μην έπαιρνε προπονητή μαριονεττα.Επιλογή του ήταν.Οι παίχτες πάντα έχουν άποψη και καλά κάνουν.Αλλά μέσα στο γηπεδάκι πρέπει να κάνει κουμάντο μόνο ένας.Ούτε οι πρόεδροι ,ούτε οι παίχτες ούτε οι φίλαθλοι.Εκεί σε σας όλοι τα ξέρουν όλα.Ο πρόεδος βρίζει τους παίχτες και τον προπονητή που αυτός διάλεξε ,οι φιλάθλοι φωνάζουν πως να παιξει η ομάδα και ποιοι πρεπει να παιζουν και οι παιχτες δεν ξέρουν τι να κανουν γιατι τελικα κανείς δεν τους δίναι οδηγίες.Ετσι έχουν τα πράγματα φιλαράκι και όσο πιο νωρίς αναλάβει ο καθένας τις ευθυνες του τοσο πιο γρηγορα θα ανακαμψει η ομαδα.Τους χαιρετισμους μου.Παντα φιλικα
Τελικά με έπεισες.Εχεις δίκιο.Εσένα έπρεπε να ακούσει ο προπονητής.Όχι τις παιχτριες.
συμφωνω απολυτα με οσα λες.αλλα η κουβεντα ξεκινησε απ την ονομαστικη επιθεση και καταλογιση ευθυνων σε 3-4 ατομα απ την κερκιδα που δεν φερουν καμμια ευθυνη.και εστω καποιος φωναξε απ την κερκιδα κατι.αληθεια αυτο επηρεασε την ομαδα γτ προσωπικα δεν εχω παει σε γηπεδο που να μην ακουσω βαλε κεινον μεσα η τον αλλον.μα πουθενα.αυτο λοιπον δεν επηρεασε καθολου.σ ολα τ αλλα περι λαθος επιλογων συμφωνω απολυτα.οι παιχτριες καναν οτι καναν γτ βρηκαν και τα καναν.σορρυ και αν σε ζαλισαμε αλλα για μενα υπηρχε προσωπικη αναφορα και επρεπε να απαντησω.και επισης ας ελεγε αυτος η αυτη η ανωνυμη που το γραψε ποια ειναι για να δουμε αν εχω δικαιωμα να λεω σε μια αθλητικη κουβεντα την γνωμη μου η οχι.εδω στην μαντσεστερ και στην αρσεναλ λενε οι φιλαθλοι την γνωμη τους.δεν ειναι μονο ελληνικο φαινομενο.μην το βλεπουμε ετσι.και εγω δεν βλεπω το εαυτο μου μονο σα φιλαθλο αλλα σαν ανθρωπο ων σπορ μιας και εχω ασχοληθει και θ ασχολουμαι οσο μπορω γτ τα γουσταρω απλα.παντως αν επεφτε η ανωνυμια μια κουβεντα θα ελυνε πολλες αποριες.επισης κατι τελευταιο θελω να πω να μην ειρωνευονται τον κρανιωτη γτ παρολα τα λαθη του δεν ειναι καθολου ευκολο να κανεις οτι εκανε για την αναγεννηση.αν υπαρχει αλλος ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα.διαφωνω μαζι του αλλα ποτε δεν θα τον ειρωνευτω.ντροπη.θανασης.
ας το κλεισουμε το θεμα γτ απ το σαιτ ακρη δεν βγαζεις.ο καθενας μπορει να γραφει οτι θελει ανωνυμα και να παει μεχρι τον αυγουστο ετσι,αν καποιος η καποια θελει να μου πει κατι ευχαριστως ξερει που θα με βρει.δεν εχω κομπλεξ μπορω να μιλησω και το θεωρω και ποιο σωστο ετσι.θανασης
Οταν πάρετε 12 πρωταθλήματα και 10 Κύπελλα τότε μπορείτε να μιλάτε
ρε μας τα ζαλίσατε με τα πρωταθληματα και τα κύπελλά σας .
Πόσα ξοδέψατε γι αυτά ? (σε παίκτριες κ σε προπονητές)
Και τί έμεινε τελικά στον σύλλογο απο αυτά ? τίποτα.
Ούτε μιά παίκτρια δεν βγάλατε μα παίξει τώρα στην ομάδα
Ασχετοι απο χάντμπωλ
Οπως ακριβώς και στην Πατρα .
Για οσους κομπλεξικους αντι για χαντμπολικους, γραφουν εδω μεσα και σταζουν την χολη τους για την ομαδα της Αρτας, ενα εχω να πω οτι η πραγματικη "αναγεννηση" του Αρτινου Χαντμπολ δεν θα αρησει να ερθει, γιατι ο κοσμος της Αρτας θα την στηριξει οπως το κανει χρονια τωρα...και μια γροθια παιχτες-διοικηση-φιλαθλοι θα την φερουν ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΞΑΝΑ...
μακαρι να γινει αυτο φιλε μου αλλα με το να περναν τη γραμμη τους οι κοπελλες και καποιες να εχουν ασυλο σ οτι και να κανουν και να επιβαλλουν ποιες και ποτε θα παιξουν δεν γινεται τιποτα.καταστροφη σκετη.οι παραπανω που κοροιδευουν διοικηση και παικτριες ειναι απ τους πονεμενους.οσον αφορα αν εχει βγαλει παικτριες η αναγεννηση ασχετε παραπανω το ελληνικο χαντμπωλ ειναι κατωτατης σταθμης.η εθνικη δεν κερδιζει ουτε την μπανανια .αυτη τη στιγμη μια παιχτρια υπαρχει στην ελλαδα της προκοπης η τσακαλου και την εβγαλε η αναγεννηση.83546
δηλαδη και στην μιλαν με τα 8 τσαμπιονλιγκ δεν εχει μεινει τιποτα.στην αρτα εμεινε οτι μενει σε καθε ομαδα απ τιτλους στο παρελθον.μην τα μηδενιζουμε ολα.καθε ομαδα ξοδευει για ν ανεβει επιπεδο.ο παναθηναικος ποσα ξοδεψε στο μπασκετ.αν δεν ειχαν ερθει ξενες το πρωταθλημα θα το βλεπες εσυ μονος σου.μαλλον ετσι σε βολευει να ναι το επιπεδο.οι κοπελλες της αρτας επαιξαν σ ολα τα γηπεδα της ευρωπης ,οι φιλαθλοι ειδαν ευρωπαικα παιχνιδια.μια χαρα.μακαρι να βγαλει παικτριες επιπεδου η ελλαδα αλλα δεν το βλεπω.δεν υπαρχει ενδιαφερον
Φτανει με την Αρτα.Για τον χαλια παοκ δεν εχετε να πειτε κατι.Με την απαραδεκτη διαιτησια.και την ανυπαρκτη που παραλιγο να χασει με ομαδα που κατεβηκε να παιξει μονη της
4.53 υπάρχουν πολλές αξιόλογες παιχτριες.Και μια απο αυτες και η Τσάκαλου.Και αυτη δεν ξέρω κατα ποσο θα παέι μπροστα αν έχει γελοίους σαν και εσενα να της λένε τετοια και να παραφουσκόνουν το μυαλο της.Πως θα κερδισει η Εθνικη παιχνίδια οταν δεν την στελνουν να παιξει?πως θα παιξει οταν δεν μπορουν να κάνουν μια αξιολογη προετοιμασια?πως θα κερδισει οταν οι χωρες που αντιμετωπίζει,οι παιχτριες τους παιζουν τουλαχιστον 30 παιχνιδια στο πρωταθλημα τους, ενω εδω 15 με το ζορι?Αθλητριες υπάρχουν!Το αθλημα ομως σβηνει.Σκεψου πριν μιλησεις.Δεν κανει κακο.καις και θερμιδες.Ασχετοι
μονο αθλητριες δεν υπαρχουν.γτ για να βγουν θελει 2 φορες προπονηση την ημερα απο 10-12 χρονων πραγμα που η ελληνιδα δεν το κανει.και φυσικα και ολα τ αλλα γτ το χαντμπωλ εχει ατομα σαν εσενα ανεγκεφαλα και ασχετα με οργανωση αθληματος.ειδαμε και παλιοτερα που ταν πιο πολλες ομαδες την εθνικη και κανανε 5 καμπ.στην ολυμπιαδα τρομαζαν να περασουν το κεντρο.ασε ρε τραβα βαλε καμμια ντοματα καλυτερα
και μονο η τσακαλου εχει προδιαγραφες να σταθει πανευρωπαικα.αυτη ειναι η αληθεια.αν παιρνουν τα μυαλα της αερα προβλημα της.υπαρχουν ανθρωποι διπλα της.για πες μας την δευτερη...
ρε λαχανεμπορα ασε μας ησυχους.ασχολεισου με τα δικα σου και ασε την αρτα ησυχη.θα μας κανεις και μαθηματα?22 τιτλοι ...σε ποναει τιποτα?ουστττ
Τελειωνοντας η χρονια βγηκαν πολλοι εδω μεσα να λειδορησουν και να απαξιωσουν την ομαδα της Αρτας επειδη εχασε και τους δυο τιτλους που ειχε θεσει ως αχρικο στοχο στην αρχη της χρονιας.
Παμε λοιπον να κανουμε ενα απολογισμο της χρονιας να δουμε τι εγινε.Η ομαδα ξεκινησε δυνατα απο την αρχη της αγωνιστικης περιοδου νικωντας την Ιωνια, και παρα την ηττα στην Αρτα και την ισοπαλια με Παοκ και παρα την αλλαγη προπονητρη και την διακοπη του πρωταθληματος καταφερε με το 2πλο στον Παοκ να τερματισει πρωτη περνωντας το πλεονεκτημα μετα απο αρκετα χρονια.
Στο θεσμο του κυπελλου αφου απεκλεισε Ιωνια και Ορμη εφτασε παλι δικαιοτατα σε ενα ακομη τελικο.
Και φτασαμε Μαιο μετα απο τοσες διακοπες σε ενα αστειο πρωταθλημα μιας αστειας ΟΧΕ να παιξουμε τους δυο τιτλους στην ουσια εκτος εδρας
(Αγρινιο 1ο τελικο-τελικο με Παοκ στην καρδια της Μακεδονιας) χανωντας το 2ο ματς στην Ιωνια αλλα και στον τελικο της Βεροιας στις λεπτομερεις..
Για αυτους που λενε οτι στην Αρτα ειστε αχρηστοι και δεν βγαζετε πλεον αθλητες, εγω ειδα οτι δυο απο τις καλυτερες αθλητριες της Ιωνιας και του Παοκ ειναι Αρτινες(Τσακαλου-Νουλα).
Για αυτους που λενε οτι δεν εχετε μελλον με τοσο μεγαλες σε ηλικια αθλητριες, αληθεια εσεις τι μελλον εχετε οταν φτηνετε αιμα και χρειαζεστε και τα δεκανικια της διαιτησιας για να νικησετε την γερασμενη Αναγεννηση?
Υγ:Ποτε δεν απαξιωσαμε τις ομαδες σας και τους τιτλους που κατακτησατε.Τουλαχιστον σεβαστειτε την ιστορια της Αναγεννησης σε Ελλαδα και Ευρωπη και τα οσα εχει προσφερει στο Ελληνικο χαντμπολ.
8.09 8.12 θλιβομαι για τις τραγικες αποψεις σου και την υποτιμιση των αθλητριων πλην μιας.οταν μεγαλωσεις βιολογικα αλλα και χαντμπολικα και καταλαβεις αυτο που εγραψα σιγουρα θα συμφωνησεις μαζι μου.οχι οτι το εχω αναγκη αλλα καλο θα ηταν στον χωρο να κυκλοφορουν περισσοτεροι σκεπτομενοι
Post a Comment