Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΜΙΤΕΛΙΚΗΣ ΦΑΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ- ΝΕΑΝΙΔΩΝ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΗΜΙΤΕΛΙΚΗΣ ΦΑΣΗΣ ΕΦΗΒΩΝ- ΝΕΑΝΙΔΩΝ


Κλήρωση ημιτελικής φάσης Εφήβων, Νεανίδων- Προπονήσεις ηλικιακών
Σήμερα στα γραφεία της ΟΧΕ διεξήχθη η κλήρωση της ημιτελικής φάσης των πρωταθλημάτων εφήβων- νεανίδων.
Έφηβοι:
Α’ όμιλος- Νότια Ελλάδα (17 και 18 Μαρτίου 2012 στην Αθήνα)
Ιωνικός ΝΦ- ΑΣΕ Δούκα- Φοίβος Συκεών- ΑΟ Κοζάνης
Β’ όμιλος- Κεντρική Ελλάδα (24 και 25 Μαρτίου 2012 στο Άργος)
Φίλιππος Βέροιας- Άρης Θεσσαλονίκης- Διομήδης Άργους
Γ΄όμιλος Βόρεια Ελλάδα (17 και 18 Μαρτίου 2012 σε Προσοτσάνη-Δράμα)
ΠΑΟΚ- Ζαφειράκης Νάουσας- Πανιώνιος- Δράμα 86’
Νεάνιδες:

Α’ όμιλος (31 Μαρτίου-1 Απριλίου στην Προσοτσάνη)
Φίλιππος Βέροιας- ΑΟ Προσοτσάνη- Εθνικός Κοζάνης- Φαίακας Κέρκυρας
Β ‘ όμιλος (31 Μαρτίου-1 Απριλίου στο Λουτράκι)
Παναθλητικός- Μέγας Αλέξανδρος- Νέα Ιωνία- Αργολικός

ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ  ΚΛΙΜΑΚΙΟΥ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 10/3/2012 στο κλειστό γυμναστήριο της Πτολεμαΐδας το διάστημα 10.00- 12.00 προπόνηση παγκορασίδων με 15 αθλήτριες  της περιοχής . Πάρων ήταν και ο ομοσπονδιακός προπονητής των γυναικών Σωκράτης Βακάλης. Την προπόνηση πραγματοποίησε ο Π.Ο.Π. της Γιάννης Μπιζέτας. Την παρασκευή ο περιφερειακός προπονητής επισκέφτηκε την Έδεσσα όπου πραγματοποίησε συνάντηση με τους προπονητές της ανάπτυξης του Αερωπού, Κώστα Χουγιαρίδη και Σταύρο Κονταξή, τους μοίρασε προπονητικό υλικό και ορίστηκε ημερομηνία  για το 1ο street handball που θα πραγματοποιηθεί στην πόλη των καταρρακτών.

29 comments

Anonymous said...

Από την προκύρηξη της ανάπτυξης 2011-12
"Κατά την κλήρωση / ορισμό θα λαμβάνεται μέριμνα ώστε ομάδες προερχόμενες από την ίδια ένωση/ΤΕ να τοποθετούνται σε διαφορετικούς ομίλους, λαμβανομένων υπόψιν και των κριτηρίων αξιολόγησης των ομάδων και των Ενώσεων /ΤΕ βάσει των βαθμολογιών, του πίνακα αξιολόγησης και των αποτελεσμάτων προηγούμενων διοργανώσεων των ίδιων ηλικιών"
Συμφωνεί με τα παραπάνω η σημερινή κλήρωση - ορισμός ή μας γυρίζει πίσω σε εποχές Αλικάκου;

Anonymous said...

ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΕΑΠ ΝΑ ΣΑΣ ΠΕΙ ΠΩΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΚΛΗΡΩΣΕΙΣ.ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΜΑΓΙΚΑ ΧΑΡΤΑΚΙΑ.ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΣΙΝΗ ΚΛΗΡΩΣΗ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΑΝ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ (ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙΣ ΤΑΛΕΝΤΟ).

Βαγγέλης Μπραουδάκης said...

Ιωνικός και Δούκας διοργανώνουν από κοινού χορηγικά τον όμιλο της Αθήνας (πρότειναν να αναλάβουν τη διαμονή και τις μετακινήσεις των άλλων δύο ομάδων, κάτι που έγινε δεκτό, ειδικά τέτοιες εποχές). Συνεπώς, παίζουν και μαζί σε εφαρμογή όλων των κριτηρίων (α, β, γ) του άρθρου 14 της προκήρυξης...
ΥΓ.: Οσοι γράφετε ανώνυμα ντρέπεστε για το ονοματεπώνυμό σας;

Anonymous said...

κάθε άλλο κε. Τα έχουμε ξαναπεί:
από επώνυμους καταστράφηκε η Ελλάδα...

Anonymous said...

aa rr 12.52 eisai vlakas kai korakii eisai katestramenos h' apotyxhmenos? ti apo ta 2!!! ke mpaoudakh mpravo kai s esas kai stn iwniko pou kanete mia tetoia kinhsh!! vlaka 12.52 einai pl duskolos omilos dn einai san tou paok h ts veroias!!! asxeteee

Anonymous said...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗ

ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ 11 ΚΑΙ ΑΡΘΡ 14 ΤΗΣ ΕΙΔΙΚ.ΠΡΟΚ.ΤΗΣ ΟΧΕ ΑΝΑΦΕΡΕΙ .....Θα ακολουθήσει ημιτελική φάση με συμμετοχή των δώδεκα ομάδων.....επικεφαλής των ομίλων απο τις ομάδες που θα προκριθούν απο την προκριματική φάση θα τεθούν....των ενώσεων ΕΣΧΑ, ΕΣΧΚΜ, ΕΣΧΘ στην έδρα ή στην περιφέρεια των οποίων θα δύναται κατά προτίμηση να γίνουν και οι αγώνες του ομίλου που θα ηγούνται, εφόσον βέβαια υπάρχει η σχετική δυνατότητα.....Για τον τελικό σχηματισμό των ομίλων θα γίνει συνδυασμός κλήρωσης και ορισμού μεταξύ των υπολοίπων ομάδων με κριτήρια την αποφυγή τοποθέτησης στον ίδιο όμιλο ομάδων καταρχήν απο την ίδια ένωση και εν συνεχεία την ίδια περιφέρεια και την κατάταξη τους στα πρωταθλήματα.........
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ

Anonymous said...

ξεφτίλα κύριοι της οχε ,αυτό δεν ήταν κλήρωση αλλά φωογραφική διάταξη για να περάσουν στα τελικά ο Δούκας και Ιωνικός που θέλουν τα μόρια Κια για τον Ιωνικό κάποιοι συγκεκριμένοι και όταν διαβάσουμε συνθέσεις θα καταλάβετε όλοι τι θέλω να πω, όσο για τον Δούκα μία από τα ίδια .
περαστικά στο άθλημα και τους γονείς που τρέχουν πίσω απο αυτό

Anonymous said...

κ.Μπραουδάκη,
α, β, γ, δεν αναφέρει πουθενά το άρθρο 14 , άφησε τις δικές σου ερμηνείες και διάβασε σωστά ή αν θέλεις γράψε μας επι λέξη το αρθρο 14
Δηλ αν ο Φοίβος και ο Αρης κάνανε χορηγία θέλετε να μου πείτε πως θα γινότανε δεκτή απο την ΟΧΕ ? .
Άντε ρε πάτε να κοροιδέψετε τίποτα παιδάκια και αφήστε τα σχόλια .
Ντροπή σας ρε

Anonymous said...

esena 9,54 se peiraxe poly h anodos tou diomhdh etsi ??
an eixete ta mpratsa as erxosastan na paizame sto argos opou ekei einai h thesh sas kai oxi ta magika pou kanate pali sthn oxe kai taxamou nte kai kala ginate sundiorganwtes me ta kolegiopaida tou douka
apo magika xartakia xerete poly kala eseis tosa xronia gi auto ekei sthn a2 kai poly sas einai .
diomhdara for ever

Anonymous said...

διομηδαρα ποσα παιχνιδια επαιξες με το λουτρακι?και ποιο χαρτι εστειλες για να αναλαβεις ημιτελικη φαση?φορτσα ΟΧΕ-ΔΙΟΜΗΔΗΣ.

Anonymous said...

Οι χορηγοί του ομίλου της Αθήνας ας καλύψουν και τη μετακίνηση και διαμονή κάποιων αξιολογημένων διαιτητών για να σφυρίξουν και τα παιχνίδια. Κε Χατζηδητριου βάλτε live το Δούκας-Φοίβος, Ιωνικός-Φοίβος και Δούκας-Ιωνικός (ειδικά αν κάποιος χρειάζεται κάτι....) για να τα δουν όλοι !!!!

Anonymous said...

7:17 το ονοματακι σου?

Anonymous said...

9:18 ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΠΟΙΑ Α2 ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ.ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΟΣΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΦΑΣΗ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΕΤΕ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΕΧΕΤΕ 3 ΠΡΟΝΗΤΕΣ.ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΤΥΠΙΚΑ ΕΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΞΕΔΡΑΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΞΕΔΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΞΕΧΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΞΟΥΝ ΚΑΤΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΛΗ Η ΟΧΕ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΔΟΥΛΕΨΕ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ.

Anonymous said...

10:43 πληρωσε εσυ που εχεις κοψιμο και θα τα κανουμε τηλεοπτικα.χαχαχαχα

Anonymous said...

ο β ομιλος γιατι τρεις ομαδες?γιατι ακουγετε οτι φιλιππος και διομηδης θα περασουν χωρις αγωνες?τυχαιο?

Βαγγέλης Μπραουδάκης said...

Για τον 7:17 και τον 7:50, παρότι κρύβονται πίσω από την ανωνυμία τους και δεν τους πρέπει απάντηση:
Αρθρο 14, λοιπόν, στο σημείο που πλέον αναφέρεται στους ημιτελικούς ομίλους (επί λέξει και ΟΛΟΚΛΗΡΟ:
"Θα ακολουθήσει ημιτελική φάση με συμμετοχή των δώδεκα προκριθέντων ομάδων. Οι 12 ομάδες θα χωριστούν σε τρεις μικτούς ομίλους. Κάθε όμιλος θα αποτελείται από τέσσερις ομάδες από όλες τις περιφέρειες.
α)Επικεφαλής των ομίλων απο τις ομάδες που θα προκριθούν απο την προκριματική φάση θα τεθούν οι προκριθείσες ομάδες που τερμάτισαν στην υψηλότερη θέση των πρωταθλημάτων των ενώσεων ΕΣΧΑ, ΕΣΧΚΜ, ΕΣΧΘ στην έδρα ή στην περιφέρεια των οποίων θα δύναται κατά προτίμηση να γίνουν και οι αγώνες του ομίλου που θα ηγούνται, εφόσον βέβαια υπάρχει η σχετική δυνατότητα, βάσει των εφικτών προτάσεων, επιλογών και χορηγιών.
β) Για τον τελικό σχηματισμό των ομίλων θα γίνει συνδυασμός κλήρωσης και ορισμού μεταξύ των υπολοίπων ομάδων με κριτήρια την αποφυγή τοποθέτησης στον ίδιο όμιλο ομάδων καταρχήν απο την ίδια ένωση και εν συνεχεία την ίδια περιφέρεια και την κατάταξη τους στα πρωταθλήματα.
γ) Σε περίπτωση συμμετοχής στην ημιτελική φάση ομάδας που εδρεύει σε πόλη ή νομό που είναι χορηγός ομίλου της ημιτελικής φάσης, τότε, εφόσον είναι εφικτό, θα συμμετέχει στον όμιλο που διεξάγεται στην πόλη ή στο νομό της".
Τι δεν καταλαβαίνετε, συνεπώς; Ή, καλύτερα, τι δεν εφαρμόστηκε ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΑ από τα παραπάνω; Πειράζει που μαζί με τον Ιωνικό χορηγήσαμε όμιλο για την Αθήνα; Οταν πέρσι οι οκτώ όμιλοι (παιδικού και εφηβικού)έγιναν μόνο σε Αργος, Προσοτσάνη, Βέροια, Κιλκίς γιατί δεν έγινε θόρυβος; Τώρα που το Final 6 των εφήβων θα γίνει -πιθανότατα- στη Δράμα, ποιον θα πειράξει; Αν π.χ. η τελική φάση των Παίδων συνδιοργανωθεί από ΠΑΟΚ - Φοίβο θα γεννηθεί ζήτημα;
Ποιο είναι, τελικά, το πρόβλημα των ανώνυμων; Που κάνουμε από κοινού χορηγία με τον Ιωνικό; Που θα φιλοξενήσουμε Φοίβο και Κοζάνη; Δεν καταλαβαίνω.
Αξιολογήμενοι διαιτητές; Συμφωνώ! Και σε όλους τους ομίλους, σ' όλα τα ματς. Και -φυσικά- live streaming. Και γεμάτα γήπεδα. Καλό για το άθλημα θα είναι όλ' αυτά. Αν και δε νομίζω να κόπτεστε πραγματικά για κάτι τέτοιο. Μάλλον στη λογική "αφού μου ψόφησε η κατσίκα να ψοφήσει και του γείτονα" είστε...

Anonymous said...

Εσυ 9.18 έλα το καλοκαίρι να σου πούλησω κανένα παίχτη θα σου κάνω καλή τιμη . Έχουμε καλές σχέσεις μην δημιουργειΣ προβλήματα χορηγε μου!

Anonymous said...

9:18 diomhdara for ever.για πες μας θα παιξεις ημιτελικη φαση 24-25/3?προσεξε τι θα απαντησεις γιατι θα εκτεθουν πολλοι.αν δεν παιξεις αν λεω, τοτε θα φανει το ΟΧΕ-ΔΙΟΜΗΔΗΣ.

Anonymous said...

9:18 ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ 9:54 ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΜΑΛΛΟΝ ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΚΛΗΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΙΛΚΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ, ΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΦΩΝΑΞΕ "ΜΟΝΤΑ" ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΑΓΩΤΟ. ΜΕΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΔΕΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΡΑΒΗΞΕ ΛΑΘΟΣ ΧΑΡΤΑΚΙ Ο ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕ Η ΔΡΑΜΑ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΟΜΙΛΟ (ΑΚΟΜΑ ΤΡΩΕΙ ΦΑΠΕΣ Ο ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ). ΟΠΟΤΕ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΗΚΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΡΙΣΚΑΡΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΤΑΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΡΑΔΙΠΛΑ ΚΑΙ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΕΓΙΝΕ ΟΡΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΛΕΥΤΟΥΝ ΟΛΟΙ. ΑΣ ΜΗΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ, ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Η ΚΛΗΡΩΣΗ ΑΝΑΒΛΗΘΗΚΕ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΟΜΙΛΟΙ ΗΤΑΝ ΓΝΩΣΤΟΙ ΣΤΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΓΕΝ. ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΜΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ. ΤΙ ΤΟ ΚΟΥΡΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ; ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΚΟΥΜΑΝΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΜΟΡΙΑ, ΛΕΖΑΝΤΑ Ή ΟΤΙ ΑΛΛΟ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ 11:20 KAI TON 1:37 ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΚΑΠΟΙΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΕΡΓΙΚΕΣ ΣΤΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ.

Anonymous said...

οι δυο ομιλοι απο4 ομαδες και ο ομιλος των προεδρων και αντιπροεδρων 2 μονες τους.εγω αν ημουν δουκας και ιωνικος θα επαιρνα πισω την χορηγια για να δουν ολοι για τι κοροιδια προκειται.ομαδα με δυο αγωνες ολη την χρονια παει τελικη φαση.

Anonymous said...

βαλανε στις νεανιδες σε ενα ομιλο ιωνια παναθλητικο και γιαννιτσα δηλαδη τις περσινες πρωτες σε νεανιδεσ και κορασιδες και ξερεις γιατι? για να περασει σιγουραντσα ο καψαλης που περσι εκανε οργια στο νεανιδων αλλα δεν του καθησε γιατι εχει την κορη του στην ομαδα η οποια δεν ειναι αθλητρια αλλα μαιμου παικτρια για να παρει κανενα μοριο..α ρε καψαλακο προσεχε μονο να μην ερθει και κανενας σκουφας εκει και καεις παλι!!!!!

Anonymous said...

11:07 γιατί έχω την αίσθηση ότι δεν πρόκειται να παίξει με τον Φίλιππο? οπότε δεν θα κάνει ούτε δύο, αλήθεια όποιος ξέρει ας με ενημερώσει μπορεί να μην γίνει ο αγώνας με τον Φίλιππο στο Άργος, επειδή περνάνε και οι δύο ή αυτό θα είναι παράτυπο?

Anonymous said...

ΤΙ ΠΑΡΑΤΥΠΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΕΔΩ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.

Anonymous said...

Αν αληθεύει η τελευταία φράση του 11:07 τότε η Γεν. Προκήρυξη των Ηλικιακών έγινε με φοβερή μαεστρία.
Οι λέξεις "δύναται" στην παρ.5 και "επιθυμητός" στην παρ.6 του άρθρου 12 της Προκήρυξης είναι προκλητικά φωτογραφικές έτσι ώστε και η ΕΑΠ να είναι καλυμμένη και οι κολλητοί ικανοποιημένοι. Αλλά είπαμε ας πέφτουν οι χορηγίες και όλα καλά.

Anonymous said...

ΑΥΤΟΣ Ο ΑΧΩΝΕΥΤΟΣ Ο ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΗΚΕ ΠΕΡΣΙ Ή ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ; ΔΕΝ ΕΛΕΓΕ ΓΙΑ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΤΕΛΙΚΑ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ;

Anonymous said...

ειστε ολοι κ ολοι 5-6 γραφικοί που κάνετε μονο κριτικη και πουλατε εξυπναδες απο δω μεσα και αλλοι 5-6 που μπηκατε στο κοπο των απαντησεων.
τα μορια ηταν κινητρο απο καταβολής του αθληματος και δεν γινονται μονο στα ηλικιακα αλλα και στην Α1 (ειδικά ανδρων για τον στρατό)
ολοι σας ταχα μου για το χαντμπωλακι τρεχετε αλλα ολοι τη βολεψη σας θελετε και το μοναδικο ενδιαφερον σας ειναι το κουτσομολιο σας.
μεινανε ολο κ ολο 30 πραγματικοί παραγοντες και αυτους πεσατε να τους φατε.
μείνετε μονοι σας γιατι ειστε αξιοι της τυχης σας και γραψτε οτι βλακεια θελετε , αθλημα σε 1-2 χρονια δεν θα υπαρχει

κ.παναγ.

Anonymous said...

ξερει κανεις:με ποσες ομαδες πού και πότε θα γινουν οι τελικες φασεις εφηβων νεανιδων ?
τί συστημα θα υπαρχει ?

Anonymous said...

για το νεανιδων μπορεί ν σ απαντησει το σωματειο παναθλητικός
για το εφηβων το σωματείο ιωνικος

Anonymous said...

Έχεις δικιο φίλε πρώτα θα μιλάει ο Ιωνικός και μετα οι υπόλοιποι!