Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ

Α1 ΑΝΔΡΩΝ

ΙΩΝΙΚΟΣ Ν.Φ.    31
ΠΑΟΚ    27
Τα δεκάλεπτα: 4-3, 9-5, 13-8 (ημχ.), 19-14, 28-20, 31-27
ΙΩΝΙΚΟΣ Ν.Φ. (Παναγιώτης Μεσσήνης), Σάσσος, Αργυράκης 5, Γκέρτσος 2, Γκριγκένας 7, Χρόνης, Γκαρσία, Κασαπίδης, Κανδύλας 4, Γκουλές 2, Ζευγούλας, Παπαδιονυσίου 6, Καραμαγκέλας, Δανήλος 1, Ουρόσεβιτς 4.
ΠΑΟΚ (Στέλιος Σεϊρεκίδης): Χατζηγιαννίδης, Μισυρλής 3, Παλάσκας 4, Γουργούμης, Σαουλίδης 6, Μίτροβιτς, Μαραγκός 4, Αποστολίδης, Πετρίδης 4, Ιωαννίδης, Ναουμίδης, Τσακίρης 3, Περβανάς 1, Σεβαστίδης 2.
Διαιτητές: Πατιός, Τσιάνας, Δίλεπτα: 9-5, Πέναλτι: 5/6-4/5. Κόκκινη: 54'26'' Αργυράκης (τρία δίλεπτα), 59'22'' Καραμαγκέλας (επικίνδυνο παιχνίδι). 

ΔΟΥΚΑΣ- ΚΥΔΩΝ 27-28 
Τα δεκάλεπτα:  3-3, 5-9, 9-12 (ημίχρονο), 16-16, 20-21, 27-28
Δούκας (Γ. Κρανάκης): Ζαλώνης 4, Μουντζουρίδης 8, Γεωργίου 2, Τόμπρος, Τζηράς 2, Ζούγιοβιτς 6, Ζαμπούνης 5, Φατούρος, Γεωργιάδης, Τσόπελας, Παχής, Μαγκαφουράκης, Τζαβάρας, Μαστορογιάννης
Κύδων Χ. (Ζ. Πετρονίγεβιτς): Μπιτσάκης, Καμαριανάκης, Σταμπουλής 5, Μυντιλάκης 1, Ν. Κοκολοδημητράκης 7, Στ. Κοκολοδημητράκης 2, Ρηγάτος, Φίλιτς 4, Μίκοβιτς 4, Τσαβδάρης 2, Γουάιτ
Διαιτητές: Τζαφερόπουλος-Βήτας, Δίλεπτα: 6-5 Πέναλτι: 4/6-2/2

ΑΕΚ -ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ 34-26
Τα δεκάλεπτα: 8-4, 11-10, 16-15 (ημίχρονο), 19-20, 27-22, 34-26  
ΑΕΚ (Γ. Αρβανίτης): Καφφάτος, Μπακαούκας 13, Μεγαλοοικονόμου 3, Γεωργιάδης, Μάνιτς 3, Βακάλης 2, Κουλούρης, Παπαδόπουλος 3, Κόντης 3, Σύγγαρης, Ασαρίδης, Τσαούσης, Τούτσης 6, Πάρκχανιουκ 1
Ζαφειράκης (Χρ, Τζουβάρας): Φράγγης, Εμμανουηλίδης, Βλάχος 3, Καραγεωργίου 3, Λουμπουρδής, Πασχούλας, Μπουμπουλέντρας, Ροδοβίτης, Πίτος 2, Χατζηγεωργίου 6, Τίκος, Κεσίδης 7, Μήτσικας 5, Διδασκάλου
Διαιτητές: Καραπάνος-Χρόνης Δίλεπτα: 5-4 Πέναλτι: 5/6-1/2

ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ- ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ 35-27
Τα δεκάλεπτα: 5-3, 12-7, 18-13 (ημίχρονο), 22-18, 31-21, 35-27
Βριλήσσια (Ν. Γραμματικός): Βαμβακάς Π., Τσιγκογιαννόπουλος 4, Βαμβακάς Χ. 4, Πέρρος 5, Λιάλιος Χ. 3, Ντράσα 1, Χελιώτης 1, Κλέωπας, Κουκοβίνος, Μπάρμπας, Κάιγκανιτς 12, Παπαδόπουλος 5, Κατσίκης, Τσιλιμπάρης.
Πανελλήνιος (Δ. Τεγγελίδης): Τζανακάκης, Μάτοβιτς 4, Δημήτρουλας 2, Ζαρλακούτης 2, Βελιτσιάνος 6, Λεωνίδας 3, Σαμαράς 2, Χατσίκας 6, Χίνης, Παπαδόπουλος, Ασλανίδης, Σομπιρακούλ 2, Γκλαβόπουλος.
Διαιτητές: Συρεπίσιος, Μερτινιάν, Δίλεπτα: 7-4, Πέναλτι: 4/4-4/4.

ΔΙΟΜΗΔΗΣ- ΧΑΝΘ 35-28
Τα δεκάλεπτα: 7-6, 13-10, 14-14 (ημίχρονο), 19-16, 28-21, 35-28
Διομήδης (Χρ. Γεροδήμος): Χρυσόπουλος, Μούκιτς, Ντορντίγεβιτς 6, Γρηγοράκης, Τάσκοβιτς, Γιόχανσον 1, Μάλλιος 3, Τρουπής 6, Πασσιάς, Τσούλος, Σαμαράς 6, Δημητρούλιας, Ελευθερίου, Ζαραβίνας 13.
ΧΑΝΘ (Α. Παπαβασίλης): Ιωαννίδης, Ορφανουδάκης, Μέτσης, Σιμητσής 7, Κοκτσίδης 3, Σπυρόπουλος 1, Κεσίδης 4, Μάντζος 1, Χατζηαγαπίου, Παντελίδης, Αργυρίου 5, Λάππας 4, Κουτσικόπουλος 2, Σαουλίδης 1.
Διαιτητές: Βέργος, Τσακανίκας, Δίλεπτα: 10-8, , Πέναλτι: 1/3-1/2 Κόκκινη: 37’41’’ Παπαβασίλης συνεχόμενη διαμαρτυρία
ΑΕΡΩΠΟΣ- ΦΙΛΙΠΠΟΣ 26-29
Τα δεκάλεπτα: 3-4, 6-8, 13-13 (ημίχρονο), 16-18, 22-21, 26-29

Αερωπός (Ν. Γεωργιάδης): Κότσιφας, Μιλτσεφ, Λούσης, Ανανιάδης, Λαζαρίδης, Τσάπας, Βουτσάς 4, Τζουβάρας Π. 2, Αρβανιτίδης 5, Τσάτσος 7, Μούσιος 4, Γιόσμου 1, Ράλλης, Χατζηπέτρου 3
Φίλιππος (Θ. Παυλίδης): Δέλιος, Λοϊζος, Κορωνάς, Κωστακίδης Π. 1, Τζούφρας 4, Κουρουμλίδης 1, Ρεμπελάκος, Τάτσης, Δεληγιάννης 4, Ευαγγελίδης 4, Παπαδόπουλος 6, Γιούπης 5, Πρωτογέρης 4, Κωστακίδης Α. Διαιτητές: Θεοδοσάκης- Τόλιος, Δίλεπτα: 8-5 Πέναλτι 4/5-3/4


 Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
(Σε 5 αγώνες)
/Ομάδα/Γκολ/Β.
1./ Φίλιππος Β./160-139/10
2./ Δούκας/156-118/8
3./ Διομήδης Αργ./148-128/8
4./ ΠΑΟΚ/137-125/6
-----------------------------------------------------------
5./ΑΕΚ/137-123/6
6./Κύδων Χ./141-144/6
7./Αερωπός Εδ./127-141/4
8./Ζαφειράκης/143-150/4
----------------------------------------------------------
9./Βριλήσσια/137-137/4
10./Πανελλήνιος/120-147/2
11./Ιωνικός ΝΦ/130-142/2
12./ΧΑΝΘ/125-157/0
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
(10/11/2010)
Φίλιππος Β. -Δούκας
Κύδων Χ.-Διομήδης
Ζαφειράκης-Πανελλήνιος
ΠΑΟΚ- Βριλήσσια
ΧΑΝΘ -Ιωνικός ΝΦ
ΑΕΚ-Αερωπός



Α1 ΓΥΝΑΙΚΩΝ
4η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΜΑΔΑ Β. ΓΚ.
1. ΟΡΜΗ ΛΟΥΞ 8 115-81
2. ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ 6 124-102
3. ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ 6 110-99
4. ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ 4 81-60
5. ΠΑΟΚ 4 103-87
6. Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 4 118-119
7. ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ 2 84-108
8. ΑΡΗΣ ΝΙΚ. 2 91-121
9. ΑΡΙΩΝ ΠΤ. 2 90-126
10. ΑΡΗΣ ΘΕΣ. 0 73-86
* Αρης Θεσ/νίκης και Παναιτωλικός έχουν ένα παιχνίδι λιγότερο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ 20
ΠΑΟΚ 32

Τα δεκάλεπτα: 3-4, 4-10, 8-13 (ημχ.), 13-18, 15-23, 20-32

ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ (Αντώνης Κατσαράς): Ευαγγελάκου, Σιάπχα, Μαυρογιώργη Ν. 3, Ντεμολάη, Μαυρογιώργη Β. 3, Μαυρογιώργη Δ., Γιαννέλου 6, Κυριακίδου, Σίτογλου 1, Παρέσογλου, Μιχαλοπούλου 5, Καραγιάννη 2.
ΠΑΟΚ (Γρηγορία Γκόλια): Μπαντή, Στάικου, Καραπαναγιωτίδου 6, Τζιώτα, Προκοπίδου, Γιουρούκη 3, Βασιλέσκου 5, Ποιμενίδου 9, Τσιούλα 1, Νούλα 7, Σμαρδέλη 1, Μουρατίδου.
Διαιτητές: Γούσιας, Κουτσός, Δίλεπτα: 4-4, Πέναλτι: 5/8-3/4.

Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ 27
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ 29

Τα δεκάλεπτα: 5-5, 10-8, 14-13 (ημχ.), 16-18, 23-23, 27-29

Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (Γιώργος Γιουλβανίδης): Γιαντσή, Χατζηπαρασίδου, Πιπιλακίδου, Ελ. Αναστασίου 2, Τσιτσούκη, Ειρ. Βασιλειάδου 3, Μ. Παπαδοπούλου 8, Μάστακα 2, Πετρίδου, Παρασκευαΐδου, Χόπτινσκα 5, Ελ. Αναστασίου 7, Κόντου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΑΡΤΑΣ (Σωτήρης Ντάλας): Μπαλάφα 7, Σκουτέλα 7, Τσίτα, Βέμη 1, Σαγάνη 4, Σκάρα 6, Αποστόλου, Γκρούμπα, Νάση, Γκορντίεβα 4, Καλασνίκοβα, Κύρκου.
Διαιτητές: Αγγελίδης, Κατσάνος, Δίλεπτα: 3-5, Πέναλτι: 4/5-4/5.

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ 26
ΑΡΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ 30

Τα δεκάλεπτα: 4-3, 10-9, 14-14 (ημχ.), 19-20, 23-26, 26-30

ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΣ (Σοφία Ιττέ): Ταϊρίδου, Χρονάκη, Πένεφ 5, Ιττέ 2, Ταταρίδου 2, Τσίρναρη 2, Τσατσανίδου, Γιαννοπούλου, Ντούμοβιτς 3, Ιωαννίδου 4, Παπαδοπούλου Ηλ. 5, Ταζέ 3, Ασπιώτη, Παπαδοπούλου Ε.
ΑΡΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ (Σωκράτης Βακάλης): Κόρρα, Τσουτσουλάκη 1, Βαφειάδου 9, Αγγελίδου, Λαζαρίδου 1, Μητκάνη, Μορφίδου, Κατωτοικίδου 1, Κυνηγοπούλου 4, Λιόντα 6, Τσερέπη 1, Καραπορναλίδου 5, Τερζούδη 2.
Δίλεπτα: 6/2, Πέναλτι: 5/5- 4/6, Διαιτητές: Μιχαηλίδης, Λινάρδος.

ΟΡΜΗ ΛΟΥΞ 27
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ 21
Τα δεκάλεπτα: 3-4, 7-8, 13-10 (ημ.), 18-12, 21-17, 27-21
ΟΡΜΗ ΛΟΥΞ (Κοπ):Τζεόρτζε 3, Ρώση, Καράγιωργα 2, Στράτυου 2, Τσαγκαλίδου, Ανθίτση. Μιπαραβιτσένε 6, Σεμεντσένκο, Παπάζογλου 2, Στελάτου, Ρογκάν 1, Στρατάκη 5, Σούτο 6,
ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ (Ναισίδου): Πέντσεβα, Γκρουμοβα 1, Χρονοπούλου, Λαφάρα, Παπανικολάου 6, Ζόρζου, Μπότσμαν 3, Λογδανίδου 2, Σλιάκοβα 5, βΌΛΤΟΒΙΤς, Μυλωνά, Τσακάλου 4, Ακάλεστου, Γκέργκινα.
Δίλεπτα: 4/5, Πέναλτι:  7/10, 4/6.
 

80 comments

Anonymous said...

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΣΤΕΣ.ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑΔΕΣ,ΣΤΑΤΙΚΟΛΟΓΟΙ,ΕΙΔΙΚΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΑΓΩΝΩΝ ΧΑΝΤ-ΜΠΩΛ ΣΑΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΑΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣ Η ΚΑΚΕΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ ΜΕΤΑ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!!!!!!!!!!!!! ΕΚΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ

Anonymous said...

ΜΠΑΟΚ ΕΙΣΑΙ!

Anonymous said...

ΦΙΛΙΠΠΑΡΑ ΤΡΕΝΟ!!!!!!!!!!

Anonymous said...

τι τραίνο ρε μεγάλε, μουτζουρης είναι η ομάδα. κάτσε να παιξετε ένα ντέρμπυ.

Anonymous said...

Πρωταθλητές της παράγκας έφυγε ο μεγάλος και ξεκινήσατε τα στριπτιζ στην Αθήνα!Στο δαις αναμενόμενο στη φιλαδέλφεια όμως τέτοιο ξεβρακωμα!Αντε καλή συνέχεια!

Anonymous said...

Δεν υπάρχουν ντέρμπυ φέτος για το Φίλιππο. Όλα τα παιχνίδια θα είναι διαδικασίες ρουτίνας. Ειδικά μετά την επιστροφή Μπαντή-Ντομπρόκοβιτς, το καλό δέσιμο Δεληγιάννη πάρτυ θα κάνει η ομάδα. Το μόνο που πρέπει να προσέξει η ομάδα είναι ο εφοδιασμός με φανέλες για τον Τζούφρα. Τρένο ο Φίλιππος. Ο ΟΣΕ κλείνει εμείς ανοίγουμε! Καλή συνέχεια στις άλλες ομάδες.

Anonymous said...

ΜΑΖΕΨΟΥ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΕΥΘΡΑΥΣΤΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΣΤΑΘΗ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ .

ΜΠΑΝΤΗΣ ΚΑΙ ΝΤΟΒΡΟΚΟΒΙΤΣ ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ , ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΚΠΕΜΠΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΜΠΑΛΕΣ, ΟΙ ΦΑΝΕΛΕΣ, ΤΟ ΠΑΤΩΜΑ, ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ ΚΛΠ

Anonymous said...

ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΠΩΣ ΠΗΓΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΑΙΔΙΑ .ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΤΕ?

Anonymous said...

Η ΒΕΡΟΙΑ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΙΚΤΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΛΑΧΝΑ ΤΟΥ + ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ + ΛΟΙΖΟ.
ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ Η ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΦΥΚΑΤΑ , ΤΟΥ ΠΑΥΛΙΔΗ ΚΑΙ 2-3 ΠΑΙΚΤΩΝ ΟΠΩΣ ΣΤΗΒ-ΓΙΟΥΠΗΣ-ΠΡΩΤΟΓΕΡΗΣ. ΑΝ ΠΡΟΣΤΕΘΕΙ Ο ΜΠΑΝΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΙΣΧΥΡΗ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΕΙ ΗΡΕΜΗΣΕΙ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ.
Ο ΜΑΥΡΟΒΟΥΝΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΛΟΓΩ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ , ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΑΘΛΗΤΙΚΟΣ(ΑΝ ΗΤΑΝ ΘΑ ΕΜΕΝΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΓΣ).
ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ - ΗΡΕΜΙΑ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ . ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΝ ΘΕΛΕΙ Η ΒΕΡΟΙΑ ΝΑ ΔΕΙ ΞΑΝΑ ΤΙΤΛΟ.

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον 12:12. Ο Ντομπρόκοβιτς μπορεί να είναι ότι είναι σαν χαρακτήρας, αλλά είναι και παικταράς που μπορεί να σου πάρει παιχνίδι. Πρέπει όμως ο Φίλιππος να παίξει και άμυνα, που δεν φαίνεται να παίζει μέχρι τώρα. Γιατί αν συνεχίζει να ελπίζει μόνο στην επίθεση κάποια στιγμή θα την πατήσει.

Anonymous said...

Αυτοί οι προπονηταράδες στον πάγκο του ΠΑΟΚ μήπως πρέπει να πλαισιώσουν το "πατρινό καρναβάλι" ή το " θεσσαλικό θέατρο " ?
και να σκεφτεί κανείς πως ήταν τηλεοπτικό και το βλεπε όλη η Ελλάδα, σκεφτείτε τι γίνεται στην Μίκρα.

Anonymous said...

i klisi tis ethinikis pote tha vgei???? tha gelasoume pali...

Anonymous said...

swstos o 1:19 pali kala pou itan tileoptiko giati pali legate oti oi diaitites sas eftegan kai den koitate ta xalia sas pou i omada den borei na allaksei mia pasa oi alloi sas ftaine ftanei poia auti i koroidoia

Anonymous said...

Ας μας πει ο 8:51 πιο σωστή διοίκηση από αυτή του Φιλίππου και πιο έμπειρο προπονητή χάντμπολ από τον Παυλίδη στο ελληνικό πρωτάθλημα. Με ποια διοίκηση να συγκριθεί (ο Φύκατας) αυτή του .... που ξεκίνησε προετοιμασία με 5 παίκτες, αυτή που δεν έχει γήπεδο ή πολλές που δεν έχουν πρόεδρο; Αρνούμαι να σχολιάσω τις κριτικές Μπαντή,- Ντομπρόκοβιτς - Τζούφρα, γιατί ξεφεύγουν από τη σφαίρα της καλοπροαίρετης κριτικής. Το θεωρώ επίσης περρίσια κριτική να μιλάμε για Ευαγγελίδη, Γιούπη, Στηβ και για παίκτες της Εθνικής ανδρών και νέων που πλαισιώνουν το Φίλιππο. Κράτει! Ας είναι όμως έτσι! Έχεις δίκιο δεν θα τους βάλουμε να παίξουν, απλώς θα έχουμε βάθος πάγκου σε ώρες ανάγκης. Εμείς εδώ στη Βέροια είμαστε όλοι χαρούμενοι από την πορεία της ομάδας. Ελάτε να τη μοιραστείτε μαζί μας. Για πληροφορίες ρωτήστε τους πολύ καλούς φίλους της ΑΕΚ (το εννοώ) που είχαν αυτή την ευκαιρία.

Anonymous said...

ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΣΕΙΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΙΠΠΙΚΕ.

ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΟΥΦΡΑ. ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΑ ΣΤΟΥΣ ΓΙΟΥΠΗ , ΣΤΗΒ , ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΝΩ ΤΑ ΕΥΣΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ.

ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ κ. ΦΥΚΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΑΔΡΙΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛ ΕΛΗΑΣ. ΠΡΟΣΦΕΡΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΩΛ ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΒΑΡΩΝΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ, ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ ΕΤΣΙ ?

ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΜΠΕΙΡΟΥ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΣΑΣ , ΚΑΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΣ ΠΑΙΚΤΗΣ, ΣΤΥΛΟΒΑΤΗΣ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΡΧΟΜΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΔΙΩΞΕ ΟΛΟΥΣ Η΄ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ? ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΦΟΡΟΙ ΣΑΣ ? , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ? , ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΟΙ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΧΑΘΗΚΑΝ . ΛΕΩ ΑΝΑΚΡΙΒΙΕΣ ?

ΓΙΑ ΝΤΟΒΡΟΚΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΜΠΑΝΤΗ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ , ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ, ΤΑ ΡΟΥΧΑ, ΤΑ ΔΟΚΑΡΙΑ, ΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ ΤΑ , ΤΑ, ΤΑ, ΤΑ

ΦΙΛΕ ΜΟΥ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ , ΑΛΛΑΞΤΕ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ

Anonymous said...

ΚΟΚΟΛΟΔΗΜΗΤΡΑΚΗΣ MVP ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ....

Anonymous said...

ΜΕΡΙΚΕΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ:
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ, ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ.
ΦΙΛΙΠΠΟΣ: ΙΣΩΣ ΑΠΡΟΣΜΕΝΑ ΚΑΛΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΑ, "ΛΙΓΟΣ" ΠΑΓΚΟΣ , ΘΑ ΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑ ΝΤΕΡΜΠΥ.
ΔΟΥΚΑΣ: ΜΑΛΛΟΝ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟΣ, ΓΚΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ, ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΠΟΣΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ.
ΔΙΟΜΗΔΗΣ: ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΤΕΡΜΠΥ ΕΚΤΟΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ "ΚΛΟΥΒΙ" ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ.
ΠΑΟΚ: ΕΚΑΝΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΣΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ, ΠΕΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ ΣΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ. ΠΛΗΡΗΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΦΑΒΟΡΙ, ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΒΑΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.ΛΕΙΠΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ Ο ΚΟΚΩΝΗΣ.
ΑΕΚ: ΜΑΛΛΟΝ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΡΟΝΙΑ. ΓΙΑΝΝΗ, ΠΟΛΥ ΒΑΡΙΑ ΠΟΔΙΑ...ΓΙΑΤΙ??
ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΩ: ΒΡΙΛΛΗΣΙΑ ,ΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΑΕΡΩΠΟΣ, ΙΩΝΙΚΟΣ, ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΧΑΝΘ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΑ...
ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΕΣΜΕΝΟ ,ΑΝ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝΕ ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΗΠΩΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.
Υ.Γ.: ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΤΡΑΓΙΚΟΙ !!! ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ. ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ....
Υ.Γ.2: ΤΟ ΚΑΦΕΝΕΙΑΚΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΓΓΙΞΕΙ ΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΤΟΥ ΧΑΝΤ-ΜΠΩΛ ΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟ , ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ.
ΕΝΑΣ ΧΑΝΤΜΠΩΛΙΚΟΣ...

Anonymous said...

καλα τα λες.τι να λειπει απο το διομηδη?τι να λειπει για να παρει τιτλο?μηπως ενας προπονητης?και η αεκ?χανει το τρενο για μια ακομη χρονια.γιατι γιάννη...?μηπως με αλλο προπονητη να εβρισκε αυτο το τρενο?ποιος αραγε να ειναι καταλληλος προπονητης γι αυτες τις δυο ομαδες?κατα τα αλλα φταιει το καφενειακο κραξιμο.

Anonymous said...

η μοναδική καινουρια ομαδα για τους γνωριζοντες ειναι η χανθ και αν δεν την παρει απο κατω το παραγματικα δυσκολο προγραμμα θα δειξει πολλα μεχρι το τελος...

Anonymous said...

Πού το είδατε, θλιβεροί μηδενιστές, ότι "απαγορεύεται" στον Ιωνικό και τον Κύδωνα να κερδίσουν τον ΠΑΟΚ και τον Δούκα;...

Κριτική καφενείου και τρόμος μπροστά σε όποιον πάει να καταρρίψει μύθους και κατεστημένα στο χάντμπωλ...

Γιατί, τελικά, αυτό σημαίνει ή ότι δεν θέλετε (και δεν αντέχετε) το καινούργιο, την ανατροπή, το αναπάντεχο ή ότι απλώς δε γνωρίζετε (και δεν θέλετε να μάθετε)...

Ομοίως για τον άλλο καφενειοπατέρα που είδε "άσχετους διαιτητές". Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να καθίσει με κάποιον σχετικό δίπλα για να δούμε και τη δική του σχετικότητα με το αντικείμενο, η οποία μάλλον περιορίζεται στη διαιτησία προπονητικών διπλών...

Anonymous said...

tΜΑΙΜΟΥΔΙΑΡΗΔΕΣ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ .ΒΡΟΜΙΣΕ Η ΠΙΑΤΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΣΑΣ

Anonymous said...

το μονο που βλεπω ειναι κριτηκη με σκοπο απλωσ να κραξουμε μηπωσ παρουμε καμοια θεση καπου,να κρινουμε αρνητικα προπονητεσ παικτεσ παραγοντεσ και οταν βολευτουμε να γλειφουμε εκει που φτυναμε.καμια ιδεα για να ξεφηγουμε απο τον πατο.ειδημονεσ που τρεχουν απο γυπεδο σε γθπεδο για να κραξουμε και να αυτοπροταθουμε σε παραγοντεσ.δηθεν ακαδιμαικη που αφου εμειναν ανεργοι απο ομαδα το παιζουν κριτεσ των συναδελφων τουσ

Anonymous said...

Ακριβής αντιγραφή από το δελτίο τύπου ΟΧΕ. Τα συμπεράσματα δικά σας.


ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΙΣ ΠΑΜΠΑΙΔΩΝ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΡΑΣΙΔΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ

Στο Κλειστό του Λουτρακίου την Κυριακή 17/10/2010 πραγματοποιήθηκε προπόνηση στα παιδιά κατηγορίας παμπαίδων παγκορασίδων του κλιμακίου Πελοπονήσσου με την ευθύνη του συντονισμού να έχει ο Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής Σωτήρη Τοντόροβιτς.
Στην υποδειγματική προπόνηση που πραγματοποιήθηκε τον πρώτο λόγο είχε ο Ομοσπονδιακός Τεχνικός της Εθνικής Ανδρών, Παναγιώτης Ιατρούδης.
Όλα τα παιδιά της κατηγορίας αυτής προέρχονταν από τα σωματεία των περιοχών, Αιγίου Πάτρας Λουτρακίου Ναυπλίου και Άργους.
Επίσης το παρών έδωσε και ο Περιφερειακός Ομοσπονδιακός Προπονητής Κώστας Κότσιρας, ενώ την προπόνηση των τερματοφυλάκων κατηγορίας παμπαίδων που προηγήθηκε, επιμελήθηκε ο Προπονητής τερματοφυλάκων των εθνικών ομάδων Χαράλαμπος Προδρομίδης.

Anonymous said...

Τόσο σας πείραξε που η Φιλιππαρα ειναι πρώτη και πεσατε να δημιουργήσετε θέμα(τα). Δυστυχώς όμως εκείνο που ξέρω είναι οτι περισσότερο ενόχλησε καποιους (πολλους) κομπλεξικούς εδώ στη Βέροια, που κάνουν λευκή απεργία εδώ και χρόνια.

Όταν ο Φίλιππος είχε λεφτά ορμούσατε για να φάτε και τώρα που δεν έχει ορμάτε να τον φάτε. Λαμόγια.

Μπράβο στα παιδιά, στον προπονητή, στον Φύκατα που μόνος οικονομικά προσπαθεί, στον Καψάλη και σε κανα 2 άλλους μαλάκες που αγαπάνε και είναι δίπλα στην ομάδα.

Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΟΤΕ !!!

Και λίγα τα λόγια σας για τον Μπαντή γιατί αν τον είχαν άλλοι θα τον χρυσοπληρώναν, και θα τιμωρούσαν αυστηρά και τις μπάλες και τις φανέλλες.

Anonymous said...

o filipos ekane thn kaliteri douleia kai tou vgainh..ediwkse ksenous kai emeine me tous ellines pou exoun psixi kai prosthese ton mikro me mellon mrosta toy loizo kai ton dis prwtathlith kai paiktara evagelidi..MAKARI FILIPPARA MOY PRWTATHLIMA FETOSSSSSS!

Anonymous said...

ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ ΗΣΑΣΤΑΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ. ΟΛΟ ΜΟΥΡΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΑ ΛΟΓΙΑ. ΚΡΑΤΑΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΙΚΡΟ ΚΑΛΑΘΙ. ΝΙΚΗΣΑΤΕ ΤΑ ΧΑΝΙΑ ΤΗΝ ΕΔΕΣΣΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΑΛΙΑ ΑΕΚ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ. ΕΔΩ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΣΑΣ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΚΗΔΕΙΑ Ο ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ. ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΜΕ ΑΡΓΟΣ , ΔΟΥΚΑ , ΠΑΟΚ. ΕΚΕΙ ΘΑ ΔΕΙΞΕΤΕ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ. ΕΙΣΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ, ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΛΟΓΩ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 80 ΜΕ 90. ΜΕ 1 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ , ΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ.

red vayeros said...

ΕΣΕΝΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ 9:50 ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ,ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ

ΤΟ 2004 ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ ΕΚΛΕΨΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΕΞΕΔΡΑ ΟΙ ΜΙΓΚΑΣ-ΜΠΑΒΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΕΝΕΛΛΗΝΙΟ ΤΟΥ ΜΙΧΑ-ΚΡΑΝΑΚΗ. ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ELES ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΙ , ΑΚΟΜΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛOI ΜΑΣ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΤΟ 2009 ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΤΟΝ ΠΑΡΕΔΩΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΣΦΑΓΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ ΜΕ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΟΡΡΕ-ΜΙΓΚΑ (ΤΥΧΑΙΟ ΑΡΑΓΕ?)ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΤΟ ΕΙΔΕ ΟΛΗ Η ΥΦΗΛΙΟΣ !!!! (ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΠΟΙΟΙ)

ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2009-10 ΤΟ ΣΤΕΡΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΟΙ ΣΥΡΕΠΙΣΙΟΣ - ΜΕΡΤΙΝΙΑΝ (ΣΥΡΕΠΙΣΙΟΣ = ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΜΙΓΚΑ) ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ.ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ?

ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ Η ΟΜΑΔΑ ΕΙΧΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΤΗΣ ΟΧΕ ΗΘΕΛΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΑΕΚ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΠΑΙΖΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΛΠ , ΑΥΤΟ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ Η ΟΧΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΤΙΣ "ΜΕΓΑΛΕΣ" ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΗΝ Α1 .

ΣΗΜΕΡΑ (ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΤΡΕΧΟΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ)ΠΟΥ Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΚΕΤΕΒΑΖΕΙ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΝΑ ΠΑΕΙ -3 ΒΑΘΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΑΖΟΥΝ ΠΛΑΤΕΣ ?
ΣΙΩΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ.

ΚΑΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΑΣ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΕ 8 ΗΛΙΚΙΑΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ (ΑΓΟΡΙΑ+ΚΟΡΙΤΣΙΑ) , ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ.

ΑΣΤΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΩΣ ΑΘΛΗΜΑ.

Anonymous said...

προσ 11.28 το 2004 το εχασεσ γιατι οι σοφοι τησ βεροιασ ειχαν βγαει αποφασει να τελειωσουν αταβιν και τουτσκιν 1 εβδομαδα πριν τοθσ τελικουσ,με τα γνωστα γεγονοτα που εγιναν στα σπιτια τουσ. ο ΕΛΛΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΤΟ 2004 ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ.ΨΑΞΕ ΑΛΛΟΥ [ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΟΙΚΟΓΕΝΟΙΑ ΤΟΥ ΦΙΛΛΙΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ]

Anonymous said...

ΠΡΟΣ 11.28

ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ Ο 11.57.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΤΟΥ 2007 ΠΟΥ ΟΙ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΜΕΙΜΑΡΙΔΗΣ ΕΣΦΑΞΑΝ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ??
Η ΗΤΤΑ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΣΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ?? ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΑΨΑΛΗΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΤΗΤΕΣ.ΠΟΙΑ ΟΧΕ ΚΑΙ ΠΟΙΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ?? ΜΑ ΠΟΙΟΥΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ?? ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΓΕΛΑΝΕ.

Anonymous said...

ΕΛΑ ΡΕ ΣΥ 11,28.ΛΙΓΟ ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΠΙΑ ΣΦΑΓΗ ΜΕ ΠΑΝΕΛΗΝΙΟ ΜΙΛΑΣ?ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΠΟ ΙΑΤΡΟΥΔΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΟΤΙ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟΥΣ ΤΕΛΙΚΟΥΣ ΚΥΠΕΛΟΥ ΜΕ 2 ΠΑΡΑΤΑΣΕΙΣ.ΟΣΟΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ 11,57 Ο ΕΛΛΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΤΟ 2004 ΟΠΩΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΟΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΤΟΥΤΣΚΙΝ ΚΑΙ Ο ΑΤΑΒΙΝ ΚΑΙ Ο ΜΠΕΝΙΑΜΙΝΣΟΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΡΙΓΑΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΒΑΚΑΛΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΝΙΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΖΙΜΟΥΡΤΟΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ 11,57
Ο ELLES ΗΤΑΝ ΒΑΣΙΚΟ ΠΛΕΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΝ ΔΕΙΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΧΑΡΟΥΛΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΙΜ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΡΟ ΦΥΚΑΤΑ

ΓΙΑ ΤΟΝ 12,23
Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΣΤΟ ΜΕΤΣ ΗΤΑΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΥ ΧΑΝΤΜΠΩΛ

ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΛΟ ΚΑΠΟΙΑ ΛΑΘΑΚΙΑ ΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΡΟΥΝ ΤΙΤΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ

Anonymous said...

ο ΕΛΛΕΣ εφυγε στη μεση τισ χρονιασ

Anonymous said...

ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΟΤΑΝ ΗΞΕΡΕ ΟΤΙ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΔΡΩΝ ΜΕ ΤΟ ΜΑΝΤΖΟ?? ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΙΣΩΜΑ ΟΠΩΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ?? ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣ.

red vayeros said...

ΤΟ "ΑΣΕ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ " ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΣ Σ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΟΛΕΥΕΙ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΕ ΧΑΜΕΛΑΙΩΝ .

Α) Ο ELLES ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΚΕΙΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΝΑΡΗΣ 2005 ΕΦΥΓΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΥΠΙΔΗ ΓΙΑ ΕΛΒΕΤΙΑ .(για την καλύτερη μνήνη σου συνιστώ ΝΟΥΝΟΥ )

Β) Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΑΠΙ ΑΡΧΑΙΟΤΑΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ.
ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟΥ ΠΕΞΕΙ Ο ΚΟΡΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΡΩΤΗΣΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΘΑ ΒΓΩ

Γ) ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΩΣ Ο ELLES ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΓΚΑ-ΜΠΑΒΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΠΛΑΓΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΠΑΙΖΕ ΣΤΗΝ FOTEX ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΒΟΗΤΟ "ΧΟΝΤΡΟ" ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΕΚΕΙ.

ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΘΕΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΕ LESSON 3 ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ

Anonymous said...

xaa xa Τι συζητηση ανοιξατε.

Αυγουστος 2004. Ολυμπιάδα. Σε ένα ματς της Ουγγαρίας στην Β΄φάση (στο Ελληνικό) είμαι δίπλα σε κάποιους φιλάθλους της Ουγγαρίας, διαιτητές του αγώνα Μίγκας-Μπάβας και σε μια συζήτηση που κάναμε μου λέγανε με παραδείγματα ότι αυτοί οι GRECO διαιτητές τ'αρπάζουνε!!!!!!!!!

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ 6.23. ΑΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΚΥΠΕΛΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΛΕΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ Ο 3,04 ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΤΕΛΙΚΟ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΤΟΥ ΙΑΤΡΟΥΔΗ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΜΕ 2-0 ΝΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΤΟΤΕ ΣΥΣΤΗΜΑ PLAY OFF.ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ.ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΦΙΛΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΟ? ΠΡΟΣΟΧΗ.ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΣΕ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΛΕΩ ΟΤΙ ΑΣΧΕΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΝΤΖΟ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΝΩ ΣΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΑ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ.

Anonymous said...

Ο ELES μάγκες ήξερε πολλά για Μίγκα-Μπάβα και για τις βρωμίες τους έξω. Πολλά. Πάρα Πολλά.

Anonymous said...

Αλλά η μεγάλη γκαντεμία ήταν οτι δεν ύπήρχαν τα Blog τοτε προς ενημέρωση του κοινού.

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟ Α ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΑΙΖΕ Ο ΙΛΕΣ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ. ΓΙΑ ΤΟ Β ΛΕΩ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ. ΤΟ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΙΧΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2007. ΟΠΟΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΓΣ. ΓΙΑ ΤΟ Γ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.

Anonymous said...

Θα δούμε πόσο δυνατός και αν θα ξεφουσκώσει ο Φίλιππος μετά την διακοπή. Γιατί σχεδόν όλοι την διακοπή θα την χρησιμοποιήσουν για να κάνουν διορθώσεις εκτός από τον Φίλιππο. Και αυτό το λέω επειδή έχει 7 παίκτες σε εθνικές ομάδες (Ανδρών: Τζούφρας, Δέλιος, Ευαγγελίδης Νέων: Λοϊζος, Κωστακίδης, Κουρουμλίδης, Τάτσης).

Anonymous said...

ρε παιδια ο ελες-ιλες-ολες.. δεν ηταν εκεινος ο κουτσος καραφλας ?
που τον φωρτωσαν στον φυκατα,σαν τον ντορος που δεν μπορουσε να περπατησει,σαν και αλλους που τα παιρναν,αλλα πρωταθλημα δεν παιρναν...
εχουν ταισει παραμυθι τον φυκατα,κοκκινοσκουφιτσες και βαλε !

Anonymous said...

7.24 Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΑΛΛΑ... ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΟ ΠΕΝΑΛΝΤΥ ΣΤΟΝ ΜΠΑΝΤΗ ΠΟΥ ΙΣΟΦΑΡΙΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ. ΑΣΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.

Anonymous said...

Ε ΤΩΡΑ ΜΗΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΗΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΔΙΚΙΕΣ..
ΔΑΝΗΛΟ ΤΙ ΛΕΣ ?

ΑΣΧΕΤΟ :ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ,ΤΟ ΕΧΑΣΕ.
ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΚΕΡΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΠΥΡΑ?

Anonymous said...

Οτι και να λετε ενα πραγμα ισχυει.Οτι την τελευταια 10ετια ο Φιλιππος καθε χρονο θα ειναι τετραδα με χειροτερη θεση την πεμπτη προπερσι που στο τσαφ εχασε την τετραδα,και τελικο κυπελου με ΑΕΚ την ιδια χρονια.Ενω ολες οι αλλες ομαδες Ιωνικος επεσε Α2,Πανελληνιος θα πεσει φετος,Κιλκις επεσε,ΠΑΟΚ ειχε πεσει,Αθηναικος δεν υπαρχει,το Αργος παλεψε για να σωθει την προηγουμενη σεζον,τα Βριλησια παλευουν καθε χρονο,ακομα και ο Δουκας ειχε χρονιες που εκανε πισω,ενω η ΑΕΚ υπαρχει τα τελευταια μονο χρονια.Συμπερασμα.Οτι και να λεμε ο Φιλιππος και απο τιτλους και απο ιστορια και απο παρον και απο μελον, γιατι εχει και τα καλυτερα ηλικιακα ειναι με διαφορα η πιο μεγαλη ομαδα χαντμπολ στην Ελλαδα!

Anonymous said...

μην σταματατε
http://static-p4.fotolia.com/jpg/00/06/70/11/400_F_6701104_39sclKZkFCtr0VgshK0MdSgYugwx26av.jpg

Anonymous said...

Συμφωνώ με τον 9:07 ο Φίλιππος άν εξαιρέσεις δύο ή τρεις χρονιές κάνει πρωταθλητισμό από το 1977. Αντικειμενικά δεν μπορεί να συγκριθεί κανένας μαζί του. Συνολικά πρέπει να έχει 40 πρωταθλήματα σε όλες τις ηλικίες με δεύτερο τον Ιωνικό αν δεν κάνω λάθος με 15, και 3ο το Δούκα με 10. Οι αριθμοί τα λένε πάντα την αλήθεια. Μακάρι να είχαμε 10 Φίλιππους στο χαντμπωλάκι κύριοι.

Anonymous said...

ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΣ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΕΙΝΑΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΟΝΟ !

Anonymous said...

Γιατι ρε φιλε πιο πεινασμενος απο τον κρονο που τρωει τα παιδια του?Πιο παιδι του Φιλιππου εχει αδικιθει πια τοσο πολυ?Αυτο που ολοι ξερουμε ειναι οτι ο Φιλιππος εχει το μεγαλυτερο ποσοστο εντοπιοτητας και δικων του παιδιων απο ολες τις ομαδες.Μονο 4 παιχτες σε ολο του το ροστερ δεν ειναι Βεροιοτες απο τους οποιους οι 2 ειναι πιτσιρικια και σε θεσεις δυσκολες (τερματοφυλακας κ αριστεροχειρας,Λοιζος και Τατσης)ο αλλος ειναι το καλυτερο αριστερο ιντερ του περισινου πρωταθληματος ο Ευαγγελιδης που και οι τρεις ειναι βορειοελλαδιτες και εχει και εναν ξενο αριστεροχειρα τον Ντομπροκοβιτς.Για πες μου πια αλλη ομαδα εχει τοσους παιχτες απο τα σπλαχνα της.Ακομα και ο προπονητης παιδι του Φιλιππου ειναι απο παντα και τα δινει ολα για την ομαδα.

Anonymous said...

Παντως για Μιγκα-Μπαβα εξω εχουν να λενε για μεγαλες σφαγες σε κατι σλοβενιες,ουγγαριες κτλ κτλ σε σημειο που γελανε οταν αναφερονται τα ονοματα τους. Και τωρα υπευθυνος για τη διαιτησια στην ΕΛΛΑΔΑ καλα αντε γεια...

Anonymous said...

O Μίγκας ισχυρίζεται ότι αυτά που γράφονται είναι αλητείες. Λέει ότι έπαιξε μόνο μια φορά στην καριέρα του τη Fotex το 2003 εκτός έδρας με τη Bosna όπου νίκησε με 11 γκολ και τότε ο Eles έπαιζε στον Φίλιππο.

Anonymous said...

Γνωριζει κανεις καποιο περιστατικο με γεναιοδωρο πρωην συμβουλο της ΟΧΕ και ξενους διαιτητες στην Τυνησια το 2005;

Anonymous said...

5.20 μηπως λεω μηπως εισαι ο μιγκας? λεω εγω τωρα

Anonymous said...

ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΤΙ ΞΕΡΕΙ Ο ΕΛΛΕΣ? ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΙΓΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΝΕΟΤΕΡΟΙ!!

Anonymous said...

AN O MIGKAS ISXYRIZETAI OTI AYTA POY GRAFONTAI EINAI ALHTEIES H KORINA (KORRES) TI EXEI NA PEI? ALLA 3EXASA H KORINA PAIRNEI GOLD METAL STHN ALHTEIA KAI STHN LAMOGIA.BRHKAN PANTOS ANTIKATASTATES GIA NA SYNEXISOYN TO ERGO TOYS.SYREPISIOS GIA PARADEIGMA

Anonymous said...

Ο ΚΟΡΡΕΣ ΠΑΙΡΝΕΙ GOLD METAL ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΝΩ Ο ΜΙΓΚΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΤΗ ΣΦΥΡΙΧΤΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΑΚΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΨΑΛΗ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΓΡΑΜΜΗ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΞΕ ΤΟΣΟ ΑΝΟΗΤΑ ΤΟ ΓΚΟΛ ΤΟΥ ΟΥΝΤΣΙΑΝΙΝ. ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Ο ΜΙΓΚΑΣ ΔΕΝ ΞΥΠΝΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΑΣ ΠΑΩ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΦΙΛΙΠΠΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΕΛΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ?

Anonymous said...

ΓΡΑΨΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ Ο ΜΙΓΚΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΘΑΡΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΦΟΒΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΣΑΣ.ΑΝΤΕ ΡΕ ΨΕΥΤΕΣ ΜΗΝ ΔΕΙΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΡΑΚΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΤΕ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ.ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ

Anonymous said...

ΤΩΡΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΗΘΙΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΓΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΠΛΕΟΝ.ΤΕΛΟΣ ΤΟ ΜΠΑΧΑΛΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΛΛΗΤΙΛΙΚΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ.

Anonymous said...

an ikseres estw kai ligo to syrepisio de tha eleges toses malakies gi'afton.alla eisai poli vlakas telika

Anonymous said...

ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΠΟΣΟ ΒΛΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΣΥΡΕΠΙΣΙΟΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΣΑΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΒΛΑΚΑΣ ΜΕ ΠΕΡΙΚΕΦΑΛΑΙΑ!!!!!

Anonymous said...

11.21 & 12.06 ελπιζω να κανεις πλακα αλλιως το αλλο με τον τοτο το ξερεις ?

Anonymous said...

hey guys gimme more popcorn!
handballακι

Anonymous said...

anti na asxoleiste me ton syrepisio kai ton kathe syrepisio koitaxte pou apokleistikate apo omada toy louxembourgou.olo i diaitisia sas ftaiei.mexri kai gia ekei o pavlidis milise prin tous agones gia toys diatites.sovareyteite ligo an thelete na lete oti eiste megali omada.

Anonymous said...

Και που ξες εσυ ρε μεγάλε οτι ο Φίλιππος δεν πήγε για να αποκλειστεί στο Λουξεμβούργο. Ποιος θέλει να πάει Ευρώπη φέτος. Ποίος αντέχει να έξοδα.

Anonymous said...

ΕΣΥ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙ ΜΕ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΡΑΧΜΕΣ, ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ, ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΥΡΕΣΙ ? Η΄ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΙΚΗΦΟΡΟ ΑΓ. ΒΑΡΒΑΡΑΣ ?

Anonymous said...

Se poion apo olous anaferese 10.55?

crystal blue said...

Αναρωτιέμαι τι σχέση έχει ο Συρεπήσιος με τους αγώνες του Φίλιππου στο Λουξεμβούργο ?

1) Ο κ. Συρεπήσιος είναι ένας νέος διαιτητής Α1, ήταν κάποτε ελπιδοφόρος, έμεινε στάσημος μετά την αλλαγή που επέβαλε τότε ο κ. Μίγκας και τον άλλαξε ζευγάρι από την κ. Παπαματθαίου για να ανέλθει ως δια μαγείας η δ. Χρηστίδη, που διεθνοποίηθηκε βεβαίως βεβαίως, αλλά δεν αγωνίζεται επίσης για του Χ λόγους. Μοιραία κοιπόν ο κ.Συρεπήσιος έμεινε στην ίδια τάξη και τώρα τρέχουν όλοι να διορθώσουν τις αλχημίες των ανθρώπων της διατησίας που δεν είναι φυσικά η πρώτη φορά, έχουν χαθεί πολλοί και ικανοί διαιτητές που δεν ήταν ανάμεσα στις συμπάθιες τους , έτσι κ. Σωτήρη ?

2) Για την ήττα αποκλεισμού του Φίλιππου από ομάδα του Λουξεμβούργου , δεν σημαίνει πως το συμπαθές Δουκάτο δεν έχει τις δυνατότητες να αποκλείσει ομάδα απο την Ελλάδα. Διαθέτουν τόσα χρήματα που για κάποιους στην Ελλάδα του ΔΝΤ φαντάζουν άπιαστο όνειρο. Στην Ελλάδα της ψωροκώσταινας φίλοι σε λίγο διάστημα δεν θα υπάρχει Ελληνικός Αθλητισμός, απλά η τρόικα δεν έφτασε στην Κηφισίας διότι όταν φτάσει ,πολλά αθλήματα μεταξύ των οποίων και το δικό μας θα χαθούν παντελώς.

Ως εκ τούτου γιατί ο Φίλιππος, ο ΠΑΟΚ, η ΑΕΚ, η ΟΡΜΗ κλπ να ρισκάρουν και να χάσουν τις όποιες περιουσίες έχουν οι Πρόεδροι τους ?
Το ζήτημα αγαπητοί φίλοι είναι καθαρά πολιτικό,στην Ελλαδίτσα μας είχαμε μάθει να κάνουμε αθλητισμό κρατικοδίαιτο και όχι αθλητισμό υψηλού επιπέδου όπως κάνουν οι προηγμένες χώρες της γηραιάς ηπείρου.Και στο κάτω κάτω, γιατί εγώ ο φορολογούμενος να πληρώνω αργόσχολους, που το μόνο που έμαθαν να κάνουν είναι να πληρώνονται κάνοντας το χόμπυ τους.

Μια φορά και ένα καιρό , που λέει και το παραμυθάκι , είχαμε αθλητισμό , αυτό θα λέμε σε λίγους μήνες.
Καληνύχτα

Anonymous said...

Se poion apo olous anaferese 10.55?

22 Οκτωβρίου 2010 10:59 μ.μ.

STON 8.49 !!!

SNIPER said...

προς "crystal blue"
συμφωνω,αυτε εγω γουσταρω να πληρωνω αργοσχολους..
Στην ελλαδιτσα, εμαθαν ολοι να τους ταϊζει το κρατος κ καποια αποτελεσματα ειναι ορατα πλεον.
Αθλητισμος (σοβαρος-ανταποδωτικος)δεν υπηρχε ποτε κ οι επιτυχιες ηταν γιατι βελτιωθηκαν οι φαρμακοπωληδες...
Αν αυτο δεν αρεσει στους αθλητες,να μην κατουρουν στα γηπεδα γιατι λιωνουνε τις χεστρες(Βεβαια αυτο που λενε "καθαρος πρωταθλητισμος" δεν υπαρχει πουθενα στον κοσμο)
Αν εχουν κωλο,ας απαιτησουν εισητηριο στο γηπεδο για ολους-δεν συζηταμε για μεριδιο στα κερδη ...
Η βιωσημοτητα των συλλογων εξαρταται απο την διαθεση(;) ή τις γνωριμιες του καθε προεδρα
Και το προβλημα δεν ειναι μονο τα χρηματα,ειναι και η γνωση και η ικανοτητα ...
Με ψυχη,παιξτε τα ψυχοσαββατα !

Anonymous said...

Εχει δικαιο ο 10.49. Αυτός ο κανονισμός με το πρόστιμο και την αφαίρεση βαθμών για όσες ομάδες δεν θέλουν να παίξουν στην ευρώπη πρέπει να καταργηθεί τωρα που οι εποχές είναι δύσκολες. Δηλαδή η Άρτα που πάει να παίξει στη δανία με 8 παίχτριες εκ των οποίων κάτι πιτσιρίκια 1 και 20 κάνει καλό στο ελληνικό χάντμπολ?

SNIPER said...

Να συμπληρωσω βεβαια,οτι απο το συνολικο ογκο χρηματων που διακινουνται στο χαντμπωλ,μικρο κομματι καταληγει στους αθλητες και στους προπονητες,αυτοι δηλ που ειναι οχι απλως ο τροχος της αμαξας,αλλα η ιδια η αμαξα!
Υπαρχουν βλεπετε και παραπλευρες υποχρεωσεις:
γραφιαδες,ταξιτδηδες,αχθοφοροι,
ερωτικοι μεταναστες,
καφεντζηδες,πειναλες γενικα ...

crystal blue said...

για τον SNIPER

Αγαπητέ φίλε επι της ουσίας έχουμε απόλυτο δίκηο αλλά που και πως να το βρούμε ?
Η ουσία είναι πως στο αθληματάκι μας με ένα σημαντικό προυπολογισμό τα διατηθέμενα χρήματα στους αθλητές είναι παλύ λίγα,οι σύλλογοι έχουν παράπονα, οι διαιτητές το ίδιο και εμείς όλοι με ένα μόνιμο ερώτημα τι γίνεται τελικά στο χάντμπωλ.
Θεωρώ πως ορισμένα θέματα κρύβονται παντελώς και λίγο πολύ οι περισσότεροι σιωπούν διότι κυριαρχεί ο φόβος της εκδίκησης.
Οι αργόσχολοι στο χάντμπωλ είναι πολλοί και βολεμένοι και κανένας δεν τολμά να τους βάλει χέρι.
Έτσι το μόνο που μας διακατέχει όλους είναι η απογοήτευση.
Εχουμε κοινές απόψεις αλλά είμαστε μόνοι μας , αυτο διαπιστώνω.

Anonymous said...

ΠΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΨΑΛΗΔΕΣ ΚΑΙ ΣΙΑ.Ο ΜΙΓΚΑΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ 12 ΛΕΚΤΟΡΕΣ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΕΛΛΕΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ??

Anonymous said...

Ο ΜΙΓΚΑΣ ΜΟΝΟ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΑ (ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ) ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΟΛΟΙ ΕΧΑΣΑΝ ΛΕΦΤΑ ΜΕ ΤΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑ , ΣΚΕΨΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΗΣΟΥ ΠΟΣΑ ΕΧΑΣΑΝ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΧΑΝΤΜΠΩΛ κ.κ.ΔΟΥΚΑΣ, ΠΟΝΗΡΟΣ,ΤΖΕΒΕΛΕΚΗΣ,ΚΡΑΝΙΩΤΗΣ, ΦΥΚΑΤΑΣ, ΣΚΙΑΘΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ .
ΤΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΛΛΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΕΓΙΑΝΟΒΙΤΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΘΥΝΗΘΕΙΣ
ΛΑΜΟΓΑΚΙΑ ΜΑΥΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΩΛ
ΛΑΜΟΓΑΚΙΑ ΟΛΟΙ ΣΑΣ

Anonymous said...

7.27
Λέκτορας μόνο ο Μπεμπέτσος που ξέρει όχι μόνο να μιλάει αλλά έχει και το ανάστημα για τέτοιες εκδηλώσεις.
Ο Σωτήρης διέλυσε την Ελληνική διαιτησία και πάντα τα είχε καλά με όλους (Αλικάκο, Ζαλώνη, Αγγελούδη), κατά συνέπεια μιλάς ακόμη για τους γλύφτες ?
Οι μόνοι που αγαπούν την διατησία στο χαντμπωλ είναι Μειμαρίδης και Μπεμπέτσος και την ξέρουν καλύτερα απο όλους

Anonymous said...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!!!!!!!!!ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ??

Anonymous said...

Ο Σωτήρης διέλυσε την Ελληνική διαιτησία και πάντα τα είχε καλά με όλους (Αλικάκο, Ζαλώνη, Αγγελούδη)
δηλ. 9.34 ο Μπεμπετσος και ο Μειμαριδης δεν τα ειχαν καλα ?
Μονο αυτοι αγαπανε την διαιτησια
Ε λοιπον δεν κοβετε την πρωινη να συνελθετε λιγο

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΓΚΑ ΤΩΡΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΚΟΒΟΥΛΟΙ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ .ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΕΓΙΝΕ .ΚΑΘΙΣΤΕ ΚΑΙ ΒΓΑΛΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ

Anonymous said...

ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣΤΕ ΤΟΝ ΜΙΓΚΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ,ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΛΕΚΤΟΡΑΣ ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΜΕΡΙΚΟΙ-ΜΕΡΙΚΟΙ.
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΒΑΛΤΕ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΟΣ Η ΠΟΙΟΙ ΥΠΟΚΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΧΕΤΟ ΒΟΜΟΛΟΧΙΩΝ ,ΥΒΡΕΥΩΝ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΙΓΚΑ?
ΜΑΛΛΟΝ,ΛΕΩ, ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΟΙΩΘΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΝΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ,ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΡΙΖΕΙ ,ΤΗΝ ΑΝΑΣΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ,ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟ.ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΒΛΗΤΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ,ΣΥΚΟΦΑΝΤΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΡΟΝΤΑΣ ΑΞΙΕΣ.
ΑΛΛΑ Η ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΡΓ-ΗΣΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ,ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ.Η ΔΙΑΔΟΧΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΕ ΑΝΑΜΜΕΝΕΣ ΤΙΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΝΙΚΙΑ ΣΗΚΩΜΕΝΑ ΕΤΟΙΜΟΣ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ .
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ.

Anonymous said...

mipws exoun kanonisei idi ta megala kefalia poies omades tha pesoun?????ayto tha fanei ap tn diaitisia tou mats XANTH-IWNIKOS........

Anonymous said...

xaxaxxaxaxaxa!!!!!!!!!!o aris thessalonikis sto ginaikeio fetos paei gia ipovivasmo!!!