"Εσύ φταις........"
Το SMS ελήφθη την προηγούμενη εβδομάδα. "Καλείστε σε συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΧΕ την Τετάρτη 5/9/13 και ώρα 15:00. Τα θέματα θα σταλούν με mail." Η συνήθης διαδικασία. Εδώ πρέπει να αναφέρω ότι καλούμαι στις συνεδριάσεις ως αναπληρωματικό μέλος με δικαίωμα λόγου και χωρίς ψήφο. Όταν λοιπόν στάλθηκαν τα θέματα, υπήρχε και θέμα αναπομπής ειλημμένης ΓΕΝΝΑΙΑΣ απόφασης (ομόφωνα) του ΔΣ για θέματα διαιτησίας, ενός βασικού πυλώνα του αθλήματος. Δεν υπάρχει λόγος να αναφερθώ στο αντικείμενο του θέματος, για το οποίο τελικά υπήρξε αλλαγή πλεύσης κατά πλειοψηφία. Μικρή σημασία έχει επίσης η με δελτίο τύπου καταστρατήγηση της παραγράφου 5 του άρθρου 23, του ψηφισμένου από τη ΓΣ των σωματείων, κανονισμού διαιτησίας. Θα μου επιτραπεί όμως να νομίζω ότι επικράτησαν -επισήμως- οι λόγοι τακτικής, "προειδοποιήσεων", συντεχνιών και δήθεν εσφαλμένης ενημέρωσης -αλήθεια από ποιον- έναντι της ποιότητας, της ηθικής και υλικής επιβράβευσης των αξίων και κυρίως του σεβασμού προς τα σωματεία που πληρώνουν τις αμοιβές των διαιτητών.
Η μάχη για την άποψη δόθηκε και χάθηκε. Απόλυτα σεβαστό. Το εγγύς μέλλον θα δείξει για την
ορθότητα της μιας ή της άλλης πρότασης. Δεν θα έγραφα αυτές τις γραμμές όμως, αν δεν υπήρχε η πρωτοφανής επίθεση στο πρόσωπο μου και στον νυν Πρόεδρο του ΔΣ, ότι φταίει για την παρουσία μου στις συνεδριάσεις του ΔΣ, από τον πρώην Πρόεδρο κ. Χ. Πιλαφά, ο οποίος απ΄ότι πληροφορήθηκα εκ των υστέρων μιας και είχα αποχωρήσει για λόγους αξιοπρέπειας, υπέβαλλε επίσημα την παραίτηση του. Επειδή πολλά ακούστηκαν από χθες το βράδυ και επειδή δεν θέλω πάλι να διαβάσω στον τύπο αναληθή γεγονότα, θεωρώ ότι οφείλω μερικές απαντήσεις σε ότι με αφορά.
Θέλω να τονίσω ότι αν αυτοσκοπός ήταν να ήμουν τακτικό μέλος του ΔΣ, θα παρέμενα 16ος υποψήφιος και θα εκμεταλλευόμουν το κώλυμα εκλογιμότητας ενός εκ των υποψηφίων, ώστε να γίνω τακτικός (ΝΣΚ 163/2002). Προσηλωμένος σε αυτή τη φιλοσοφία, δεν ασχολήθηκα με την κρησάρα της λίστας των υποψηφιοτήτων και δεν επιδίωξα καν να είμαι εκπρόσωπος σωματείου με το οποίο δεν έχω την παραμικρή σχέση, ώστε να έχω δικαίωμα ψήφου στις ΓΣ και να είμαι υποψήφιος για την ΟΧΕ ή την ΕΣΧ. Ακόμα δεν με ενδιέφερε και δεν με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσω την όποια θέση για να αποκτήσω ισχύ και επαγγελματικά προνόμια. Αυτά....
Για μένα δεν έχουν σημασία οι θέσεις και οι καθωσπρεπισμοί, αλλά η προσφορά. Θεωρώ ότι όλοι ανεξαιρέτως και ανεξαρτήτως θέσεων, θέλουν να βοηθήσουν με όσες δυνάμεις έχουν, ώστε το άθλημα να επιβιώσει. Η αντίληψη όμως αυτή δεν μπορεί να εκληφθεί ως αδυναμία ή ως λόγος για να μου απαγορευτεί να εκφράζω τις απόψεις μου, ομολογουμένως πολλές φορές με υπέρμετρο πάθος, γεγονός για το οποίο απολογούμαι.
Κλείνοντας, εύχομαι να κάνω εγώ και μερικοί άλλοι λάθος και το πρωτάθλημα της Α1 ανδρών να έχει ένα επίπεδο διαιτησίας, αντάξιο των προσδοκιών των συλλόγων και των αιτιάσεων της ΚΕΔ/ΟΧΕ.
Στάθης Παπαχαρτοφύλης
Η μάχη για την άποψη δόθηκε και χάθηκε. Απόλυτα σεβαστό. Το εγγύς μέλλον θα δείξει για την
ορθότητα της μιας ή της άλλης πρότασης. Δεν θα έγραφα αυτές τις γραμμές όμως, αν δεν υπήρχε η πρωτοφανής επίθεση στο πρόσωπο μου και στον νυν Πρόεδρο του ΔΣ, ότι φταίει για την παρουσία μου στις συνεδριάσεις του ΔΣ, από τον πρώην Πρόεδρο κ. Χ. Πιλαφά, ο οποίος απ΄ότι πληροφορήθηκα εκ των υστέρων μιας και είχα αποχωρήσει για λόγους αξιοπρέπειας, υπέβαλλε επίσημα την παραίτηση του. Επειδή πολλά ακούστηκαν από χθες το βράδυ και επειδή δεν θέλω πάλι να διαβάσω στον τύπο αναληθή γεγονότα, θεωρώ ότι οφείλω μερικές απαντήσεις σε ότι με αφορά.
Θέλω να τονίσω ότι αν αυτοσκοπός ήταν να ήμουν τακτικό μέλος του ΔΣ, θα παρέμενα 16ος υποψήφιος και θα εκμεταλλευόμουν το κώλυμα εκλογιμότητας ενός εκ των υποψηφίων, ώστε να γίνω τακτικός (ΝΣΚ 163/2002). Προσηλωμένος σε αυτή τη φιλοσοφία, δεν ασχολήθηκα με την κρησάρα της λίστας των υποψηφιοτήτων και δεν επιδίωξα καν να είμαι εκπρόσωπος σωματείου με το οποίο δεν έχω την παραμικρή σχέση, ώστε να έχω δικαίωμα ψήφου στις ΓΣ και να είμαι υποψήφιος για την ΟΧΕ ή την ΕΣΧ. Ακόμα δεν με ενδιέφερε και δεν με ενδιαφέρει να χρησιμοποιήσω την όποια θέση για να αποκτήσω ισχύ και επαγγελματικά προνόμια. Αυτά....
Για μένα δεν έχουν σημασία οι θέσεις και οι καθωσπρεπισμοί, αλλά η προσφορά. Θεωρώ ότι όλοι ανεξαιρέτως και ανεξαρτήτως θέσεων, θέλουν να βοηθήσουν με όσες δυνάμεις έχουν, ώστε το άθλημα να επιβιώσει. Η αντίληψη όμως αυτή δεν μπορεί να εκληφθεί ως αδυναμία ή ως λόγος για να μου απαγορευτεί να εκφράζω τις απόψεις μου, ομολογουμένως πολλές φορές με υπέρμετρο πάθος, γεγονός για το οποίο απολογούμαι.
Κλείνοντας, εύχομαι να κάνω εγώ και μερικοί άλλοι λάθος και το πρωτάθλημα της Α1 ανδρών να έχει ένα επίπεδο διαιτησίας, αντάξιο των προσδοκιών των συλλόγων και των αιτιάσεων της ΚΕΔ/ΟΧΕ.
Στάθης Παπαχαρτοφύλης
67 comments
ΕΙΣΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΙΝ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΕΜΜΟΝΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ....ΜΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΠΙΣΩ ΚΑΙ Η ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ.ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΣΩΣΤΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΘΑ ΗΤΑΝ "ΚΑΙ ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ"ΚΥΡΙΕ ΣΤΑΘΗ...ΜΑΖΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΟΥΜΕ!!!
Ο Πιλαφάς δηλαδή παραιτήθηκε για τον Παπαχαρτοφύλη;
Σταθη μην μασας. το μπλογκ σου διαβαζεται παρα πολυ κι αυτο ποναει.ολοι ευθυνονται, αλλα ειναι συνηθισμένο να ριχνουμε τις ευθυνες στους άλλους! αληθεια ποιος ειναι ο πιλαφάς? και τι εχει προσφερει στο άθλημα? με αφορμη την κριση βουλιαζουν κι αλλο το αθλημα μας...
Ασχετα απο τις γελοίες αντιπαλότητες συμβούλων ή εκπροσώπων σωματείων, δυστυχώς έχει χαθεί η μπάλλα. Ελάχιστοι απο το σημερινό συμβούλιο εχουν δικαίωμα να ομιλούν.
Κυριαρχούν το ..τηλεφωνο... το κουμπαριλίκοι... και οι λυκωφιλίες.
Ερωτηματα:
1)Εφυγε μια λίστα για αποσπάσεις προπονητών το συστήματος...(εκτός απο εναν απο το Βορρά που επρεπε απο πέρσυ η ΟΧΕ να τον είχε βοηθήσε... και παρακαλώ κανένα άλλο σχόλιο) γιατι δεν βγήκε στον αέρα? να γίνει πρόσκληση ενδιαφέροντως με την έννοια μόνο ο Ομοσπονδοακός ανδρων εχει αυτή την στιγμή συμβόλαιο. Αρα υπάρχουν καποίοι που ειναι διορησμένοι μακρυά που οχι μόνο δεν ζητούν χρήματα νομίζω οτι είναι ετοιμοι να δώσουν κι ολας.
2)Ανάπτυξη. η παρείτσα εχει κουράσει... ο ενας στηρίζει τον άλλον και προχωράμε.Ουσιαστικό εργο ΚΑΝΕΝΑ.
3)ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΕΊ ΜΙΑ κινηση που εξοικονομήθηκαν χρήματα που θα γυρίσουν όμως στα σωματεία οχι στην γνωστή προπονητό παρέα
4) Η τραγική απόφαση που πηρε η ΟΧΕ για την 8ετία και 25 ετη, για τους αθλητές ποτε ουσιαστικά συζητήθηκε πότε τεθηκαν οι σοβαροί προβληματισμοί.
5)την περσυνή χρονιά τα σωματεία δεν πήραν μια δραχμή (sorry euro)απο τον ΟΠΑΠ , ΑΥΤΌ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΗΤΤΑ.
Λοιπον κυριοι και κυρίες σ αυτά τα θέμτα θελει ο κόσμος του χάντμπολ απαντήσεις, και οχι στις κατηνίστικές κοκορομαχίες σας.
(**
θυμηθειτε το. η τριαδα Βιολιτζής-Μανδας-Παπαχαρτοφυλης με τον Σαουλιδη θα ειναι η ομαδα που θα παρει την ηγεσια της ΟΧΕ αργα η γρηγορα. υπαρχουν ηδη προεργασιες για την επομενη μερα. εγκυρη πληροφορια.
Είστε όλοι για τα μπάζα !!! Άντε φτάνει τόσο , πάρτε δρόμο ΟΛΟΙ μαζί.
Ποιοι προπονητές πήραν απόσπαση .Ο αριθμός ήταν 13 .Ξεκινάτε και πέστε ονόματα. ΧΡ.ΤΖ,ΝΙ.ΓΕΩ,ΠΑ.ΙΑ,τα υπόλοιπα αύριο.Πολύ μασημένη τροφή σας δίνω .
Ο τροϊκανός
Τελικά τι απόφαση πήρατε για την διαιτησία;
20 ζευγάρια διαιτητών στην Α1 ανδρων αντι για 14.
Αθήνα 6/9/2013
ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Παρακαλώ όπως δεχτείτε την Παραίτηση-καταγγελία και αποχώρηση μου από τη σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΟΧΕ για τον κάτωθι λόγω
Στην συνεδρίαση του ΔΣ στης 5/9/13 μας ζητήθηκε από τον Πρόεδρο και τον Γεν. Γραμματέα η έγκριση του πίνακα αποσπάσεων καθηγητών φυσικής αγωγής που έχει ανάγκη η ΟΧΕ από το υπουργ. Παιδείας, για να αναλάβουν διάφορες προπονητικές θέσεις στην ανάπτυξη και στις εθνικές ομάδες .Το συγκεκριμένο έγγραφο είχατε αποκρύψει από το ΔΣ και αφού τυχαία το έμαθα και σας ενόχλησα τότε το στείλατε στα e-mail μας και στην συνέχεια ζητήσατε την έγκριση του .Ο συγκεκριμένος πίνακας είχε ήδη σταλεί στην ΓΓΑ από 16/8/2013 (τελευταία ημέρα δηλώσεων),χωρίς την έγκριση από το ΔΣ (παρανόμως) έστω και τηλεφωνικώς, δια περιφοράς ,λόγω του επείγοντος καθώς η επιστολή από τη Γεν. Γραμματεία είχε έλθει 5/8/2013. Εκτός από τους δύο ομοσπονδιακούς προπονητές και τον υπεύθυνο ανάπτυξης υπήρχαν στην λίστα και άλλη δέκα (10) προπονητές για την ανάπτυξη και τις εθνικές ομάδες.
Για τους ανωτέρω προπονητές αλλά και για την λίστα δεν είχε ενημερωθεί κανένας σύμβουλος από το ΔΣ (από ότι γνωρίζω).
Στην χθεσινή συνεδρίαση αποκαλύφθηκε από συνάδελφο ότι αυτοί οι προπονητές έχουν κάνει αίτηση στα τοπικά γραφεία Φ.Α για την απόσπαση τους εδώ και δύο μήνες τουλάχιστον. Ποιος τους έταξε της θέσεις ?
Καταγγέλλω ως ανέντιμη και αντισυναδελφική την κίνηση του Πρόεδρου και του Γενικού Γραμματέα που χωρίς την έγκριση του ΔΣ ,που, όπως φαίνεται για καθαρά ρουσφετολογικούς σκοπούς, επέλεξαν επιπλέον 10 προπονητές για την απόσπαση τους στην ΟΧΕ ,αφήνοντας εκτός αξιόλογους προπονητές. Κατά δήλωση του Γεν. Γραμματέα της ΟΧΕ με παρέμβασή του θα αποσπασθούν 8 εξ αυτών έστω και με μηδενικά συμβόλαια, γνωρίζοντας όλοι ότι κάποιοι από αυτούς κατά το παρελθόν είχαν αποτύχει στο έργο τους σε ανάλογες θέσεις.
κ. Πρόεδρε, κ. Γραμματέα δεν λάβατε υπ όψιν σας τις πραγματικές ανάγκες του αθλήματος και της κάθε ένωσης ,πχ Δυτ. Μακεδονίας, Πελοποννήσου, Κέντρ. Ελλάδας, ( Βόλου, Λαμίας), Βορ. Δυτικής Ελλάδας, Αττικής και άλλων περιοχών, ενώ υπήρχε αρκετός χρόνος με την λήξη των πρωταθλημάτων
να επεξεργαστούμε και να αξιολογήσουμε τις ανάγκες της κάθε περιφέρειας και να επιλέξουμε τους καταλληλότερους.
κ. Πρόεδρε της ΟΧΕ (και επιτροπών ανάπτυξης - εθνικών ομάδων) τώρα πού μας δίνετε η ευκαιρία να αποσπάσουμε περισσότερους προπονητές , γιατί δεν φέρατε θέμα στο ΔΣ για να ζητήσετε προτάσεις κλπ από όλους μας και μέσα απο μία δημοκρατική συζήτηση να αποσπάσουμε αυτούς που πραγματικά χρειαζόμαστε ?
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΠΙΛΑΦΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ
----------
Ο ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΣ;;;;;;;;
ΚΡΑΝΑΚΗΣ-ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ-ΒΑΚΑΛΗΣ-ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ-ΤΖΟΥΒΑΡΑΣ-ΣΕΙΡΕΚΙΔΗΣ-ΚΑΡΑΚΕΧΑΓΙΑΣ-ΑΛΕΠΟΥΔΕΑΣ-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΔΗΣ-ΜΑΣΛΑΡΙΝΟΣ-ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ και ο Βαρελτζής ο οποιος δεν θέλει.
Μπάμπη είσαι σίγουρος ότι δεν το ήξερες? Δεν σε πήρε κανένας τηλέφωνο να σε ενημερώσει τον Αύγουστο για το περιεχόμενο της λίστας? Εσύ δεν πήρες κανέναν στο τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθείς για τη σειρά του Βαρελτζή στη λίστα που υποτίθεται ότι δεν ήξερες? Στο μόνο που έχεις δίκιο είναι ότι οι πιο πολλοί έχουν αποτύχει. Θύμισε μας όμως τι έκανες εσύ σαν πρόεδρος?
Εισαι λασπολόγος,ξέρεις ότι ο Βαρελτζής ειχε αρνηθή εδω και δύο μήνες ,λόγω του μηδενικού συμβολαίου (Προεδρος ΣΥΠΧΕ κλπ)και κακώς ειχε μπει στην λίστα ,απο την λιστα βγήκε ο Παυλιδης που ελυσε το προβλημα μόνος του, στην θέση του μπήκε ο Σειρεκίδης.
Τυχαια και χωρις να ξερω κάτι(ουτε τηλέφωνο που λες) διακοπες έκανα και εμαθα για την λιστα, πήρα τον γραμματεας τα "ακουσε" μου ειπε ότι εχω δίκαιο και ότι θα στείλει email,βεβαια κατοπιν εορτής.
Εγω εκοψα όλες τις αποσπάσεις σε προπονητες που ενω ενω ειχαν αποσπαση δεν εκαναν τιποτα,αποσπασεις πήραν μονο οι ομοσπονδιακοι
Τι εννοείς τυχαία;;; Για πες μας τελικά είπες ή δεν είπες για τη σειρά του Βαρελτζή; Ποιούς έκοψες εσύ και ποιοι κατά τη γνώμη σου έπρεπε να φύγουν από τη λίστα; Και κυρίως ποιοι έπρεπε κατά τη γνώμη σου να μπούν; Α ρε Αγγελούδη. Καλά να πάθεις με αυτούς που ανέστησες.
Τελικά ρε Μπαμπίνο πες ευθεως ότι ήθελες να κανεις και εσύ καποιες εξυπηρετήσεις και τελικά δεν σου βγήκε....θύμισε στον κόσμο πότε επι προεδρία σου ή και ποιο πριν ερχόταν τέτοιο θέμα στο δ.σ? λίγο ντροπή Μπαμπίνο!!!! ΕΊΔΕς ΤΕΛΙΚΆ ΌΤΙ ΠΟΛΛΆ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕς ΤΌΣΑ ΧΡΌΝΙΑ ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΕΊΣΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠ'ΕΞΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ??? λοιπόν για να τελειώνουμε πάρε το θείο ,ζήτα συγνώμη,φίλα το χεράκι και μετά θα δούμε εάν θα πάρεις άφεση αμμαρτιών!!!!! Α και κάτι άσχετο ,τι σου έχει κάνει ο Πανούλης και τον κατηγορείς παντού δεξιά και αριστερά? Μπαμπίνο μάλλον τελείωσες απ' ότι λεέι και θείος........
"Εγω εκοψα όλες τις αποσπάσεις σε προπονητες που ενω ενω ειχαν αποσπαση δεν εκαναν τιποτα,αποσπασεις πήραν μονο οι ομοσπονδιακοι" ποιους εκοψες δηλαδη? και ποιους πηρες? και τι εκαναν αυτοι που πηρες?
υ.γ. θα μας θυμησεις γιατι παραιτηθηκες απο προεδρος της ομοσπονδιας?
Ο ΣΥΠΧΕ τι άποψη έχει για όλα αυτά;
Δηλαδή απο τους 68 διαιτητές που έχουν μείνει οι 40 θα είναι στους πίνακες Α1... Θα γελάσουμε φέτος... Αντε και του χρόνου τα ζευγάρια να γίνουν 30 ( να δώ τον Μαυριδη με Δημόλα στην Α1 και μετά το χάος). Αυτό θα πει ανάπτυξη της διαιτησίας.
Δηλαδη ποιο ειναι το κινητρο για τους νεους προπονητες που ασχολουνται με την αναπτυξη αφου το τελευταιο κριτηριο ειναι η αξικρατια και η ικανοτητα
ρε παιδιά ντροπή.
όχι άλλα άπλυτα στην φόρα.
Αυτοί που είναι στην λίστα θα πρέπει να είναι πολύ υπερήφανοι ως ομοσπονδιακοί 1
7 Σεπτεμβρίου 2013 - 1:55 μ.μ.
Τα ονόματα της λίστας τα είδες. Πες το δικό σου ή των φίλων σου ή αυτών που πιστεύεις ότι μπορούν να δουλέψουν για να τα αξιολογήσουμε και να τα συγκρίνουμε. Κανείς από το δ.σ. εκτός από τον Πιλαφά (άραγε γιατί?) δεν είπε ότι αυτοί δεν είναι οι πιο ικανοί.
αυτο θα πει αξιοκρατια..οι αιωνιοι κολλητοι προπονητες.ευγε και παλι ευγε στα παιδια..
7 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:22 μ.μ.
συμφωνω μαζι σου. θα πουμε ομως κανενα αλλο "αξιο" ονομα που δεν ειναι στην παρεα?
οταν θα παρει ο μιμης με τον μπουνα την παιδων η αξιοκρατια θα επανελθει.
7 Σεπτεμβρίου 2013 - 2:34 μ.μ.
εχεις δικαιο. αλλα ολο αυτο που γινεται εδω δεν αφορα τους προπονητες που μπορουν να δουλεψουν στις εθνικες ομαδες και στην αναπτυξη. μιλαει για αυτους που ειναι εκπαιδευτικοι και μπορουν να παρουν αποσπαση. δεν θα ηθελε ο μιμης και ο καθε μιμης να εχει μια ομαδα προπονητων απο πισω του που θα μπορουν να τον βοηθησουν? δεν θα ηθελε ο κρανακης να εχει ενα επιτελειο προπονητων, που με τον σωστο συντονισμο απο τον ιδιο θα ειχαν καλυτερα αποτελεσματα στην εθνικη ανδρων απο οτι τωρα?
απ το πολύ γλύψιμο θα λιώσουν τα καημένα.
φιλε μου εχει παραπλευρες επιδρασεις το θεμα. γιατι ο μιμης θα παρει χρηματα αφου δεν μπορει αποσπαση και οι αλλοι θα ειναι τακτοποιημενοι με μισθους στις ομαδες τους και δωρεαν στην οχε. κι ολα ενταξει. η φασαρια γινεται για 2-3 ατομα. το πιασες?
Αφού θα είναι 40 διαιτητές στην Α1, τότε τα τεστ τι χρειάζονται;
Πόσο τραγικά ανίκανοι είστε .
Προπονητές .... πόσο μικροί και αναξιοπρεπείς είστε ,
Πρόεδρε το αγαπάς το άθλημα .αλλα γιατι ακολουθείς ενα μοντέλο διοικήσης που επιτρέπει να επιβιώνουν οι οσφυοκαμπτες και οι διάδρομιστές. Να ξέρεις αυτοί. Πρώτοι θα σε αδειάσουν . Γιατι δεν παίρνεις αποφάσεις ...... Ξέφυγε λίγο απο τους αυλικους σου......
Γιατι δεν ψάχνετε τους ανθρώπους με πραγματική αξία .Εχουμε φτάσει στην καταστροφή ως χώρα. Και ακόμα κάποιοι ξεπουλανε, γλυφουν, για μια αποσπασουλα , είστε πολύ, πολύ φθηνοί.
H απόλυτη ξεφτίλα σε κανένα άλλο άθλημα δεν υπάρχουν αυτά τα κριτήρια <> προπονητών
Δηλαδή ο Ιατρουδης θα είναι υπευθυνος Αναπτυξιακός προπονητής,προπονητής εφήβων (αμοιβόμενες θέσεις)και στον Βυρωνα?
Μπραβο ΣΥΠΧΕ,καλα κανουν και μας γαμ@@@@ !
ΒΑΡΕΛΤΖΗ εσυ μπορει να κρυβεσαι αλλα να ξερεις οτι σε εχουν καταλαβει ολοι πλεον.....
'Ελεος ελπιζω να μην επαληθευτούν όσα διαβάζω θα είναι μεγάλη ντροπή και απξίωση για το άθλημα
το χάλι σας εχετε απο τον πρόεδρα τον γραματεα τον μπαμπινο και τους μεγαλο προπονηταδες που τους ξεφτίλησε ενας απο το πουθενα - μιμης-. Συνεχιζετε την παραδοση των λαμογιων της πολιτικής και τρωτε τα λιγοστα χρηματα που ανηκουν στα σωματεια. την ιδια καραμελα της αναπτυξης πιπιλατε κι εσεις για να κανετε τις μικροδουλιες σας. καλα μας κανετε αφου σας ανεχομαστε........
Συμφωνώ με τους πιο πολλούς στα θέματα που αφορούν τα πόστα προπονητών στις εθνικές ομάδες.Η γνώμη μου είναι ότι πρέπει να παραμένουν μόνο όσοι επιτελούν πραγματικό έργο και φέρνουν επιτυχίες. Και φυσικά πρέπει να δίνονται ευκαιρείες και σε άλλους προπονητές εκτός συστήματος..........οι οποίοι πραγματικά με το τίποτα χτίζουν ομάδες...
Θέλω επίσης να καταθέσω ένα ακόμη σχόλιο. Διάβασα για την έγκριση απο το Δ.Σ της ΟΧΕ για τα φιλικα της Εθνικής Ανδρών στην Σλοβενία.
Δεν διάβασα πουθενά όμως για έγκριση οδοιπορικών στα σωματεία , στα οποία η ομοσπονδία οφείλει εδώ και χρόνια. Πώς γίνεται ρε γαμώτο να παίρνεις τηλ. και να ζητάς τα οφειλόμενα οδοιπορικά σου....και να σου λένε ότι το ταμείο είναι μείον και απο την άλλη να υπάρχουν χρήματα για ταξιδάκια...Θα σας προτείνω εγώ λύση κύριοι του Δ.Σ..
Να μοιράσετε τα χρήματα του ταξιδιού ( έστω και αυτά τα λίγα) σε σωματεία και να παιξει η Εθνική φιλικά με ΑΕΚ και ΔΙΟΜΗΔΗ ΑΡΓΟΥΣ ....ΘΑ κάνετε καλό και στις ομάδες μας.
Ευχαριστώ. Κάποιος βλάκας όπως πολλοί άλλοι που συντηρόυμε τις ομάδες μας απο την τσέπη μας για να πηγαίνουν κάποιοι ταξίδια αναψυχής.Ξυπνήστε φίλοι μου , και ξεσηκωθείται εαν αγαπάτε το άθλημα μας...........
σωστος ο 5.58 !
Το συγκεκριμενο αθλημα οπως εχει καταντησει υπαρχει μονο για τους διαιτητες, τους προπονητες (ειναι οι μονοι που κερδιζουν χρηματα) κ τους παραγοντες της ομοσπονδιας που μεσα απο το αθλημα βοηθουν τους εαυτους τους, σε βαρος βεβαια των αθλητων (οι μεγαλοι χαμενοι της υποθεσεις) κ καποιων παραγοντων ομαδων που βαζουν καποια χρηματα, αλλοι πολλα αλλοι λιγα. Αν παμε κ στο θεμα αναπτυξη εκει μιλαμε για το πιο υποαναπτυκτο αθλημα.
το συγκεκριμενο αθλημα φιλε ειναι ατυχο γιατι το λυμαίνεται μια ελεεινη παρεουλα των αθηνών... η πλακα ειναι οτι οι βορειοελλαδίτες δεν νοιαζονται σοβαρα γι αυτό ......κριμα!!!!
Μην τρελαθούμε οτι οι αθλητές δεν παίρνουν λεφτα. Εκτός αν ειναι τιποτα απο αυτούς που δεν υπήρχε περιπτωση να παίξουν ποτε αν η Α1 ήταν όπως παλιά.
Φιλε 9,07 η καθε ομαδα απαρτιζεται απο 16 αθλητες το λιγοτερο, αν εξαιρεσεις μια η δυο ομαδες ολες οι υπολοιπες πληρωνουν απο εναν εως κανεναν αθλητη, ο διαιτητης ομως η ο προποντης θα τα παρει τα χρηματα του.
Είμαι ο 5.58 και ευχαριστώ τον 7.15
Η ουσία είναι και το πιστεύω μέσα απο σοβαρούς σχολιασμούς και τοποθετήσεις να βοηθήσουμε το άθλημα και να ακουστούμε και παρα πέρα και χωρίς ανωνυμίες άν γίνεται.Επιμένω να βρούμε τρόπο μεσα απο το blog , να αλλάξουμε αυτή την παρείστικη πολιτική της σημερινής ομοσπονδίας.Χρειάζονται πραγματικοί χαντμπολικοί παράγοντες να ενεργούν για το καλό του αθλήματος και όχι για προσωπικές φιλοδοξίες.Πρέπει να κάνουμε κάτι πριν είναι πολύ αργά που δυστυχώς είναι αργά,,,,,,,,,,,,,,
δωστε την εθνικη παιδων στον μιμη με τον μπουνα.
το αξιζουν πραγματικα και τους αξιζουν και τα λεφτα που θα παρουν απο την οχε.
ΒΑΡΕΛΤΖΗ εσυ μπορει να κρυβεσαι αλλα να ξερεις οτι σε εχουν καταλαβει ολοι πλεον.....
Μια ερώτηση για όσους χτυπιούνται για τις αποσπάσεις. Ποιοι θα έπρεπε να είναι στη λίστα και δεν είναι; Μιλάμε για καθηγητές ΦΑ για να μην ξεχνιόμαστε. Καλό επίσης θα είναι να γνωρίζουν μερικοί ότι για πρώτη φορά με προσωπικές ενέργειες και αγώνα του Κώστα Γκαντή, το άθλημα θα είχε τόσο πολλές αποσπάσεις. Κάτι που όπως καταλαβαίνει κανείς τώρα φαντάζει απίθανο ύστερα από την κακή δημοσιότητα που έχει πάρει το θέμα.
9.41 Μερικοί προπονητές που θα μπορούσαν να αποσπασθούν ,αφού βέβαια γινόταν μία δημοκρατική αξιολόγηση από της υπεύθυνες επιτροπές
Τα ονόματα έχουν τυχαία σειρά και ίσως λείπουν και άλλα
ΔΡΑΓΑΖΗΣ -ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΤΕΡ.-ΜΕΛΕΤΑΚΟΣ-ΠΡΟΔΡΟΜΙΔΗΣ-ΝΑΙΣΙΔΟΥ-ΣΚΑΡΛΟΣ-ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ-ΤΣΑΓΚΑΡΑΚΗΣ-ΠΕΡΡΟΣ ΝΙΚΟΣ-ΒΑΡΖΑΚΑΚΟΣ-ΖΑΡΑΒΙΝΑΣ-ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΙΑΣ-ΚΑΡΑΒΕΛΑΣ-ΣΑΙΤΗΣ-ΤΣΙΑΠΑΣ-ΓΙΟΥΛΒΑΝΙΔΗΣ-ΚΑΖΑΤΖΙΔΗΣ-ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ ΜΑΚΗΣ
Αυτοί που επέλεξαν βοηθώ προπονητή τον (καθ όλα αξιόλογο προπονητη) Τζουβάρα ,ξέρουν ότι ολα σχεδόν τα κορίτσια της Εθνικής Γυναικών ειναιστόν νότο ?
Ναι λείπουν ο Μπρακατσέλος, ο Παπαγιαννόπουλος ο Πραγκαστής και άλλοι ακόμα. Επίσης αν το ξέρεις το θέμα μιλάμε για καθηγητές με Ο.Θ και όχι για αναπληρωτές ή αδιόριστους.
Ο Στάθης έχει απόλυτο δίκαιο: Είναι αξιολογικώς αδύνατον να υπάρχουν 40 (!) διαιτητές έτοιμοι (καθ' όλα: φ.κ., εμπειρία, γνώσεις, τεχνική, κλπ) να διευθύνουν τους αγώνες της Α1. Το λόγο έπρεπε να έχουν οι ομάδες της Α1, οι οποίες και υφίστανται τις διαιτησίες αρκετών.
Αλλά η χρόνια έλλειψη αξιολόγησης, τα διάτρητα τεστς φ.κ., τα απαξιωμένα γραπτά τεστς, η ανοχή στη μη παρακολούθηση επιμορφώσεων, η τοπικιστική λογική, οι συναισθηματισμοί και η εν γένει "κουτσοί- στραβοί" στον Άγ. Παντελεήμονα λογική αυτά έχει: Να απειλούν με προσφυγή για άμεση καταβολή των "δεδουλευμένων" τους όσοι "κοπούν" από τη 14άδα (λες και είχαν θέση αγορασμένη), να απειλούν με αποχώρηση από τη διαιτησία διότι "δε θα έχουν κίνητρο, πλέον" (ωσάν η διατήρηση στην Α1 να είναι το κίνητρο και όχι το να γίνεις τόσο καλός ώστε να ενταχθείς σε αυτή(!)) και η ΚΕΔ να σιγοντάρει...
Βέβαια, τα περυσινά προ-αγωνιστικά καραγκιοζηλίκια και η ανοχή-αποδοχή-συμβιβασμός με τους μέτριους και τους τοπάρχες, δίνει βήμα και στα συντεχνιακά αιτήματα κάθε πιθανού και απίθανου. Διαιτητικός κρατικοδίαιτος εργατοπατερισμός!...
Η δυσοσμία που αναδίδεται με το θέρμα των αποσπάσεων έχει να κάνει (καθαρά και ξάστερα) με το να μην πάει κανείς να υηρετήσει στην οργανική του θέση (αυτή που, μέχρι να διορισθεί, έκανε τάματα κ.ά. για να την πάρει κι όταν διορίσθηκε "κερνούσε το χωριό"), παρά με την πηγαία διάθεση εργασίας και προσφοράς στο οικοδόμημα του Χάντμπωλ. Να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους!...
10.24 Σίγουρα δεν γνωρίζεις τα κωλύματα που αντιμετωπίζει η ΚΕΔΧ κάθε Τρίτη μεσημέρι, υπάρχουν φορές που παρακαλάνε ή σπάνε ζευγάρια για να μπορέσει να βγει η αγωνιστική.
Καλύτερα θα ήταν να υπήρχαν περισσότερα ζευγάρια από τα 14,σκέψου κωλύματα, τιμωρίες, τραυματισμούς ,και τον μεγάλο κίνδυνο ελέγχου από «κάποιους» του συστήματος διαιτησίας .Να ξέρεις ότι έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια τον τελευταίο χρόνο επάνω σε αυτόν τον τομέα ,που εάν δεν υπήρχε ο Νικολίτσας θα είχαμε τρελά αποτελέσματα. Ο πρόεδρος και ο γενικός το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μην «παίζει» το oνομά τους στα blogs.
Να παίζουν οι άξιοι ένα παιχνίδι παραπάνω, εάν υπάρχει έλλειψη.
Σε κάθε περίπτωση, να εξηγηθεί το θέμα ως έχει στις ομάδες της Α1, να κληθούν να πάρουν θέση και είτε να αποδεχθούν την κατάσταση είτε να προτείνουν λύσεις (εφαρμόσιμες). Σε κάθε άλλη περίπτωση, να σταματήσουν οι ανακοινώσεις και τα παράπονα μετά από (ατυχείς για αυτούς) διαιτησίες, από τη στιγμή που "αυτούς έχουμε αυτούς ορίζουμε". Αλλά και η ΚΕΔ να πει τα πράγματα με το όνομά τους, αν έτσι είναι.
Αλλοιώς, γιατί να γίνονται αξιολογήσεις, δοκιμασίες κοκ;...
Σίγουρα εσύ δεν γνωρίζεις ότι παιχνίδια Α1 Ανδρών θα γίνονται πλέον Παρασκευές και Δευτέρες. Το 14 ζευγάρια έχει στόχο να σταματήσουν τα παρακάλια και η σιγουριά ορισμένων, γιατί έτσι ελέγχεται η διαιτησία. Όταν θα ξέρει ο άλλος ότι τα κωλύματα, οι κακές επιδόσεις κι οτιδήποτε άλλο θα τον υποβιβάζουν, θα το σκεφτεί διπλά. Το μόνο που θα γίνει με τα 20 ζευγάρια είναι να συντηρήσουμε την κατάσταση αυτή, ώστε και ο Νικολίτσας να έχει δικαιολογίες τύπου "αυτούς έχω".
Μπράβο,Παρασκευή- Δευτέρα για να γεμίζουν με τις ώρες του ΟΤΕ tv σε άδεια γήπεδα
Οι αποσπάσεις στις Ομοσπονδίες είναι άλλος ένας τρόπος για προσωπικές εξυπηρετήσεις, για μη-υπηρέτηση των ΚΦΑ στις έδρες τους και για ανέξοδη αθλητική πολιτική. Και όλα αυτά σε βάρος του Δημοσίου...
Ενώ το Σάββατο και Κυριακή ο κόσμος θα κάνει ουρά έξω από το γήπεδο!!!!
Εάν για κάποιους θεωρείται κίνητρο η παραμονή τους στις λίστες της Α1 για κάποιους άλλους είναι αντικίνητρο ότι κάποιοι έχουν "παντρευτεί" τη θέση εκεί...
Νομίζω ότι Γιουλβανίδης (πάρα πολύ καλή δουλειά στα κορίτσια) και Χατζηπαρασίδης (καταπληκτική δουλειά στη Βέροια) θα μπορούσαν να βρίσκονται στη λίστα (δεν γνωρίζω αν ο Χ''παρασίδης είναι ΚΦΑ). Θα ήταν μια κάποια επιβράβευση για τις επιτυχίες τους..
Όσοι γνωρίζουν καλά Μπάμπη και Γιάννη δεν θα πρέπει να έπεσαν και απο τα σύννεφα ε???
@3:26 Ο Γιουλβανίδης δεν έχει καν πτυχίο προπ/τού...
10:54, όταν γράφεις "έλεγχο από κάποιους του συστήματος διαιτησίας", τι ακριβώς εννοείς; Υπάρχει έλεγχος ορισμένων διαιτητών; Ποιών; Από ποιους; Αν ξέρεις κάτι να το πεις.
Τις επιτυχίες πώς τις ορίζετε ?
Οποιος πάρει κορασίδων και παίδων θα πάρει και γυναικών ή ανδρών ?
Ή όποιος φωνάζει πιό δυνατά στους διαιτητές (βλ Γιουλβανίδη).
ρε παλικάρια τί σχέση έχει ο Τάσος με τον Γιλβανίδη !
εγω ξερω καποιους ανθρωπους του αθληματος Πιλαφας απο το 1979, μολις ξεκίνησε να σπαει αυγα το σύστημα του μεγάλου τον καθάρισε σαν αυγο. Το ιδιο επισης και ο γραμματικος με τους καθημερινους καυγαδες με τον προεδρο ,το ιδιο και ο μαναβης που βραδυ εφυγε, το ιδιο και ο αποστολιδης που δεν συμετεχει πουθενα .Τελικα τι θέλουμε ανδρεικελα που οτι τους λενε να λενε ναι !!!!!!!
Το αλλο με τον Τοτο το ξέρεις; Για πες μας ποια αυγά έσπασε; Αυτα της ΓΓΑ;
Κάποτε ειχαμε Αλικακο και Χαροπουλο τωρα .... αυτούς που θέλουν να μην ασχολειτε κανένας παλιος αθλητής με αυτο που λεγεται handball σε λιγο με αυτες τις ενεργειες - (αποσπασεις) θα μας παρουν χαμπαρι οτι δεν κανουμε τιποτα και δεν θα παιρνουν αποσπαση ουτε οι 2 ομοσπονδιακοι δεν ντρεποσαστε καθολου εκει στην ομοσπονδια .
Ενας ΚΦΑ ΠΑΛΙΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Μαγκιτες πολυ κραξιμο ρε...Να ψησω κανα ποπ κορν?
Βάλε και κάνα wurst για να τουμπανιάσουμε!
Post a Comment