O ΑΣΕ Δούκα πρωταθλητής Ελλάδας στους έφηβους - greekhandball.com

Τελευταία νέα

O ΑΣΕ Δούκα πρωταθλητής Ελλάδας στους έφηβους

Η ομάδα των «εκπαιδευτηρίων» νίκησε 28-27 τη Δράμα ’86 και κατέκτησε τον τίτλο στους έφηβους στο τουρνουά των ανατροπών

Ολοκληρώθηκε η καλύτερη και πιο αμφίρροπη τελική φάση εφήβων που έγινε τα τελευταία χρόνια. Ο Δούκας μετά από ένα συγκλονιστικό ματς νίκησε στον (επί τις ουσίας) τελικό με 28-27 την γηπεδούχο Δράμα 1986 με γκολ του Τζανιδάκη στο τελευταίο δευτερόλεπτο και κατέκτησε το 6ο τρόπαιο της ιστορίας του μετά το 1981, 2001, 2006, 2007, 2009. Αξίζει να σημειωθεί πως στην 32η τελική φάση η ιστορία επαναλήφθηκε, καθώς στην 1η διοργάνωση που έγινε το 1981 στη Δράμα, ο Δούκας είχε κατακτήσει το τρόπαιο!

Το ματς ήταν για «γερά νεύρα» με την Δράμα να προηγείται 17-12 στο 31’, ενώ είχε ισοφαρίσει σε
27-27 στο 59:42 με τον Σάββα. Αξίζει να σημειωθεί πως η γηπεδούχος ομάδα έπαιρνε τον τίτλο ακόμα και με ισοπαλία, ο Δούκας με ήττα μπορεί να έβγαινε μέχρι και 4ος, ενώ πριν από δύο χρόνια ήταν 11ος στην ΕΣΧΑ και πέρσι δεν κατάφερε να προκριθεί στην τελική φάση του Παιδικού πρωτάθλημα



Η 5η και τελευταία αγωνιστική επιβεβαιώθηκε πως επρόκειτο για το τουρνουά των ανατροπών, αφού ο Ιωνικός ΝΦ, ενώ είχε σχεδόν σίγουρη το ασημένιο μετάλλιο έχασε από τον αδιάφορο Διομήδη, που έκανε την πρώτη του νίκη και βρέθηκε 5ος, ενώ ο Φίλιππος Βέροιας από 5ος με τον συνδυασμό αποτελεσμάτων και την νίκη επί του ΠΑΟΚ πήρε το χάλκινο μετάλλιο.



ΔΡΑΜΑ 1986-ΑΣΕ ΔΟΥΚΑ 27-28

Τα δεκάλεπτα: 4-4, 8-8, 16-12 (ημχ.), 19-17, 22-21, 27-28

Δράμα (Θόδωρος Τογανίδης): Σάββας 8, Αντριέφσκι 5, Βάκκας 3, Ιακωβίδης 3, Παράσχος 2, Παπαδόπουλος 2, Τσιτσίγκος 2, Χατζηλάκος 1, Κουρουτζίδης 1, Ανθόπουλος, Ξανθόπουλος, Ζάμπας, Τσακαλίδης, Σιδηρόπουλος

ΔΟΥΚΑΣ (Δημήτρης Στραβομύτης): Μπραουδάκης Ν. 10, Αραπακόπουλος 6, Τζανιδάκης 5, Μυλωνάς 3, Ζιβούλοβιτς 2, Πανταζής 1, Αιβαλιώτης 1, Ηλιόπουλος, Στεφανίτσης, Μωραϊτης, Φιλίππου, Τσολακίδης, Πιλίτσης, Μπραουδάκης Δ.

Διαιτητές: Αγγελίδης- Κατσάνος, δίλεπτα: 4-3, Πέναλτι: ½-6/8



«Να μην επαναπαυτούν στα μόρια»

Ο προπονητής του Δούκα Δημήτρης Στραβομύτης σχολίασε: «Θέλω να δώσω πολλά συγχαρητήρια στα παιδιά και στην διοίκηση της ομάδας, ιδιαίτερα στον Βαγγέλη Μπραουδάκη για την προσπάθεια του να συντονίσει όλο το τμήμα. Η Δράμα έκανε καλή δουλειά στον οργανωτικό κομμάτι. Ήταν ένα πάρα πολύ καλό τουρνουά από πλευράς ανταγωνιστικότητας, μέχρι τελευταία στιγμής κανείς δεν είχε εξασφαλίσει τίποτα. Φέτος ξεκίνησε μια προσπάθεια, της οποίας ηγείται ο Γιώργος Κρανάκης, ώστε όλα τα τμήματα να έχουν μία ενιαία φιλοσοφία».

Ο προπονητής της Δράμας 1986 Θόδωρος Τογανίδης, είπε: «Ήταν μία πρωτοφανής διοργάνωση για τις αναπτυξιακές φάσεις. Σε ένα κατάμεστο γήπεδο και συνθήκες αγώνων υψηλού επίπεδου. Ήταν ένα πρωτάθλημα των ανατροπών, που άφησε σε όλους την αίσθηση ότι πάνω απ’ όλα είναι το χάντμπολ. Για εμάς είναι πολύ μεγάλη επιτυχία το ασημένιο μετάλλιο. Χάσαμε την πρώτη θέση στο τελευταίο δευτερόλεπτο, κάτι που σημαίνει πως πρέπει να δουλέψουμε σε λεπτομέρειες. Ελπίζω πως οι παίκτες μου δεν θα επαναπαυτούν στα μόρια και την 2η θέση, αλλά θα συνεχίσουν να απολαμβάνουν τον αθλητισμό, πιάνοντας την μπάλα του χάντμπολ γιατί έτσι γαλουχήθηκαν».



Οι κορυφαίοι του τουρνουά

MVP της τελικής φάσης αναδείχθηκε ο Χρήστος Κεδέρης του Ιωνικού ΝΦ και

καλύτερος αμυντικός αναδείχθηκε ο Λάμπρος Βάκκας της Δράμας.

Η κορυφαία επτάδα του ήταν: τερματοφύλακας: Ζλατάνος (Φίλιππος Βέροιας), πλέι μέικερ: Δομπρής (Φίλιππος Βέροιας), Δεξί εξτρέμ: Μπάγιος (Ιωνικός ΝΦ), Αριστερό εξτρέμ: Κρεμαστιώτης (Διομήδης Άργος), Αριστερό ίντερ: Πασσιάς (Διομήδης Άργος), Δεξί ίντερ: Σάββας (Δράμα), πίβοτ: Αραπακόπουλος.



Στις απονομές έδωσαν το παρών οι: Δήμαρχος Δράμας Κυριακίδης Χαρακίδης, ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Μπέσας, ο εκπρόσωπος αντιπεριφερειάρχη κ. Ζιμπίδης, ο πρόεδρος του αθλητικού οργανισμού κ. Μιστακίδης και η επιτροπή ανάπτυξης της ΟΧΕ.



ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΣΜΑΤΑ



1η αγωνιστική/Σάββατο 7/4/2012

Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Δράμας

Διομήδης Άργους-ΠΑΟΚ 30-37 (14-18)

Φίλιππος Βέροιας-ΑΣΕ Δούκα 24-18 (11-7)

Grand Chalet Δράμα 86-Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας 23-30 (14-14)



2η αγωνιστική/Κυριακή 8/4/2012

Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Δράμας

ΑΣΕ Δούκα-Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας 23-22 (12-14)

ΠΑΟΚ-Grand Chalet Δράμα 86 23-37 (8-17)

Φίλιππος Βέροιας-Διομήδης Άργους 33-24 (17-12)



3η αγωνιστική/ Κυριακή 8/4/2012

Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Δράμας

Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας-ΠΑΟΚ 26-31 (16-13)

Φίλιππος Βέροιας-Grand Chalet Δράμα 86 16-20 (13-9)

Διομήδης Άργους-ΑΣΕ Δούκα 22-25 (12-14)



4η αγωνιστική/ Μεγάλη Δευτέρα 9/4/2012

Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Δράμας

16.00: ΑΣΕ Δούκα-ΠΑΟΚ 25-22 (12-10)

18.00: Φίλιππος Βέροιας-Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας 20-24 (9-14)

20.00: Διομήδης Άργους-Grand Chalet Δράμα 86 22-28 (6-14)



5η αγωνιστική/Μεγάλη Τρίτη 10/4/2012

Δημοτικό Κλειστό Γυμναστήριο Δράμας

10.00: ΠΑΟΚ-Φίλιππος Βέροιας 23-28 (11-14)

11.30: Grand Chalet Δράμα 86-ΑΣΕ Δούκα 27-28 (16-12)

13.00: Ιωνικός Νέας Φιλαδέλφειας-Διομήδης Άργους 25-26 (10-13)



ΤΕΛΙΚΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 5 ματς)

1. Δούκας 8 (119-117)

2. Δράμα 1986 6 (135-119)

3. Φίλιππος Βέροιας 6 (121-109)

4. ΠΑΟΚ 4 (136-146)

5. Ιωνικός ΝΦ 4 (127-123)

6. Διομήδης 2 (123-149)

116 comments

Anonymous said...

bravo se ola ta paidia pou agonistikan sto F6. sinxaritiria stn omada tou ASED gia tn kataktisi tou kipellou.bravo panta epituxies se olous!!!!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

εσυ που εχεις το μπλοκ φιλαρακι,θα επρεπε οποιος αναφερει ονοματα και χαρακτηρισμους να μην τα δημοσιευεις,εχεις ευθυνη για το τι γραφει ο καθενας διοτι εσυ τα δημοσιευεις,αμα εγω σε βρισω και που παπαριες για εσενανε το τα δημοσιευσεις??????εισαι και δημοσιογραφος!!!!

Anonymous said...

Ζητώ από τον διαχειριστή του Blog να διαγραφεί το σχόλιο μέχρι αύριο το μεσημέρι διότι είδει έχω κινηθεί νομικά για να βρω ποιος/α γράφει τέτοια κακοήθεις σχόλια.

greekhandball.com said...

Σε ποιο σχόλιο αναφέρεσαι?

greekhandball.com said...

Σχόλια με αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις ή υβριστικά προσβλητικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια καθώς και οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε ότι θίγεστε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μας

Anonymous said...

Σ'αυτό:10 Απριλίου 2012 6:35 μ.μ.

greekhandball.com said...

Άλλη φορά να στέλνεις mail έγκαιρα.

Anonymous said...

ΑΜΑ ΕΓΩ ΒΡΙΣΩ ΕΣΕΝΑΝΕ,ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΟΛΑΣ,ΘΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ???

Anonymous said...

Τωρα το ειδα και εξαλλου επρεπε σαν admin του blog να το ειχες δει εσυ πρωτος.

greekhandball.com said...

Συγνώμη που δεν ξέρω. Σε ποια ομάδα είναι προπονητής ο κ. Γιοκαρίνης;

Anonymous said...

6 comments:

Ανώνυμος είπε...

tha borouse na katevei me tous neous mo ilikias 21 kai ananewsi 100% afou outos i allos niki den ekane

akomi kai me tous palaimaxous 8a eixe pososto ananeosis pali 100%


mono gia gelia kai katanalwsi ta noumera pou sxoliazei o dimosiografos
9 Απριλίου 2012 7:41 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

ase re esu 7.41 pou 3ereis kai me poso m.o prepei na katevei i e8niki...afto einai apofasi tou kranaki kanenos allou
9 Απριλίου 2012 8:43 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

στην εθνικη επρεπε να φωναξει τον Αντωνη τον Πολιτη.Θα ειχε αισθητη διαφορα η ομαδα
10 Απριλίου 2012 3:08 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

EDO SIMFONO KE EGO.ME ADONI POLITI ANEVENOUME TOULAXISTON ENA EPIPEDO.SE TAXITITA TEXNIKI KE ITHOS!KE APORO POS O KRANAKIS DEN TON KALESE.TORA THA FTEI AFTOS AN KATEVI ME TIN ETHNIKI TOU KONGO?
10 Απριλίου 2012 4:06 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

o stamatakis einai kai energos...

ton exw kai se prosfato video gia ton kranaki...georgiadis kai prasinaloga

ton parakolouthw apo koda giati mou eipe oti psaxnei manager
10 Απριλίου 2012 5:21 μ.μ.
Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ....ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΚΟΝΤΡΕΣ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.
10 Απριλίου 2012 6:25 μ.μ. ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ 10 Απριλίου 2012 6:35 μ.μ.ΕΙΝΑΙΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΒΡΙΖΕ ΤΟΝ ΤΣΑΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΣΒΗΝΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΑΠΕΙΛΗΣΕΣ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΣ ΤΟΝ ΚΟΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΩΣ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΙΓΕΙ ΠΡΟΣΩΠΑ;;;

Anonymous said...

Δεν παιζει ρολο σε ποια ομαδα ειναι προπονητης ο Κος Γιοκαρινης.Θα τα συζητησουμε απο κοντα στο σεμηναριο προπονητων.

Anonymous said...

Καθε χρονο στις τελικες φασεις των ηλικιακων ,οι γονεις προσπαθουν να γινουν πρωταγωνιστες.Φετος το εππιπεδο των χαρακτηρισμων επεσε πολυ χαμηλα πεζοδρομιακοι χαρακτηρισμοι,προσωπικες επιθεσεις την ωρα που τα παιδια ιδρωνουν και αγωνιζονται στα γηπεδα οι γονεις προσβαλουν με την συμπεριφορα τους τα ιδια τα παιδια.Ενα μεγαλο μπραβο σε ολους τους αθλητες που σε μια δυσκολη χρονια λογω πανελλαδικων εξετασεων εφτασαν στην ολοκληρωση των αγωνων και συγχαρητηρια στην ομαδα του ΔΟΥΚΑ για την πρωτια.Η κατα γενικη ομολογια καλη διοργανωση της τελικης φασης ,το ανεβασμενο επιπεδο των αγωνων ,και οι αμφιροπες αναμετρησεις ειναι το κερδοςβ για το αθλημα.Οικαφενειακες συμπεριφορες και η εμονη καποιων στα παρασκηνια συνεχιζουν να κανουν το αθλημα μικρο, και θα πρεπει η διοργανωτρια να παρει μετρα και καποια στιγμη να στειλει αυτους τους αθλιους υβριστες σε αλλους χωρους μακρια απο τα γηπεδα γιατι το μονο που κανουν ειναι να διωχνουν τα παιδια απο τα γηπεδα

Anonymous said...

Οι γονείς είναι ένα πρόβλημα που αποσχολεί όλο τον παγκόσμιο αθλητισμό. Όμως στην Δράμα υπήρχαν άνθρωποι του αθλήματος που το έχουν υπηρετήσει και υπηρετούν από διάφορες θέσεις και είχαν άθλια συμπεριφορά.
Όταν τα στελέχη του αθλήματος παρουσιάζουν αυτήν την εικόνα τότε ποια θα μπορούσε να είναι η τύχη και το μέλλον αυτού του αθλήματος;

Anonymous said...

ΕΓΩ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΟΣΑ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ, ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΜΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΑΧΑ ΕΧΟΥΝ ΟΝΟΜΑ , ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΟΤΑΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ , ΚΑΜΟΥΝ ΤΗΝ ΓΝΩΣΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ.
ΟΝΟΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΣΚΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ !!

Anonymous said...

Αυτο που δεν ειδα κανενα να γραφει ειναι για το δικαιο συστημα διεξαγωγης των πρωταθλημτατων
Ειναι η δευτερη χρονια που η μαχη αναδειξης πρωταθλητη κρατει μεχρι το τελευταιο σφυριγμα των διαιτητων αλλα και το γεγονος πως οσοι το ανελαβαν να το διοργανωσουν δεν αναδειχθηκαν πρωταθλητες π.χ. περσυ το εφηβικό στο Κικλις το πηρε η Ναόυσα, το παιδικό στο Αργος το πηρε η Βέροια , φέτος το εφηβικο στην Δράμα το πηρε ο Ασεδ.
Και πραγματικα λυπάμαι που κενενας μας δεν μιλαει γι αυτο αλλά για τα γνωστά παρατραγουδα που παντα δημιουργούν οι γονείς.
Εγω σαν ενα μελος αυτης της μικρής οικογένειας του αθλήματος και παλιος παίκτης συγχαίρω αυτόν που το σκέφτηκε και το έκανε προκήρυξη.
Μπραβο του

Λεφ.Ε.

Anonymous said...

Σχόλιο προς τον 9:38 π.μ. & όχι μόνο...

Διαβάζοντας τα σχόλια αντίδρασης στη μομφή για συγκεκριμένα στημένα παιχνίδια από τη διαιτησία έχω μείνει άναυδος.

Για όλους εσάς που λέτε ότι οι γονείς είναι η καταστροφή του αθλήματος μόνο ένας χαρακτηρισμός ταιριάζει... ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΓΚΑΛΟΙ.
Το ίδιο αχρείοι, άθλιοι, ανθρωπάκια όσο και το παχύδερμο της πολιτικής. Προφανώς θα είστε και ψηφοφόροι του. Μόνο αυτής της κατηγορίας τετράποδα θα κατηγορούσαν αυτούς που καταγγέλλουν και όχι αυτούς που δρουν κάτω από το τραπέζι.

Η πιο λογική και αναμενόμενη αντίδραση θα ήταν να δούμε σχόλια που θα ζητούσαν όποιος έχει αποδείξεις να τις παρουσιάσει. Είναι από τις λίγες φορές που γίνεται καταγγελία με συγκεκριμένα ονόματα, χρόνο και τόπο της συνδιαλλαγής.
Αντί να ζητήσετε να μάθετε περισσότερα ή έστω να βγει κάποιος και να τα διαψεύσει, εσείς βρίζετε αυτούς που αποκαλύπτουν το σκάνδαλο.
Διαβάστε τι γράφει ο 9:38... "θα πρέπει η διοργανώτρια να πάρει μέτρα και κάποια στιγμή να στείλει αυτούς τους άθλιους υβριστές σε άλλους χώρους μακριά από τα γήπεδα γιατί το μόνο που κάνουν είναι να διώχνουν τα παιδιά από τα γήπεδα".

Δηλαδή αυτός που καταγγέλλει τη συνδιαλλαγή είναι ΑΘΛΙΟΣ ΥΒΡΙΣΤΗΣ και όχι αυτός που την τελεί.

Αγαπητέ 9:38 επειδή προφανώς είσαι μέρος της παράγκας αλλά και για όσους είστε άπιστοι και τόσα χρόνια δεν πήρατε ποτέ χαμπάρι για το τι παίζει κάτω από το τραπέζι, ευτυχώς υπάρχει και video που πολύ σύντομα θα ανέβει για να δούμε πόσο ωραία στήθηκε το παιχνίδι.

Εδώ θέλω να ξεκαθαρίσω κάτι, Ο ΔΟΥΚΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΠΗΡΕ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. Τόσο η νίκη του στο αμφίρροπο ματς με τον Ιωνικό όσο και στα υπόλοιπα που εγώ παρακολούθησα ήταν καθαρά παιχνίδια. Υπήρχαν λάθη από τους διαιτητές αλλά σε λογικά πλαίσια. Η διαπλοκή βρίσκεται στο σφαγιασμό του ΠΑΟΚ από τη διαιτησία στο ΠΑΟΚ-Δράμα, του Ιωνικού στο Ιωνικός-ΠΑΟΚ και της Βέροιας στο Φίλιππος Βέροιας-Δράμα.
Τα ξαναλέμε όταν ετοιμαστεί το video... ΠΑΓΚΑΛΟΠΑΙΔΑ.

Anonymous said...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ 10 13 ΜΜ
Αγαπητε φιλε , η μονη μομφη που ειχ στο σχολιο μου ειναι για τους κακους φιλαθλους-γονεις ,που ενιοτε ασχλουνται και με δοιηκιτικα , προπονητικα και πιστευουν οτι με υβρεις και φωνες αναθρες κανουν καλο στο αθλημα και στα παιδια τους.Βεβαιως συμφωνω ,οτι οποιος εχει στοιχεια για διαπλοκη στους αγωνες θα πρεπει να ταβγαλει και να βοηθησουμε ολοι οσοι αγαπαμε το χαντμπωλ να ξεμπροστιασουμε τα ανθρωπακια.Τελος επειδη ειμαι σιγουρος οτι αυτους που πολιτικα βριζεις καποτε τους χειροκροτουσες, μην κρινεις εξ ιδιων. Τα προσωπικα σχολια που αναρτηθηκαν για καποιους γονεις αθλητων ειναι επιεικως εμετικα,και θελω εδω να συμφωνησουμε οτι τα καταδικαζουμε,Φαντασου το παιδι σου να διαβαζει ανωνυμους χαρακτηρισμους και υβρεολογια για τον γονεα του

Anonymous said...

οι εκλογες πλησιαζουν.κοιτάξτε να ψηφισετε παλι τους ιδιους πους μας εφεραν σ'αυτην την κατασταση.οποιος ψηφισει πασοκ(και δυστυχώς στο χαντμπολ υπαρχουν πολλοι πασοκοι)ή νεα δημοκρατια είναι αξιος της πεινας που περιμενει αυτον και τα παιδια του.

Anonymous said...

Τα παιδιά μας δίδαξαν ήθος δυο φίλοι κολλητοί ο ένας έπαιζε για μετάλλιο και ο άλλος για την τιμή του στα ίσα σε όλο το παιχνίδι τα έδωσαν όλα και στην επιστροφή ενώ ο Λευτερης του στέρησε του Χρήστου το μετάλλιο γύρισαν πίσω αγκαλιασμένοι.μπράβο ρε μάγκες αυτό ειναι αθλητισμός ότι πει η μπάλα όχι ότι πει το τραπέζι .σεβασμός στα παιδιά και το κεφάλι χαμηλά .σταματήστε τα πικροχολα και γράψτε ότι θετικό είδε ο καθένας εκει να χαρούνε λίγο και οι πρωταγωνιστες !

Anonymous said...

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ.ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΓΩΝΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΟΛΕΥΕΙ ΤΟΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΛΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ.

Anonymous said...

ΕΧΩ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΠΛΕΞΕΙ ΜΕ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝΕΩΝ Κ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΕΛΙΚΗΣ ΦΑΣΗΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛ.
ΤΟ ΕΦΗΒΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΗΑΤΝ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΟΣΤΑΔΙΟ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΙΚΗ ΟΜΑΔΑ , ΣΗΜΕΡΑ ΕΓΙΝΕ Η΄ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΠΟΥ ΟΝΕΙΡΕΥΤΗΚΑΝ.
ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΟ ΓΡΑΦΩ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ , ΕΣΥ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΤΣΙΜΠΗΣΕΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΤΗΣ 3ης ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ.

ΕΜΠΟΡΑΚΟΣ

Anonymous said...

Τελικα για ολα φταινε οι γονεις.Πληρωνουν στο σωματειο τους συνδρομες.Πληρωνουν τα ρουχα τους.Πληρωνουν συμμετοχη για τις ημιτελικες φασεις.Πληρωνουν για να ακολουθησουν τα παιδια τους οπου αυτα παιζουν σε ολη την ελλαδα.
Αφηστε ησυχους αυτους τους γονεις γιατι δεν ειναι παραπανω απο 4-5 απο καθε ομαδα.
Και απο τα παραπανω καταλαβαινετε οτι αυτοι ειναι που βαζουν το χερι στην τσεπη ενω καποιοι αλλοι που πληρωνονται θα πρεπει να ειναι πιο προσεχτικοι στο τι λενε και τι κανουν.Για να μην παρεξηγηθω εννοω πληρωνονται γιατι ειναι η δουλεια τους .Και οσο για καποιους που λενε σεβασμο στα παιδια αυτο να το ακουσουν οι κυριοι εκεινοι που προσπαθουν με καθε τροπο ωστε να αρχισουν τα παιδια να αμφισβητουν που παιζονται τα παιχνιδια.Στον αγωνιστικο χωρο η στα στρογγυλλα τραπεζια?

Anonymous said...

ESI POU EGRAPSES GIA SFAGES!!!!O PAOK EXANE STO IMIXRONO 9 GOAL K TO MATS ELIXE STA 14 AN I DIAITISIA TO KA8ORISE AFTO TOTE PAW PASO.IWNIKOS PAOK O MPIZETAS KATAPIE TON DANILO. TA PAIDAKIA TOU IWNIKOU NOMIZAN EPEIDI KERDISAN TOUS GIPEDOUXOS OTI 8A VGAINAN PRWTOI.GARGARA APO DOUKA KAI META O PAOK TOU PIRE TO MATS ME TON ARISTEROXEIRA NA KANEI PARTI..GIA OLA FTAIEI O MARINAKIS.TWRA H IWNIKARA APO DEFTEROI PWS KATAFERE K VGIKE PEMPTH RWTISTE TON MOURINHO ...AAAA XEHASA SFAGIASTIKAN K STO PEXNIDI ME TO ADIAFORO ARGOS.XAXAXAXAXA.O MARINAKIS EVALE TO XERI TOU K EDW...

Anonymous said...

Για τον 11:35

Φίλε μου ποτέ δεν παραπονέθηκα για τα ματς του Ιωνικού με τον Δούκα και με το Άργος.
Τα 2 αυτά παιχνίδια ο Ιωνικός τα έχασε με διαφορά ενός γκόλ και θα μου ήταν πολύ εύκολο να γκρινιάζω για τη διαιτησία.
Δεν το κάνω γιατί πολύ απλά κάποια λάθη που έκαναν οι διαιτητές τα κρίνω ως λογικά ανθρώπινα σφάλματα.
Με το ειρωνικό στυλάκι σου το μόνο που καταφέρνεις είναι να εκθέτεις τον εαυτό σου γιατί πολύ απλά μόνο έτσι μπορείς να λειτουργείς.
Περίμενε να ανέβει το video Ιωνικός - ΠΑΟΚ και μετά πούλα εξυπνάδα.

Anonymous said...

exeis dikio gia to stilaki la8os.apla opos anafereis k esi mporei na 8ewri8oun an8rwpina ta opoia la8i.milas gia to drama-paok pou to mats sto 15lepto itan teleiwmeno k den nomizw na to teleiwse h diaitisia.sto paok-iwnikos pali,nomizw oti ton kerdise kata kratos o mpizets ton danilo kai ta paidia to i8elan parapanw kanontas k afta tin ipervasi tous.twra an iparxoun tosa trantaxta diaititika la8oi iper tou PAOK opos les sto PAOK-iwnikos sinfwnw na anevei to video,gia na ta doume.

Anonymous said...

ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ 11:35.ΑΝ ΕΣΥ ΠΑΡΑΠΟΝΙΟΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ Η ΟΜΑΔΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΕΙΧΕΣ ΑΠΟΔΕΙΧΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΘΑ ΤΑ ΕΔΕΙΧΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ?ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΑΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ.ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ?ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΕΙΧΕ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΑΝ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΠΟ15 ΠΑΡΑΠΤΩΜΑΤΑ ΘΑ ΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΑΣ ΜΗΝ ΒΙΑΖΟΣΑΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.ΔΕΝ ΑΔΙΚΗΘΗΚΕ ΜΟΝΟ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΟΚ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ Η ΒΕΡΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑ.ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣΣ ΘΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ.

Anonymous said...

Δεν ξέρω αν ο Δούκας ήταν η καλύτερη ομάδα της τελικής φάσης αυτό το αφήνω στους ειδικούς, αυτό που εγώ είδα σαν θεατής και γονέας αθλητή αντίπαλης ομάδας (Ιωνικού) είναι ότι τα παιδιά του Δούκα το ήθελαν πιο πολύ από όλους τους υπόλοιπους και κόντρα σε όλα τα προγνωστικά κατάφεραν πανάξια τελικά να πάρουν την πρώτη θέση. Ήταν πολύ δύσκολο να μπεις και να παίξεις σε ένα κατάμεστο γήπεδο, με τους οπαδούς της τοπικής ομάδας να έχουν δημιουργήσει μια φοβερή ατμόσφαιρα και να καταφέρεις να τους κερδίσεις.
Όταν όμως ακούω ότι αυτό το τουρνουά ήταν από τα καλύτερα που έχουν γίνει η πρώτη σκέψη που μου έρχεται είναι ΄΄φαντάσου τι έχει γίνει στα υπόλοιπα΄΄ συγνώμη αν στεναχωρώ κάποιους, αλλά έχοντας δει την τελική φάση που είχε γίνει πριν μερικά χρόνια στον Ιωνικό με νικητή πάλι τον Δούκα, δεν θα μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο.
Αν μπορούσαμε να διαγράψουμε τα παιχνίδια ΠΑΟΚ-Δράμα, Ιωνικός-ΠΑΟΚ, Φίλλιπος Βέροιας-Δράμα τότε θα μπορούσαμε και να συμφωνήσουμε, αλλά όσο υπάρχουν αυτά τα τρία παιχνίδια καλό θα ήταν να ξεχάσουμε όσο το δυνατόν γρηγορότερα αυτή την διοργάνωση και να πάμε παρακάτω

Anonymous said...

μην κουραζεστε εκει στον ιωνικο να γραφετε αλλα. Κανατε ενα λαθος που πρεπει να μην το ξανακανετε.Χαλασατε την φιεστα του κυριου ΤΟΓΑΝΙΔΗ και για αυτο πληρωσατε.Ταρακουνηθηκαν πολυ απο τον πρωτο αγωνα και μαλιστα καποιοι υπαλληλοι του γηπεδου ακουστηκαν να λενε οτι θα πατε τρενο επι λεξη.Για αυτο και φροντισαν να σας κοψουν τις ραγες.

Anonymous said...

KATAΡΧΗΝ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΩΛΛ.
ΠΡΩΤΟΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ 11.41
ΔΕΥΤΡΟΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ(ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ)
ΤΡΙΤΟΝ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΓΧΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ -ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΗΔΙΟΙ{ΑΝΙΚΑΝΟΙ}ΑΠΟ ΤΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΕ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΠΙΛΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΜΠΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ-ΜΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ={ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ}
ΤΕΤΑΡΤΟΝ ΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΙΣΤΕ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΕΤΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ{ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΥΠΟΠΤΑ ""ΝΥΧΤΟΠΕΡΠΑΤΗΜΑΤΑ""-ΠΟΝΗΡΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ{ΠΑΡΕΑΣ}ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΡΕΣΤΩΡΑΝ {ΧΕΝΙΑ}ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ
Υ.Γ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ ΑΦΟΥ ΕΝΤΕΛΩΣ ΤΥΧΑΙΑ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΗ ΠΑΡΕΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ ΤΑ ΑΜΜΑΖΕΥΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ.ΤΟΣΟ ΗΤΑΝ Ο ΚΑΗΜΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΙΣ ""ΕΡΓΑΣΙΕΣ"" ΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 5 ΤΟ ΠΡΩΙ{ΕΤΣΙ ΑΚΟΥΣΑ}
ΠΕΜΠΤΟΝ ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΓΕΜΑΤΟ.ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ
ΧΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ.ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ.ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΕΙ ΤΑ ""ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ"".
ΚΥΡΙΕ ΤΟΓΑΝΙΔΗ ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣΤΑΤΕΣ.ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΣ ΠΡΩΤΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΛΑΤΕΣ.
ΕΚΤΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ""ΥΠΝΟΣ""{ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ} ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΙΩΝΙΚΟΥ-ΑΡΓΟΥΣ ΟΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ Η ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΕΣΗ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΩ ""ΑΝΙΚΑΝΟΣ""ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΙΣΟΠΑΛΙΑ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΠΡΟΤΑΘΛΗΜΑ.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΣΕ ΑΡΓΟΣ ΚΑΙ ΔΟΥΚΑ
Υ.Γ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ""ΕΠΕΜΒΩ""ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΡΟΧΟΙ,ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΠΟΥ ΠΑΙΧΤΗΚΕ.
Υ.Γ Η ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ-Η ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΜΕΤΑΛΙΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΘΕΙ ΜΕ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΑΛΛΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ""ΚΑΚΟΤΟΠΙΕΣ"".ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ.
Υ.Γ ΕΝΑΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΟΥ ΘΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΠΟΥ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ,ΜΑΖΙ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΑ ΠΑΙΔΙΩΝ,ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΘΗΚΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤ ΕΦΗΒΩΝ 2012

Anonymous said...

καλα βρε ο τογανιδης καταφερε παρασκηνιακα να κερδισει ΔΟΥΚΑ ΚΑΙ ΙΩΝΙΚΟ????Ε τοτε τελικα πρεπει να ειστε μεγαλοι χαλβαδες....δεν εχει ξαναγινει το μικρο ψαρι να τρωει το μικρο.σας πειραζει που το χωριο βγηκε δευτερο.και εφοσον ο ιωνικος μιλαει για παρασκηνιο ΓΕΛΑΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ.....σωστα εσεις πηγαινετε παντα με τον σταυρο στο χερι βρε ουστ...μιλατε και και για αδικιες..

Anonymous said...

5:49 το οτι τον πετσωσαν και οι δυο μεσα στο γηπεδο σου λεει κατι?Απλα επαιζε εντος εδρας με διαιτητες παντα συγκεκριμενους και χρονομετρες που σταματουσαν τον χρονο οταν εχανε η δραμα.Οσο για το χωριο που λες δεν φταιει ο κοσμος της δραμας ουτε τα παιδια της ομαδας.Και για να ειμαστε δικαιοι δεν τα εφτιαξε μονος του ο κυριος ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ εβαλαν και αλλοι πλατη.Το μονο θετικο ειναι οτι τακτοποιηθηκαν καποια παιδια της δραμας που απο οτι γνωριζω ειναι και καλοι μαθητες.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ σε ολους και αν οπως λενε φανει στο βιντεο αδικια τοτε νομιζω οτι η ομοσπονδια θα ειναι πολυ εκτιθεμενη και θα πρεπει να παρει θεση.

Anonymous said...

Αγαπητοί γονείς μήπως είστε υπερβολικοί?
Βρέθηκαν κάποιοι και ασχολούνται με τα κακομαθημένα σας, προσπαθούν καθημερινά
να τα βελτιώσουν, χωρίς αμοιβές και τους βρίζετε και από πάνω !!!
Η αχαριστία προσωποποιημένη
Δεν θα γίνω υπερασπιστής κανενός Τογανίδη –δεν τον γνωρίζω προσωπικά-
Αλλά σκεφθείτε ότι πήρε τα παιδιά σας από τις γειτονιές και τα έφτασε (ίσως όχι μόνος του) να διεκδικούν πρώτη θέση στην ελλάδα
Τι να κάνουμε κυρίες κ κύριοι , αυτό κατάφερε η ομάδα στην παρούσα στιγμή
Αν δεν σας ικανοποιεί ,πληρώστε, του χρόνου να πάρετε καλύτερο προπονητή να έχετε την πρωτιά στο τσεπάκι !
Μάθατε και από χαντμπωλ και κάνετε και κριτική !
ξερόλες.
Στα φροντιστήρια που στέλνετε τα αναλφάβητά σας να κάνετε κριτική.
Α ξέχασα εκεί μόνο πληρώνετε.
Και μετά σκασμός !!
Μπορείτε ακόμη να στείλετε τα καμάρια σας στην ευρώπη να διαπρέψουν και να τα οικονομήσουν.

Anonymous said...

Φιλε 8,29 μην τρως παραμυθι αυτος ο 4,34 που εγραψε πριν για τον τογανιδη σιγουρα δεν ειναι γονιος παιδιου της δραμας .
Ο τογανιδης τα περισσοτερα παιδια τα εχει απο το δημοτικο αν ο τυπος ηταν γονιος και δεν ηταν ευχαριστημενος το παιδι του δεν θα το αφηνε 10 χρονια στα χερια αυτου του δηθεν κακου ανθρωπου.
Αν ηταν να κανει τοσα πολλα κακα στην ανθρωποτητα ο τογανιδης θα ηταν τωρα κλεισμενος στο αλκατραζ.

Η αληθεια ειναι μια, Απο θεσνικη και πανω δεν υπηρχε αντρικο ανταγωνιστηκο τμημα χαντμπολ τωρα υπαρχει μια ομαδα με αρκετα μεγαλο ΄΄βαθος΄΄που θα προσπαθησει να διακριθει τα επομενα χρονια σε ολλες τις κατηγοριες των ηλικιακων τμηματων.
Μηπως αυτο ενοχλει ,μηπως καποιοι δεν θελουν να υπαρχει χαντ μπολ στη δραμα ??????

Anonymous said...

8:29 ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΠΑΙΔΙΑ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΤΟΓΑΝΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.ΟΤΑΝ ΑΝΕΒΕΙ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ.ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΛΑΣΜΕΝΕΣ.ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.

Anonymous said...

Οσο για τα αγωνιστικα τι να πω ,οσοι ειδαν τα παιχνιδια ξερουν οτι τα περισσοτερα απο αυτα που γραφονται ειναι παραμυθια .
Καποιος φιλος πιο πανω γραφει οτι η ομαδα μας ευνοηθηκε απο τη διατησια !
Μιλαει ο αλλος για το παιχνιδι με τον παοκ ποιος παοκ ρε φιλε !!!! σε αυτο το ματς ο παοκ δεν υπηρχε, το σκορ του αγωνα απο την αρχη ηταν τετοιο που ειναι αναξιο σχολιασμου,δεν γινεται μια ομαδα να βαζει στο ημιχρονο τα μισα γκολ απο τον αντιπαλο και να λεει καποιος οτι χανει εξ αιτιας της διατησιας, και αν σε αυτο τον αγωνα αν ο τογανιδης δεν΄΄ αλαζε ταχυτητα΄΄ στο δευτερο ημιχρονοη διαφορα στο σκορ δεν θα ηταν 13 γκολ αλλα 23.

Στο παιχνιδη με τη βεροια στο ημιχρονο η δραμα ηταν πισω στο σκορ 4 γκολ λογω της μεγαλης ικανοτητας του τερματοφυλακα της βεροιας ,το παιδι στο πρωτο ημιχρονο επιασε παρα πολλα τετ α τετ και γενικα ηταν σε αριστη κατασταση,οταν τα ποσοστα ευστοχιας των επιθετικων της δραμας βελτιωθηκαν τοτες ηταν φυσιολογικο η δραμα να κερδισει το παιχνιδι.

Anonymous said...

Αλλα το κακο ειναι οτι η μιζερια μας δεν εχει προηγουμενο και αυτο φαινεται γιατι κανενας δεν ασχοληθηκε με τα παιδια που ηταν οι πρωταγωνιστες .
Δηλαδη με φαινεται παραξενο πως κανενας δεν εγραψε για τον σουπερ παικτη της διοργανωσης που ηταν υο αριστερο ιντερ του Αργους ,δεν εγραψε κανενας για τον ψηλο νο3 του Ιωνικου που τα επομενα 15 χρονια μπορει να κανει μαγκα τον προπονητη που θα ειναι στην εθνικη αντρων η μηπως ο σιφουνας του ιωνικου δεν ετρεχε σαν διαβολος και μηπως το πιβοτ της χανθ δεν ηταν ΄΄ο καλυτερος πολεμιστης΄΄ η μηπως ο δικος μας ο 15χρονος Σαβας δεν ηταν συγκλονιστικος !!!!!!!!!!!

Anonymous said...

για τον πιβοτ του δουκα ηθελα να γραψω και οχι της χανθ, αφου η χανθ δεν συμμετειχε στη διοργανωση.

Anonymous said...

9:57 μην καρφώνεσαι στο ότι δεν είδες ούτε ένα αγώνα, πια ΧΑΝΘ είδες χαχαχαχα πόσο κομπλεξικοί είστε?

Anonymous said...

δεν μας λες στον αγωνα με την βεροια πως εβαλε μονο 3 γκολ η βεροια στο δευτερο ημιχρονο?τι εγινε? εσεις βελτιωθηκαν οι επιθετικοι σας ενω στην βεροια ξεχασαν πως παιζετε το χαντμπολ.εγω θα ελεγα να αφησετε τις μπουρδες πρωτον γιτι η βεροια ειναι μια αξιολογη ομαδα και δεν της αξιζε τετοια συμπεριφορα.προκαλω οποιον εχει βιντεο δραμα -βεροια να το ανεβασει για να δουν ολοι οτι τα σφυριγματα διαιτητων δεν την αφηναν να πλησιασει στην περιοχη.οσο για το δραμα- παοκ υπηρχαν καποιοι απο τον παοκ που ελεγαν για το ξυλο που εφαγαν τα παιδια με την ασυλια των διαιτητων.και αυτο αν υπαρχει ανεβαστετο.η το καλυτερο ας τα ανεβασει η δραμα που δεν εχει να φοβηθει τιποτα και να αποδειξει οτι αδικως την κατηγορουν.

Anonymous said...

9:57 συγχαρητηρια για τον σαββα για την ηλικια του ηταν πολυ καλος αλλα καταφερατε να γινουν πρωταγωνιστες οι διαιτητες τα στρογγυλα τραπεζια και τα φαγοποτια.ηταν λαθος μεγαλο η κινηση του κυριου ΤΟΓΑΝΙΔΗ το σαββατο βραδυ.απο την ωρα εκεινη ειχε τελειωση η τελικη φαση.καταλαβαινω την αγωνια του για την τριαδα αλλα δεν σεβαστηκε τα παιδια των υπολοιπων ομαδων.και το λεω κι εγω οπως οι αλλοι.εχεουν ευθυνη και αλλοι διοτι σε ενα στρογγυλο τραπεζι δεν μιλαγε μονος του.ελπιζω να συμφωνεις οτι αν αποδειχτουν καποια πραγματα θα πρεπει καποιοι να τιμωρηθουν

Anonymous said...

Ρε θα τρελαθουμε εδω περα δηλαδη με αυτα που λετε οι γκουρουδες του αθληματος θα πιστεψουμε οτι οτι η ομαδα της δραμας θα επρεπε να ερθει τελευταια ??????
Αν Αξιζε η δραμα την τελευταια θεση να βγει καποιος απο αυτους που ηταν εκει να το πει.
Απο οσους εγραψαν εδω μεσα φαινεται οτι οι περισσοτεροι ηταν αποντες δηλ δεν ηταν στο γηπεδο και απο οτι φαινεται δουλεψε καλα το΄΄σκουριασμενο τηλεφωνο΄΄.

Anonymous said...

Τα ακουτε κυριοι του παοκ ο 9:23 λεει οτι σας λυπηθηκε και αλλαξε ταχυτητα ο τογανιδης για να μην σας ξεφτυλισει.Δεν νομιζω οτι σε κανονικες συνθηκες ο παοκ υστερει της δραμας.Κατω ομως απο αυτες τις συνθηκες που ειχε εξασφαλισει ο τογανιδης σιγουρα ο παοκ δεν κερδιζε με τιποτα.

Anonymous said...

Καλυτερα το σκουριασμενο τηλεφωνο παρα το ΞΕΝΙΑ και το στρογγυλο τραπεζι.

Anonymous said...

Πλακα εχουν αυτα που γραφεις ρε 11,21 ,εγραψα εγω οτι τους λυπηθηκε και οποια αλλη αρλουμπα γραφεις ?????
δεν ξερω αλλα υποθετω οτι σε αυτα τα ματς πρεπει να παιζουν ολα τα παιδια γιατι ειναι υποχρεωτικο.

Δεν νομιζω ο ενας δεν νομιζω ο αλλος ,σαχλαμαρες !!!!! Γιατι και περσι στις σερρες που τα παοκια εχασαν παλι με 10 γκολ ξανα τογανιδης τα ειχε κανονησει απο πριν ?????
Αντε ρε καντε καμια αλλη δουλεια !!!!
καληνυχτα.

Anonymous said...

ΕΓΩ ΓΕΛΑΩ ΑΚΟΜΗ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ (ΚΟΥΜΑΡ)ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ( ΜΠΡ) ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΗΜΙΤΕΛΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΙΩΝΙΚΟΙ ΓΙΑ ΣΤΗΜΕΝΑ ΕΤΣΙ ??
ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ Α2 ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΟ ΕΦΑΓΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ !
ΜΙΛΑΤΕ ΑΚΟΜΗ ΓΙΑ ΑΔΙΚΙΕΣ ΡΕ ?
ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΑΤΕ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΟΜΙΣΜΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ.
ΣΑΣ ΚΟΙΜΗΣΕ ΟΛΟΥΣ Ο (ΜΠΡ)

Anonymous said...

προταση στην οχε :

να καταργηθεί ο τιτλος πανελληνιο πρωταθλημα εφήβων οχε και να γίνει Φροντιστήριο ΟΧΕ σίγουρη επιτυχία στα ΑΕΙ
και για καθηγητές έχω πολλούς να προτείνω .

χαντμπολάκι μας καληνύχτα

Anonymous said...

Αυτή η "κυρία" που έκραζε πάνω απο τα κάγκελα της κερκίδας στο παιχνίδι ΙΑΣ-ΑΣΕΔ και έλεγε "πως όλα ήταν στημένα - δέν ντέπεστε", ή " να πάτε να γα@@@τε όλοι " ή " θα σας γα@@@σω όλους " , μετά τη κατάληξη του πρωταθλήματος υπέρ του ΑΣΕΔ , βγήκε να ζητήσει ΕΝΑ συγνώμη απο τους συναδέλφους της που πάσχιζαν για την σωστή διοργάνωση του πρωταθλήματος ?

Γι αυτό το προκλητικό κορίτσι έχει να κάνει κάποια δήλωση ο ΣΥΠΧΕ ή το ΔΣ της ΟΧΕ ?

Anonymous said...

AFTA POU LEGONTE EDW MESA EINAI OLA PAPRIES KAI TO MONO POU KANOUN EINAI NA DISFIMOUN TO PRWTATHLIMA KALA THA EINAI NA MHN ANAFERONTAI ONOMATA GIATI EINAI OLA MINISIMA XWRIS APODEIXEIS .TA TRAPEZOMATA DEN EGINAN MONO STIN DRAMA EGINAN KAI STIN ATHINA PROPERISI KAI STO ARGOS PERISI .TO MONO POU KRATISE APO OLO TO TOURNOUA EINAI OTI NTREPOMAI AN KAI EIMAI ATHINAIOS GIA MIA PROFANOS KAKISTI MANA POY MALLON TO PAIDI TIS DEN EXEI KAI NA MA8EI POLLA APO AFTIN POU APOKALESE TOUS ANTHROPOUS TIS DRAMAS VOULGAROUS !!!! NTROPOI KAI AISXOS LIPAMAI TA PAIDIA TIS TIPOTA ALLO

Anonymous said...

Ο 11:39 ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΞΩΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ. Ο ΔΟΥΚΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΠΡΟΚΡΙΘΕΙ ΣΤΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΤΗΝ ΕΞΑΔΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΟΒΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΤΗΚΕ ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΤΗ ΔΡΑΜΑ. ΚΡΑΤΗΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ, ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΤΗ ΣΦΑΓΗ ΤΗΣ ΒΕΡΟΙΑΣ, ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕ ΟΤΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΤΟ ΜΑΤΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗ ΔΡΑΜΑ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΤΙΝΑΖΕ ΟΛΑ ΑΝ ΕΠΙΚΡΑΤΟΥΣΑΝ ΙΔΙΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ ΕΤΣΙ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ 50-50, ΕΚΑΝΕ ΑΝΩ ΚΑΤΩ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΜΕ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΟΣΟ ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΕ ΤΟ ΣΚΟΡ, ΕΦΕΡΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΟΡΝΕΣ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΟΥΠΑ ΑΠΟ ΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΗΣ ΠΡΩΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ. ΕΙΧΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ. ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΧΩΡΙΣΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ Ο ΠΙΒΟΤ ΣΤΙΣ ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ (ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΕΙ ΤΟΝ ΜΥΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ). ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΠΑΡΚΕ ΚΙΝΗΘΗΚΕ ΑΨΟΓΑ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ...

Anonymous said...

11:39 ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΠΩΝΥΜΑ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΠΡΑΟΥΔΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΜΙΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ΜΕ 50-50 ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΡΟΥΦΗΞΑΤΕ ΤΟ ΑΥΓΟΥΛΑΚΙ ΣΑΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ.ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΤΟΓΑΝΙΔΗΣ ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ ΣΤΟ ΞΕΝΙΑ?ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΚΑΘΟΤΑΝ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΣΕ?ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΕΚΕΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΟΜΑΔΩΝ?ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΔΑΜΕ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.

Anonymous said...

ΕΦΟΣΟΝ ΕΙΔΕΣ ΔΩΣΕ ΟΝΟΜΑΤΑ..ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΟΛΙΓΕ ΚΛΑΨΙΑΡΗ.ΕΙΔΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΡΙΞΤΟ ΚΑΤΩ ΑΣΕ ΤΟ ΠΟΤΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ.

Anonymous said...

ΕΣΥ 2:28 ΠΟΥΞΕΝΥΧΤΟΥΣΕΣ ΧΘΕΣ?ΤΕΛΕΙΩΣΕ Η ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ.ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΙΑ.ΠΟΙΟΥΣ ΕΨΑΧΝΕΣ?ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ.ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΙ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΔΕΝ ΚΟΒΩΝΤΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΟΣΟΙ Η ΟΧΙ?Η ΣΙΩΠΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΕΝΟΧΗ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΤΕ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ.

Anonymous said...

12:16 αν ντρεπεσαι που εισαι αθηναιος πηγαινε στην δραμα.οσο για τα τραπεζοματα που λες στην αθηνα να μας τα πεις συγκεκριμενα.εμεις σου δινουμε για την δραμα συγκεκριμενο τοπο συγκεκριμενο χρονο και συγκεκριμενα ατομα.και σε λιγο συγκεκριμενο βιντεο.και φυσικα εννοειται οτι δεν θα το αφησουν ετσι οι γονεις των παιδιων που εχουν αδικηθει

Anonymous said...

12:16 mhn ksehaseis na skouphseis ta dakreia giati panta otan xaneis ponaei axoaoxoaxoaoxaoxoax

Anonymous said...

10:15πμ klapse ligo etsi tsouzi otan den se bgazoun prwto to xerame prin apo sas gia sas ta idia kanate kai eseis kapote

Anonymous said...

μπραβο στον τερματοφυλακα της βεροιας ηταν εξαιρετικος και εδωσε μαθηματα παθους και αθλητικης νοοτροπίας , μονο να σκεφτουμε οτι στα ματς με ιωνικο και παοκ επαιζε με σπασμένο χερι και ηταν ο κορυφαιος ... πολλα μπραβο και στον μυλωνα του ασεδ

Anonymous said...

12:11 ΚΟΙΤΑ ΜΗΝ ΚΛΑΨΕΤΕ ΕΣΕΙΣ.ΚΡΑΤΑ ΜΙΑ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΠΙΚΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ.

Anonymous said...

οι εκλογες πλησιαζουν.κοιτάξτε να ψηφισετε παλι τους ιδιους πους μας εφεραν σ'αυτην την κατασταση.οποιος ψηφισει πασοκ(και δυστυχώς στο χαντμπολ υπαρχουν πολλοι πασοκοι)ή νεα δημοκρατια είναι αξιος της πεινας που περιμενει αυτον και τα παιδια του.

Anonymous said...

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΟΥΚΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.Ο ΙΩΝΙΚΟΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΔΡΑΜΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΓΕΜΑΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ.ΤΗ ΝΙΚΗΣΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ 7 ΤΕΡΜΑΤΩΝ.ΤΟ ΓΕΜΑΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΔΕΙΑΖΕΙ 5ΛΕΠΤΑ ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ.Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΞΕ ΤΗΝ ΞΕΦΤΙΛΑ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΕΤΡΕΞΕ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΕΘΕΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΞΕΝΙΑ.ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΡΑΜΑ -ΠΑΟΚ Ο ΠΑΟΚ ΕΦΑΓΕ ΤΟΣΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΑΕΙ ΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΟΧΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ. Ο ΠΑΟΚ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΒΡΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΤΟΥ,Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ 2 ΒΑΘΜΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ.ΓΙΑ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ.ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΔΡΑΜΑ-ΒΕΡΟΙΑ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΣΦΑΖΟΥΝ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΙ 2 ΒΑΘΜΟΥΣ Η ΔΡΑΜΑ. ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ ΟΙ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΟΝΟ 3 ΓΚΟΛ........ΕΤΣΙ ΑΦΑΙΡΟΥΣΑΝ ΒΑΘΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΕ ΧΑΡΗ ΣΤΗΝ ΟΧΕ Η ΟΠΟΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΘΕΛΟΤΥΦΛΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ .ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΧΑΡΙΣ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ .ΚΥΡΙΟΙ ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΣΒΗΣΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΣΕΙΣ.......

Anonymous said...

kalo pextaki o termatofulakas toy filippou verias , to paidi dixws amuna katevaze ta patzouria tis estias bravo ston filippo pou vgazei tetoious pextes

Anonymous said...

ΣΑΣ ΑΦΗΣΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΑΚΟΥΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΙΤΕΡΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΓΩΝΩΝ.ΤΡΙΤΗ ΠΡΩΙ-ΩΡΑ ΠΡΩΙΝΟΥ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ-ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ{ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ}-ΛΕΕΙ ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ.ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.ΜΑΣ Γ@@@@Ε Η ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΙΩΝΙΚΟΥ ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ ΠΗΓΑΝ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ Η ΔΡΑΜΑ.ΘΑ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΚΑΙ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ.

*ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕ ΤΙΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ
*ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΟΤΙ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ

*ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΩ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ.ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΙΚΑΝΟΤΑΤΗ ΟΜΑΔΑ

*ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΙ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΛΑΜΟΓΙΑ-
*ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
*ΓΙΝΑΤΕ-ΓΙΝΑΜΕ ΟΛΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΠΟ ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ
*ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑΝ ΤΙΜΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
*ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΩΝΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ

Anonymous said...

ΟΤΑΝ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΧΕΔΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΓΕΛΑΕΙ. ΟΤΑΝ Ο ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΣΧΕΔΙΑ... ΓΕΛΟΥΣΕ Ο ΔΟΥΚΑΣ!

Anonymous said...

Παρασκευή, 13 Απριλίου 2012
«ΚΑΤΑ ΒΑΘΟΣ ΜΑΣ ΖΗΛΕΥΟΥΝ
http://hatzi-handball.blogspot.com/2012/04/blog-post_3513.html
«Αρνητικός βομβαρδισμός από τα ΜΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΙΟΛΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΡΑΜΑ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΡΕ ΜΠΙΝΕΔΕΣ ΚΑΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΊ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΗΣΑΝ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΔΥΟ-ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΜΟΝΟ ΖΗΜΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΓΙΑ ΛΙΓΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΜΟΡΙΑ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΕΛΕΓΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΕΧΩ ΣΥΧΑΘΕΙ ΜΠΑΙΝΩ ΝΑ ΔΩ ΚΑΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΡΟΩ ΣΤΗΝ ΜΑΠΑ ΓΑΜΩ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΩΝΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΑΙ
ΥΟΥΜΕ ΟΙ ΓΡΑΦΙΚΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΖΑΛΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΡΙΟΛΗΔΕΣ

Anonymous said...

re paidia oloi lete gia t terma t fillipou o kederhs apo tn iwniko eidate ti ekane??? papades stn kyriole3ia ts 4 va9mous pou mazepse o iwnikos apo auton ts mazepse !!! eimai gonios apo allhn omada alla as leme ta suka suka kai tn skafh skafh

Anonymous said...

Είμαι σιχαμένος καριόλης και θέλω να με τρως στην μάπα
Και σιγά τις μέρες ρε ευσεβή

Anonymous said...

ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΙΩΝΙΚΟΣ....ΜΕΤΑ Ο ΔΟΥΚΑΣ ....ΜΕΤΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ Ο ΔΙΚΕΑΣ.....Ο ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΑΡΗΣ ΝΙΚΑΙΑΣ..ΤΟ ΚΟΡΩΠΙ....Ο ΠΑΝΙΩΝΙΟΣ..Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ....ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΤΟ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΕΚ, ΚΕΡΑΤΣΙΝΙ, ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ, ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ....... Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΑΘΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΝΤΜΠΟΛΟΜΑΝΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.....ΦΟΙΒΟΣ, ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ, ΠΑΟΚ, ΔΡΑΜΑ, ΧΑΝΘ.....ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ.....ΣΦΗΝΑ ΕΧΕΙ ΜΠΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ Ο ΔΟΥΛΕΜΕΝΟΣ ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΙ ΔΡΟΜΟ.

Anonymous said...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σε όλους...

ακόμη & σε αυτούς που στήνουν τα παιχνίδια κατά το πως τους βολεύει.
Αν νοιώθουν ότι έτσι βοηθούν το handball να ξέρουν πως θα είμαστε πάντα μπροστά για να τους αποκαλύπτουμε.

ΕΤΟΙΜΟ ΤΟ VIDEO ΙΩΝΙΚΟΣ - ΠΑΟΚ πάρτε μια γεύση για να καταλάβετε τη δύναμη που έχει το τραπέζι και οι κάτω από αυτό συναλλαγές.

http://www.youtube.com/watch?v=EfqRFDVHWwg

Anonymous said...

καπου διαβασα ενα σχολιο για τους χρονομετρες στη δραμα.τακτικες που εφαρμοζονται στην εδρα αυτου που το εγραψε,στην δραμα δεν εχουν καμμια εφαρμογη, γιατι δεν εκανε ενσταση στο τελος,η γιατι δεν διαμαρτυρηθηκε εκει που επρεπε.

Anonymous said...

apo oles tis faseis tou iwnikou mono mia einai parabash...file den ftanei pou mas exete fortwsei ton kefte ton koumaradelh sthn ethnikh...o kederhs einai paixtaras.....milate kiolas....stamathste giati exete kai eseis megalo meridio sta rousfetia ths o.x.e!!!giati o koumaradelhs einai makran o xeiroteros paixths pou exei perasei pote apo agwnistikh hlikiakh ethnikh omada......h tsakalou einai kalyterh apo ayton kai pio dynath kai pio grhgorh......gia ayto sebasteite kai stamateiste...giati me coach animater.......mono sto final 4 tis euroleague pate mazi me tis red drops!!!!!

Anonymous said...

ειδα το βιντεο και ειναι ξεκαθαρο οτι οι διαιτητες ευνοησαν την Δραμα.

Anonymous said...

7.41 Είσαι μεγαλος καραγκιόζης που σχολιαζεις παιδια .τωρα για να ξέρεις για τις red drops και τα λοιπά μάλλον είσαι απο το στενό περιβάλλον του μενελαου οπότε ασε το πληκτρολόγιο και πήγαινε στο mystique να του πεις το πόνο σου!Αντε καραγκιοζακο καλο Πάσχα !

Anonymous said...

7:41 ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΝ ΞΑΝΑΠΑΡΕΙ ΕΘΝΙΚΗ.ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΟΣ ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΑΚΑΛΟΥ.ΕΠΕΙΔΗ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΛΛΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΕΔΩ ΣΕ ΚΟΒΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΝΩΣΤΟ ΑΝΑΠΑΓΓΕΛΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΜΑΝΑΤΖΕΡΑΚΟ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟ ΚΕΦΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΚΟΒΩ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ?ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΖΥΓΙΣΤΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ ΠΟΣΑ ΚΙΛΑ ΜΑΚΑΚΑΣ ΕΙΣΑΙ?ΟΥΣΤ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΓΛΥΦΤΡΟΝΙ

Anonymous said...

ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΦΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΒΑΣΗ.ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ 7:41.ΜΗΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΘΙΧΤΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΟΛΗΤΟ ΣΟΥ?ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΓΗΠΕΔΟ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΣ ΚΙΟΛΑΣ.ΜΥΡΩΔΙΑΣ ΗΣΟΥΝ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΙΑΣΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΕ ΠΗΔΗΞΩ ΜΙΣΟΡΙΞΙΑ.

Anonymous said...

7:41 αν εχεις αρχιδια να τα βαλεις με τον πατερα του και οχι με το παιδι.Αλλα εκει απο οτι ξερω δεν σε παιρνει γιατι πεφτει φαπα και ασχημη. Οποτε γραφε κρυμενος σαν αδερφη.

Anonymous said...

Φιλε 7:41 μηπως θελεις να δουλεψεις στις red drops?για εκει εισαι μια χαρα καραγκιοζακο.θα τον κουνας καλα.χαχαχαχα

Anonymous said...

vlepo arhisate kai pianete paidia sto stoma sas.poso kseftiles eiste?7:41 to ligotero pou mporei na pei kapoios gia esena einai oti eisai kompleksikos kai apo tous gnostous proponitarades ths kerkidas pou exeis apopsi gia ola kai gia olous.an exeis arhidakia apantise se auta pou grafoun.alla den hsoun ekei.apla sta metefere o kolhtos sou ka se vrike papara gia na grapseis.

Anonymous said...

Ο Κουμαραδελης 7:41 σε εχει γραμμενο στα παπαρια του.Δεν το εχεις καταλαβει?Ας ειχες κι εσυ παιδι κι ας ηταν κεφτες.ΑΝΙΚΑΝΕ!!!!!!!!

Anonymous said...

απο οτι βλεπω ολοι ξερετε ποιος ειναι ο7:41.αποτυχημενος και διωγμενος ο Μουρινιο.χαχαχαχαχαχα

Anonymous said...

7.41 Μην ανησυχείς θα πω του Μαικ να σου ραψει ένα κορμακι μουρλια πρώτη με διαφορα πουστρακο!

Anonymous said...

Προτείνω το σχόλιο του 7:41 να μπει σε γυάλα για να θυμόμαστε όλοι που μπορεί να φτάσει το μεγαλείο της ξεφτίλας ενος ανθρωποειδούς.

7:41 μόνο ως εμμετικό ερπετό που σέρνετε στα σκατά του ανύπαρκτου εγκέφαλού σου μπορώ να σε χαρακτηρίσω.

Μικρέ Κουμαραδέλη (δεν ξέρω και το όνομά σου) αν διαβάζεις αυτά τα σχόλια πρέπει να σε κάνουν πιο δυνατό, θα βρείς μπροστά σου πολλούς ηλίθιους σαν τον 7:41.
Απλά τέτοιους τύπους τους προσπερνάς αδιάφορα.

Anonymous said...

Αφηστε ρε τα παιδια ησυχα,αφηστε τα ρε σκατοψυχοι να ονειρευτουν !!!
Χριστος Ανεστη.

Anonymous said...

Προς τον 7:41
ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΑΝ ΤΙΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΡΧΟΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΒΟΗΘΟΥΣΕΣ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΩ.ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΑΞΙΖΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΙ.ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΚΕΦΤΕΣ ΟΠΩΣ ΜΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΙΣ ΑΣ ΤΟ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΘΑ ΤΟ ΛΑΒΩ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΜΟΥ.ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕΣΚΟΤΩΝΕΙ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΑΠΕΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΝΑΜΕΤΑΞΥ ΣΑΣ.ΠΟΤΕ ΜΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΚΡΙΘΗΚΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ.ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.

ΜΑΝΩΛΗΣ ΚΟΥΜΑΡΑΔΕΛΗΣ

Anonymous said...

Μην πέσετε στη παγίδα του 7.41. Στόχος του δεν είναι ο Κουμαραδέλης αλλά το να μην συζητηθεί το βιντεο.
Βλέποντας στο βιντεο τα τόσα βήματα θα έλεγα πως οι διαιτητές είναι άσχετοι και ανεπαρκείς (σιγά το νέο). Βλέποντας όμως τα φάουλ που έγιναν κάποια από αυτά είναι πέναλτι και ειδικά τη φάση που δίνει 2λεπτο αλλά όχι πεναλτι πιστεύω ότι ηταν στημένοι για να δωσουν τον αγωνα στον ΠΑΟΚ.
Αυτό που δεν κατάλαβα γιατί ευνοείτε η Δράμα;

Anonymous said...

bravo ston manoli.emeis se vlepoume san to sympaikti mas pou mazi polemame kai stis nikes kaistis ites.min masas me ton 7:41.

ενας συμπαικτης σου

Anonymous said...

Αποκλειστικά υπεύθυνος για την απόδοση της ομάδας και των παιδιών μου είμαι εγώ.Έτσι μπορείτε κάλλιστα να βγάλετε την χολή σας προς το πρόσωπο μου είμαι 31 χρόνια στο άθλημα και είμαι σε μια ηλικία που μπορώ να άντεξω την οποιαδήποτε κριτική.Θα παρακαλούσα όλους τους ανθρώπους του ιωνικου να σταματήσουν την αντιπαράθεση με τον οποιοδήποτε ανώνυμο που γράφει εδώ μέσα.Τα παιδιά όλων των ομάδων αξίζουν το σεβασμό μας τα αγαπάμε στεκόμαστε δίπλα τους !!Χρόνια πολλά σε όλους και προπάντων στον Παπου !!!!!


ΜΕΝΕΛΑΟΣ ΔΑΝΗΛΟΣ

Anonymous said...

eimai diaithths

den hmoun sto tournoua kakws tha epembw giati emeis den prepei na milame alla na sfyrizoume(oxi kleftika pantws oute adiafora)

den eimai se thesh na kserw genikotera to epipedo twn diaithtwn poy symethxan alla gia ayto pou blepw prpei na pw thn apopsh mou.

to 80% einai parabaseis alla den nomizw na mhn exoun dothei esxemena. mallon kakos xeirismos apo tous diaithtes...

erasitexnes einai kai aytoi mhn zhtate polla alla na kserete oti polloi den theloun na adikhsoun apla den mporoun na to kanoun logw adiaforias kai elleipshs timwrias...

deite to poinologio diaithtwn kai giati timwrhthhkan aytoi kai elate na mou ta peite...

edw to pio entimo kai ferelpido didumo Sirepisios mertinian to efage h aek se mia bdomada kai oi timwries gargara apo thn OXE mhn xasei thn ysterofhmia ths aek..

deite kai ksanadeite to video

xronia polla kai xristos anesth se ola ta ygih kyttara tous athlimatos kai o danilos einai ena apo aytous otan oi alloi bgaloun ena paikth na erthoun kai na tou kanoun kritikh...

ta lemeee

Anonymous said...

Αγαπητέ 5.40

Πως είναι δυνατόν εμείς οι γονείς ν' αντιλαμβανόμαστε τα βήματα ή άλλες παραβάσεις και να μην τα βλέπουν οι διαιτητές;

Εμείς δηλαδή είμαστε πιο έμπειροι;

Πρόσεξα στο βίντεο πως σχεδόν σε κάθε φάση κάποιος θεατής φωνάζει τη παράβαση. Τόσο δύσκολο είναι για τους διαιτητές;
H φάση στο τελος του βίντεο που δίνει 2λεπτη & όχι πέναλτυ δεν δείχνει σκοπιμότητα;
Λάθος θα ήταν αν δεν έβλεπε την παράβαση άρα δεν έδινε και 2λεπτη.
Απλά να τονίσω πως τα πολλά λάθη ή ανικανότητα είναι ή σκοπιμότητα.
Και στις 2 περιπτώσεις ΟΧΕ & ΚΕΔ πρέπει να λάβουν τα ανάλογα μέτρα.

Anonymous said...

re mano grapse sta arxidia sou tn vlaka 7.41 kai ama exei provlhma pes tou na pa na gamh9ei ;) emeis s agapame kai mn stamathseis tn douleia !!!! -19-

Anonymous said...

ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ Η ΑΘΗΝΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΟ 1-2
ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ.
ΜΑΝΩΛΗ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣ ΚΑΝΕΝΑ.

Anonymous said...

1on kalo einai to play maker toy doyka na xasei kanena kilo giati einai mikro paidi kai tha exei problima otan megalwsei.2on o Doykas panta eixe eunoiki diaitisia se oles tis ilikies.toys logous osoi asxolounte me to athlima toys kserete.3on o Ionikos aksizei na parei ton agwna kai o doukas na exei mazepsei toulaxiston 1 me 2 kokkines kartes

borras said...

re 7:25 prepei na exeis polla komplex mesa sou.
xoris na me endiaferoun oute o doukas alla oute kai o ionikos mporeis na mas peis gia pio play les kai gia poies kokkines imoun sti drama kai den eida kati tetoio.

Anonymous said...

Τι σας φαίνεται περίεργο, οι διαιτητές; μα όλοι δεν ξέρουμε ότι δεν υπάρχουν αρκετοί, αυτοί που υπάρχουν πληρώνονται όποτε λάχει, είναι ανέτοιμοι, άπειροι και κυρίως ανεξέλεγκτοι (πως να τιμωρήσεις κάποιον που του χρωστάς και τον έχεις και ανάγκη) και ευκολοδιαχείριστοι από τον κάθε γονιό που τους απειλεί από τα κάγκελα και από τον κάθε δημοτικό η σωματειακό χορηγό - παράγοντα.
Ο ΙΩΝΙΚΟΣ έχει πολύ σεβαστή ιστορία και μπορεί να έχει και δίκιο τώρα, αλλά που ήταν όταν αδικούνταν άλλα σωματεία, γιατί δεν πήρε θέση σε αλλοιώσεις παντός είδους εις βάρος άλλων ομάδων.
Οι κ. Κότσιρας και Ιατρούδης γνώστες όλων των πτυχών του παρασκηνίου του αθλήματος τι κάνουν; Κατά τα φαινόμενα τίποτα.
Ένα σωματείο με το "ειδικό βάρος" του ΙΩΝΙΚΟΥ ΑΣΝΦ θα έπρεπε να είχε ασχοληθεί με αυτά τα θέματα εδώ και καιρό και να μην περιμένει να του πατήσουν τον κάλο, για να φωνάξει με πιθανό σκοπό να ευνοηθεί αυτός την επόμενη φορά.
Πρωταγωνιστεί εδώ και χρόνια δεν μπορεί να μην ξέρει πως δουλεύει το "σύστημα" ακόμα και να μην το έχει χρησιμοποιήσει έχει σιωπήσει. Κύριοι αφήστε τις φωνές και κοιτάχτε να κάνετε καλύτερο το χαντμπολ πριν διαλυθεί τελείως.

ΥΣ Είναι απαράδεκτες και βάρβαρες οι μομφές, στους παίκτες που κάνουν κάποιοι εδώ μέσα. Αφήστε τα παιδιά ήσυχα.

Anonymous said...

ΕΙΠΑΜΕ ΜΗΝ ΜΑΣΑΤΕ και ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΙΟ ΠΟΝΗΡΟΙ.

Ο 7.25 είναι ο ίδιος προβοκάτορας που έγραψε για τον Κουμαραδέλη. Απλά τώρα πάει ν' ανοίξει νέο μέτωπο, για να μην ασχολήστε με τις αλήθειες του βίντεο.

Εγώ ακόμη περιμένω τις κοτούλες που γράφανε τα σχόλιά τους "Προ βίντεο", να σχολιάσουν τώρα "Μετά βίντεο" για γραφικούς γονείς που καταστρέφουν το άθλημα.

Άντε καμάρια μου, φάγατε τ' αρνάκι σας και καλή χώνεψη, να δω πως θα χωνέψετε την αλήθεια που σας περιμένει.

Anonymous said...

7:25 1ov εισαι βλακας 2ov εισαι πολυ βλακας και 3 ov δεν μασαμε.βαζεις τον ιωνικο σε κοντρα με τον δουκα.αλλα σε μαθαμε και δεν θα παρουμε.μαθε βλακα να μην ασχολεισαι με τα παιδια ΑΣΦΑΙΡΕ!!!!!!!

Anonymous said...

ΒΡΕ ΜΑΛΑΚΑ 7:25, ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ. ΤΟ ΠΛΕΙ ΜΕΙΚΕΡ ΠΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΙΛΕΡΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΑ ΚΙΛΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΟΤΑΤΟΣ. ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΥΚΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ, ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ ΚΙ ΑΣ ΕΧΑΝΑΝ ΣΤΟ ΓΚΟΛ, ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΚΑΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΗΡΕ ΔΙΚΑΙΟΤΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΜΟΝΟ ΤΟ ΤΑΡΑΓΜΕΝΟ ΣΟΥ ΜΥΑΛΟ ΞΕΡΕΙ. ΑΒΥΣΣΟΣ...

Anonymous said...

ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΤΟΝ ΚΟΥΜΠΑΡΟ ΣΟΥ ΚΥΡΙΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΑ ΤΗΣ ΚΕΡΚΙΔΑΣ.ΕΙΣΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ ΑΝ ΕΙΔΕΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΑΣΗ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΦΑΞΙΜΟ.ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΗ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.Α....ΚΑΙ ΜΗΝ ΧΑΣΕΤΕ ΤΟΝ ΥΠΝΟ ΣΑΣ ΓΙΑΤΙ ΤΙΣ ΕΙΧΑΤΕ ΠΡΟΚΑΘΟΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΣΑΣ ΤΟ ΧΑΛΑΣΕ Ο ΔΟΥΚΑΣ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥ.

Anonymous said...

7.25 σου ζητώ συγγνώμη. Είσαι αθώος λόγω βλακείας!!!

Anonymous said...

Μου ανήκει το 100στο σχόλιο.
Admin δεν δικαιούμε δώρο;
Ε ρε γλέντια!!!!

Anonymous said...

Πριν να πω το οτιδήποτε θα ήθελα να επισημάνω ότι λυπάμαι τον εαυτό μου που 'πέφτω τόσο χαμηλά' και αναγκάζομαι να σχολιάσω αυτά τα οποία βλέπουν τα μάτια μου...Είναι η πρώτη φορά άλλωστε που μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία και ελπίζω να μην το ξανά κάνω για τον ένα ή τον άλλο λόγο.Είμαι και εγώ ενεργός αθλητής στο χώρο αυτό και στην ηλικία 22 ετών έχουν αντικρίσει αρκετά τα μάτια μου(στα blogs τα οποία ασχολούνται με το άθλημα και όχι μόνο)για να μην βάλω τους πιθανούς μελλοντικούς μου απόγονους σε αυτό το διεφθαρμένο ΑΠΟ ΕΞΩ χώρο(παρά την αγάπη μου για το άθλημα),στον οποίο επεμβαίνουν κακόβουλα και ανήθικα άτομα για να κριτικάρουν και να μειώσουν είτε τους συναθλητές μας,είτε τους άλλους παράγοντες του Handball(διαιτητές,προπονητές κ.α.)Νοιώθω αηδιασμένος με αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω και ελπίζω πραγματικά όλα αυτά τα 'παράσιτα' του χώρου,να βρούνε μια εναλλακτική ασχολία από το διαδικτυακό(και όχι μόνο)κουτσομπολιό και 'θάψιμο' επιτέλους,γιατί κάθε άλλο παρά μόνο καλό δεν κάνει σε εμάς τους αθλητές καθώς και γενικότερα στη διαφήμιση του αθλήματος όλη αυτή η ιστορία...Είναι ντροπή όλο αυτό που γίνεται αυτές τις γιορτινές μέρες(και όχι μόνο),πόσο μάλλον δεδομένου της οικονομικής και πολιτικής κατάστασης της χώρας μας...Αντί να προσπαθείτε να βοηθήσετε στην διαφήμιση αυτού του αδικημένου αθλήματος,στην προώθηση του καλού συναγωνισμού και του ομαδικού πνεύματος,στη συμφιλίωση και στην υγιείς σχέση αθλητών-παραγόντων-φιλάθλων,το μόνο που κάνετε είναι να σπέρνεται τη διχόνοια μεταξύ μας και να μας αποκαρδιώνετε να αγωνιζόμαστε με ήθος,χαρά και σωστό αθλητικό πνεύμα!Είστε η 'γάγγραινα' του αθλήματος,ντροπή σας!Μπορεί να ακούγομαι γραφικός και καυστικός και ίσως αρκετοί διαβάζοντας το σχόλιό μου να νοιώσουν δυσαρέσκεια για αυτά που γράφω,αλλά είναι πράγματα τα οποία δυστυχώς σπάνια έχουν υποθεί!Εκ μέρους πολλών αθλητών λοιπόν,θα ήθελα να παρακαλέσω αυτούς που μας καταλαβαίνουν να σταματήσουν αυτή την κακή νοοτροπία και να προσπαθήσουν επιτέλους να μην ασχολούνται με αυτούς τους οποίους όλα εμείς τα παιδιά δεν θέλουμε στα πόδια μας ή ακόμα καλύτερα στα κεφάλια μας...Όσο για εσάς που συμβάλετε στη δυσφήμιση του αθλήματος και δημιουργείται αυτό το κλίμα φανατισμού,μίσους και αρνητικού ανταγωνισμού τα μόνα που έχουμε να σας πούμε είναι ότι σας λυπόμαστε και ότι αν δεν καταλαβαίνετε τίποτα από τα παραπάνω τότε είστε άξιοι να μείνετε για πάντα σε αυτό το χαμηλό σας επίπεδο...Σας αξίζουν όμοιοί σας να σας 'δέρνουν και να σας φτύνουν' στη ζωή σας όπως κάνετε και εσείς σε εμάς με το τρόπο σας και δεν μιλάω κυριολεκτικά αλλά μεταφορικά...Τουλάχιστον όταν 'πετάτε' τις 'βρόμες' σας να έχετε την αξιοπρέπεια να εμφανίζεστε ως κύριοι των εαυτών σας και όχι ως 'Ανώνυμοι'.Δεν υπάρχει λόγος να 'κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας'!Εν τέλη,ζητάω προκαταβολικά συγνώμη αν πρόσβαλα κάποιους οι οποίοι είχανε καλοπροαίρετη διάθεση τα σχόλια τους και απλά εγώ παρερμήνευσα τα λεγόμενά τους...

Anonymous said...

7:41 μολις χθες βραδυ εμαθα οτι μαζευτηκαν καποια λεφτα απο τα παιδια για να πληρωθεις το μεροκαματο της κερκιδας.με αυτα που κανεις και λες θα γραφτεις στα ρεκορ γκινι(α)ς.

Anonymous said...

Προς τον 3.08

Αγαπητέ μου αθλητή,

χωρίς να θέλω να σε προσβάλλω θα πω ότι διαβάζοντας το κείμενό σου δεν κατάλαβα τίποτα. Κάποια από αυτά που λες ωραία ακούγονται αλλά νόημα δεν βγάζουν. Θα σου εξηγήσω τι εννοώ...

1. Μην νοιώθεις άσχημα που "πέφτεις τόσο χαμηλά". Να ξέρεις ότι δεν έπιασες πάτο ακόμη.
2. Έγραψες... "Νοιώθω αηδιασμένος με αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω". Εδώ τα σχόλια ξεπέρασαν τα 100, ποια σε αηδιάζουν;
3. Έγραψες... "Αντί να προσπαθείτε να βοηθήσετε στην διαφήμιση αυτού του αδικημένου αθλήματος". Σε ποιούς απευθύνεσαι, στους γονείς, στους αθλητές, στους προπονητές, στους διεφθαρμένους παράγοντες, στους υγιείς παράγοντες;
4. Έγραψες... "το μόνο που κάνετε είναι να σπέρνεται τη διχόνοια". Βλέπε το ερώτημα της παραγράφου (3).
5. Έγραψες... "Μπορεί να ακούγομαι γραφικός και καυστικός". Πίστεψέ με, μέχρι τώρα μόνο καυστικός δεν ακούγεσαι.
6. Έγραψες... "να μην ασχολούνται με αυτούς τους οποίους όλα εμείς τα παιδιά δεν θέλουμε στα πόδια μας". Δεν μας λες ποιοι είναι αυτοί για να μην ασχοληθούμε ξανά μαζί τους.
7. Έγραψες... "Όσο για εσάς που συμβάλετε στη δυσφήμιση του αθλήματος ". Βλέπε το ερώτημα της παραγράφου (3).
8. Έγραψες... "τα μόνα που έχουμε να σας πούμε είναι ότι σας λυπόμαστε". Ποιοί είναι αυτοί τους οποίους λυπόσαστε; Βλέπε το ερώτημα της παραγράφου (3).
9. Έγραψες... " να εμφανίζεστε ως κύριοι των εαυτών σας και όχι ως 'Ανώνυμοι'." Συγνώμη ρε φίλε αλλά & εσύ ως ανώνυμος δεν γράφεις;
10. Έγραψες... "Δεν υπάρχει λόγος να κρύβεστε πίσω από το δάχτυλό σας". Για να πω την αλήθεια με τόσο αρνί που έφαγα δεν υπάρχει δάχτυλο που μπορεί να με κρύψει.
11. Έγραψες... " Εν τέλη, ζητάω προκαταβολικά συγνώμη αν πρόσβαλα κάποιους". Συγχωρεμένος!!!

Αν και δεν κατάλαβα τίποτα απ' όσα μας είπες... ΜΕΓΑΛΕ ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

Anonymous said...

Εγώ το μόνο που θέλω να πω μετά τα όσα διάβασα είναι, σεβαστείτε τον κόπο των παιδιών (σας) και την κρίσιμη ηλικία τους. είναι φορτωμένα με τόσο άγχος για να πετύχουν κάτι στην ζωή τους (και να ικανοποιήσουν τους γονείς τους )καθώς και να γίνουν κάποια μέρα σαν τους αθλητές που έβλεπαν μικροί(Μπαλωμένος,χαλκίδης,Αλβανός κλ), και εσείς το μόνο που κάνετε είναι να τους κόβετε τα φτερά....
Σαφώς και υπάρχει βρώμα σε κάθε χώρο και όχι μόνο στο handball αλλά κράτηστε τα παιδιά μακριά απο αυτά.

Υ.Γ βοηθήστε τα παιδιά με ορθό τρόπο.

παίχτης του αντρικού τμήματος του ιωνικού.

Ευχαριστώ!!!

Anonymous said...

Προς τον 4.16

Μάλλον βρίσκεσαι σε σύγχυση αν κρίνω αυτά που γράφεις (συγνώμη δεν θέλω να σε προβάλλω). Γιατί δεν λες ξεκάθαρα αυτό που σκέφτεσαι; Τα λες μπερδεμένα & γενικολογείς.

Γράφεις "Σαφώς και υπάρχει βρώμα σε κάθε χώρο και όχι μόνο στο handball αλλά κρατήστε τα παιδιά μακριά από αυτά".
Καταλαβαίνεις τι λες;

Πρώτα θα σου πω πως δεν υπάρχει βρώμα σε κάθε χώρο. Σε πολλούς χώρους ναι υπάρχει, αλλά όχι σε κάθε χώρο.
Πως θα κρατήσουμε τα παιδιά μακριά από τη βρώμα αν δεν την καθαρίσουμε; Είναι σα να μου λες αφού στο handball υπάρχει βρώμα κράτα τα παιδιά μακριά, δηλαδή εκτός handball. Τα λεγόμενά σου αυτό λένε.

Μάλλον θες να πεις "κρατήστε τη βρώμα μακριά από τα παιδιά" άρα μας προτρέπεις να καθαρίσουμε το χώρο του handball από τη λέρα. Ξεκαθάρισε τι θες να μας πείς.

Γράφεις... "και εσείς το μόνο που κάνετε είναι να τους κόβετε τα φτερά".
Είσαι σίγουρος ότι είδες το βίντεο; Αν το είδες εσύ αυτό κατάλαβες; Δηλαδή όσοι αντιδρούν στο στημένο & προαποφασισμένο αποτέλεσμα κόβουν τα φτερά των παιδιών αθλητών και όχι αυτοί που στήνουν τα παιχνίδια;

Είναι κρίμα να βλέπω έναν 22χρονο να έχει τόσο συντηρητισμό και μάλιστα αθλητή, που σημαίνει πως ξέρεις πως μόνο με κόπο & αγώνα κερδίζεις.

Σου ξαναστέλνω το link για το βίντεο μήπως δεν το είδες έως τώρα.
http://www.youtube.com/watch?v=EfqRFDVHWwg

Γονιός αθλητή του εφηβικού & αντρικού τμήματος του Ιωνικού.

Anonymous said...

Εγώ δεν μιλάω για ένα παιχνίδι ή για ένα τουρνουά μόνο αλλά γενικώς. με το να λέτε όλα αυτά και ο ένας να την "λέει" στον άλλον δεν άλλαζει τίποτα. Δεν βρίσκομαι σε καμία σύγχηση και ξέρω πολύ καλά τι λέω και ξέρω και πάρα πολύ καλά απο αδικία διότι έχω χάσει κατηγορία (και όχι μια τελική φάση) όχι απο αδικία αλλα απο αδικίες(σκόπιμες ή μη). Αντί λοιπόν να κάνετε όλοι τους καθηγητάδες και τους προπονητάδες κοιτάξτε να βρείτε μια λύση που θα πάει μπροστά το άθλημα και όχι πίσω όπως τώρα (αφού απο εσάς κρίνομαστε όλοι). Και προτιμώ να είμαι ένας όχι 22χρόνος αλλά μεγαλύτερος (για να σας λύσω και την απορία)και συντηριτικός, παρά ένας 18χρόνος που του έχουν φουσκώσει τα μυαλά για μεγαλύτερα πράγματα απο ότι μπορεί.

Anonymous said...

επιτελους ελεος ολοι καθηγηταδες και ειδικοι του αθληματος,κοιταξτε ο καθ'ενας ξεχωριστα τα χαλια του και τις καθε ειδους βρωμιες και λαμογιες που εχετε κανει στο βωμο των συμφεροντων σας και αφηστε ησυχους τους ΜΟΝΟΥΣ αγνους στον συγκεκριμενο χωρο ,εφηβους, τους Π Α Ι Κ Τ Ε Σ. ΕΕΕΕΛΛΛΛΛΛΛΕΕΕΕΕΕΟΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣΣΣ ΛΛΛΛΛΛΑΑΑΑΑΑΑΜΜΜΜΜΟΟΟΟΟΟΟΓΓΓΓΓΙΙΙΙΙΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

παρασκηνιακοι ιωνικοι και δουκαιοι ειπατε ειπατε ειπατε βγάλατε τα σωθικα σας η διαπλοκη τρεχει στο αιμα σας αντε φτανει πια

Anonymous said...

ποσο δικιο εχεις ρε φιλε ! αυτοι που χρονια στηνανε ακομα και τα ματς στο ταβλι μιλανε για την δραμα τον παοκ και τον τογανιδη. αει στα διαλα ρε

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ DRAMA ποιοί είναι αυτοί στο handball?

Anonymous said...

Θα ήθελες γατάκι να ήσουν στην παοκάρα...
Και μην μας αρχίσεις πέρι ιστορίας Ιωνικού, γιατί βαρεθηκαμε να σας ακούμε.
Εσείς οι ίδιοι που ασχολίστε με την ιστορία σας, εθελοτυφλείται για το σήμερα, και δημιουργείτε κομπλεξικές ομάδες και αθλητές, που θεωρούν ότι όλοι συνομοτούν με σκοπό να καταστρέψουν την ιωνικάρα σας!

Το πρόβλημα είναι αλλού, μην ψάχνεται μακρυά... Το πρόβλημα είναι η ανυπαρξία σας κύριοι!

Με πολύ αγάπη ένας φίλος απο την Βουλγαρία( σας προλαβαίνω Εγώ).

Anonymous said...

αλλοδαπε φιλε 1"18 για το βιντεο θα μας πεις κατι.και δεν κατηγορω τον παοκ γιατι την ιδια ημερα το πρωι του εκαναν τα ιδια με την δραμα.οπως και της βεροιας.

Anonymous said...

όταν καταφέρετε εκεί στον παοκ και βγάλετε έστω έναν παίχτη που να κάνει την διαφορά τότε μιλήστε για ιωνικό και δούκα και όλες τις ιστορικές ομάδες και αρχέλαο και βέροια κλπ κλπ .... έχετε γίνει μάγκες με παίχτες απο χανθ κιλκίς και όλες τις γύρω ομάδες....Να τα λέμε σωστά και όπως είναι τα πράγματα. όσα κύπελα έχει ο ιωνικός δεν έχει όλος ο παοκ σε ποδόσφαιρο μπάσκετ χαντμπωλ και ότι άλλο κάνετε.

Anonymous said...

1:45 euxaristw polu pou epivevaiwses, auto akrivws ennousa Gia ta peri istorias iwnikou...
Xaxaxaxaxa...

Ftanei re h karamelaaaa... Exei xalasei!

Kourasetai... Ftanei!!!

Kai to Ksana lew tha the late polu na hsastan ston paok! E?

Kai Gia to poioi paiktes einai poiou, Asto kalutera!

petridis,palaskas,apostolidis,maragkos,iwannidis,pitsios,gourgoumis,misurlis k.a. Pou andrwthikan?

Aaa Kai eimai sigouros, den xwrane alles koupes sta rafia sas, Gia auto eiste atitloi tosa xronia, alliws tha ta eixate sarwsei ola...

Anonymous said...

Έχεις δικιο φίλε δεν χωράνε και φτιάχνουμε καινούργια ράφια για να βάλουμε αυτα που μπορει να έρθουν!μαλλον δεν γνωρίζεις οτι οι μισοί παίκτες που παίζουν σε όλες τις ομάδες τις α1 στην Αθήνα είναι του ιωνικου.Αν ο Ιωνικός φίλε μου καλε αποκτήσει διοίκηση που να ενδιαφέρεται για το χαντμπωλ θα ξεκίνησουν πάλι οι τίτλοι να έρχονται φιλαδελφεια.Επισης αν πιστεύεις ότι αυτοί οι παίκτες που λες είναι παιδια που προέρχονται απο τον ΠΑΟΚ μαλλον δεν ξέρεις ούτε την δικιά σου ιστορία!
Υ.γ. Τα παραπάνω ισχύουν και για τον μεγάλο και σεβαστό πάντα αντίπαλο Φίλιππο Βέροιας !

Anonymous said...

Φίλε 4:08 όταν μιλάμε για παίχτες εννοούμε πάιχτες. Τα παιδιά που λες είναι όντως πολυ καλοί παίχτες αλλά δεν είναι Μπαλωμένος, Παπαδόπουλος, Μπακαούκας, Κοκολοδημητράκης, Μαστορογιάννης, Γαζής, Γραμματικός και άλλοι πολλοίιιιιιιιιι !!! Κλαησπέρα τα παιδιά που λέτε και εσείς.