EURO 2010- 4OΣ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ - greekhandball.com

Τελευταία νέα

EURO 2010- 4OΣ ΠΡΟΚΡΙΜΑΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ

ΕΛΛΑΔΑ 31
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ 26
Τα δεκάλεπτα: 4-5, 9-10, 15-14 (ημίχρονο), 19-19, 25-25, 31-26
ΕΛΛΑΔΑ (Μάντζος- Ιατρούδης): Ευαγγελίδης 6, Κοτελίδας, Τζούφρας 1, Παπαδόπουλος 1, Ζαραβίνας 1, Σαμαράς, Μπαντής 3, Δέλιος, Ριγανάς, Βουτσάς, Κότσιφας, Χαλκίδης 2, Αλβανός 6, Καρυπίδης 11.
ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ (Τόμας Βέστερλουντ): Κούρπα, Κάνγκας 8, Κάρλσον 2, Χέρτολα, Βίλγιανσεν 5, Λίνστρομ, Βάχλ, Στένιους 1, Τάμινεν 5, Σιλανπάα 2, Ρόνμπεργκ 3, Βάλο, Ενστρομ, Σιρένιους. Διαιτητές: Κόχεν-Πέρετζ (Ισραήλ), Παρα Δίλεπτα: 4-4, Πέναλτι: 4/5-0/1

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΜΙΛΟΥ
1. Ουγγαρία (4 ματς) 8 125-85
2. Ελλάδα (5 ματς) 6 136-130
3. Κροατία (3 ματς) 4 97-76
4. Σλοβακία (3 ματς) 2 78-84
5. Φινλανδία (5 ματς) 0 107-168
* Επόμενη αγωνιστική: 21/3: Κροατία- Ελλάδα (9:15μ.μ.), Φινλανδία- Σλοβακία (2μ.μ.)

54 comments

Anonymous said...

E RE MANTZO PLAKA EXEIS , GEIA SOY SABBA KARUPIDH PEXTOURA MONADIKI TA FILIA MOY STON ALEXH TON ALBANO , DUSTUXOS GIA TO ELLHNIKO HANDALL OI ALLOI OLOI POU SUMETOIXAN TEXNIKOI KAI PEXTES STO SHMERINO MATS EINAI POLY LIGOI GIA NA FOROUN TO EΘNOSIMO.

Anonymous said...

ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ Η ΕΘΝΙΚΗ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ.ΚΑΙ ΕΠΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.
Υ.Γ.:ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΤΕΛΙΔΑ;ΕΛΕΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!

Anonymous said...

esu gia ton kotelida les se mia fasi epeze pibot o tzoufras inter o boutsas , terma o delios , plai o mpantis kai 8a ebaze kai ton stib extrem gia sou nikola autoi exoun ton filipo 6-7 stin ellada kai o mantzos ekei.....................................

Anonymous said...

apo tis 4 prwtes omades tis vathmologias yparxoun 6 synolika paiktes,enw apo veroia 5...

Anonymous said...

ti na sas pw olous??eiste tragikoi den ntrepeste katholou????oloi prospathisan gia ti niki mpravo sta paidia...oloi eseis pou grafete eiste teliwmenoi mpravo kai stous 14!!!!! oti kai na kanete mesa sti kroatia eiste aksioi mexri edw pou ftasate an den itan kai autoi den tha upirxe elliniko handball

Anonymous said...

Με τέτοιες εμφανίσεις κύριοι δίδυμοι πύργοι όχι 2012 αλλά μόνο κάτι Μεσογειάδες και Βαλκανικούς αγώνες. Άμυνα για τα πανηγύρια, επίθεση ο καθένας ότι ήθελε. Πλήρης αγωνιστική απειθαρχία. Επειδή εσείς έχετε δηλώσει ότι το υλικό σας, είναι το καλύτερο όλων των εποχών, φροντίστε κι αξιοποιήστε το. Θα έλεγα επίσης να μην εκθέτετε παίχτες με ιστορία όπως ο Ζαρα και ο Στηβ οι οποίοι είναι σε εδώ και καιρό ντεφορμέ και κάθε εμφάνιση είναι χειρότερη από την προηγούμενη. Ας κληθεί κάποιο άλλο παιδί.

Anonymous said...

ESU RE 9.01 POIOS AMA DEN UPIRXE O MANZTOS KAI O IATROUDIS DEN 8A UPIRXE ELLINIKO HAND BALL ESU EISAI TRAGIKOS POU DEN BLEPEIS TIN ALH8EIA KATAMATA O SABBAS ME TON ALBANO PEZANE HANDBALL OLOI KANANE POS TO PEZANE MHN KRUBESE GIATI KAPOIOI APO AUTOUS EINAI GNOSTOI SOU KAI MAS FILOI MAS EINAI ALLA AUTOI EINAI OI ALI8EIA

Anonymous said...

SLOVAKIA-RWSSIA 26-30

Anonymous said...

ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ-ΦΙΛΑΝΔΙΑ 31-26.ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΣΩΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΒΒΑΕΛΛΑΔΑ.Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΤΕΛΟΣ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΩ ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΣΑΒΒΑΣ ΣΗΜΕΡΑ:ΠΗΡΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ,ΗΤΑΝ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΠΟΥ ΠΑΝΥΓΗΡΙΖΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΓΚΟΛ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ, ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΤΑ:ΑΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΣΚΟΡΕΡ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΜΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΓΡΑΦΑ.ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΗΤΗΣ.
ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΑΒΒΑ

Anonymous said...

paidia gia na paei mprosta h ethnikh omada thelei oposdhpote kseno proponhth me diaforetikh paideia kai filosofia apo thn ellinikh,blepe(oulf sefert).epiloges typou mantzou kai iatroudh gyrnane arketa xronia piso to athlhma.

Anonymous said...

γιατι δεν λεμε την αληθεια¨οτι αυτουσ του αθλητεσ εχουμε αυτουσ τουσ προπονητεσ αυτη την ομοσποδια. οι διδυμοι πυργοι νομιζουν οτι εχουν ακομα τον ιωνικο και τον φιλιππο'οτι οι αθλητεσ ειναι ακομα παιδακια 20 ετων και οχι αθλητεσ καταξιωμενοι κυριοσ αυτοι που ειναι εξω.νομιζουν οτι με το ΄΄γερα στην αμυνα,δυνατα στην επιθεση΄΄θα παμε νακερδισουμε στην ευρωπη
οπωσ καναμε παλια [1980].ΚΥΡΙΟΙ ΕΙΣΑΣΤΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΙΣΩ.ΔΩΣΑΤΕ ΟΤΙ ΔΩΣΑΤΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Anonymous said...

΄΄γερα στην αμυνα kai sfixta , milao sobara axizeis na eisai o tim manatzer se beroia kai e8niki auti einai i 8esi sou gia proponitis kai esu o idios xereis oti den den mporeis

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΝ 9.03
ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥΣΤΗΒ ΚΑΙ ΖΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΦΟΡΜΕ... ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΤΟΝ ΣΑΟΥΛΙΔΗ Η΄ΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ ; ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΑΡ ΕΞΤΡΕΜ ..ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΑΤΖΑΤΟΥΡΙΑΝ ; Η ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΤΟΝ ΒΟΓΛΗ ΠΟΥ ΑΠΑΞΙΩΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ;
ΓΙΑ ΤΟΝ 8.50
ΡΕ ΓΚΑΡΝΤΑΣΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 4 ΠΡΩΤΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΧΕΙ 6 ΠΑΙΚΤΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ 5 ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ.... ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΘΕΣΗ ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΓΣ ΠΟΙΟΣ ;
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΜΑΙΚΟ ΠΟΙΟΣ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΠΟΙΟΣ; ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΠΟΙΟΣ;
ΞΕΚΙΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΙΟΜΗΔΗ ΑΡΓΟΥΣ: ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ; ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙΣ ;
ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΟΚ: ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ; ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΚΗ 7ΑΔΑ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΕΙΡΕΚΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΟΥΛ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ! ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ; ΕΝΑ ΟΝΟΜΑ ΠΕΣ ΜΟΥ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΡΜΑΙΚΟ :
ΡΙΓΑΝΑΣ, ΒΑΚΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ. Ο ΒΥΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ. ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΕΙΧΕ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΕΝΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ:
ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ;

ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΑΠΟ ΒΕΡΟΙΑ :
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΕΞΤΡΕΜ Ο ΣΤΗΒ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕΤΟΝ ΖΑΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ. ΘΑ ΚΟΛΛΟΥΣΕ ΚΑΙ Ο ΤΣΑΚΙΡΗΣ ΑΛΛΑ Ο ΣΕΙΡΕΚΙΔΗΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΗΝ ΟΑΜΑΔΑ ΤΟΥ.
ΤΕΡΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑΣ Ο ΔΕΛΙΟΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ ΕΚΤΟΣΤΟΥ ΚΟΤΣΥΦΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΙΔΑΜΕ ; ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ Η΄ΤΟΝ ΚΟΜΙΝΕΚ
ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΙΝΤΕΡ Ο ΒΟΥΤΣΑΣ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΠΑΛΩΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝΙΚΗΣ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΑΝ Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΟΥΤΣΑΣ. ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΚΑΛΟΥΣΕ ΔΗΛΑΔΗ ; ΤΟΥΣ ΓΙΟΥΓΚΟΣΛΑΒΟΥΣ ;
ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ Ο ΜΠΑΝΤΗΣ. ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΑΚΑΛΗ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΑΙΖΕ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΔΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ;
ΠΙΒΟΤ Ο ΤΖΟΥΦΡΑΣ. ΤΡΑΥΜΑΤΙΑΣ Ο ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΧΑΛΚΙΔΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ; ΜΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΟΚΚΩΝΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ. ΑΛΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ;

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΕ 5 ΒΕΡΟΙΩΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΤΟΠ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ !!
ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ Η΄ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ.
ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΘΑ ΧΑΘΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ !! ΚΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΘΛΗΤΕΣ ΑΛΛΑ ΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ( ΒΛ. ΔΙΟΜΗΔΗΣ, ΑΕΚ, ΠΕΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΚΛΠ)
ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΔΕΛΦΙΑ !!! ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ !!! ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΧΑΘΗΚΑΝ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΑΛΒΑΝΟ, ΧΑΛΚΙΔΗ, ΚΑΡΥΠΙΔΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ !

Anonymous said...

O 9.03 eimai.efxaristw gia tin pliroforisi.apla variomoun na parw tilefono kai na rotisw...

1961 said...

η γνωμη μου ειναι οτι τα παιδια προσπαθησαν φιλοτιμα(αν και αγχωμενα) αλλα το κενο του μπαλωμενου και του σανικη δεν αναπληρωνεται ετσι ευκολα και σε τοσο μικρο διαστημα.μας ελειπε και τρομερα ενας εμπειρος πλειμεικερ ωστε να μπορεσει να γυρισει το παιχνιδι απο την αλλη οταν πιεζαν τον αλβανο και τον καρυπιδη και να τους δωσει την ευκαιρια να ξεφυγουν απο τα πρες.οντως οι ευρωπαιοι παικτες πηραν το ματς χαρει στο παθος και προπαντως στην ψυχραιμια τους συγχαρητηρια και οχι μονο στους σκορερ αλλα και στον χαλκιδη για τη σιδερενια αμυνα του.πιστευω το σαββατο δεν πρεπει να εχουμε μεγαλες απαιτησεις απο τα παιδια(με πρωταθλητρια κοσμου θα παιξουν και μαλιστα με απουσιες!)και μακρια απο τραυματισμους!

Anonymous said...

12.52 sumfwnw se arketa shmeia mazi sou!
alla toulaxiston gia thn thesi tou pivot tha mporouse na exei mesa ton ananiadi pou to ksexases!
opws kai sta play maker ton naoumidi opou pera apo polu paragwgiko playmaker einai kai polu kalos amuntikos se sxesh me ta upoloipa paidia sthn thesh tou!
opws episis kai ton samlidi pou edw kai posa xronia kanei polu kala prwtathlimata kai einai athlitis, giati den epitrepete na vlepoume akoma ton kotelida mesa sta ghpeda!
oi proponites mas exoun kapoies sumpatheies kai logiko einai auto alla to kako einai oti exoun kai polla kollimata kai auto tous vgainei kai sto paixnidi!
kai sxetika me thn thesi tou termatofulaka an kai den uparxoun polles epiloges nomizw oti exoume provlima! giati auth th stigmi paizoume me 2 "deuterous" termatofulakes gia diethnes epipedo!
kai to anhsuxhtiko einai oti den uparxoun ameses mellontikes luseis!
kai auto fainete amesa ston agwnistiko xwro kathos ta paidia den empneoun thn apetoumenh sigouria sthn amuna tous!
isws an kai den mou aresei san lush tha htan kalo na ginei mia prospatheia ellinopoihshs kapoiou xenou termatofulaka(p.x. kominek) pou xerei ta ellhnika dedomena!

me ektimisi enas atlitis!!!

Anonymous said...

12.52 καλές οι θεωρίες και η γνώση σου για όλα αλλά δες και την αλήθεια. Ο Χρυσόπουλος (κι όχι κακόβουλα Γιάνκοβιτς όπως τον γράφεις, αφού ζει τόσα χρόνια στην Ελλάδα έχει επιλέξει πως να τον λένε , είναι πλέον Έλληνας κι έχει ματώσει για την Εθνική όσο λίγοι) δεν κάνει το καλύτερο πρωτάθλημα φέτος από τους Έλληνες τερματοφύλακες; Γιατί δεν τον καλούν επειδή είναι 39 χρονών; Άλλοι τερματοφύλακες στην ευρώπη έπαιξαν μέχρι τα 45.
Σε ότι αφορά τον αφελληνισμό των ομάδων έχεις δίκιο αλλά καλό θα είναι εκτός από τις ομάδες να καταλάβουν και οι Έλληνες παίκτες την αξία τους και να μην ζητούν τον ουρανό με τ' άστρα για να παίξουν στις Ελληνικές ομάδες.π.χ. ποιος από τους παίκτες της Εθνικής θα πάει στο Άργος (που πληρώνει) να παίξει για 1300-1500 € ; Έτσι οι άνθρωποι τι να κάνουν παίρνουν ξένους μέχρι να βγει σε 2-3 χρόνια η δουλειά των υποδομών τους η οποία είναι εξαιρετική στο επίπεδο των παμπαίδων (με προπονητή Δημητρούλια και όπως είδα στο facebook την Κυριακή κέδισαν τους παμπαίδες του Ιωνικού με 10 γκολ).

Anonymous said...

1 ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΑΝΤΖΟΣ ΚΑΙ ΙΑΤΡΟΥΔΗΣ ΙΣΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΝΤΜΠΩΛΛ.ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ
2 ΑΝΤΙ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΛΟ-ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ [ΕΘΝΙΚΗ]ΑΥΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ.
3 ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ-ΚΕΡΚΙΔΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ.ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ ΠΟΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.

ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ

Anonymous said...

Μπραβο στον 12,52.Δικιο σχεδον σε ολα εχει.Πολλοι βλεπω οτι βγαζετε ενα κομπλεξ.Πριν λιγα χρονια ειμασταν στο ιδιο επιπεδο και ισως πιο κατω απο ομαδες σαν την Φινλανδια και τωρα με ασχημη εμφανιση τους κερδιζουμε με 5 γκολ διαφορα και ας εχουμε και απουσιες σημαντικες(Σανικης,Μπαλωμενος).Επισης δεν ειπε κανενας για την εκπληκτικη εμφανιση του Ευαγγελιδη.Και ο Ευαγγελιδης ειναι επιλογη του Μαντζου και ξερουν και στην χανθ οτι τον ηθελε απο τοτε που ηταν στον Φιλιππο.Που να χαναμε κιολας τι θα ακουγαν οι προπονητες?δεν βοηθαμε καθολου με κακοπροαιρετες και κομπλεξικες αποψεις την Εθνικη.Και για αυτους που λενε οτι παιρνει ο Μαντζος στην Εθνικη μονο παιδια του,ο Τζιμουρτος που ειναι πιο πολυ παιδι του Μαντζου απο ολους ειναι τις πιο πολλες φορες εκτος αποστολης.

Anonymous said...

ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ :
ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ 3:23
ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΗΟ ΞΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΗ ΑΝΑΝΙΑΔΗ. ΣΩΣΤΗ Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΣΟΥ . Ο ΑΝΑΝΙΑΔΗΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΛΟΣ ΑΘΛΗΤΗΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΑΠΙΔΙ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΧΑΛΚΙΔΗ ΚΑΙ ΜΑΣΤΟΡΟΓΙΑΝΝΗ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΟΥΜΙΔΗ ΕΧΩ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΓΙΑΤΙ «ΣΗΚΩΣΕ ΜΥΤΗ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΜΠΝΑΙΕΙ ΤΗΝ ΣΙΓΟΥΡΙΑ ΕΝΟΣ ΠΛΑΙΥΜΑΙΚΕΡ ΠΟΥ ΘΑ ΤΡΑΒΙΞΕΙ ΠΑΝΩ ΤΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ. ΘΕΛΕΙ ΑΚΟΜΗ ΑΡΚΕΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ .ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ Ο ΣΑΜΛΙΔΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ....Ο ΣΑΜΛΙΔΗΣ ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕ ΤΩΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΜΕ ΒΡΗΣΚΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ. ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΧΕ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΗΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ.

ΓΙΑ ΤΟΝ 9:39
99% ΕΙΣΑΙ Ο ΓΝΩΣΤΟΣ TASSOS.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΗ !!
ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΗΝ ΟΧΕ ΝΑ ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΛΗΟ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝ ΣΤΟ ΔΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΡΕΠΟΥΣΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ. ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑ―Ι ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΦΙΛΙΚΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ. ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΩΣ Ο ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ Η’ ΓΙΑΝΚΟΒΙΤΣ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΠΕΣ ΤΟΝ ΕΧΕΙ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ !! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΣΤΟ ΑΡΓΟΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΔΑΠΟΥΣ ΑΘΛΗΤΕΣ. ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΕΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΟΧΕ ΒΡΕΙΤΕ ΛΥΣΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΚΗΡΥΞΕΙΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΩΝ, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΤΣΙ ΠΩΣ ΤΟ ΠΑΤΕ, ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΜΕΤΑΓΡΑΦΩΝ ....ΣΤΟ 2009 ΖΟΥΜΕ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Anonymous said...

Εγώ νομίζω ότι η αντιδράσεις που εσύ χαρακτηρίζεις κόμπλεξ, βγαίνουν ύστερα από δηλώσεις τύπου "εμείς είμαστε το χάντμπολ", μια και όλος ο κόσμος ξέρει τι γίνεται. Συμφωνώ μαζί σου για το επίπεδο μας πριν 10 και χρόνια, αφού φαίνεται ότι ξαναγυρνάμε σ' αυτό. Για τον Ευαγγελίδη έχεις δίκιο, αλλά το παιδί έχει αυθεντικό ταλέντο και καλό θα είναι να κουνήσει γρήγορα το μαντήλι πριν χαθεί στη δουλειά με μέτριους προπονητές και ομάδες. Ο Σανίκης κακώς παρουσιάζεται σαν απουσία γιατί απλά δεν κλήθηκε σε αντίθεση με τον Μπαλωμένο που ήταν τραυματίας. Εγώ διαφωνώ ότι αυτοί είμαστε. Είμαστε πολύ καλοί και γι αυτό καλό θα είναι να βρεθεί ένας καλός ξένος προπονητής να μας βάλει σε σειρά, ώστε να προλάβουμε καμμία μεγάλη διοργάνωση, αφού οι παίχτες γνωρίζουν ότι δεν έχουν τίποτα να πάρουν με αποτέλεσμα να κάνει ο καθένας, αγωνιστικά του κεφαλιού του κι ας λέει ο Ιατρούδης ότι τους καθοδηγεί η προπονητική τους αξία.

Anonymous said...

O Σανικης ειναι τραυματιας και ο Μαντζος ποτε δεν ειπε οτι αυτος ειναι το Ελλ.χαντμπολ.Και το επιπεδο μας δεν επεστρεψε εκει που ηταν πριν 10 χρονια γιατι και με ασχημες εμφανισεις καερδιζουμε ανετα.Και ειμαστε σε μια περιοδο δυσκολη για την Εθνικη γιατι γινεται μια σταδιακη ανανεωση και μπαινουν νεα παιδια στην εθνικη οπως ο Βακαλης ο Ριγανας ο Ευαγγελιδης ο Τζουφρας ο Δελιος και πολλοι αλλοι που δεν ανεφερα.Και μπραβο στον Μαντζο που διαχειριζεται πολυ καλα το υλικο και παντρευει την νεα γενια με την παλια σταδιακα και παραλληλα ειναι και στο παιχνιδη της προκρισης με οσες ελπιδες απομενουν λογο των ισχυρων αντιπαλων Κροατιας και Ουγγαριας.

Anonymous said...

4.08 diafwnw ti shmainei sikwse muth?
nomizw pos kaneis lathos giati den ksereis ta pragmata pos exoun!
oso gia ton an kapoios einai kalo paidi h oxi emena proswpika den me endiaferei kai me afinei adiaforo, arkei na uphretei kai na timaei swsta thn ethniki omada!
kai oso gia tis ellinopoihseis kai egw diafwnw apla sou eipa oti einai h poio amesh lush pou uparxei!
giati vlepeis kapoio termatofulaka pou mporei h tha mporouse na uposthriksei mellontika thn estia ths etnikis mas???

1961 said...

η αληθεια ειναι οτι δεν εχουμε και πολλες ελπιδες μ'αυτους τους αντιπαλους αλλα ειναι πρωτης ταξεως ευκαιρια να δοκιμασουμε νεα παιδια και να ψηθουνε σε τετοιους αγωνες ωστε να ειναι ετοιμοι την επομενη

Anonymous said...

parakolouthontas to elliniko protathlima ta teleftea xronia,diapistono oti to epipedo ginete olo kai xirotero.exoume 4 proponites-proin termatofilakes-stin a1,oi pio epitiximeni proponites ite paroplistikan,p.x kranakis,eite apasxolounte stis ethnikes omades.oi allote dinati sillogi apodinamothikane,me apotelesma tin ellipsi paikton na stelexosoun tin ethniki kai na apodosoun se epipedo pou tin exoume sinithisi apo to 2004 kai meta...tha prepei i omospondia kai oi omospondiakoi na doulepsoun pleon oi idioi stin veltiosi ton talenton se pextes ikanous gia tin ethniki pou ehoume klironomisi apo to 2004 ki oloi theloume...

Anonymous said...

Θα πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβουμε ότι ήρθε η αρχή του τέλους για την εθνική που είχε επιτυχίες πριν από 4-5 χρόνια. Kαι σε αυτό ευθύνη δεν έχουν Mάντζος-Iατρούδης φίλοι μου. Λύπει το κίνητρο από τους παίκτες (αν οχι και παίκτες) και το κίνητρο δεν ήταν άλλο από το να κάνουν καλές εμφανίσεις πριν από λίγα χρόνια και να πάρουν μεταγραφή στο εξωτερικό (δεν το λέω κακοπροαιρετα αυτό).

Tο μεγάλο πρόβλημα μας ειναι ποιος θα αντικάταστείσει

A) Σανίκη-Mπαλωμένο
Eυαγγελίδης, Bουτσάς (χωρίς να θέλω να τους μειώσω αλλα δεν έχουν τα προσόντα που είχαν οι προηγούμενοι.)

B) Δίδυμο Xαλκίδη-Kοκολοδημητράκη
O Mαστορογιάννης είναι παικταρας, ο Tζούφρας θα γίνει μεγάλος παίκτης, ο Aνανιάδης και αυτός (Aλλά τους λύπουν 10-15 πόντοι για να παίξουν και άμυνα)

Γ) Kαρυπίδης-Σαμαρας-Tζιμούρτος
έχουν ακόμη μέλλον
Δ) Γραμματικός-Zιβούλοβιτς
ο Mπαντής κάτι κάνει όπως και ο Bακάλης αλλά δύσκολα θα φτάσουν τους απο πάνω. Kαι να μην ακούω για Nαουμίδη δεν υπάρχει.

E) Aλβανός-Bασιλάκης
ο Aλβανός δείχνει ότι εχει και αυτός να δώσει κάτι ακόμη. O Bασιλάκης τον πέτυχε τον στόχο πήγε Γερμανία.
O Pιγανάς μάλλον θα τους ακολουθήσει επάξια αρκεί να βρει προπονητή (σε ομάδα) που να μπορεί να του δώσει πράγματα γιατι εκεί που είναι μόνο με τον ταλέντο και τα προσόντα του παίζει.

ΣT) Aριστερά εξτρέμ
Tο XAOΣ
ο Zαραβίνας γέρασε
ο Παπαδόπουλος είναι Παπαδόπουλος (μπορεί για το καλύτερο αλλά και το χειρότερο)
ο Tσακίρης δεν εχει το χαρακτήρα για να παίξει εθνική
ο Xατζητουριάν γέρασε
ο Xατζηαθανασίου σταμάτησε
εδω είμαστε πολύ δύσκολα

Z) Tερματοφύλακες Kαφατος-Xρυσόπουλος- Tσιλιμπάρης

τώρα Δέλιος (ικανός για κορυφή-πάτο), και ο Kότσιφας (μέτρια σταθερός)
είναι δύσκολη θέση μετά τα 30 τους θα δούμε. Γενικά πάντα πονάμε εδω.

SOS για το μέλλον

Anonymous said...

Για τον 4:08 θα ήθελα να του επισημάνω ότι και να περιοριστούν οι ξένοι έχουμε χάσει μια γενιά ήδη. Δεν υπάρχουν αθλητές να προωθηθούν στα ανδρικά τμήματα. Δες στην πόλη σου τη Θεσσαλονίκη. Εφηβικό με 5 ομάδες εκ των οποίων οι δυο για να συμπληρώνουν το πρωτάθλημα. Πάμε στην Αθήνα. 6 ομάδες με το πρωτάθλημα να άρχισε Οτώβριο και να τελείωσε Δεκέμβριο. Στην περιοχή της κεντρικής Μακεδονίας (Βέροια) 4 ομάδες με ένα παιχνίδι ανα μήνα. Στην Πάτρα, Άρτα δεν πρέπει καν να υπάρχουν ομάδες. Δεν ξέρω τι γίνεται στο Άργος και στην Κέρκυρα. Ότι και να πουν οι παλαίμαχοι στο ΔΣ το τραίνο χάθηκε τουλάχιστον για 3 χρόνια. Αλλά και στις υπόλοιπες ηλικίες αν ψάξεις τα ίδια συμβαίνουν. Λίγα ως ελάχιστα σωματεία. Οπότε καταλαβαίνεις ότι απαιτείται ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ από τους παλαίμαχους αθλητές στο ΔΣ και έργα και μάλιστα σύντομα. Ομάδες παντού και γρήγορα. Λαμία Λάρισα (κι άλλες), Βόλο που θα γίνουν και οι Μεσογειακοί, Ηράκλειο, Ρέθυμνο, Τρίπολη, Καλαμάτα, Πύργο, ενίσχυση της Πάτρας, Αγρινίου, Άρτας. Αναμένω απόψεις.

Anonymous said...

Ας σταματήσει και η καραμέλα με το πάντρεμα παλιών και νέων. Οι μόνοι νέοι είναι οι Ευαγγελίδης, Τζούφρας και Ανανιάδης. Θεωρώ πάντως ότι ο παίκτης δεν εμπνέεται όταν γνωρίζει ότι είναι πολύ ψηλότερα από τους προπονητές του. Επιμένω. Καλός ξένος προπονητής μόλις τελειώσουν οι προκριματικοί.

Anonymous said...

ΣΥΜΦΩΝΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΣΤΗΝ Α2 ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΙΚΟ ΤΕΑΜ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΙ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΦΙΛΛΙΠΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ.ΚΑΙ ΕΝΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΜΙΣΕΙ ΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΤΕΧΟΥΝ 3-4 ΧΡΟΝΙΑ.

Anonymous said...

sas ftaiei o kotelidas twra... o anthrwpos afto pou xerei pio kala, afto kanei: amina! den tou zitise kaneis na kanei afta pou ekane o sasa(pou apodixtike poios einai otan tou zitisan na peksei kai eipe oxi). opote tou to zitisan itan parwn kai opws pame tha einai gia poli akoma.rwtiste to xalkidi me poion mporei na sinergastei pio kala stin amina.alla vlepw kai ton mpanti kai ton voutsa na min paizoun amina kai logika sintoma tha vrethoun ektos.. gia tsili-vasilaki mi milame giati kseroun oi idioi tous logous pou einai ektos. o vakalis kalos alla pali stin amina allagi. den iparxei to klasiko play maker stin ellada paidia. kai giafto ftaime oloi.
me ton alvano ti tha ginei?posa 60lepta tha vgalei akoma afto to paidi? o riganas kalos de lew, alla exei ena provlima me tis omades pou den plirwnoun..kai se ligo kairo tha epistrepsei anagkastika ston pgs, opou anikei! oso gia tous proponites, afiste tous. tha ginoun kai perikopes misthwn twra, exoun ta dika tous!!! ase pou sintoma tha psaxnoun gia omada...

Anonymous said...

Αγαπητέ 4.08

προφανώς αυτόν τον τάσσο τον βλέπεις στον ύπνο σου και μας βαφτίζεις όλους έτσι.
Πάντως εγώ διασκεδάζω με τα γραφομενά σου. Προτείνω στην ΟΧΕ να σε αξιοποιήσουν στις εθνικές ομάδες βλέπω τα ξέρεις όλα.

Αγαπητέ 4.59

μάλλον θα πρέπει να συμφωνήσουμε σε όλα μαζί σου.
Πρέπει όμως να παρατηρήσω ότι η μεγάλη ελπίδα μας είναι η τωρινή Εθνική Εφήβων του Τσαβδαρίδη . Σε αυτή θα πρέπει να επενδύσει η ΟΧΕ με πολλούς αγώνες και τουρνουά στο εξωτερικό για να πάρουν εικόνες τα παιδιά αυτά . κια βέβαια με συνεχείς προπονήσεις και κάμπ. Μόνο έτσι θα καλύψουμε το κενό της γενιάς που λείπει.
Σε ότι αφορά τους παίκτες και τα κενά που γράφεις στα P/M ξέχασες τον Τζουβάρα που κάνει εξαιρετικό πρωτάθλημα με το Κιλκίς κι έχει μέλλον και στα Αρ. εξτρέμ τον Βύρωνα Παπαδόπουλο που θα επανέλθει μετά τον τραυματισμό του .

Anonymous said...

Υπήρχαν Μεσογειακοί αγώνες ανδρών τον προηγούμενο μήνα στην Τυνησία και μάλιστα με καλές ομάδες. Εμείς θα μπορούσαμε να στείλουμε την εφήβων όμως δεν το κάναμε. Γιατί άραγε; Για να μην επηρεαστούν τα πρωταθλήματα; Δεν θα χάλαγε κι ο κόσμος για μια εβδομάδα.

Anonymous said...

gia ta exoda

Anonymous said...

Η φιλοξενία ήταν δωρεάν. Τα μόνα έξοδα ήταν τα αεροπορικά. Το κέρδος όμως θα ήταν πολλαπλάσιο. Δεν το σκέφτηκε κανείς αυτό; Οι προπονητές τι εισηγήθηκαν άραγε; Τι τους απάντησε η ΟΧΕ; Κύριε Χατζηδημητρίου θα σας παρακαλούσα, αν είναι εφικτό, στα επόμενα 7 μέτρα, να σχολιάσετε την κατάντια των ηλικιακών πρωταθληματων αλλά και τον επιπόλαιο προγραμματισμό των Εθνικών μας ομάδων και ιδιαίτερα των μικρών.

Anonymous said...

τι εννοεις κατάντια ηλικιακών; και τι εννοεις ακριβως για τον προγραμματισμό των μικρών εθνικών ομάδων;

Anonymous said...

Εσείς που κράζετε τους προπονητές της εθνικής καλά θα κάνετε να το βουλώσετε και να αφήσετε την κατινιά.
Αφήστε τους ανθρώπους να κάνουν την δουλειά τους όπως νομίζουν με τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν , και να μην ακούσω ξανά για ξένους προπονητές και αηδίες ( Σέφερτ ) γιατί ειδικά αυτός δούλεψε μα συνθήκες που κανένας άλλος προπονητής δεν θα έχει ούτε στον ύπνο του!!
Και τι εννοώ μ'αυτό? Όλοι οι παίκτες οι οποίοι παίζουν και έπαιζαν στην εθνική ήταν τότε διψασμένοι και έδιναν το 100% για να διακριθούν και υπήρχαν εν'όψι ολυμπιακών αγώνων χρήματα για προετοιμασίες φιλικά στο εξωτερικό και στην ελλάδα και μεγάλη άνεση.
Υπήρχε στην ομάδα ένας πραγματικός αρχηγός ο Νίκος ο Γραμματικός.
Οι παίκτες τότε δίναν και την ψυχή τους για την εθνική ομάδα και την είχαν πάνω από όλα.Τώρα μερικοί ξέχασαν ότι αναδείχθηκαν μέσα από την εθνική και είτε την αγνοούν , είτε δεν θέλουν να αγωνιστούν γι'αυτήν!Επίσης ήταν πολύ τυχερός ο κος Σέφερτ.
Δε λέω πρόσφερε αλλά στην παρούσα φάση μόνο ο μάντζος και ο ιατρούδης μπορούν να κάνουν κάτι, για να γίνει ανανέωση καθώς τα τελευταία χρόνια είχαν στις εθνικές ομάδες όλα αυτά τα παιδιά που προωθούν στην εθνική ανδρών.
Κανένας ξένος δεν μπορεί να κάνει τίποτα γιατί δεν γνωρίζει την ελληνική πραγματικότητα και δεν αγαπάει την ελλάδα.
Και για να κλείσω εδω που βρισκόμαστε ας μην ξεχνάμε ότι έβαλε το χ΄έρι του ο κος Σέφερτ στα παιχνίδια με την ουκρανία γνωρίζοντας ότι θα φύγει αδιαφόρησε και στο εκτός έδρας παιχνίδι άφηνε τους παίκτες να πίνουν μπύρες και να κάνουν ηλιοθεραπεία αδιαφορώντας για το πόσο σημαντικό ήταν να προκριθούμε!
Θεωρώ ότι εσκεμένα αδιφόρησε και μας πήγε πίσω πολλά χρόνια επειδή θα έφευγε!!
Εγώ αυτό το λέω αχαριστία!!!!

Anonymous said...

Εννοώ πρωταθλήματα των 6 ομάδων, με έναν αγώνα ανα μήνα, με ομάδες που εκμεταλλεύονται μικρά παιδιά για να μην τρώνε το πρόστιμο με αποτελέσμα να έχουμε σκορ 44-1 ή 36-8, με ακατάλληλους προπονητές, με δυο αγώνες να πηγαίνεις τελική φάση κι άλλα πολλά. Για τον προγραμματισμό η απάντηση μπορεί να δοθεί στο τι Διεθνείς αγώνες έχει παίξει η Εθνική νέων πριν τα προκριματικά της Πολωνίας και σε ποιά άλλα αθλήματα οι μικρές Εθνικές δίνουν τόσα λίγα παιχνίδια προετοιμασίας.

Anonymous said...

Νομίζω το να μην ξέρεις την Ελληνική πραγματικότητα, είναι προσόν και όχι μειονέκτημα. Και στο κάτω κάτω δεν είναι και δύσκολο να την μάθεις. Όσο για την ανανέωση όποιος προπονητής Έλληνας, θα έβαζε τους ίδιους παίχτες αφού οι επιλογές είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Για την προσέγγιση που κάνεις με το πάθος τον παικτών, συμφωνώ απόλυτα. Όπως και για το θέμα της Ουκρανίας που αυτό μας πήγε και θα μας πηγαίνει πίσω, όμως την ευθύνη την έχουν όχι όλοι, αλλά κάποιοι παίχτες και προφανώς όχι ο Σέφερτ.

Anonymous said...

το ματς με την ουκρανια ηταν η ταφοπλακα του ελληνικου χαντμπολ.-

Anonymous said...

ρε ειστε αστειοι. Τελικα το βρηκατε. Ο σεφερτ φταιει που ο περκοβατς και οι ματχος ιατρουδης κατεστερψαν την εθνικη ομαδα. Οι δικαιολογιες πανε συννεφο. Στη αρχη φταιγανε οι παικτες, τωρα η ανανεωση, αυριο μαλλον ο σεφερτ που πηγε την ομαδα εκτη στο κοσμο. Αρκετα ρεεεεεεεεεεεε.

Anonymous said...

eiste kala re seis poy tha kritikarete ton sefert-o anthropos efyge ap'tin ellada kai kanei kariera stin eyropi!poios allos proponitis poy exei perasei apo tin psorokostena exei kanei to idio?!

Anonymous said...

αφηστε τον μαλακα τον 7:04 να βριζει τον σεφερτ και την υπολοιπη χαντμπολικη ευρωπη-ποια υπολοιπη θα που πειτε τωρα...αυτος ο βλακας δεν ανηκει στο χωρο του χαντμπολ- καθως και τους ελληνες διεθνεις να τον σεβονται και να τον αποθεωνουν.ποιος εισαι εσυ ρε ασχετε που θα μιλησεις για εναν προπονητη σαν το σεφερτ.αγορι μου δεν ξερεις τιποτα απο χαντμπολ και μιλας για ενα ανθρωπο που με την goudme svendborg κερδισε μια ολοκληρη barcelona περυσι και που εβγαλε απο την αφανεια 13 χρονων την εθνικη γυναικων της σουηδιας βγαζοντας την 5 στο πανευρωπαϊκο και παιρνοντας προκριση για την ολυμπιαδα.αλλα εσυ θεωρεις το ματζο και τον ιατρουδη-δεν τους κραζω- και δεν ξερω ποιον αλλον ελληνα προπονητη καταλληλοτερο.εισαι πολυ ασχετος

Anonymous said...

Για τον 3:02.
Καταρχήν με το να βρίζεις δείχνεις το χαμηλό επίπεδο σου!
Δεύτερον μάλλον δεν κατάλαβες καλά τι εννοώ.Ο Σέφερτ έκανε επιτυχίες αλλά στο τέλος μας πούλησε γιατί ήξερε ότι θα φύγει!
Ξέρω πολύ καλά τι λέω και δεν είμαι κάποιος άσχετος,μάλλον εσύ είσαι, ηήσουν ένας από αυτούς που ήταν κοντά του!
Το blog είναι για να λέμε τις απόψεις μας και όχι να βρίζουμε!!
Εγω δεν έβρισα τον Σέφερτ, είπα την άποψη μου!
Για ρώτα κάποιους από την ομοσπονδία κατ'ιδίαν να σου πουν την άποψή τους!!!!

Anonymous said...

Και την πρόκριση στην ολυμπιάδα δεν την πήρε αυτός,αλλά την πήραμε σαν διοργανώτρια χώρα!
Μάλλον εσύ είσαι άσχετος

Anonymous said...

Ρε παιδιά πάμε στο πάνω-πάνω άρθρο. Δεν γίνεται σχόλια κι εδώ κι εκεί.

Anonymous said...

α)ζηταω ειλικρινα συγγνωμη για το βρισιμο οντως λαθος μου β)οταν μιλησα για προκριση σε ολυμπιαδα δεν εννουσα για την δικη μας εθνικη, αλλα για την εθνικη γυναικων της σουηδιας.αρα το δικο σου "ασχετε" μαλλον δεν ευσταθει γ) μακαρι να ημουν κοντα του γιατι θα ειχα μαθει παρα πολλα πραγματα για το αθλημα,πραγματα που ολοι οι ελληνες προπονητες μαζι δεν ξερουν δ)δεν μου απαντησες για τις επιτυχιες του που ανεφερα.μηπως οι ελληνες(επαναλαμβανω πως δεν με ενοχλουν οι ματζος-ιατρουδης σαν προσωπικοτητες,ισα ισα που ξερουν χαντμπολ)που λες οτι ειναι ικανοτεροι απο αυτον και καθε αλλο ξενο για τη θεση του ομοσπονδιακου θα ειχαν ποτε τετοια αποτελεσματα ε)μπορει στην ολυμπιαδα να προκριθηκε απ'ευθειας αλλα σταθηκε αξιοπρεπως και με το παραπανω κερδιζοντας αιγυπτο(δες τα αποτελεσματα της στην ολυμπιαδα του 2008 και το αφιερωμα του world handball magazine για το παγκοσμιο του 2007 πριν πεις οτι η αιγυπτος δεν ειναι καλη ομαδα),βραζιλια και κορεα και παλευοντας στα ισια μια ουγγαρια 10 φορες καλυτερη απο τη σημερινη και χανοντας αξιοπρεπως απο γαλλους και κροατες.επισης δεν θυμαμαι να διοργανωσε η ελλαδα το παγκοσμιο του 2005 που σημαινει οτι πηρε μια προκριση(ελβετια)δεν χρειαζεται να σου υπενθυμισω τα κατορθωματα της εθνικης εκει.στ)για την ουκρανια συμφωνω οτι θα επρεπε να εχουμε προκριθει.ομως αυτο που λές εσυ "εχασε επειδη ηξερε οτι θα φυγει",αλλοι ονμαζουνε"του συμπεριφερθηκανε ασχημα απο την ομοσπονδια και δεν σεβαστηκαν το εργο του".δεν ξερω αν επιδιωξε να αποκλειστουμε και ακομα αν το εκανε γιατι δεν το φερθηκαν σωστα λαθος ειναι.παντως σιγουρα δεν θα ρωτουσα καποιον απο την ομοσπονδια να μου πει για τον σεφερτ.αρκετοι απο εκει μεσα ειναι γνωστα λαμογια-προς θεου οχι ολοι-.μαλλον τους ενοχλησε γιατι εφαγε τη δουλεια των δικων τους παιδιων.και επειδη δεν εχω ρωτησει ανθρωπους της ομοσπονδιας ,αλλα διεθνεις αθλητες μου εχουν πει εκεινοι την αποψη τους για τον σεφερτ.και η αποψη ολυμπιονικων μετραει πολυ παραπανω απο αυτην μερικων παραγοντων. ή μηπως διαφωνεις?περιμενω απαντηση στα επιχειρηματα μου...και παλι συγγνωμη για τη βρισια

Anonymous said...

Φίλε 8:36 δεν μηδενίζω τις επιτυχίες του Σέφερτ.
Απλώς είχε τις καλύτερες συνθήκες που είχε ποτέ προπονητής της εθνικής ομάδας.Οι παίκτες ήταν όλοι εκεί οι αγώνες ήταν στην ελλάδα και υπήρχαν παίκτες στην ομάδα που δεν υπάρχουν τώρα.
Τώρα όσον αφορά την άποψη των αθλητών αν ρωτήσεις κάποιους από αυτούς θα σου πούν κάτι άλλο( ένας από αυτούς μεσολάβησε για να έρθει στην ελλάδα ο Πέρκοβατς ).
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη!
Πίστεψε με μπορώ να σου αναφέρω πολλά πράγματα για τα οποία γνωρίζω αλλά δεν είναι σωστό να τα πω δημόσια!
Όπως και να του φέρθηκαν δεν δικαιολογείται γι'αυτό που έκανε γιατί όταν ήρθε στην ελλάδα δεν ήταν κάποιος ανγνωρισμένης αξίας προπονητής με περγαμηνές.
Επίσης όπως είπα οι παίκτες τότε έδιναν και την ψυχή τους για την εθνική ομάδα και για την διάκριση.
Επίσης μετά την αποχώρηση του Γραμματικού και του Ζιβούλοβιτς δεν υπάρχει play maker με το ειδικό βάρος αυτόν των 2.
Για ρώτα τους σημερινούς προπονητές ποιές είναι οι συνθήκες που δουλεύουν χωρίς να θέλω να τους δικαιολογήσω για κάτι.
Είχα γράψει σε άλλο σχόλιο για το πως η εθνική πρίν το παιχνίδι της φιλανδίας και ενώ προετοιμαζόταν στον κολινδρό δεν υπήρχε κανείς από την Ο.Χ.Ε ( manager , έφορος ).
Αυτά τα πράγματα δεν βγαίνουν παρα έξω αλλά εμένα μου λένε κάτι
Στην παρούσα φάση δεν μπορεί κανένας ξένος προπονητής να κάνει τίποτα.
Εκείνη η εθνική πέρασε και τελείωσε , γι'αυτό πρέπει να κοιτάζουμε μπροστά και όχι πίσω αλλά και να μην ξεχνάμε αυτά που μας πλήγωσαν και μας πήγαν πολλά χρόνια πίσω ( ουκρανία)
Τώρα όσο για της βρισιές δεν υπάρχει λόγος να ρίχνουμε το επίπεδο οκ?

Anonymous said...

Για τον 9.13.
Φιλε εχεις δικιο για τις συνθηκες δουλειας του Σεφερτ και πιθανον τις τωρινες. Για να το λες οτι δεν υπαρχουν καλες συνθηκες θα ξερεις. Ομως οποιος προπονητης εκανε επιτυχια στην Ελλαδα ειχε ακριβως αυτο. πολυ καλυτερες συνθηκες δουλειας απο ολους τους αλλους. Ιατρουδης: Ιωνικος επι Γρατσια, Βριλλησσια επι Αλικακου. Κρανακης: Πανελληνιος επι πακτολου χρηματων, Αθηναϊκος επι πακτολου χρηματων κλπ. Μαντζος: ισως ο μονος που δουλεψε γενια αθλητων αλλά κι αυτος επιτυχια με Τουτσκιν, Αταβιν και ολων των άλλων. Αυτα ομως ειναι φυσιολογικα αποτελεσματα ενω του Σεφερτ.........

Anonymous said...

Αν και έχω ζαλιστεί από το πάνω κάτω, χαίρομαι που υπάρχει τέτοια δημιουργική ανταλλαγή απόψεων σαν των δυο τελευταίων φίλων. Εγώ συνεχίζω να επιμένω για την πρόσληψη ξένου προπονητή και εξηγώ αμέσως το γιατί. Καταρχήν γιατί οι ίδιοι προπονητές, οι οποίοι κατά τη γνώμη μου είναι μέτριοι, αντιμετωπίζονται από την ΟΧΕ ως η φθηνότερη αλλά και η πιο προσιτή λύση στην διατήρηση κάποιων ισορροπιών. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να περνά και στους παίχτες, οι οποίοι έχοντας πλέον εικόνες από προηγμένες μεθόδους προπονητικής, ταυτίζονται με με την κατάσταση αυτή. Δεν κάνει σε κανέναν εντύπωση, ότι κανείς παίχτης δεν βγήκε όχι να υποστηρίξει, αλλά έστω να διαφωνήσει με τις δηλώσεις Μπαλωμένου που αντικατοπτρίζουν αυτή την πραγματικότητα; Και αν έφευγαν οι σημερινοί τι; Οι μόνοι Έλληνες που θα μπορούσαν να πάνε, είναι οι Κρανάκης και Τσαβδαρίδης. Ο πρώτος δεν θα ήταν ποτέ επιλογή της παρούσας ΟΧΕ αλλά και να ήταν όπως κι ο Τσαβδαρίδης θα είχαν πόλεμο, τον ίδιο που έφαγε κι ο Σέφερτ, από το δίδυμο που θα είχε μόλις φύγει. Και ο Ιατρούδης δεν τα συγχωρεί αυτά. Οπότε πάλι από την αρχή. Ένας ξένος όμως εγνωσμένης αξίας που θα επέλεγε ο ίδιος τους συνεργάτες του και θα έβαζε στόχο το Ευρωπαϊκό του 2012 και το Παγκόσμιο του 2013, θα μπορούσε να αντιμετωπίσει τις στρεβλώσεις της Ελληνικής πραγματικότητας και θα έδινε στους παίχτες μια νέα ψυχολογία ενώ θα συνέβαλλε στην επιστροφή και των Βασιλάκη, Τσιλιμπάρη που καλό θα είναι να μάθουμε τι έχουν να πούν.

Anonymous said...

Για τον 9:50
Οι επιτυχίες είναι υπαρκτές και σεβαστές από όλους μας.
Αυτό που δεν μπορώ εγώ να δικαιολογήσω είναι το να δουλέψεις σε μια χώρα, να σου δώσει καλές συνθήκες ένα όραμα ευκαιρία να συμμετέχεις σε ολυμπιάδα με την διοργανώτρια χώρα λεφτά πολύ καλά και να γίνεις γνωστός , να αποκτήσεις έναν σεβασμό από όλους και στο τέλος να φερθείς με αχαριστία.
Τέλος πάντων για να μην μακρηγορούμε πρέπει όλοι μας να προσπαθούμε με σωστές απόψεις και τεκμηριωμένες να προσπαθήσουμε έστω και μέσα από την ανωνυμία ( με τον σωστό τρόπο ) να βοηθήσουμε το άθλημά μας και όσοι γνωρίζουν κάποια πράγματα να τα δημοσιεύουν και να τα συζητάμε , για να μαθαίνει ο κόσμος τι συμβαίνει πίσω από τις μάσκες!
Μια ομάδα για να πάει καλά θέλει σκληρές και γενναίες αποφάσεις.

Για τον 9:55.
Θέλω να στσθώ στο σημείο με τον μπαλωμένο.Καταρχήν εγώ συμφωνώ με τον Σπύρο είχε δίκιο σε αυτά που είπε.
Όσον αφορά τους συμπαίκτες του στην εθνική που δεν πήραν θέση αυτό δείχνει ότι δεν είναι και τόσο δεμένοι οι παίκτες μεταξύ τους.
Για τον Βασιλάκη έχω να πω ότι την εθνική την έβλεπε λίγο σαν τουρισμό και ήταν συνέχεια τραυματίας.
Ο δε Τσιλιμπάρης έφυγε από μόνος του νομίζοντας ότι θα τον παρακαλάνε!
Τώρα για τον πόλεμο που λες αυτός πάντα υπάρχει και θα υπάρχει.
Για Τσαβδαρίδη και Κρανάκη που ανέφερες πιστεύω πως δύσκολα θα μπορούσαν να κάνουν κάτι ,γιατί είναι πολύ ιδιόμορφοι χαρακτήρες!!

Anonymous said...

για τον 9:13.αφου λυθηκε και η παρεξηγηση με το βρισιμο να σου πω τι πιστευω γενικα για την εθνικη.εχεις δικιο οτι δεν εχει προκυψει καποιος playmaker της αξιας των γραμματικου-ζιβουλοβιτς.επισης εχεις δικιο οτι ολοι οι παικτες τοτε τα εδιναν ολα λογω της επικειμενης ευκαιριας που ονομαζοταν ολυμπιαδα.ακομα,εχεις δικιο για τις συνθηκες καθως ολοι οι διεθνεις -νομιζω πλην του βασιλακη-αγωνιζονταν στην ελλαδα,πραγμα που σημαινε οτι τα camp γινονταν με πολλη μεγαλυτερη ευκολια και συχνοτητα.ομως εχεις αδικο να λες οτι ο σεφερτ δεν ηταν ευγνωσμενης αξιας πριν ερθει στην ελλαδα.το ξερεις οτι εχει βγαλει τη μιση εθνικη δανιας ανδρων(δεν κανω πλακα,ουτε λεω αερολογιες ψαξε το αν δεν με πιστευεις)?ρωτα τους διεθνεις πως μας συμπεριφερονταν σε μια αποστολη πιο παλια και πως απο τοτε που ηρθε ο σεφερτ.και για την ουκρανια αυτες οι φημες δεν μπορουν να εκλειφθουν ως γεγονοτα.γιατι εγω θα μπορουσα να ισχυριστω οτι δεν εφταιγε κανενας σεφερτ, αλλα η κακια στιγμη στην τελευταια φαση στο παιχνιδι του ελληνικου, οπου ο τερματοφυλακας μας-δεν θυμαμαι αν ηταν ο καφφατος ή ο τσιλιμπαρης- εφαγε το σουτ στην κλειστη του γωνια και για αυτο το γκολ θα ειχαμε προκριθει.επιχειρημα που μοιαζει αληθες κι οχιx-files. επισης δεν εχω προβλημα με τους ματζο ιατρουδη, θεωρω πως αξιζε να τους δοθει η ευκαιρια γιατι εχουν δωσει στο ελληνικο χαντμπολ, αλλα μεχρι στιγμης δεν εχουν επιτυχει.σιγουρα εχουν πολλα ελαφρυντικα.οσα αναφερες και πιο πανω συμφωνησα.ουτε ο σεφερτ-λογικα- θα ειχε περασει με αυτο το group.δε θεωρω αποτυχια τον αποκλεισμο μας. θα επρεπε ομως να περασουμε τη σλοβακια-δε λεω δυνατη ομαδα, αλλα εχουμε καλυτερο υλικο-και γενικα να παρουσιασουμε ενα πιο αξιομαχο συνολο.και το θεμα ειναι να βρεθει -αν τελικα αποτυχουν οι ματζος ιατρουδης γιατι ακομα πρεπει να τους δοθει πιστωση χρονου-ενας coach που θα μπορει να εμπνευσει και αυτους που παιζουν εξω.τι εννοω?ο αλβανος ειχε 2 χρονια προπονητη τον alfred gislasson που τωρα κοουτσαρει ολοκληρο κιελο!πρεπει να εχουν -οχι μονο για τον αλεξη-ενα προπονητη για τον οποιο να θελουν να παιξουν, να αποτελει για αυτους κινητρο η συνεργασια τους.αλλα οπως σου ειπα δεν ενοχληθηκα για τους νυν ομοσπονδιακους-ποτε δεν τους εχω κραξει- αλλα για αυτα που ειπες για τον σεφερτ.επρεπε να βρουμε ενα τροπο να μην αφησουμε αυτον τον ανθρωπο να φυγει απο το ελληνικο χαντμπολ ή τουλαχιστον να φυγει ως φιλος. γιατι μας εμαθε πολλα και απο τετοιους ανθρωπους μονο κερδος μπορει να εχουμε

Anonymous said...

ego nomizo oti xenos proponitis prepei na erthei otan oloklirothei h ananeosi ths ethnikis kai desoyn ta paidia metaxi toys(allios tha fygei me to idio eisitirio).aytes oi idanikes synthikes poy eipe parapano enas filos oti eixe o sefert sthn eyropi theoroyntai kato toy metrioy-eimaste iroes sthn ellada enteli!

Anonymous said...

Για τον 9:50 όσο αφορά την ομάδα μου, ποτέ δεν υπήρξε πακτωλός χρημάτων όπως αναφέρεις. Η ομάδα μας ήταν η καλύτερη (πιστεύω η καλύτερη που πέρασε από το Ελληνικό χάντμπολ) και ήμασταν και τότε απλήρωτοι για μήνες, απλά δεν χάναμε τα λεφτά. Και να σας πω ποια γενιά βγήκε από τότε από τη δουλειά του Κρανάκη. Διαβάστε
Ζαραβίνας από Αγρίνιο, Αλβανός από ΧΑΝΘ, Χαλκίδης από αρ. ίντερ στον Ολυμπιακό Κερατσινίου, Κοτελίδας και Ζαρλακούτης από το μίνι, Ιγρόπουλος τον βρήκε ο κόουτς, Σαμαρά που ήταν ρεζέρβα του Ντέλλα στη ΓΕΒ, Τικμανίδη που είχε σχεδόν εγκαταλείψει το χάντμπωλ. Δεν ξέρω τι έκανε ο κόουτς με τον Αθηναϊκό στη συνέχεια, αλλά κάποιοι του οφείλουμε πολλά για το που φτάσαμε και τι χαρές κατακτήσαμε και με την ομάδα και με την Εθνική.
Ένας πρώην παίχτης του.

Anonymous said...

Για τον 11.40. Φιλε οταν οι καλυτεροι παικτες σ ολη την Ελλαδα επερναν 200.000 δρχ κι ηταν λιγοι αυτοι, οι καλοι του Πανελληνιου επερναν εκατομυριακι.