ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ Ο ΑΡΗΣ! - greekhandball.com

Τελευταία νέα

ΕΠΕΣΕ ΣΤΗΝ Β' ΕΘΝΙΚΗ Ο ΑΡΗΣ!

Ούτε ο Αρχέλαος μέσα στην Κατερίνη κατάφερε μέσα στην Κατερίνη να κόψει βαθμό από τον Αερωπό. Η ομάδα της Έδεσσας κρατάει σταθερά τον ένα βαθμό διαφοράς από τον πρωτοπόρο Πανσερραϊκό που όπως αναμένονταν πήρε εύκολα την νίκη από τον Δία Πολίχνης και απ’ ότι όλα δείχνουν η φετινή άνοδος θα κριθεί στο μεταξύ τους παιχνίδι μέσα στην Έδεσσα. Στους υπόλοιπους αγώνες της 14ης αγωνιστικής δεν σημειώθηκαν εκπλήξεις. Ο Άρης πληρώνοντας και πάλι τις απουσίες του, καθώς κατέβηκε να αγωνιστεί με 10 παίκτες(!), έχασε στην Μίκρα από τον Φοίβο Συκεών και έχασε κάθε ελπίδα παραμονής στην κατηγορία. Το ίδιο σημαντική ήταν και η ήττα του Αρίωνα μέσα στην ΧΑΝΘ όπου οι γηπεδούχοι πέτυχαν μια εύκολη επικράτηση και έτσι δεν φαίνεται πως θα υπάρξουν βαθμολογικές ανακατατάξεις στην πρώτη τετράδα. Τέλος αν και η Καστοριά έπαιξε με πολλούς από τους «μικρούς» , ούτε και χθες ο ουραγός ΒΑΟ στάθηκε ικανός να πάρει τους πρώτους του βαθμούς.


ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ -ΑΕΡΩΠΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ 22-28
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ:2-4, 7-8, 12-15 (ημίχρονο) 17-17, 19-23, 22-28
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Κατσίκης-Μιχαηλίδης
ΑΡΧΕΛΑΟΣ (Καραδήμος) Τζιώκας 4, Κοσμίδης Η., Νέμεθ 2, Ξώνης 3,Τριανταφύλλου 2, Ξεφτέρης 1, Σαϊδες, Βούινιτς 10, Κοτακίδης, Λυκόπουλος, Χρυσός, Ασαρίδης, Δημητριάδης, Παπανάκος,.
ΑΕΡΩΠΟΣ : (Στεργιούλα) Μισαηλίδης,Παστούχοβιτς 5, Τζουβάρας , Ατματζίδης , Γιαουρίδης , Γιόσμου 1, Γκόγκας 4, Μούσιος 3, Μιλέβ, Χατζηπέτρου 1, Σαουλίδης 3, Λούσης, Αρβανιτίδης 11.

ΒΑΟ – ΚΑΣΤΟΡΙΑ 27-28
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 5-4, 7-11, 13-14(ημίχρονο) 16-17, 20-20, 27-28
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: Κουταλίδης-Ουζούνης
ΒΑΟ: (Βαγιώνης Α.) Κόλης, Μίμης, Καλοκίδης 7, Μαυρίδης 3, Νικολάου , Φίλιας 1, Βαγιώνης Θρ., Χατζής 12, Λαζαρίδης Λ. 2, Λαζαρίδης Γ.2, Σαραφούδης.
ΚΑΣΤΟΡΙΑ: Αβραμίδης, Μπουζόπουλος, Δόκαλος 3, Σουκαλόπουλος, Ταρές 2, Μιχαηλίδης Στ. 2, Μιχαηλίδης Σπ. 3, Καρδογιάννης 10, Σκετόπουλος 4, Παπακώστας, Αλεξόπουλος 1, Κάβουρας 1, Αυλογιάρης 2.

ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ -ΔΙΑΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ 35-22
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 7-2, 13-5, 20-8 (ημίχρονο) 23-12, 29-16, 35-22
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: (Κορίτσας-Λεπίδας)
ΠΑΝΣΕΡΡΑΪΚΟΣ : (Παπαδόπουλος) Ασλανίδης, Δραγάνης, Σίσκος , Πουρνατζόγλου 2, Μεγαλοοικονόμου 4, Τζαμτζής 5, Φεσατίδης 7, Τζόροβιτς 3, Γκουτζουβελίδης, Μπιτόπουλος 1, Βαλαβάνης 5, Κοτσαμαρίκογλου 1, Φουντουκίδης 1, Μέγκας 6.
ΔΙΑΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Χριστοφορίδης) Πεχλιβάνης, Αξαρλής 2, Χατζηγιαννίδης, Κοβαλέγγος , Λυγκώνης 2 , Τζιάκης 6, Τσαχειρίδης 2, Τσιλιγγίρης 5, Σηπόπουλος 5,Ξενίδης.

ΧΑΝΘ-ΑΡΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ 31-24
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 4-2, 9-8, 17-11 (ημίχρονο)22-14, 26-16, 31-24
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ : Αναστασίου-Τσάκωνας
ΧΑΝΘ (Παπαβασίλης) Λαγούδης, Μπατσιόλας, Παπαδόπουλος 2, Φρυδάς 1, Τραϊανός 4, Κουτσικόπουλος 1, Κοκτσίδης 1, Γραμματικόπουλος 1, Λάππας 4, Κεσίδης 9, Αλμπάνης 2, Χατζηπουλίδης 1, Μελετάκος 3, Καφαντάρης 2.
ΑΡΙΩΝ (Γιόσκος) Κεσίδης, Κάλφας, Χαλκίδης, Μυτιληναίος 1, Ασιανός, Γαλάνης 2, Ακριτίδης 4, Τσινικλίδης 2, Αναστασίου 7, Φιραρίδης 1, Πασιαλής 2,Καρασιούνας 1, Ζάρκοφ 3,.

ΑΡΗΣ-ΦΟΙΒΟΣ ΣΥΚΕΩΝ 25-30
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ:6-6, 10-9, 14-14 (ημιχ.) 16-21, 22-26, 25-30
ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ: (Αγγελίδης-Κατσάνος)
ΑΡΗΣ: (Καραχάλιος) Νικολαϊδης X, Νικολαϊδης N.1, Ιωαννίδης, Τσάρος, Μπεϊλης 1,Kosm;aw 1, Χατζηαγαπίου 9, Μωϋσης 2, Οικονόμού 6, Σιμιτζής 5,.
ΦΟΙΒΟΣ (Γεωργίαινας) Θαναηλάκης , Γαβριηλίδης, Μενεψάκος 3, Αργυρίου 4, Λειβαδόπουλος 3, Πανίδης, Λεωνίδης2,Μπαλαμός 5, Μέτσης 5, Αδαμίδης , Λοίζος, Λυμπούδης , Ορκας, Τάτσης 8.

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 14αγώνες)
1. Πανσερραϊκός 25 430-353
2 Αερωπός Έδεσσας 24 474-331
3. Χ.Α.Ν.Θ. 21 440-324
4 Φοίβος Συκεών 20 373-324
5 Αρίων Πτολεμαΐδας 16 372-348
6 Άρης Θ. 12 365-356
7 Αρχέλαος Κατερίνης 10 399-387
8 Καστοριά 8 352-388
9 Δίας Πολίχνης 4 341-454
10 ΒΑΟ 0 277-537

ΝΟΤΙΟΣ ΟΜΙΛΟΣ
Τα αποτελέσματα: Πανιώνιος- Προοδευτική Αγρινίου 30-30, Ποσειδών Λουτρακίου- Ακαδημία Πάτρας 34-20, Αναγέννηση Αρτας- Νέα Ιωνία 37-29, Κύδων Χανίων- Θρίαμβος 26-22, Αρης Νίκαιας- Αναγέννηση Βύρωνα 28-22.

Β ΑΝΔΡΩΝ
Ήττες για τους Δραμινούς
Μόνο δύο αγώνες έγιναν χθες για την 14η αγωνιστική του βορείου ομίλου στην Β’ ανδρών. Σε αυτούς οι δύο ομάδες της Δράμας γνώρησαν εκτός έδρας ήττες σε Αμύνταιο και Γιάννενα.
Αμύντας Αμυνταίου -Δράμα 1986 30-22 (17-9)
Α.Ο Ιωαννίνων - Γ.Σ Δράμας 29-24 (13-7)

ΣΗΜΕΡΑ:
Γιαννιτσών 16:00 Μίλων Γιαννιτσών - Ορφέας Κατερίνης ( Μαυρίδης- Τσιρογιάννης)
Αξιούπολης 17:00 Αλέξανδρος Αξιούπολης -Κύκλωπες Αλεξ/λης (Ανδρεάδης-Τέμης)
Κιλκίς 18:00 Πόντιοι Κιλκίς – Γ. Ε. Φλώρινας (Ζέρβας-Σταθόπουλος)

Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1 Αλέξανδρος Αξιούπολης 23 (13) 362-304
2 Α.Ο Ιωαννίνων 20 (14) 357-298
3 Πόντιοι Κιλκίς 16 (13) 356-327
4 Αμύντας Αμυνταίου 16(14) 335-339
5 Μίλων Γιαννιτσών 12 (12) 286-286
6 Γ.Σ Δράμας 11 (14) 355-360
7 Κύκλωπες Αλεξ/λης 9 (13) 311-325
8 Ορφέας Κατερίνης 9 (13) 308-349
9 Δράμα 1986 9 (14) 342-344
10 Γ. Ε. Φλώρινας 4 (12) 271-320

54 comments

135 said...

dustixos to protathlima tis A2 toy xronoy tha einai mia parodia, kyroi th O.X.E. xana skethitai tin anadiorganosi giati yparxei sobaros kindinos na dialithoun poles omades, kai apo tin eniea A2, alla kai apo thn B ethniki katigoria. edo den plironoyn stin A1, tha plironoun stin
A2? tha anebenoun omades tis athinas kai tha katebenoun
tis thesalonikis xoris paiktes giati tha einai athimeron ola ta taxidia logo xrimaton. hatzi tha ithela tin gnomi sou?

Admin said...

ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ 7 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Anonymous said...

δεν συμφωνω φιλε 135 να μην υπαρχει ενιαιος ομιλος στην Α2. απο την αλλη νομιζω οτι ο ενιαιος ομιλος πρεπει να ειναι με 12 ομαδες. τι σοϊ πρωταθλημα ειναι αυτο με 10 ομαδες που αρχιζει οκτωβριο και τελειωνει απριλιο. 6 μηνες απραξια. πως να βγουν νεα ταλεντα. κατι πρεπει να γινει με αυτο το θεμα. καιρος ειναι να γινει λιγκα στην Α1 για να αναπνευσουν οι ομαδες στις υπολοιπες κατηγοριες.

Anonymous said...

από τη στιγμή που δεν πληρώνει η Ο.Χ.Ε. τα οδοιπορικά, τις γραμματείες, τις διαιτησίες και όλες τις υποχρεώσεις της απέναντι στους συλλόγους, σε ένα άθλημα που είναι Ε Ρ Α Σ Ι Τ Ε Χ Ν Ι Κ Ο, για ποιά πρωταθλήματα μιλάμε. Για ψαχτείτε και δείτε πότε γίνονται οι καταβολές-πάντα 10 μέρες πριν τις εκλογές! Α και μια πρόβλεψη, σε λίγο καιρό η εθνική θα παίζει σε καμμιά μυτιλήνη, χανιά! ΟΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΜΠΟΥΝ ΟΙ ΔΗΜΑΡΧΑΙΟΙ ΚΑΙ ΟI ΝΟΜΑΡΧΑΙΟΙ. Έτσι το καταντήσατε το άθλημα...

Anonymous said...

kaneis lathos. noembrio arxise i fetini a2.

135 said...

file anonime ipo alles sinthikes tha sinfonoysa apolita, alla des ti katastasi epikrati guromas, einai epitaktiki anagki na ginei epagkelmatiki i A1! alla den to blepo na ginete, opote yparxei sobaro problima se oles tis katigories me tin anadiorganosi.1981

135 said...

file anonime ipo alles sinthikes tha sinfonoysa apolita, alla des ti katastasi epikrati guromas, einai epitaktiki anagki na ginei epagkelmatiki i A1! alla den to blepo na ginete, opote yparxei sobaro problima se oles tis katigories me tin anadiorganosi.

Anonymous said...

φιλε 6.58 δεν ειναι απαραιτητα κακο να καλυπτει η τοπικη αυτοδιοικηση τετοιες εκδηλωσεις. να ξερεις ομως οτι για να παιξει κάπου η Εθνική (οχι φιλικά) υπάρχουν αυστηρες προδιαγραφες για τα γήπεδα, θεσμοθετημενες απο την EHF. οποτε ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογες.

Anonymous said...

gia tin ormi theloume nea!

Anonymous said...

η ομαδα του ΑΣΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΞΙΟΥΠΟΛΗΣ νικησε την ομαδα της ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ με 31-21 σε ενα καταμεστο και ασφυκτικα γεματο κλειστο της αξιουπολης απο 400 και πλεον ατομα κατι που αποδυκνιει οτι δικαια η ομαδα ανερχεται στην Α2 κατηγορια ενω η ομαδα των ποντιων κιλκις κερδισε το παιχνιδι ανευ αγωνα και δειχνει οτι εδρεωνεται στην κατηγορια.

Anonymous said...

8a h8ela an ginete na grafete analytikotera gia thn a'2 ston notio omilo ta apotelesmata kai thn va8mologia!!

Anonymous said...

8a h8ela na grapsete analytika an ginete gia to sxoliko prwta8lhma lykeiwn!euxaristw.

Anonymous said...

ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΘΩ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΑΡΗ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΝΑΓΕΝΗΣΗΣ ΒΥΡΩΝΑ ΩΡΑΙΟ ΜΑΤΣ Η ΑΝΓΕΝΗΣΗ ΒΥΡΩΝΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΟΜΑΔΑ [ΕΙΜΑΙ ΟΥΔΕΤΕΡΟΣ]ΟΜΩΣ ΟΛΑ ΤΑ ΜΑΤΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΏΝΤΑΣ ΚΑΙ ΕΠΗΡΕΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ. ΞΕΚΙΝΏΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΜΥΛΩΝΑΣ, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΙ ΚΟΥΒΑΛΩΝΤΑΣ ΜΑΖΙ 15-20 ΚΑΘΡΟΥ, ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΩ ΕΤΣΙ ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΠΑΝΩ ΤΩΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΑΙ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ. ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΝΤΙΠΑΘΕΙΕΣ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΩΝ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΠΑΙΔΙΑ

Anonymous said...

MEGALO MATS TO SABBATO STHN EDESSA OPOIOS KERDISEI ANEBENEI A1 O KALITEROS NA PAREI TIN NIKH KAI THN ANODO STHN MEGALH KATIGORIA.

Anonymous said...

11 07 κατι ξεχνας

Anonymous said...

εκει-εκει στη β εθνική... περαστικά σας ανύπαρκτοι, γκεσταπίτες δοσίλογοι, αυτοκράτορες στο τρέξιμο...

Anonymous said...

τι ξεχναει ο 11 07 ...... ?????

Anonymous said...

και πουστε τον κοουτς και τα ματια σας εκει στον Αρη...μη σας φυγει και που θα βρειτε αλλου τετοιο κελεπουρι. 10 παικτες κατεβασε με το ζορι ...και μαυτους μαλωμενος ηταν. Πως τη διελυσε σε 2 χρονακια αυτη την ομαδα μονο αυτος το ξερει.

Anonymous said...

εχει κι αλλο ντερμπι η εδεσσα ,σου διαφευγει 17 αγωνιστικη

Anonymous said...

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΚΝΑΤΕ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ;

Anonymous said...

17η Αγωνιστική
Γηπεδούχος - Φιλοξενούμενος Σκορ Ημ. Διεξαγωγής
ΔΙΑΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ - Α.Ο.Α. ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ - 28/3/2009 18:00
ΠΑΝΣΕΡΡΑΙΚΟΣ - ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ Α.Ο - 28/3/2009 19:00
ΑΕΡΩΠΟΣ ΕΔΕΣΣΑΣ - Χ.Α.Ν.Θ - 28/3/2009 18:00
ΦΟΙΒΟΣ ΣΥΚΕΩΝ - ΑΡΙΩΝ ΠΤΟΛΕΜ. - 28/3/2009 18:30
ΑΡΧΕΛΑΟΣ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ - ΑΡΗΣ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ - 28/3/2009 18:00

εγω δεν βλεπω κανενα ντερπι

Anonymous said...

φιλε 10.19
εισαι προκατηλημενος.
Οσο για τους 15-20 που λες ανω των 50 ετων.
ξερουν απο hand-ball φιλε μου.
Δεν ειναι χθεσινοι ουτε πιτσιρικαδες.
Δεν γνωριζεις τι παιζεται σε βαρος της Αναγεννησης απο καποιους ΄΄κυριους.
Αντε να μαθεις τι εκαναν στο ΤΕΑΔ Βυρωνα,σε 2 απο τα παιδια που ειδες σημερα καποιοι ΄΄κυριοι΄΄

Anonymous said...

11222

Anonymous said...

εγω βλεπω 3 διπλα

Anonymous said...

Aeropos me XANTH ? giati derby?

Anonymous said...

να με θυμηθεις που λεει και το τραγουδι

Anonymous said...

Μετά από αυτόν το σκοτωμό που γίνεται στην Α2 και στους δύο ομίλους, οι φωστήρες που σκέφτηκαν ενοποίηση (της προηγούμενης ανόητη ιδέας) των δύο ομίλων Α2 την ίδια χρονιά που πέφτουν 4 ομάδες από Α1 έχουν να πουν τίποτα; Κύριοι, προσπαθήστε να καταλάβετε το άθλημα.

Anonymous said...

12:09 ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 15-20 ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΚΡΙΝΑ [ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ] ΕΧΩ ΔΕΙ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΑΛΟΙ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΟΙ ΑΘΛΗΤΕΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΡΩΤΟΙ ΣΕ ΗΘΟΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΛΕΠΤΟ ΤΑ ΧΩΝΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΣ ΔΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΈΣΚΙΆ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΤΡΕΓΜΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΙ ΚΑΚΟ ΝΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΕΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΞΕΚΊΝΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΗΔΕΝ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΕΥΤΕΙ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΤΗΣ Α1 ΣΤΟΥΣ ΑΝΔΡΕΣ ΜΉΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ Η ΑΛΑΖΟΝΕΊΑ ΤΟΥ κ ΜΥΛΩΝΑ ΚΑΙ ΤΗΣ κ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΝ ΠΑΝΤΟΥ ΕΧΘΡΟΥΣ ΜΗΠΩΣ ΒΙΆΖΟΝΤΑΙ

Anonymous said...

Και που είναι το παράξενο ρε παιδιά; Προς τι η έκπληξη στον τίτλο; Η συνοικιακή αυτή ομάδα έχει πέσει (και μάλιστα δις) και στο περελθόν στη Β' εθνική... Χθεσινά νέα.

Anonymous said...

κερδιστε εσεις τον φοιβο πρωτα και μετα πατε για νικη μεσα στην εδεσσα, μηπως θελετε να παρετε και πρωταθλημα..

Anonymous said...

Πολύ σωστή η ενιοποίηση των ομίλων της Α2! Δεν νοείται η 2η τη τάξει Εθνική κατηγορία να παίζεται με βάση γεωγραφικά κριτήρια... Όπως απαραίτητη είναι και η εκλογίκευση των κατηγοριών με λιγότερες ομάδες στην Α1 (ανδρών, γυναικών). Οι 10 στην Α2 είναι ΟΚ. Δε γίνεται να συντηρούνται ομάδες στις κατ/ρίες με τα ψέματα και μόνο και μόνο για να λέμε ότι έχουμε τόσες ομάδες στην Α1 ή την Α2... Έλεος πια! Μία ολόκληρη Χώρα μαθαίνει να ζει με τα ψέματα!... Δεν είναι αληθινό ό,τι είναι "εθνικό"!...

Anonymous said...

Επιτέλους κύριοι (και κυρίες): Όποιος θέλει, όποιος πιστεύει κι όποιος ΜΠΟΡΕΙ!...

Anonymous said...

εγω συμφωνω με ενιαια Α2, οχι ομως με τις 10 ομαδες. δεν νοειται πρωταθλημα απο νοεμβριο ως απριλιο. εγω πιστευω ότι 12 ομαδες και play off - οut θα εδινε μια αιγλη σε αυτο το υποβαθμισμενο πρωταθλημα.

Anonymous said...

καλησπερα κυριοι, αποψη μου ειναι ενιαια κατηγορια η Α2, καταργιση των ξενων παικτων στην Α2 για να ενισχυθουν τα ελληνοπουλα και επιτελους να φτιαξουν για τον λογο αυτο οι ομαδες ακαδημιες που θα τις φερουν παικτες στο αμεσο μελλον(ουτος η αλλως τα παλτα που παιζουν για ξενοι μονο θεση πιανουν αντι ελληνων παιδιων που θα πρεπει να εχουν παραστασεις για να επανδροσουν τις εθνικες στο μελλον) και τελευταιο, ολα τα εξοδα που θα εχουν οι ομαδες για τις μετακινησεις και τις διαμονες των αποστολων να κοβονται απευθειας στο ονομα της ομοσπονδιας και να εχουν να λαμβανουν απο εκει... Αγαπητε κυριε Κωστα ειμαι 33 ετων παιζω σε μικρη σχετικα ομαδα, βαρεθηκα την καραμελα με τα λεφτα, καλο ειναι οι ομαδες να γινουν ανεξαρτητες στην παραγωγη παικτων και να μην εχουμε καθε χρονο αυτο το θληβερο φαινομενο με τους ανυπαρκτους ξενους(δεν μιλαω για ολους) που παιζουν μονο για τα λεφτα ενω κλαιμε οτι δεν υπαρχουν και καθε χρονο στερουν την θεση απο εναν 18χρονο που θελει να μπει και να τα δωσει ολα για την ομαδα και να διακριθει. νομιζω αγαπητε οτι πρεπει να κανετε ενα θεμα και γιαυτο ισως βγει κατι στο τελος. ευχαριστω..

Anonymous said...

ANTE EDESSARA I A1 EINAI KONTA DEIXE POIA EINAI I KALUTERI OMADA TIS A2 , KAI BOULOSE TA STOMATA OLONON POU KANOUN KAI DILOSEIS ...........

1961 said...

συμφωνω απολυτα με τον φιλο 2:55 για την καταργηση των ξενων παικτων στην Α2-δεν βλεπω και εγω την χρησιμοτητα τους(μονο σαν σκαλοπατι για να μεταπηδησουν στη μεγαλη κατηγορια,και μετα αλλους καλλυτερους και ακριβοτερους,και ουκθ) αλλα οι 10 ομαδες μου φαινονται λιγες για να γινει ενα αξιολογο πρωταθλημα.

Anonymous said...

Οι ξένοι είναι θεσμοθετημένοι βάσει κανονισμού και δεν αλλάζει αυτό έτσι εύκολα, αν και συμφωνώ με την κατάργησή τους.
Η Α2 ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να είναι εννιαία για να δοκιμάζονται οι σύλλογοι στις ...κακουχίες (μετακινήσεις μεγάλες, χρήματα, απαιτήσεις).
Ο αριθμός των ομάδων είναι ικανοποιητικός αν είναι 12 (οχι λιγότερες)

Anonymous said...

ta xania gia prwth fora sta megala salonia ths a'1....!ti exete na phte gia thn prospa8eia twn paidiwn?

Anonymous said...

Nikisane megalous antipalous ta Xania. Stous tuflous o monof8almos. Tous vlepw tou xronou na pernoun ton rolo tis fetinis Kalamarias. Filarakia, i A2 einai tis plakas!

Anonymous said...

ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΕΠΟΧΗ ΘΑ ΦΩΝΑΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ Α2 ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΤΕ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΓΡΑΨΕΤΕ;ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΙΔΕΣ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΒΟΡΡΑ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ ΣΤΟΝ ΒΟΡΡΑ.Ε ΡΕ ΓΕΛΙΑ ΠΟΥ ΥΑ ΕΧΟΥΜΕ

Anonymous said...

Αυτός που δεν μπορεί γιατί να είναι δηλαδή στην Α2. κΑΙ αν δεν μπορεί να μην είναι ούτε στη Β΄ εθνική. Τα πόδια όσο και το πάπλωμα. Απλή η λογική. Θα βρει το ελληνικό χάντμπολ 36 ομάδες για τις εθνικές κατηγορίες γιατί με το ζόρι να ψάχνουμε 52?

Anonymous said...

Η ΧΑΝΘ ΗΤΑΝ ΦΕΤΟΣ Η ΟΜΑΔΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΞΕΝΟΥΣ.

Anonymous said...

10:20-λες ;

Anonymous said...

SOSTA FILE STOUS TIFLOUS O MONOFTHALMOS ALLA EGO TOY XRONOU THA PEKSO ESTO KAI GIA MIA XRONIA A1 KAI OLOUS KAI OLA TA ALLA TA GRAFO KANONIKOTATA.SYGXARITIRIA PANTOS TETOIA XOLI THELI POLI KOPO NA THN BGALEIS.

Anonymous said...

file 11:30 nomizw oti kaneis lathos...dioti h XANTH dn edeikse n exei th megalyterh poiothta sthn A2...ektos k an h poiothta fainetai otan kerdizeis m 20+ goal tis dialymenes omades.........sto telos t prwtathlimatos tha fanei oti h omada ths XANTH dn exei tosh poiothta osi les k lew sto telos gt tote tha exoun paixtei ola t paixnidia............an h omada exei poiothta tha prepei arxika n t apodeiksei t savvato..........................p paizei stis sykies m mia omada i opoia dn exei oyte ayth ksenous k malista exei k mikrotero meso oro ilikias apo XANTH.............

Anonymous said...

ΣΟΥΡΩΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΡΕ , ΓΙΑΤΙ ΡΕΤΑΡΕΙΣ;

Anonymous said...

ekei sth xanth kante kalytera ton programatismo gia th nea a2.kai afhste ton prwtathlhma gia tis omades poy den exoyn poiothta.....ANTE GIA RE

Anonymous said...

Πατώντας Alt και shift, το πληκτρολόγιο γυρνάει στην ελληνική γλώσσα. Αν δεν μπορείτε αυτό, τότε, στο κάτω μέρος της οθόνης, κάνοντας αριστερό κλικ πάνω στην λέξη "En" (που σημαίνει Αγγλικά), μπορείς να αλλάξεις την γλώσσα σε "EL", που σημαίνει ελληνικά. Αυτό το λέω για να μπορούμε όλοι να διαβάζουμε αυτά που γράφετε.

Anonymous said...

Δυστυχώς για κάποιους δεν ειμαι ΧΑΝΘ (είμαι αυτός που μίλησε για την πιο ποιοτική ομάδα της Α2). Μπορεί να χάσει από τον Φοίβο (και δεν κόπτωμαι κιόλας)αυτό όμως δεν αναιρεί το πιστεύω μου. Και για να βάλω τα πράγματα στη θέση τους.
1. Πολύ καλή ομάδα και ο Πανσερραικός, αλλά φούσκα.
2. Καλύτερη ομάδα (στην Α2) ο Αερωπός, αλλά με αβέβαιο μέλλον. (2 "μικροί" μόνο έμειναν από εκείνην την πρωταθλήτρια ομάδα).
3. Ομαδάρα ο Άρης (του καλοκαιριού). Καλύτερος από πολλές ομάδες της Α1, αλλά η κακή διαχείρηση....
4. Αξίζει να μείνει στην Α2 και ο Φοίβος (έχουν μεράκι, υποδομές).
5. Δεν του αξίζει του Αρχελάου η Β΄ εθνική αλλά...

Anonymous said...

re esu 10 30 Ομαδάρα ο Άρης (του καλοκαιριού). Καλύτερος από πολλές ομάδες της Α1, αλλά η κακή διαχείρηση.... prepei na sai polu asxetos poios aris tou kalokeriou plaka mas kaneis me ton kirilouk kai ton miki mpas kai eisai kanenas pextis apo ton ari kai ta grafeis

Anonymous said...

Δεν ήταν μόνο ο Κίριλουκ και ο Μακρής. Ήταν και ο Ραγκέλοβιτς. και μαζί τους βάλε Αναστασίου, Σταματιάδη, Κοσμά, Μπειλή (όλοι τους με εμπειρία Α1)ακόμη και ο Τσάρος Πρόσθεσε και τους μικρους (Χαγαπίου, Σιμιτζή, Τσαβδάρη, Οικονόμου, Ιωαννίδη, Παρασκευαίδη)όλοι διεθνείς. Πεσ μου εσύ τώρα τον 10ο 110 12ο 13ο και 14ο παίκτη του Απόλλωνα, των Βριλησσίων, του Κοροπίου, του ζαφειράκη, του Μινώταυρου

Anonymous said...

Αγαπητε 10.16, εισαι μαλλον παικτης του Αρη γιατι δεν εξηγητε το ποσο κοντοφθαλμος εισαι, ο Μακρης ολοι ηξεραν οτι δεν υπαρχει περιπτωση να επαιζε λογο οικογενειακων υποχρεωσεων και γενικα φιλοχρηματιας και αδιαφοριας για τον Αρη ή οπου αλλου επεζε, ο Αναστασιου ειχε εχει καιθα εχει τεραστιο προβλημα τραυματισμου που δεν του επιτρεπει να αγωνισθει 100 τα 100, επισεις παιζει μονο για τα λεφτα λογο σοβαρου οικονομικου προβληματος, ο Μικη ειναι πολυ μεγαλος πια και φοβερα ταλαιποριμενος για να εχει αποδοση παλαιοτερων ετων και εχει πολλα σωματικα προβληματα, φυσικα παιζει για τα λεφτα διοτι απο αυτα ζει κατα το ημιση, ο Σταματιαδης ειναι παικτης που δεν επαιξε ποτε handball ποιοτητας και λογο του σοβαρου προβληματος στο χερι του δεν εχει καθολου σουτ αρα ειναι ακινδυνος, ο Κυριλιουκ ειναι ο καλυτερος ολων αυτων λογο σκοραρισματος αλλα ειναι μεγαλος, πολυ βαρυς, σε χαλια σωματικη κατασταση λογο πολλων τραυματισμων και φυσικα δεν παιζει αμυνα, ο Κοσμας κατι θα μπορουσε να κανει. ο Μπειλης δεν ειναι σιγουρα για βασικος σε καμια ομαδα που θελει να ανεβει, ο Τσαρος εχει να παιξει καλα απο τα υλικιακα, για τους μονους που συμφωνω ειναι για τους πιτσιρικαδες που για ακομη μια χρονια ο Αρης τους χαντακωσε παιρνοντας ολα αυτα τα παλτα για επαγγελματιες, γιαυτο φυσικα ευθηνη εχει ο προπονητης που δεν αξιολογισε σωστα τα δεδομενα και εκανε του κεφαλιου του, κριμα για τα παιδια κριμα και για τον Αρη, αλλα καλα να παθουν οι κυριοι που θελαν να ανεβουν 'τρενο'δεν γινοντε οι ομαδες ετσι φιλαρακο..

Anonymous said...

Ευχαριστώ που με δικαιώνεις γιατί εγώ μίλησα για κακή διαχείρηση και μου την πέσατε...

Anonymous said...

nai alla eipes kai gia pektes pou tha pigenan tin omada A1..