ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΗΚΕ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΔΡΩΝ
Άτυχη και αγχωμένη η Ελλάδα ηττήθηκε 23-22 από την Βοσνία για τα προκριματικά του Παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2013
Για μουδιασμένο και νευρικό παιχνίδι, λόγω της υπερβολικής πίεσης μίλησε ο ομοσπονδιακός τεχνικός Γιώργος Κρανάκης- Συγκίνηση για το «αντίο» του Ζαραβίνα- Οπαδός της Ελλάδας και λυπημένος δήλωσε ο Μάρκοβιτς!
Μπροστά σε ένα κατάμεστο κλειστό της Μίκρας η Εθνική ανδρών γνώρισε την ήττα με 23-22 από την Βοσνία στο τελευταίο της παιχνίδι για τον 6ο προκριματικό όμιλο του Παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2013. Έτσι σε συνδυασμό με την ήττα της με 31-29 στο πρώτο ματς αποκλείστηκε από τα μπαράζ του καλοκαιριού. Η ελληνική ομάδα είχε πολύ άγχος και ήταν αρκετά άτυχη αφού ο βασικός τερματοφύλακας της Κώστας Τσιλιμπάρης -κορυφαίος του αγώνα στο Γκόραζντε- έπαιξε ελάχιστα, λόγω αμυγδαλίτιδας, ενώ στην διάρκεια του β’ ημιχρόνου ο καλύτερος επιθετικός της Αλέξης Αλβανός υπέστη τράβηγμα και ξαναέπαιξε με δική του ευθύνη για λίγα λεπτά. Αντίθετα ο τερματοφύλακας των Βόσνιων Ενιντ Ταχίροβιτς είχε 19 επεμβάσεις -δηλαδή 50% αποτελεσματικότητα- και έμοιαζε αδιαπέραστος.
Το παιχνίδι
Η ελληνική ομάδα ξεκίνησε τον αγώνα πολύ αγχωμένα και βρέθηκε πίσω στο σκορ με 2-5 (13:20) με ένα σερί 4-0 των Βόσνιων, που εκμεταλλεύτηκαν τα πολλά λάθη των διεθνών μας. Οι φιλοξενούμενοι συνέχισαν να διατηρούν το προβάδισμα με 3 γκολ (4-7) μέχρι το 17:50, παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα βρέθηκε αρκετές φορές με παίκτη παραπάνω, λόγω των δίλεπτων αποβολών των αντιπάλων μας. Σε εκείνο το σημείο ένα μικρό ξέσπασμα της Εθνικής μας με σερί 3-0 έδωσε την ευκαιρία να ισοφαρίσει 7-7 (20:48) και τελικά το ημίχρονο ολοκληρώθηκε 8-8. Το πρώτο μέρος χαρακτηρίστηκε από την φτωχή επιθετική συγκομιδή με τον τερματοφύλακα Ταχίροβιτς να παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, έχοντας 8 αποκρούσεις (1 πέναλτι), δηλαδή 50% αποτελεσματικότητα, ενώ η επίθεση της Εθνική μας στηριζόταν σχεδόν αποκλειστικά στις ενέργειες του Αλέξη Αλβανού που είχε πετύχει τα μισά γκολ της ομάδας. Στο δεύτερο ημίχρονο η Εθνική ξεκίνησε το ίδιο άσχημα όσο και στο πρώτο, αφού οι Βόσνιοι ανέκτησαν ξανά διαφορά 3 γκολ (11-14) στο 38’, ενώ λίγο αργότερα (43’) έφτασαν και στο +5 (12-17) . Η είσοδος του Νίκου Ριγανά βοήθησε την ελληνική ομάδα που μείωσε σε 15-18 (46’), αλλά έχασε αρκετές ευκαιρίες να μειώσει στα 2 γκολ και να ξαναμπεί στο παιχνίδι και έτσι οι Βόσνιοι με ένα σερί 3-0 «καθάρισαν» ουσιαστικά την πρόκριση φτάνοντας στο 15-21 (52’) 8 λεπτά πριν το φινάλε. Στο τέλος του αγώνα η Ελλάδα προσπάθησε να πάρει τουλάχιστον την νίκη, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να μειώσει στο τελικό 22-23.
ΕΛΛΑΔΑ- ΒΟΣΝΙΑ 22-23
Τα δεκάλεπτα: 2-3, 5-7, 8-8 (ημχ.), 12-14, 15-20, 22-23
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Κρανάκης): Τσιλιμπάρης, Δημάκης, Μεγαλοοικονόμου 2, Τζιμούρτος 2, Μαστορογιάννης 2, Ριγανάς 1, Ζαραβίνας 1, Μπαλωμένος 3, Κουλούρης, Τσάτσος 1, Ευαγγελίδης 1, Γεωργιάδης, Χαλκίδης, Αλβανός 6, Παπαδόπουλος 3, Μάλλιος.
ΒΟΣΝΙΑ (Ντράγκαν Μάρκοβιτς): Γκράχοβατς, Βράζαλιτς 2, Ντόμπορατς, Βέλιτς, Χάρμαντιτς, Πάνιτς 2, Κούκρικα, Στογιάνοβιτς 3, Τορομάνοβιτς 5, Τσέλιτσα 1, Κάρατσιτς 7, Πέρτσε 1, Βράνιες 2, Μαλίνοβιτς, Μίκιτς, Ταχίροβιτς
Διαιτητές: Ντόμπροβιτς- Τάγιοκ (Ουγγαρία) Delegate: Πέντιτς (Σερβία)
Πέναλτι:2/4-1/2, Δίλεπτα:3-8, Κόκκινες: 45:11 Πάνιτς, 57:00 Περτσέ (τρία δίλεπτα αμφότεροι)
Στη συνέντευξη Τύπου που ακολούθησε ο ομοσπονδιακός τεχνικός της Ελλάδας Γιώργος Κρανάκης σχολίασε: «Συγχαρητήρια στη Βοσνία, προκρίθηκε δίκαια. Τα παιδιά το ήθελαν όσο ποτέ, αλλά λόγω της πίεσης παίξαμε πιο νευρικά από τι έπρεπε. Κάναμε μουδιασμένες κινήσεις και δεν αφήναμε το ένστικτό μας. Είχαμε πολλά χαμένα σουτ, 4/19 από τα 9 μέτρα, 7/12 από τα 6 μέτρα, 6/12 από εξτρέμ. Τα παιδιά το ήθελαν πολύ, ήθελαν να παίξουν ακόμα και με… κομμένα χέρια».
«Είμαι οπαδός της Ελλάδας»!
Στην απέραντη όχθη ο τεχνικός της Βοσνίας Ντράγκαν Μάρκοβιτς εμφανίστηκε ικανοποιημένος από την πρόκριση. «Κερδίσαμε απλά διότι είχαμε βάθος πάγκου, κάτι που δεν είχε η Ελλάδα. Επίσης στην Βοσνία γίνεται πολύ δουλειά στα σωματεία και τα τελευταία χρόνια το επίπεδο έχει ανεβεί πολύ. Σε 6 ματς έχουμε 6 νίκες και δεν μπορώ παρά να είμαι χαρούμενος. Θα ήθελα να συγχαρώ την Ελλάδα για την προσπάθεια της και τα δύο καλά παιχνίδια, όσο και τον προπονητή της που έστησε πολύ καλά τακτικά την ομάδα του. Από μία πλευρά είμαι λυπημένος, διότι είμαι οπαδός της Ελληνικής ομάδας, την οποία σέβομαι απεριόριστα, ενώ έχω πολλούς φίλους μου, όπως ο Αλέξης Αλβανός και ο Σάββας Καρυπίδης και ο Νίκος Μάντζος. Θέλω να ευχαριστήσω την Εθνική ομάδα και την Ομοσπονδία για την εξαιρετική υποδοχή και φιλοξενία που τύχαμε».
«Αφιερώνομαι την νίκη στον κόσμο μας»
Ο πλέι μέικερ της Βοσνίας Ιβάν Κάρατσιτς τόνισε: «Αφιερώνουμε την νίκη μας στους λιγοστούς φιλάθλους που μας ακολούθησαν. Η Ελλάδα έκανε κρίσιμα λάθη μετά το πολύ καλό ματς που έκανε στο πρώτο ματς. Εμείς το εκμεταλλευτήκαμε και πήραμε δίκαια την πρόκριση».
«Δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες»
Το αντίο του Γιώργου Ζαραβίνα δεν ήταν επιθυμητό ο 35χρονος αριστερός εξτρέμ ήταν σαφέστατα απογοητευμένος από το αποτέλεσμα: «Το σημαντικότερο είναι η ομάδα και όχι ότι σταματάω εγώ. Πάντως θέλω να ευχαριστήσω όλους τους προπονητές και τους συμπαίκτες μου αυτά τα χρόνια. Σήμερα δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες που μας δόθηκαν».

105 comments
ola ta lefta o sxoliasmos tou pamboridi stin ET3.o anthropos ine paradigma esiodoksias leme. ithele 3 lepta na teliosi to martirio-emis thelame 7 goalgia na perasoume ke aftos ixe elpides.kali i prospathia alla i bosnia itan pio omada distixos.
pou pas xwris baka
Kai oxi mono 12:58pm...Kai alloi eleipan!!!
Δεν μπορείς όταν δεν είσαι ευχαριστημένος με τον Αλβανό να δοκιμάζεις δεύτερο τον Τσάτσο και τρίτον τον Ριγανά, εκτός αν σου έχει πάρει κανένα κτήμα στο χωριό σου ο κερκυραίος και δεν θέλεις να τον βλέπεις.
Να βάζεις τον Τσιλιμπάρη τα τελευταία οκτώ λεπτά όταν όλα έχουν κριθεί, εκτός και αν και αυτός σου έχει κάνει κάτι. Και να είχε κάνει καμιά σούπερ εμφάνιση ο Ευγένιος, να το καταλάβω, αλλά δεν νομίζω να έπιασε και πολλά το παλικάρι...
Δώσε μας και μια εξήγηση για το ότι άλλαξες την 5:1 που σου κάλυψε τη διαφορά του σκορ με την 6:0 που σε γαζώσανε. Και οι άσχετοι βλέπανε ότι με κλειστή άμυνα δεν είχες καμία ελπίδα. Ας πούμε ότι την δοκίμασες για λίγο να δεις αν θα σου πήγαινε, αφού βλέπεις ότι δεν τραβάει γιατί δεν την ξαναλλάζεις μετά από λίγο;
Επειδή Γιωργάρα σε έχω ακούσει να λες πολλές φορές ότι όλοι πρέπει να αξιολογούνται, νομίζω ότι πρέπει να το δεχτείς και για τον εαυτό σου αυτό, και όχι να το ζητάς να το κάνουν στους άλλους μόνο.
Τώρα διάβασα και τις δηλώσεις του προπονητή μας:
...λόγω της πίεσης παίξαμε πιο νευρικά από τι έπρεπε. Κάναμε μουδιασμένες κινήσεις και δεν αφήναμε το ένστικτό μας...
κ.Κρανάκη, στα παιχνίδια δεν επικρατείς ούτε με τα ένστικτα, ούτε με τα ψυχολογικά σας.
Στους αγώνες νικάς όταν ξέρεις να παίζεις καλύτερο χαντμπολ από τον αντίπαλό σου.
Το τι μας λες εσύ τώρα για πιέσεις και ένστικτα εγώ το ακούω βερεσέ.
Τα ψυχολογικά και τα ένστικτα άστα για τίποτα κυρίες, το άθλημα είναι αντρικό, όποιος δεν μπορεί τις πιέσεις και τα άγχη πάει στη μαμά του και κλαίει.
Διαφωνώ με τον 11.16 ότι το παιχνίδι χάθηκε στην αλλαγή διάταξης της άμυνας. Τα 23 γκολ είναι αρκετά καλή αμυντική επίδοση και πιστεύω ότι με τις περιορισμένες λύσεις που υπήρχαν δεν μπορούσε να συνεχίσει ανοιχτή άμυνα για παραπάνω. Κατά τη γνώμη μου το θέμα ήταν η επίθεση. Αν παίζεις σχεδόν 10-12 λεπτά με παίχτη παραπάνω και χάνεις τόσα εύκολα σουτ μην το πεις ούτε του παππά που το παιχνίδι τελείωσε με αυτό το σκορ. Και πάλι καλά να λέμε.
πρόδωσε την πατρίδα ο Κρανάκης στο aek-live.gr έχει ένα πολύ καλό ρεπορτάζ. Αν και δεν είμαι ΑΕΚ έτσι όπως τα λένε είναι
http://aek-live.blogspot.com/2012/01/blog-post_9822.html
σιγα το αρθρο που τα λεει σωστα (ΑΕΚ LIVE) , οτι δεν επαιξαν στην εθνικη ο τσαουσης-κοκολοδημητρακης-παπαδοπουλος-βακαλης,μην τρελαθουμε τελειως ΕΛΕΟΣ, ο μπακαουκας ισως να ηταν απωλεια,αλλα δεν αφησε κ' κανα τεραστιο κενο, το προβλημα για μενα ηταν η επιθεση σε οργανωμενη αμυνα
nai poly kalo reportaz. dimosiografika emperistatomeno kai me epixeirimata.ante re xasiklomenoi na deirete kanena paidaki tis xanth kai na petaksete kanenan pyrosvestira se antipalo paixti.mathate ki apo xantmpol asxetoi
ti na leme twra otan o tzimourtos exane ta gol apo kales gwnies kai monos tou.
o bakaoukas i akomi kai o samaras giati den xwragan se mia 16 ada einai tragiko to la8os tou kranaki prepei na paraiti8ei amesws.
einai toulaxisto tragiko. i mipws kanw egw la8os oti eixe mono ena aristeroxeira ekstrem
ΠΟΥ ΠΑΣ ΡΕ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟ.
ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΗΟΘΟ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗ ΑΡΙΣΤΕΡΟΧΕΙΡΑ ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ
ΟΥ ΡΕ
ante vre komplexikoi, pou den prepei na paizei ethnikh o ironman o papadopoulos kai o koko gia na paixei o megalooikonomou... Me to pou phre metagrafh sto argos den feygei apo thn ethnikh...
h prwtathlitria ellados me 1 xeno sto roster kai dinei sthn ethnikh mono ton anaplhrwmatiko termatofylaka? eleos re eleos...
gia ton mpakaouka etoimazetai agalma sthn filadelfeia kai den ton pairnoun ethnikh? einai dynaton?
o tsaoushs den einai kalyteros apo ton evagelidh?
ti na leme twra eglhmata se varos ths patridos epeidh h AEK einai prosyfgikh omada kai akoma den thn theloun
12:08 poso se exei ponesei h AEK pes mou poso? poio paidaki ths xanth xtyphsame re asxete? kai poios paikths efage pyrosvesthra? mila me onomata... gia propaganda prwtos eisai... kanas evagelidhs tha sai, ti na leme twra h kanas naoumidhs...
poso asxetoi eiste kapoioi apo handball...
H apwleia tou mpakaouka apo thn ethikh isodynamei me apwleia diamantidh-papalouka sthn ethnikh mpasket...
Όπως ήταν αναμενόμενο η ελληνική ομάδα βρέθηκε εκτός παγκοσμίου πρωταθλήματος αφού ηττήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη φορά από την εθνική Βοσνίας... Έτσι, πλήρωσε τις επιλογές του προπονητή της Γιώργου Κρανάκη, ο οποίος έκανε το έγκλημα να αφήσει εκτός απόστολης τον καλύτερο Έλληνα παίκτη όλων των εποχών τον Χριστόφορο Μπακαούκα... Βλέπετε δεν του έκανε ο Χριστόφορος... Στην αποστολή δεν συμπεριλήφθηκαν ούτε ο Καφφάτος, ο Βακάλης, ο Τσαούσης, ο Παπαδόπουλος και ο Κοκολοδημητράκης, παρά μόνο ο Κουλούρης που ήταν και ο καλύτερος παίκτης της εθνικής...
Έτσι διενεργούνται κάποια εύλογα ερωτήματα.
1) Πως είναι δυνατόν η πρωταθλήτρια ομάδα που διαθέτει μόλις έναν ξένο στο ρόστερ της, να έχει μόνο έναν παίκτη στην εθνική;
2) Γιατί δεν δίνονται κίνητρα σε παίκτες της ΑΕΚ; Πρέπει να πάρουν μεταγραφή σε άλλη ομάδα για να γίνουν διεθνείς;
3) Πως είναι δυνατόν ένας παίκτης που σκοράρει εδώ και 6 χρόνια 10 γκολ ανά παιχνίδι
are kranakh, pou mas katenthses etsi re? kala re den phres mpakaouka? einai dynaton re? o typos phre ena prwtathlima monos tou persi? o typos exei 10 kila karydia kai sy ton afhses ektos re eleine? eleos re...
arvaniths proponhths kai olh h AEK me mpalwmeno kai xalkidh etsi prepei na einai h ethnikh
ΝΤΡΟΠΗ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ ΥΠΟΚΡΙΒΕΤΑΙ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑ.ΡΕ ΚΡΑΝΑΚΗ ΤΡΑΒΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΛΕΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΛΗΞΗ..ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ ΡΕ..ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΛΑΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ..ΔΕΝ ΠΗΡΕΣ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΟΥΚΑ ΡΕ???ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΚΑΦΦΑΤΟ?ΤΟΝ ΒΑΚΑΛΗ?ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΗ?ΤΟΝ ΠΑΠΠΑΔΟΠΟΥΛΟ?ΤΟΝ ΤΣΑΟΥΣΗ????ΤΟΝ ΚΟΚΟΛΟΔΗΜΗΤΡΑΚΗ?ΝΤΡΟΠΗ!!ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΙΛΑΘΛΟΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΑΠΟΡΟΥΝΕ..ΝΤΡΟΠΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ...ph
egw lew stin e8niki na paizei
aristero extrem georgiadis(AEK)
aristero inter tsaousis (AEK)
play maker papadopoulos i vakalis(AEK)
deksi inter giannopoulos (AEK)
deksi exterm mpakaoukas (AEK)
pivot kokolodimitrakis(AEK)
terma kaffatos (AEK)
Kai na forame kai kitrines emfaniseis kai stin simaia na allaksoume tis riges tis mple me kitrines kai ton stavro me ton dikefalo...a kai na exoume kai 200prezakia gia opadous...mono tote tha pame mprosta me tin AEKADA
ANTE RE PREZAKIA SOVAREUTEITE SE EKEINH THN THESI ENA ONOMA UPARXEI SAVVAS KARUPIDIS KAI EPEIDI DEN KATEVAINEI AUTOS UPARXEI TO KENO,O MPAKAOUKAS EINAI ENA EPIPEDO KATW APO TON TSIMOURTO.
Kala autos p egrapse to arthro sto aek-live poso ampalos prepei na einai..Kaliteros ellinas paiktis olwn twn epoxwn o mpaka...Kalos einai den lew to antitheto alla o karupidis,o grammatikos,o alvanos,o dompris ti prepei na einai sumfwna me tn amuristo dimosiografo p apla fanatizei??????eleos!
ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΤΥΧΗΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΜΠΟΡΙΔΗΣ.ΕΚΤΕΘΗΚΕ.ΤΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΛΕΓΕ ΘΕΕ ΜΟΥ.ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ ΤΗΣ ΕΡΤ3 ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΕΛΕΓΕ.ΠΟΙΟΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΠΑΜΠΟΡΙΔΗΣ?ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΘΛΙΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΙΔΑ.ΠΑΜΠΟΡΙΔΗΣ..ΟΛΟ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙ!?!ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΝΔΡΟ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΠΛΩΣ..ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ.ΟΝΤΩΣ ΥΠΗΡΧΕ ΑΓΧΟΣ ΑΛΛΑ..ΚΑΙ ΑΜΥΝΑ ΜΕ Τ/Φ ΠΟΥ ΕΠΑΓΕ ΚΟΚΚΑΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΣΝΙΑ!Η ΜΟΝΗ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΡΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ.ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΤΟ ΥΛΙΚΟ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ.ΤΟΝ Τ/Φ.ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΕΝΑ ΜΑΤΣ ΤΕΛΙΚΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΠΡΕΠΕΙ Ο Τ/Φ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΜΠΑΛΛΕΣ.ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΕΙΡΟ ΑΥΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ ΕΔΕΙΧΝΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΓΚΟΛ ΕΜΦΑΝΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΑΓΧΩΜΕΝΟΣ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΚΟΟΥΤΣ.ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΡΑΝΑΚΗΣ ΑΝΑΜΦΗΣΒΗΤΗΤΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΤΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΥΠΟ ΠΟΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΕΠΕΜΕΝΕ ΣΤΟΝ ΚΟΥΛΟΥΡΗ.ΝΑΙ..ΑΡΩΣΤΟΣ Ο ΤΣΙΛΙΜΠΑΡΗΣ..ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΩΣΤΟ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΤΣΙΛΙΜΠΑΡΗ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΕΝΙΟΤΕ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΦΑΝΗΚΕ ΑΥΤΟ.ΝΟΜΙΖΩ 3-4 ΣΟΥ ΝΑ ΕΒΓΑΖΕ ΕΝΑΣ Τ/Φ Η ΟΜΑΔΑ ΘΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕ.ΚΑΙ ΕΠΙΛΟΓΕς ΣΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΕΙΧΑΜΕ ΑΛΛΑ ΘΕΩΡΩ ΛΕΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΣΩΣ ΑΡΓΗΣΕ ΠΟΛΥ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΙΣΩΣ ΗΤΑΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΚΡΑΝΑΚΗΣ ΜΕ ΤΟ ΔΕΞΙ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΑΡΟΣ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΠΛΕΞΙΣΜΟΥΣ
ΤΕΛΟΣ ΚΑΛΟ .... ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...!!!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΓΩΝΕΣ!!!ΠΑΛΤΑ ... ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ...!!!!ΟΥΣΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤΤ...ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ....
Πάντως εγώ αν και ΑΕΚ δεν θα πάρω θέση για τη μη συμμετοχή παικτών μας στον αγώνα, έτσι και αλλιώς δεν με ενδιαφέρει η εθνική και προτιμώ να μην παίζουν παίκτες της ΑΕΚ εκεί για πολλούς λόγους...
Αυτό όμως που δεν μπορώ να μη σχολιάσω είναι το συμπέρασμά που βγαίνει από τους ιστότοπους που ασχολούνται με τη χειροσφαίριση στην Ελλάδα... Πραγματικά ο χώρος είναι μέσα στη βρωμιά και τη λέρα.
Έχετε στήσει όλοι ένα μαγαζάκι μέσα στην ομοσπονδία και κάνετε τα δικά σας. Κατά τα άλλα σας πειράζει που η ΑΕΚ έφερε στο άθλημα και κακούς φιλάθλους.
Δεν διαφωνώ ότι κάποια καραγκιοζιλίκια όπως στη Λαμία δυσφημούν το άθλημα και γιαυτό φταίει η παρουσία της ΑΕΚ, αλλά όταν διαβάζω ότι ήρθε η ΑΕΚ και τάραξε την ηρεμία και τον καθωσπρεπισμό του χάντμπολ μου ανεβαίνει το αίμα στο κεφάλι.
Μάλλον το μασούλημα σας χαλάει η ΑΕΚ. Τι πως που δεν γνωρίζω αλλά στην Ελλάδα ζούμε και αυτό είναι προφανές.
ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΒΑΛΕ ΤΟΝ ΖΑΡΑΒΙΝΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟΝ ΒΥΡΩΝΑ ΕΧΑΣΕ ΠΟΣΑ ΣΟΥΤ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ,ΑΣ ΤΟΝ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ Γ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
Η ΑΕΚ μπορει να μην εχει τους πιο κοσμιους φιλαθλους αλλα δεν ειναι πρωτοπορος σ'αυτο το τομεα.
Οταν ο ΠΑΟΚ επαιρνε με τρομοκρατια τα μισα παιχνιδια στη Μακεδονια δεν βλεπω μερικοι να ειχαν την ιδια ευαισθησια, ακομα και φετος που δεν εχει ομαδα πλακωσανε στο ξυλο τους παραγοντες και τους παικτες του Φιλλιπου στη Βεροια και πηραν το ματς με το ετσι θελω.
Που ηταν τοτε οι "ευαισθητοι" με την κοσμια συμπεριφορα που τα πρεζακια του ΠΑΟΚ ασελγουσαν σε μια ομαδα θρυλο του χαντμπολ οπως ο Φιλλιπος Βεροιας?
"Ευαισθητοι" φιλαθλοι του χαντμπολ με τους οπαδους της ΑΕΚ, παρτε τα ναρκωτικα σας και ραντεβου στην τουμπα την Τεταρτη στο κυπελο...
nai kyrie rainmaker.opos ta les einai.magazaki i oxe pou polemaei tin aek.pou ta prostima 120.000 se sas kai ton paok sas ta krataei me doseis gia na ta plirosete to 2090mx.pou sas anavalei ta paixnidia ton ilikiakon pou ypotithetai oti exete gia na min afairethoun vathmoi apo tin omada sas.pou sas afinei atimoritous otan oi kaloi sas filathloi xtypagan ta 16xrona tis xanth ston ioniko.kalytera na afiseis tin oxe stin akri loipon.
Για ακόμη μια φορά αποδείχθηκε οτι ο Κρανάκης δεν κάνει και δεν μπορεί να διαχειρηστεί διεθνή-Ευρωπαϊκά παιχνίδια. Όλες οι επιλογές του ήταν εντελώς άστοχες.
Θα συμφωνήσω με τους παραπάνω ότι ήταν κακή επιλογή του Τάτσου αντί του Ριγανά.
Θα ρωτήσω γιατί έλειπε απο την ομάδα ο Σαμαράς, γιατί δεν υπήρχε ο Μπακαούκας, ο Κοκολοδημητράκης, που ήταν το επιθετικό τανκς που λέγεται Τζούφρας?
ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΛΕΣΕ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑΟΥΚΑ ΥΠΟΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΚΑΙ ΒΡΩΜΙΑ..ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΒΡΩΜΙΚΟ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ.ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟΙ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ..
ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ.ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΑΤΟΜΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΚΡΑΝΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΥΤΟ.ΤΙ ΝΑ ΠΩ.
Η ΑΕΚ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΕΙ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΘΛΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ..
ΓΙΑ ΠΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ.ΕΞΑΛΟΥ ΟΛΟΙ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΚΑΝΑΛΙΟΥ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΓΚΟΛ Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΣΤΑ ΜΠΑΟΚΙΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΙΡΟΛΟΙ.ΑΣΕ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΗΝ ΤΗΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗ ΓΕΛΑΓΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ.
ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΜΠΑΟΚΑΚΙΑ ΕΝΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΩ: ΑΣΧΟΛΗΘΗΤΕ ΡΕ ΓΙΔΙΑ ΜΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ ΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΑΣ,ΟΠΩΣ Η ΛΑΡΙΣΑ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΟ ΘΡΤΑΣΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ.ΑΛΛΑ ΓΙΑΥΤΟ ΕΙΣΤΕ ΜΙΖΕΡΟΙ ΚΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΚΟΠΗ...
που πας με μεγαλοοικονομου πιβοτ ρε;;;; τα μισα γκολ απο το κεντρο της αμυνας... που πας χωρις ΚΟΚΟ!!!
αντε ρε γιδια προσκυνατε την ΑΕΚ που εκανε γνωστο το αθλημα στο πανελληνιο. ποιος καρυπιδης ρε δεν ειναι ουτε μια τριχα απο τα φρυδια του μπακαουκα...
αντε ρε κομπλεξικοι...
μια ζωη στην φαπα θα σας εχουμε δυναστεια θα κανουμε στο αθλημα...
ρε παιδια της αεκ ηρεμηστε, ο μπακαουκας ηταν ανυπαρκτος μεχρι πριν μερικα χρονια, ηταν απλα ενας καλος παιχτης, κ' για χαντμπωλ μην μιλατε γιατι η ομαδα σας φτιαχτηκε απο συγχωνευση-απορροφηση 'η οπως αλλιως γουσταρετε,αυτη ειναι η αληθεια,με το παρασκηνιο βρεθηκατε α1
ante vre gidia, pou tha poulhsete tsabouka kai sto internet... elate sto vyrwna na mas poulhsete pneuma... ekei oloi toumpeki kanete, mono sto internet xerete na vgazete glwssa...
sevasmos sthn prwtathlitria AEK, pou an epaize xthes kontra se auth thn ethnikh tha thn eixe xeftylisei...
1400 goal exei o mpakaoukas se 6,5 xronia... ti allo thelete re asxetoi?
aftoi eimaste omws kaname to mats ths e8nikhs mas egxwrio ntermpi
AEK - PAOK...
kai oloi eimaste anwnhmoi proponitarades kai o Kranakis asxetos kai prepei na tou ma8oume emeis apla mas efage h lera tou a8lhmatos...
enas proponhths uparxei sthn ellada kai legetai arvaniths, oi alloi oloi einai gia ta panhgyria... poiow kranakhs re paidia? autos oute paidikh omada den mporei na coacharei..
edw o anthrwpos den phre ton baka, ti na leme...
Arage upirxe aek sto handball prin 10 xronia??? xmmm den thimamai....
ρε παιδια δεν μας ενδιαφερει μονο η αεκ κ' ο παοκ, ενταξει βρηκατε ενα ακομη αθλημα για τα "ραντεβου" σας,μην φανατιζεστε,μιλαμε για εθνικη,κ' εσεις οι φιλοι της αεκ μην νομιζετε οτι εχετε υπερομαδα κ' υποβαθμιζετε ολους τους αλλους ελληνες παιχτες, δηλ. οι ελληνες που παιζουν στο κορυφαιο πρωταθλημα του κοσμου ειναι οι ασχετοι, κ' εδω στην ελλαδα οι παιχταραδες,αν ο μπακαουκας βγηκε 1ος σκορερ στην ελλαδα,ο ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΣΤΗΝ ΜΠΟΥΝΤΕΣΛΙΓΚΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΣΚΟΡΕΡ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ti rantevou na dwsoume re? me ta anyparkta ta mpaogkia? xaxaxaxaxaxaxa... dld ti thes na peis re 1:47 den xwraei o baka sthn 16ada? eimaste sovaroi?
h AEK exei mia omada me ellhniko kormo edw kai xronia pou tah mporouse na apodwsei polu kala sthn ethnikh, alla o kranakhs apo to misos tou gia thn AEK prodwse th patrida... eleos
Δεν υπηρχε ΑΕΚ ρε φιλε και τι μ'αυτο, ουτε ΠΑΟΚ υπηρχε αλλα αυτο δεν σας ενοχλει, εισαστε ολοι "ευαισθητοι" με την ΑΕΚ.
Υπηρχε ομως Φιλλιπος Βεροιας αφου εισαι παλιος γνωστης του χαντμπολ για τα καφριλικια που σου γραφω πιο πανω που εγιναν στη Βεροια δεν λες τιποτα και για ποσα αλλα απλως αυτα ειναι πιο φρεσκα...
Αλλα εχεις δικιο η ΑΕΚ φταιει για ολα...
ax fre kakomoiri Kranaki....maw piges 20 xronia pisw.Gia ton Tsabvaridi kritiki,gia ton Iatroudi kritiki,gia ton Matzo kritiki gia sena twra? DEN EXW DEI PIO ASXETO KOOUTSARISMA APO TO XTHESINO!OSO GIA TIS EPILOGES SOY MIA ZWI KOMPLEJIKOS
ο μπακαουκας βεβαια χωραγε στην ομαδα (1:55),ο καθε προπονητης κανει τις επιλογες του ειτε δικαιωνεται και ειναι μαγκας ειτε οχι κ' ειναι αποτυχημενος
*κι επειδη ειστε πιο πολυ ποδοσφαιροφιλοι, θα σου θυμισω τι λεγαμε για ρεχαγκελ οταν δεν επαιρνε τον ζηκο στην εθνικη,δικαιωθηκε κ' το βουλωσαμε,ετσι ειναι ο αθλητισμος
για ποιο Ζηκο μας μιλας ρε μεγαλε,εδώ πηγαν το χαντμπολ πισω από εκει που ξεκίνησε,αν ηταν αλλος προπονήτης χθες θα τον ειχαν ηδη φάει,αλλα ως πότε ασυλία για αυτόν τον είρωνα.
O Τζούφρας που ήτανε ρε παιδιά?
ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΠΗΓΕ ΠΙΣΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΠ' ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΤΟΥ 2004 Κ' ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΟΥ 2005, ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΙΣΩ ΠΑΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΕΔΩ Κ' 7 ΧΡΟΝΙΑ????
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΩΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΟΜΑΔΩΝ,ΔΙΑΛΥΣΗ ΟΜΑΔΩΝ,ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΥΠΟΔΟΜΩΝ,ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΙΟΤΙΚΩΝ ΞΕΝΩΝ ΠΑΙΧΤΩΝ,Ο ΚΑΘΕ ΤΥΧΑΙΟΣ ΓΙΝΕΤΕ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ,ΟΛΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΛΠ ΚΛΠ......ΔΗΛ. ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ??? ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ Κ' ΣΤΡΑΒΑ Κ' ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ Κ' ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ Κ' ΙΔΕΑΤΑ, ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΡΤΑΞΥ ΜΑΣ,ΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΩΣ ΕΔΩ, ΑΣ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΟΜΠΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΙ ΚΙΛΑ
Στέλιο, φύγε.....
ηταν πολυ δυσκολο παιγνιδι,τωρα γυρισαμε πισω ,πολυ πισω και θα χρειαστει πολυ μεγάλη προσπαθεια και σοβαροτητα για να βγουμε πάλι στην επιφανεια ..
ΥΓ.Αν ξερει κανεις ποιος επιλεγει τους σχολιαστες των αγωνων θα ηταν χρησιμο γιατι σιγουρα δεν εχει ευθυνη τον παλληκαρι ..
Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΧΑΝΤΜΠΟΛΙΣΤΑΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΤΩΝ..ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΤΕΧΝΙΚΗ,ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΕΚΡΗΞΗ,ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ,ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΘΕΑΜΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΟΚΟΤΗΤΑ..
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΚΟ?Ο ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΙ..
ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΑΤΣ ΓΕΛΑΓΑ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΑΣΠΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ ΑΜΥΝΑ ΚΑΙ ΚΑΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΧΛΙΑΡΑ ΜΑΚΡΙΝΑ ΣΟΥΤ..ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΡΕ???
re agonisti mipos eprepe na varame mitous gia na bainoun ta golakia afoy den benane ta xliara ..ama ksereis kati grapse gia ti diabazoyme kai den katalavenoyme ti eftaige sth ethniki
kala re mages,h AEK mprosta sthn ethnikh einai meikth kosmou... plaka kanoume? elate ena savvato vyrwna na xortasete handball...
2:03
entaxei kalos htan o zhkos, alla o baka einai superstar, o dhmo filadelfeias etoimazei agalma gia auton sthn plateia patriarxh, ti na leme twra?
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΜΕ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΗΣ ΑΕΚ.ΑΝ ΔΕΝ ΑΞΙΖΑΝ ΟΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΤΙ.ΑΠΛΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΚΗΝΙΟ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ...
ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΣΕΝΑ :16 Ιανουαρίου 2012 2:48 μ.μ.
ΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ.ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΚΡΙΝΑ ΣΟΥΤ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΑ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΧΑΝΤΜΠΟΛ ΟΠΩς Ο ΦΙΛΙΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ.ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΠΑΙΧΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΥΧΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΥΣ ΠΑΙΧΤΕΣ.ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΕΝΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΗΜΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΓΙΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΑΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΗΜΕΣ..
Το καλύτερο που μπορούσες φίλε Γιώργο να κάνεις είναι να αναλάμβανες τη ευθύνη της ήττας & όχι με πλάγιο τρόπο να τα ρίχνεις στους παίκτες γιατί εσύ είσαι ο προπονητής της ομάδας .Αλλά δυστυχώς για άλλη μια φορά η αλαζονεία & ο εγωισμός δεν σε αφήνουν να το κάνεις .
Υ.Σ. Τώρα βέβαια το παραμύθι είναι γνωστό για να καλύψουμε τα τέσσερα χρόνια συμβολαίου θα αρχίσουμε να λέμε για ανανέωση ……κ.λ.π.
ayto einai.na mas leei o agonistis akou na mathaineis.ekei katantise to xantmpolaki.re agonisti gia pes mas giati den tous pire pou ksereis to paraskinio.ade re stamatiadi mazepse tous pia.gelaei o kosmos me tis lalakies pou grafontai edo mesa.edaksei tha pate sto douka tin tetarti tha riksete tis roxales sas, tha kapnisete ta tsigara sas, tha ginei kai kanenas psilotsampoukas, tha parete to paixnidaki, tha apotheosete ton yperoxo kosmo sas kai tha teleiosei ekei.
Poios tsaousis re paidia??An einai toso kalos giati den pirate aristeroxira kseno na paizi aytos vasikos aristera...katalavainete oti den kserete apo handball???oso gia mpaka kai koko nai eprepe na tous parei alla dilwsan kolima, enw oi alloi kanan san malakes prop xristougeniatika !!dikaio pou tous ekopse.....
TO ANERXOMENO ASTERI TOU XANDBALL O ASXETOS TON EIXE STO PAGO.MEXRI KAI TO XADBALL EXEI PARAGA.MATHETE NA VARATE KAI KANENA PENALNTI ASXETOI.DIOMIDARA ME TRELA.PAGONIA EKEI STIN KORIFI AEKAKIA!!!!!
ftanei re koula44 mas kourases
ante vre diomhdako AEKara gia panta
http://aek-live.blogspot.com/2012/01/blog-post_7804.html
16 Ιανουαρίου 2012 3:50 μ.μ. ΣΕ ΠΟΝΕΣΕ ΠΟΛΥ Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ Ε??
an ton ponese leei...
16 Ιανουαρίου 2012 3:50 μ.μ. ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΤΣΑΚΙΖΟΥΝ ΚΟΚΚΑΛΑ..ΧΑΑΑ..ΠΟΝΕΜΕΝΟΣ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΟΜΩς...
ta 120.000 prostimo eseis ki o paok ta plirosate?den mas les aekaki??
htan dikaia h timwria re 120.000? e? tafoplaka sthn omada einai? den sou ftanei 11 agwnes kekleismenwn? kai pali thn phrame thn koupa... oso gia to poso dn mas xaristhke tipota ta plhrwnoume akoma se doseis....
ante mhn milate gia AEK pou kathe fora pou thn petyxainei o tsamos thn sfazei...
Κριμα το αθληματακι, εχει αποψη ο καθενας απο αυτους που οταν πας καμια φορα να δεις τον αντιπαλο της αεκ κ εχεις κ μικρα παιδια μαζι σου φευγεις τρεχοντας.
5:36 gia pes mas mia fora re pou phges na deis handball me ta paidia sou kai efyges kynhgemenos? pes mas mono mia
na min katastrefate mia olokliri poli kai ti diorganosi eseis kai oi paoktzides kai na min trogate oute prostima oute 11 agonistikes.kai liga sas riksane me ayta pou eginan.
Όπα άσχετοι, ποιος Μπακαουκας καλύτερος παίχτης όλων των εποχών; Καρυπιδης κ Τζιμουρτος πολυ ανώτεροι είναι!! Τον Αλβανό το ξεχνάτε;
Απο κει κ πέρα φάνηκε πως χρήματα δεν υπάρχουν για να συνεχίσουν!!
Έλειπε ένας πλαιμεικερ μόνο!
Και αν έπαιζε απο την αρχή ο Τσιλιμπαρης τέρμα θα είχαν κερδίσει άνετα!
Η άμυνα καλη ήταν με 23 γκολ στην επίθεση υπάρχει πρόβλημα δεν υπάρχει οργάνωση!
φιλε μου 5.37 δεν εφυγα επειδη καποιος με κυνηγησε εφυγα διοτι το αναπνευστικο των παιδιων κ το δικο μου ειναι λιγο ευαισθητα ασε που η ομιχλη μου φερνει ζαλαδα.
6 44 se poio paixnidi anaferesai re pseuth?
AEKoula? sevasmos sthn prwtathlitria re AEKara
ΑΚΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ....ΟΤΑΝ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΔΙΑΣΤΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΣΧΕΔΟΝ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΜΑΚΡΙΝΑ ΣΟΥΤ ΑΠΕΛΠΙΣΙΑΣ ΝΑ ΑΠΕΙΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΩΜΑΤΑ ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΙ ΕΛΛΕΙΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΑΥΤΑ.
και μας λενε οτι δεν πειραζουν τα καπνογονα...
16 Ιανουαρίου 2012 8:56 μ.μ. ΩΡΑΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ..ΜΠΡΑΒΟ...
Θα απαντήσει κανείς γιατι ο Τζούφρας ληταν εκτός????
xaraktirismoi opos koula i aekoula enoxloun ton ADMIN.
XARAKTIRISMOI OMOS OPOS GAYROI TOU VORA MPAOKIA SE PONESE KTL DEN PEIRAZONTAI.
KANE MAS TIN XARI LOIPON KAI GINE DIKAIOS AN THELEIS TO BLOG NA EINAI ANEKSARTITO APO OPADIKA SYNAISTHIMATA.
Krima...
@7.55
Να μου κάνεις εσύ τη χάρη. Χθες αντι να κάτσω να απολαύσω το Euro ασχολιόμουν με το να σβήνω σχόλια και να μπλοκάρω χρήστες που πόσταραν υβριστικά σχόλια. Έχουν μπει στα spam 26 σχολια και σε αυτά τα 11 είναι με χαρακτηρισμούς για την ομάδα σου. Έχει καταντήσει βαρετή αυτή η ιστορία. Αν νομίζεις ότι το blog δεν είναι ανεξάρτητο μην ξαναμπείς
AEK gera prwtathlima xana
msastouras21
φιλοι αεκτζηδες ο 12:08 αναφερεται σε περιστατικο το πασχα του 2009 οταν και διεξαγοταν η τελικη φαση εφηβων στο γηπεδο της νεας φιλαδελφειας.την ημερα των ημιτελικων(αν θυμαμαι καλα)το απογευμα στο ιδιο γηπεδο επαιζε για την Α1 ΑΕΚ-ΠΑΟΚ και ολες οι εφηβικες ομαδες εκτος αθηνας ηταν στις κερκιδες για να δουν το παιχνιδι.οι οπαδοι της ΑΕΚ (50-100 ατομα)ηταν στη μια ακρη και οι ομαδες στην αλλη,ενω ενδιαμεσα καθοντουσαν απλοι φιλοι του αθληματος.καποια στιγμη ενοχληθηκαν καποιοι λιγοι αεκτζηδες επειδη μερικα παιδακια της χανθ πανηγυριζαν τα γκολ του ευαγγελιδη(επαιζε στν παοκ τοτε) και κινηθηκαν προς το μερος τους ενω ενας που την ειχε ακουσει ελεγε"βαζελοι ειναι",δειχνοντας τα παιδακια του φοιβου επειδη ειχαν πρασινες φορμες.εν τελει τις εφαγαν οι δυο συνοδοι της ομαδας που μπηκαν μπροστα και 2 εφηβοι της χανθ.ο ιδιος καραγκιοζης που ελεγε για βαζελους,πηγε στο 1 απο τα 2 κεντρικα διαζωματα που καθοντουσαν ουδετεροι φιλαθλοι,φωναζε με αποτελεσμα να σηκωθουν ολοι μακρια του και να μεινουν 2-3 ατομα μονο οι οποιοι τον αγνοουσαν.στο τελος ο ενας απο αυτους εφαγε και αυτος κανονικο μπουκετο μενοντας ψυχραιμος.αργοτερα μου ειπαν οτι αυτος ηταν παικτης του παοκ που βρισκοταν εκτος αποστολης-δεν ξερω αν ισχυει-.οποιος ηταν παρων ας το επιβεβαιωσει
nai itan paikths tou paok mazi me tis kopeles ton paidiwn pou paizan...!!
Με τα σχόλια για το αν καλώς ή κακώς δεν πήρε ο ομοσπονδιακός τους ΑΕΚτζήδες στην εθνική (ή αν τσαμπουκαλεύτηκαν δυό πρεζόνια πριν 3 χρόνια) χάθηκε το ουσιαστικό νόημα της συζήτησης, που είναι αν ο Κρανάκης διαχειρίστηκε σωστά το υλικό του στο συγκεκριμένο ματς.
Τα παράπονα πληθαίνουν κ.Κρανάκη, αλλά ευτυχώς για σένα άλλη μια φορά η μπάλα πετάχτηκε στην κερκίδα...
Και συμφωνώ με κάποιον προηγούμενο που είπε ότι τώρα θα αρχίσει το παραμύθι για ανανέωση, να περάσουν τα υπόλοιπα 3 χρονάκια του συμβολαίου και ο μισθός να τρέχει. Ζάχαρη!!! Ειδικά τώρα που περικόπηκε το περισσότερο μεροκάματο από το Δούκα, η εθνική ήταν η μόνη λύση για να φτάσουμε τα 3 χιλιάρικα που πέρναμε πριν. Και με μηδέν κόπο φυσικά...!
ΜΕΡΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΒΛΑΚΕΣ.ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΠΛΗΘΑΙΝΟΥΝ ΡΕ ΚΑΦΕΝΕΙΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ?ΑΠΟ ΣΕΝΑ?ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ?ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.ΤΟ ΕΙΠΕΣ ΡΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ.ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΑΣ.ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΠΑΙΧΤΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΠΩΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ.ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ.
Μεσσηνακο ασε τα σχολια και κοιτα να κατσεις να μορφωθεις γιατι στο τελος ουτε γραμματεα σε κοινοτητα δεν θα σε παιρνουν,
και για να μην παρεξηγηθω γνωριζω πραγματα και μιλαω.εκ των εσω
ΡΕ @7.55
ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ADMIN ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΕΖΙΛΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΕΛΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ.ΛΕΣ ΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΕΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΟΙ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ?ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΟΥΛΑ ΕΣΥ ΜΕ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ??ΧΑΧΑ..
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ.ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΤΕ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΤΕ.
ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΕΙΤΕ ΑΕΚΑΚΙ Η ΑΕΚΟΥΛΑ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ??ΧΑΧΑ...
ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΤΣΟΥΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ..
ΡΕ @7.55
ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΤΟΝ ADMIN ΠΟΥ ΣΕ ΠΡΟΦΥΛΑΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΡΕΖΙΛΕΥΤΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΖΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΑΠΟ ΠΑΝΩ.ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΕΛΑΝΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ.ΛΕΣ ΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΑΕΚΑΚΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΣΟΥ ΥΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΟΥ ΟΙ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ?ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ ΚΟΥΛΑ ΕΣΥ ΜΕ 2 ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΤΙ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗ??ΧΑΧΑ..
ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΚ.ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΤΕ.ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΗΣΕΤΕ.
ΛΕΣ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΕΙΤΕ ΑΕΚΑΚΙ Η ΑΕΚΟΥΛΑ ΜΕΙΩΝΕΤΕ ΤΗΝ ΑΕΚ??ΧΑΧΑ...
ΙΣΑ ΙΣΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΠΩΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΝΤΑΧΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΠΟΣΟ ΤΣΟΥΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΕΚΦΡΑΖΕΙ Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΟΜΑΔΑ ΟΠΟΤΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ..
ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΡΕ ΓΕΛΟΙΕ.ΑΣΕ ΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ.ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΝΑ ΑΡΧΙΔΙ ΞΕΡΕΙΣ ΑΠΟ ΜΕΣΑ.ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ.
an kapoios exei logo na milisei gia tin ethniki einai mono o asygkritos arxigos o megalos nikos grammatikos.oloi oi ypoloipoi kalo tha einai na eimaste prosektikoi apenanti sta paidia pou mas exoun dosei toses xares.
Υπερασπιστή του Κρανάκη και του Μεσσηνάκου, άκου αυτά: ο Γιωργάρας που ισχυρίζεται ότι θυσιάζει το καλό του όνομα (σε τόσο δύσκολη περίοδο για την εθνική) ας μην την έπαιρνε, ή ας την έπαιρνε αφιλοκερδώς αφού θέλει να προσφέρει. Η αλήθεια είναι ότι ενδιαφέρεται μόνο για την πορτοφόλα του , ενώ εσύ που τον υπερασπίζεσαι είσαι απλήρωτος κακομοιράκο.
Όσοι ασχολούνται τον έχουν ακούσει όλοι πως κακολογούσε τους πάντες μέχρι να πάρει το φιλετάκι.
Θυμάσαι ότι έγραψε τους πάντες στα @@ του και πήρε τον Παναγιωτάκη για βοηθό παρότι τον έκραζε όλος ο κόσμος. Ας τα λουστεί τώρα!
ΟΙ ΟΛΟΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ?ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΧΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΙ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΑΛΙΟΛΑΜΟΓΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ.ΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΥΠΑ ΣΟΥ
O arxikomplexaras o Kranakis afise ektos ton Tzoufra gia na parei ton Megalooikonomoum gia na exei 0 goal apo pivot.
Giorgaki to vlepes, to exases!
Ρε 11:07μμ, εδώ δεν κέρδισε τον Αερωπό στο Δαϊς, την Βοσνία θα νικούσε; Ο πολυνίκης!
ti egine DOUKAS-AEK;
Νίκησε 4 γκολ η ΑΕΚ, ο πολυνίκης κοντεύει να γίνει λιγονίκης.
Δυστυχώς οι κακομοίρηδες της ΑΕΚ που έχουν φάει τόσο κόμπλεξ από το ποδόσφαιρο (αιώνια τριτοτέταρτοι), από το μπάσκετ (στην Α2 παλεύοντας με την ΑΕΚ Άργουυς!!!χααχαχ) και στο βόλεϊ (εκεί στην Α2) βγάζουν το κόμπλεξ τους στην Α2.
Η αλήθεια είναι η εξής:
Ο Μπακαούκας έπρεπε να ήταν στην εθνική. Είναι σαφώς κατώτερος του Καρυπίδη, αλλά από τους άλλους δύο είναι καλύτερος. Ακούστηκε ότι δεν μπορούσε να παίξει στα ματς με Κύπρο πάντως...
Ο Κοκολοδημητράκης δεν αξίζει να είναι στην εθνική. Είναι πολύ αργός πλέον γι' αυτό το επίπεδο. Για την Α1 καλός είναι. Ίσως ο τζούφρας χωρούσε στην αποστολή, αλλά αυτό είναι τελείως υποκειμενικό.
Ο Βακάλης δεν είναι κακός παίκτης, αλλά είναι μέτριος. Από τον Πετρίδη σίγουρα είναι καλύτερος, αλλά δεν θα έκανε και την διαφορά.
Παπαδόπουλος και Τσαούσης αρνούμαι καν να σχολιάσω. Ούτε στην εθνική Αλβανίας δεν παίζουν. Δεν έχω κάτι με τα παιδιά, αλλά ο ένας είναι πιο αργός και από την γιαγιά μου και ο άλλος είναι 1,75 χωρίς ιδιαίτερες αρετές.
Αυτή είναι η αλήθεια χωρίς κόμπλεξ. Το άρθρο της AEKLive είναι εμετικό και δείχνει την ποιότητα ανθρώπων που λένε ότι δεν νοιάζονται για την εθνική, αλλά για την υπεράσπιση των ηρώων τους.
Καληνύχτα σας
ΡΕ 19 Ιανουαρίου 2012 12:53 π.μ.
ΜΠΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΑΚΑΚΙΑ??
ΧΑ..ΜΑΛΛΟΝ ΕΣΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΚΟΜΠΛΕΞ,ΠΙΚΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ..
Η ΑΕΚΑΡΑ ΦΙΛΕ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΟΛΟ ΣΤΗΝ ΦΑΝΕΛΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΣΗΜΑ ΣΑΝ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΕΣ ΚΑΙ ΕΙΠΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΟΜΑΔΑ ΟΠΩΣ ΛΙΓΟ ΠΟΛΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΟΜΑΔΕΣ.
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ Η Ο ΚΡΑΝΑΚΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ Η ΚΑΝΑΣ ΣΥΓΓΕΝΗΣ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΕΞΗΓΗΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ..
ΕΙΤΕ ΣΑΡΕΣΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΑΙΧΤΗΣ..ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΠΑΙΔΙΑ,ΤΣΑΟΥΣΗΣ,ΚΟΚΟ,ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ,ΚΑΦΑΤΟΣ,ΒΑΚΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ..ΤΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΩ..
ΤΟ ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΚΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ.
ΑΛΛΑ ΠΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΟΜΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΣΕ??
ΚΑΙ ΔΕΙΞΕ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΟΛΩΝ ΤΟΝ ΕΠΟΧΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΔΡΑ (ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ) ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΑΡΞΕΙ.ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ.
ΚΑΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΙΛΛΙΣΑ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΙΕΡΟΣΥΛΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ ΤΟ ΡΕΚΟΡ ΓΚΙΝΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΕΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΜΠΑΣΚΕΤ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100.000 ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟ.
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΩ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΝΩ ΔΙΚΑΙΑ..
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΡΙΤΟΤΕΡΤΟΣ.ΕΙΣΑΙ ΨΕΥΤΗΣ.ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΤΟ 2008?Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ..
ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ??Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ?
ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΛΙΓΟ ΑΜΗΧΑΝΑ ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ΕΓΩ.ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ...
Σαν πραγματικά ανεξάρτητος(άσχετα αν πολλοί δεν θα το πιστέψουν)συμφωνώ με τον 19 Ιανουαρίου 2012 12:53 π.μ.
στο θέμα που αφορά τις κλήσεις στην Εθνική,είναι άλλωστε ο μόνος που δικαιολόγησε με παραδείγματα τις απόψεις του,διαφωνώ όμως με τον πρόλογο του σχολίου του,μου φάνηκε άτοπος και εμπαθής,όσο για εσένα agonistis21 αδικείς τον εαυτό σου και δικαιώνεις τον προηγούμενο σε αυτά που είπε περί κόμπλεξ,αυτός αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα πράγματα και εσύ απάντησες σαν να μιλάς στους οργανωμένους κάποιου συνδέσμου της ΑΕΚ.
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό του αθλήματος,προσπαθώ διαβάζοντας το blog και παρακολουθώντας τα δρώμενα του αθλήματος να μάθω κάτι παραπάνω, αυτό όμως είναι αδύνατο γιατί ο καθένας εδώ μέσα βγάζει τα προσωπικά του κόμπλεξ.
ρε συ "αγωνιστή" κάνε μας την χάρη και κοψε τις παπαριές
ο 4,55 δίκιο έχει,μια χαρά τα λέει
(διαφωνώ οτι ο Μπάκα είναι καλύτερος από Τζιμ και Σάμυ)
και για να προβληματιστείς λίγο,μάθε ότι ο δικέφαλος αετός ουδέποτε υπήρξε ελληνικό σύμβολο !
Ο δικέφαλος αετός αποτελεί ένα καθαρά ανατολικό σύμβολο, το οποίο υιοθετήθηκε από τους Εβραίους κι αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι της παράδοσής τους.
-Αν έχεις κότσια,ψάξ΄το
Agonisti
1)Δεν ξέρεις από χάντμπωλ. Ο Καρυπίδης άσχετε βγήκε πρώτος σκόρερ στην Bundesliga (μπες να δεις κανένα ματσάκι) και όχι στο Ελληνικό πρωτάθλημα που εσύ παρακολουθείς το πολύ τα 7-8 τελευταία χρόνια.
2)Επειδή δεν ξέρεις μην λες παικταράδες τους Τσαούση, Παπαδόπουλο, Βακάλη. Όσοι ξέρουν χάνμτπωλ γελάνε
3)Η μεγαλύτερη προσέλευση του μπάσκετ δεν είναι αυτή επισήμως.
4)Πρωτάθλημα το 2008 δεν το πήρες εσύ. Ο Ολυμπιακός το πήρε.
5)Κόχε τα ναρκωτικά. Καίνε τον εγκέφαλο.
Με ποια κριτηρια βγαινει καποιος ο καλυτερος παιχτης ολων των εποχων????
ρε παιδια ο τζουφρας δεν ειχε παθει χιαστο η ειναι ιδεα μου???? και κατι αλλο επειδη ακουω πολυ κραξιμο γιατι δεν πηρε ο κρανακης τον μπακαουκα στην εθνικη.ενας προπονητης που σεβεται την προσπαθεια και τον ιδρωτα των αθλητων του ειναι φυσικο και επομενο να αφησει εκτος καποιον που δεν ηταν παρων στην προετοιμασια την περιοδο των εορτων.τα υπολοιπα παιδια που αφησαν τις οικογενειες τους και τα σπιτια τους μεσα στις γιορτες ειναι λιγοτερο εξυπνοι??? αν κανω καπου λαθος διορθωστε με.
ΣΩΣΤΟΣ Ο 1.51
ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΘΟΛΟΥ Η ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ?ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΠΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΟΥ ΠΗΡΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΠΟ ΤΟΥ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ Η ΕΘΝΙΚΗ.ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΑΝ ΟΛΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΑΕΚ ΤΟ ΠΡΟΠΟ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟ?
ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΠΑΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΓΟΣ ΑΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΡΕΙΣ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ Η ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΠΑΡΕ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ.
ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟΣΗ ΦΑΣΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ? ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΝ ΞΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ? ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥΣ? ΠΟΛΥ ΛΑΘΟΣ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΧΕ.
Για ρωτήστε ολους τους διεθνεις εαν θα τους αρεσε να κανουμε ενα μηνα προπονηση και να βλεπουν τον Μπακαουκα και τον Κοκολοδημητρακη να ερχονται μονο στα παιχνιδια. Δηλαδη ολοι οι αλλοι ειναι βλακες και οι Μπακακουκας και Κοκολοδημητρακης οι ΣΤΑΡ που κανουν οτι θελουν στην Εθνικη ομάδα...Δηλαδη αυτοι που ερχονται απο το εξωτερικο τι επρεπε να πουν και να ζητησουν. Ενταξει, βγαλατε το αχτι σας με τον Κρανακη γιατι σιγουρα τον ζηλευετε πολλοι και σας ενοχλει που βρίσκεται στην Εθνική ομάδα αλλα καλό θα είναι να κλεισουν κάποια στοματα και να αφησετε τους παίκτες και το τεχνικο τιμ να δουλέψουν. Αααα!!!και βαλτε το καλά στο μυαλό σας ο Κρανάκης για 4 χρονια θα ειναι στην Εθνικη είτε το θελετε κάποιοι είτε οχι. Μαθετε να κανετε καλοπροαιρετη κριτική και μην κρύβεστε μέσα στις οπαδικές σας πεποιθήσεις. Όλο το χάντμπολ δεν είναι ο Μπακαούκας και ο Κοκολοδημητράκης και μην αναιρείτε την προσπαθεια των υπόλοιπων αθλητων.
Τι να ζηλεψουμε ρε φίλε;έναν κομπλεξικο άνθρωπο που βάζει τον εγωισμό του πιο πάνω κι απο την εθνικη ομάδα!!!επειδή γνωρίζω τα πράγματα απο μέσα για πείτε μου ρε μάγκες και ρωτήστε το πολύνικη ο τσιλημπαρης που ήταν στο καμπ της εθνικής;γιατί ένα πουλάκι μου είπε ότι μεθουσε στην Κέρκυρα!!!Αν ήταν σωστός και ακριβοδικαιος δεν έπρεπε να τον κόψει;λέω εγω τώρα...
http://aek-live.blogspot.com/2012/01/t_19.html
απλά για γέλια....
ΡΕ 19 Ιανουαρίου 2012 12:53 π.μ.
ΚΑΛΑ ΕΓΡΑΨΕΣ 4-5 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ??ΧΑ..ΧΑ..ΧΑ..
ΡΕ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ..
ΠΑΡΕ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ ΑΜΠΑΛΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΗ:
1) Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΠΑΙΧΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΥΠΙΔΗ.
Ο ΜΠΑΚΑΟΥΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΚΟΡΑΡΕΙ ΜΕ ΧΙΛΙΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ,ΕΧΕΙ ΕΚΡΗΞΗ,ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ..ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ Ο ΚΑΡΥΠΙΔΗΣ?
ΚΑΝΕ ΜΑΣ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ..
2)Ο Τσαούσης, Παπαδόπουλος, Βακάλης ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Η ΕΘΝΙΚΗ ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΙΔΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΓΕΛΑΓΑΝΕ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΘΕΣΗ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΜΥΝΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΗΤΑΝ ΚΑΤΙ ΜΑΚΡΙΝΑ ΑΔΥΝΑΜΑ ΣΟΥΤ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΑΟΥΤ.
ΤΟ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΡΕ ΑΜΠΑΛΕ??
3)ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΨΕΥΤΑΡΑΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΣΕ ΚΑΝΩ ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΛΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΜΩΣ,ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ FIBA ΟΤΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΚΑΛΙΜΑΡΜΑΡΟ..ΧΑ..ΓΙΑ ΓΛΙΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΕ..
4)ΤΟ 2008 Η ΑΕΚ ΠΗΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΛΑ ΡΕ,Η ΑΕΚ ΔΕΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕ ΠΡΩΤΗ?ΜΥΩΠΙΑ ΕΧΕΙΣ?
Η ΜΗΠΩς ΕΓΙΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΣΚΗΝΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ??ΧΑΧΑ
ΚΟΧΕ??ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?ΓΡΑΨΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΞΕΜΕΘΥΣΤΟΣ..
5)ΤΡΑΒΑ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ.ΑΡΚΕΤΑ ΡΕΖΙΛΙ ΕΓΙΝΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ..
dose re agonisti. mathe tous ballitsa. pes mas ti vlepeis sto EURO? poia omada exei entyposiasei mexri tora.min masas apo toys asxetous edo mesa. kala ta les
μάθε μπαλίτσα από τον αγωνιστή.. δίνεις ρέστα αγόρι μου...
χαχαχαχαχχαχα
Απέδειξε το οτι ο Τσιλιμπαρης ήταν στην Κέρκυρα και οχι στο καμπ της Εθνικής και εκεί θα φανεί η μαγκιά σου φιλεε μου. Οχι στα λογια αλλα με πράξεις, γιατι δυστυχώς αυτά ολα που λες ειναι ασχετα και ανυποστατα. Και βγαζεις τον κομπλεξισμό σου μέσα απο ένα Μπλογκ. Δεν βλεπεις την πραγματικοτητα παραμονο θελεις να καλυψεις αυτα που δεν καλύπτονται.
Κι εσυ φιλε αγωνιστή για πέσ μας γιατι όλοι διεθνεις να προπονουνται 20 μερες και ο Κοκολοδημητρακης και ο Μπακαουκας να το παιζουν ΣΤΑΡΟΥΜΠΕΣ και να δηλώνουν οτι δεν μπορουν να παμε.
Ενας παικτης δεν φαίνεται μονο μεσα στο γήπεδο αλλα φαινεται και απο το χαρακτηρα του και τη συνεπεια του και αυτοί οι δύο δεν έδειξαν καμια συνεπεια. Εαν ήθελαν θα ήταν παρόντες οπως ήταν ολα τα παιδια είτε αυτα που παιζουν στο εξωτερικό είτε αυτα που παίζουν στην Ελλάδα. Η καραμέλα κούρασε. Άλλο ΑΕΚ και αλλο Εθνική. Η Εθνική δεν είναι τσιφλίκι κανενος. Ειτε σας αρεσει ειτε οχι.
Συμφωνώ απόλυτα με τον 19 Ιανουαρίου 2012 2:37 μ.μ. διαβάστε τι γράφει ποιοι πραγματικά φταίνε,και το σημαντικότερο πρόβλημα (για όποιον ενδιαφέρεται πραγματικά για την Εθνική)είναι το συμπέρασμα με το οποίο κλείνει, με όλη αυτή την φασαρία τι θα γίνει αν ξανακληθούν?.
Σταματήστε επιτέλους να σχολιάζετε βάση των οπαδικών σας προτιμήσεων, για την Εθνική μιλάμε.
Τα ρίχνεται όλοι στον προπονητή αλλά στην ομοσπονδία που έχει την ευθύνη για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι παίκτες τις Εθνικής κανένα σχόλιο.
Post a Comment