ΕΠΕΣΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 32 ΧΡΟΝΙΑ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΦ!
ΠΑΟΚ 25
ΔΙΟΜΗΔΗΣ 24
Τα δεκάλεπτα: 4-5, 6-9, 13-14 (ημχ) 17-17, 21-21, 25-24
ΠΑΟΚ (Στέλιος Σειρεκίδης): Κότσιφας, Μισυρλής 1, Γουργούμης, Σαουλίδης, Κοκώνης 1, Μαραγκός 1, Αποστολίδης 4, Ιιωαννίδης, Πετρίδης, Ναουμίδης 4, Τσακίρης 6, Ευαγγελίδης 5, Στάνκοβιτς, Τροτσένκο 3
ΔΙΟΜΗΔΗΣ (Χρήστος Γεροδήμος): Χρυσόπουλς, Ρέντας, Μλαντένοβιτς 5, Χατζόπουλος 1, Βίντιτς 4, Βλαχοσπύρος, Μουζακιώτης, Τρουπής 3, Νίνγιενς 1, Σάβιτς 3, Τσούλος, Γκουλές 1, Δημητρούλιας, Παπακυπριανού 6. Διαιτητές: Τζαφερόπουλος- Μπέτμαν, Δίλεπτα: 2/4, Πεναλτι 2/3-1/1
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ 27
ΑΟΔ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 25
Τα δεκάλεπτα: 2-4, 7-9, 12-13 (ημχ.), 18-17, 24-22, 27-25
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ (Νίκος Γραμματικός): Ρασπίτσος, Ζαραβίνας 5, Κοτελίδας 2, Ντομπρόκοβιτς 9, Δημήτρουλας, Ζαρλακούτης 1, Μάλλιος 3, Σαμαράς, Τσακνής, Λεωνίδας 2, Στογίνοβιτς, Γκρούτσα, Παπανίκος, Χόζνικ 5.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ (Παύλος Παράσχου): Δραγάνης 2, Μάρκοβιτς 4, Ράντος, Βακάλης 3, Τσάτσος 6, Σταματιάδης, Παπαδόπουλος, Ριγανάς 4, Κόμινεκ, Παπαγεωργίου, Τζόρτζεβιτς 6, Πιλαλίδης. Διαιτητές: Συρεπόσιος- Μερτινιάν, Δίλεπτα: 3-7, Πέναλτι: 6/10-0/1
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ 32
ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΦ 27
Τα δεκάλεπτα: 2-4, 8-5, 13-11 (ημχ.), 20-14, 27-23, 32-27
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ (Χρήστος Τζουβάρας): Λουμπουρδής, Μπακιρτζής, Βλάχος, Καραγεωργίου 7, Βεργώνης, Πίτσος, Μανέτας 2, Ρούσκοφ 10, Κεσίδης, Κρίστιτς, Μίτσηκας 6, Χατζηγεωργίου 7, Πετρίδης, Μάρκος.
ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΦ (Στέλιος Αλεπουδέας): Αντωνόπουλος 2, Παπακώστας, Γκέρτσος 4, Γεωργούδης 2, Πόρουμπ 2, Γκλεζάκος, Δανήλος 3, Κασαπίδης, Μαρτίνοβιτς 5, Μαυροφρύδης, Ζευγουλάς, Παπαδιονυσίου, Σούσα 9. Διαιτητές: Κατσίκης- Μιχαηλίδης, Δίλεπτα: 2-7, Πέναλτι: 4/5-5/9.
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ 33
ΚΟΡΩΠΙ 19
Τα δεκάλεπτα: 5-1, 12-4, 16-8 (ημχ.), 24-10, 28-15, 33-19
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ (Παναγιώτης Μεσσήνης): Βαμβακάς Π., Κούτσης, Τσιγκογιαννόπουλος 3, Βαμβακάς Χ. 4, Πέρρος 12, Γαλάνης 6, Λιάλιος 2, Κορμάζος, Χατζημικές 2, Χατζηκωνσταντίνου 2, Καραμαγγέλας 1, Ντούσικος, Ζήσης, Παπαδημητρίου.
ΚΟΡΩΠΙ (Θόδωρος Γκίνης): Νικολάεβιτς, Σουρλαντζής, Λεντέν, Τόλιας 1, Χελιώτης, Τσίνγκης 5, Κερατσιώτης, Κατούντας 3, Αναγνώστου Γ.Χ. 3, Μπάρμπας, Αναγνώστου Γ.Δ. 2, Λούκιτς 3, Κατσίκης 1, Ασλανίδης 1.
Διαιτητές: Δίλεπτα: 6-2, Κόκκινες: 54:56 Κατούντας (για επικύνδηνο ματς), Πέναλτι: 2/2-4/4. Κόκκινες: 58:27 Λεντέν (μετά από δίλεπτο εξύβρισε διαιτητή, κρατήθηκε δελτίο).
ΑΕΚ 24
ΔΟΥΚΑΣ 32
Tα δεκάλεπτα: 4-5, 9-8, 11-15 (ημχ.), 15-20, 20-26, 24-32
ΑΕΚ (Γιάννης Αρβανίτης): Κουλούρης, Στέρμπατς 3, Μπακαούκας 7, Σαμλίδης 2, Κουτσής, Βελιτσιάνος 5, Ανδρώνης, Γερουλάνος, Παπαδόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Γ.Ν. 3, Τσαούσης 2, Γρηγοράκης, Ασαρίδης 2,
ΔΟΥΚΑΣ (Γιώργος Κρανάκης): Καργάκης 2, Τόμπρος, Ζαλώνης 3, Χατσατουριάν 7, Γεωργιάδης, Ζιβούλοβιτς 8, Γιαννάδης 1, Ζούγιοβιτς 3, Φατούρος, Νικολαίδης, Λούκασικ 6, Ζαμπούνης. Διαιτητές: Βήτας- Σκλαβενίτης, Πέναλτι: 4/4- 2/2, Δίλεπτα: 2-3
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 29
ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ 28
Tα δεκάλεπτα: 4-4, 9-9, 15-12 (ημχ.), 19-16, 23-23, 29-28
ΦΙΛΙΠΠΟΣ (Τέο Παυλίδης): Κορωνάς, Δέλλιος, Χατζόγλου, Βουτσάς 3, Γιούπης 7, Βελίκοβιτς, Μπαντής 8, Πρωτογέρης 1, Τζούφρας 1, Ούτσανιν 3, Δεληγιάννης 1, Παπαδόπουλος 5, Κωστακίδης, Κουρουμλίδης
ΚΙΛΚΙΣ (Νίκος Γεωργιάδης): Kωτανίδης, Τζουβάρας 2, Γκιντίδης 1, Κυπραίος 1, Γιαρντίμ 3, Κώστα 6, Χοτζούδης, Δημάκης 5, Δεληγιάννης 7, Σκάρλος, Μπεζμπράντιτσα 3, Τριανταφύλλου, Ασίκης, Ρούταρ . Διαιτητές: Θεοδοσιάδης, Τόλιος, Κόκκινη: Κυπραίος (48'), Πρωτογέρης (59:55- δεν κρατήθηκε το δελτίο), Δίλεπτα: 6-7, Πέναλτι: 2/3-2/2. Οι διαιτητές στο φύλλο αγώνα έγραψαν πως: «Μετά το τέλος του ματς ο τεχνικός του Κιλκίς Νίκος Γεωργιάδης
απευθύνθηκε στον παρατηρητή Παύλο Καζαντζίδη και του είπε: ''Γιατί όταν σου μιλάω με γράφεις στα...''
Α1 ΑΝΔΡΩΝ
BΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Πλέι- οφ 1-4
1. ΠΑΟΚ 25
2. Πανελλήνιος 24
3. Διομήδης Αργους 21
4. ΑΟΔ Θερμαϊκού 20
Πλέι- οφ 5-8
5. Φίλιππος 20
6. ΑΕΚ 18
7. Δούκας 18
8. Κιλκίς 16
Πλέι- αουτ 9-12
9. Ζαφειράκης 13
10. Βριλήσσια 11
11. Ιωνικός ΝΦ 9
12. Κορωπί 7
ΔΙΟΜΗΔΗΣ 24
Τα δεκάλεπτα: 4-5, 6-9, 13-14 (ημχ) 17-17, 21-21, 25-24
ΠΑΟΚ (Στέλιος Σειρεκίδης): Κότσιφας, Μισυρλής 1, Γουργούμης, Σαουλίδης, Κοκώνης 1, Μαραγκός 1, Αποστολίδης 4, Ιιωαννίδης, Πετρίδης, Ναουμίδης 4, Τσακίρης 6, Ευαγγελίδης 5, Στάνκοβιτς, Τροτσένκο 3
ΔΙΟΜΗΔΗΣ (Χρήστος Γεροδήμος): Χρυσόπουλς, Ρέντας, Μλαντένοβιτς 5, Χατζόπουλος 1, Βίντιτς 4, Βλαχοσπύρος, Μουζακιώτης, Τρουπής 3, Νίνγιενς 1, Σάβιτς 3, Τσούλος, Γκουλές 1, Δημητρούλιας, Παπακυπριανού 6. Διαιτητές: Τζαφερόπουλος- Μπέτμαν, Δίλεπτα: 2/4, Πεναλτι 2/3-1/1
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ 27
ΑΟΔ ΘΕΡΜΑΪΚΟΥ 25
Τα δεκάλεπτα: 2-4, 7-9, 12-13 (ημχ.), 18-17, 24-22, 27-25
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ (Νίκος Γραμματικός): Ρασπίτσος, Ζαραβίνας 5, Κοτελίδας 2, Ντομπρόκοβιτς 9, Δημήτρουλας, Ζαρλακούτης 1, Μάλλιος 3, Σαμαράς, Τσακνής, Λεωνίδας 2, Στογίνοβιτς, Γκρούτσα, Παπανίκος, Χόζνικ 5.
ΘΕΡΜΑΪΚΟΣ (Παύλος Παράσχου): Δραγάνης 2, Μάρκοβιτς 4, Ράντος, Βακάλης 3, Τσάτσος 6, Σταματιάδης, Παπαδόπουλος, Ριγανάς 4, Κόμινεκ, Παπαγεωργίου, Τζόρτζεβιτς 6, Πιλαλίδης. Διαιτητές: Συρεπόσιος- Μερτινιάν, Δίλεπτα: 3-7, Πέναλτι: 6/10-0/1
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ 32
ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΦ 27
Τα δεκάλεπτα: 2-4, 8-5, 13-11 (ημχ.), 20-14, 27-23, 32-27
ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ (Χρήστος Τζουβάρας): Λουμπουρδής, Μπακιρτζής, Βλάχος, Καραγεωργίου 7, Βεργώνης, Πίτσος, Μανέτας 2, Ρούσκοφ 10, Κεσίδης, Κρίστιτς, Μίτσηκας 6, Χατζηγεωργίου 7, Πετρίδης, Μάρκος.
ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΦ (Στέλιος Αλεπουδέας): Αντωνόπουλος 2, Παπακώστας, Γκέρτσος 4, Γεωργούδης 2, Πόρουμπ 2, Γκλεζάκος, Δανήλος 3, Κασαπίδης, Μαρτίνοβιτς 5, Μαυροφρύδης, Ζευγουλάς, Παπαδιονυσίου, Σούσα 9. Διαιτητές: Κατσίκης- Μιχαηλίδης, Δίλεπτα: 2-7, Πέναλτι: 4/5-5/9.
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ 33
ΚΟΡΩΠΙ 19
Τα δεκάλεπτα: 5-1, 12-4, 16-8 (ημχ.), 24-10, 28-15, 33-19
ΒΡΙΛΗΣΣΙΑ (Παναγιώτης Μεσσήνης): Βαμβακάς Π., Κούτσης, Τσιγκογιαννόπουλος 3, Βαμβακάς Χ. 4, Πέρρος 12, Γαλάνης 6, Λιάλιος 2, Κορμάζος, Χατζημικές 2, Χατζηκωνσταντίνου 2, Καραμαγγέλας 1, Ντούσικος, Ζήσης, Παπαδημητρίου.
ΚΟΡΩΠΙ (Θόδωρος Γκίνης): Νικολάεβιτς, Σουρλαντζής, Λεντέν, Τόλιας 1, Χελιώτης, Τσίνγκης 5, Κερατσιώτης, Κατούντας 3, Αναγνώστου Γ.Χ. 3, Μπάρμπας, Αναγνώστου Γ.Δ. 2, Λούκιτς 3, Κατσίκης 1, Ασλανίδης 1.
Διαιτητές: Δίλεπτα: 6-2, Κόκκινες: 54:56 Κατούντας (για επικύνδηνο ματς), Πέναλτι: 2/2-4/4. Κόκκινες: 58:27 Λεντέν (μετά από δίλεπτο εξύβρισε διαιτητή, κρατήθηκε δελτίο).
ΑΕΚ 24
ΔΟΥΚΑΣ 32
Tα δεκάλεπτα: 4-5, 9-8, 11-15 (ημχ.), 15-20, 20-26, 24-32
ΑΕΚ (Γιάννης Αρβανίτης): Κουλούρης, Στέρμπατς 3, Μπακαούκας 7, Σαμλίδης 2, Κουτσής, Βελιτσιάνος 5, Ανδρώνης, Γερουλάνος, Παπαδόπουλος Γ., Παπαδόπουλος Γ.Ν. 3, Τσαούσης 2, Γρηγοράκης, Ασαρίδης 2,
ΔΟΥΚΑΣ (Γιώργος Κρανάκης): Καργάκης 2, Τόμπρος, Ζαλώνης 3, Χατσατουριάν 7, Γεωργιάδης, Ζιβούλοβιτς 8, Γιαννάδης 1, Ζούγιοβιτς 3, Φατούρος, Νικολαίδης, Λούκασικ 6, Ζαμπούνης. Διαιτητές: Βήτας- Σκλαβενίτης, Πέναλτι: 4/4- 2/2, Δίλεπτα: 2-3
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΒΕΡΟΙΑΣ 29
ΓΑΣ ΚΙΛΚΙΣ 28
Tα δεκάλεπτα: 4-4, 9-9, 15-12 (ημχ.), 19-16, 23-23, 29-28
ΦΙΛΙΠΠΟΣ (Τέο Παυλίδης): Κορωνάς, Δέλλιος, Χατζόγλου, Βουτσάς 3, Γιούπης 7, Βελίκοβιτς, Μπαντής 8, Πρωτογέρης 1, Τζούφρας 1, Ούτσανιν 3, Δεληγιάννης 1, Παπαδόπουλος 5, Κωστακίδης, Κουρουμλίδης
ΚΙΛΚΙΣ (Νίκος Γεωργιάδης): Kωτανίδης, Τζουβάρας 2, Γκιντίδης 1, Κυπραίος 1, Γιαρντίμ 3, Κώστα 6, Χοτζούδης, Δημάκης 5, Δεληγιάννης 7, Σκάρλος, Μπεζμπράντιτσα 3, Τριανταφύλλου, Ασίκης, Ρούταρ . Διαιτητές: Θεοδοσιάδης, Τόλιος, Κόκκινη: Κυπραίος (48'), Πρωτογέρης (59:55- δεν κρατήθηκε το δελτίο), Δίλεπτα: 6-7, Πέναλτι: 2/3-2/2. Οι διαιτητές στο φύλλο αγώνα έγραψαν πως: «Μετά το τέλος του ματς ο τεχνικός του Κιλκίς Νίκος Γεωργιάδης
απευθύνθηκε στον παρατηρητή Παύλο Καζαντζίδη και του είπε: ''Γιατί όταν σου μιλάω με γράφεις στα...''
Α1 ΑΝΔΡΩΝ
BΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ
Πλέι- οφ 1-4
1. ΠΑΟΚ 25
2. Πανελλήνιος 24
3. Διομήδης Αργους 21
4. ΑΟΔ Θερμαϊκού 20
Πλέι- οφ 5-8
5. Φίλιππος 20
6. ΑΕΚ 18
7. Δούκας 18
8. Κιλκίς 16
Πλέι- αουτ 9-12
9. Ζαφειράκης 13
10. Βριλήσσια 11
11. Ιωνικός ΝΦ 9
12. Κορωπί 7
130 comments
Μπράβο στην ομάδα του Φιλίππου που έκλεισε τις φετινές εμφανίσεις στη Βέροια με νίκη και ιδιαίτερα στον Γιώργο Γιούπη που σε κρίσιμες στιγμές έδειξε τα αποθέματα πάθους και αγωνιστικότητας που έχει. Παιδιά φέρτε το κύπελο στη Βέροια. Δείξτε ότι η εικόνα που παρουσιάζεται τελευταία δεν είναι τυχαία.
Να ρωτήσω κάτι;Αν η ΑΕΚ νικήσει και ο Δούκας επίσης υπάρχει τριπλή ισοβαθμία.Τότε τι ισχύει;
νικο γραφουμε εκει κατω ...αμα εχουμε. Ειναι γνωστος γλιτσας και σαλιαρης ο καζαντζιδης
ΡΕ ΤΕΓΑΡΙΑ ΚΟΡΩΠΙΟΤΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΔΕ ΣΑΣ ΣΤΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΙΣ ΦΕΤΟΣ, ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΙ ΤΑ ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΑ ΟΙ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΚΟΙ; ΔΕ ΣΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΠΟΔΑΡΑΚΙΑ; ΟΥΣΤ ΡΕ ΣΤΑ ΤΣΑΚΙΔΙΑ ...ΝΑ ΣΑΣ ΔΩ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΙΑ ........ΟΥΣΤ ΡΕ
ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΑΙ ΧΑΤΖΗ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ...ΑΝΕΡΓΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Σε τριπλή ισοπαλία Φιλίππου - ΑΕΚ - Δούκα περνάει ο Φίλιππος γιατί η ΑΕΚ έχει πάρει πριμοδότηση μισό βαθμό και ο Δούκας έχει μειονέκτημα στις συναντήσεις του με το Φίλιππο. 5η θέση στο Φίλιππο.
ΠΑΟΚ - ΔΙΟΜΗΔΗΣ ...Ο ΠΡΩΤΟΣ ΕΔΙΝΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΧΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.....
Το σερι συνεχιζεται.
Ομαδα κ λαος οδηγουν το πρωταθλημα στο Λευκο Πυργο.
Για εναν ακομα φετινο αγωνα, το Σαββατο το μικρα3 θα ειναι καμινι.
Μεγαλη ομαδα, μεγαλες νικες..
Αύτος ο ταβερνιάρης ο προπονητής του Θερμαικού τι είχε το Ριγανά στον πάγκο 20 λεπτά στο β ημίχρονο???Έχει πολλούς καλύτερους στο roster του???
ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΙΑ , ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΤΣΑΜΠΑ ΠΕΘΑΝΕ
to paixnidi o paok to kerdise dikaia kata 80%.to allo 20% to epnikse o diaititis.kapoia sfurigmata itan polu sovara.
katarxin ton asxeto ton tsakiri auton me tis kaltses ws to gonato pou einai mono froufrou kai arwmata i prigipisa eprepe na ton eixan vgalei me kokkini gia tin mpounia pou edwse kai gia kapoia foul pou ekana.to paizei venteta xwris logo i sissy.
pantos o Paok pisteuw oti tha to parei kai dikaia.isws kanei kalo na min uparxei monopoleio apo athina
ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΝ ΤΣΑΚΙΡΗ,ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΤΑΡΑΣ
ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΔΑΝ ΤΟ ΜΑΤΣ,ΧΤΥΠΗΣΕ ΜΕ ΓΡΟΘΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟ,ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΤΟΝ ΤΡΟΤΣΕΝΚΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΟΥΤ,
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΡΙΠΛΕΥ,
ΟΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ...ΓΑΡΓΑΡΑ !
Ο ΠΑΟΚ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΠΡΙΜ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ,ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ
ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΧΕΙΡΟΥΡΓΗΣΑΝ ΤΟΝ
ΔΙΟΜΗΔΗ
ΥΓ
-ΡΕ ΘΥΜΙΟ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΑΡΟ ΠΑΙΔΙ,ΤΙ ΕΠΑΘΕΣ?
Mavri istoriki stigmi gia to handball simera pou epese I Ionikos isws tin eidan kapos kai pistevan oti mono me tin fanela mporeis na meineis stinA1 MIA zoi. Alla distixos den einai etsi ta pragmata.
"ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ"
ΛΥΠΗΡΟ ΓΙΑ ΕΝΑ ΤΟΣΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΟΠΩΣ Ο ΙΩΝΙΚΟΣ ΝΑ ΥΠΟΒΙΒΑΖΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΑΝ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΟΛΟ ΣΤΟ ΤΣΑΚ ΤΗΝ ΓΛΙΤΩΝΕ. ΤΟ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΧΤΥΠΟΥΣΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ, ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΑΚΟΥΓΑΝ. ΤΩΡΑ ΑΣ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ. ΚΑΛΕΣ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ...
αντε ρε κομπλεξάρες, πάτε να ασχοληθείτε με τα παρασκήνιά σας. Τόσο Χαντ-Μπωλ ξέρετε , που ευνόησε τον ΠΑΟΚ η διαιτησία? Αν δεν μπορείτε να το αποδεχτείτε το οτι ο ΠΑΟΚ θα πάρει τον 1ο του τίτλο, μην ασχολίστε, μπείτε σε κανένα οπαδικό ποδοσφαιρικό site, ή σε κανένα τοπικό (π.χ. τα νέα της αργολίδας κλπ.)Απύθμενο κόμπλεξ από όλους.
Υ.Γ. Που ήταν τα "χεσμένα παοκάκια" που λέγατε. Γιατί όποιος ξέρει λίγο από το άθλημα, θα καταλάβενε ότι ένας τόσο μέτριος σήμερα ΠΑΟΚ κέρδισε μόνο γιατί οι παίκτες του το ήθελαν περισσότερο και ήταν παθιασμένοι (και με την βοήθεια του κόσμου).
re malaka alvane den eipame oti den kerdise dikaia zwo.bougatsokima.apla eipame oti o tsakiris eprepe na eixe vgei me kokkini.opote gia 2 lepta mion enans malakas eeeee paiktis ithela na pw.siga ton paikti vevaia alla leme.merika sfurigmata kanane mpam oti ithela na dwsoun to gamw sto MPAOK.an to parei to prwtathlima einai magia tou alla den tha ofilete mono se auton alla kai se ligo ligo omws sproksimo.
να εισαι καλα ρε ελληνάρα με τις επεξηγήσεις σου! κομπλεξάρα. Αποφάσισε ρε Οδυσσέα Ανδρούτσο, είμαι Αλβανός ή Μπουγατσοκιμάς? Μπράβο ρε Κώστα, να τους χαίρεσε τους υπερπατριώτες που κάνουν και αγωνιστικές εκτιμίσεις στο site σου!
Όσο για το σπρώξιμο... τόσο ξέρεις, τόσα καταλαβαίνεις και δικαιούσαι να γράφεις ότι μ@@@@@κία θέλεις!!
Monos pia o Filippos synexizei na grafei istoria sto athlima. Apo to 1977 kanei sxedon astamatita protathlitismo kai apo oti fenete exei toulaxiston mia dekaetia akomi mprosta toy. Bravo proedro toy stin dioikisi toy stous paiktes stous proponites kai se olous autous toys aplous vergiotes pou agapan aytin tin omada. To fainomeno auto pou legete Filippos as ginei paradeigma gia pollous syllogous tou handball kai ekeino pou tha prepei na provlimatizei pollous einai pos vriskei to kouragio kai tin dynami epi 34 xronia na dinei paron.
ionikara mia zoi gatakiaaaaa
ti na kanei kai o thymios prospathouse na sosi tis ma....es pou elege o sxoliastis.
φιλε μαλλον δεν καταλαβες..ο φιλιππος ειναι πρωτος στο δευτερο group..αραα 5ος φετος με 10 βαθμους απο την κορυφη!!
re blaka georgiadi exei plaka na timori8eis kai na xaseis ton fainal for
koropi-vrlissia(i pio antihandballiki omada makran).itan thikaio na pesoun.ionikos n.filathelfeias=handball.
o fillipos esprokse ton ioniko stin a2 kai auto kapote tha girisei piso!exo ipomoni kai tha perimeno teo kapou kapote tha sou girisei magira!! kala na pathei omos o ionikos kapote o panos edose sto filo tou ton niko to dikaioma na parei to protathlima mesa stin n.f.etsi gia na thimounte oi palioteroi kai na mathenoun oi kainourgoi!psila to kefali tora kai epistrofi stin a1 to sintomotero!!
Nai to xero alla esy xereis ti einai epi 34xronia na eisai me liges exereseis apo 1-5 mporei fetos kai perisi na einai sto 5 alla mporei na 31/5 na einai kypellouxos. Ase oso kai an den theleis na to paradextheis auto pou exei kanei o Filippos den tha mporesei kanenas na to kanei kaneis
Oso gia auton pou leei oti o Filippos esproxe ton Ioniko stin a2 xanontas mesa sto zafeiraki auto einai mythos giati fetos distixos exase polla tetoia match thimisou vrilisia, aek , kilkis k.a. Alla to pio symantiko pou isws den mporeis na katalaveis einai oti o Filippos den tha erixne pote ton Ioniko giati kai na to kanoume ayta ta duo somatia ftiaxan to handball stin ellada. Kai na xereis oti an esy gelas pou epese o Ionikos emeis edo sti veria klaime.
krima re nikolaki se grafei o logistis giati poios eisai kai 8eleis na se akouei eisai akomi mikros kai polu se ola ta epipeda kai ilikia kai empeiria kai xaraktira a auto to teleutaio eisai to megalutero elatoma pou exeis kai dustixos gia sena ta exoun ma8ei oloi .......... xereis esu!!!!!!!!!!!
Diladi,apo osa legate kai lete kata kairous, o paok to pire to prota8lima?egw apo oti vlepw an den sfaksoun ton panellinio etsi opws paizete mpaokia tha xasete me 10gkol!AN DEN TON SFAKSOUN OPWS TON DIOMIDI!
Otan ginesai prwta8litis eisai magkas,otan se kanoun me to zori ti akrivws eisai? na sas to parei o panellinios euxomai,na tous dwsei psuxologia o zaravinas se olous mikrous megalous kai na sas....geia sas!
eeeeeeeeeeeeeeee...kaltses ths taxa a8hnas...ZAFIRAKIS RE!!!!gia kapoious pou evgalan glwssa....!!h pio sovarh omada emeine dikaia sthn kathgoria...krima gia ton iwniko alla eimastan 2 klaseis panw...duskolh polh h naousa kai to eniwsan oloi ayth thn xronia
goustarw poly koritsia pou se ola ta sxolia den eida pou8ena to onoma tou ZAFEIRAKI!!!etsi mpravo apo dw kai pera sevasmos!!!kalo taksidi stis megales omades...
ειδα οπως ολοι μας το παιχνιδι παοκ-αργος,και το ευχαριστηθικα!οχι τοσο απο θεμα ποιοτητας(δεν προσφεροταν αλλωστε,παιζοταν το πρωταθλημα)οσο για το σασπενς ,τις εναλλαγες στο σκορ,το παθος των παικτων και στο φιναλε την επικρατηση του παοκ(το αιμα νερο δεν γινεται).συγχαρητηρια στα παιδια του παοκ για το ψυχικο τους σθενος(γυρισανε ενα παιχνιδι που καποιες στιγμες φαινοταν χαμενο),αλλα και συγχαρητηρια και στους παικτες του διομηδη που κατεβηκαν ετοιμοι για το παιχνιδι και διαβασμενοι!εκλεισαν τους διαδρομους στο α ημιχρονο και μαζι με ενα χρυσοπουλο που κατεβασε τα ρολα στα σουτ απο εξω κυριαρχησαν,στο β ημιχρονο μιλησε η ψυχη του παοκ ομως και σε συνδιασμο με τις αλλαγες που εκανε ο στελιος στην αναπτυξη μπορεσαν να παρουν βραχεια κεφαλη!
http://www.youtube.com/watch?v=4Ixitp-OkuY&feature=related
επισης πρεπει να επισημανω το αθλητικο πνευμα που επικρατησε με ελαχιστες εξαιρεσεις που δικαιολογουνται απο την κρισιμοτητα του παιχνιδιου!
καθεστε και αναλυετε,σχολιαζετε,πολλες φορες μαλλιοτραβιεστε κιολας,για ενα πρωταθλημα και play off οπου ο μονοφθαλμος επικρατει του τυφλου...το χθεσινο "πραμα",που εδω στο ελλαντα εχουμε το θρασος να το αποκαλουμε χαντμπωλ,ειχε τη δυνατοτητα να το παρακολουθησει ολη η ελλαδα,λογω κρατικου καναλιου..παλι καλα που υπηρχανε παραλληλα αγωνας μπασκετ και ποδοσφαιρο,και τον χθεσινο "πονοκεφαλο",τον υποστηκαμε μονο εμεις,οι "βλαμμενοι".καποτε,οταν τυχαινε να δειχνει τετοια ματς η tv,παρακινουσαμε φιλους και γνωστους,να καθισουν να παρακολουθησουν,και να εκτιμησουν το αθλημα για το οποιο τους ζαλιζαμε τ'αρ...ια..τωρα παμε και κρυβομαστε σε κανα δωματιο,μονοι,για να παρακολουθησουμε,και μετα το τελος,βλαστημαμε την ωρα και τη στιγμη..
Ευτυχώς το είδε όλη η Ελλάδα το παιγνίδι και δεν φτάνουν οι διθύραμβοι που γράφεις στην εφημερίδα σου ΧΑΤΖΙ.
Ελπίζω να δείς το παιγνίδι έστω και τώρα και να επανορθώσεις.
Γιατί όλη η Ελλάδα είδε ότι χωρίς το απροκάλυπτο σπρώξιμο των ΜΠΕΤΜΑΝ ΤΖΑΦΕΡΟΠΟΥΛΟΥ ο ΠΑΟΚ θα έχανε με άνεση από τον ΔΙΟΜΗΔΗ.
Γιατί όλη η Ελλάδα είδε ότι για να σφυρίξουν παθητικό στον ΠΑΟΚ έπρεπε η επίθεση να διαρκεί πάνω από 3΄ ενώ για το Διομήδη ούτε 1΄.
Γιατί όλη η Ελλάδα είδε ότι για να δώσουν δίλεπτο στα μαρκαρίσματα στον Παπακυπριανού έπρεπε μάλλον να του κόψουν το κεφάλι.
Γιατί όλη η Ελλάδα είδε την εκτός φάσης γροθιά του Τσακίρη (κανονικά ντισκαλιφιέ) στον Βίντιτς (δεν ξαναμπήκε πάλι) εκτός από τους διαιτητές, τον παρατηρητή και τον εκφωνητή και τον σχολιαστή της ΕΤ1.
Με λίγα λόγια όλη η Ελλάδα είδε το χειρουργίο που έκαναν οι διαιτητές στην καλύτερη ομάδα του φετινού πρωταθλήματος τον Διομήδη.
Τον Διομήδη, που αρέσει δεν αρέσει σε κάποιους, κρατάει τις Θερμοπύλες του αθλήματος στην Νότια Ελλάδα.
Τον Διομήδη και μια παρέα τρελών που κάθε χρόνο επενδύει χρήματα, χρόνο και συναισθήματα σε ένα άθλημα που άλλοι δεν υπολογίζουν.
Στο Διομήδη που χθές έκανε μια όλόκληρη πόλη , μια ολόκληρη περιοχή, να στηθεί μπρος στην τηλεόραση για να δει Handball.
Στο Διομήδη που χαλάει την πιάτσα γιατί πληρώνει τις υποχρεώσεις του και δεν είναι απατεώνας απέναντι σε παίκτες προπονητές κ.α.
Αυτόν το Διομήδη κάποιοι δεν τον θέλουν στα πόδια τους.
Κάποιοι που θέλουν το άθλημά μας μικρό για να το διαχειρίζονται.
Αλλά δεν θα τους περάσει....
Υ.Γ. Χρόνια Πολλά για την εορτή σου
Υ.Γ.2 Ελπίζω οι άνθρωποι του Διομήδη να στείλουν στον Αθλητικό Δικαστή το DVD ε την γροθιά του Τσακίρη.
Υ.Γ.3 Περιμένω την άποψή σου ή την άποψη του ειδικού για την διαιτησία του αγώνα
Αχ καλε εφαγε μπουνια ο βιντιτς και δεν μπορεσε να ξαναπαιξει και εχασε ο Διομηδης!Γρηγορα στο διευθηντη για τα παραπονα μας!Το αθλημα ειναι αντρικο ρεε και τα παιχνιδια κερδιζονται στο γηπεδο-και το παθητικο δεν δινεται με τα λεπτα που εχεις τη μπαλα αλλα με τις προσπαθειες για γκολ-ασχετεε!Χασανε οι καλοπληρωμενοι επαγγελματιες απο τα παιδια τους και τωρα θα φτασουν στον Αρειο Παγο-πως θα τα παρουμε και του χρονου ντε!;
ΦΙΛΕ 8:37 ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ,ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΓΚΑΘΕΤΟΥΣ.ΟΙ ΥΓΙΩΣ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ,ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ
ΥΓ.
ΑΛΗΤΗ ΤΣΑΚΙΡΗ
Δεν είναι αποβολή του Τσακίρη αλλά αποβολή χωρίς αντικατάσταση και ο ΠΑΟΚ θα έπαιζε με παίχτη λιγότερο για το υπόλοιπο του παιχνιδιού. Πάντως μπράβο στο Διομήδη.
συγχαρητηρια πολλα στην ομαδα των βριλησσιων για την παραμονη του στη κατηγορια!τα παλικαρια το αξιζαν αλλα απλα εδωσαν παραταση στον υποβιβασμο για ενα χρονο γιατι του χρονου δε θα υπαρχει η καλαμαρια για να ειναι απο κατω!ο ιωνικος επεσε απολυτα δικαια κ πολυ αργησε,θα επρεπε να ειχε γινει εδω+τουλαχιστον 2χρονια πισω!ποτε δεν επαιξε handball ,μονο η κ καλα βαρια φανελα του επαιζε!οσο για μας στο κορωπι αν κ ειχαμε ποιοτικα τους καλυτερους παιχτες,αν οχι για την 8η θεση τουλ απο την τετραδα μακραν απλα οι μυρωδιες προπονητες+σοβαρα διοικητικα λαθη μας εριξαν!κ σκαστε επιτελους να λετε για τη περσινη χρονια οτι μας χαριστηκαν γιατι τα ιδια συμφεροντα υπηρχαν κ περσι τα ιδια+φετος!τελος για το ζαφειρακη η καρφιτσα λειπει για να σκασει η φουσκα!κ παντα με τις ευλογιες-σπρωξιμο του(μπαμπα)φιλιππου+της(κουμπαρας)ομοσπονδιας!
τα σχολια μου δεν ειναι κακεντρεχη!!!
AΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΔΕΛΗΧΡΗΣΤΟΥ Ο ΖΑΦΕΙΡΑΚΗΣ ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΙΣ ΑΚΑΔΥΜΙΕΣ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ,ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΣΗ .ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΑΝΕΤΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΡΟΤΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗΝ Α2 ΜΟΝΟ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΑΙΚΤΕΣ ...ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΤΗΣ Α1 ΕΙΝΑΙ ΟΝΕΙΡΟ ΑΠΑΤΗΛΟ.
eleos me to zafiraki poios asxolite me omades pou einai stin oura.leme gia to paok diomidis pou esfaksan to diomidi.oxi se olo ton agwna alla 20% nai.an vgazane to abalidi ton tsakiri me tin kaltsa ews tin kilota tha emene o mpaok gia 2 lepta xwris paikti alla............mpaok gera partw sta xartia
καλημερα.ημουν απο αυτουσ που χαιρομουν για την καλη πορεια του παοκ,και για τον σερεκειδη.απο χθεσ ομωσ λυπαμαι.λυπαμαι γιατι ολοι αυτοι που θελουν το καλο του αθληματοσ τελικα θελουν κατι αλλο.συγχαρητηρια γιατι συνεχιζουν να διατηρουν τισ διαφορεσ βορρα νοτου.εισαστε απαραδεκτοι.οσο για τον αθλητη/ΑΛΗΤΗ τσακιρη του ευχομαι τα χειροτερα. ΤΕΛΙΚΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ;
les o zafeirakhs na parei prwta8lhma me tis akadhmies tou!!! karagewrgiou,vergwnhs,manetas bakirtzhs,rouskof,kristic.... sas vare8hkame... bravo gia thn paramonh alla ws ekei den kanate k tipota allo!!! tou xronou na sas doume!!!
Aληθεια;σε ποια τελικη φαση ηλικιακων παιζει ο παοκ;ετσι ρωταω;για να δω τελικα υπαρχει παραπληροφορηση;
10:46 πολυ κομπλεξ βγαζεις για τον χθεσινο πρωτο σκορερ του ΠΑΟΚ-Διομηδης. εκτος κ αν εισαι ρατσιστης.
Το σαββατο οι παικτες του θερμαικου καναν κεφαλοκλειδωματα κ οι διαιτητες δεν εδιναν τιποτα, κ εσεις μιλατε για ενα παθητικο φαουλ;;
8erma sygxaritiria ston DIOMIDI ARGOUS!!!
apedeikse oti dikaia htan tetrada kai aksize kati parapanw!!!
ekane yperhfanh mia oloklhrh polh!!!
elpizw sto final four na mas to epivevaiwsei gia allh mia fora kataktwntas to kypello!!!!(AN VEVAIA TON "AFHSOYN" AYTH TH FORA).
EPEIDH EISAI ASXETOS ME TO ATHLHMA KYRIE Z APO POYE H MPOYNIA EKTOS FASHS EINAI PATHITIKO PAIXNIDI.ayto kyrie asxete einai kokkini kai xopis antikatastasi.kai an den apatome o vidic meta tin mpoynia den janapeje.gia ayto kurie z uparxei alloiosi apotelesmatos.
Ειδήμονες του αθλήματος καλημέρα.
Σας γράφω το τελευταίο μου μύνημα και φεύγω για διακοπές γιατί σας βαρέθηκα φέτος.
Ιωνικός : Δίκαια πέσανε και αυτός που έκλαψε πιο πολύ απ΄όλους ήταν ο Σούσα...... Πολύ περίεργο....
Κορωπί : Ταλαιπωρημένοι μεσήλικες και η Α2 δεν σας χωράει. Το πηγάδι έχει βαθύπάτο.
Βρίλλήσια : Το πιο ώραιο ματς που είδαμε φέτος από εσάς ήταν μεταξύ Πέρου - Μεσήνη. Ντέρμπυ μέχρι τελευταία στιγμή.Πήρατε παράταση ζωής από του χρόνου θα ψάχνουμε τη δεύτερη ομάδα της Α2. Γιάτι η πρωτη την έχετε καταχυρωμένη.
Ζαφειράκης : Πάλεψε μέχρι τέλους και τα κάταφερε. η τύχη είναι με τους δυνάτους. Eχει κλείσει ηδη 3 ονόματα που θα κάνουν μπαμ.
Καλό καλοκαίρι και περαστικά στα παιδιά του Κορωπίου και του Ιωνικού.
Ραντεβού τον Σεπτέμβρη.
kompleksike 12:42(naousaie) opos lene pio pano mpam tha kaneis esu tou xronou+oxi oi metagrafes sou!
kalo sou kalokairi
katarxhn thelo na doso kai ego ta sygxarithria mou an kai paokshs sthn omada tou diomidi gia thn emfanish ths omadas tou me ton paok.ena pragma pou me xalase xthes oti olo to koupi ths omadas tou diomidi ektos tou trouph to trabane oi ksenoi paiktes toy blepe giotsa,vidic savitc papakuprianou kai blantenobits.tha ithela na rothiso pou einai ta ellinopoulaton ton ypodomon ths omadas???auto einai to eliniko handball pou theloume?mh katantisoume se mia omada oi ellhnes paiktes na theorountai meionothta.gia auto proteino oi omades na empistebontai pio polu tous ellines paiktes para tous ksenoous blepe paok poy protagonistoun se auton kurios ellhnes paiktes.oso gia ton tsakirh h energeia tou einai aparadekth kai den ton dikaiologei tipota.dikaia pefftoun gia mena koropi kai ionikos kathos htan oi pio adynames omades tou protathlimatos sta play-out
kserete mipws ti egine sto paixnidi panellinios -thermaikos????????????????????
gia kapoies perierges allages milane!!!!!!!!!
sto deytero imixrono o riganas itan ston pagko kai den kserw giati!
kserete kati kyrie parasxoy???????
ΓΚΡΙΝΙΑΞΑΤΕ, ΚΛΑΦΤΗΚΑΤΕ, ΟΛΟΙ ΟΙ "ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ" ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ, ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΜΟΥΓΚΑ ΠΕΡΙ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ (ΑΘΗΝΑΙΟΙ, ΤΣΑΚΩΝΑΣ-ΧΑΣΚΗΣ)!
Εαν ισχυει αυτο που λεει ο 2,13 οτι δηλ. ο Ριγανας δεν επαιξε στο δευτερο ημιχρονο πραγματικα ειναι περιεργο.Απλα ρωταω και αν καποιος ξερει ας μου απαντησει.Μηπως ειχε προβλημα τραυματισμου η ηταν αποφαση του προπονητη? Γιατι αν ηταν επιλογη του προπονητη τοτε κατι δεν μου αρεσει.Περιμενω να απαντησει καποιος που γνωριζει η ας κανεις ρεπορταζ κυριε Χατζηδημητριου για να ενημερωθουμε.
milaei i naousa gia handball???
esy re megale 3:25 apo pou eisai kai ksereis apo handball?
re eseis tis naousas ok xalarwste ligo!!! prwth xronia a1 ok!!! k meinate sto telos!!! den ginate k filippos h doukas h pgs!!!! pou na pate k tipota 8 ada mpalonia 8a mas ta kanete!!!!
απλή φίλαθλος και όχι ειδήμων όπως όλοι εδώ θα ήθελα απλά να θέσω κάποια ερωτήματα.μόνο και μόνο για τα 12 παιχνίδια αήττητος ο ΠΑΟΚ δεν είναι αξιέπαινος;δηλαδή όλα τα προηγούμενα χρόνια το επίπεδο του αθλήματος σας ήταν τόσο υψηλό και φέτος που γίνεται κάτι διαφορετικό έχει πέσει το επίπεδο;'Επειτα όταν ανοίγετε τον φάκελο διαιτησίας να το βλέπετε συνολικά το ζήτημα.Να θυμηθώ πόσα παιχνίδια αγανακτούσα από τη συμπεριφορά ''διεθνών'' παικτών από διάφορες ομάδες οι οποίοι θεωρούν το γήπεδο σπίτι τους και τον διαιτητή φίλο τους που περισσότερη ώρα μιλάνε παρά παιζουν χαντμπωλ;πόσοι παίκτες με πραγματικά αντιαθλητική συμπεριφορά έχουν αποβληθεί με ντισκαλιφιέ;σταματήστε να γκρινιάζετε γιατί πραγματικά πουθενά αλλού στον κόσμο δεν γίνεται αυτό.ο ΠΑΟΚ έκανε μία καλή πορεία και αυτό τώρα εξαργυρώνεται.Αυτο δε σημαίνει ότι ακυρώνεται η αξία του Διομήδη ή άλλων ομάδων που αξιοπρεπώς συμμετέχουν στο πρωτάθλημα.Προστατέψτε το άθλημά σας απο μικρότητες και δικαιολογίες.Εσεις είστε στην τελική αυτοί που μπορείτε να ανεβάσετε το επίπεδο που θεωρείτε τόσο χαμηλό.Συγνώμη για το μακροσκελές μύνημα.Ευχαριστώ.
re file 1.24 kala ta les,alla poies einai oi upodomes tou paok.sto diomidi ontos argisame alla toulaxiston xekinhsame.kai ta prota erxontai tou paok pou einai.alla auto to paramuthi kala to plasarate.oso gia tous xenous emeis eimaste kala mazi tous,kai tous euxaristoume pou mas voithane kai mathainoun tis akadimies mas sosto handball,kai oxi san auto poy mathainei o tsakiris/ALITIS apo ton serekidi.kai ante tora xekinhste ti spekoula gia to kupelo.kai kati teleutaio einai oti o diomidis einai h moni omada pou kathe xrono kanei to kalutero tournoua kai kalei panta omades apo ti vorio ellada,kai oxi apo to vora opos thelete na lete.giati emas to voras notos de mas ekfrazei.μηπωσ θα επρεπε;
φιλε 12:42 λιγα τα λογια σου για τα Βριλησσια κ τον Περρο...
kala ta les anagnostria,alla eutuxos thmorithike o leonidas .etsi gia na uparxei dedikasmeno.alla oi mpetman tzeferopoulos eixan apostoli,kai dikaiologisan etsi kai ton ageloudi kai ton nikolitsa pou tous ekanan dietheis.pisteuw na tous dikaiwsan.opote kopela mou exeis lathos apopsi.
kwsta se parakalw diwr8wse sto paok-diomidis ta penalty.oles oi efimerides to 'xoun la8os,kai esy edw!!!
einai paok 2/3 diomidis 1/1 kai oxi
3/2 - 4/4
enas filos!!!
tora erxetai i seira tou paneliniou,toimasou gia sfageio nikolaki.o ageloudis to protatlhma ston leuko ton purgo.zara min tsiristeis tha se tsirisei o ageloudis me ta lamogia tou.mpavo re bora mpravo.A re ellinares tou bora.
οι υποδομες του διομηδη ειναι για τα γελια οπως και του παοκ οπως και του θερμαικου οπως και του πανελληνιου !!!
συμπτωση ε ? οι πρωτες 4 ομαδες !!!
απο κει και κατω δουκας κιλκις φιλιππος εχουν επενδυσει στις υποδομες και ηδη τα αποτελεσματα φαινονται. ποια αεκ ?
το να επενδυσεις στα φυτωρια και να κανεις ανανεωση θελει τρομερη αυτογνωσια και τεχνογνωσια που λιγες ομαδες τις εχουν(φιλιππος δουκας κιλκις ναουσα ιωνικος)
.
το οτι το θεαμα ηταν κακιστο μην σας παραξενευει στην φετεινη Α1. ΟΤΑΝ ΨΩΝΙΖΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΝΕΡΙ .....
ti na diorthosei o kotakis re file,afou sti parapliroforisi einai protos.apo spekoula allo tipota.a min to tsexaso kotaki apo deutera fortsa aek,xereis esu,megali omada,megalos kosmos kai polla alla.AAAA re kotaki kai se eixa se ektimisi.
Τώρα που υποβαθμίστηκε ο Μαχαίρας από το ποδόσφαιρο ξανά στο χάντμπολ θα αρχίσουν τα πινέλα. Έχει και την αποκλειστικότητα στην ΑΕΚ.
Τρελενόμαστε έδω στη Νάουσα γιατί μας είχατε για πεσμένους και οτί θα περναγατε όλοι για πλάκα από την έδρα μας στα play off. Οι δύο πρώτοι πελάτες περάσανε και έφυγαν με δάκρυα στα μάτια. Τα Βριλήσσια είναι τυχερά, αλλά έχουμε καλή μνήμη και θα θυμόματσε για τη νέα χρονιά.Δικαίως μείναμε στην κατηγορία και όποιος ήταν μάγκας ας ερχόταν να περάσει μέσα από τη Νάουσα.
Υ.Γ. Μικρέ και ανόητε 12.55 όταν θα διαβάζεις εφημερίδα και δεις τις μεταγραφές του Ζαφειράκη τότε θα καταλάβεις τι μπαμ θα γίνει στο καινούριο πρωτάθλημα και να μην αρχίσω πάλι για τα ηλικιακά του Ζαφείρακη και γίνομαι γραφικός.
Μείνετε στο ακουστικό σας........
8a parei ton ilic,ton zrnic,8a parei k allous 2-3 apo liga asobal etsi gia na paei o kosmos sto terastio kleisto gumnasthrio ths naousas!!!! na vlepei tous paixtarades!!!tsaprrrr re!!!ta panta ola....
Δεν σας ειπα εγω-μολις δεν τους επαιξε υπερ τους ο διαιτητης εγινε χαμος για μια μπουνια εκτως φασης-οτι απο εκει χαθηκε το παιχνιδι!Δεν χανεται μαγκες το παιχνιδι απο κατι τετοια,απο αλλα χανεται που ομως δεν σας βολευει να τα πουμε και αλλαζετε θεμα συνεχως για να μην παει η κουβεντα εκει!
Δηλ να ρωτησω εγω τωρα ποιος απο εμας που παιζουμε χαντμπωλ η παιζατε δεν εχει ριξει μπουνια στο γηπεδο-δεν ειναι για φλωρους το αθλημα ρεε και αρκετα με το παραμυθη οτι δεν επαιξε ο βιντιτς μετα απο το χτυπημα γιατι τοτε να τον παμε τον Τσακιρη στους Ολυμπιακους να μας παρει κανα μεταλιο στην πυγμαχια!
re sy file mia erwtisiexw na sou kanw....den varethikes na anaferis thn leksi "spekoula"..aman poia,se kathe sou keimeno thn grafis...eleossss!!!!
ο τσακιρης "στα ισα",κλανει μεντες
ti na mas peis re 6.02 re trava na araxeis parakato re xilokope,stis akadhmies pou mathaines handball etsi sto mathane vre oust paliotaberniari.alla xexasa esena to handball sto emathe o mpetman me to tzeferopoulo kai ton aggeloudi.
kapste tes twra gatiaaaaaaaaaaaa!!!!antio antio ekei sthn a2!!!!kai h plaka poia einai???einai diskolh h eniaia a2!!!poly diskolh!!!ZAFEIRAKIS!!!
Ντροπή στον Τσακίρη, ντροπή να λέει ότι είναι χαντμπολίστας. Στο εξωτερικό μιά τέτοια ενέργεια θα τιμωρούταν αυστηρά.
ax kale i loyloy 6:16 thimose!
den vlepw sxoleio????
anushxw.............
maurh maba!!!!!!!!
o tsakiris einai paradeigma pros mimisi diladi???gia autous pou lene oti to pexnidi to pire o paok...tha elega to edose sto telos o diomidis...ade gatakia..mathate oloi handball...oli i ellada eide ton agwna kai eide pws to pire o paok...me poio tropo...ade me ton aliti...olo froufrou kai arwamata kai mi tou xalasei to mali kai ti kaltsa sto kefali..
are nikolaki etoimasou gia sfagio.po po ti exeis na patheis. niko xereis gia to kalo tou athlimatos.rotise ton filo sou ton kostaki na sou pei.SFAGEIO.
entaksei re padia mhn ta isopedonete ola.symfono aparadekth h energeia tou tsakiri alla auto den meionei thn megalh nikh tou paok.oso gia thn diaithsia pistebo oti ekane lathi kai gia tis 2 omades
8a emfanistei arage h omada ths plateias?
kalhspera apo ton odontiatro
Αυτά που λέγαμε πριν λίγο καιρό σε άλλα σχόλια, για το χαρακτήρα του Τσακίρη, αποδείχτηκαν αληθινά. Η ενέργειά του απαράδεκτη, δεν κρίνω το αποτέλεσμα αν επιρεάστηκε, ούτε με νοιάζει, όμως τέτοιες ενέργειες δυσφημίζουν τον αθλητισμό και πρέπει να καταδικάζονται. Με τέτοιες ενέργειες ο ίδιος αδικεί τον εαυτό του και την παικτική του ικανότητα. Και δεν νομίζω ότι υπάρχει μεγαλύτερη τιμωρία για αυτόν, από την κατακραυγή που τρώει από όλη την χαντμπολική Ελλάδα. Μπράβο και στον έναν φίλο του ΠΑΟΚ που προς τιμήν του καταδίκασε την ενέργεια του παίκτη της ομάδας του. Υπάρχουν και φωτεινές εξαιρέσεις στον οπαδισμό που κλείνει τα μάτια μερικών.
εσυ παλι ποιος εισαι
θεωρω τον τσακιρη μετριο εξτρεμ.Μπορω να απαριθμισω καμποσους καλυτερους απο αυτον. Αλλα απο που προκυπτει ο χαρακτηρας απο το πως παιζει ο καθενας μονο εσυ μπορεις να το εξηγησεις;
Χαλαρωστε εκει στη Ναουσα...Συγχαρητηρια γιατι εχετε καλυτερη ομαδα απο τον Ιωνικο αλλα απο Βριλησσια λιγο δυσκολο...Αντε ισως σας αφησουν να τους κερδισετε κ μια φορα φετος γιατι αποτι φαινεται ανεβαινουν για διακοπες πανω...
ποια ομαδα?ποια πλατεια?
Πω-πω λύσσα με τον ΠΑΟΚ!! Έχετε ξεχάσει από πότε έχει να χάσει και αντί να αξιολογήσετε τεχνικά και αγωνιστικά την πορεία του, αρχίσατε την καραμέλα της διαιτησίας(που συνολικά μέσα στην σαιζόν όποιος θέλει ας το συζητήσουμε) τα περί ηθικής (όντως συμφωνώ κάκιστη ενέργεια του Τσακίρη, αλλά έλεος με τους "αγίους" και τους "δικαστές"), τα περί Αγγελούδη (δεν αξίζει σχολιασμό καν, αν αναλογιστεί κανείς την ελάχιστη διοικητική βοήθεια που είχε ο ΠΑΟΚ, κάτι που είχε επισημάνει και ο ΧΑΤΖΙ σε πρόσφατο άρθρο του).
Αγωνιστικά ρε, για ΧΑΝΤ-ΜΠΩΛ μιλάμε, είναι κάποια άλλη ομάδα πιο πλήρης, πιο γυμνασμένη ή πιο σταθερή από τον ΠΑΟΚ ώστε να δικαιούται το Πρωτάθλημα περισσότερο? Εκεί είναι η ουσία. Και μόνο για το απίστευτο come back από τα Χριστούγεννα και μετά δικαιούνται στον ΠΑΟΚ αυτόν τον τίτλο.
Υ.Γ.: Η τακτική του επηρεασμού των διαιτητών με συνεχόμενη, αβάσιμη και εν χορώ γκρίνια, είναι παλιό, δοκιμασμένο αλλά όχι πάντα επιτυχημένο κόλπο. Επιννοήστε κάτι άλλο...
tha skasei oli i notia ellada ama parei to protathlima o paok kai gia ayto exoyn arxisei tis prospathies epireasmoy!
kurie odontiatre sas rwtane gia poia omada k poia plateia lete????
loipon????
maurh maba...
to greys anatomy min xexaseis 3.19.xereis esi.
k to dogs hotel
file 8.11 gia pes mas ta la8h tis diaithsias eis varos tou paok,gia na sou pw egw meta ta la8h eis varos tou diomidi.
perimenw...
tsakiri alhth na ksereis kati:
den einai makrya h mera pou kapoios 8a sou kanei th mourh agnwristh!
giati telika tsampa magas eisai re alhth!!!
pseytomagas tou kerata!!!
σε αυτο το blog τα εχουμε δει ολα. ανωνυμος να ρωταει "εσυ παλι πιος εισαι" εναν σχολιαστη που γραφει επωνυμα.θα τρελαθουμε εδω μεσα...
Oτι και να λετε νοτιοελλαδιτες παραγκιτες ο Παοκ νικησε δικαια και το ειδε ολη η Ελλαδα!Δεν εχετε τι αλλο να πειτε και εχετε κολλησει στη μπουνια του Τσακιρη-κακως κατα τη γνωμη μου την εδωσε,αλλα δεν ειδε κανενας την αγκωνια του βιντιτς στον ιδιο παικτη μερικες φασεις πιο νωρις;Αλλα επιδη ηταν πανω στη φαση και πιο "επαγγελματικη" δεν την λαμβανουμε υπ'οψην!Γι'αυτο δεν τον ξαναβαλε ο Γεροδημος(πρεπει να'ναι γατα)-γιατι ειχε ξεφυγει!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΚΑΡΝΤΑΣΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΤΡΑΒΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΗΚΩΣΕΙ Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ.
ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΒΙΑΣΤΟΥΝ ΝΑ ΠΟΥΝ ΟΤΙ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ, ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 3 ΦΟΡΕΣ (ΒΕΡΟΙΑ, ΚΙΛΚΙΣ, ΔΟΥΚΑ, ΑΘΗΝΑΙΚΟ)ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΝΑ ΧΑΣΕΙ....
ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΓΕΙΕΣ ΣΑΣ...............ΜΟΣΧΟΣ..........
ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΘΑ ΧΕΙ 5.000 ΤΡΕΛΑ ΠΑΟΚΙΑ..........
ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΑΡΑΜΙΛΑΕΙ..........ΘΑ ΛΙΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΕΙ
ΠΑΟΚ-ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 2009!!!!!!!!
ΚΛΑΗ ΧΩΝΕΨΗ
Αστείε 8.29
Μάλλον εσύ έβλεπες άλλο παιγνίδι.
Αφου ουσιαστικά εξισώνεις το παιγνίδι με την αντιαθλητική συμπεριφορά. Σε ότι αφορά το γιατί δεν ξανάπαιξε ο Βίντιτς ρώτα το γιατρό του αγώνα.
Αθλητές σαν τον Τσακίρη, που τον δικαιολογείς, ατιμάζουν και προσβάλουν τα μεγάλα σωματεία όπως ο ΠΑΟΚ.
ΦΤΆΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ. ΠΑΛΙΑ ΔΟΚΙΜΑΣΜΕΝΗ ΤΑΚΤΙΚΗ... ο ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ, ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ, ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΘΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ...
Όταν μιλάνε για αδικία οι Αθηναίοι και οι Αργίτες είναι σαν να φωνάζει ο κλέφτης για να φοβηθεί ο νυκοκύρης!
Το Πρωτάθλημα δεν χάνεται αγωνιστικά, αλλά ούτε εξωαγωνιστικά.
Προσέξτε καλά...
Πρωτάθλημα εμείς ή κανεις!!!
ΠΑΟΚ ΘΥΡΑ 4
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ,ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΟ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ......
τι'ναι τουτος βρε;
ama einai na rixnoume katares se kathe omada pou dinei paixnidi tote tis exete maurisei oles tis omades tis athinas file mou apo ton ias..exe ton nou sou ti les ;)
Ela re voreioelladith timie esu...
pote exei dwsei match o iwnikos???pote???poia omada tou exei dwsei match????pes ta afou ta ksereis...perimenw....s akouw...
ti tha ginei re prwpagandisti tha grapseis?????exeis na peis kati???pes mou ena match!!!!!!erxesai mas petas mia propaganda kai meta mas kaneis ton loui..
ο ιωνικος παντως δεν ανεβαινει του χρονου τουλαχιστον σαν πρωτος.Αλλος εχει σειρα....
loipon file mou..barethika na peerimenw..ap oti katalaba lakises...logia tou aera petakses kai mpikes pali sto lagoumi sou....alla autoi eiste...h zwh sas einai i brwmia h poustia kai h propaganda...perastika sas koutoponiroi..an nomizete oti tha pethanei o iwnikos eiste bathia nuxtwmenoi....
Auto pou den exete katalabei gatakia einai oti o IONIKOS den einai apla mia omada einai filosofia einai tropos zwhs einai kaula....Auto den to eixate den to exete kai den tha to exete pote.. ki gi auto to zhleuete kiolas..Irthe h stigmh na doume ton IONIKO A2.. Min treleneste omos tha aneboume pali kai lupamai pragmatika autous pou tha brethoun sto dromo ths megaluterhs kai istorikoteris omadas sto Elliniko handball.. IONIKOS MIA ZWH!! Oi alloi psofiste...
kai poios tha anebei re file???o thriambos???me alfabitiki seira ta ebales katw ki ebgales esy apo twra poios th anebei??ti les re madi kalxa?!ksereis poios tha kerdisei kai tou xronou tou eurovision??gia pes re na paroume kana fragko...
mallon apo vorthanai h omada me 4 grammata....pextin stixima....xaze
pes ta re palikare.....ma mou bgainei to kathe tsoutseki kai mou leei ti malakia tou....re kotopoulades kai turia...den tha katebete sta filadelfeia gia kana kupello???eeee tha to pate podarodromo meta mexri th beroia....
xaze???ti mou les twra re kouto agori??les na einai apo boreia e??tha pontarw panw sou...sou exw empistosun kati tha ksereis esy...
i omada pou les me tessera grammata pou tha parei tou xronou th eurovision mipws einai o paok???xaxaxaxa...to vlepw stadaraki...
Καλά πηγαίνετε τώρα στην Α2 και αφήστε μας ήσυχους. Μας πρήξατε, αντιμετωπίστε την κατάσταση με ηπερηφάνια και σταματήστε να κλαψουρίζετε... Δεν ταιριάζουν κλάματα στις μεγάλες ομάδες...
hsyxous den sas afisoume pote...mia zwh tha parakalate na mhn sa brei o iwnikos pali brosta tou...eimaste h megaluteri omada sthn ellada ki auto sas ponaei olous sas...kaneis den klapsourizei apo ton iwniko..mporei na eimaste stenaxwrimenoi giati i omada pou toso agapame epese alla twra tha ksekatharisoun ola...oloi oi poustides tis dioikisis na paroun podi..ponire irthe i wra na pareis ton boulo....esu ediwkses anthrwpous pou noiazontousan gia thn omada giati se ksemprostiazan gia ta lefta pou kabatzwnes...pou einai te lefta twn xorhgwn???exeis re pousti tosa xrusoxoeia kai trws lefta re pousti apo ton iwniko??sugxarhthria sta palkaria mas pou edwsan oli tous thn psuxh gia na kratisoun thn omada sthn a1 alla kapoia mounia ths dioikisis alla kai ta foustakia ths beroias ta kataferan kai mas eriksan...koitaxte malakes na kratisete tous paixtes pou ponane th fanela kai pame na ftasoume pali thn omada ekei pou ths armozei...ferte pisw ola ta paidia pou efugan ki akoma agapane ton iwniko kai pame na ta sarwsoume ola...kafatos balwmenos papadopoulos leonidas...gia sena baka den tha pw giati eisai misthoforos..alla se katalabainw giati exeis oikogeneia..alla thn epomeni fora pou tha panhguriseis etsi sth filadelfeia skepsou ti se ekane auth h omada..skepsou poso se latreue o kosmos kai ta paidakia apo tis akadimies...
an anarwtieste an eimai kapoios paixths..dystyxws den eimai..eimai enas filathlos tis omadas pou agapaei toso polu ton iwniko giati megalwse kai andrwthike mesa s auton...ton parakolouthw apo thn kerkida edw kai polla xronia..oti gia sas einai o paok einai gia mena o iwnikos...aaa kai kati pou twra to eida gia ta foustakia ths beroias...enas ''filos'' grafei sto prwto sxolio....''Μπράβο στην ομάδα του Φιλίππου που έκλεισε τις φετινές εμφανίσεις στη Βέροια με νίκη και ιδιαίτερα στον Γιώργο Γιούπη που σε κρίσιμες στιγμές έδειξε τα αποθέματα πάθους και αγωνιστικότητας που έχει. Παιδιά φέρτε το κύπελο στη Βέροια. Δείξτε ότι η εικόνα που παρουσιάζεται τελευταία δεν είναι τυχαία.''...kai sth naousa ti egine re paidia??i eikona sas sto match ths naousas pige peripato???to kaname ababa e???mou thelate kai filiko palaimaxwn ston iwniko malakes e???palaimaxoi tou iwnikou kante kai tou xronou filiko me autous pou sas eriksan kathgoria...
oloi xereste pou epese i ionikos...oloi kanate parti me to pou to mathate..kai einai psemata as grapsei kapoios pou de xarike...gt mia zoi o ionikos einai apo panw..sas exei kavalisei tosa xronia kai de 3erete ti na kanete..kapws prepei na xarite ki eseis..ton ri3ate gt einai to pio istoriko swmatio stin ellada kai thelate na to 3eftilisete...alla o ionikos einai filosofia kai amfivalo an tin exei kapoia alli elliniki omada auti ti filosofia..den exei dwsei pote pexnidi gia na pesei mia alli omada kai de tha to kanei pote....na 3erete oti o ionikos tha epistrepsei...o ionikos de stamatise na pezei handball apla epese katigoria mikroi xazoi voreioelladites...kai ti teleutea kouventa na ti valete kala sto mualo sas...gt oloi to exete sto pisw meros tou kefaliou sas oti o ionikos tha 3ananevei kai 3erete oti otan tha ginei auto tha einai diskola ta pragmata gia olous tous allous...kai kuriws gia autous pou to giortasan prwtoi...3eroun poioi einai...
pes ta re file...palaimaxoi kante kai tou xronou filiko..alepoudea an kai den se kserw proswpika s euxaristoume para polu pou prospathises na swseis thn omada mas kathgoria..xwris na se stirizei kaneis apo th dioikisi..sou dwsan mia omada xwris metagrafes aplirwtous sxedon olo to xrono kai ti perimenan na tou pareis kai prwtathlima???k.meno sunexiste thn prospatheia pou kanete stous mikrous mazi me ton atyxo paixth mas maki papakwsta pou ap oti mathainw kataferate kai pigate oles tis omades sta telika twn panelliniwn prwtathlimatwn..sas aksizoun polla bravo..pou dustuxws den th akousete pote apo th dioikhsh...steilio kane thn omada pali prwth...
ρε λιμοταγαρο ειπαμε αλλος ανεβαινει του χρονου
kai poios einai autos???????????
tha ithela na zhthsw sugnwmh gia ta logia pou eipa gia ton poniro...den kserw,oute exw stoixeia oti klebei apo ta tameia...opote den thelw n afisw entupwseis gia kati pou den exw stoixeia...prepei oi paixtes kai h dioikisi na ta broun gia na kanoun pali ton iwniko megalo...
file pou yperaspizese ton iwniko kai vrizeis tous pantes IREMISE!...kane mia volta,kane sex ,pare kana xapi!mas ftanei to reziliki tou ypovivasmou,den xreiazete allo reziliki.na frontisoume na anagennithei i omada kai na koitaxoume mprosta.oi alloi den mas ftaine...
o πονηρος βαζει λεφτα.πολλα η λιγα δεν εχει σημασια.αλλα ειναι τα κουσουρια του.
mhpws perimeneis periodo re file???ela...fovh8hkame.....tremoun ta podia mas....mpoufo!!krima pou o zafirakis 8a trigurnaei gia panta sto mualo sas...an kai na pw thn alh8eia stenaxwrh8hka alla.....
Pros 22/5, 2:37
An sou kegete o kolos mlk ela sti Veroia na ston strosoume ή an psaxneis gia kanenan ntavatsi pou na se proxesei ela ado pano.
Oso anfora ton Ioniko to rixan oloi autoi pou megalosane mesa sto kleisto tis Neas Filadelfias me tin amelia tous pros tin omada sou. Gia auto min psaxneis edo pano des poso mlks eiste gia ta ftasete ton ioniko edo pou katantise. Sta gipeda megale paizoun oi omades kai oxi ta onomata. Kai sto kato kato psakse allou na gmsoun giati edo pano to metaniosa teteies xekoliares den gmme.
Ase pou stin A2 tha exeis kai allous pollous na sou strosoun to kolaraki.
Πανιβλακα τρυπιε και ασχετε ενα πραγμα να ξερεις.Αν υπαρχει μια ομαδα που στεναχωρεθηκε που επεσε ο Ιωνικος αυτος ειναι ο Φιλιππος ΚΑΙ 2 ειναι οι λογοι. 1ον επειδη ειστε πραγματικα ιστορικη ομαδα, και 2ον γιατι ο Φιλιππος παντα σεβεται τις ομαδες που πραγματικα εχουν προσφερει.Βεβαια ειμαστε σιγουροι εδω στην Βεροια οτι εσυ δεν εισαι καν οπαδος του Ιωνικου γιατι ο Ιωνικος και ο Φιλιππος ειχαν εχουν και θα εχουν παντα αρσενικους φιλαθλους παιχτες και παραγοντες.Απλα εσυ εισαι η εξαιρεση στον κανονα αδελφουλα,τρυπιε και πισωγλεντι.
ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΣΤΟ ΚΙΛΚΙΣ.ΠΕΡΣΙ ΕΦΤΑΣΕ ΤΕΛΙΚΟ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΕΚΑΝΕ ΓΑΡΓΑΡΕΣ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΔΙΑΛΙΣΑΝ ΤΗ ΠΕΡΣΙΝΗ ΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑΝ ΦΕΤΟΣ ΠΑΙΧΤΑΡΑΔΕΣ.
ΑΦΗΣΑ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ. ΣΕ ΒΑΘΜΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΡΑΣΤΗΚΑΝ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΩ. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΣΒΗΝΩ ΣΧΟΛΙΑ
ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ !!! Ε Λ Ε Ο Σ !!!
ο οδοντιατροσ θα απαντηση?
ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙΣ-ΕΤΣΙ ΚΙ'ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΟΒΑΡΟ-ΑΡΧΙΣΑΝ ΤΙΣ ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ!
o ionikos tha ginei pali megakh omada antaksia tis istorias ths....efage megalh sfaliara me tin ptwsh sthn a2 kai twra exoun peismwsei oloi...to noy sas ....
ionikara gia panta....
22/5 5:32 afou seveste k anagnwrizete apo istorikes omades giati kanate tis kotes me ton zafeiraki?na sou pw loipon twra oti i prwti omada pou xarike gia tin ptwsi tou ioniko einai o filippos giati einai i moni istoriki omada pou emeine stin a1..katalabes blaka!giati katebaines k etrwges tin papara sou edw k paleyes mpas k pareis kanena kypello!alla etsi einai ti na kanoume dystixws...!o ionikos tha zei k dn tha pethanei opws to theloun merikoi!
Post a Comment