Πειστική νίκη της Εθνικής μας επί της Ολλανδίας.
Με άμυνα «γρανίτη» που κράτησε για 20 ολόκληρα λεπτά (16-36) την Ολλανδία χωρίς γκολ, η Εθνική Ανδρών νίκησε 24-19 την Ολλανδία στην 5η αγωνιστική των προκριματικών του Παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2015. Το αντιπροσωπευτικό μας συγκρότημα μπροστά σε 1.000 θεατές στο «Σπίτι του Χάντμπολ» της Μίκρας πήρε την διαφορά των 5 τερμάτων σε νεκρό χρόνο με πέναλτι του εξαιρετικού για ένα ακόμα ματς Αλέξη Αλβανού (7 γκολ).
Κορυφαίος της Εθνικής ομάδας ήταν ο τερματοφύλακας Γιώργος Γεωργιάδης που πήρε τη θέση του
Κώστα Τσιλιμπάρη στο 8-7 της αναμέτρησης και πραγματοποίησε 18 επεμβάσεις με ποσοστό 60% (18/30), ενώ και ο τερματοφύλακας της Ολλανδίας Ταντέιζ έκανε 24 αποκρούσεις με 50% αποτελεσματικότητα!
Η Εθνική ταξιδεύει στο Βέλγιο το Σάββατο και θέλει νίκη και ισοπαλία ή ήττα του Ισραήλ κόντρα στην Ολλανδία την Κυριακή, ενώ η Ελλάδα ευνοείται ακόμα και με ισοπαλία, εφόσον το Ισραήλ ηττηθεί από την Ολλανδία.
ΕΛΛΑΔΑ- ΟΛΛΑΝΔΙΑ 24-19
Τα πεντάλεπτα: 1-3, 3-5, 7-5, 9-7, 10-7, 11-7 (ημχ.), 12-7, 14-9, 17-11, 18-14, 20-16, 24-19
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Κρανάκης): Τσιλιμπάρης, Παλάσκας 2, Μαστορογιάννης 2, Ευαγγελίδης 5, Γεωργιάδης Γ., Αλβανός 7, Γιαννόπουλος, Γεωργιάδης Δ. , Παπαδόπουλος 4, Τζηράς 1, Παπαδιονυσίου, Γρηγοριάδης, Μαραγκός 2, Πετρίδης 1, Κωστακίδης, Οικονόμου.
ΟΛΛΑΝΔΙΑ (Μαρκ Σμετζ): Φέριανς 6, Μπελγκάμεν, Φινκ, Ντε Κάιπερ, Σλούιτερς, Ταντέιζ, Βαν Σίε 1, Σάγκεν 3, Σέλεκενς, Βαν Ντεν Μπέουκερ, Σμιτς 6, Στάινς 1, Αντάμς, Βαν Νταμ, Χόιτινγ, Χάενεν 2
Διαιτητές: Πάβελ, Στάτε (Ρουμανία),
Παρατηρητής: Ράνκιν (Μ. Βρετανία),
Δίλεπτα:3-3, Πέναλτι: 4/5 – 2/2
Κορυφαίος της Εθνικής ομάδας ήταν ο τερματοφύλακας Γιώργος Γεωργιάδης που πήρε τη θέση του
Κώστα Τσιλιμπάρη στο 8-7 της αναμέτρησης και πραγματοποίησε 18 επεμβάσεις με ποσοστό 60% (18/30), ενώ και ο τερματοφύλακας της Ολλανδίας Ταντέιζ έκανε 24 αποκρούσεις με 50% αποτελεσματικότητα!
Η Εθνική ταξιδεύει στο Βέλγιο το Σάββατο και θέλει νίκη και ισοπαλία ή ήττα του Ισραήλ κόντρα στην Ολλανδία την Κυριακή, ενώ η Ελλάδα ευνοείται ακόμα και με ισοπαλία, εφόσον το Ισραήλ ηττηθεί από την Ολλανδία.
ΕΛΛΑΔΑ- ΟΛΛΑΝΔΙΑ 24-19
Τα πεντάλεπτα: 1-3, 3-5, 7-5, 9-7, 10-7, 11-7 (ημχ.), 12-7, 14-9, 17-11, 18-14, 20-16, 24-19
ΕΛΛΑΔΑ (Γιώργος Κρανάκης): Τσιλιμπάρης, Παλάσκας 2, Μαστορογιάννης 2, Ευαγγελίδης 5, Γεωργιάδης Γ., Αλβανός 7, Γιαννόπουλος, Γεωργιάδης Δ. , Παπαδόπουλος 4, Τζηράς 1, Παπαδιονυσίου, Γρηγοριάδης, Μαραγκός 2, Πετρίδης 1, Κωστακίδης, Οικονόμου.
ΟΛΛΑΝΔΙΑ (Μαρκ Σμετζ): Φέριανς 6, Μπελγκάμεν, Φινκ, Ντε Κάιπερ, Σλούιτερς, Ταντέιζ, Βαν Σίε 1, Σάγκεν 3, Σέλεκενς, Βαν Ντεν Μπέουκερ, Σμιτς 6, Στάινς 1, Αντάμς, Βαν Νταμ, Χόιτινγ, Χάενεν 2
Διαιτητές: Πάβελ, Στάτε (Ρουμανία),
Παρατηρητής: Ράνκιν (Μ. Βρετανία),
Δίλεπτα:3-3, Πέναλτι: 4/5 – 2/2
13 comments
κλασικά.στις ήττες δεκάδες σχόλια γεμάτα κακία και κόμπλεξ(για το καλό του αθλήματος πάντα),στις νίκες άκρα του τάφου σιωπή(μάλλον το καλό του αθλήματος την θυμούνται μόνο όταν είναι να βγάλουν το φτυάρι και να κράξουν)
Μεγάλε Ολλανδία στο χάντμπολ κέρδισες όχι στο ποδόσφαιρο. Δηλαδή περίμενες να χάναμε και εδώ από τους Ολλανδούς;Ήδη στο Ισραήλ ακόμα πανηγυρίζουν για την ήττα μας εκεί. Μακάρι να προκριθούμε να δεις τι σφαλιάρες έχουμε να αρπάξουμε. Μπας και είδες το Γαλλία-Νορβηγία 29-28 να δεις τι επίπεδο υπάρχει;Δεν νομίζω να υπάρχει πιο αδύναμος όμιλος από το δικό μας και εμείς να τον καταρτίζαμε δεν θα σκεφτόμαστε αυτές τις ομάδες να βάζαμε.
προς τον 6:49
Φίλε μου λυπάμαι πολύ για το επίπεδο σκέψης και αντίληψης των τεκταινόμενων γύρω από την Εθνική handball.
Εσύ τι θα ήθελες δηλαδή να κάνει ο υγιώς σκεπτόμενος φίλαθλος ή παράγοντας; Να πει ΜΠΡΑΒΟ που η Εθνική έκανε το "ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ"; Κέρδισε μια υποδεέστερη ομάδα και της αξίζουν συγχαρητήρια; Ακόμη είναι νωπά τα σημάδια από τις σφαλιάρες που έφαγε από ομάδες σίγουρα χαμηλότερης αγωνιστικής αξίας.
Αμφιβάλεις δηλαδή ότι για τις ήττες, υπάρχουν ευθύνες που πρέπει να αποδοθούν;
Αμφιβάλεις για το λανθασμένο κοουτσάρισμα της ομάδας;
Αμφιβάλεις για την ανάγκη ανανέωσης με παίκτες νεότερους, που θα αποτελέσουν τον κορμό των επόμενων ετών (ακόμη & αν είναι κατώτεροι των σημερινών 35ρηδων);
Αμφιβάλεις για την έλλειψη ταλέντων και το λάθος τρόπο αξιοποίησης των ελάχιστων υπαρχόντων;
Αμφιβάλεις για την ανυπαρξία σχεδιασμού από την ΟΧΕ για το μέλλον του αθλήματος;
Αμφιβάλεις για το ότι ενώ είναι δεδομένα τα οικονομικά προβλήματα της χώρας & κατ' επέκταση του αθλητισμού, δεν εφαρμόζουμε κανένα σχέδιο σωτηρίας, έστω και αποτυχημένο.
Αμφιβάλεις για το ότι οι περισσότεροι παράγοντες της ΟΧΕ κοιτάνε την πάρτι τους και όχι το άθλημα;
Φίλε 6:49 όντως όλοι εμείς οι σχολιαστές είμαστε γεμάτοι κακία και κόμπλεξ, αλλά ευτυχώς υπάρχουν άτομα σαν εσένα που πανηγυρίζουν τις νίκες απέναντι σε Ολλανδία & Ισραήλ.
Τελικά ίσως να μην έχεις απόλυτο άδικο. Εκεί που κατάντησαν το άθλημα, ίσως όντως είναι ΑΘΛΟΣ αυτές οι 2 νίκες, οπότε ας πανηγυρίσουμε.
Ναι αμφιβάλω για όσα γράφεις. Σε θεωρώ ισοπεδωτικό και άσχετο με πολλά προβλήματα εσωστρέφειας και ανημέρωτος με κομπλεξικές τάσεις απέναντι σε άτομα και θεσμούς. Καληνύχτα...........
προς Firs και 10:04.
τα μπράβο πάνε αποκλειστικά στους παίκτες.η εθνική ομάδα του 2014 δεν είναι η εθνική του 2004-5 που έφερνε διακρίσεις, δεν είναι καν η εθνική του 2009-10 που απέκλειε το Μαυροβούνιο και διεκδικούσε την πρόκριση στα μπαράζ από τους Γερμανούς με σοβαρές πιθανότητες.δείτε ποιοι παίζουν,τι εμπειρίες έχουν ποιες είναι οι σημερινές συνθήκες του ελληνικού χάντμπολ-το βασικότερο.πάρτε χαμπάρι που βρίσκεται το άθλημα μας.ξυπνήστε.ο άλλος μου λέει να δω Γαλλία- Νορβηγία.είδε ένα ευρωπαικό ματς και νομίζει ότι ανακάλυψε την αμερική.δηλαδή έπρεπε να δει το Γαλλία-Νορβηγία και το Ελλάδα-Ισραήλ για να καταλάβει ότι είμαστε μίλια πίσω? το τι πήγε στραβά και βρεθήκαμε στη σημερινή κατάσταση είναι άλλη κουβέντα-ουσιαστική,δε λέω.ο καθένας έχει την άποψη του σχετικά με αυτό.εμένα το σχόλιο μου είχε να κάνει με το ότι στις αποτυχίες είμαστε πρώτοι στο κράξιμο ενώ στις επιτυχίες-έστω στις πολύ μικρές-μηδέν σχόλια πάντα και περιμένουμε την επόμενη αποτυχία για να ξανακράξουμε(πχ Firs:"Μακάρι να προκριθούμε να δεις τι σφαλιάρες έχουμε να αρπάξουμε")
προς 10:04:
http://hatzi-handball.blogspot.gr/2010/01/blog-post_21.html
0 σχόλια και εκεί.και αυτή η νίκη-πρόκριση ήταν αυτονόητη?ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ
ΥΓ καλή επιτυχία στα παιδιά αύριο(και στην Ολλανδία μεθαύριο)
10:31 τα λες πολύ ωραία αλλά μιλάς σε λάθος άτομα...
οι μεν κράζουν τους δε για να μπούνε στα παπούτσια τους και μετά να τους κράζουν οι δε... για να επιστρέψουν πίσω και να κάνουμε γύρω γύρω όλοι.
δεν χαίρονται με την χαρά μας δεν πανηγυρίζουν με τα παιδιά μας. Μην σου πω στραβώνουν κιόλας. Αν ο Firs σου λέει δες Γαλλία-Δανία-Ισλανδία-Σουηδία-Γερμανία τι συνεχίζεις και τι να πούμε; Δεν λες καλά που δεν τους έβαλε χέρι που δεν έριξαν 15 γκολ στον καθένα μέσα έξω επειδή είμαστε ανώτεροι...? Ανώτεροι θεωρούμε τους εαυτούς μας πάντα και σε όλα και ίσως για αυτό δεν μαθαίνουμε και δεν εξελισσόμαστε. Θα ψάχνουμε μονίμως να βρούμε να κράξουμε τον στραβό προπονητή, τον βλάχο, τον συμφεροντολόγο, τον άλλον με το ipad, τον άλλο με το Play Station 4 και τους παίκτες που τα άρπαξαν και τώρα κάθονται που δεν έρχονται γιατί δεν εκτιμούν που βαριούνται που είναι άσχετοι και μυρωδιάδες.
Δυστυχώς αυτοί είμαστε και αυτό μας αξίζει γιατί ενώ όλοι είμαστε καλύτεροι από αυτό που βλέπουμε και για το οποίο ξοδεύουμε χρόνο και χρήμα μας έχουν φάει την θέση ο κανένας και ο τίποτας. Λύσεις από το πληκτρολόγιο έχουν όλοι, για ιδρώτα και χρήμα ούτε λόγος... Στα μεγάλα πανηγύρια όλοι αδέρφια και στην στραβή δώσε φτυάρι να τον φάμε. Οι απλές νίκες είναι ασήμαντες και οι γνώστες της κατάστασης όπως ο 10:04 δεν τις πανηγυρίζουν.
Μην κάνεις κανένα λάθος και κάνεις κανένα παραλληλισμό με όλα τα αθλήματα της χώρας μας και τους άσχετους και εκεί... Τυχαία γεγονότα και αυτοί άσχετοι και διαπλεκόμενοι ήταν αλλά τους έκαστε η μπίλια...
Ταλεντάρες όλοι απλά μας έφαγαν τα κυκλώματα...
Καλή συνέχεια στην ομάδα μας.
Συγγνώμη κακοπροαίρετοι που σας χάλασαν την εβδομάδα ελπίζω τα παιδιά να προσπαθήσουν να συνεχίσουν αυτό που κάνουν με κόπο χρήμα και ιδρώτα.
όπως και να έχει θα πρέπει μετά να απολογηθούν σε όλους εσάς είτε τα καταφέρουν είτε όχι.
Οι περισσότεροι λογικά για να σας αποδεχθούν περιμένουν να πάρετε το παγκόσμιο...
Άτομα που κατακρίνουν και ισοπεδώνουν νίκες της Εθνικής,δεν έχουν θέση στον χώρο.
Είναι ντροπή για κάποιους γνωρίζοντας και καταμετρώντας όλα τα προβλήματα του χώρου,να μην μπορούν να πουν έστω και ένα μπράβο στα παιδιά που έχουν μείνει να παλεύουν για το ρημάδι το Ελληνικό χάντμπολ.
Είμαστε σε θέση να ακυρώνουμε νίκες της ομάδας μας?Ποιοι νομίζουμε πως είμαστε?Οι νίκες είναι αυτές που θα μας οδηγήσουν στο μέλλον σε κάτι καλύτερο από αυτό που έχουμε τώρα.
Ο καθένας μπορεί να έχει τα θέματά του,με ομοσπονδιακούς,παράγοντες,την ΟΧΕ ολόκληρη,αλλά οι αθλητές,όποιοι κ αν είναι κάθε φορά,χρειάζονται την στηρίξη και την επιβράβευσή όλων.
Συγχαρητήρια στα παιδιά,καλή επιτυχία αύριο και μακάρι να κλείσετε πολλά στόματα.
προς τους 2:37 - 10:31 - 12:28 & 12-57
Αγαπητοί "φίλοι" του αθλήματος είμαι ο σχολιαστής 10:04.
Διαβάζοντας τα σχόλιά σας νοιώθω πραγματικά τεράστια απογοήτευση. Ξέρετε ποιά είναι η αξία του γραπτού λόγου; H δυνατότητα να διαβάσεις & να ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ένα κείμενο ώστε να το ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙΣ πλήρως. Επίσης στο γραπτό λόγο δεν μπορεί εύκολα κάποιος να διαβάλει τα λεγόμενα σου (γραφόμενα) διότι υπάρχει πάντα το αρχικό κείμενο.
Με κατηγορείτε για το σχόλιο μου λέγοντας τα εξής:
"...οι μεν κράζουν τους δε για να μπούνε στα παπούτσια τους.."
Από ποια φράση μου κατάλαβες ότι θέλω να "μπω στα παπούτσια τους";
"...δεν χαίρονται με την χαρά μας δεν πανηγυρίζουν με τα παιδιά μας. Μην σου πω στραβώνουν κιόλας"
Από ποια φράση μου κατάλαβες ότι δεν χαίρομαι. Απλά θεωρώ ότι το μπράβο ταιριάζει στην ΥΠΕΡΒΑΣΗ και όχι στο "Αυτονόητο".
"...Ανώτεροι θεωρούμε τους εαυτούς μας πάντα και σε όλα και ίσως για αυτό δεν μαθαίνουμε.."
Από ποια φράση μου κατάλαβες ότι θεωρώ την Εθνική ανώτερη από ΟΛΟΥΣ; Εγώ μίλησα για Ολλανδία & Ισραήλ συγκεκριμένα, όχι για ΟΛΟΥΣ όπως λες.
"...Θα ψάχνουμε μονίμως να βρούμε να κράξουμε τον στραβό προπονητή, ... τους παίκτες που τα άρπαξαν και τώρα κάθονται..."
Σε ποιο ακριβώς σημείο του κειμένου μου κράζω τους παίκτες;
"...Οι απλές νίκες είναι ασήμαντες και οι γνώστες της κατάστασης όπως ο 10:04 δεν τις πανηγυρίζουν..."
Σαφέστατα είπα ότι δεν πανηγυρίζω τις ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ νίκες αλλά με ποια φράση μου είπα ότι είναι ΑΣΗΜΑΝΤΕΣ;
"...Ταλεντάρες όλοι απλά μας έφαγαν τα κυκλώματα..."
Αυτό από ποια φράση μου προκύπτει;
"...Οι περισσότεροι λογικά για να σας αποδεχθούν περιμένουν να πάρετε το παγκόσμιο..."
Αυτό από ποια φράση μου προκύπτει;
"...Άτομα που κατακρίνουν και ισοπεδώνουν νίκες της Εθνικής..."
Είναι ισοπέδωση να λες ότι κάποιες νίκες τις θεωρείς ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ λόγω διαφοράς δυναμικότητας;
"...οι αθλητές, όποιοι κ αν είναι κάθε φορά, χρειάζονται την στήριξη και την επιβράβευσή όλων..."
Θεωρείς ότι έστω & ένα από τα θέματα που έθεσα στο σχόλιο μου αν αντιμετωπιζόταν σωστά δεν θα λειτουργούσε υπέρ των αθλητών & του αθλήματος;
Φίλοι μου ΚΟΜΠΛΕΞ έχει όποιος απαντά σε κάποιο σχόλιο παραποιώντας το για λόγους εντυπωσιασμού.
προς 3:27.είμαι ο 10:31.περιμένω να μου πεις που εγώ παραποίησα τα λεγόμενα σου.επίσης περιμένω να μου απαντήσεις γιατι και μετά από τη πρόκριση επί του μαυροβουνίου και πάλι έχουμε 0 σχόλια.και αυτή η νίκη ήταν αυτονόητη?α,και που είσαι την επόμενη φορά που θα με εγκαλέσεις ότι και καλά παραποιώ τα λεγόμενα σου προκειμένου να εντυπωσιάσω φρόντισε να παραθέσεις και κάτι από τον δικό μου γραπτό λόγο
3:27 όντως κακώς σε περιλαμβάνω στη λίστα.
Απλά παρασύρθηκα απο το σχόλιο του 10:28 που σε αναφέρει στο ξεκίνημα του σχολίου του.
Αλλωστε συμφωνώ με το σχόλιό σου για μη επιβράβευση των σημαντικών νικών όπως του παραδείγματος με το Μαυροβούνιο που παρουσίασες.
3:46 έπρεπε να γράψω στο προηγούμενο σχόλιο & όχι 3:27.
O 3:27 είμαι εγώ.
Μπάχαλο... lol :)
Αγαπητέ "εχθρέ μας"... έλεγα να μην σχολιάσω από την στιγμή που μία σου κουβέντα μου αποδεικνύει πως η ιδιοσυγκρασία μας δεν πλησιάζει ούτε στο ελάχιστο.
Δεν υπάρχουν σε κανένα άθλημα ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ νίκες! είναι το μόνο πράγμα το οποίο δεν συζητάμε οπότε μην προσπαθήσεις να υπερασπιστείς το 30% του μηνύματος που ανάρτησες στις 10:04...
Αρχικά ευχαριστούμε για την ανάλυση περί γραπτού και προφορικού λόγου αλλά θέλω να σε ενημερώσω πως στοιχεία όπως η διάθεση η αντίληψη οι εμπειρίες και το μορφωτικό ή το πνευματικό επίπεδο του καθενός παίζουν τεράστιο ρόλο στην μετάφραση και στην κατανόηση αυτού που γράφεις ή λες. Πολύ απλά λοιπόν επειδή είσαι ή είμαι αρνητικά προκατειλημμένος αδυνατείς/ώ ή δεν θέλεις/ώ να καταλάβεις/ω αυτό που σου γράφω και αντιστρόφως...
Αν υποθέσουμε λοιπόν πως μετά από το κράξιμο, τις αποτυχίες, την συμπεριφορά του ή ό,τι άλλο προκύψει καθαιρέσουν τον προπονητή της Εθνικής ομάδας και σου προσφέρουν την θέση σε παρακαλώ μην την δεχτείς. Τότε και μόνο τότε θα σε έχω αδικήσει…
Αναφέρεσαι σε λάθος κοουτσάρισμα, σε διαφορά δυναμικότητας μεταξύ των αντιπάλων και δεδομένη νίκη. Επιπλέον προσθέτεις στο κείμενο σου τους άλλους με τους οποίους διαφωνείς που πανηγυρίζουν την νίκη της Εθνική και την απαξιώνεις με ειρωνεία χαρακτηρίζοντας την άθλο… Ε μην μου πεις ότι εκτός από όλα αυτά κάπου ανέφερες και την χαρά σου…!
Το τρίτο σχόλιο είναι μία γενική προσωπική διαπίστωση η οποία έχει μερική εφαρμογή στα λεγόμενα σου όταν απαξιώνεις ομάδες όπως το Ισραήλ και η Ολλανδία λες και πέρυσι ή πρόπερσι κατακτήσαμε το Παγκόσμιο και το Πανευρωπαϊκό με την μισή ομάδα.
Όταν δεν αποδέχεσαι αυτούς που υπάρχουν και γράφεις «για την έλλειψη ταλέντων και το λάθος τρόπο αξιοποίησης των ελάχιστων υπαρχόντων όπως και για την ανυπαρξία σχεδιασμού από την ΟΧΕ για το μέλλον του αθλήματος» σε γενικές γραμμές σε ενημερώνω πως κράζεις τους παίκτες που έχουν επιλεχθεί και τους χαρακτηρίζεις «παρελθόν». Μπορείς κάλλιστα βεβαίως να μπεις και να δεις τις ημερομηνίες γέννησης του κάθε ένα εξ’ αυτών όπως και να απαντήσεις με τα ονόματα αυτών που θεωρείς πως συστηματικά αδικούνται.
Για να κλείνουμε θεωρώ ό,τι δεν σέβεσαι τον κόπο των παιδιών που κάνουν διακοπές συνέχεια μακριά από το σπίτι τους για να εκπροσωπήσουν την χώρα τους και να μας δώσουν χαρά. Αυτή την ίδια χαρά ο καθένας την μεταφράζει και την αξιοποιεί όπως νομίζει, άλλος θα μπει να κράξει, άλλος θα την θεωρήσει δεδομένη, άλλος θα χαρεί απλά, άλλος θα βγει στους δρόμους, άλλος θα τους υποδεχτεί στο αεροδρόμιο και άλλος θα τον συγχαρεί στο επόμενο τους συναπάντημα.
Δεν χρειάζεται να παραποιήσω τα λόγια σου… Ισοπεδώνεις τα πάντα και τα εκμηδενίζεις και τείνεις να γίνεις εκείνος ο γνωστός όλων μας που θα έπαιζε στην μεικτή κόσμου και τον έφαγαν τα κυκλώματα (το απόφθεγμα δεν είναι προσωπικά για εσένα αλλά είναι η γνωστή ιστορία του Έλληνα). Είσαι ο ίδιος που στο τυχόν επόμενο στραβοπάτημα θα ξαναμπείς να κράξεις και θα φωνάζεις να γυρίσω στις επόμενες αναρτήσεις για να σου πω: είχες δίκιο ρε φίλε είμαστε κακοί, η ΟΧΕ δεν ενδιαφέρεται ο προπονητής τους έκαψε και οι παίκτες πρέπει να δώσουν την θέση τους στη νέα γενιά.
Σε ενημερώνω λοιπόν πως εκεί θα είμαι και θα παρακολουθώ με πολλούς άλλους κομπλεξικούς «φίλους» του αθλήματος όπως μας λες κοροϊδευτικά όλους εσάς που τα ξέρατε, τα λέγατε, αλλά δεν σας άκουγαν και εν τέλει σας έφαγαν τα κυκλώματα.
Καλό σου απόγευμα και λυπάμαι αν κάπου σε ειρωνεύτηκα.
Υ.γ.: Τέλος απαντάω στην ερώτηση σου: «Θεωρείς ότι έστω & ένα από τα θέματα που έθεσα στο σχόλιο μου αν αντιμετωπιζόταν σωστά δεν θα λειτουργούσε υπέρ των αθλητών & του αθλήματος;»
- θεωρώ πως για να βοηθήσεις το άθλημα πρέπει να ιδρώσεις με αυτό και να το αγαπήσεις για αυτό που είναι και όχι για αυτά που μπορεί να σου αποφέρει. Ίσως αυτό βοηθήσει ΌΛΟΥΣ να αντιμετωπίσουν ΌΛΟΥΣ απέναντι σε ΌΛΑ σωστά!
10.31 και συν αυτώ,αυτό καταλάβατε εσείς πως έχουμε κόμπλεξ και ότι φτυαρίζουμε λάσπη στην Εθνική;Δηλαδή τι έπρεπε να κατέβουμε στην Ομόνοια διαδηλώνοντας για τις εντός νίκες με αντιπάλους 3ου ευρωπαικού επιπέδου; Απλά βάζουμε τον πήχυ στο ύψος του 3ου επίπεδου στάθμης του ευρωπ. χάντμπολ σε σύγκριση με εσάς που τον έχετε στο έδαφος και δεν γράφουμε ύμνους για τη νίκη επι της Ολλανδίας.Όσο για τους αθλητές δεν κατηγορήσαμε κάποιον συγκεκριμένα αλλά κάποιοι έχουν ευθύνες.Ολόκληρη εθνική με παίκτες Α2 κ να κατεβάσεις είναι εθνική και δεν λες το παραμικρό σ΄ αυτούς αλλά σ΄ αυτούς που τους έχρησαν διεθνείς.Ο προπονητής δεν έχει
ευθύνη;Αν είναι ανεύθυνος τότε τι τον έχουμε;Όταν πρόκειται για εθνικό συγκρότημα και όχι ομάδα[Α1]διαλέγεις έναν από μια σχολή ανωτέρου επιπέδου κ όχι του δικού σου.Όσο για την Αμερική θα ήθελα να την ανακάλυπτα αλλά με πρόλαβαν άλλοι.Έχω την περιέργεια και παρακολουθώ σχεδόν κάθε εβδομάδα,τόσο το Γερμανικό όσο και το Ισπανικό πρωτάθλημα και μπορώ να διακρίνω τα αγωνιστικά επίπεδα τόσο των ομάδων αλλά και των εθνικών τους.Μη νομίζετε πως αγαπάτε περισσότερο την Εθνική από
οποιοδήποτε άλλον εδώ!Αν πράγματι δεν την αγαπούσαμε θα πλέκαμε ύμνους για κάθε τέτοια νίκη,θα θυμίζαμε πολιτικούς που έχουν αφανίσει μια ολόκληρη πόλη με τις αυτοκτονίες εν τούτοις επαίρονται πως κάνουν το σωστό και μας έσωσαν από πάνω, μεταθέτοντας τις μεγαλύτερες σφαλιάρες στο εγγύς μέλλον.
Post a Comment