Αποτελέσματα Σαββάτου 6/4
Α2 Ανδρών (15η αγωνιστική)
Αναγέννηση Βύρωνα- Ακαδημία Πάτρας 34-23
Αρχέλαος Κατερίνης- Μίλων Γιαννιτσών 42-17
Πόντιοι Κιλκίς- ΓΣ Δράμα 22-28
Πήγασος Αιγίου- Πήγασος Κυψέλης 40-16
Νέα Ιωνία/Δικέας- Ιωνικός ΝΦ 22-21
ΑΟ Ιωαννίνων- ΑΟΑ Καστοριάς 27-24
Παράδεισος Αμαρουσίου- ΓΣ Κορωπίου 29-28
ΓΑΣ Καματερού- Βριλήσσια 32-29
Β' Ανδρών (17η αγωνιστική)
Αμύντας Αμυνταίου- Ακαδημία Φλώρινας 26-21
ΑΟ Κοζάνης- Αναγέννηση Άρτας 23-24
Α2 Γυναικών (5η, 16η αγωνιστική)
Παναθλητικός- Φέρωνας 27-25
Πόντιοι Κιλκίς- Μακεδονικός 11-37
Φιλώτας Φλώρινας- Αρίων Πτολεμαϊδας 26-17
Εθνικός Κοζάνης- Αμύντας Αμυνταίου 20-29
ΑΟ Ιωαννίνων- ΑΟΑ Καστοριάς 20-23
Φίλιππος Βέροιας- Άρης Θεσσαλονίκης 19-25
78 comments
χθες στο δικεας-ιωνικος επεσε το ξυλο της αρκουδας μεταξυ παικτων,προπονητων κια κερκιδας.τετοιο ξυλο πρωτη φορα στο χαντμπολ.
δεν πειραζει ο δικεας εφαγε πολυ ξυλο!
Συμφωνω πολυ ξυλο εφαγε ο δικεας.Εσυ εισαι ικανοποιημενος με αυτο 12:10.Αλλα στο τελος ξυριζουν τον γαμπρο.Δες το βιντεο για να δεις ποιοι ηταν αυτοι που ηρθαν για να παιξουν ξυλο.Οσο για αυτον που φωναζε ελατε μεσα σε αυτους απο την κερκιδα πρεπει να ντρεπετε. Και θελω να πω προς τιμην του καποιος απο τον ιωνικο του ειπε (σηκω φυγε παρε δρομο εσυ τα δημιουργησες ολα).Και βασικα πες μου αν εγινε κατι μεσα στο παιχνιδι μεταξυ των παικτων.Μαρκαρισματα δυνατα υπηρχαν διλεπτα υπηρχαν αλλα μεχρι εκει.Στο τελος τα παιδια χαιρετηθηκαν εκτος ενος παικτη του ιωνικου που εδωσε την σπιθα για να μπουν οι (φιλαθλοι) του χαντπωλ μεσα.Μονο ντροπη μπορεις να αισθανθεις για ενα ερασιτεχνικο αθλημα που ο καθε παικτης αφιερωνει ωρες απο την δουλεια του τις σπουδες του χωρις να εχει καμια απολαβη.Και δεν λεω το ενδεχομενο να χτυπησει τι γινετε με την δουλεια του και τις σπουδες του.Ποτε ο ιωνικος δεν ειχε τετοιους φιλαθλους.Ειδικα τα τελευταια χρονια που ο μεσος ορος ηλικιας εχει πεσει πολυ στις κερκιδες υπηρχαν γονεις και φιλοι των παικτων.Αν χαρηκε κανεις για ολη αυτην την εικονα νομιζω οτι δεν πρεπει να ξαναδει χαντπωλ.
δειξε μου το βιντεο!
Ημουν στο γήπεδο και είδα ακριβώς τι έγινε.καταρχην οι παίχτες και των δυο ομαδων σε όλο το ματς ψαχνανε αφορμή για να τσακωθουν.στην κερκίδα άκουγα όλοι έλεγαν για το μίσος των δυο ομάδων σχετικά με ότι είχε προηγηθεί με τις μεταγραφές των τεσσάρων παικτών του ιωνικου στον δικεα.οντως υπήρχε ένας στη κερκίδα που έβριζε συνέχεια τους διαιτητές πρώην παίχτης του ιωνικου πολύ γνωστος.εμαθα ότι και οι δυο ομάδες είχαν φέρει κόσμο με σκοπό να τσακωθουν μεταξύ τους λες και το είχαν προσχεδιασει όλο αυτο.και κάτι τελευταίο την σύρραξη την ξεκινήσανε οι παίχτες των δυο ομάδων και μετά μπήκαν οι φίλαθλοι.ωραια διαπαιδαγώγηση κάνουν οι προπονητές στους παίχτες τους να πηγαίνουν και να πιέζουν ξύλο.αυτα τα λίγα απο έναν αντικειμενικο φίλαθλο του χάντμπολ που συχαθηκε το άθλημα πιο πολύ
ποιοι τσακώθηκαν ρε παιδιά και ποιος προκαλούσε...?
δειξε μας το βιντεο!
2:32 πολυ αντικειμενικος εισαι.Καλα θα κανεις να μην ξαναπας να δεις αγωνα χαντμπωλ γιατι εισαι παραπληροφορηση.Εκτος και αν εισαι απο αυτους που βολευονται.Ξερεις τι εννοω.Αλλα αφου ξερεις τον πρωην παικτη του ιωνικου πολυ γνωστος οπως λες μιλα με ονοματα για να αποδειξεις οτι δεν εισαι λαμογιο.
2:17 το βιντεο πηγε εκει που πρεπει.μην εχεις αγωνια.αλλα απο οτι βλεπω περισσοτερο σε νοιαζει το ξυλο παρα το χαντμπωλ.
Η φασαρία άρχισε όταν ένας απ' τον πάγκο του Ιωνικού φώναξε "ελάτε'' , οι φίλαθλοι του δικεα είχαν έρθει να δουν ματσ και κάποιοι απ' τον Ιωνικό είχαν φέρει άτομα να ρίξουν ξύλο
3:25 που ειδες οτι ξεκινησε απο τον ιωνικο; για πες μου λιγο!
Αφού ο απ' τον πάγκο του Ιωνικού , ένα άτομο φώναξε ''ελάτε'' κι έπειτα πήγαν κάποια άτομα να δείρουν ένα συγκεκριμένο άτομο απ το δικεα . (το τι έγινε την ώρα του αγώνα δεν αφορά τους οπαδούς αλλά μόνο το διαιτητή) Εγώ είμαι αντικειμενικός και δεν υποστηρίζω ούτε το δικεα ούτε τον Ιωνικό αλλά το χάντμπολ
Ο καθένας γράφει εδώ ότι τον συμφέρει λες και θα διαβάσει τα σχόλια ο αθλητικός δικαστής. Του δικέα λένε πως τα ξεκινήσαν οι Ιωνικοί, οι Ιωνικοί λένε πως η φασαρία ξεκίνησε από τους Γερουλάνους και οι Βυρωνιώτες προσπαθούν να ρίξουν λάδι στην φωτιά μπας και τιμωρηθεί ο Δικέας και βγουν αυτοί πρώτοι.
Σημασία έχει τι γράφει το φύλλο αγώνα.Σίγουρα θα λέει πως ξεκίνησε η φασαρία και ποιοι ενεπλάκησαν και αυτοί που πρέπει να τιμωρηθούν, θα τιμωρηθούν.
ξυλο?!!!σιγα αποπληρωμη χρεων εγω θα το ελεγα
Πόσο κρίμα για μια ομάδα με την ιστορία του Ιωνικού...
Τέτοιος ξεπεσμός;
5¨02
Μην ξαναγράψεις Greeklish (συντομα το σχόλιό σου θα σβηστεί και τα λες όπως είναι τα πράγματα).
Γράψτο στα ελληνικά και χωρίς ΚΕΦΑΛΑΙΑ.
Θα καταθέσω ένα σενάριο κι ας μην ισχύει. Απλά ας το έχουμε στην άκρη του μυαλού μας.
Ας πούμε ότι τιμωρείται ο ΔΙΚΕΑΣ με αφαίρεση βαθμών. Ποιός βγαίνει οφελειμένος(σκεφτείτε το);
Στο γήπεδο για πρώτη φορά σε παιχνίδι του ΔΙΚΕΑ δεν υπήρχε αστυνομία. Αυτό διευκόλινε όσους προσχεδίαζαν επεισόδια.
Τι δουλειά κάνει ο προπονητής του Βύρωνα;
Μπορεί να είναι ακραίο σενάριο, απλά βάλτε το στην άκρη του μυαλού σας. Οι καιροί είναι πονηροί.
θεωρια Νο 2
δεν εχω λεφτα,εχω παραμυθιαση τουσ αθλητεσ ενα χρονο, και τωρα χειροφρενο.καλο????????
δεν ισχυει αυτο που λες,σωματειο εθνικης κατηγοριας υποχρεουται μεσοβδομαδα να ειδοποιει το ατυνομικο τμημα για διεξαγωγη αγωνα, κ' αστυνομια να ειχε αυτη θα ηταν 2-3 καπελακηδες που δεν μπορουσαν να κανουν κατι,οσο αναφορα τον προπονητη του βυρωνα νομιζω ειναι δημ. υπαλληλος αλλα κ' απλος αστυφυλακας να ειναι σιγα την παρεμβαση που θα μπορουσε να κανει...............ΕΛΕΟΣ
ο προπονητης του Βυρωνα ειναι Γυμναστης κ δεν ισχυει τιποτα απ οσα λετε!
αυτο ισχυει για τον προπονητη του Βυρωνα κ ειναι κ ο μονος ο οποιος δεν εχει κανει δηλωσεις φετος ειτε χανει ειτε κερδιζει παρα μονο στην αρχη που ειπε οτι ο στοχος ειναι να ειναι στην 4αδα κ ειναι κ ο μονος που εχει κερδισει τον Δικεα κ τις 2φορες
αποσύρω τη σκέψη μου τότε & ζητώ συγγνώμη
Παραδειγματικη τιμωρια και στους δυο.Οπως τιμωρηθηκε ο Ηλυσιακος την περασμενη εβδομαδα με 7.500 ευρω προστιμο και 5 αγωνιστικες χωρις θεατες.Επισσηςεκτος απο τους διαιτητες θα πρεπει να υπαρχει και εκθεση της αστυνομιας.Και το γηπεδουχο σωματειο σε ενα παιχνιδι που επρεπε να περιμενει τα επεισοδια επρεπε να εχει φροντισει να κοινοποιησει εγγραφο στην αστυνομια που να ζητα την παρουσια της.Οχι ολα στο ποδι και οτι κατσει...
6:50 εισαι βλακας.Η ομαδα εχει χαρτι που εχει παραληφθει απο την αστυνομια το ποτε παιζει.Απλα δεν εστειλε το τοπικο αστυνομικο τμημα αστυνομικη δυναμη.Εισαστε ολοι ξερολες. Αλλα ο δικεας δεν εχει δημιουργησει ποτε προβλημα.Αλλα εισαι και αδαης.Απο την μια λες δεν υπηρχε αστυνομια και απο την αλλη λες να κανει εκθεση.Απο αυτο καταλαβαινεις τι μυαλο κουβαλας.Αλλα ολοι για το ξυλο λετε.Για την νικη του δικεα που παραμενει πρωτος τουμπεκι.
οι γερουλανοι τι σας εκαναν παλι;;; ο μεσαιος ξεκινησε τον καβγα την ωρα του αγωνα με μια κλωτσια...και τον συνεχισε στο τελος του αγωνα με τα σπρωξιματα!!! ο μεγαλος(και βασικος) εκανε το θεατρο του αγωνα και καταφερε να..τιμωρηθει με διλεπτο... παντως ενα μεγαλο μπραβο στον μικρο γερουλανο που επαιξε πολυ καλη αμυνα και εβαλε 2 καθοριστικα γκολ.
7.21 Eπειδη μαλλον εσυ εισαι μιλας χωρις να ξερεις το προγραμμα το παρελαβε η αστυνομια στην αρχη του πρωταθληματος.Αν η ομαδα εχει υποψιες για επεισοδια αν θελει να τα αποφυγει στελνει εγγραφο που ζηταει την συνδρομη της αστυνομιας.Επισσης μετα τα επεισοδια δεν πηγε η αστυνομια στο γηπεδο?ετσι ξερω εγω.οποτε θα κανει εκθεση.και οτι δεν εχει δημιουργησει ποτε επεισοδια τι σημαινει?οτι δικαιουτε μια φορα??προτιμω βεβαια να ειμαι βλακας παρα ξερολας
ut ο ιωνικος επιτεθηκε σε παιδια και πατεραδες με το που εληξε το παιχνιδι .......δεν ειναι δυνατον αυτοι οι τυποι να ναι φιλαθλοι και ν ηρ8αν ν δουνε αγωνα ........αν εφαγε 3υλο ο δικεας το κρινει ο καθενασ που ητν εκει ...... για το αποτελεσμα κανεισ δν μιλαει ...προτοπορος ο δικεας
ολοι μιλουν για το ξυλο για τν νικη κανενας?..Α1 και τρελενομαι;)
Ότι 2 παίχτες της Α1 που αγωνίζονται στον Δούκα ήταν μέσα στα επεισόδια και ο ένας μετά από κάποια στιγμή αφου σταμάτησε να χωρίζει κάποια άτομα άρχισε και βαραγε και αυτος το είδε κανείς? Ας ανεβάσουν το βίντεο που λένε ότι υπάρχει να πανε κάποια άτομα σπίτια τους. .
7:21 για να κανει εκθεση η αστυνομια θα επρεπε να ειναι εκει.Η αστυνομια ηρθε αφου ειχαν τελειωσει ολα.Οποτε τι εκθεση θα κανει?Οτι τους πει ο καθενας.Και η ομαδα δεν ειχε καμια υποψια για επεισοδια.Απλα ολα αυτα ειχαν ενα σκοπο.Αρα δεν λεω οτι εισαι βλακας αλλα ξερολας.Και δεν ειπα οτι επειδη δεν εχει δημιουργησει επεισοδια ποτε ο δικεας θα πρεπει να δημιουργησει.Αλλα αφου τα ειδες και τα ξερεις ολα γιατι δεν μας λες ποιοι ηταν αυτοι που μπηκαν απο την εξεδρα μεσα και βαραγαν οποιον βρηκαν.Και για να σου αποδειξω οτι δεν ειχαν σχεση με το χαντμπωλ καποια στιγμη χτυπουσαν καποιο και οι αλλοι τους ελεγαν αυτος ειναι δικος μας.Οι διαιτητες ειδαν και εγραψαν.Αφηστε λοιπον να δουμε τι θα γινει.Κι εσεις που περιμενετε πως και πως να τιμωρηθει ο δικεας για να επωφεληθειται ειναι ντροπη που γραφετε εδω μεσα οτι σας κατεβει.Την ανοδο να την παρετε μεσα στο γηπεδο και οχι στα φυλλα αγωνος και στον αθλητικο δικαστη.
8 Απριλίου 2013 - 9:19 π.μ. Επειδή σου γράφουν την αλήθεια που είναι ότι έχασες και τις ΔΥΟ φορές από την Αναγέννηση σε τσούζει και ψάχνει να βρεις να βρεις δικαιολογίες που έπεσε ξύλο στο γήπεδο. Λες και δεν πρέπει να συμμετέχουν οπαδοί και από τις δύο ομάδες. ¨Εχασες δύο φορές...
NTINOS
9:19 ο δικεας εχασε δυο φορες απο τον βυρωνα.Η βαθμολογια πως ειναι?Και οδικεας δεν χρειαστηκε ποτε σημειωτη και χρονομετρη.Και το ρολοι δουλευει κανονικα στην Ν.Ιωνια.Για αυτο ασε να τελειωσει το πρωταθλημα και πανηγυρισε την ανοδο σου.
ΠΕΤΡΟΣ
προς το 9:43 ηταν το παραπανω.
ΠΕΤΡΟΣ
Φαντάσου πόσο Loosers είστε που κερδίσατε 2 φορές το ΔΙΚΕΑ και πάλι είστε 2οι ...
Βέβαια είναι λογικό αυτό γιατί ο ΔΙΚΕΑΣ κάνει 5 προπονήσεις τη βδομάδα ενώ εσείς πίνετε ουίσκια στα αποδυτήρια...
Δεν πειράζει όμως κύριε Δεύτερε ,
στο τέλος ξυρίζουν το γαμπρό!!!
Σε όλα τα αθλήματα όταν μετά την λήξη ενός αγώνα γίνονται φασαρίες πάντα ξεκινάνε απο τον χαμένο, είναι θέμα ψυχολογίας, ο νικητής δεν έχει ποτέ διάθεση για φασαρίες, ενώ ο ηττημένος έχει την τάση να ξεσπάσει.
παραδειγματικη τιμωρια και για τις δυο ομαδες.γυρισαν το αθλημα πολλα χρονια πισω.κριμα παντως που επιτεθηκαν στο μπαμπη προδρομιδη (ο οποιος εφαγε πολυ ξυλο) μη γνωριζοντας την ιστορια του στο χωρο και την εθνικη ομαδα.για τον 11.28 αλλα μου εδειξαν οι παικτες του δικεα βλεπε γερουλανος που προκαλουσαν σε ολο το ματς, οποτε αστο να βγαλετε την ουρα σας απο εξω μετα τα αισχη που εγιναν
10.52 αφου κανεις 5 προπονησεις γιατι δεν τον κερδισες τον βυρωνα?7μπαλο στο πρωτο ματς και ενα γκολ στο δευτερο?
Όλοι έχετε άποψη για όλα...καλό θα ήταν να κοιτάτε αυτούς που υποστηρίζετε κ οχι όλους τους άλλους.το πρωτάθλημα θα κριθεί στο γήπεδο κ ΟΧΙ στον αθλητικό δικαστή.δεν θα τιμωρηθούν με βαθμούς αλλά με έδρα.πάντα έτσι γίνεται.όσο για τον παραπάνω φιλο...αν σε κερδίζουν κ οι μεθυσμένοι έχετε πρόβλημα.
Γιατι τα παιδια δειχνουν σεβασμο στουσ παππουδες.χα χα χα
Αν χάσετε την άνοδο από τους παπούδες όμως θα έχει λίγο πλάκα.μακάρι πάντως να μην ανεβούν οι παπούδες αν κ είναι καλύτερη ομάδα...
11:37 οσα και να γραφεις ετσι δεν θα πας α1.Και μην καρφωνεσαι και λυπασαι για τον προδρομιδη.Οι τυποι που εδερναν οχι την ιστορια του δεν ηξεραν αλλα ουτε καν το αθλημα.Αλλα τι περιμενεις?Εδω τον κλωτσουσε παικτης τον οποιο ειχε και του εκανε προπονηση.
Είναι κρίμα που ένα τοσο ιστορικό σωματείο,ο ιωνικός,που εχει προσφερει τόσα πολλά στο handball έχει ξεπέσει τόσο χαμηλά...Επειδή πολλά έχουν υποθεί να ξέρετε οτι αυτά δεν είναι τα σημαντικά...Ολα ήταν προσχεδιασμένα να γίνουν!Αυτοί οι 5-6 που δημιουργήσανε το σκηνικό δεν εχουν ξαναδεί handball ποτέ στη ζωή τους,ειρθανε μόνο για το τσαμπουκά!Το σήμα για να μπούνε τα καλόπαιδα μέσα το έκανε ο κύριος πουθενάς μόλις τέλειωσε το παιχνίδι (mike) ... Συγχαρητήρια στο Μάνο Δανήλο που μέσα στο σαματά έπιασε τον mike απτο γιακά και τον έβρισε 'Φύγε απο δώ παλιο *** *** *** *** ** εσύ φταίς για όλα ' του είπε...Και η ατάκα της ημέρας απο το mike ... εγώ έφερα το handball στην ελλάδα εγώ θα το διαλύσω....Και ναι για να είμαστε αντικειμενικοί παίχτης του ΔΙΚΕΑ πυροδότισε το κλίμα και του ΙΩΝΙΚΟΥ το συνεχισε...αλλα ειλικρινά δεν νομίζω σε ενα derby να μην υπάρχουν κοντρες,δύναμη,κουβεντες κλπ όλα αυτά τα βλέπεις παντού (πχ ΑΕΚ-Διομήδης πρόσφατα) και μιας και αναφέρθηκα σε Α1...Ο Γκέρτσος και ο Αργυράκης τι δουλειά εχουν να εμπλέκονται σε τέτια σκηνικά!ειδικά ο Αργυράκης που έριξε και 2-3 ψηλές ντροπή του...Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι τη πληρώσανε οι πατεράδες και τα παιδάκια γιατί αυτή είναι η κερκίδα του ΔΙΚΕΑ...αλλά τοσο νταήδες ήταν και οι άλλοι...όλα αυτά τα έχει και το video βέβαια οπότε σύντομα θα μάθουν όλοι τις αλήθειες...
Φίλαθλος του Handball...!
http://www.onsports.gr/Chantmpol/A2-Andrwn/item/307829-Nea-Iwnia-Chaos-kai-dagkwnies-me-th-lhxh
Διαβάζω όλη τη συνομιλία και δεν ξέρω τι είναι πιο αστείο...
Η ατάκα του Mike ή οι παίχτες του Βύρωνα που έχουν Χ**στει απτη χαρά τους για το σκηνικό!
δαγκωνιες στο χερι του προδρομιδη?τι ηταν ζομπι αυτοι που του επιτεθηκαν?ας κανει αντιλυσσικο καλυτερα.αυτοι ειμαστε και αυτο το χαντμπολ μας αξιζει ουτε κατι λεγοτερο ουτε περισοτερο....
συνέχεια λένε κάποιοι δειτε το video και δείτε to video.Δεν βαζει κανενας επιτέλους το link αυτου του video να δούμε και όλοι εμείς οι απεξω τα γεγονοτα?
Τι να δειτε ρε παιδια τα ρεζιλικια του Ελληνικου Handball????
Απλά. για να δούμε και να καταδικάσουμε όλοι αυτούς που ρεζιλεύουν το Ελληνικό Χάντμπολ...
8 Απριλίου 2013 - 12:22 μ.μ.
Βρε ξερόλα εσύ αν έβλεπες να χτυπούν τον ξαδελφό σου θα μέτραγες μόνο πόσες του ρείξανε:
Αν είναι έτσι να σε χαίρετε το σόι σου.
ΝΤΙΝΟΣ
τα επεισόδια τα δημιούργησαν οι φίλαθλοι του ΠΗΓΑΣΟΥ Κυψέλης γιατί σαν σοβαρή ομάδα που είναι ο Δικεας
δεν μπορούσαν να του βάλουν πολλά γκολ από σεβασμό αλλά το κρατάγανε μανιάτικο και πήγαν και έκαναν τη φασαρία.
Γεια σου MIKE αρχοντα χριστοφορε κολομβε του αθληματος!!
Κλαψ κλαψ Α1 και τρελενομαι;)..Ποσο πωναει οτν ο Δικεας σας γ...;)
6.16 απο ορθογραφια σκιζεις παντως....
http://www.sport.gr/Article/Ειδήσεις/Σπορ/Χάντμπολ/Απίστευτα-επεισόδια-στη-Νέα-Ιωνία!/46-166181.html
8 Απριλίου 2013 - 6:16 μ.μ.
Κατούρα και λίγο ...
Ένα εχω να πω ντροπή και μονο ντροπή είναι αδικαιολόγητο ολο αυτο που έγινε στο παιχνίδι Δικέας-Ιωνικός δεν έχει σημασία ποιός τα προκάλεσε
αλλα το οτι γίνανε... Ήμουν τυχερός που δεν είδα αυτο το απαίσιο θέαμα πραγματικά αυτα τα πράγματα πάνε πολυ πίσω το άθλημα που αγαπώ και υπηρετό εδώ και 9 χρόνια μπόρει να είναι λίγα(και κάποιοι να με κοροιδέψουν) αλλα πραγματικά έχουν αλλάξη την ζωή μου προς το καλύτερο... Μακάρι να βρεθούν οι υπαίτιοι αυτου του σκηνικού και να τιμωρηθούν...!!
Ρε παιδιά μου είπανε ότι ο Ιωνικός έχει πολύ καλό τμήμα πυγμαχίας αλλά δεν μπορώ να βρώ περισσότερες πληροφορίες. Ξέρεις κανείς τα τηλέφωνα του συλλόγου γα να γράψω τον γιο μου;
Εδώ και μήνες ήθελα να παω τα παιδιά μου στην παράσταση του "ΜΑΪΚ του Φασολάκη" αλλά όλο το ανέβαλα.
Που να φανταστώ ότι το Σάββατο έδωσε παράσταση στο γήπεδο του Δικέα;
Αν το ήξερα θα έφερνα και την οικογένεια μαζί.
ΥΓ - Γ@@ώ το φασολάκη μου μέσα
Μεγαλε εσυ που λες για χρονομετρα εχεισ παιξει 5παιχνιδια με συγκεκριμενο 2μο διαιτητων κ οταν επαιξες με το βυρωνα σου κανανε δωρο2κοκκινεσ κ τον ξαναηπιες στην υγεια σου!
8:45 ας μπουν ολοι στους ορισμους της ομοσπονδιας και θα καταλαβουν γιατι το χρονομετρο ειναι χαλασμενο και ποιοι ειναι χρονομετρες και σημειωτες.Προς το παρον βλεπε πλατη και πινε τον.
Το συμπέρασμα που βγαίνει για το ΔΙΚΕΑ με αφτά που λένε είναι :
Τρώνε ξύλο,είναι φλώροι,είναι εριστικοί (άσεμνες χειρονομίες,βρυσιές κλπ) δημιουργούνε επεισόδια,ευνοούντε απτη διαιτησία,είναι πρώτοι ενώ δεν το αξίζουν κ.α.
Πόσο λάσπη ακόμα στα παιδάκια,έλεος!!!
Και εσύ ρε φίλε άραξε λίγο ''τον ξαναη*** στην υγεια σου!'' τι συμπεριφορά είναι αυτή ? δεν βάζεις και το όνομα σου...αλλά θα μου πεις,βυρωνιότης είσαι και εσύ λογικά όλα!!!
Τα παιδάκια του Δικέα είναι πολύ μικρά. Και 10 προπονήσεις να κάνουν τον Βύρωνα δεν θα τον κερδίσουν. Γιατί μιλάμε για handball. Και το handball που ξέρουν ο Μπακόπουλος, ο Κυριαζής, ο Τσοβίλης, ο Κακαβογιάννης, ο Διολέτης, ο Καλογερόπουλος δεν πρόκειται να το μάθουν. Τα πρωταθλήματα και τα κύπελλα που έχουν πάρει , μάλλον δεν θα τα πάρουν. Στην Α2 μπορεί. Οπότε το καλύτερο που έχουν να κάνουν, ειναι να προσγειωθούν , να δουλέψουν...μπας και...Να πάρουν ´οτι μπορούν από αυτά τα παιδιά , όπως και απο τον Τρουπή, τον Πριόβολο κ.α. Με Το να σε κερδίζει κάποιος που λες οτι πίνει ουισκι, ενω εσύ δουλεύεις συνέχεια με προπονήσεις, υποτιμάς τον εαυτό σου. Οπότε 3 δρόμοι. Ή βάζεις το κεφάλι κάτω προσπαθώντας να τους κερδίσεις, ή ξεκινάς το ουίσκι μήπως και, ή πήγαινε πιες ένα ουισκι μαζί τους να σου πουν ιστορίες από το handball, διδακτικές είναι και πιθανόν να μάθεις και κάτι.Φιλικά
Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μου σε αυτό το blog...o καθένας ότι μλκια τού 'ρχετε τη γράφει...
Ένας ΜΙΚΕ σας χρειάζεται..!
MΠOUAXAXA
1. Για πρωτη φορα στην ιστορια του αθληματος εγινε δεκτη η προσφυγη 5 εφηβων παικτων και αφεθησαν ελευθεροι απο την ομαδα στην οποια ανηκαν. Οι 4 απο αυτους αμεσως ενταχθηκαν στην ομαδα του προεδρου της ομοσπονδιας!Τα συμπερασματα δικα σας!
2. Οι ιδιοι αυτοι παικτες θεωρησαν καλο εχοντας με την διοικηση του ΙΩΝΙΚΟΥ να κανουν ...χειρονομιες στους πρωην συμπαικτες τους απο την εξεδρα του γηπεδου της φιλαδελφειας σε προηγουμενους αγωνες.
3. Ενω ολοι θα περιμεναν την αντιστοιχη αντιδραση των παικτων του ΙΩΝΙΚΟΥ μεσα στον αγωνα αυτοι πηγαν στην Ν.Ιωνια επαιξαν ΧΑΝΤΜΠΩΛ και διεκδικησαν την νικη πεντακαθαρα σε αθλητικοτατα πλαισια μεσα στο γηπεδο παροτι ειχαν να αντιμετωπισουν κλωτσιες εκτος φασης και θεατρικες παραστασεις απο τους ..σωστα διαπαιδαγωγημενους απο τον (μη) προπονητη τους παικτες του δικεα.
5. Σε εναν αγωνα που η διαφορα ειναι στο γκολ εστω και ενα σφυριγμα αναποδο μπορει να αλλοιωσει το αποτελεσμα,ποσο μαλλον 6-7 μεθοδευμενα σφυριγματα του γνωστου ντουετου.
6. Με την ληξη του αγωνα και ενω ο κοσμος ετοιμαζεται να αποχωρησει και η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ των παικτων αλληλοσυνχαιρεται, ο ανεγκεφαλος(?) αποφασιζει να δρασει κανοντας απρεπεις χειρονομιες στους φιλαθλους. Απο εκει και περα η κατασταση ξεφευγει με τα γνωστα αποτελεσματα!
7. Ευχομαι στον δικεα να ανεβει στην Α1 και να διεκδικησει και διακρισεις.Ετσι και αλλοιως δεν θα ειναι ουτε η πρωτη ουτε η μονη ομαδα που θα εχει στις ταξεις της παικτες απο τον ΙΩΝΙΚΟ και αυτο ειναι μια προθετη ικανοποιηση οτι οι υποδομες της πρωτης σε διακρισεις ελληνικης ομαδας με την πιο φανελλα εξακολουθουν να εργαζονται για το καλο του ελληνικου ΧΑΝΤΜΠΩΛ !
5:39 εισαι για γελια πραγματικα.Οταν μιλας για παιδια που εκαναν χειρονομιες και ειδικα πρωην παικτες του ιωνικου εισαι ανεγκεφαλος.Τα παιδια δεν ειναι αχαριστα ποτε δεν ειπαν οτι δεν πηραν χαντμπολικη παιδεια απο τον ιωνικο.Απλα απο καποια χρονια και μετα τοποτεθηκαν λαθος ανθρωποι σε θεσεις που ειχαν σχεση με τα παιδια.Νομιζω οτι σε ενα ερασιτεχνικο αθλημα το παν ειναι το παιδι να το ευχαριστιεται.Οταν επαψε να γινετε αυτο και αφου κατηγορηθηκαν για διαφορα αποφασισαν να φυγουν.Πιστευεις οτι αν ειχαν αναλαβει ο μανοος και σπυρος πιο νωρις θα ειχε φυγει κανεις?Σε διαβεβαιω πως οχι.Συμφωνω οτι σε ολες τις ομαδες θα υπαρχει και ενας παικτης του ιωνικου.Κι εσυ να δεις τι εχει γινει τελευταια στον ιωνικο και τι φταιει.Εγω καταδικαζω τον οποιοδηποτε απο τον δικεα εκανε χειρονομια.Εσυ να καταδικασεις αυτον που εφερε τους γνωστους (φιλαθλους) στο γηπεδο για να δημιουργηθουν ολα αυτα.Επισης ο ιωνικος δεν χρειαζεται να εχει στις ταξεις του ανθρωπους που παροτρυναν τους γνωστους αγνωστους να μπουν στον αγωνιστικο χωρο και να ριξουν ξυλο.Δεν ειναι η ιστορια του ιωνικου αυτη την οποια σεβομαστε ολοι.Βλεπω οτι λες οτι αδικηθηκες απο τους διαιτητες.Αληθεια μετα απο ολα αυτα που εγιναν τι σημασια εχουν τα γκολ τα διλεπτα τα σφυριγματα.Βεβαια εισαι και ασχετος οταν λες τον δικεα ομαδα του προεδρου.Δειχνει οτι εχεις αγνοια οπως οταν λες και υπονοεις οτι δικαιωθηκαν λογο προεδρου.Για να μαθεις και να μην γελανε με αυτα που γραφεις ο προεδρος και η οχε ειπαν οχι και για πρωτη φορα εστειλε δικηγορο εναντιον των παιδιων για να υπερασπιστει τον ιωνικο.Αν εισαι ιωνικος να βοηθησεις την προσπαθεια του σπυρου και του μανου για να ξαναφτασει ο ιωνικος εκει που πρεπει να ειναι.Και τελος δεν νομιζω οτι και οι δυο τους ειναι περηφανοι με οσα συνεβησαν γιατι ξερω οτι αγαπουν τον ιωνικο και το χαντμπωλ.
Και ειμαι απολυτος αυτοι που εφταιξαν να τιμωρηθουν οπως πρεπει.
5:39 είσαι παντελώς άσχετος και αυτοί που σε έβαλαν δεν στα είπαν καλά, δεν έφυγαν 5 έφηβοι αλλά 5 αθλητές (1 παμπαίδας,2 παίδες 2 έφηβοι) ο ΟΦΝΙ είναι η ομάδα του προέδρου όχι ο Δικέας(άσχετε), δεν έκανε ποτέ κανένας αθλητής χειρονομίες (αντίθετα οι υπεύθυνοι του τμήματος handball του Ιωνικού είναι αυτοί που διέδιδαν ψεύδη για τους αθλητές και τους γονείς τους),ναι ο Γερουλάνος έκανε χειρονομία με την λήξη του αγώνα(χειρονομία που γίνεται πολύ συχνά δυστυχώς στους αγώνες ιδιαίτερα μετά απο γκόλ) αλλά ο Κασαπίδης ήταν αυτός που πήγε και του έχωσε πρώτος μπουνιά, όπως έχωσε και κλοτσιά στο κεφάλι του Προδρομίδη!!!! Ο οποίος πήγε για να τους χωρίσει,
και τελειώνοντας γιατί βαρέθηκα όλες αυτές τις ημέρες να διαβάζω χαζομάρες, ο γνωστός καραφλός κοντός του Ιωνικού ήταν αυτό που έκανε νόημα στην κερκίδα να μπουν μέσα, και φώναζε Γ@@@@@ τους.
6.28 Εσυ μαλλον εισαι ο πιο ασχετος απο ολλους.νομιζω οτι ο κασαπιδης τον χτυπησε με μπαζουκα και ο κοντος καραφλος που λες φωναξε να ερθουν τα τανκς..α ρε ασχετε,εισαι κ χοντροσ μαλλον..
6:57 για να μην απορεις οχοντρος που λες ειμαι ο 6:26.Αν διαφωνεις σε κατι απαντησε μου.Πες μου ομως αν εισαι ο λεπτος με το θανατηφορο κορμι.
6.26. Μου απαντησες μεσα σε 45 λεπτα. Μηπως θα επρεπε πρωτα να διασταυρωσεις αυτα που γραφω (*2)ρωτωντας τα παιδια αν εχουν ετσι τα γεγονοτα? Και βεβαια δεν ειναι κατακριτεα τα παιδια απο μενα για αυτες τις ενεργειες που ειναι σι γ ο υ ρ ο οτι εγιναν. Κατακριτεοι ειναι οι γονεις που δεν καταλαβαινουν οτιδεν πρεπει να φουσκωνουν τα μυαλα των παιδιων!
Αυτα που γραφεις για τον προεδρο και την ΟΧΕ αν συνεχισεις να τα γραφεις μπορει στο τελος να τα πιστεψεις και ο ιδιος.
Εσυ που προφανως ησουν ΙΩΝΙΚΟΣ γιατι δεν εκατσες να βοηθησεις?
Εφοσον ερμηνευεις την διαθεση των παιδιων που εφυγαν(αν ηταν ο μανος και ο σπυρος τα παιδια δεν θα εφευγαν)ειναι ξεκαθαρο οτι εισαι γονιος αποχωρησαντος αθλητη.Απο σενα λοιπον δεν δεχομαι υποδειξεις.
Δεν σεβαστηκες την ιστορια του ΙΩΝΙΚΟΥ και ας λες το αντιθετο. οι πραξεις σου το αποδεικνυουν.Ο ΙΩΝΙΚΟΣ δεν ειναι ουτε η διοικηση ουτε το γηπεδο ουτε οι προπονητες. Ειναι οι αθλητες και μονο οι αθλητες που αφιερωνουν το πολυτιμο χρονο τους για κατι που αγαπουν πολυ .ΤΗΝ ΦΑΝΕΛΛΑ και ΤΟ ΑΘΛΗΜΑ και μαλιστα αφιλοκερδως.Αν αυτο το αφιλοκερδως ειναι που ενοχλει τοτε φευγεις και πας σε ομαδα που μπορει και να αμοιβεσαι.
Τα γεγονοτα ειναι γεγονοτα! η οποιαδηποτε καταδικη τους δεν ειναι τιποτα αλλο απο το αλλοθι στον εαυτο μας για κατι που εμεις δημιουργησαμε με την συμπεριφορα μας και θελουμε να βγαλουμε την ουρα μας απεξω! Δεν καταδικαζω κανεναν και τιποτα!
Υ.Γ.1. για φαντασου να ελεγαν, 1 παμπαιδας 2 παιδες και 2 εφηβοι που λεει και ο 6.28, οτι δεν πηραν χαντμπολικη παιδεια απο τον ΙΩΝΙΚΟ αλλα οτι τους την αγορασε ο μπαμπας τους.
Υ.Γ.2. Προς τον 6.28 . Διαβασε το φυλλο αγωνα!
Πρωτα απο ολα ειναι γελοιο και πραγματικα μου προκαλει πολυ γελιο οταν το ακουω οτι ο γυμναστης του ΙΩΝΙΚΟΥ ο συγκεκριμενος ειπε ελατε μεσα και γ...ε τους..Και τωρα που το γραφω γελαω ακομα .....αλλα πιο πολυ οταν βλεπω αλλουσ να το γραφουν και οχι μονο ..να υποστριζουν αυτην την αποψη και να μιλανε για στημενα σκηνικα....απο ποιον απο αυτον?? τον ξερετε καλα ειστε σιγουροι αχαχα αχαχαχ...δηλαδη ημαρτον παναγια μου!!!Ναι ρε εφερε τουσ μπραβουσ να ριξουν ξυλο αχαχαχαχαχαχ......Δευτερον ειδαμε πολυ καλα αν οι παιχτεσ του δικεα ηταν εριστικοι στο πρωτο ματσ και αν εκαναν χειρονομιες οπως ακριβος και στο δευτερο που το γυαλι εσπασε(αν αυτοι οι παιχτες επαιζαν στον ΙΩΝΙΚΟ θα ειχαν φυγει κλοτσιδων απο την ομαδα οσο ταλεντα και να ηταν και οσο και να τουσ χρειαζοταν η ομαδα οπως και εχει γινει στο παρελθον)...οι παιχτες του ΙΩΝΙΚΟΥ επαιξαν 120 λεπτα παιχνιδιου οπως ειδα και σε προηγουμενο σχολιο πολυ σωστα με αριστη συμπεριφορα προς τους αντιπαλους τους και μεγαλο σεβασμο στουσ οπαδουσ και των δυο ομαδων χωρις βρισιες χειρονομιες και ηθοποιηλικια(αυτο δεν ειδα να το σχολιαζει κανενας) που οπως στο πρωτο ετσι και στο δευτερο ματς ηταν μονο γωνεις και φιλοι και κανενασ ξεμπαρκος που ηρθε για να δειρει ..ΕΛΕΟΣ..αν ηταν στημενο το ξυλο θα ειχε πεσει αλλου εξω απο το γηπεδο και οχι μεσα με τον κυνδινο βιντεοσκοπισης και τραυματισμου καποιου γωνεα,παιδιου η οποιουδηποτε αλλου γνωστου αυτων που το ειχαν σχεδιασει οπως λετε...συμπερασμα το ολο θεμα φανερωνει αυθορμιτισμο απο ολους οσους ελαβαν μερος γιατι αυτο τους βγηκε να κανουν εκεινη την ωρα...Και μιλαω για ολους για παιχτες οπαδους προπονητες γυμναστες γωνεις αδερφια ξαδερφια ΙΩΝΙΚΟΥΣ ΔΙΚΕΕς ΟΛΟΥΣ....
Και συνεχιζω κατηγοροντας ολους αυτους που ελαβαν μερος και αυτο γιατι τα ηθελε ο κολοσ τους κανενας δεν μπηκε στο μπουγιο καταλαθος και χωρις να θελει.. υπηρχαν ανθρωποι του ΔΙΚΕΑ και του ΙΩΝΙΚΟΥ που ειχαν γενικα μεγαλα προβληματα και αντιπαλοτητες μεταξ τους αλλα δεν πλησιασαν καν και βγηκαν με το κουτελο καθαρο απο το γηπεδο και δεν τους πηραξε κανενας....οποτε ολοι ηθελαν να δειξουν τις boxerικες τους ικανοτητες και οχι οι παιχτες και οι φιλοι του ΙΩΝΙΚΟΥ....Και να φτασω και στο πολυσυζητημενο βιντεο το οποιο δειχνει πεντακαθαρα οτι πρωτα μπηκαν οι οπαδοι του δικεα και μετα ακολουθησαν του ιωνικου....ασχετα ποιος τισ εφαγε στο τελος.....και επισης πιο πολλοι παιχτες του ΔΙΚΕΑ επαιζαν ξυλο παρα του ΙΩΝΙΚΟΥ...(και δεν λεω ονοματα σαν κατι καραγκιοζηδες που ονοματιζουν ανωνυμα)...Και για τον Κ.Προδρομιδη εχω να πω οτι αφου πρωτα μπηκε να χωρισει και πολυ σωστα επραξε σαν προπονητης μετα αρχισε να το παιζει νταης και να κανει μανουρες και δεν του δινω αδικο αν καποιος τον πηραξε πανω στην αναμπουμπουλα παρολα αυτα επρεπε να κρατησει την ψυχραιμια του και να αποχωρησει απο το το γηπεδο αποσυροντας μαζι και τους παιχτες του(αυτους τους 3-4 που ειχαν αποθρασυνθει εντελως)και οχι να δωσει το τελευταιο show της βραδιας γιατι οπως τα ειδα μετα απο ολους τους αλλους και αφου ειχαν τελειωσει ολα,τα τελευταια 10 λεπτα μονο αυτος πηγαινε περα δωθε και ελεγε μουνια θα σασ γαμησω....και οποιος και να με διαψευσει πολυ κριμα για την προσωπικοτητα του και την αντικειμενικιτητα του σαν ανθρωπος.....το ξαναλεω δεν του ριχνω ευθηνες απλα το παρακανε και αυτος στο τελος....
Και για να κλεισω το φυλο αγωνος τα λεει ολα για το ποιοι και με ποιον τροπο προκαλεσαν ολο αυτο το πανηγυρι γιατι πανηγυρι ηταν μονο οι αρκουδες ελειπαν .....και οπως ολοι μας γιατι ετσι ειμαστε και ετσι εχουμε μαθει παρολο που ειναι λαθος (ΑΦΟΡΑ τους παιχτεσ του ΙΩΝΙΚΟΥ) οταν καποιος μας πει στον δρομο γ...ω την μανα σου το σπιτι σου το σοι σου,ελα να με γ...σεις τωρα αν μπορεις και δεν ξερω και εγω τι αλλο σιγουρα θα απαντουσαμε με μια μπουνια σφαλιαρα η εστω με τον λογο...(που και παλι στο τελος στισ μπουνιες θα καταληξει εκτος αν ο ενας ειναι φλωρος η παει καθε κυριακη στην εκλησια)....
Ετσι λοιπον μην τα ριχνετε ολα στον ΙΩΝΙΚΟ ολοι οσοι πηραν μερος φταινε και περισσοτερο αυτοι που το ξεκινησαν........ Οπως καταλαβαινετε ειμαι ΙΩΝΙΚΑΡΑ και θελω να πιστευω και ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑΡΑ ασχετα αν κατι μου ξεφευγει η αν κατι δεν εχω δει σε ολο αυτο το αλαλουμ.....ΚΑΙ εσεις της αναγεννησης για το θεο σεβομαι τους παιχταραδες που εχετε και ασ ειναι οσο χρονων ειναι σεβομαι τους παραγοντες και τους προπονητες που γνωριζω χρονια απο πολυ μικρο παιδακι και ειναι απο τους λιγους που προσπαθουν να πανε το αθλημα μπροστα αλλα βαλτε ενα στοπ.... μην ριχνετε το επιπεδο σας με αυτον τον τροπο βαζοντας δυο ομαδες να τρωγονται παραπανω απο οσο το κανουν μεχρι στιγμης και αν θελατε να ανεβετ Α1 ας περνατε ολα τα παιχνιδια αερα και οχι να κανετε μαλαγανιες τωρα...καντε το για αυτους που θαυμαζουν τον συλλογο σας χρονια και οχι γι καποιους που ηρθαν και θα φυγουν το πολυ σε δυο περιοδους ακομα.......
8:22 διαβασα την εφημεριδα που λεει οτι το φυλλο αγωνος εχει δυο παικτες του δικεα και τρει ς του ιωνικου που ηρθαν σε συμπλοκη.Αν ειναι κατι αλλο να μας το πεις αφου εχεις την δυνατοτητα να εχεις το φυλλο αγωνος.Τελικα πες μου σου αρεσε ολη αυτη η εικονα σε κανει περηφανο?Δηλαδη αν υπαρχουν δυο ανεγκεφαλοι απο καθε ομαδα το επομενο ειναι να βγουν οπλα?Να καταδικασουμε ολοι αυτες τις πραξεις και αν λες οτι στο πρωτο παιχνιδι καποιος εκανε ασεμνες χειρονομιες το θεωρω απαραδεκτο ποσο μαλλον αν ηταν αθλητης.Αλλα να ξερεις οτι το ιδιο απαραδεκτη ηταν και η κινηση (ελατε μεσα).Τα πραγματα θα μπορουσαν να ειναι πιο σοβαρα.Για τα αλλα δεν θα απαντησω γιατι δειχνει οτι δεν ξερεις αρκετα πραγματα.Αποψη σου ειναι.Δεκτη.tsenvir
8:30 έχουμε 10 Απριλίου και όχι 1η για να γράψεις ένα τεράστιο κείμενο γεμάτο ψέματα. Και μόνο βίντεο από ψεύτικο αγώνα μπορεί να δείχνει οπαδούς του δικεα να μπαίνουν πρώτοι και όχι τον κύριο mike να τους κάνει νόημα να μπουν άτομα που είχαν έρθει (όχι πάντως απ' το δικεα)για να επιτεθούν οποίο κι αν ήταν το αποτέλεσμα του αγώνα. Μήπως πρέπει να το παραδεχτείτε επιτέλους και όχι να προσπαθείτε να μεγαλώσετε την χαζομάρα του φίλου σας λέγοντας ψέματα στον κόσμο
ρε γατακια ολοι οι παραπανω μου αρεσει που γραφατε μηνες τωρα την πατρα και τι αιγιο οτι ειναι τραμπουκοι και νταβατζηδες. τωρα εσεις κανετε χειροτερα. σαν δεν ντρεπεστε που γραφετε και σχολια γατακια ε γατακια
Φιλαράκι , προφανώς δεν ήσουν στο γήπεδο για να λες τέτοιες αερολογίες...Τα μισά από αυτά που γράφεις είναι ψέματα και τα άλλα μισά είναι αλλαγμένα...Και για τον Προδρομίδη , και για τον Πουθενά τον Mike και για το ποιος το ξεκίνησε...
Δεν πειράζει όμως,δεν έχουμε τίποτα να αποδείξουμε σε κανέναν...Ελα όποτε θες στο γήπεδο να δεις ποιος είναι ο μέσος όρος ηλικίας της κερκίδας μας (γονείς,παππούδια και μικρά παιδιά) και σύγκρινέ την με τα πρεζάκια που φέρατε για να μας το παίξετε νταήδες !
9 απρ 8.30 δεν εισαι σιγουρα ιωνικαρας ουτε ιωνικος και δεν εισαι σιγουρα παιχτης του ιωνικου.γραφεις για δικο σου συμφερον και δεν φορας παντελονια. ντρεπομαι για οσα γιναν . εσυ μιλας γιαυτο και φαινετε οτι σου αρεσει ενω ολοι μας ντρεπομαστε και μιλας για show και πανηγηρια τοσο πολυ σου αρεσε ετσι.οι περισοτεροι προσπαθησαν να σταματησουν τη φασαρια .εσυ αποτι φανταζομαι θα θελες να συνεχιστει γιαυτο συνεχιζεις και γραφεις εκει στο βυρωνα.ο προδρομιδης υπηρξε και δικος μας προπονητης που μαλον επηδη δεν εισαι ιωνικος δεν το γνωριζεις, ειδα να τον χτυπουν απο πισω του στο κεφαλι ατομα που δεν τους γνωριζα , δεν το επεξε νταης μαζι μας και ποτε δεν μας εβρισε .αν ενοεις οτι εβρισε τους νταηδες που δεν γνωριζα καλα τους εκανε ομως ουτε καν αυτους δεν χτυπησε που τον βαραγαν και αν ησουν στη θεση του δεν ξερω τι θα εκανες μαλον κακα σου.σεβομαι την ιστορια σου couch και μονο γιαυτο γραφω δεν ειμαστε κολιτοι αλλα ησουν προπονητης μας πριν απο 5 χρονια.9 απρ.8.30 σταματα επιτελους γιατι εσεις που γραφετε δεν ειστε ιωνικοι,απλα ντρεπομαστε ολοι μας και τελος. κανενας μας δεν γραφει εδω. couch πραγματικα λυπαμαι.και οτι και να εγινε με τα παιδια που φυγαν να δωθει ενα τελος επιτελους,εμεις ειμαστε και θα ειμαστε ητε το θελουν ητε οχι καπιοι.κανενας μην ξαναγραψει με το ονομα ιωνικος εδω μεσα
Έχετε όλοι πολύ πλάκα τα άτομα του δικεα γράφουν ότι φταίει ο ιωνικός, του Ιωνικού λένε ότι φταίει ο Δικεας και του Βύρωνα πετάγονται και ρίχνουν λάδι στην φωτιά όσο περισσότερο μπορούν( η γιατι πιστεύουν ότι όλα αυτά θα τα διαβάσει ο αθλητικός δικαστής η για να πείσουν του πάντες ότι όλοι ειναι "κολοπαιδα" και αυτοί ειναι οι κύριοι) για την ιστορία καμία από τις 2 ομάδες δεν πιστεύω πως ήθελε να γίνει κατι τέτοιο γιατι και οι 2 ομάδες βγαίνουν μονο χαμένες από αυτο και δεν εννοώ βαθμολογικά το μονο που χάσανε από όλο αυτο ειναι η εικόνα τους γιατι και οι 2 έχουν νεους παίχτες που αγαπάνε το άθλημα. Οπότε ΙΩΝΙΚΑΡΕΣ και ΔΙΚΕΑΡΕΣ σταματήστε την κοκορομαχια κάπου εδω και αφήστε τους απ' έξω να μιλάνε μόνοι τους!
Και εκει στον βυρωνα σταματειστε γιατι αμα δειτε στο βιντεο στον δευτερο αγωνα με τον δικεα οταν τελειωσε το παιχνιδι τι χειρονομιες εκανε παικτης σας θα εξαφανιστειτε.Κι επειδη οτι λεμε το εχουμε διασταυρωσει στην διαθεση του προπονητη σας το βιντεο για να μην παρουσιαζεστε σαν αγιοι.Μπορει ιωνικος και δικεας να ειχαν μια ατυχη στιγμη και λογο του νεαρου της ηλικιας αλλα ο δικος σας με τοσα χρονια χαντμπωλ δεν δικαιολογειται.Αν ικανοποιηθηκε που γυρισε προς τις μανες τις γιαγιαδες τις αδερφες των παικτων κι εκανε την κινηση σας γ@@@@α τοτε δικαιολογουνται ολα αυτα που γραφετε.Δεν το αναφεραμε πουθενα ουτε καμια φασαρια εγινε.Το λεμε τωρα γιατι φτασατε εσεις να κανετε υποδειξη και να βαζετε τα δυο σωματεια σε κοντρα.ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΣΑΣ?
ρε παιδια ειλικρινα να μιλησουμε...
ειτε εισαι Ιωνικος ειτε Δικεας.....
αν εισαι αντικειμενικος απαντησε μου σε μια ερωτηση.
υπηρχε περιπτωση να γινουν οσα εγιναν αν τα αδερφια Γερουλανοι δεν εκαναν καποιες κινησεις που εδωσαν την φυτιλια να ξεκινησει η ενταση..?
και μιλαω για την κλωτσια του εξτρεμ Γερουλανου δν ξερω ονομα....που ειδαμε οτι δεν εγινε κατα λαθος και το θεατρικο πεσιμο του πλαυ μακερ λες κ τον εφαγε σφαιρα σωριαστηκε.
Αυτες οι 2 κινησεις ανοιξαν την διαμαχη μεταξυ των αθλητων. Εκει ξεκινησαν τα νευρα και οι διαξιφισμοι..
Μεχρι εκεινη την στιγμη παιζοταν ενα ματς με παθος και γκολ γκολ. Για μενα ενα ωραιο ματς.ακομα και οι αθλητες Ιωνικου και Δικεα που ηταν συμπαικτες πριν...δεν ξεπερασαν τα ορια και απλα ηταν παθιασμενοι για να κερδισουν.
Δεν κατηγορω την ομαδα του Δικεα...εννοειται....ουτε τον προπονητη καμιας ομαδας. Κατακρινω μονο την συμπεριφορα των αδερφων που κατα την γνωμη μου αναψαν το φυτιλι... και στο τελος εγιναν τα υπολοιπα στην χαιρετουρα των αθλητων....τα γνωστα.
Μακαρι να μην δουμε τετοια γεγονοτα ξανα. και μακαρι και οι 2 ομαδες να εχουν την πορεια που επιθυμουν στην συνεχεια.
Post a Comment