Ανώτερος ο Διομήδης, υποχρέωσε τον ΑΣΕΔ στην πρώτη φετινή του ήττα στο Δαΐς (23-30) - greekhandball.com

Τελευταία νέα

Ανώτερος ο Διομήδης, υποχρέωσε τον ΑΣΕΔ στην πρώτη φετινή του ήττα στο Δαΐς (23-30)


Στο μεγάλο ντέρμπυ της 16ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Α1, ο ΑΣΕΔ δεν κατάφερε να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των φίλων του. Κάνοντας μάλλον τη χειρότερη φετινή του εμφάνιση, γνώρισε την ήττα με σκορ 23-30 από τον πρωταθλητή Ελλάδας, Διομήδη Άργους.

Η αναμέτρηση διεξήχθη στο Δαΐς - παρουσία περίπου 300 φιλάθλων και των δύο ομάδων - με τους "πράσινους" να εμφανίζονται πιο έτοιμοι, να εκμεταλλεύονται την εμπειρία τους και τελικά να φεύγουν σχετικά εύκολα με μια σημαντική εκτός έδρας νίκη που τον χρίζει πρώτο φαβορί για την πρωτιά στην κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος. Οι «Λύκοι» με... όπλο την εκπληκτική τους άμυνα «καθάρισαν» το ματς από το πρώτο ημίχρονο όταν προηγήθηκαν με 17-8! Στην επανάληψη οι πρωταθλητές Ελλάδας απλά συντήρησαν την μεγάλη διαφορά που είχαν, φτάνοντας εύκολα στη νίκη.

ΔΟΥΚΑΣ-ΔΙΟΜΗΔΗΣ 23-30


Τα δεκάλεπτα: 2-5, 6-10, 8-17 (ημ.), 11-20, 17-27, 23-30

Δούκας (Κρανάκης):Μουντζουρίδης 6, Ζαλώνης 1, Αργυράκης 1, Γκέρτσος 1, Ζαμπούνης 1, Κοτελίδας 1,Τόμπρος 1, Τζηράς 6, Νικολαΐδης 4, Στούμπης Π., Μισαηλίδης, Γεωργίου, Ντούνης,Μαγκαφουράκης, Γεωργιάδης, Αραπακόπουλος 1

Διομήδης (Δημητρούλιας):Τσούλος, Ζαραβίνας 2, Χαντέλης 1, Μεγαλοοικονόμου 5, Καρκαλάτος, Μούγιτς,Χειβιδόπουλος, Νούγκοβιτς, Μαραγκός 5, Ευαγγελόπουλος, Σαμαράς 7, Βαρδάκας,Καραϊβάνοφ 5, Τάσκοβιτς 5, Ελευθερίου

Διαιτητές: Τζαφερόπουλος-Μπέτμαν

Δίλεπτα: 4-4

Πέναλτι: 2/2-1/3

49 comments

Anonymous said...

Οι χωριάτες όπως μας λέτε πέρασαν σαν σίφουνες από την ομάδα του ψηλομύτη προπονητή με 6 αργείτες στην αποστολή. Άντε και του χρόνου να είσαστε καλά να σας ρίξουμε 40 γκολ.

Anonymous said...

Είδα το παιγνίδι στο sportshero και χάρηκα τα παιδιά του Άργους.
Απίστευτη άμυνα, σοβαρότητα στην επίθεση, δεμένη ομάδα, πάθος και πάνω από όλα οικογένεια.
Άργησαν εκεί στο Άργος αλλά το πέτυχαν τελικά, έφτιαξαν "ΟΜΑΔΑ" και πάνε να φτιάξουν και σχολή.
Άμυνα, άμυνα, άμυνα.... είναι το δόγμα του Δημητρούλια που μας θάμπωσε όλους με τα περσινά κατορθώματα.
Όπως δείχνει το πράγμα αυτό το παιδί ήρθε για να μείνει...
Αλλαγή φρουράς κύριοι προπονητές η αρχή έγινε με τον Κρανάκη.
Ο μικρός τον κέρδισε κατά κράτος.
(που να είχε και τον Μάστορα και τον Δεληγιάννη)

Anonymous said...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΘΙΑΣΟΣ Ο ΔΙΟΜΗΔΗΣ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ ΑΡΧΑΙΑ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΟΙ ΦΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΚΑΤΙΝΑ ΠΑΞΙΝΟΥ. ΘΟΔΩΡΗ ΚΡΙΜΑ ΧΑΛΑΣΕΣ ΚΑΙ ΣΥ

Anonymous said...

11.20 να βουλωνεις τα αυτια σου αλλη φορα.'Η να φωνάζετε λίγο να ενθαρρύνεται την ομάδα σας να σκεπαζετε τους παίκτες.μπας και εισαι αυτος ο ξερολας κοντα στο Κο Νιφλή που ακουγεται συνεχεια να φωναζει στο video??

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟ ΡΕΣΙΤΑΛ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΤΙΠΟΤΕ. ΑΝ ΜΑΣ ΑΚΟΥΜΠΗΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΓΝΕΣ ΠΑΡΘΕΝΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ

Anonymous said...

Λες για τα ουρλιαχτα σας στον τζαφεροπουλο ακόμα και στις περιπτώσεις που οι παίκτες του Δούκα σήκωναν το χέρι?όντως έχεις δίκιο σαν μυξοπαρθένες κάνατε.

Γιαυτό χάσατε μ το καλημέρα το ματς δηλαδή?Επειδή φώναζε ο Μεγαλοικονόμου? Μήπως είδες άλλο αγώνα?Γιατί όλοι οι υπόλοιποι είδαμε ένα Διομήδη να κάνει σκορποχώρι το Δούκα ,να χάνετε τη μπάλα μέσα απο τα χέρια σας ,να τρακαρετε πάνω στους παίκτες του Διομηδη ,με τα χίλια ζόρια να βάζετε 8 γκολ σε ένα ολόκληρο ημίχρονο κλπ κλπ.

Παραδέξου ότι έχασες κατα κράτος από μια καλύτερη ομάδα και άσε τα γελοία σχόλια.

Anonymous said...

300 ατομα? χαχαχαχα!! μαλλον ολο το αργος ειχε ερθει!!

Anonymous said...

Εγώ επιμένω πως το καλάμι σας είναι μεγαλύτερο κι από της...καλαμιάς στον κάμπο!!
Ποια σχολή έχετε κάνει εκεί κάτω ρε;; Πείτε μας έναν παικταρά που βγάλατε, που να παίζει στην ομάδα και να είναι απαραίτητος κι αναντικατάστατος;; Ποιος, από τους μικρούς σας, είναι βασικό στέλεχος της Εθνικής Νέων, Εφήβων;;
Ποιον από τους μεγάλους σας παίκτες τον είχατε εσείς από μικρό στην ομάδα;; Εγώ θυμάμαι μόνο τον ....Πριόβολο...

Για ποια σχολή μιλάτε;;
Σχολή είχε η Βέροια,που πήγε στα ημιτελικά ενός σοβαρού ευρωπαϊκού κυπέλλου, με Βεροιώτες!
Σχολή είχε ο Ιωνικός, που έβγαζε παίκτες μαχητές!
Σχολή είχε η Κατερίνη, που είχε αστείρευτο ταλέντο!
Σχολή είχε και ο Πανελλήνιος ακόμα,που αυτός ο προπονητής που εσείς κοροϊδεύετε τώρα, τους πήρε από εφηβικά και Α2 και μερικοί από αυτούς τους παίκτες ακόμα παίζουν! Α! Κι ο αρχηγός σας δεν είναι από εκεί;;...

Όσο για τα Δουκάκια, έχετε υπόψιν σας ποιους είχατε απέναντί σας;; Να μην πούμε για εκείνους που έπαιζαν Α2 πριν 1-2 χρόνια, να πούμε για εκείνους που πήγαν παρακαλετά, για να κάνουν fitness και βρέθηκαν με φανέλα στο γήπεδο;;

Να πούμε για τον ΠΑΟΚ που δε βλέπεται;;

Να πούμε για την ΑΕΚ;; (Χα, άστην αυτήν...)

Μετά, το χάος...

Λοιπόν, μπράβο σας, χίλια μπράβο για όλη την πορεία σας πέρυσι...! Άλλα τόσα μπράβο για το Δημητρούλια!! Μέσα από την καρδιά μου!!

Ξεχνάτε όμως ένα πράγμα: για να πάτε ψηλότερα, θα πρέπει να είστε ταπεινοί...θετικοί...χωρίς κόμπλεξ!Να μη ζείτε σε άλλο πλανήτη, να βλέπετε ποιοι είστε πραγματικά, σε ποιο περιβάλλον αναδεικτήκατε, με ποιους αντιπάλους, σε ποια εποχή... Γιατί, η κατρακύλα θα έρθει γρήγορα και θα είναι απότομη... Όταν, θα φύγουν οι μισθοφόροι σας (όλοι δηλαδή), να δούμε η "σχολή" σας πώς θα σας κρατήσει...

Όπως κρατάει και τη Βέροια, που εκεί πραγματικά έχουν και κάτι να επιδείξουν... Φαντάσου εσείς...

Anonymous said...

re karntasi 9:53 se poious doukeous anaferesai etsi gia na gelasoyme dhladh!!!

Anonymous said...

Μην δουλευόμαστε μεταξύ μας. Αν η σχολή του Διομήδη με τους 6 Αργείτες είναι τόσο καλοί ας τους βάλει ο Μίμης απέναντι με Φοίβο και Πανελλήνιο 60 λεπτά μόλις περάσουν τα ματς με ΠΑΟΚ και ΑΕΚ για να δούμε κι εμείς και να σας παραδεχτούμε ότι βγάζετε πράγματι καλούς παίχτες από τις ακαδημίες σας.

Anonymous said...

Δυστυχώς φίλε μου 9:53 δεν υπάρχει Σχολή στην Ελλάδα και δεν δικαιούμαστε να μιλάμε για Σχολή. Σχολή σημαίνει ότι έχεις κάποια χαρακτηριστικά στο παιχνίδι σου τα οποία σου δίνουν μια ιδιαίτερη ταυτότητα σαν ομάδα και διαφοροποιούνται από τον υπόλοιπο χαντμπωλικό κόσμο. Βασικά λίγες είναι οι Σχολές παγκοσμίως και σε καμία περίπτωση βέβαια δεν μπορούμε να μιλάμε (ακόμα) για Ελληνική Σχολή Handball.
Απόπειρες έχουν γίνει κατά καιρούς από καταξιωμένους προπονητές αλλά δεν ολοκληρώθηκαν ποτέ αυτές οι προσπάθειες. Για διάφορους λόγους δυστυχώς έμειναν στη μέση αν και είχαν τα φόντα να δώσουν μια ώθηση στο ελληνικό handball. Μιλάμε βέβαια πάντα για την νέα χιλιετία, τα προηγούμενα χρόνια το handball ήταν σε νηπιακό στάδιο και βασιζόταν στο φιλότιμο και το μεράκι πραγματικών εραστών του αθλήματος. Μετά το 2000 όμως και βασικά πριν την Ολυμπιάδα της Αθήνας μπήκαν επαγγελματικές βάσεις στον τρόπο δουλειάς και δόθηκε βάρος στην ανάπτυξη.
Ο Νίκος ο Μάντζος, αν και κατ' ουσίαν εμπειρικός προπονητής, ήταν ο πρώτος που κατάφερε να δημιουργήσει μια "σχολή" στον Φίλιππο Βέροιας χτίζοντας μια ομάδα με επιθετική φιλοσοφία και άφησε παρακαταθήκη σπουδαίους Έλληνες χαντμπωλίστες που διαπρέπουν μέχρι σήμερα στα γήπεδα. Ακόμα πιο δομημένη και επιστημονική προσέγγιση του θέματος έγινε από τον Γιώργο Κρανάκη στον Πανελλήνιο. Εδώ συναντάμε το συμπαγές αμυντικό μοντέλο, το οποίο οδήγησε σε μεγάλη πορεία τον σύλλογο των Ολυμπιονικών δημιουργώντας ίσως την καλύτερη ομάδα στο Ελληνικό handball. Παράλληλα βέβαια με αυτούς τους ανθρώπους καθοριστική ήταν η συνεισφορά του Σέφερτ, το αμυντικό δόγμα του οποίου αποτελεί σημείο αναφοράς για πολλούς προπονητές ακόμα και σήμερα. Τα οφέλη της θητείας του Σέφερτ είναι γνωστά σε όλους και η απομάκρυνση του από το τιμόνι της Εθνικής ίσως ήταν ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που έχουν γίνει.
Από τότε μέχρι σήμερα δυστυχώς κανένας άλλος προπονητής δεν κατάφερε να προσθέσει ένα λιθαράκι στην πρόοδο του ελληνικού handball.
Ο Δημήτρης ο Δημητρούλιας είναι όντως η ευχάριστη έκπληξη και ο άνθρωπος που μπορεί να κάνει την διαφορά και να οριοθετήσει ένα διαφορετικό μέλλον για το άθλημα στην Ελλάδα. Είναι άριστα καταρτισμένος, δουλεύει σε υψηλό και επιστημονικό επίπεδο, είναι νέος και έχει όραμα και φιλοδοξία, όπλα απαραίτητα για να δημιουργήσει κάτι διαφορετικό. Ο Δημήτρης έχει τα φόντα και την ικανότητα να δημιουργήσει Σχολή στην Ελλάδα και δείχνει πως ξέρει τον τρόπο για να το καταφέρει. Αυτό που παρουσιάζει ο Διομήδης στο γήπεδο έχει ταυτότητα και αντιπροσωπεύει πλήρως το δόγμα του Δημητρούλια. Δεν είναι απλά το "Άμυνα, άμυνα, άμυνα" που αναφέρει ένας φίλος παραπάνω, αλλά είναι μια ολοκληρωμένη προσέγγιση με προσοχή στην λεπτομέρεια.
Μακάρι να στηριχτεί αυτό το παιδί όχι μόνο από τον Διομήδη αλλά και από όλους που αγαπούν το άθλημα στην Ελλάδα.

Anonymous said...

Άνοιξε τα ματάκια σου και δες το ρόστερ του Δούκα...

Για τον 10:16...

Anonymous said...

diladi an eksereseis ta paidia poy hr8an apo byrona kai poy einai h prvth toyw xronia sthn A1 poios allos se xalaei re filaraki?

Anonymous said...

Αγαπητέ 11.41 ειλικρινά αυτό έλεγα (είμαι ο 9.41) όταν έγραφα για σχολή στο Άργος από τον Δημητρούλια.
Ότι αυτό που δουλεύει έχει ταυτότητα και μακάρι να το ολοκληρώσει.
Έχω δει και τους έφηβους του Διομήδη να παίζουν με τον ίδιο τρόπο και χάρηκα γιατί αυτό δείχνει ΣΤΟΧΕΥΣΗ απο πλευρας Διομήδη και Δημητρούλια.
Επειδή επίσης γνωρίζω καλά τον Σαϊτη που δουλευει τις ακαδημίες του κι έχει ακριβώς την ίδια αντίληψη για το άθλημα (για όσους δεν ξέρουν το Σαιτη ας ρωτήσουν τον Κρανάκη)τότε δίκαιως συμπεραίνω ότι εκεί στο Άργος εκτός από μεράκι και χρήματα έχουν στόχους και προοπτική και μου αρέσει πολύ. Θέλω να πιστεύω ότι εκεί γεννιέτε μια νέα Βέροια που τόσο ανάγκη έχει το Handball μας....

Anonymous said...

Έχεις απόλυτο δίκιο για τον Σαϊτη, συμφωνώ 100%. Και ο Γιώργος εκτός από μεγάλος εργάτης είναι και μεγάλος γνώστης του αθλήματος. Είναι πραγματικά ευχής έργον που ανέλαβε τα ηλικιακά του Διομήδη. Υπάρχουν τα εφόδια στο Άργος, μπορεί να γίνει πραγματικά κάτι καλό. Ίδωμεν...

Anonymous said...

ΜΟΝΟ ΒΕΡΟΙΑ και ΝΑΥΠΛΙΟ ΜΑΖΙ (για το ΜΠΟΥΡΤΖΙ)

Anonymous said...

Τί εννοείς 1.13?

Anonymous said...

Eγώ να συμφωνήσω για την τυχόν αλαζονεία που μπορεί να προκαλέσει στους φιλάθλους μιας ομάδας η επιτυχία.Εσύ θα συμφωνήσεις για τα κομπλεξ που κουβαλούν διάφοροι ''ειδήμονες'' και βρίσκουν χίλια δύο ψεγάδια σε ότι καλό συμβαίνει?Τώρα πιάσατε 15-17 χρονών παιδάκια για το αν μπορούν να σταθούν μόνα τους στην πρώτη ομάδα και το αν θα γίνουν ισάξιοι των τωρινών παικτών ,άσε θα δείξει ο χρόνος κανένας δεν το ξέρει.

Να σου θυμίσω ότι και τα χρόνια που μεγαλουργούσε ο πανελλήνιος ότι άτομα με τη δική σου νοοτροπία έβγαιναν και έλεγαν ότι αν δεν είχε τις πλάτες και τα λεφτά του Κυριακού δε θα έκανε ότι έκανε?

Είμαι βέβαιος ότι αν ήταν διαδεδομένα τα blogs την εποχή του μεγάλου Φίλιππου πάλι κάποιοι κάτι θα έβρισκαν να πουν (ήδη και εδώ μεσα κάποια στιγμή έλεγαν κάποιοι για τα λεφτά που είχε ο Φίλιππος και τους σπουδαίους ξένους που έφερνε)

Για να μην παραξηγηθείς δεν αναφέρομαι μόνο σε σενα ,και συμφωνώ σε πολλά από αυτά που λες ,απλά είσαι και εσύ μέρος μιας μερίδας που πετάει ένα συγχαρητηρια (γιατί δεν μπορεί να κάνει αλλιώς) για ξεκάρφωμα και μετά αρχίζουν το θάψιμο ,απλά εσύ είσαι ευγενικός προς τιμήν σου

Anonymous said...

Το θέμα της επαρσης και της αλαζονείας που σας διακρίνει και που φροντιζετε να συντηρειτε, έχει σαν αποτέλεσμα να μην σας συμπαθούν πολλοί. Θα έλεγα μάλλον παρά πολλοί. Χαλαρωστε λίγο μην ψάχνετε φαντάσματα σαν τον παραπάνω φίλο που λέει ότι όσοι δίνουν συγχαρητήρια το κάνουν για ξεκαρφωμα. Ετσι κι αλλιώς τα αποτελέσματα φαίνονται στο γήπεδο που και να θέλει κάποιος, δεν μπορει να σας αμφισβητήσει εκ του αποτελέσματος.

Anonymous said...

Μάγκες, μην ξεγράφεται τον Φίλιππο!
Κάνουν καλή δουλειά εδω στην Βέροια!

Anonymous said...

..ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΙΟΒΟΛΟ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΛΚΥΩΝ ΔΡΕΠΑΝΟΥ ΤΟΝ ΠΗΡΑΝΕ..ΕΤΣΙ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

Anonymous said...

Προς 11,41:
δεν μας τα λες καλά !
Εγραψες ένα σωρό φλυαρίες για σχολές,φροντιστήρια και νυχτερινά γυμνάσια.
Εχεις μάθει να θαυμάζεις ακόμη και τους ντοπαρισμένους του στίβου !
Μάθε κάτι λοιπόν :
Το επίπεδο των ελλήνων προπονητών ήταν και είναι πολύ υψηλότερο αυτών που θαυμάζεις στο ehftv
Απλώς εδώ κάνουν 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα με παίκτες που κάνουν χόμπυ.
Τα ονόματα που ανέφερεις έχουν κάνει επιτυχίες γιατί είχαν παίκτες και μπάτζετ.Οταν αυτά έπαψαν,έπαψαν και αυτοί να είναι καλοί,Διότι επαναλαμβανόμενες επιτυχίες με διαφορετικούς παίκτες σε διαφορετικές ομάδες δεν έχουμε δει.Ακόμη.
Αυτό που είναι ξεκάθαρο είναι ότι αν δεν είναι λυμένο το οικονομικό,δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ούτε πορτοκαλάδα στον αυτόματο πωλητή...
Λαγοί απ τα καπέλα δεν βγήκαν ποτέ...





Anonymous said...

3.12 Eκτός από τις γενικότητες και τις αοριστίες σου δεν πήρες θέση σε αυτά που αναφέρθηκαν όμως.

Δεν έχεις άποψη για τις ''φιλοφρονήσεις'' που στόλιζαν τον Πανελλήνιο κλπ? εκτος και αν εισαι πιτσιρικι ,οποτε δεν τα γνωρίζεις

ΥΓ. γιαυτό που λες περι αποτελεσμάτων στο γήπεδο αν δε βαριέσαι κάνε ενα περασμα απο διάφορες δημοσιεύσεις περι Διομήδη και θα θαυμάσεις αρκετούς πικραμένους να δίνουν αρχικά συγχαρητήρια και μετά να αρχίζουν το θάψιμο ή να αμφισβητούν ευθέως την αξία του Διομηδη ,οπότε μη μου λες εμένα για φαντάσματα.Ξέρω πολύ καλά τί λέω ,τώρα αν δε σου αρέσει δικαιωμα σου.Η αληθεια όμως είναι αυτη και υπαρχει κ εδω μεσα καταγεγραμμενη

Anonymous said...

ΗΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΣΧΟΛΗ. ΕΙΚΟΣΙ ΕΝΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΟ ΤΜΗΜΑ HANDBALL ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΠΑΙΚΤΗ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΗΝ Α ΟΜΑΔΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΔΕΝ ΑΝΕΔΕΙΞΕ. ΖΗΤΩ Η ΜΕΓΑΛΑ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ ΣΧΟΛΗ ???

Anonymous said...

Φιλε μου καλε σε τι να παρω θεση. Μην ψαχνεις για φαντασματα, στο ξαναλεω. Μεχρι και στο ΥΓ με επιβεβαιωνεις. Εισαι πρωτος, πηρες Ευρωπαικο, πηρες πρωταθλημα κι εχεις την πιο ομαδα απο τις αλλες. Ειναι λογικη λιγη υπεροψια αλλα κατα τη γνωμη μου το εχετε παρακανει. Βεβαιως αυτη ειναι αποψη μου, που στο κατω κατω μπορει να ειναι λαθος.

Σχετικα με τον Πανελληνιο διαφωνω. Επειδη ειμαι αρκετα παλιος, εχω την αποψη οτι εχρηζε μεγαλης αποδοχης. Ιδιαιτερα τη χρονια που επαιξε στους ομιλους με Φοτεξ και Μαγδεμβουργο.

Anonymous said...

Προς 4:24:
Λυπάμαι που στο λέω αλλά φίλε μου είσαι εκτός θέματος. Προφανώς χρειάζεσαι πρώτη ύλη (παίκτες) για να κάνεις πράγματα, αλλιώς όντως κυνηγάς να βγάλεις λαγούς από καπέλα... Και επειδή αυτοί οι παίκτες αν και είναι "ερασιτεχνικό" το άθλημα δυστυχώς ή ευτυχώς πληρώνονται, ναι λοιπόν πρέπει να έχεις την δυνατότητα να τους καλύψεις. Δεν λες κάτι πρωτόγνωρο αλλά δεν προσφέρει κάτι ουσιαστικό στην κουβέντα.
Εγώ μίλησα για ανθρώπους που προσπάθησαν να κάνουν σχολή, να δώσουν μια ιδιαίτερη ταυτότητα στις ομάδες που είχαν και να αφήσουν το στίγμα τους διαχρονικά. Και νομίζω ότι ως ένα σημείο το κατάφεραν. Είτε σε αρέσει είτε όχι η Εθνική του Σέφερτ, ο Φίλιππος του Μάντζου και ο Πανελλήνιος του Κρανάκη (πρόσεξε ο Πανελλήνιος, όχι ο Αθηναικός που είχε μεγαλύτερο μπατζετ, για να σου αποδείξω ότι είσαι εκτός θέματος) ακόμα αποτελούν σημείο αναφοράς στο ελληνικό handball και μνημονεύονται από όλους.
Μην ξεχνάς άλλωστε ότι οι παίκτες και τα μπατζετ δεν αποτελούν πανάκεια, και άλλοι προπονητές διαχειρίστηκαν παικταράδες και υψηλά μπάτζετ αλλά απέτυχαν οικτρά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το τελευταίο αποτελεί και ο περυσινός Διομήδης του Δημητρούλια. Με το μικρότερο μπατζετ των τελευταίων χρόνων στην ομάδα και ουσιαστικά μια επτάδα κατάφερε ότι κατάφερε σε Ελλάδα και Ευρώπη. Γιατί πολύ απλά είχε πλάνο και σχέδιο.
Δεν άφησα επίσης καμιά αιχμή για Έλληνες προπονητές ούτε ισχυρίστηκα ότι οι ξένοι είναι καλύτεροι, σε παρακαλώ προσπάθησε να καταλάβεις αυτά που γράφονται και μην δίνεις δικές σου ερμηνείες θέλοντας να οδηγήσεις την κουβέντα αλλού.

Anonymous said...

6.08 Μάλλον δεν κατάλαβες.Δεν είπα τί ίσχυε ,σαφώς και είναι έτσι όπως τα λες , είπα τί ελεγαν διάφοροι τότε γιαυτη την ομαδα.Ακόμα και τότε υπήρχαν διάφοροι από ζήλια? κακία? οτι θες πες το που έλεγαν παρόμοια.Αν δεν είχε τον κυριακού να βλεπαμε τι θα κανατε και τετοια ,έμενα κυψελη τοτε και τα ξερω πολυ καλα.Φαντάζομαι και όταν η Βέροια ,το Κιλκίς κλπ πήραν το πρώτο τους πρωτάθλημα πάλι κάποιοι θα τους αποκαλούσαν χωριατες ,βλάχους και άλλα κοσμητικά επίθετα ,όπως κάνουν τώρα με το Άργος.Αφού δεν μπορούσαν να μειώσουν την αγωνιστική τους αξία προσπαθούσαν να τους μειώσουν ως κοινωνίες

Αυτό που αποκαλείς εσύ αλαζονική συμπεριφορά εγώ το αποκαλώ αντίδραση και υπεράσπιση της ομάδας και της πόλης και όσων έχει επιτύχει ,αυτά που καταφερε, μικρα μεγαλα πολλά λιγα η Ιστορία θα δείξει, έναντι σε όσους μη έχοντας αγωνιστικά να πουν κατι αναλλωνονται σε αήθεις μικροψυχες επιθεσεις

Στο ΥΓ απλά σου έδειξα που μπορείς να βρεις τα φαντασματα που εσυ λες ,ακόμα και εδώ μέσα που μιλάμε πολιτισμένα 3-4 άνθρωποι και ανταλλάσουμε απόψεις-σκέψεις δεν τον παρατηρείς αυτόν με τα κεφαλαία που προσπαθεί απεγνωσμένα από χτες να δημιουργήσει ένταση με τα καραγκιοζιλικια του περι θιασων κλπ και δεν του δίνει κανένας σημασία?

Anonymous said...

Δεν χρειάζεται να βγάζουμε εμείς παίχτες. Θα βγάζετε εσείς, θα τους αφήνετε απλήρωτους και θα έρχονται έτοιμοι σε μας!

Anonymous said...

8.05 tetoies malakies lete merikoi kai mas krazoyn oloys meta

Anonymous said...

Το καλοκαιράκι κατεβαίνουν 2 από Φιλαδέλφεια μεριά.

Anonymous said...

Ayto den to egrapse argitis

Anonymous said...

Ο Διομήδης έπαιξε πολύ καλό και δυνατό χάντμπολ στο Δαΐς, δεν άφησε κανένα περιθώριο αντίδρασης στον Δούκα. Αυτή είναι η αλήθεια. Ακόμη μια αλήθεια είναι η εξής: το μέλλον ανήκει στον Δούκα... Γίνεται σοβαρή δουλειά στις υποδομές, οι πιτσιρικάδες μεγαλώνουν και σε 2-3 χρόνια η ομάδα θα είναι πολύ δυνατή. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι ο ΑΣΕΔ σαρώνει τις πρωτιές στην ΕΣΧΑ, αλλά και στις πανελλήνιες φάσεις... Ο Κρανάκης ξέρει τι κάνει και τι περιμένει... Ακόμη και φέτος έχει κάνει υπέρβαση με μέτριο ρόστερ...

Anonymous said...

"Ο Κρανάκης έκανε υπέρβαση..." Σιγά την υπέρβαση. Πέρασε στην βαθμολογία την Έδεσσα και το λουτράκι! "Το μέλλον τους ανήκει..." Το ακούμε χρόνια! "Ο Κρανάκης ξέρει τι κάνει..." Ξέρει να τους αρμέγει καλά! χαχαχαχα

Anonymous said...

Ο ΔΟΥΚΑΣ ΣΑΡΩΝΕΙ ΤΙΣ ΠΡΩΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΣΧΑ ΓΙΑΤΙ ΌΤΙ ΚΙΝΕΙΤΕ ΤΟ ΚΆΝΕΙ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΜΕΤΡΑΣ ΚΑΛΑ.....

Anonymous said...

ΔΟΥΚΑΣ (ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ ΕΦΗΒΩΝ)ΤΟ 2006, ΤΟ 2007, ΤΟ 2009 ΚΑΙ ΠΕΡΣΙ. ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΙΚΗ ΦΑΣΗ. ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΣΑΡΩΝΕΙ; ΜΠΑ...
ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ 32 ΕΦΗΒΙΚΩΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Ο ΔΟΥΚΑΣ ΕΧΕΙ 13 ΜΕΤΑΛΛΙΑ (6ΧΡ-4ΑΣ-3ΧΑΛ)ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΣΤΗ ΣΧΕΤΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΜΕ ΙΔΙΟ ΑΡΙΘΜΟ ΕΠΙΤΥΧΙΩΝ ΜΕ ΤΟΝ ΙΩΝΙΚΟ (3-7-3) ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΙΠΠΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ 16 ΜΕΤΑΛΛΙΑ (7-3-6).
ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΑΝΔΡΙΚΟ ΟΙ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΙΔΗΣ,ΖΑΛΩΝΗΣ, ΤΖΗΡΑΣ, ΖΑΜΠΟΥΝΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΝΥΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΦΗΒΟΙ (Π.Χ. ΑΡΑΠΑΚΟΠΟΥΛΟΣ)ΕΠΕΙΔΗ ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΔΡΕΣ.

Anonymous said...

Εσύ ο ίδιος τους χαρακτήρισες "μέτριο ρόστερ" χαχαχαχα. Άκου υπέρβαση! Πέρασες και το Κιλκις!

Anonymous said...

Σε 2-3 χρονια που θα έχουν γίνει καλοί οπως λες θα ψάχνονται να φύγουν στο εξωτερικό ή να έρθουν στο Άργος!

Anonymous said...

Α, και μια ακόμη παράμετρος: ο ΑΣΕΔ δεν είναι ομάδα της Ομοσπονδίας... Διομήδης και ΑΕΚ χαίρουν προστασίας όποτε τη χρειάζονται!!! Τρανό παράσειγμα οι 2 φετινές διαιτησίες ΑΕΚ-ΑΣΕΔ σε κύπελλο και πρωτάθλημα... Και στον αγώνα με τον Διομήδη προχθές οι σφυρίχτρες ήταν καλά προετοιμασμένες...

Για να μην αναφερθούμε σε θέματα budget... Ας είχε και ο Δούκας τον Δήμαρχο ή τον Νομάρχη να χώνει και θα βλέπαμε... Στο φινάλε, την διαφορά την κάνει ο Τασκοβιτς και ο Μάστορας όπου έφυγε από το Δαΐς μόνο για οικονομικούς λόγους... Γι αυτό αφήστε το παραμυθάκι με τις σχολές και τα πανεπιστήμια!!!

Χαρείτε τώρα που μπορείτε...

Anonymous said...

Προς 11:30

Μεγάλε, και η Μπαρτσελόνα να είσουνα θα κράταγες μια πισινή... Ξέρεις τι διαφορά έχουν ο Φίλιππος και ο Δούκας σε σχέση με τον Διομήδη???? Έχουν πορεία στο χρόνο... Μετρούν χρόνια στο κοντέρ τους... ΄Εχουν περάσει τις "παιδικές ασθένειες"... Γι αυτό λοιπόν...respect!!! Από φωτοβολίδες έχουμε χορτάσει...από μύγες που έκαναν ξαφνικά κώλο!!!

Anonymous said...

Ρε 11,34 για να μη μας τρελάνεις τελείως το Σάββατο έχασες από τη διαιτησία δλδ που λες ήταν προετοιμασμένες? Η διαιτησία ερχόταν και σε γαργάλαγε και σου έπεφτε η μπάλα ή στην έκλεβε μέσα από τα χέρια? Η διαιτησία σε εμπόδισε να βάλεις πάνω από 8 γκολ σε ενα ημίχρονο?

Είπαμε να είμαστε οπαδοί και να υποστηρίζουμε την ομάδα μας αλλά μην λέμε και κοτσάνες ,μαζέψου λίγο.Καλά που ανέβηκε ο αγώνας και στο sportshero αλλιώς θα μας έλεγε ότι σας εκλεψε τη νίκη μεσα απο τα χέρια το Άργος

Anonymous said...

11:41 και φυσικά δεν είπα ότι ο Διομήδης κέρδισε λόγω διαιτησίας. Ήταν πολύ ανώτερος και μπράβο του. Οι διαιτητές ωστόσο, ήταν έτοιμοι ανα πάσα στιγμή να τον βοηθήσουν και αυτό φάνηκε σε όλα τους τα σφυρίγματα σε στιγμές που ο Δούκας προσπαθούσε να αντιδράσει... Για παράδειγμα, ισοφάριζαν αμέσως τις 2λεπτες αν έτρωγε πρώτος ο Διομήδης ή άφηναν τα δευτερόλεπτα να κυλούν όσο οι Αργείτες έκαναν βουτιές... Είναι δείγματα "κακών" διαιτησιών σε ένα πανεύκολο γι αυτούς παιχνίδι...

Anonymous said...

ΑΕΚ, ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΔΙΟΜΗΔΗ...

Α, ΡΕ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ... ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΣΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΥΖΕΤΕ ΣΑΝ ΤΑ ΒΑΖΕΛΑΚΙΑ... ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΧΑΝΤΜΠΟΛ??? ΕΙΔΑΜΕ ΤΑ ΧΑΪΡΙΑ ΣΑΣ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ. ΔΙΟΜΗΔΗ, ΠΟΥ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΣΙΝΑ??? ΑΛΛΑΞΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΑΕΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ!!!

Anonymous said...

Αυτά που λες είναι ότι αναφέρει η σελιδα του δούκα στην τελευταία παραγραφο του αρθρογράφου ,δεν ξέρω αν είσαι ο ίδιος ή απλά αναφέρεις τί γράφει.
Αυτό που είδα εγώ είναι 8 δίκαιες δίλεπτες και στους 2 ,από εκεί και πέρα είναι αστείο να λέγεται πως 2 διαιτητές που την περασμένη εβδομάδα τους κατηγορούσαν ως κολλητούς της αεκ ότι τωρα υποστήριζαν το διομηδη.
Το μόνο που θα ελεγα για τη διαιτησία είναι πως αργησε να δειξει αντανακλαστικα στη δίλεπτη του Μεγαλοοικονόμου που δεν άφησε αμεσως τη μπαλα και που ηταν περα για περα δικαιολογημενη αλλά μεχρι εκει.ΣΕ κανενα σημείο του αγώνα ο Δούκας δεν ειχε την παραμικρη ελπίδα να πλησιασει το σκορ οπότε και όλα αυτά που αναφέρεις ακόμα και να ίσχυαν σε καμία περίπτωση δε θα βελτίωναν την εικόνα του σκορ

Anonymous said...

O DOYKAS HTAN XALIA, KAI H DIAITHSIA AKOMH PIO XALIA...APLA EXOYN KOBLEX TA KORAKIA... THN AEK THN PAIZOYN PANTA 80-20. EINAI ALITHIA OTI O DOUKAS DEN EXEI SXESH ME OXE KAI TO PLIRONEI!!!

Anonymous said...

kai to eyrwpaiko me thn diaithsia to phrame kai thn aek fetos sthn eyrwph me diathsia pali...!!! ante re koutavia!!mas kerdhse me ena goal sto kypelo,mhpws kai ekei mas boh8hsan,alla gia to goal pou ebgale o noungko,pou den eixe perasei thn grammh alla to metrhsan den milhse kaneis!!!mia zwh kati sas ftaiei,se ligo 8a sas ftaiei kai h ygrasia sthn agia triada...alla mexri ekei ftanei o nous sas,na ypoba8mhzetai kati gia na nomizetai oti eisaste kalyteroi...telika sas ponaei polu kai oloi perimenetai thn stigmh pou 8a xasei o diomhdhs gia na kanetai ta klasika papagalakia...enas sas den bghke oute mia fora na pei oti epaikse kalo handball...
y.g.gia thn metagrafh tou mpalomenou pou htan ekpro8esmh pali den milhse kaneis sas...
y.g.2 11:56 pio xazos pe8aineis ara eisai nekros twra...

Anonymous said...

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΤΟΥ ΑΡΓΟΥΣ . ΣΥΝΤΟΜΑ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ ΤΟΥ HANDBALL ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΛΑΜΙΑ. ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΤΟΥ ΔΙΟΜΗΔΗ ΝΑ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ

Anonymous said...

11:57 πολύ καλό αυτό!!!!!!!!! Απλά, τώρα με το ακριβό πετρέλαιο, υπάρχει κίνδυνος κλοπής των καλαμιών για καύση στα τζάκια!!! Να βάζουν και λουκέτο...

Anonymous said...

Εσύ με τα κεφαλαία, είδες και απόειδες ότι εδω και 3 μέρες σε έχουν όλοι γραμμένο με τις απέλπιδες προσπάθειές σου να σου απαντήσει κάποιος και αποφάσισες να γράψεις με μικρά γράμμτα για να συγχαρείς τον εαυτό σου!!
Άν έρθεις καμιά φορά στο γήπεδο του Άργους μόλις περάσεις τις γραμμές του τραίνου θα συναντησεις μια γεφυρα.Την περνάς και κάνεις αμέσως αριστερά.Μπες μεσα και περιμενε.θα χορτασεις καλάμια αφού τα μελετας τόσο πολυ...

Anonymous said...

3.22 ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΛΕΣ ΝΑ ΠΑΩ ΕΓΩ ΜΕΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΣΑΝΤΙΡΙ